نوشته شده توسط : ارغوان

تاریخچه تلویزیون‌های سام

تاریخ ایجاد و شروع تولید تلویزیون‌های سام الکترونیک که به سامسونگ ایرانی معروف می باشد از زمانی شروع شد که برندهای کره‌ای ال‌جی و سامسونگ به دلیل تحریم‌های آمریکا به روابط خود با ایران پایان داده بودند و همین موضوع دلیلی شد بر تجمیع دو شرکت سام سرویس و گلدیران. پس از آن این دو شرکت برندهای سام الکترونیک و جی پلاس را که مدتی از تاسیس آن ها می گذشت رسما جایگزین این دو برند کره‌ای نموده و مسئولان این چند شرکت با برندهای ال جی و سامسونگ قطع همکاری نمودند.

در واقع تمامی محصولات جی پلاس و سام الکترونیک اعم از تلویزیون، در همان کارخانه‌هایی به تولید و عرضه به بازار می رسند که قبلاً محصولات ال‌جی و سامسونگ در این محل ها تولید و مونتاژ می گردیده است.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید .

 

بررسی تلویزیون هوشمند سام الکترونیک 65 اینچ مدل 65TU6500

پس از کوچ سامسونگ از ایران به دلیل تحریم‌ها، سام الکترونیک تصمیم گرفت جای تلویزیون‌های سامسونگ را پر کند. این برند نو پا در ایران تقریباً برای مردم آشنا شده و توانسته با تولید تلویزیون‌های بسیار خوش قیمت با سخت‌افزار عالی، مشتریان بسیاری برای خود دست‌وپا کند. در این مطلب همراه تکنولایف باشید تا با یکدیگر به بررسی تلوزیون بسیار جذاب سام الکترونیک مدل        65TU6500 بپردازیم و ببینیم این محصول، چقدر ارزش خرید در برابر رقبایش را دارد. اگر به دنبال تلویزیونی در اندازه بسیار بزرگ می‌گردید که امکانات و ویژگی‌های خوبی هم داشته باشد، قطعا تلویزیونی ۶۵ اینچی سام مدل65TU6500 نظر شما را به خود جلب می‌کند. کمتر محصولی را می‌توانید با این قیمت خرید تلویزیون و در این اندازه و کیفیت پیدا کنید.

 

صفحه نمایش تلویزیون سام الکترونیک مدل 65TU6500

با توجه به قیمت تلویزیون سام ۶۵ اینچ ، صفحه نمایش باکیفیتی را روی این محصول شاهد هستیم. وقتی شما قصد خرید تلویزیون را داشته باشید، معمولاً به فروشگاه‌هایی می‌روید که آن مدل را برای دیدن موجود داشته باشند و کیفیت را از نزدیک پسند می‌کنید؛ پس می‌توان گفت اصلی‌ترین ویژگی در تلویزیون‌ها، کیفیت تصاویر است. تلویزیون سام الکترونیک مدل  65TU6500 دارای یک نمایشگر بسیار با کیفیت 65 اینچی است با رزولوشن 4K – UltraHD و پنل LED است که مصرف تلویزیون شما را به شدت کاهش می‌دهد. این نمایشگر وضوح تصویر 2160 در 3840 را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. صفحه‌نمایشی توانایی به نمایش درآوردن ۸ میلیون رنگ را دارد. این اتفاق باعث می‌شود که بتوانید تصاویر را با کیفیت بالایی مشاهده کنید. صفحه نمایش قرار گرفته روی تلویزیون  65TU6500 شرکت سام، از نسبت تصویر 16:9 برخوردار است. همچنین این صفحه نمایش تخت از تکنولوژی HDR برخوردار است و زاویه دید بسیار مناسبی هم دارد. زاویه دید خوب صفحه نمایش باعث شده که بتوانید در هر موقعیتی دید خوبی نصبت به تصاویر داشته باشید. پورت های سام الکترونیک مدل  65TU6500 یکی از ویژگی‌های برجسته این تلویزیون تعداد پورت‌های زیاد آن است؛ این تلویزیون دارای دو پورت USB و سه پورت HDMI است که باعث می‌شوند شما فلش یا هارد و کنسول بازی و ویدئو پلیرهای خودتان را به آن متصل کنید و از فیلم و بازی و موسیقی در ابعاد بزرگ و کیفیت بالا لذت ببرید. تماشای فیلم‌های باکیفیت روی این تلویزیون بزرگ قطعا نظر شما را به خود جلب می‌کند. حتی بازی کردن روی این محصول هم هیجان خاص خود را دارد. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که تلویزیون 65TU6500 سام از وای-فای بهره می‌برد. اتفاقی که باعث می‌شود بتوانید، به‌راحتی به اینترنت متصل شوید، برنامه‌های پخش فیلم و سریال را دانلود کنید و ساعت‌ها به مشاهده فیلم‌ها بپردازید. با این تلویزیون می‌توانید با استفاده از آنتن ورودی، شبکه‌های صداوسیما را به‌صورت HD و حتی در آینده به‌صورت 4K دریافت کنید و از تماشای برنامه‌ها لذت ببرید. درواقع داشتن گیرنده دیجیتال داخلی هم یکی دیگر از ویژگی‌های جالب توجه این محصول خواهد بود. پورت‌های متنوع و خوبی روی تلویزیون سام ۶۵ اینچ قرار گرفته است.

 

 

 

 

تلویزیون سام الکترونیک ساخت کجاست؟

همان‌طور که گفتیم تلویزیون‌های سام الکترونیک جایگزین جدید تلویزیون‌های سامسونگ هستند و تحت حمایت سام الکترونیک در ایران در مدل‌های مختلف در اندازه‌های مختلف از ۳۲ اینچ تا ۶۵ اینچ تولید و عرضه می‌شنود.

بیشتر قطعات این تلویزیون‌ها داخلی هستند و برخی از قطعات دیگر، قطعات با کیفیت چینی، تایوانی و کره‌ای هستند. به گفته مسئولان این شرکت تمام اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای مورداستفاده در این تلویزیون‌ها نیز توسط متخصصان ایرانی طراحی و ایجاد شده‌اند.

 

 

بلندگوهای تلویزیون سام الکترونیک 65TU6500

این تلویزیون دارای دو بلندگوی قدرتمند با توان خروجی صدای 20 وات است که یک محیط 60 متری را به‌راحتی می‌تواند با صدای خود پوشش دهد. پس اگر به دنبال یک تلویزیون مناسب برای خانه یا حتی اتاق خود می‌گردید، قطعا 65TU6500 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. تجربه بازی کردن و تماشای فیلم با این تلویزیون لذت بخش خواهد بود. البته به لطف ویژگی دالبی، صدا دچار افت کیفیت نمی‌شود و می‌توانید تا آخر صدا را زیاد کنید و بدون اینکه صداها خراب شوند به موسیقی گوش دهید. اگر حس کردید که صدای بلندگوها کم است یا نیاز به صدای بیشتر دارید، می‌توانید از بلندگوهای جانبی استفاده کنید که از طریق کابل HDMI یا Wifi یا بلوتوث به این محصول متصل می‌شوند.

 

سایر ویژگی های تلویزیون سام الکترونیک 65TU6500

این تلویزیون یک دستگاه هوشمند است که از سیستم‌عامل اندروید پشتیبانی می‌کند؛ به کمک این سیستم‌عامل می‌توانید به‌راحتی با گوشی هوشمند خود به تلویزیون سام الکترونیک متصل شوید و محتوا و فیلم و عکس‌های خود را در صفحه بزرگ و با کیفیت مشاهده کنید. سام از اندروید ۹ برای تلویزیون جدید خود استفاده کرده که قابلیت‌های بسیار خوبی دارد و از سرعت مناسبی هم برخوردار خواهد بود. کار کردن با این نسخه از اندروید روی تلویزیون تجربه خوبی به شما منتقل خواهد کرد. این تلویزیون سام ۶۵ اینچ نظر خیلی‌ها را به سمت خود جلب کرده است. همچنین این تلویزیون با وزن نسبتاً زیاد 24 کیلوگرم تلویزیونی سنگین به‌حساب می‌آید که با 7 مدل پایه برای خرید در اختیار شما قرار گرفته است؛ اما این تلویزیون بسیار کم انرژی است و توانسته نمره A را از استانداردها دریافت کند. اگر یک تلویزیون برای کارهای روزمره و مشاهده فیلم با سایز بزرگ می‌خواهید، تلویزیون سام الکترونیک مدل 65TU6500 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. 

 



:: برچسب‌ها: بررسی تلویزیون سام الکترونیک مدل 65TU6500 , کیفیت تلویزیون سام الکترونیک مدل 65TU6500 , مشخصات تلویزیون سام الکترونیک مدل 65TU6500 , تلویزیون سام الکترونیک مدل 65TU6500 ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

اجاقگازهای دوو چه امکاناتی دارند؟

امروزه هر کدام از ما در مورد کیفیت یخچال های دوو، ماشین ظرفشویی های دوو و دیگر محصولات دوو بسیار شنیده ایم، اما تقریبا می توان گفت که اغلب ما نسبت به اجاق گازهای دوو بی اطلاع هستیم. به همین دلیل هم برای اینکه بتوانیم اصلی ترین گام در بررسی اجاق گاز دوو خوبه را برداریم. برند کره ای دوو برای اینکه توان رقابت با همتایان خود یعنی سامسونگ و ال جی را داشته باشد، همواره سعی کرده تا بهترین و جذاب ترین امکانات را در اجاق گازهای خود جای دهد. به طوری که شما با نگاهی گذرا به این محصولات ویژگی های بسیار مناسب را در آن پیدا می کنید. در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید تا خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.

 

  • استفاده از تکنولوژی و پدید آوردن ویژگی هایی مانند یخ زدایی مواد غذایی، فن انتقال حرارت، نمایشگر هوشمند
  • استفاده از فر های بزرگ در اجاق گازهای دوو
  • غالب اجاق گازهای دوو مجهز به موتور جوجه گردان و قابلیت گریل مواد غذایی می باشند.
  • برند دوو دارای خدمات پس از فروش قابل قبولی در کشور ایران می باشد.
  • اجاق گازهای دوو با مجهز بودن به ترموکول تاپ تایم و فندک خودکار دارای ایمنی قابل قبولی هستند.

 

 

 

اجاق گاز دووالکترونیک مدل DGC5-2101n-Imperialساخت کجاست؟

استفاده برندهای مختلف از قطعات دیگر شرکت ها در هنگام تولید اجاق گاز موجب شده تا این سوال که اجاق گاز دوو ساخت کجاست جزء اولین سوالاتی باشد که خریداران به بررسی آن می پردازند.

  • البته که از اعتبار برند دوو مشخص است که این برند از آن دسته برندهایی نیست که به مونتاژ محصولات خود بپردازد و قطعات اجاق گازهای خود را از صفر تا صد در کشور کره و توسط کاره خانه دوو تولید می کند.
  • برند دوو با تولید قطعات اجاق گازهای خود و صادر کردن آن به سایت های تولیدات لوازم خانگی دوو در کشورهای مختلف توانسته تا دغدغه ای بابت کمبود قطعات در هنگام تعمیر باقی نماند.

 

اجاق گاز دوو مدل DGC5-2101N

اجاق گاز دوو مدل DGC5-2101N از محصولات زیبا، خوش طرح و با کیفیت شرکت دوو است. این اجاق گاز ویژگی های منحصر به فردی در زمینه لوازم پخت و پز خانگی دارد. این اجاق گاز با طراحی بی نظیر خود، زیبایی خاصی به دکوراسیون آشپزخانه شما می دهد. ابعاد این محصول که از ویژگی های مهم یک اجاق گاز است در هر آشپزخانه ای به راحتی قابل جایگیری می باشد عرض این اجاق گاز 65، ارتفاع 94 و عمق آن 90 سانتی متر است. همچنین از قابلیت های مهم دیگر می توان به فن گردش هوای داغ داخل فر این محصول و المنت برقی اشاره کرد که باعث پخت یکنواخت غذا می شود. در ادامه به برسی بیشتر این اجاق گاز دوو می پردازیم. 

 

ویژگی های اجاق گاز دووالکترونیک مدل DGC5-2101n-Imperial

  • صفحه نمایش لمسی: اجاق گاز ایمپریال 5 شعله DGC5-2101N دارای صفحه نمایش لمسی است که تایمر اجاق گاز نیز در آن تعبیه شده است.
  • درِ گرمخانه کشویی: برای سهولت به دسترسی گرمخانه در اجاق گاز دوو مدل 2101N بصورت کشویی طراحی شده است.
  • لعاب سلف کلین درون محفظه فر: سلف کلین self clean   به منظور نظافت بدون دردسر در این اجاق گاز استفاده شده است.
  • فن خنک کننده: فن خنک کننده استفاده شده در اجاق گاز دوو مدل DGC5-2101N باعث تسریع در خنک شوندگی فضای داخل فر و دمای مناسب برای پخت و پز های متعدد بسیار مفید است. 

 

سایر امکانات اجاق گاز دووالکترونیک مدل DGC5-2101n-Imperial

  • صفحه رویه یک تکه
  • تایمر دیجیتال لمسی
  • کنترل تاچ (با قابلیت تظیم کلیه آپشن ها)
  • سیستم یخ زدایی
  • درِگرمخانه کشویی
  • جوجه گردان

 

شعله زماندار: تایمر دیجیتال اجاق گاز ‌ایمپریال دوو مدل DGC5-2101N داری ویژگی و قابلیت متفاوتی است که هر کدام در جای خود خیلی کمکمان می کند از جمله قطع کن شعله که با برنامه ریزی در زمان مشخص شعله را قطع میکند و مانع از سوختن غذا می شود و ما می توانیم با تکیه بر تایمر دیجیتال اجاق گاز به باقی کار هایمان بدون استرس رسیدگی کنیم. همچنین سر شعله‌ های این محصول ایتالیایی است که از نظر زیبایی و کیفیت بسیار مطلوب می باشند.  

 

خدمات پس از فروش اجاق گازهای دوو چطور است؟

اجاق گاز را می توان از آن دسته محصولاتی دانست که عمر مفید طولانی ای دارند و کمتر کسی علاقه مند به تعویض هر ساله آن ها است. به همین دلیل بهتر است تا در هنگام خرید یک اجاق گاز خیال خود را از خدمات پس از فروش آن برند راحت کنید تا نگرانی ای بابت خرابی های آتی آن محصول نداشته باشید. در این بخش ما با بررسی این مسئله که خدمات پس از فروش اجاق گازهای دوو چطور است قصد داریم تا در خرید این اجاق گازها در کنار شما باشیم.

  • برند دوو با ارائه و اهدای سایت های تولید محصولات خود به کشورهای دیگر همواره این امکان را داشته و دارد که با نمایندگی های رسمی خود خدمات پس از فروش مناسبی برای محصولات خود در هر کشوری از جمله ایران ارائه کند.
  • در ایران شرکت انتخاب سرویس پشتیبانی و خدمات پس از فروش لوازم خانگی دوو از حمله اجاق گاز این برند را بر عهده دارد.

 

مزایای اجاق گاز دوو مدل  DGC5-2101N از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • خدمات پس از فروش مناسب این محصولات
  • قیمت خوب نسبت به کیفیت بالا
  • طول عمر بالا
  • طراحی مناسب و زیبا

 

معایب اجاق گاز دوو مدل DGC5-2101N  از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • تنوع بسیار کم این محصولات
  • عدم وجود رنگبندی در این محصولات
  • کیفیت پایین فندک خودکار اجاق گازهای دوو

 

سخن پایانی

  • اجاق گازهای دوو با قیمتی بسیار مناسب اما کیفیتی بالا توانایی این را دارند که بتوانند سالیان زیادی در کنار شما حضور داشته باشند و شما را از هر فر و اجاقی بی نیاز سازند.
  • همچنین امکانات نوآورانه این محصولات موجب شده تا مصرف کننده آشپزی راحتی را داشته باشد و از لحاظ امکانات دغدغه ای نداشته باشد.
  • به طور کلی اجاق گازهای دوو یکی از بهترین اجاق گازها درب بازار ایران هستند که اتفاقا به ندرت با خرابی مواجه می شوند و نیاز به تعمیر اجاق گاز خواهد بود.
  • همچنین برعکس خیلی از برندها لازم نیست تا برای استفاده از اجاق گاز دوو خود هر ساله از تعمیرکاران لوازم خانگی کمک بگیرید.

 

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی اجاق گاز دوو مدل DGC5-2101N , مشخصات اجاق گاز دوو مدل DGC5-2101N , کیفیت اجاق گاز دوو مدل DGC5-2101N , اجاق گاز دوو مدل DGC5-2101N ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

پیش از آنکه به سراغ بررسی کیفیت یخچال فریزر های دیپوینت برویم، بد نیست نگاهی بیندازیم به تاریخچه شرکت دیپوینت تا با سیر تحولات آن بیشتر آشنا شویم.

  • شرکت دیپوینت یا گل آسای سرما از سال 1376 فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم خانگی با فناوری های نوین اغاز کرد، و سه سال بعد، یعنی در سال 1379 دست به تولید اولین یخچال های خود زد.
  • در سال 1388 این برند تصمیم گرفت تا تغییرات زیادی را در یخچال های تولیدی خود به وجود بیاورد به همین دلیل با افزایش نیروی کار و نیرو های متخصص و با انجام تحقیقات فراوان توانست تا یخچال هایی با ظاهر بهتر و کیفیت بالاتر تولید کند.
  • امروزه شرکت دیپوینت یکی از شرکت های پر آوازه در زمینه تولیدات یخچال فریزر در ایران میباشد.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید تاخریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.

 

یخچال دیپوینت خوبه؟ بررسی امکانات و مزایای یخچال دیپوینت  decent

بسیاری از افراد زمانی که در مورد برند های داخلی حرف می زنند بسیار جانب دارانه عمل می کنند و قصدی غیر از تخریب ندارند، برای همین اگر قصد داشتید تا از کسی بپرسید که یخچال دیپوینت خوبه؟ بهتر است این سوال را از کسی بپرسید که خودش تجربه خرید یخچال دیپوینت را داشته باشد. اما ما برای اینکه اطلاعاتی نسبی را برای شما به وجود بیاوریم برخی از امکانات و مزایای یخچال های دیپوینت را در ادامه برای شما ذکر کرده ایم.

  • به کارگیری سیستم نو فراست یا بدون برفک در یخچال های این برند.
  • استفاده از کمپرسور اینورتر یا هوشمند برای جلوگیری از روشن و خاموش شدن ناگهانی یخچال.
  • برای مصرف بهینه و کمتر انرژی.ECOدارای عملکرد.
  • به کارگیری سیستم گردش هوای سرد در این یخچال ها که موجب حفظ طراوت بیشتر مواد غذایی می شود.
  • به کارگیری پنل های ال ای دی لمسی در یخچال های پیشگام این برند.
  • به کارگیری سیستم کنترل هوشمند دیجیتال.
  • استفاده از سیستم قفل کودک.
  • به کارگیری سیستم کنترل هوشمند در برخی از مدل های این برند.

 

یخچال فریزر دیپوینت 20 فوت مدل دیسنت (Decent) یکی دیگر از محصولات با طراحی زیبا و با کیفیت شرکت گل آسای سرما از سری یخچال فریزرهای کمبی یا بالا پایین است که یخچال آن در قسمت بالا و فریزر آن در قسمت پایین قرار گرفته است. این یخچال فریزر 20 فوتی برای تامین نیازهای یک خانواده با جمعیت متوسط بسیار مناسب می باشد. در ادامه همراه آرپی لند باشید تا بیشتر با این محصول دیپوینت آشنا شوید.

یخچال فریزر دیپوینت 20 فوت مدل دیسنت (Decent)

یخچال فریزر دیپوینت مدل دیسنت مجهز به فناوری نوفراست یا بدون برفک می باشد. در بخش فریزر دیپوینت یک کشو سرمای تازه وجود دارد که این بخش مواد غذایی گوشتی را با سرعت منجمد کرده و تازگی آنها را حفظ می کند. این محصول بسیار کم مصرف است و دارای رده مصرف انرژی A می باشد.

گنجایش کلی یخچال فریزر دیسنت 333 لیتر است که از این حجم 245 لیتر به بخش یخچال و 88 لیتر به بخش فریزر آن اختصاص داده شده است. اگر قصد خرید این محصول شرکت دیپوینت را دارید بهتر است بدانید که ارتفاع این دستگاه 210، عرض آن 65 و عمق آن 70 سانتی متر می باشد.

این محصول دارای یک آبسردکن می باشد که دسترسی شما به آب خنک را بدون نیاز به باز و بسته کردن مکرر درب یخچال تامین کرده است. همچنین با استفاده از بخش یخساز دستی آن می توانید برای نوشیدنی های خود به راحتی به قالب های یخ دسترسی داشته باشید.

 

طراحی ظاهری یخچال فریزر دیسنت

مهم ترین ویژگی ظاهری این دستگاه طراحی زیبا و منحصربفرد دستگیره های آن می باشد. دستگیره های یخچال دیپوینت مدل دیسنت از نوع کروم و بصورت کشیده طراحی شده است و جلوه بسیار زیبایی به آن بخشیده است. همچنین درب این مدل یخچال قابلیت جابجایی جهت بازشوندگی دارد و می توان مطابق نیاز آن را تغییر داد.

 

مشخصات یخچال فریزر دیسنت Depoint

از ویژگی های این یخچال فریزر دیپوینت می توان به سیستم گردش هوای اجباری، سیستم روشنایی LED، سیستم انجماد سریع و سرمایش سریع و سیستم عملکرد ECO برای مصرف بهینه انرژی آن اشاره کرد. علاوه بر این یخچال دیسنت دارای یخساز دستی، فیلتر بوگیر و محفظه سرد برای نگهداری مواد غذایی به صورت تازه نیز می باشد.

همچنین یخچال فریزر دیسنت دارای یک کنترل پنل لمسی جهت تنظیمات دما و مشاهده وضعیت عملکرد محصول بهمراه قفل کودک است که بر روی بخش آبسردکن قرار گرفته است. سیستم روشنایی داخلی این محصول دیپوینت از نوع LED کم مصرف می باشد که به محض باز شدن درب فعال می شود.

 

فضای داخل یخچال فریزر Decent

بخش داخل یخچال این محصول از 4 طبقه با جنس شیشه مقاوم، 1 کشو جهت نگهداری میوه و سبزیجات، 1 شلف جهت نگهداری بطری نوشیدنی تشکیل شده و همچنین 3 قفسه بر روی درب آن جهت نگهداری انواع بطری و مواد غذایی کوچک به همراه مخزن آبسردکن قرار گرفته است.

در بخش فریزر این محصول هم 3 کشو بزرگ و 1 کشو کوچک جهت نگهداری مواد غذایی منجمد به صورت مجزا، به همراه بخش یخ ساز دستی و 2 قفسه باریک جهت نگهداری مواد غذایی کوچک به صورت فریز شده بر روی درب فریزر تعبیه شده است.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش یخچال دیپوینت مدلdecent

شرکت دیپوینت با نصب و راه‌ اندازی رایگان، برای تمام محصولات خود گارانتی 30 ماهه در نظر گرفته است و مصرف کننده می تواند با تماس با یکی از نمایندگی های مجاز این شرکت از خدمات آن بهره مند شود.

 

 

موتور یخچال دیپوینت مدل دیسنت ساخت کجاست؟

بر خلاف بسیاری از برند های مطرح در ایران که صرفا با وارد کردن قطعات و مونتاژ آن ها محصولات خود را در بازار ارائه می کنند، برند دیپوینت توانسته با انجام پژوهش های فراوان و انجام تحقیقات بسیار زیاد موتور یخچال خود را به دست متخصصین تولید کند.

به همین دلیل است که می توان ماهیت این یخچال ها را کاملا ایرانی دانست.

 

 

مزایای خرید یخچال دیپوینت از نظر مصرف کنندگان این محصول:

  • تولید داخل بودن قطعات و در دسترس بودن آن ها هنگامی که یک قطعه نیاز به تعویض دارد.
  • استفاده از قفل کودک و پنل های لمسی که در میان برند های ایران کمتر به کار می رود.
  • استفاده از فناوری های روز دنیا در یخچال.
  • قیمت بسیار مناسب در کنار کیفیت خوب.
  • کیفیت بالای مواد به کار رفته در داخل یخچال.

 



:: برچسب‌ها: بررسی یخچال و فریزر دیپوینت مدل فریزرپایین -Decent ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-3350 سری گالری

یخچال فریزر سایدبای‌ساید اسنوا

یخچال‌ فریزر های ساید بای‌ ساید به‌ خاطر ظرفیت و طراحی زیبای خود محبوبیت زیادی دارند، ولی ساید بای‌ ساید اسنوا مدل ؟در کنار طراحی و زیبایی از امکانات متنوع دیگری نیز بهره می‌برد که رقبای داخلی و خارجی را به چالش کشیده است. اگر می‌ خواهید با این تفاوت‌ ها آشنا شوید این مطلب می‌ تواند برای شما مفید باشد.

پیشنهاد ما به شما یخچال فریزر اسنوا مدل 3350 است. این محصول از لحاظ قیمت و امکانات جزء خوب‌های بازار محسوب می‌شود. اگر شما هم به دنبال یک یخچال فریزر کم صدا، پربازده با فناوری انجماد سریع  و موتور اینورتر دیجیتال می‌گردید که کم مصرف در زمینه ی آب و برق باشد پس با ما همراه باشید تا کمی بیشتر با این مدل از یخچال فریزرهای زیبا و پرامکانات آشنا شویم.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید تا خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.

 

چرا سای بای ساید ؟

یخچال ساید گالری اسنوا از ظرفیت و گنجایش بالایی برخوردار می‌باشد. بطوریکه حجم مفید گنجایش یخچال 494 لیتر است و همچنین گنجایش مفید فریزر 277 لیتر می‌باشد که یک ظرفیت ذخیره سازی خوب به حساب می‌آید.

از دید تخصصی یخچال‌های کوچک به سمت بهره‌وری انرژی کمتر متمایل هستند و در بلند مدت هزینه ی بیشتری را به شما تحمیل می‌کنند. اما یخچال فریزر گالری اسنوا با عرض 916، ارتفاع 1816  و عمق 920 می‌تواند از نظر ابعاد نسبت به قیمت و کارایی رضایت شما را به خوبی جلب کند.

شما با انتخاب یخچال سای بای ساید اسنوا مدل 3350 نمایی شیک و زیبا در آشپزخانه‌ی خود خواهید داشت. این مدل از یخچال‌های اسنوا دارای رنگ سفید متالیک می‌باشد. اگر شما هم به تمیز نگهداشتن آشپزخانه ی خود اهمیت می‌دهید باید بدانید با توجه به زمان تمیز کردن و برق انداختن یخچال های سفید با وجود محبوبیت های یخچال های استیل، باعث می‌شود تا شما هم بخواهید یخچال سفید بخرید.

یکی دیگر از اهمیت های یخچال فریزر گالری اسنوا طراحی زیبا و منحصر بفرد آن می‌باشد بطوری که بهترین دسترسی برای افراد معلول در این وسیله تعبیه شده است.

 

طراحی داخلی یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-3350:

شعار شرکت اسنوا برای معرفی این محصول دسته بندی اختصاصی فضای داخلی یخچال است بطوریکه هرکس می‌تواند فضایی مخصوص به خود را داشته باشد. دیگر وقتی درب یخچال را باز می‌کنید بخاطر وجود انبوهی از وسایل سردرگم نمی‌شوید. این دسته بندی شامل 3 بخش آشپزی، خانواده و کودک است که به مرتب بودن همیشگی یخچال کمک می‌کند در ضمن زمان بازموندن درب یخچال را به حداقل می‌رساند.

در دید کلی یخچال اسنوا مدل 3350 دارای 5 طبقه شیشه ای، 6پاکت درب و 2 کشو است.

اگر همیشه در یخچال شما کلی کیسه های مختلف میوه و سبزیجات وجود دارد که باعث می‌شود از انرژی و مرتب بودن یخچالتان کم شود پیشنهاد ما به شما ساید گالری اسنوا است چراکه با وجود یک کشوی جا میوه‌ای خوب باعث می‌شود شما از نگهداری تعداد زیادی کیسه در یخچال بی‌نیاز شوید و علاوه بر آن همیشه میوه و سبزیجاتتون تازه بماند. همچنین وجود محفظه‌ی لبنیات در این مدل که کمی گرم‌تر از سایز بخش‌های یخچال است به شما این امکان رو می‌دهد تا دیگر دغدغه‌ی نگهداری مناسب کره و پنیر رو نداشته باشید.

ساید گالری اسنوا دارای درب سوم است یعنی شما بدون بازکردن درب اصلی و هدر رفت انرژی به مواد غذایی پراستفاده دسترسی دارید.

دسترسی ساده و آسان به یک ردیف از بطری های رنگارنگ نوشیدنی کاربردی است که با وجود طراحی بار خانگی در یخچال اسنوا سری گالری به اون دست پیدا می‌کنید.

همان‌طور که می‌دانید چراغ‌های داخل یخچال وظیفه‌ی نورپردازی مناسب فضای درونی آن را دارند. یخچال اسنوا مدل 3350 با داشتن چراغ‌های LED با نور لطیف خود باعث می‌شوند تا مواد غذایی شما زیباتر جلوه کند. اگر نورپردازی داخل دستگاه ضعیف باشد ممکن است در پیدا کردن ظرفی که در انتهای یک ردیف جا خوش کرده دچار مشکل شوید.

مشخصات فنی یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-3350 سری گالری :

اگر بخواهیم یکی از مهمترین مزیت های یخچال فریزر گالری اسنوا را مطرح کنیم، بی‌شک آن ویژگی وجود کمپرسور اینورتر دیجیتال است یعنی این مدل از موتورها کم مصرف‌تر از موتور معمولی هستند اما بازدهی آن ها چند برابر می‌باشد!

حتما برای شما هم پیش آمده است که هنگام خرید لوازم برقی به برچسب انرژی و کم مصرف بودن آن توجه کنید. برای اینکه خیالتان را راحت کنیم لازمه یادآوری کنیم یخچال فریزر گالری اسنوا دارای برچسب انرژی A+ است. این وسیله 23 درصد مصرف انرژی و هزینه ی برق مصرفی شما را کم می‌کند.

‏با توجه به دنیای شلوغ و پر از صدای امروز وجود سکوت و آرامش در منزل چیزیست که آرزوی هر خانواده‌ای می‌باشد!

یخچال اسنوا مدل 3350 یه یخچال کم‌صدا و آرام است یعنی شما آرامش محض آشپزخانه را با انتخاب این وسیله تضمین می‌کنید.

METAL COOLING یا همان سد سرمایی از دیگر ویژگی های این یخچال است. اگر شما هم عادت دارید بطور مداوم درب یخچال را باز کنید، دیگر نگران هدر رفت انرژی نباشید چراکه با متال کولینگ سرما هیچ راه فراری ندارد و دوباره به داخل یخچال برگردانده می‌شود.

SMART COOLING یا همان سیستم سرمایش هوشمند که بی‌شک وجودش در هر یخچال مدرن لازم است چرا که به کمک این ویژگی سرما بطور یکنواخت در داخل یخچال پخش می‌شود تا مواد غذایی تازگی خود را به خوبی حفظ کنند.

CHILLER ZONE محفظه‌ای خاص مخصوص نگهداری گوشت، مرغ و ماهی بطور تازه یا پخته شده است که مواد را در دمای ثابت 4 درجه، تا زمان مصرف تازه و سالم نگه‌می‌دارد.

داشتن یخ‌ساز وآب سردکن در این مدل از یخچال‌ها کار شما برای دسترسی سریع و آسان به آب خنک و تکه های یخ  خیلی راحت‌تر کرده است. علاوه بر این همین یک قابلیت ساده یعنی آب سردکن بیرون از یخچال چون باعث می‌شود درب یخچال کمتر باز و بسته شود، بیش از 30 درصد در مصرف برق صرفه جویی می‌کند.

وجود فیلتر سه لایه در ساید بای ساید 3350 سری گالری باعث می‌شود تا بو و مزه ی خوراکی‌ها دیگر با هم قاطی نشود چرا که این فیلترهمه‌ی باکتری‌ها، آلودگی‌ها و بوهای ناخوشایند رو جذب می‌کنه تا عطر و مزه‌ی واقعی خوراکی‌ها کاملا حفظ بشود.

 

 

این محصول از لحاظ قیمت و امکانات جزء بهترین محصولات موجود در بازار محسوب می‌شود این یخچال فریزر کم صدا، پربازده با فناوری انجماد سریع  و موتور اینورتر دیجیتال می‌ باشد که کم مصرف در زمینه ی آب و برق می باشد. یخچال فریزر گالری اسنوا با عرض 916، ارتفاع 1816  و عمق 920 می‌تواند از نظر ابعاد نسبت به قیمت و کارایی رضایت شما را به خوبی جلب کند.



:: برچسب‌ها: یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-3350 , بررسی یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-3350 , مشخصات یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-3350 , کیفیت یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-3350 , قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-3350 , ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

بررسی سشوار پارس خزر مدل HD-861P

اولین بار در سال ۱۳۴۷ این شرکت با شراکت با قدرت اول آن زمان در تولید محصولات لوازم خانگی یعنی کمپانی توشیبا کشور ژاپن با نام پارس توشیبا راه اندازی شد. این نماد تا سال ۱۳۶۱ با این اسم به تولید محصولات خود ادامه داد تا این که در ابتدای این سال تصمیماتی مبنی بر این که نامش را از پارس توشیبا به پارس خزر تغییر دهد، گرفته شد. اینگونه شد که اکنون شرکت پارس خزر با تیتر نخستین و پر فروش ترین شرکت تولیدات لوازم خانگی الکتریکی خرد در کشور شناخته شده است. شرکت لوازم خانگی پارس خزر رشت با سهامی عام در شرکت بورس اوراق بهادار هم عرضه شد.

 

کالاهای تولید شده ی شرکت پارس خزر

در حال حاضر تعداد انگشت شماری شرکت در کشور پیدا می شود که بتواند محصولات تولیدی خودش را علی رغم همه موانعی که در کشور وجود دارد به خط نهایی تولید هدایت کند.
زیرا موانع فعلی تا حدی گریبان گیر است و مانع پیشرفت های آتی این کمپانی ها می شوند. ولی کمپانی و تیم تولیدی پارس خزر با پشتوانه عالی خود توانستند، تمامی این دست موانع را پشت سر بگذارد و وارد بازه نوینی از پیشرفت و تکنولوژی باشد. کالاهای الکتریکی این کمپانی با قطعه های خوبی که داشتند توانستند  عمر مفید خیلی زیادی را خلق کنند. به همین خاطر است که اکنون این نماد تجاری دارای ارزش خیلی بالایی در میان مشتریان است. کالاهای تولیدی آن در چند حوزه تولید می شوند که مواردی مانند: لباسشویی، اتو بخار، بخاری برقی، هواکش، پلوپز، بخارپز، سرخ کن، توستر، ساندویچ ساز، کباب پز، مولتی کوکر، چای ساز، غذاساز، آسیاب، خردکن، میوه خشک کن، ترازو، پنکه، آبمیوه گیری، چرخ گوشت، پلوپز، تصفیه آب، جاروبرقی، جارو شارژی، بخار ‌شو، جارو عصایی، تصفیه هوا، سشوار هستند.در دامه با اعتماد کالا همراه باشید تا علاوه بر بررسی سشوار پارس خزر مدل HD-861P ،خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.

 

سشوار مسافرتی پارس خزر مدل HD-861P دارای ابعاد مناسب و کوچکی است که با خم شدن دسته‌ی آن روی بدنه کوچک‌تر هم می‌شود.این سشوار دارای توان 1100 وات است.

سشوار مسافرتی پارس خزر مدل HD-861P

سشوار مسافرتی پارس خزر مدل HD-861P اگر استفاده ی شما از سشوار زیاد است و همیشه و همه جا از آن استفاده می کنید، می بایست یک سشوار داشته باشید که همواره همراه شما باشد.

اما سشوار مسافرتی پارس خزر مدل HD-861P نباید یک سشوار معمولی و خانگی باشد، چون برای حمل کردن، حجم و وزن زیادی دارد.

شما برای این که در هنگام سفر هم مرتب و آراسته باشید، باید یک سشوار مسافرتی مناسب تهیه کنید که غیر از کم حجم و سبک بودن، از کیفیت و کارایی برخوردار باشد و هم چنین برند معروف و قیمت مناسبی هم داشته باشد.

 

طبق انتظاری که از یک سشوار مسافرتی می‌رود، سشوار مسافرتی پارس خزر مدل HD-861P دارای ابعاد مناسب و کوچکی است که با خم شدن دسته‌ی آن روی بدنه کوچک‌تر هم می‌شود .

سشوار مسافرتی پارس خزر مدل HD-861P دارای توان 1100 وات است و همانطور که می دانید از توان کمتری نسبت به مدل های خانگی و حرفه ای برخوردار است و برای استفاده سبک و کم زمان مناسب است.

سشوار مسافرتی پارس خزر مدل HD-861P مجهز به سوئیچ سه سرعته برای تنظیم حرارت و سرعت است . سرعت موتور و حرارت باد سشوار را می‌توان روی حالت سرعت معمولی و  متوسط و باد گرم و سرعت زیاد و باد داغ قرار داد.

اگر باد سشوار از یک حدی داغ‌تر شود به موها آسیب می‌رسد، بنابراین سیستم ویژه‌ای در این سشوار به کار رفته که از افزایش بیش از حد دما جلوگیری می‌کند.

ولتاژ مصرفی سشوار مسافرتی پارس خزر 220 ولت است و در مسافرت های اروپایی هم می توان از آن استفاده کرد. سشوار مسافرتی پارس خزر مدل HD-861P از متمرکز کننده‌ی هوا بهره می برد و از آن می‌توان برای حالت دادن قسمتی از موها استفاده کرد.

به طور خلاصه سشوار مسافرتی پارس خزر مدل HD-861P با حلقه‌ی مخصوص جهت آویختن آن گزینه مناسبی برای استفاده در منزل و مسافرت  است.

 

خدمات پس از فروش شرکت پارس‌خزر  

طبیعتا شرکت های بزرگی مثل شرکت لوازم خانگی پارس خزر رشت باید مرکزهایی داشته باشند در کل کشور تا خدمات خود را عرضه کنند.
شرکت صنعتی پارس خزر هم در حال حاضر حدود ۴۵۰ مرکز خدمات پس از فروش در کل کشور دارد که توانسته اعتماد اکثر مشتریان خودش را به دست بیاورد. همین طور این کمپانی ده سال از تمام محصول هایش پشتیبانی کرده است. علاوه بر این که به مدت بیست و پنج ماه به تمام مشتریانش خدمات پس از فروش ارائه می کند.
به لحاظ خدمات پس از فروش در کشور رتبه ی خوبی را کسب کرده است. چون این شرکت در شعبه اصلی خود واحد صدای مشتری را راه اندازی نموده تا بتواند صدای مشتریان خود را به شرکت اصلی برساند تا به بازدهی بهتری برسد.

 

کیفیت بالای محصولات تولید شده ی شرکت لوازم خانگی پارس خزر (سشوار مسافرتی پارس خزر مدل HD-861P )

تمام محصولات شرکت لوازم خانگی پارس خزر رشت از بالاترین و بهترین تکنولوژی های بروز و استاندارد جهانی استفاده می کنند تا بتوانند بهتر به بازده مورد هدفشان دست پیدا کنند و پاسخگوی درخواست مردم باشند. به عنوان مثال موتور قدرتمندی در لباس ‌شویی های این کمپانی، استفاده شده است که می تواند دور تندی به میزان هزار و چهارصد دور در دقیقه را تجربه کند.
همینطور به لحاظ تشخیص لکه ها می تواند شستشوی دقیقی را انجام دهد. اکثر قطعات محصول های شرکت لوازم‌ خانگی پارس خزر رشت با موادی ایجاد شده اند که در مقابل هر شرایطی مانند رطوبت زیاد مقاومت بالایی داشته باشند.به عنوان مثال در محصول چرخ گوشت های الکتریکی پارس خزر از استیلی استفاده شده است که زنگ نمی زند.
به خاطر اینکه شرکت لوازم خانگی پارس خزر رشت خدمات پس از فروش قدرتمندی دارد باید به این نکته پی برد که طول عمر محصولات این شرکت بسیار بالا است و این شرکت از محصولاتش اطمینان کامل دارد.

 

نتیجه گیری

شرکت پارس خزر که در استان گیلان و در شهر رشت قرار دارد، بزرگ ترین و مهم ترین شرکت تولیدی محصولات و لوازم خانگی برقی کوچک در ایران است که در سال 1347 پا به عرصه وجود گذاشته است. این شرکت لوازم های خانگی خود را در چندین دسته به بازار عرضه خواهد کرد که هر کدام از آنها دارای پشتیبانی 10 ساله و 25 ماه خدمات پس از فروش هستند تا کلیه مشتریان آن تحت حمایت این شرکت قرار بگیرند. شرکت پخش پارس خزر نیز که یکی از شرکت های زیر مجموعه شرکت پارس توشه است، با در اختیار قرار داشتن 11 مرکز پخش در سرتاسر ایران می تواند کلیه سفارش های شما را به موقع و در کمترین زمان ممکن به تحویل بدهد.

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی سشوار پارس خزر مدل HD-861PT , مشخصات سشوار پارس خزر مدل HD-861PT , کیفیت سشوار پارس خزر مدل HD-861PT , لیست قیمت محصولات پارس خزر ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

تلویزیون دوو بخریم یا نه؟

تلویزیون یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی الکترونیکی است و امروزه در هر منزل، فروشگاه، شرکت، اداره و باشگاهی موجود است. مهم است که تلویزیون از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد زیرا با توجه به هزینه‌های موجود نمی‌شود سالی یک تلویزیون خریداری کرد و این کالای خانگی معمولاً به‌عنوان یک محصول ماندگار خریداری می‌شود. برندهای زیادی اقدام به تولید تلویزیون‌های هوشمند و معمولی مختلف می‌کنند. یکی از بهترین و قدیمی‌ترین این برندها، دوو است. دوو یک برند کره‌ای مرغوب و باکیفیت است که گروه تولیدی انتخاب انحصار مونتاژ و پخش محصولاتش را در ایران دارد، اما ویژگی این تلویزیون‌ها چیست؟ تلویزیون دوو بخریم یا نه؟ با اعتماد کالا همراه باشید تا پاسخ تمام سؤالاتتان را بگیرید.

 

بررسی تاریخچه شرکت دوو

شرکت دوو در سال ۱۹۶۷ توسط مردی به نام کیم وو چونگ در کره تأسیس شد. محصولات این شرکت در ابتدای کار شامل لباس و منسوجات می‌شد اما بعدها مسیر خود را تغییر داده و کشتی‌سازی روی آورد. رفته رفته شرکت دوو محبوبیت پیدا می‌کرد و تلاش می‌کرد حوزه کاری خود را افزایش داده و به صنایع دیگر نیز ورود کند. نتیجه این تلاش‌ها وارد شدن این برند تجاری کره‌ای به حوزه‌هایی مانند لوازم الکترونیک، ماشین‌آلات سنگین، تسلیحات، هوانوردی، خدمات مالی، ساخت و ساز و ارتباطات بود.

ناگفته نماند که شرکت دوو در سال ۱۹۸۲ بخش عمده‌ای از سهام شرکت سائهان موتور را خریداری کرد و به صنعت خودرو نیز وارد شد و تمرکز خود را در این بخش به‌صورت ویژه گذاشت و توانست شش سال بعد، درست در سال ۱۹۸۸ به پیروی از شرکت هیوندا، خودروهای خود را دیگر کشورها صادر کند. دوو طی فعالیت‌هایش در سال‌های متمادی توانست محصولات زیادی را طراحی، تولید و عرضه کند و سرانجام به تولید لوازم خانگی الکترونیکی روی آورد.

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 55 اینچ مدل DSL-55S7000EU

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 55 اینچ مدل DSL-55S7000EU، هوشمند جدیدترین تلویزیون هوشمند دوو با طراحی زیبا و بدون قاب می باشد.

از مشخصات این محصول با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 9، با ساختار پنل IPS و صفحه نمایش تخت طراحی شده است.

صفحه نمایش تخت با پنل IPS امکان تماشای تصاویر با کیفیتی را برای همه اعضای خانواده تا زاویه 178 درجه فراهم می کند.

همچنین خصوصیات دیگر تلویزیون ال ای دی دوو سایز رزولوشن 2160 × 3840 و نسبت تصویر 16:9 (نسبت تصویر رایج تلویزیون‌ها)، تصویری واضح را با ابعادی مناسب نمایش می‌دهد.

ویژگی ال ای دی دوو سایز 55 اینچ مدل DSL-55S7000EU هوشمند یک مدیا پلیر بوده که از فرمت های صوتی و تصویری مختلف پشتیبانی می کند.

درگاه های ورودی و خروجی مختلف این امکان را به کاربر می دهد تا برای اتصال دستگاه های دیگر و استفاده از امکانات آن بهره مند گردد.

این تلویزیون دارای خروجی AV، هدفون و ورودی Composite نیز می باشد. دو پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد. از طریق پورت USB می‌توان یک درایو حافظه مانند فلش مموری را به تلویزیون متصل کرد و از فایل‌های خود استفاده کرد. پورت HDMI نیز اتصال سایز لوازم صوتی و تصویری را به تلویزیون ممکن می‌سازد.

 

کیفیت تصویر تلویزیون دوو مدل DSL-55S7000EU

ال ای دی دوو سایز 55 اینچ مدل DSL-55S7000EU با قابلیت انطباق تصویر 60 هرتز و رزولوشن 2160 × 3840 و نسبت تصویر 16:9 (نسبت تصویر رایج تلویزیون‌ها) تصویری با کیفیت و با نوردهی مناسب را برای شما به همراه دارد. این موضوع با توجه به اینکه امروزه تصویربرداری فیلم ها با تکنولوژی های جدید انجام میشود برای ببیندگان بسیار مهم است.

 

 

 

میزان به‌روزرسانی تصویر در صفحه نمایش تلویزیون

میزان به‌روزرسانی تصویر به ‌معنای تعداد تغییر تصویر صفحه نمایشگر در هر ثانیه است که در حالت استاندارد برابر با ۶۰ هرتز است و این یعنی صفحه نمایش تلویزیون قادر است در هر ثانیه ۶۰ فریم را پشت سر هم نشان دهد. ۶۰ فریم در ثانیه برای محتواهای نمایشی معمولی مناسب به نظر می‌رسد اما در محتواهایی با سرعت نمایشی بالاتر مانند فیلم‌های اکشن، صفحه نمایش ۶۰ هرتزی به مشکل برمی‌خورد و کیفیت تصویر دچار افت می‌شود

 

گیرنده دیجیتال DVB-T2

نصب و تعبیه گیرنده‌ی دیجیتال داخلی در این تلویزیون، مصرف کنندگان را از تهیه‌ی یک دستگاه گیرنده‌ی جداگانه، بی‌نیاز می‌کند. گفتنی است که این گیرنده‌ی دیجیتال، به تیونر DVB-T2 برای دریافت بهتر امواج مجهز شده است.

 

سیستم صوتی تلویزیون LED دوو مدل DSL-55S7000EU

طراحان این محصول با استفاده از سیستم دو کاناله صوتی دو عدد اسپیکر 15 واتی (در مجموع 30 وات) را در پایین قاب محصول ایجاد نموده اند.

این خروجی صدای مناسب برای همه کاربران رضایت بخش اعلام شده است. گفتنی است قدرت صدای تولید شده از بلندگوهای این تلویزیون فراگیر هستند و فضای واقعی را در هنگام دیدن فیلم برای بیننده ایجاد می کنند. 

 

HDR در صفحه نمایش تلویزیون‌

واژه HDR مخفف high dynamic range یا دامنه دینامیکی بالا است و ویژگی جدیدی برای تلویزیون‌های Ultra HD یا K4 محسوب می‌شود و قادر است توانایی دستگاه را برای ارائه نور و کنتراست بالاتر و رنگ‌های بیشتر آماده کند. استاندارد اولیه برای دامنه دینامیکی بالا HDR10 است و بسیاری از تلویزیون‌ها و دستگاه‌های هوشمند از این حداقل دامنه دینامیکی پشتیبانی می‌کنند و در واقع ممکن است هنگام خرید تلویزیون هوشمند با کیفیت تصویر K4 با بسیاری از دستگاه‌هایی مواجه شوید که بر روی آن برچسب HDR10 یا Ultra HD Premium خورده است.

 

اتصال به شبکه اینترنت جهانی

تلویزیون‌های هوشمند دوو تجربه‌ای جالب و سریع را از اتصال به شبکه اینترنت جهانی برای شما خواهند داشت. تلویزیون هوشمند دوو قادر است از طریق مودم و امواج وای فای به اینترنت جهانی متصل شود تا شما بتوانید بر روی صفحه نمایشگر بزرگ خود سایت‌های داخلی و جهانی و شبکه‌های اجتماعی مختلف را استفاده کنید.

حتی می‌توانید موس و کیبورد خود را از طریق پورت‌های مختلف تعبیه شده بر بدنه دستگاه به تلویزیون متصل کرده و با دسترسی آسان‌تر، برنامه‌های خود را کنترل نمایید.

 

پشتیبانی از انواع فرمت‌های صوتی و تصویری در تلویزیون دوو مدل DSL-55S7000EU وجود دارد؟

 

یکی از ویژگی‌هایی که پاسخ به سؤال تلویزیون دوو بخریم یا نه را مثبت می‌کند، پشتیبانی از انواع فرمت‌های تصویری و صوتی توسط این تلویزیون است. همان‌طور که می‌دانید، تلویزیون‌های معمولی به دلیل محدودیت در بخش نرم‌افزاری خود، قادر به پخش انواع فرمت‌های ویدیویی نیستند؛ اما تلویزیون‌های هوشمند به خاطر داشتن پردازنده‌های نسل جدید و قدرتمند می‌توانند از اپلیکیشن‌های کاربردی مانند MX Player پشتیبانی کنند.
این اپلیکیشن‌ها علاوه بر هماهنگ ‌سازی کامل زیرنویس با فیلم، قادر هستند انواع فرمت‌هایی ویدیویی موجود را از جمله MKV را پردازش و پخش کنند.

 



:: برچسب‌ها: بررسی تلویزیون دوو مدل DSL-55S7000EU , کیفیت تلویزیون دوو مدل DSL-55S7000EU , قیمت تلویزیون دوو مدل DSL-55S7000EU , مشخصات تلویزیون دوو مدل DSL-55S7000EU , تلویزیون دوو مدل DSL-55S7000EU ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

بررسی هیتر برقی پارس خزر

هیترهای برقی گزینه بسیار مناسبی برای تامین گرمای اتاق‌های کوچک و قسمتی از فضای بزرگ خانه یا مغازه هستند. این وسایل پر کاربرد، انرژی برق را به گرما تبدیل می‌کنند و به دلیل ویژگی‌هایی چون: قابل حمل بودن، کاهش مصرف انرژی، آلوده نکردن محیط و از همه مهم‌تر بی‌خطر بودن، اولین انتخاب افراد برای گذر از روزهای سرد سال هستند.

هیترهای برقی پارس خزر، ده‌ها سال است که ‌به عنوان وسیله گرمایشی مهمان خانه‌های ایرانی هستند و دلیل استقبال مردم از برند محبوب پارس خزر، کیفیت بالای لوازم گرمایشی و سرمایشی آن است.

در این مقاله به بررسی هیتر برقی پارس خزر و نقاط ضعف و قوت این محصول می‌پردازیم تا بهترین انتخاب را از بین برندهای مختلف بخاری برقی داشته باشید.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P

فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P دستگاهی کاربردی و دارای طراحی و ساخت زیبا است. این مدل در حال حاضر پر فروش ترین فن هیتر بازار ایران محسوب می شود و رضایت کاربران زیادی را جلب کرده است. این هیتر فرایند سرمایش و گرمایش در فضاهای کوچک را به راحتی میسر می کند. این دستگاه برای مکان هایی که به صورت 24 ساعته فعال نیستند، مانند ادارات و مغازه ها و… کاربرد دارد. این دستگاه دارای طول 265 ، عرض 265 و ارتفاع 125 میلی متر و همچنین دارای وزن 0.72 کیلوگرم می باشد.

 

اما فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P دارای چهار قطعه اصلی می باشد که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • شبکه ورودی هوا
  • شبکه خروج هوای گرم تولید شده
  • کلید کنترل حرارت( کنترل هوای سرد، گرم و داغ)
  • کلید ترموستات(کلید تنظیم درجه حرارتی محیط)

 

چگونگی عملکرد سیستم گرمایش

برای اینکه گرمایش تولید شده توسط دستگاه را تنظیم کنید، دکمه ای وجود دارد که دارای دو حالت 1 و 2 می باشد. حالت 1 این دکمه سبب فعال سازی یک المنت و حالت 2 هم باعث فعال سازی همزمان دو المنت می شود. اما با این حال سرعت فن در هر دو حالت مذکور مساوی است. عملکرد المنت به همراه فن، سبب فراهم شدن هوای گرم مطبوعی می شود و به همین خاطر موجب گرم کردن سریع محیط هم می شود.

چگونگی عملکرد ترموستات را از طریق چرخاندن کلید جلویی، می توان تنظیم کرد. پس از رسیدن به دمای مورد نظر خود می توانید این دکمه را بر خلاف عقربه های ساعت بچرخانید تا سبب خاموش شدن دستگاه شوید و پس از این باعث فعال سازی ترموستات می شود. لازم به ذکر است که به هنگام پایین آمدن دمای محیط، سیستم گرمایشی شروع به فعالیت می کند.

 

نگهداری و مراقبت

FH2000P نیاز به انجام مراقبت های خاصی ندارد و چنانچه همه نکات ذکر شده را رعایت کنید، به سرویس دوره ای هم احتیاجی نیست. با این حال چنانچه می خواهید آن را گردگیری و تمیز کنید، می توانید اول هیتر را از برق جدا کرده و با تکه ای کوچک پارچه نمدار سطح بدنه را تمیز کنید. البته باید همواره توجه کنید که نباید آب به داخل دستگاه خصوصا قطعات داخلی آن نفوذ کند.

شبکه خروجی هوا را به منظور بهره گیری بیشتر از هوای خروجی، با یک برس مخصوص گردگیری جاروهای برقی تمیز کنید. چنانچه قصد دارید در فصل تابستان از این وسیله نگهداری کنید، حتما از بسته بندی خود دستگاه برای حفاظت از آن استفاده کنید. همواره از تمیز کردن بدنه هیتر با مواد شیمیایی مانند الکل، تینر ، بنزین و… خودداری کنید چرا که شکل ظاهری دستگاه را خراب می کند.

اگر به مدت طولانی از دستگاه استفاده نمی کنید، لازم است دو شاخه را از پریز جدا کرده تا از ورود گرد و غبار به داخل دستگاه جلوگیری شود. لازم به ذکر است در صورت نشستن گرد و غبار روی المنتها، در هنگام روشن کردن دستگاه بوی خاص سوختن گرد و غبار احساس می شود که البته کاملا هم طبیعی است اما به سرعت از فضا محو خواهد شد.

 

ایمنی بالای فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P

فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P به گونه ای طراحی شده که امکان افتادن از ارتفاع را به پایین ترین حد ممکن رسانده است. دلیل این موضوع استفاده از پایه های ضدلغزش در ساخت این محصول باکیفیت است. این برای دستگاه هایی که حرارت ایجاد می کنند، یک مزیت به شمار می آید. قسمت مکش هوای محیط در بالای این دستگاه قرار داده شده تا اگر چنانچه قصد تکیه این هیتر به دیوار را هم داشتید، دیوار مانع از انجام کار هیتر نشود. با این حال با قرارگیری ورودی هوا در بالای این هیتر، امکان ریخته شدن آب یا مایعات دیگر را به داخل هیتر ممکن می سازد.

فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P دارای ویژگی قطع حرارتی اتوماتیک است. این ویژگی به این معنی است تا چنانچه درجه حرارت هیتر به هر علتی افزایش داشت مثل مسدود شدن ورودی هوا یا سقوط هیتر از ارتفاع، به صورت اتوماتیک جریان برق قطع و دستگاه غیرفعال می شود. در صورت وجود چنین حالتی باید ابتدا دو شاخه اصلی را از پریز جدا کرده و دستگاه را به مدت 30 دقیقه خنگ نگه دارید.

 

مصرف برق فن هیتر پارس خزر مدل fh2000p چقدر است؟

تمام وسایل گرمایشی برقی، مسلما مصرف برق بالایی دارند. اما یک وسیله به تنهایی نمی تواند هزینه بالایی برای خانواده تحمیل کند، بلکه استفاده همزمان چندین وسیله برقی پر مصرف آن هم در ساعات پیک مصرف می تواند باعث بالا رفتن هزینه برق شما شود. اما اینکه مصرف برق این مدل فن هیتر پارس خزر خوبه یا نه؟ میشه گفت به نسبت اکثر مدل های بازار بهتر است. چرا که قطعات استفاده شده در دستگاه از کیفیت قابل قبولی به نسبت قیمت برخوردار است و این باعث می شود کمترین هدرفت انرژی در این مدل وجود داشته باشد. همچنین موتور فن به کاربرده شده در آن از یک پروانه توربینی قوی استفاده می کند که باعث می شود با کم ترین دور موتور و کم ترین سر و صدا هوای گرم در محیط پخش شود. اگر برای اتاق 10 یا زیر 10متری این وسیله را تهیه می کنید نگران مصرف بالای آن نباشید! چرا که می توانید روی درجه 1 یا 2 تنظیم کنید تا کل محیط را برای شما گرم کند نیازی به درجه های بالاتر نیست.

 

 

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: فن هیتر پارس خزر مدل fh2000p , بررسی فن هیتر پارس خزر مدل fh2000p , مشخصات فن هیتر پارس خزر مدل fh2000p , کیفیت فن هیتر پارس خزر مدل fh2000p ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

بررسی هیتر برقی پارس خزر

هیترهای برقی گزینه بسیار مناسبی برای تامین گرمای اتاق‌های کوچک و قسمتی از فضای بزرگ خانه یا مغازه هستند. این وسایل پر کاربرد، انرژی برق را به گرما تبدیل می‌کنند و به دلیل ویژگی‌هایی چون: قابل حمل بودن، کاهش مصرف انرژی، آلوده نکردن محیط و از همه مهم‌تر بی‌خطر بودن، اولین انتخاب افراد برای گذر از روزهای سرد سال هستند.

هیترهای برقی پارس خزر، ده‌ها سال است که ‌به عنوان وسیله گرمایشی مهمان خانه‌های ایرانی هستند و دلیل استقبال مردم از برند محبوب پارس خزر، کیفیت بالای لوازم گرمایشی و سرمایشی آن است.

در این مقاله به بررسی هیتر برقی پارس خزر و نقاط ضعف و قوت این محصول می‌پردازیم تا بهترین انتخاب را از بین برندهای مختلف بخاری برقی داشته باشید.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P

فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P دستگاهی کاربردی و دارای طراحی و ساخت زیبا است. این مدل در حال حاضر پر فروش ترین فن هیتر بازار ایران محسوب می شود و رضایت کاربران زیادی را جلب کرده است. این هیتر فرایند سرمایش و گرمایش در فضاهای کوچک را به راحتی میسر می کند. این دستگاه برای مکان هایی که به صورت 24 ساعته فعال نیستند، مانند ادارات و مغازه ها و… کاربرد دارد. این دستگاه دارای طول 265 ، عرض 265 و ارتفاع 125 میلی متر و همچنین دارای وزن 0.72 کیلوگرم می باشد.

 

اما فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P دارای چهار قطعه اصلی می باشد که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • شبکه ورودی هوا
  • شبکه خروج هوای گرم تولید شده
  • کلید کنترل حرارت( کنترل هوای سرد، گرم و داغ)
  • کلید ترموستات(کلید تنظیم درجه حرارتی محیط)

 

چگونگی عملکرد سیستم گرمایش

برای اینکه گرمایش تولید شده توسط دستگاه را تنظیم کنید، دکمه ای وجود دارد که دارای دو حالت 1 و 2 می باشد. حالت 1 این دکمه سبب فعال سازی یک المنت و حالت 2 هم باعث فعال سازی همزمان دو المنت می شود. اما با این حال سرعت فن در هر دو حالت مذکور مساوی است. عملکرد المنت به همراه فن، سبب فراهم شدن هوای گرم مطبوعی می شود و به همین خاطر موجب گرم کردن سریع محیط هم می شود.

چگونگی عملکرد ترموستات را از طریق چرخاندن کلید جلویی، می توان تنظیم کرد. پس از رسیدن به دمای مورد نظر خود می توانید این دکمه را بر خلاف عقربه های ساعت بچرخانید تا سبب خاموش شدن دستگاه شوید و پس از این باعث فعال سازی ترموستات می شود. لازم به ذکر است که به هنگام پایین آمدن دمای محیط، سیستم گرمایشی شروع به فعالیت می کند.

 

نگهداری و مراقبت

FH2000P نیاز به انجام مراقبت های خاصی ندارد و چنانچه همه نکات ذکر شده را رعایت کنید، به سرویس دوره ای هم احتیاجی نیست. با این حال چنانچه می خواهید آن را گردگیری و تمیز کنید، می توانید اول هیتر را از برق جدا کرده و با تکه ای کوچک پارچه نمدار سطح بدنه را تمیز کنید. البته باید همواره توجه کنید که نباید آب به داخل دستگاه خصوصا قطعات داخلی آن نفوذ کند.

شبکه خروجی هوا را به منظور بهره گیری بیشتر از هوای خروجی، با یک برس مخصوص گردگیری جاروهای برقی تمیز کنید. چنانچه قصد دارید در فصل تابستان از این وسیله نگهداری کنید، حتما از بسته بندی خود دستگاه برای حفاظت از آن استفاده کنید. همواره از تمیز کردن بدنه هیتر با مواد شیمیایی مانند الکل، تینر ، بنزین و… خودداری کنید چرا که شکل ظاهری دستگاه را خراب می کند.

اگر به مدت طولانی از دستگاه استفاده نمی کنید، لازم است دو شاخه را از پریز جدا کرده تا از ورود گرد و غبار به داخل دستگاه جلوگیری شود. لازم به ذکر است در صورت نشستن گرد و غبار روی المنتها، در هنگام روشن کردن دستگاه بوی خاص سوختن گرد و غبار احساس می شود که البته کاملا هم طبیعی است اما به سرعت از فضا محو خواهد شد.

 

ایمنی بالای فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P

فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P به گونه ای طراحی شده که امکان افتادن از ارتفاع را به پایین ترین حد ممکن رسانده است. دلیل این موضوع استفاده از پایه های ضدلغزش در ساخت این محصول باکیفیت است. این برای دستگاه هایی که حرارت ایجاد می کنند، یک مزیت به شمار می آید. قسمت مکش هوای محیط در بالای این دستگاه قرار داده شده تا اگر چنانچه قصد تکیه این هیتر به دیوار را هم داشتید، دیوار مانع از انجام کار هیتر نشود. با این حال با قرارگیری ورودی هوا در بالای این هیتر، امکان ریخته شدن آب یا مایعات دیگر را به داخل هیتر ممکن می سازد.

فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P دارای ویژگی قطع حرارتی اتوماتیک است. این ویژگی به این معنی است تا چنانچه درجه حرارت هیتر به هر علتی افزایش داشت مثل مسدود شدن ورودی هوا یا سقوط هیتر از ارتفاع، به صورت اتوماتیک جریان برق قطع و دستگاه غیرفعال می شود. در صورت وجود چنین حالتی باید ابتدا دو شاخه اصلی را از پریز جدا کرده و دستگاه را به مدت 30 دقیقه خنگ نگه دارید.

 

مصرف برق فن هیتر پارس خزر مدل fh2000p چقدر است؟

تمام وسایل گرمایشی برقی، مسلما مصرف برق بالایی دارند. اما یک وسیله به تنهایی نمی تواند هزینه بالایی برای خانواده تحمیل کند، بلکه استفاده همزمان چندین وسیله برقی پر مصرف آن هم در ساعات پیک مصرف می تواند باعث بالا رفتن هزینه برق شما شود. اما اینکه مصرف برق این مدل فن هیتر پارس خزر خوبه یا نه؟ میشه گفت به نسبت اکثر مدل های بازار بهتر است. چرا که قطعات استفاده شده در دستگاه از کیفیت قابل قبولی به نسبت قیمت برخوردار است و این باعث می شود کمترین هدرفت انرژی در این مدل وجود داشته باشد. همچنین موتور فن به کاربرده شده در آن از یک پروانه توربینی قوی استفاده می کند که باعث می شود با کم ترین دور موتور و کم ترین سر و صدا هوای گرم در محیط پخش شود. اگر برای اتاق 10 یا زیر 10متری این وسیله را تهیه می کنید نگران مصرف بالای آن نباشید! چرا که می توانید روی درجه 1 یا 2 تنظیم کنید تا کل محیط را برای شما گرم کند نیازی به درجه های بالاتر نیست.

 

 

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: فن هیتر پارس خزر مدل fh2000p , بررسی فن هیتر پارس خزر مدل fh2000p , مشخصات فن هیتر پارس خزر مدل fh2000p , کیفیت فن هیتر پارس خزر مدل fh2000p ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

بررسی هیتر برقی پارس خزر

هیترهای برقی گزینه بسیار مناسبی برای تامین گرمای اتاق‌های کوچک و قسمتی از فضای بزرگ خانه یا مغازه هستند. این وسایل پر کاربرد، انرژی برق را به گرما تبدیل می‌کنند و به دلیل ویژگی‌هایی چون: قابل حمل بودن، کاهش مصرف انرژی، آلوده نکردن محیط و از همه مهم‌تر بی‌خطر بودن، اولین انتخاب افراد برای گذر از روزهای سرد سال هستند.

هیترهای برقی پارس خزر، ده‌ها سال است که ‌به عنوان وسیله گرمایشی مهمان خانه‌های ایرانی هستند و دلیل استقبال مردم از برند محبوب پارس خزر، کیفیت بالای لوازم گرمایشی و سرمایشی آن است.

در این مقاله به بررسی هیتر برقی پارس خزر و نقاط ضعف و قوت این محصول می‌پردازیم تا بهترین انتخاب را از بین برندهای مختلف بخاری برقی داشته باشید.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P

فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P دستگاهی کاربردی و دارای طراحی و ساخت زیبا است. این مدل در حال حاضر پر فروش ترین فن هیتر بازار ایران محسوب می شود و رضایت کاربران زیادی را جلب کرده است. این هیتر فرایند سرمایش و گرمایش در فضاهای کوچک را به راحتی میسر می کند. این دستگاه برای مکان هایی که به صورت 24 ساعته فعال نیستند، مانند ادارات و مغازه ها و… کاربرد دارد. این دستگاه دارای طول 265 ، عرض 265 و ارتفاع 125 میلی متر و همچنین دارای وزن 0.72 کیلوگرم می باشد.

 

اما فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P دارای چهار قطعه اصلی می باشد که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • شبکه ورودی هوا
  • شبکه خروج هوای گرم تولید شده
  • کلید کنترل حرارت( کنترل هوای سرد، گرم و داغ)
  • کلید ترموستات(کلید تنظیم درجه حرارتی محیط)

 

چگونگی عملکرد سیستم گرمایش

برای اینکه گرمایش تولید شده توسط دستگاه را تنظیم کنید، دکمه ای وجود دارد که دارای دو حالت 1 و 2 می باشد. حالت 1 این دکمه سبب فعال سازی یک المنت و حالت 2 هم باعث فعال سازی همزمان دو المنت می شود. اما با این حال سرعت فن در هر دو حالت مذکور مساوی است. عملکرد المنت به همراه فن، سبب فراهم شدن هوای گرم مطبوعی می شود و به همین خاطر موجب گرم کردن سریع محیط هم می شود.

چگونگی عملکرد ترموستات را از طریق چرخاندن کلید جلویی، می توان تنظیم کرد. پس از رسیدن به دمای مورد نظر خود می توانید این دکمه را بر خلاف عقربه های ساعت بچرخانید تا سبب خاموش شدن دستگاه شوید و پس از این باعث فعال سازی ترموستات می شود. لازم به ذکر است که به هنگام پایین آمدن دمای محیط، سیستم گرمایشی شروع به فعالیت می کند.

 

نگهداری و مراقبت

FH2000P نیاز به انجام مراقبت های خاصی ندارد و چنانچه همه نکات ذکر شده را رعایت کنید، به سرویس دوره ای هم احتیاجی نیست. با این حال چنانچه می خواهید آن را گردگیری و تمیز کنید، می توانید اول هیتر را از برق جدا کرده و با تکه ای کوچک پارچه نمدار سطح بدنه را تمیز کنید. البته باید همواره توجه کنید که نباید آب به داخل دستگاه خصوصا قطعات داخلی آن نفوذ کند.

شبکه خروجی هوا را به منظور بهره گیری بیشتر از هوای خروجی، با یک برس مخصوص گردگیری جاروهای برقی تمیز کنید. چنانچه قصد دارید در فصل تابستان از این وسیله نگهداری کنید، حتما از بسته بندی خود دستگاه برای حفاظت از آن استفاده کنید. همواره از تمیز کردن بدنه هیتر با مواد شیمیایی مانند الکل، تینر ، بنزین و… خودداری کنید چرا که شکل ظاهری دستگاه را خراب می کند.

اگر به مدت طولانی از دستگاه استفاده نمی کنید، لازم است دو شاخه را از پریز جدا کرده تا از ورود گرد و غبار به داخل دستگاه جلوگیری شود. لازم به ذکر است در صورت نشستن گرد و غبار روی المنتها، در هنگام روشن کردن دستگاه بوی خاص سوختن گرد و غبار احساس می شود که البته کاملا هم طبیعی است اما به سرعت از فضا محو خواهد شد.

 

ایمنی بالای فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P

فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P به گونه ای طراحی شده که امکان افتادن از ارتفاع را به پایین ترین حد ممکن رسانده است. دلیل این موضوع استفاده از پایه های ضدلغزش در ساخت این محصول باکیفیت است. این برای دستگاه هایی که حرارت ایجاد می کنند، یک مزیت به شمار می آید. قسمت مکش هوای محیط در بالای این دستگاه قرار داده شده تا اگر چنانچه قصد تکیه این هیتر به دیوار را هم داشتید، دیوار مانع از انجام کار هیتر نشود. با این حال با قرارگیری ورودی هوا در بالای این هیتر، امکان ریخته شدن آب یا مایعات دیگر را به داخل هیتر ممکن می سازد.

فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P دارای ویژگی قطع حرارتی اتوماتیک است. این ویژگی به این معنی است تا چنانچه درجه حرارت هیتر به هر علتی افزایش داشت مثل مسدود شدن ورودی هوا یا سقوط هیتر از ارتفاع، به صورت اتوماتیک جریان برق قطع و دستگاه غیرفعال می شود. در صورت وجود چنین حالتی باید ابتدا دو شاخه اصلی را از پریز جدا کرده و دستگاه را به مدت 30 دقیقه خنگ نگه دارید.

 

مصرف برق فن هیتر پارس خزر مدل fh2000p چقدر است؟

تمام وسایل گرمایشی برقی، مسلما مصرف برق بالایی دارند. اما یک وسیله به تنهایی نمی تواند هزینه بالایی برای خانواده تحمیل کند، بلکه استفاده همزمان چندین وسیله برقی پر مصرف آن هم در ساعات پیک مصرف می تواند باعث بالا رفتن هزینه برق شما شود. اما اینکه مصرف برق این مدل فن هیتر پارس خزر خوبه یا نه؟ میشه گفت به نسبت اکثر مدل های بازار بهتر است. چرا که قطعات استفاده شده در دستگاه از کیفیت قابل قبولی به نسبت قیمت برخوردار است و این باعث می شود کمترین هدرفت انرژی در این مدل وجود داشته باشد. همچنین موتور فن به کاربرده شده در آن از یک پروانه توربینی قوی استفاده می کند که باعث می شود با کم ترین دور موتور و کم ترین سر و صدا هوای گرم در محیط پخش شود. اگر برای اتاق 10 یا زیر 10متری این وسیله را تهیه می کنید نگران مصرف بالای آن نباشید! چرا که می توانید روی درجه 1 یا 2 تنظیم کنید تا کل محیط را برای شما گرم کند نیازی به درجه های بالاتر نیست.

 

 

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: فن هیتر پارس خزر مدل fh2000p , بررسی فن هیتر پارس خزر مدل fh2000p , مشخصات فن هیتر پارس خزر مدل fh2000p , کیفیت فن هیتر پارس خزر مدل fh2000p ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

بررسی هیتر برقی پارس خزر

هیترهای برقی گزینه بسیار مناسبی برای تامین گرمای اتاق‌های کوچک و قسمتی از فضای بزرگ خانه یا مغازه هستند. این وسایل پر کاربرد، انرژی برق را به گرما تبدیل می‌کنند و به دلیل ویژگی‌هایی چون: قابل حمل بودن، کاهش مصرف انرژی، آلوده نکردن محیط و از همه مهم‌تر بی‌خطر بودن، اولین انتخاب افراد برای گذر از روزهای سرد سال هستند.

هیترهای برقی پارس خزر، ده‌ها سال است که ‌به عنوان وسیله گرمایشی مهمان خانه‌های ایرانی هستند و دلیل استقبال مردم از برند محبوب پارس خزر، کیفیت بالای لوازم گرمایشی و سرمایشی آن است.

در این مقاله به بررسی هیتر برقی پارس خزر و نقاط ضعف و قوت این محصول می‌پردازیم تا بهترین انتخاب را از بین برندهای مختلف بخاری برقی داشته باشید.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P

فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P دستگاهی کاربردی و دارای طراحی و ساخت زیبا است. این مدل در حال حاضر پر فروش ترین فن هیتر بازار ایران محسوب می شود و رضایت کاربران زیادی را جلب کرده است. این هیتر فرایند سرمایش و گرمایش در فضاهای کوچک را به راحتی میسر می کند. این دستگاه برای مکان هایی که به صورت 24 ساعته فعال نیستند، مانند ادارات و مغازه ها و… کاربرد دارد. این دستگاه دارای طول 265 ، عرض 265 و ارتفاع 125 میلی متر و همچنین دارای وزن 0.72 کیلوگرم می باشد.

 

اما فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P دارای چهار قطعه اصلی می باشد که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • شبکه ورودی هوا
  • شبکه خروج هوای گرم تولید شده
  • کلید کنترل حرارت( کنترل هوای سرد، گرم و داغ)
  • کلید ترموستات(کلید تنظیم درجه حرارتی محیط)

 

چگونگی عملکرد سیستم گرمایش

برای اینکه گرمایش تولید شده توسط دستگاه را تنظیم کنید، دکمه ای وجود دارد که دارای دو حالت 1 و 2 می باشد. حالت 1 این دکمه سبب فعال سازی یک المنت و حالت 2 هم باعث فعال سازی همزمان دو المنت می شود. اما با این حال سرعت فن در هر دو حالت مذکور مساوی است. عملکرد المنت به همراه فن، سبب فراهم شدن هوای گرم مطبوعی می شود و به همین خاطر موجب گرم کردن سریع محیط هم می شود.

چگونگی عملکرد ترموستات را از طریق چرخاندن کلید جلویی، می توان تنظیم کرد. پس از رسیدن به دمای مورد نظر خود می توانید این دکمه را بر خلاف عقربه های ساعت بچرخانید تا سبب خاموش شدن دستگاه شوید و پس از این باعث فعال سازی ترموستات می شود. لازم به ذکر است که به هنگام پایین آمدن دمای محیط، سیستم گرمایشی شروع به فعالیت می کند.

 

نگهداری و مراقبت

FH2000P نیاز به انجام مراقبت های خاصی ندارد و چنانچه همه نکات ذکر شده را رعایت کنید، به سرویس دوره ای هم احتیاجی نیست. با این حال چنانچه می خواهید آن را گردگیری و تمیز کنید، می توانید اول هیتر را از برق جدا کرده و با تکه ای کوچک پارچه نمدار سطح بدنه را تمیز کنید. البته باید همواره توجه کنید که نباید آب به داخل دستگاه خصوصا قطعات داخلی آن نفوذ کند.

شبکه خروجی هوا را به منظور بهره گیری بیشتر از هوای خروجی، با یک برس مخصوص گردگیری جاروهای برقی تمیز کنید. چنانچه قصد دارید در فصل تابستان از این وسیله نگهداری کنید، حتما از بسته بندی خود دستگاه برای حفاظت از آن استفاده کنید. همواره از تمیز کردن بدنه هیتر با مواد شیمیایی مانند الکل، تینر ، بنزین و… خودداری کنید چرا که شکل ظاهری دستگاه را خراب می کند.

اگر به مدت طولانی از دستگاه استفاده نمی کنید، لازم است دو شاخه را از پریز جدا کرده تا از ورود گرد و غبار به داخل دستگاه جلوگیری شود. لازم به ذکر است در صورت نشستن گرد و غبار روی المنتها، در هنگام روشن کردن دستگاه بوی خاص سوختن گرد و غبار احساس می شود که البته کاملا هم طبیعی است اما به سرعت از فضا محو خواهد شد.

 

ایمنی بالای فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P

فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P به گونه ای طراحی شده که امکان افتادن از ارتفاع را به پایین ترین حد ممکن رسانده است. دلیل این موضوع استفاده از پایه های ضدلغزش در ساخت این محصول باکیفیت است. این برای دستگاه هایی که حرارت ایجاد می کنند، یک مزیت به شمار می آید. قسمت مکش هوای محیط در بالای این دستگاه قرار داده شده تا اگر چنانچه قصد تکیه این هیتر به دیوار را هم داشتید، دیوار مانع از انجام کار هیتر نشود. با این حال با قرارگیری ورودی هوا در بالای این هیتر، امکان ریخته شدن آب یا مایعات دیگر را به داخل هیتر ممکن می سازد.

فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P دارای ویژگی قطع حرارتی اتوماتیک است. این ویژگی به این معنی است تا چنانچه درجه حرارت هیتر به هر علتی افزایش داشت مثل مسدود شدن ورودی هوا یا سقوط هیتر از ارتفاع، به صورت اتوماتیک جریان برق قطع و دستگاه غیرفعال می شود. در صورت وجود چنین حالتی باید ابتدا دو شاخه اصلی را از پریز جدا کرده و دستگاه را به مدت 30 دقیقه خنگ نگه دارید.

 

مصرف برق فن هیتر پارس خزر مدل fh2000p چقدر است؟

تمام وسایل گرمایشی برقی، مسلما مصرف برق بالایی دارند. اما یک وسیله به تنهایی نمی تواند هزینه بالایی برای خانواده تحمیل کند، بلکه استفاده همزمان چندین وسیله برقی پر مصرف آن هم در ساعات پیک مصرف می تواند باعث بالا رفتن هزینه برق شما شود. اما اینکه مصرف برق این مدل فن هیتر پارس خزر خوبه یا نه؟ میشه گفت به نسبت اکثر مدل های بازار بهتر است. چرا که قطعات استفاده شده در دستگاه از کیفیت قابل قبولی به نسبت قیمت برخوردار است و این باعث می شود کمترین هدرفت انرژی در این مدل وجود داشته باشد. همچنین موتور فن به کاربرده شده در آن از یک پروانه توربینی قوی استفاده می کند که باعث می شود با کم ترین دور موتور و کم ترین سر و صدا هوای گرم در محیط پخش شود. اگر برای اتاق 10 یا زیر 10متری این وسیله را تهیه می کنید نگران مصرف بالای آن نباشید! چرا که می توانید روی درجه 1 یا 2 تنظیم کنید تا کل محیط را برای شما گرم کند نیازی به درجه های بالاتر نیست.

 

 

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: فن هیتر پارس خزر مدل fh2000p , بررسی فن هیتر پارس خزر مدل fh2000p , مشخصات فن هیتر پارس خزر مدل fh2000p , کیفیت فن هیتر پارس خزر مدل fh2000p ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

اسپرسوساز گوسونیک

پیش تر در مقاله بهترین مارک قهوه ساز انواع برند های محبوب و پر طرفدار را معرفی و بررسی کردیم اما با این حال صحبت در مورد بهترین مدل اسپرسوساز گوسونیک بسیار زیاد است ، این روز ها اطلاعات خوبی از نمونه اسپرسوساز های برند گوسونیک به گوشمان می رسدو افراد زیادی در مورد این دستگاه از این برند نیز کنجکاو هستند ، بنابراین تصمیم گرفته ام تا در مطلبی انواع مدل های پر طرفدار اسپرسوساز گوسونیک را بررسی کنیم و مشخصات آن ها چون قیمت خرید دستگاه ، ویژگی های آن ها ، گارانتی و ضمانت و … را بیان کنیم . در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

اسپرسوساز گوسونیک خوبه بخرم یا نه؟

اگر قصد خرید قهوه ساز دارید بی شک برند گوسونیک می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد . این برند انواع اسپرسوساز های خود را با حجم های مختلف نیز روانه بازار می کند و از این نظر که چه تعداد فنجان قهوه ای باید تهیه کنید می توانید قهوه سازی با ظرفیت مناسبی را خریداری کنید ، معمولا اسپرسوساز ساز های گاسونیک در دو نوع مدل با فیلتر دائمی و فیلتر کاغذی نیز تولید می شود . برای خرید اسپرسوساز گوسونیک پیشنهاد میکنیم ابتدا با این مقاله همراه باشید و سپس در رابطه با خرید آن ها نیز تصمیم گیری کنید .

 

گارانتی اسپرسو ساز گوسونیک چگونه است ؟

با توجه به اطلاعاتی که به دست آورده ایم اسپرسوساز ساز های گوسونیک معمولا همراه با گارانتی و ضمانت 12 ماهه نیز به فروش می رسد ، معمولا در زمان خرید بیشترین توصیه ما بر آن است که محصولات خود را همراه با ضمانت نامه معتبر خریداری کنید تا بتوانید بعد از خرید هم از خدمات پس از فروش برند مورد نظر نیز استفاده کنید .

 

طراحی

امروزه با گسترش مصرف قهوه در ایران و استفاده متعدد از انواع و اقسام این نوشیدنی مانند قهوه لاته ، اسپرسو و کاپوچینو ، خرید اسپرسو ساز های خانگی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این دستگاه با ویژگی و ظرفیت های مختلف شما را بی نیاز از مراجعه به کافه نموده و از طعم قهوه در کمترین زمان از طعم قهوه مورد نیاز خود لذت خواهید برد.

گوسونیک از برند های مطرح در حوزه لوازم خانگی یکی از برترین و بزرگترین خانواده قهوه ساز ها و اسپرسو ساز ها دارا می باشد. در این بررسی قصد داریم به معرفی ویژگی ها و مشخصات اسپرسو ساز گوسونیک مدل GEM-869 ساخته این شرکت که از پر قدرترین دستگاه مشابه در بازار ایران می باشد ، بپردازیم.

طراحی و ظاهر این دستگاه جدید با بهره گیری از متریال و ترکیب مواد استیل ضد زنگ با پلاستیک یکی از شکیل ترین اسپرسو ساز های با قیمت اقتصادی بازار می باشد. کیفیت ساخت به همراه مواد اولیه با کیفیت ، عمر مفید بالایی را برای دستگاه به ارمغان آورده است.

این دستگاه دارای یک مخزن آب شفاف و با قابلیت جداسازی می باشد. ظرفیت این مخزن توانایی گنجایش ۱.۸ لیتر آب را داشته که می تواند برای ۱۰ تا ۱۲ فنجان قهوه کافی باشد. از دیگر ویژگی های این مخزن نصب و جداسازی آسان آن بوده که موجب سهولت در شستشو و نظافت ظرف نیز خواهد شد.

کنترل پنل دیجیتالی به همراه یک دکمه ولومی فیزیکی بر روی بدنه اصلی وظیفه اصلی کنترل دستگاه را بر عهده خواهند داشت.

هد گروپ اسپرسو ساز گوسونیک از جنس استیل با داشتن فیلتر های بسیار ریز و خروجی دوگانه ساخته شده است.

یک پیمانه قهوه که قابلیت تمپر قهوه را نیز دارا بوده از دیگر لوازم جانبی این محصول می باشد.

سینی چکه با قابلیت جداسازی موجب افزایش نظافت در استفاده از دستگاه شده و فاصلی مناسب هد با این سینی ، استفاده از لیوان های بلند را امکان پذیر نموده است.

پایه های ضد لغزش نیز برای جلوگیری از لغزش های احتمالی حین کار با دستگاه زیر پایه های اصلی قرار داده شده است.

 

عملکرد

اسپرسو ساز گوسونیک مدل GEM-869 دارای توان مصرفی ۱۲۰۰ وات می باشد. این توان بالا در کمترین زمان ممکن قادر خواهد بود با توجه به میزان آب داخل مخزن تا ۱۲ فنجان نوشیدنی قهوه تولید کند. از قابلیت های این دستگاه می توان به ساخت اسپرسو ، قهوه لاته و کاپوچینو اشاره کرد.

از قابلیت های ویژه این دستگاه توانایی تولید ۲۰ بار بخار بوده که با توجه به قابلیت و دکمه مخصوص این عملکرد می توان با آن کف شیر هم تهیه نمود که در ساخت کاپوچینو بسیار موثر می باشد.

روش استفاده از دستگاه بسیار ساده بوده و با کنترل پنل دیجیتالی و اهرم فشار بخار می توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود از آن استفاده نمایید.

قابلیت های مهم و کاربردی و عملکرد عالی اسپرسوساز گوسونیک مدل GEM-869

ظرفیت مخزن 1.8 لیتر می باشد که مناسب برای تولید 10 تا 12 فنجان قهوه می باشد.از دیگر مشخصه های بارز این محصول نصب و جداسازی آسان مخزن آن می باشد که برای سهولت در شستشوی آن مهم است. وجود کنترل پنل دیجیتالی به همراه ولوم چرخشی بر روی بدنه دستگاه وظیفه اصلی کنترل دستگاه را به عهده دارد. هدگروپاین مدل از دستگاه اسپرسوساز  از جنس استیل ضدزنگ Steel بوده و دارای فیلترهای بسیار ریز و خروجی دوگانه می باشد.وجود یک پیمانه که قابلیت تمپر قهوه را نیز دارا بوده از لوازم جانبی این دستگاه محسوب می شود.از دیگر قابلیت های مهم این محصول وجود پایه های ضد لغزش برای عملکرد بهتر دستگاه می باشد.سینس چکه گیر با قابلیت جداسازی که موجب افزایش نظافت در استفاده از دستگاه شده و فاصله مناسب هد با سینی استفاده از لیوان های بلند را ممکن می سازد. توان مصرفی دستگاه 1200 وات می باشد و در نوع خود کم مصرف می باشد. از عملکرد اسپرسوساز گوسونیک مدل GEM-869 می توانیم به ساخت اسپرسو ، قهوه لاته و کاپوچینو می باشد. قدرت دستگاه توانایی تولید 20 بار بخار را دارد که با قابلیت و دکمه مخصوص این عملکرد می توان کف شیر را هم تهیه نمود که در ساخت کاپوچینو بسیار موثر است. این دستگاه از بهرتین محصولات گوسونیک در حوزه نوشیدنی ساز می باشد و طرفداران فراوانی دارد.

 

 

نکات قوت

  • توان مصرفی ۱۲۰۰ وات
  • ظرفیت ۱.۸ لیتر مخزن
  • فیلتر دوگانه
  • قابلیت تهیه کف شیر

 



:: برچسب‌ها: اسپرسوساز گوسونیک مدل GEM-869 , بررسی اسپرسوساز گوسونیک مدل GEM-869 , مشخصات اسپرسوساز گوسونیک مدل GEM-869 ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

اسپرسوساز گوسونیک

پیش تر در مقاله بهترین مارک قهوه ساز انواع برند های محبوب و پر طرفدار را معرفی و بررسی کردیم اما با این حال صحبت در مورد بهترین مدل اسپرسوساز گوسونیک بسیار زیاد است ، این روز ها اطلاعات خوبی از نمونه اسپرسوساز های برند گوسونیک به گوشمان می رسدو افراد زیادی در مورد این دستگاه از این برند نیز کنجکاو هستند ، بنابراین تصمیم گرفته ام تا در مطلبی انواع مدل های پر طرفدار اسپرسوساز گوسونیک را بررسی کنیم و مشخصات آن ها چون قیمت خرید دستگاه ، ویژگی های آن ها ، گارانتی و ضمانت و … را بیان کنیم . در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

اسپرسوساز گوسونیک خوبه بخرم یا نه؟

اگر قصد خرید قهوه ساز دارید بی شک برند گوسونیک می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد . این برند انواع اسپرسوساز های خود را با حجم های مختلف نیز روانه بازار می کند و از این نظر که چه تعداد فنجان قهوه ای باید تهیه کنید می توانید قهوه سازی با ظرفیت مناسبی را خریداری کنید ، معمولا اسپرسوساز ساز های گاسونیک در دو نوع مدل با فیلتر دائمی و فیلتر کاغذی نیز تولید می شود . برای خرید اسپرسوساز گوسونیک پیشنهاد میکنیم ابتدا با این مقاله همراه باشید و سپس در رابطه با خرید آن ها نیز تصمیم گیری کنید .

 

گارانتی اسپرسو ساز گوسونیک چگونه است ؟

با توجه به اطلاعاتی که به دست آورده ایم اسپرسوساز ساز های گوسونیک معمولا همراه با گارانتی و ضمانت 12 ماهه نیز به فروش می رسد ، معمولا در زمان خرید بیشترین توصیه ما بر آن است که محصولات خود را همراه با ضمانت نامه معتبر خریداری کنید تا بتوانید بعد از خرید هم از خدمات پس از فروش برند مورد نظر نیز استفاده کنید .

 

طراحی

امروزه با گسترش مصرف قهوه در ایران و استفاده متعدد از انواع و اقسام این نوشیدنی مانند قهوه لاته ، اسپرسو و کاپوچینو ، خرید اسپرسو ساز های خانگی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این دستگاه با ویژگی و ظرفیت های مختلف شما را بی نیاز از مراجعه به کافه نموده و از طعم قهوه در کمترین زمان از طعم قهوه مورد نیاز خود لذت خواهید برد.

گوسونیک از برند های مطرح در حوزه لوازم خانگی یکی از برترین و بزرگترین خانواده قهوه ساز ها و اسپرسو ساز ها دارا می باشد. در این بررسی قصد داریم به معرفی ویژگی ها و مشخصات اسپرسو ساز گوسونیک مدل GEM-869 ساخته این شرکت که از پر قدرترین دستگاه مشابه در بازار ایران می باشد ، بپردازیم.

طراحی و ظاهر این دستگاه جدید با بهره گیری از متریال و ترکیب مواد استیل ضد زنگ با پلاستیک یکی از شکیل ترین اسپرسو ساز های با قیمت اقتصادی بازار می باشد. کیفیت ساخت به همراه مواد اولیه با کیفیت ، عمر مفید بالایی را برای دستگاه به ارمغان آورده است.

این دستگاه دارای یک مخزن آب شفاف و با قابلیت جداسازی می باشد. ظرفیت این مخزن توانایی گنجایش ۱.۸ لیتر آب را داشته که می تواند برای ۱۰ تا ۱۲ فنجان قهوه کافی باشد. از دیگر ویژگی های این مخزن نصب و جداسازی آسان آن بوده که موجب سهولت در شستشو و نظافت ظرف نیز خواهد شد.

کنترل پنل دیجیتالی به همراه یک دکمه ولومی فیزیکی بر روی بدنه اصلی وظیفه اصلی کنترل دستگاه را بر عهده خواهند داشت.

هد گروپ اسپرسو ساز گوسونیک از جنس استیل با داشتن فیلتر های بسیار ریز و خروجی دوگانه ساخته شده است.

یک پیمانه قهوه که قابلیت تمپر قهوه را نیز دارا بوده از دیگر لوازم جانبی این محصول می باشد.

سینی چکه با قابلیت جداسازی موجب افزایش نظافت در استفاده از دستگاه شده و فاصلی مناسب هد با این سینی ، استفاده از لیوان های بلند را امکان پذیر نموده است.

پایه های ضد لغزش نیز برای جلوگیری از لغزش های احتمالی حین کار با دستگاه زیر پایه های اصلی قرار داده شده است.

 

عملکرد

اسپرسو ساز گوسونیک مدل GEM-869 دارای توان مصرفی ۱۲۰۰ وات می باشد. این توان بالا در کمترین زمان ممکن قادر خواهد بود با توجه به میزان آب داخل مخزن تا ۱۲ فنجان نوشیدنی قهوه تولید کند. از قابلیت های این دستگاه می توان به ساخت اسپرسو ، قهوه لاته و کاپوچینو اشاره کرد.

از قابلیت های ویژه این دستگاه توانایی تولید ۲۰ بار بخار بوده که با توجه به قابلیت و دکمه مخصوص این عملکرد می توان با آن کف شیر هم تهیه نمود که در ساخت کاپوچینو بسیار موثر می باشد.

روش استفاده از دستگاه بسیار ساده بوده و با کنترل پنل دیجیتالی و اهرم فشار بخار می توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود از آن استفاده نمایید.

قابلیت های مهم و کاربردی و عملکرد عالی اسپرسوساز گوسونیک مدل GEM-869

ظرفیت مخزن 1.8 لیتر می باشد که مناسب برای تولید 10 تا 12 فنجان قهوه می باشد.از دیگر مشخصه های بارز این محصول نصب و جداسازی آسان مخزن آن می باشد که برای سهولت در شستشوی آن مهم است. وجود کنترل پنل دیجیتالی به همراه ولوم چرخشی بر روی بدنه دستگاه وظیفه اصلی کنترل دستگاه را به عهده دارد. هدگروپاین مدل از دستگاه اسپرسوساز  از جنس استیل ضدزنگ Steel بوده و دارای فیلترهای بسیار ریز و خروجی دوگانه می باشد.وجود یک پیمانه که قابلیت تمپر قهوه را نیز دارا بوده از لوازم جانبی این دستگاه محسوب می شود.از دیگر قابلیت های مهم این محصول وجود پایه های ضد لغزش برای عملکرد بهتر دستگاه می باشد.سینس چکه گیر با قابلیت جداسازی که موجب افزایش نظافت در استفاده از دستگاه شده و فاصله مناسب هد با سینی استفاده از لیوان های بلند را ممکن می سازد. توان مصرفی دستگاه 1200 وات می باشد و در نوع خود کم مصرف می باشد. از عملکرد اسپرسوساز گوسونیک مدل GEM-869 می توانیم به ساخت اسپرسو ، قهوه لاته و کاپوچینو می باشد. قدرت دستگاه توانایی تولید 20 بار بخار را دارد که با قابلیت و دکمه مخصوص این عملکرد می توان کف شیر را هم تهیه نمود که در ساخت کاپوچینو بسیار موثر است. این دستگاه از بهرتین محصولات گوسونیک در حوزه نوشیدنی ساز می باشد و طرفداران فراوانی دارد.

 

 

نکات قوت

  • توان مصرفی ۱۲۰۰ وات
  • ظرفیت ۱.۸ لیتر مخزن
  • فیلتر دوگانه
  • قابلیت تهیه کف شیر

 



:: برچسب‌ها: اسپرسوساز گوسونیک مدل GEM-869 , بررسی اسپرسوساز گوسونیک مدل GEM-869 , مشخصات اسپرسوساز گوسونیک مدل GEM-869 ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

تاریخچه شرکت دیپوینت

پیش از آنکه به سراغ بررسی کیفیت یخچال فریزر های دیپوینت برویم، بد نیست نگاهی بیندازیم به تاریخچه شرکت دیپورنت تا با سیر تحولات آن بیشتر آشنا شویم.

  • شرکت دیپوینت یا گل آسای سرما از سال 1376 فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم خانگی با فناوری های نوین اغاز کرد، و سه سال بعد، یعنی در سال 1379 دست به تولید اولین یخچال های خود زد.
  • در سال 1388 این برند تصمیم گرفت تا تغییرات زیادی را در یخچال های تولیدی خود به وجود بیاورد به همین دلیل با افزایش نیروی کار و نیرو های متخصص و با انجام تحقیقات فراوان توانست تا یخچال هایی با ظاهر بهتر و کیفیت بالاتر تولید کند.
  • امروزه شرکت دیپوینت یکی از شرکت های پر آوازه در زمینه تولیدات یخچال فریزر در ایران میباشد.
  • در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید تا خریدی راحت و مظمئن را تجربه کنید

 

یخچال دیپوینت مدل مکس ساخت کدام کشور است؟

یخچال دیپوینت (depoint) تولید ایران و شرکت گل آسای سرما است. شرکت گل آسای سرما در سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را در زمینه تولید یخچال و یخچال فریزر خانگی با برند تجاری گلسان آغاز کرد و با تحقیق و توسعه فراوان، نام خود را به عنوان اولین شرکت دانش بنیان در حوزه‌ی لوازم خانگی به ثبت رسانید.

مشخصات یخچال دوقلو دیپوینت مدل مکس

یخچال دوقلو دیپوینت مدل مکس در سه رنگ سیلور (نقره ای)، سفید چرمی و سفید لمینت در بازار موجود است که شما می‌توانید مطابق با دکوراسیون آشپزخانه خود، رنگ متناسبی را انتخاب کنید.

ظاهر این یخچال فریزر صاف و فلَت است و یک آبسردکن و پنل دیجیتال روی درب یخچال دارد. همچنین دستگیره‌هایش که از نوع مخفی و در کناره‌های درب هستند جذابیت و ظرافت آن را دو چندان کرده است.

 

ابعاد و گنجایش یخچال دوقلو دیپوینت مدل مکس

یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مکس (max) با 180 سانتی متر ارتفاع، 120 سانتی متر عرض و 63 سانتی متر عمق، فضا و ظرفیتی معادل 601 لیتر، یک یخچال جادار است. این دستگاه در مجموع فضای زیادی را برای ذخیره و انجماد مواد غذایی در اختیار شما می‌گذارد به همین دلیل محصول مناسبی برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که حجم زیادی از مواد منجمد را نگهداری می‌کنند، است.

یخچال دوقلو دیپوینت مدل مکس چند فوت است؟

یخچال دوقلو دیپوینت مدل مکس 36 فوت است با گنجایش کلی یخچال 330 لیتر و فریزر 271 لیتر.

 

میزان مصرف انرژی یخچال

یخچال دیپوینت مدل مکس دوقلو از بهینه‌ترین دستگاه‌های دوقلو در بازار ایران است. با اینکه این دستگاه دارای آبسردکن و یخساز اتوماتیک و برقی است اما به لطف موتور اینورتر و فناوری و تخصص این شرکت دانش بنیان، با عملکرد ECO برای مصرف بهینه‌ی انرژی، این محصول دارای رده مصرف انرژی +A است.

 

 

داخل یخچال فریزر  دوقلو دیپوینت مدل مکس

در قسمت داخل یخچال، 5 طبقه شیشه‌ای مقاوم، نشکن و ضد شوک وجود دارد. همچنین 2 کشوی بزرگ برای تازه نگه داشتن میوه و سبزیجات. بر روی درب یخچال هم 4 طبقه برای قرار دادن بطری‌ها در سایزهای مختلف تعبیه شده است که می‌توانند فضای بسیار خوبی را پوشش دهند.

 

داخل فریزر دیپوینت مدل مکس

فریزر دیپیونت مدل مکس با گنجایش 271 لیتر، کاملا نیاز خانواده‌های پرجمعیت را تامین می‌کند.

درون فریزر 3 کشوی بسیار بزرگ قرار دارد که بیگ باکس (Big box) نام دارند. بعلاوه 2 کشوی متوسط دیگر و 2 نیم کشو مخصوص یخ ساز اتوماتیک. همچنین در بالای فریزر یک طبقه ساده و باز برای گذاشتن مواد دم دستی مانند بستنی طراحی شده است.

یخچال دوقلو دیپوینت یخساز اتومات

در بالاترین قسمت فریزر 2 نیم کشو طراحی شده که بخش سمت چپ، مخصوص یخساز اتوماتیک داخلی دیپیونت مکس است. نیم کشو کناری نیز برای قرار گرفتن مواد غذایی یا اضافه یخ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

توجه: محفظه یخساز اتومات یخچال دوقلو دیپیونت به آب شهری متصل است و به صورت خودکار یخ تولید می‌کند.

آبسردکن روی یخچال

این مدل دیپوینت دارای آب سردکن بر روی درب یخچال است که به آب شهری متصل شده و به صورت برقی و خودکار پر می‌شود. به این ترتیب دغدغه پر کردن مخزن را نخواهید داشت. همچنین برای دسترسی به آب خنک دیگر نیازی به باز و بسته کردن متعدد یخچال نخواهید داشت. لازم به ذکر است این بخش مچهز به سیستم قفل کودک نیز می باشد.

روشنایی با لامپ LED کم مصرف

درون یخچال دیپوینت از لامپ های ال ای دی استفاده شده است تا نه تنها روشنایی بسیار مناسب و خوبی به کل یخچال و فریزر بدهد بلکه گرمای کمتری هم تولید کند.

سیستم کاملا بدون برفک

تمام محصولات شرکت دیپوینت بدون برفک یا همان نوفراست هستند. در مدل مکس دوقلو، هم یخچال و هم فریزر هر دو کامل بدون برفک هستند.

کنترل سرمایش الکترونیک (Digital Cooling)

یخچال فریزر دیپوینت مکس مجهز به سنسورهای کنترل دما است. به این معنا که دما را داخل و بیرون یخچال مقایسه کرده و باعث می‌شود کمپرسور (موتور) به طور هوشمند عمل کند. به این ترتیب کمپرسور با عملکرد بهینه، سرمای مورد نیاز را تأمین می‌کند. این کار باعث می‌شود در مصرف برق صرفه جویی شده و مـواد غذایی بـرای مـدت بیشتری سـالم و پرطــراوت بمانـنـد.

موتور یخچال دیپوینت و کمپرسور

موتور یخچال فریزرهای شرکت دیپیونت از کمپرسورهای نسل جدید یا همان اینورتر هستند. این موتورها نسبت به موتورهای نسل قبلی خود از طول عمر بیشتر، مصرف انرژی کمتر و صدای کمتر برخوردار هستند.

توجه: به قدری کیفیت موتور یخچال فریزهای دیپوینت بالا است که خود شرکت به مدت 5 سال (60 ماه) آن را گارانتی کرده است.

یخچال دوقلو دیپوینت مدل مکس خوبه؟

نظرات در مورد یخچال دیپوینت را اگر در سایت‌های مختلف بخوانید متوجه می‌شوید که این یخچال فریزر نه تنها از کیفیت و عملکرد بالا برخوردار است، بلکه با ظاهر زیبا و شیک خود، از گزینه‌های اصلی تازه عروسان برای جهیزیه است.

کیفیت یخچال دیپوینت

موتور یخچال دیپوینت که از نوع اینورتر است، میزان مصرف انرژی بسیار کم و مزایایی که در لیست زیر مشاهده می‌کنید، به همراه تمام مشخصاتی که تا به اینجا مطالعه کردید، حاکی از کیفیت بالای این یخچال دیپوینت است.

این محصول دارای سیستم گردش هوای چندگانه بوده که باعث گردش هوا بصورت یکنواخت داخل یخچال و فریزر می شود. علاوه بر این با وجود سیستم انجماد سریع و سرمایش سریع دمای مواد غذایی در کوتاه ترین زمان ممکن کاهش یافته یا منجمد می شود که این امر به حفظ کیفیت مواد غذایی کمک شایانی می کند.

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس , کیفیت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس , قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس , مشخصات یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

بررسی ماشین ظرفشویی پاکشوما مدلMDF-15310

تاریخچه تولید محصولات توسط شرکت پاکشوما

پاکشوما توانست تنوع محصولات خود را بیشتر و محصولاتی مانند ظرفشویی رومیزی و مبله ، لباسشویی های تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و دوقلو ، کولر آبی و کولر گازی ، ماکروفر ، جاروبرقی و یخچال فریزر را نیز به سبد محصولاتی خود اضافه کند.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید تا خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.

 

منطقه تاسیس شرکت 

شرکت تولیدی صنعتی پاکشوما تا سال 1393 در محدوده صنعتی استان البرز قرار داشت و از این سال مدیران پاکشوما به این فکر افتادند که کارخانه جدیدی در مساحتی خیلی بیشتر احداث کنند. از همین روی محل تولید محصولات پاکشوما به منطقه صنعتی محمود آباد قم که در این کارخانه وسعتی بیش از 100 هزار متر مربع و انبار قطعاتی بیش از سه هزار متر مربع انتقال یافت .

 

جایگاه شرکت پاکشوما

قدرت شرکت پاکشوما از این سال به بعد با توجه به اضافه شدن خط های متعدد مونتاژ ،دستگاه های مونتاژ و تولید و همچنین وسعت بیشتر به شدت بیشتر شد و توانسته است در سالهای بعد نیز به مساحت ایجاد شده بیافزاید و مساحت کارخانه را به 200 هزار متر مربع برساند.
در حال حاظر پاکشوما به قدرتی از تولید رسیده است که میتواند همزمان برای 10.000 نفر در داخل کارخانه به صورت مستقیم اشتغال زایی کند و هچنان به کیفیت خود بیافزاید.

این رشد تا به امروز توانسته شرکت پاکشوما را به قوی ترین تولید کننده خاورمیانه تبدیل کند و جایگاه و اعتماد ویژه ای برای مونتاژ برند های خارجی همچون کندی (ایتالیا) ، زیرووات (ایتالیا) ، کرال و ….. ایجاد کند.

 

پاکشوما همیشه با شما!!!

میدانستید پاکشوما یک شعار معروف دارد؟؟؟ بله اونم این است که پاکشوما همیشه باشما! پاکشوما راحتی و آسایش و نیاز مشتریانش و در کنار آن بودجه آن ها را در نظر گرفته است و دست به تولید زده است.

بیخود نیست که می گوید همیشه با شماست. این شرکت با تولیدات متنوع با قیمت ها و قابلیت های متفاوت همه اقشار و همه سلایق را در خرید یاری نموده است بدین منظور سبد محصولات خود را با اضافه نمودن ماشین ظرفشویی، یخچال ساید بای ساید، جاروبرقی، مایکروفر و کولرگازی کامل نمود. اکنون در حال برنامه ریزی برای تولید سایر لوازم خانگی برای تمامی اقشار جامعه با هر نوع سلیقه و بودجه می باشد .

 

 

مشخصات ماشین ظرفشویی MDF-15310 پاکشوما

گفتنی است که تمامی تنظیمات ها ، عملکردها و امکانات ظرفشویی مدل 15310 به کمک نمایشگر و پانل تمام لمسی دستگاه انجام میشود . صفحه نمایشگر LED بزرگ ظرفشویی ، امکان نمایش هرچه بهتر تمامی تنظیمات های ظرفشویی را برای کاربر فراهم می کند .

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این ماشین ظرفشویی پاکشوما برخورداری از نمودار مصرف انرژی A+++، است که این دستگاه را در ردیف لوازم خانگی کم مصرف و مناسب قرار میدهد. این امکان در کاهش هزینه های مصرفی تاثیر بسیار بالایی دارد. همچنین، به منظور افزایش امنیت این ظرفشویی ، قفل کودک نیز برای آن تعبیه شده است .
همچنین میزان صدای ظرفشویی 15310 پاکشوما از دیگر ویژگی هایی است که میتوان برای این دستگاه قلمداد کرد .که بر اساس اعلام پاکشوما ، میزان صدای دستگاه در زمان شستشو چیزی در حدود 49 دسی بل است .

داخل کابین ظرفشویی MDF-15310 تماما استیل درجه یک و سه سبد برای شستشوی انواع ظروف شما در نظر گرفته شده است که قابلیت تنظیم ارتفاع و گزینه امکان شستشو با نصف ظرفیت جذابیت 15310 را چندین برابر خواهد کرد .

ناگفته نماند که وزن این دستگاه چیزی در حدود 46 کیلوگرم است و ابعاد آن برابر است با 85 سانتی متر (ارتفاع ) ، 60 سانتی متر ( عرض و طول ) همچنین طراحی زیبا و کیفیت ساخت با متریال با کیفیت از دیگر گزینه های قابل توجه ظرفشویی 15310 پاکشوما به شمار میرود .

برنامه شستشوی ها :

شدید شویی : این برنامه برای شستشوی ظروف خیلی کثیف مثل قابلمه ، تابه و کاسه هایی که مقداری غذا به آنها چسبیده است به کار میرود .
زمان شستشو : 165 دقیقه

مصرف آب : 17 لیتر
مایع شستشو : نیاز دارد

شستشوی اقتصادی (ECO) : این برنامه شستشوی ظروفی با میزان کثیفی عادی مثل ظروف کریستالی و لیوان ها ، تابه ها و بشقاب ها استفاده میشود و میزان مصرف انرژی و مواد شوینده تا حدودی کاهش میابد .
زمان شستشو : 175 دقیقه

مصرف آب : 11 لیتر
مایع شستشو : نیاز دارد

ظروف شیشه ای : این برنامه مخصوص شستشوی ظروف شیشه ای ، لیوان ها ، ظروف سفالی است .
زمان شستشو : 115 دقیقه

مصرف آب : 14 لیتر
مایع شستشو : نیاز دارد

شستشوی یک ساعته :این برنامه شستشو مخصوص ظروفی است که میزان کثیفی کمتری دارند و نیاز به خشک شدن کامل نیز ندارد .
زمان شستشو : 60 دقیقه

مصرف آب : 10 لیتر
مایع شستشو : نیاز دارد

شستشوی سریع : این برنامه شستشوی برای ظروفی که با شستشوی کوتاه مدت تمیز میشوند و زمان کافی برای شستشو های طولانی ندارید کاربرد دارد .
زمان شستشو : 40 دقیقه

مصرف آب : 10 لیتر
مایع شستشو : نیاز ندارد

پیش شستشو یا خیساندن : این برنامه شستشو برای خیس کردن ظروفی است که بعدا قصد شستشوی آنها را دارید .
زمان شستشو : 15 دقیقه

مصرف آب : 4 لیتر
مایع شستشو : نیاز ندارد

شستشوی 90 دقیقه ای : همانطور که از اسم این برنامه پیداست زمان این برنامه 90 دقیقه است و برای شستشوی ظروف نسبتا کثیف کاربرد دارد .
زمان شستشو : 90 دقیقه

مصرف آب : 12.5 لیتر
مایع شستشو : نیاز دارد

RINSE یا آبکشی : این برنامه برای آبکشی مجدد ظروف شسته شده و یا شستشوی میوه و سبزیجات کاربرد دارد.
زمان شستشو : 8 دقیقه

مصرف آب : 3.5 لیتر
مایع شستشو : نیاز ندارد

 

مشخصات ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15310

  • قابلیت شستشوی میوه و سبزی : علاوه بر این که می توان از این محصول به عنوان یک ماشین ظرفشویی استفاده داشت، می توانید به عنوان میوه شوی و دستگاه شستشو دهنده ی سبزیجات نیز از آن استفاده داشته باشید. و مطمئن باشید که انواع میوه و سبزی را در بالاترین کیفیت و به صورت کاملا بهداشتی شستشو خواهد داد.
  • نمودار مصرف انرژی :  یکی از کلیدی ترین ویژگی های این ماشین ظرفشویی این است که میزان مصرف انرژی در آن بسیار پایین می باشد و یک محصول کاملا کم مصرف و بهینه محسوب می شود. بنابراین استفاده از آن به صورت روزانه یا چند بار در روز هرگز باعث میزان افزایش مصرف برق نخواهد شد. و نمودار مصرف انرژی در آن به صورت A++ می باشد.

 



:: برچسب‌ها: بررسی ماشین ظرفشویی پاکشوما مدلMDF-15310 , ماشین ظرفشویی پاکشوما مدلMDF-15310 , مشخصات ماشین ظرفشویی پاکشوما مدلMDF-15310 , کیفیت ماشین ظرفشویی پاکشوما مدلMDF-15310 ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

یخچال دوو چه امکاناتی دارد؟

این مسئله که یخچال دوو چه امکاناتی دارد سوال بسیاری از مصرف کنندگان می باشد که ما در بررسی کیفیت این یخچال به آن پرداخته ایم و در ادامه آن را خدمت شما ارائه خواهیم داد.

یخچال های دوو از نظر کیفیت و دوام هم تراز با یخچال های سامسونگ و الجی می باشند بنابراین بسیار مقاوم بوده و فروش خوبی در بازار دارند همچنین این یخچال ها از نظر ظاهر نیز بسیار زیبا طراحی شده اند و دارای تنوع بالایی هستند که مصرف کنندگان را علاقمند به خرید آن ها می کند. شما به وسیله یخچال دوو می توانید آشپزخانه ای شیک تر و مدرن تر داشته باشید.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال دوو

در ادامه شما را با تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال دوو بیشتر آشنا خواهیم کرد. برند لوازم خانگی دوو در سال ۱۹۶۷ درس شهر سئول کره تاسیس شد و کار خود را آغاز کرد، نام این برند از نام مدیر و مسئول آن گرفته شده است که به طور کلی شامل دو بخش عالی و woo می باشد.

شرکت دوو تا سال ۱۹۹۷ در قاره آسیا بعد از هیوندا بزرگترین شرکت کره جنوبی به حساب می آمد. این شرکت دارای بیش از ۲۰ زیرمجموعه و شرکت تابعه می باشد که همگی در مدیریت دوو هستند.

 

 

مزایای یخچال ساید بای ساید  دوو مدل 1037 از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • عمر مناسب
  • دوام عالی و بالا
  • ظاهری مدرن و شیک
  • بدون صدا بودن
  • کشوی مخصوص سبزیجات و میوه
  • طراحی دقیق
  • کنترل مکانیک دما

 

ویژگی های یخچال ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037

کنترل سرمایش: یخچال فریزر ساید دوو مدل D2S-1037 به کمک فناوری Digital Cooling، می تواند میزان دمای داخل و خارج دستگاه را بررسی کرده و نتایج به دست آمده را برای افزایش عملکرد بهینه، به کمپرسور ارسال کند. کمپرسور نیز شروع به تامین سرمای مورد نیاز می کند.

نمایشگر لمسی LED: از صفحه نمایش لمسی LED، برای انجام تنظیمات سرمایش سریع یخچال و فریزر استفاده میشود. همچنین مدیریت دستگاه از قبیل مشاهده زمان تعویض شدن فیلتر و قابلیت های دیگر دستگاه به وسیله این نمایشگر امکان پذیر می باشد.

فناوری تولید سرمایش سریع یخچال: با استفاده از فناوری Super Ref، می توانید مواد غذایی خود را تازه و با طراوت نگه دارید. این فناوری سبب میشود تا یخچال برای رسیدن به دمای مورد نظر با تمام توان کار کند. در این زمان کمپرسور به مدت 150 دقیقه با دمای 4- درجه سانتی گراد با تمام قدرت کار خود را ادامه میدهد.

فناوری Super Freeze: دستگاه با استفاده از این فناوری برای نگهداری بهتر مواد غذایی، در کمترین زمان و باعث افزایش سرعت انجماد و کاهش دمای فریزر میشود. کمپرسور در حالت به صورت یکسره و مداوم با تمام قدرت به مدت 150 دقیقه فعالیت خود را ادامه میدهد.

 

خصوصیات ساید بای ساید Daewoo مدل D2S-1037

  • از دیگر ویژگی های و خصوصیات مثبت این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • فیلتر هوای 3 لایه جهت تصفیه هوا و از بین بردن بوی بد و باکتری های درون یخچال
  • استفاده از طبقه های شیشه ای محکم
  • سیستم بستن اتوماتیک درب به صورت آرام
  • دسترسی مداوم به آب خنک با استفاده از آبسردکن و یخساز متصل به آب شهری
  • مجهز به سیستم Acoustic Door Warning Signal، به منظور هشدار دادن در هنگام باز بودن درب

 

ویژگی ظاهری 

ظاهر زیبا و شیک این یخچال جلوه‌ای خاص به آشپزخانه شما می‌بخشد. قسمت بیرونی یخچال از فولاد ضد زنگ است. ابعاد این یخچال به‌صورت 181.6*92*91.6 سانتی‌متر است و وزن 115 کیلوگرم دارد. یخچال و فریزر دوو مدل D2S-1037 مجهز به سامانه کنترل سرمایش الکترونیک است. این سامانه سنسورهای دمایی دارد که به طور مستمر دمای محیط داخلی یخچال و فریزر را اندازه‌گیری کرده و داده‌ها را به پردازشگر الکترونیکی مرکزی ارسال می‌کند. پردازشگر مرکزی با توجه به دمای تنظیم شده توسط کاربر، عملکرد کمپرسور را در بهینه‌ترین حالت قرار داده و سرمایش یکنواختی را در یخچال فراهم می‌کند؛ در نتیجه میوه و سبزیجات و مواد پروتئینی برای مدت طولانی‌تری تازه، سالم و پرطراوت می‌مانند. - سامانه فیلترینگ سه لایه به کار گرفته شده در این محصول، با حذف بوهای نامطبوع، باکتری‌ها و آلاینده‌ها، طعم و بوی طبیعی مواد غذایی را حفظ می‌کند. - یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037 مجهز به آبسردکن و یخساز اتوماتیک متصل به آب شهری است. با توجه به طراحی مناسب این محصول، محفظه یخ ساز روی درب فریزر با عمق مناسب، جهت افزایش فضای فریزر تعبیه شده است.  - لامپ های LED به کاررفته در این یخچال فریزر، نور آبی رنگی دارند که باعث می‌شود موادغذایی به رنگ طبیعی خودشان دیده شوند. این لامپ‌ها گرمای کمتری ایجاد می‌کنند که باعث حفظ تازگی موادغذایی می‌شود. - این یخچال دارای نمودار مصرف انرژی A+ است و در نتیجه جز کم مصرف‌ترین یخچال‌ها به شمار می‌رود.  - وجود سامانه بار خانگی بر روی درب این یخچال، این امکان را برای شما فراهم می‌کند که سریع‌تر و راحت‌تر بتوانید به مواد غذایی پرمصرف و نوشیدنی‌ها دسترسی یابید بدون آنکه نیاز به بازکردن درب یخچال داشته باشید.

 

ویژگی یخچال

دارای دو عدد کشو برای نگه‌داری سبزیجات و میوه است که تا مدت طولانی با همان تازگی و کیفیت اولیه می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و برای افرادی که خرید ماهانه و هفتگی انجام می‌دهند بسیار کاربردی و مناسب است. 5 طبقه برای نگه‌داری مواد غذایی دارد که جنس خوبی دارند و نشکن هستند و دغدغه‌ای در این مورد نخواهید داشت.

ویژگی فریزر

فریزر 3 طبقه و 3 کشو دارد درب فریزر نیز 3 طبقه دارد شما با خیال آسوده می‌توانید همه مواد غذایی را با نظم و سلیقه خود قرار دهید و محدودیتی از بابت فضای مورد نظر نخواهید داشت. دارای سیستم سرمایش سریع است که در مواقعی که عجله دارید بسیار کمک کننده است و باعث صرفه‌جویی در زمان و حتی انرژی نیز می‌شود. 

 

 

 

خدمات پس از فروش یخچال دوو چطور است؟

برند دوو مانند سایر برندهای خارجی در رابطه با خدمات پس از فروش یخچال های خود در ایران اقدام به بستن قرارداد هایی با نمایندگی ها در شهرهای مختلف کرده است و گارانتی و ضمانت نامه هایی را نیز به مشتریانش ارائه داده است اما اگر به هر دلیلی شما از خدمات پس از فروش نمایندگی و ضمانت نامه شرکت دوو رضایت نداشتید، می توانید با تعمیرگاه‌ مجاز آی پی امداد تماس حاصل کنید تا متخصصین و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن برای تعمیر اصولی و حرفه ای یخچال دوو شما در منزلتان حاضر شوند.

 



:: برچسب‌ها: یخچال ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037 , بررسی یخچال ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037 , کیفیت یخچال ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037 , مشخصات یخچال ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037 ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

بررسی یخچال ساید بای ساید دوو مدلD2S-1037

دوو ساخت کجاست؟

یکی از سوالاتی که ذهن خریداران لوازم خانگی را درگیر کرده، این است که محصولات این شرکت از جمله یخچال دوو ساخت کجاست؟

دوو یک برند کره‌ای و لوازم خانگی این شرکت ساخت کشور کره جنوبی است. یخچال دوو هم اکنون در «گروه انتخاب» در اصفهان تحت لیسانس دوو الکترونیک کره تولید می‌شود. یخچال فریزر های دوو قبلا از کره وارد می شد. فعلا هم یخچال های دوو که از طریق مناطق مرزی مانند بانه و گناره وارد میشوند کره ای می باشند.

در قسمت زیر تاریخچه شرکت دوو را مطالعه بفرمایید تا پی به اعتبار این شرکت و تلاش شرکت انتخاب سرویس در خصوص تولید یک محصول با کیفیت ببرید.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال دوو

در ادامه شما را با تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال دوو بیشتر آشنا خواهیم کرد. برند لوازم خانگی دوو در سال ۱۹۶۷ درس شهر سئول کره تاسیس شد و کار خود را آغاز کرد، نام این برند از نام مدیر و مسئول آن گرفته شده است که به طور کلی شامل دو بخش عالی و woo می باشد.

شرکت دوو تا سال ۱۹۹۷ در قاره آسیا بعد از هیوندا بزرگترین شرکت کره جنوبی به حساب می آمد. این شرکت دارای بیش از ۲۰ زیرمجموعه و شرکت تابعه می باشد که همگی در مدیریت دوو هستند.

اکنون برند دوو دارای چند سایت جهانی بوده و در کشورهای مختلفی دارای نمایندگی می باشد همچنین این برند  لوازم خانگی اصل و محصولات دوو  را به سراسر دنیا بدون محدودیت ارسال می کند و با کیفیت ترین محصولات را ارائه می دهد .

 

خدمات پس از فروش یخچالساید بای ساید دوو مدل D2S-1037 چگونه است؟

برند دوو مانند سایر برندهای خارجی در رابطه با خدمات پس از فروش یخچال های خود در ایران اقدام به بستن قرارداد هایی با نمایندگی ها در شهرهای مختلف کرده است و گارانتی و ضمانت نامه هایی را نیز به مشتریانش ارائه داده است اما اگر به هر دلیلی شما از خدمات پس از فروش نمایندگی و ضمانت نامه شرکت دوو رضایت نداشتید، می توانید با تعمیرگاه‌ مجاز آی پی امداد تماس حاصل کنید تا متخصصین و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن برای تعمیر اصولی و حرفه ای یخچال دوو شما در منزلتان حاضر شوند.

 

یخچال فریزر سایدبای ساید دوو D2S-1037 دارای یخساز و آب‌سردکن اتوماتیک است و در فصل‌های گرم سال نیازی به باز کردن در یخچال ندارید و همیشه به آب و نوشیدنی خنک دسترسی دارید. دارای گرید مصرف انرژی A+ است که باعث کاهش هزینه‌های شما می‌شود. دارای نمایشگر LED لمسی است و تمام اطلاعات لازم از جمله دمای یخچال و یا شرایطی که دارد به شما اطلاع می‌دهد. 

 

یخچال فریزر سایدبای ساید دوو D2S-1037 

دارای کمپرسور اینورتر دیجیتال است که دوام طولانی دارد و سر و صدای یخچال را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. دارای سیستم بدون برفک است و نیازی به تمیز کردن برفک ندارید. این یخچال گنجایش خوبی دارد و شما می‌توانید همه مواد خوراکی را بدون نگرانی خرید کنید و تا مدت طولانی با همان کیفیت و طعم اولیه نگه‌داری کنید. گردش هوای چندگانه باعث می‌شود که هوای خنک و تازه در تمام یخچال به‌صورت یکنواخت وجود داشته باشد و مدت بیشتری مواد غذایی تازه باشند. 

مشخصات 

  • آبسردکن
  • یخساز 
  • بار خانگی 
  • کمپرسور اینورتر دیجیتال
  • نمایش‌گر LED  لمسی 
  • گردش هوای چندگانه 
  • مصرف انرژیA+
  • محفظه مناسب میوه و سبزی 

 

ویژگی ظاهری 

ظاهر زیبا و شیک این یخچال جلوه‌ای خاص به آشپزخانه شما می‌بخشد. قسمت بیرونی یخچال از فولاد ضد زنگ است. ابعاد این یخچال به‌صورت 181.6*92*91.6 سانتی‌متر است و وزن 115 کیلوگرم دارد. 

 

ویژگی یخچال

دارای دو عدد کشو برای نگه‌داری سبزیجات و میوه است که تا مدت طولانی با همان تازگی و کیفیت اولیه می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و برای افرادی که خرید ماهانه و هفتگی انجام می‌دهند بسیار کاربردی و مناسب است. 5 طبقه برای نگه‌داری مواد غذایی دارد که جنس خوبی دارند و نشکن هستند و دغدغه‌ای در این مورد نخواهید داشت.

ویژگی فریزر

فریزر 3 طبقه و 3 کشو دارد درب فریزر نیز 3 طبقه دارد شما با خیال آسوده می‌توانید همه مواد غذایی را با نظم و سلیقه خود قرار دهید و محدودیتی از بابت فضای مورد نظر نخواهید داشت. دارای سیستم سرمایش سریع است که در مواقعی که عجله دارید بسیار کمک کننده است و باعث صرفه‌جویی در زمان و حتی انرژی نیز می‌شود. 

 

سایر ویژگی‌ها

وجود هوم بار باعث می‌شود که سرما به داخل یخچال بازتابش داشته باشد و دسترسی راحت‌تر به مواد مورد نظرتان را فراهم می‌کند. فناوری هشدار باز بودن درب از آسیب رسیدن به یخچال و جلوگیری از هدر رفت انرژی تاثیر زیادی دارد. همچنین شما می‌توانید به‌راحتی ارتفاع پایه‌های جلویی یخچال را تنظیم کنید. سنسورهای کنترل دمایی در یخچال باعث تنظیم دما می‌شود. فیلتر سه‌ لایه تاثیر فوق‌العاده‌ای برای جلوگیری از پخش شدن بو مواد غذایی دارد در نتیجه موادی که در یخچال نگه‌داری می‌کنید با طعم و مزه طبیعی و اولیه هستند. ‌ظرفیت این یخچال 36 فوت است. 

 

ویژگی های طلایی یخچال ساید بای ساید دوو مدل1037

یخچال و فریزر دوو مدل D2S-1037SS مجهز به سامانه کنترل سرمایش الکترونیک است. این سامانه سنسورهای دمایی دارد که به طور مستمر دمای محیط داخلی یخچال و فریزر را اندازه‌گیری کرده و داده‌ها را به پردازشگر الکترونیکی مرکزی ارسال می‌کند. پردازشگر مرکزی با توجه به دمای تنظیم شده توسط کاربر، عملکرد کمپرسور را در بهینه‌ترین حالت قرار داده و سرمایش یکنواختی را در یخچال فراهم می‌کند؛ در نتیجه میوه و سبزیجات و مواد پروتئینی برای مدت طولانی‌تری تازه، سالم و پرطراوت می‌مانند. - سامانه فیلترینگ سه لایه به کار گرفته شده در این محصول، با حذف بوهای نامطبوع، باکتری‌ها و آلاینده‌ها، طعم و بوی طبیعی مواد غذایی را حفظ می‌کند. - یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل D2S-1037SS مجهز به آبسردکن و یخساز اتوماتیک متصل به آب شهری است. با توجه به طراحی مناسب این محصول، محفظه یخ ساز روی درب فریزر با عمق مناسب، جهت افزایش فضای فریزر تعبیه شده است.  - لامپ های LED به کاررفته در این یخچال فریزر، نور آبی رنگی دارند که باعث می‌شود موادغذایی به رنگ طبیعی خودشان دیده شوند. این لامپ‌ها گرمای کمتری ایجاد می‌کنند که باعث حفظ تازگی موادغذایی می‌شود. - این یخچال دارای نمودار مصرف انرژی A+ است و در نتیجه جز کم مصرف‌ترین یخچال‌ها به شمار می‌رود.  - وجود سامانه بار خانگی بر روی درب این یخچال، این امکان را برای شما فراهم می‌کند که سریع‌تر و راحت‌تر بتوانید به مواد غذایی پرمصرف و نوشیدنی‌ها دسترسی یابید بدون آنکه نیاز به بازکردن درب یخچال داشته باشید.



:: برچسب‌ها: بررسی یخچال ساید بای ساید دوو مدلD2S-1037 , ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

برند دوو، برندی کره‌ای است و در سال 1967 در سئول تاسیس شد. نام این برند از نام مؤسس آن گرفته شده است و از دو بخش عالی و woo تشکیل شده است. تا سال 1997، شرکت دوو بزرگ‌ترین شرکت کره جنوبی بعد از هیوندا محسوب می‌شد. این برند بیش از 20 زیر مجموعه دارد و همگی تحت مدیریت شرکت دوو قرار دارند. امروزه شرکت دوو در سراسر دنیا نمایندگی دارد. در این مقاله اعتماد کالا قصد دارد تا به بررسی یخچال فریزر دوو مدل1037 بپردازد.

 

آیا یخچال دوو خوبه؟

یکی دیگر از سوالاتی که ذهن مشتریان را درگیر کرده، این است که آیا یخچال دوو خوبه؟

کره جنوبی به عنوان یکی از پیشروترین کشورهای تولیدکننده منسوجات و لوازم الکترونیک در دنیا به شمار می‌رود.

کمپانی دوو پس از سامسونگ و الجی، بزرگترین تولیدکننده لوازم خانه در کره جنوبی است.

از آنجایی که برندهای سامسونگ و الجی در حال حاضر در ایران به طور رسمی فعالیت ندارند، دوو می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای خرید یخچال باشد؛ چرا که :

  • کیفیت یخچال دوو در سطح رضایت بخشی قرار دارد
  • از لحاظ تنوع محصولات ، طراحی و شیک بودن از امتیاز خوبی برخوردار است
  • قطعات یدکی یخچال بکو موجود می باشد
  • خدمات پس از فروش آن توسط یک شرکت معتبر ایرانی (انتخاب سرویس) انجام می گردد
  • در مقایسه با یخچال ال جی و سامسونگ از قیمت مناسبتری برخوردار است

 

یخچال فریزر های دوو بطور کلی به سه دسته زیر تقسیم بندی میگردند که اشاره ای به کیفیت و قابلیت ها و مزایا و معایب هر کدام می نماییم.

  • یخچال ساید بای ساید دوو
  • یخچال فریزر بالا پایین دوو
  • یخچال فریزر دو قلوی دوو

 

ابعاد ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037

یکی دیگر از موضوعاتی که در راستای بررسی یخچال ساید دوو 1037 باید آن را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید، ابعاد این دسته از محصولات است. در همین راستا و به منظور بررسی ابعاد ساید دوو مدل 1037 باید گفت که ارتفاع این محصول 181.6 سانتی متر، عرض این محصول 91.6 سانتی متر و عمق آن 92 سانتی متر است. توجه به این نکات باعث می‌شود تا در زمان نصب این محصول به راحتی بتوانید محل مناسبی برای نصب این دستگاه پیدا کرده و بدون مشکل این یخچال را در داخل آشپزخانه خود بگذارید.

 

مشخصات کابین اصلی

شرکت دوو یخچال ساید بای ساید دوو مدل 1037 را به نحوی طراحی و تولید کرده است که در آن شاهد 2 بخش اصلی هستیم. این 2 بخش شامل کابین اصلی و کابین فریزر این محصول می‌شود. در همین راستا اگر بخواهیم کابین اصلی ساید بای ساید دوو 1037 را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و در مورد آن صحبت کنیم باید گفت که این کابین با تکنولوژی نو فراست به بازار عرضه شده است و این یعنی شما نیازی نیست تا نگرانی در مورد برفک زدن این محصول داشته باشید. همچنین این بخش از ساید دوو مدل 1037 ۵۰۰ لیتر ظرفیت داشته و در آن شاهد ۵ طبقه، 2 کشو و همچنین ۶ طبقه بر روی درب هستیم.

مسئله مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که در این محصول شاهد استفاده از لامپ LED هستیم. وجود این لامپ به شما کمک می‌کند تا زمانی که درب یخچال را باز می‌کنید، به صورت اتوماتیک شاهد روشن شدن فضای داخلی این محصول باشید. این ویژگی‌ها باعث شده تا کابین اصلی یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037 سری پرایم 2 درب تبدیل به یکی از بخش‌های مهم این محصول محسوب شود.

مشخصات فریزر یخچال ساید بای ساید دوو D2S-1037

این بخش نیز با تکنولوژی نو فراست به بازار عرضه شده و به هیچ عنوان برفک نمی‌زند. همچنین حجم کل این محصول ۲۷۷ لیتر بوده و در آن شاهد 3 طبقه، 3 کشو و 3 طبقه بر روی درب هستیم که وجود این بخش به شما کمک می‌کند تا مواد غذایی گوناگونی که قصد منجمد کردن آن‌ها را دارید به راحتی در داخل این بخش قرار داده و به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید.

 

فناوری‌ها و تکنولوژی‌ها

اگر بخواهیم شما را با ویژگی‌ها فناوری‌هایی که در ساید دوو مدل 1037 وجود دارد آشنا کنیم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فیلتر هوایی 3 گانه Fresh Max Plus

یکی از مهم ترین ویژگی‌ها و فناوری‌هایی که در ساید بای ساید دوو مدل 1037 شاهد آن هستیم، مجهز بودن این محصول به فیلتر هوای 3 گانه Fresh Max Plus است. وجود این فیلتر هوا باعث می‌شود تا شاهد راندمان و عملکرد بهینه از این محصول باشیم و همچنین شما بتوانید بدون هیچ مشکل خاصی از این دستگاه استفاده کرده و نیاز خود را برطرف کنید.

مصرف انرژی پایین

ویژگی دیگری که ساید بای ساید دوو 1037 دارد و لازم است تا آن را به شما معرفی کنیم، مصرف انرژی پایین این محصول است. به منظور بررسی این مسئله باید گفت که شرکت دوو یخچال جدید خود را با قطعات کم مصرفی به وجود آورده و همین موضوع باعث شده تا رتبه انرژی این محصول A+ شود.

حالت ذخیره انرژی هوشمند

افرادی که قصد دارند تا مصرف انرژی ساید بای ساید دوو مدل 1037 را باز هم کاهش دهند، باید به این نکته توجه کنند که این محصول دارای قابلیتی به نام حالت ذخیره انرژی هوشمند است. این فناوری زمانی کاربرد دارد که قصد سفر کردن داشته و علاقه مند هستید تا میزان مصرف انرژی یخچال را باز هم کاهش دهید. در چنین شرایطی می‌توانید به سراغ حالت ذخیره انرژی هوشمند ساید دوو مدل 1037 رفته و از این قابلیت محصول جدید دوو استفاده کنید.

کمپرسور اینورتر دیجیتال

کمپرسور به عنوان قلب تپنده یخچال شناخته می‌شود و به همین دلیل است که به منظور خرید یخچال با کیفیت و حرفه‌ای لازم است تا به سراغ محصولاتی بروید که کمپرسور قدرتمندی دارند. در همین راستا شرکت دوو در راستای طراحی و تولید محصول جدید خود یعنی یخچال  ساید بای ساید دوو D2S-1037 از کمپرسور اینورتر دیجیتال استفاده کرده است. وجود این کمپرسور باعث شده تا قدرت و کارایی این محصول افزایش چشمگیری پیدا کرده و شاهد بهبود عملکرد این محصول باشیم.

 

 

 

یخساز اتوماتیک

این محصول مجهز به یخساز اتوماتیک است. وجود این یخساز به شما کمک می‌کند تا هر زمان که نیاز داشتید به راحتی به یخ در اشکال مختلف دسترسی پیدا کرده و بتوانید نوشیدنی‌های خود را با استفاده از این یخ خنک و آماده نوشیدن کنید.

 



:: برچسب‌ها: یخچال ساید بای ساید دوو D2S-1037 , بررسی یخچال ساید بای ساید دوو D2S-1037 , کیفیت یخچال ساید بای ساید دوو D2S-1037 , مشخصات یخچال ساید بای ساید دوو D2S-1037 ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

یخچال دوو چه امکاناتی دارد؟

این مسئله که یخچال دوو چه امکاناتی دارد سوال بسیاری از مصرف کنندگان می باشد که اعتماد کالا در بررسی کیفیت این یخچال به آن پرداخته است و در ادامه آن را خدمت شما ارائه خواهیم داد.

یخچال های دوو از نظر کیفیت و دوام هم تراز با یخچال های سامسونگ و الجی می باشند بنابراین بسیار مقاوم بوده و فروش خوبی در بازار دارند همچنین این یخچال ها از نظر ظاهر نیز بسیار زیبا طراحی شده اند و دارای تنوع بالایی هستند که مصرف کنندگان را علاقمند به خرید آن ها می کند. شما به وسیله یخچال دوو می توانید آشپزخانه ای شیک تر و مدرن تر داشته باشید.

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال دوو

در ادامه شما را با تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال دوو بیشتر آشنا خواهیم کرد. برند لوازم خانگی دوو در سال ۱۹۶۷ درس شهر سئول کره تاسیس شد و کار خود را آغاز کرد، نام این برند از نام مدیر و مسئول آن گرفته شده است که به طور کلی شامل دو بخش عالی و woo می باشد.

شرکت دوو تا سال ۱۹۹۷ در قاره آسیا بعد از هیوندا بزرگترین شرکت کره جنوبی به حساب می آمد. این شرکت دارای بیش از ۲۰ زیرمجموعه و شرکت تابعه می باشد که همگی در مدیریت دوو هستند.

اکنون برند دوو دارای چند سایت جهانی بوده و در کشورهای مختلفی دارای نمایندگی می باشد همچنین این برند  لوازم خانگی اصل و محصولات دوو  را به سراسر دنیا بدون محدودیت ارسال می کند و با کیفیت ترین محصولات را ارائه می دهد .

 

مزایای یخچال دوو از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • عمر مناسب
  • دوام عالی و بالا
  • ظاهری مدرن و شیک
  • بدون صدا بودن
  • کشوی مخصوص سبزیجات و میوه
  • طراحی دقیق
  • کنترل مکانیک دما

 

معایب یخچال دوو از نظر مصرف کنندگان این محصول

برند دوو مانند برند الجی و  برند سامسونگ ساخت کره می باشد به همین دلیل نمی تواند در ایران خدمات پس از فروش کاملاً صحیح و مناسبی داشته باشد همچنین گاهی نمایندگی های ایرانی در کار خود اهمال کاری و سهل انگاری می کنند و خدمات خوبی را به مشتریان ارائه نمی دهند به همین دلیل شاید می توان گفت تنها عیب یخچال دوو از نظر مصرف کنندگان این محصول این مورد می تواند باشد.

 

 

خدمات پس از فروش یخچال ساید بای ساید دوو مدل D4S-2915-Paramo

 

برند دوو مانند سایر برندهای خارجی در رابطه با خدمات پس از فروش یخچال های خود در ایران اقدام به بستن قرارداد هایی با نمایندگی ها در شهرهای مختلف کرده است و گارانتی و ضمانت نامه هایی را نیز به مشتریانش ارائه داده است

 

یخچال دوو با محصولات کدام برند ها در داخل و خارج از کشور در حال رقابت است؟

از آنجایی که برند دوو یک برند محبوب جهانی بوده است، رقیبان زیادی در داخل و خارج از کشور همچنان تلاش دارند تا به این برند برسند که ما در ادامه چند مورد از رقیبان آن را خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

  • در خارج از کشور شرکت های سامسونگ، جنرال الکتریک و الجی رقیبان اصلی این برند در بازار محسوب می گردند.
  • به شما توصیه می کنیم تا برای مقایسه بهتر محصولات نگاهی هم به بررسی کیفیت یخچال جنرال الکتریک بیاندازید، تا متوجه شوید که آیا یخچال جنرال الکتریک ارزش خریدن دارد یا نه؟
  • در داخل کشور نیز برند های زیادی سعی دارند از نظر فروش خود را به یخچال دوو برسانند اما تاکنون برندهای اسنوا و سینجر را می ‌توان از این نظر تا حدودی رقیبان دوو دانست.

 

 

یخچال ساید بای ساید دوو مدل پارامو D4S-2915GW

یخچال ساید بای ساید دوو سری فرشلند مدل پارامو D4S-2915GW محصولی جدید و پیشرفته از مجموعه سری فرشلند دوو است.

این محصول ضمن طراحی مدرن خود، از نظر قیمت مقرون به صرفه است.

فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا عرضه شده توسط سایت را با گارانتی اصلی شرکت عرضه می نماید.

.

 

ظرفیت داخلی

فضای داخلی یخچال ساید بای ساید دوو  مدل پارامو D4S-2915GW با تصوری که شما از یخچال فریزرهای معمولی دارید کمی متفاوت است.

مثلا محفظه مخصوص یخساز به نحوی روی درب فریزر تعبیه شده است که فضای فریزر بیشتری داشته باشید.

همچنین میتوان به عمق مناسب ساید بای ساید پارامو توجه داشت. طراحی این محصول امکان جابجایی راحت تر و کنترل فضای آشپزخانه در تناسب با کابینت های امروزی به کاربران ارائه می دهد.

 

رنگ و ظاهر یخچال

اگر به دنبال مدل های لوکس و همگام با آخرین تکنولوژی هستید، فروشگاه انتخاب کلیک این محصول را به شما معرفی می نماید.

یخچال فریزر پارامو با طراحی مدرن، استفاده از صفحه ال ای دی مدرن با طراحی گرافیکی و استفاده از لامپ های LED داخلی زیبایی خاصی را برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورد.

ساید بای ساید پارامو برای هر درب یک دستگیره سرتاسری برای باز و بسته کردن دارد که هنگام استفاده دسترسی آسان تری را برای کاربر به ارمغان می آورد.

یخچال فریزر ساید بای ساید پارامو در سه رنگ سفید براق، سفید متالیک و استیل به مصرف کنندگان عرضه می گردد.

 

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک Digital Cooling

ساید بای ساید دوو مدل پارامو همچون دیگر اعضای خانواده فرشلند مجهز به سامانه کنترل سرمایش الکترونیک است.

این سامانه مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که دما را داخل و بیرون یخچال تشخیص داده و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می‌کند.

دیجیتال کولینگ داده‌ها را تحلیل کرده و به کمپرسور منتقل می ‌کند.

کمپرسور با عملکرد بهینه، سرمایش مورد نیاز را تأمین کرده و بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا، میـوه و سـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی‌ تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت نگهداری می کند.

 

کمپرسور اینورتر دیجیتال Digital Inverter Compressor

کمپرسـور اینورتـر دیجیتـال بـا عملکـرد بهینه و قابلیــت کارکــرد در پنــج ســطح (تــوان خروجــی) کارایــی بســیار بالاتــری نسـبت بـه کمپرسـورهای معمولـی دارد.

کمپرسـور اینورتر نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی %23 انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌کنـد.

 

مدیریت هوشمند انرژی

نشــان +A یخچــال و فریزرهــای دوو بــه معنــای % 25 مصــرف کمتــر نسـبت بـه بهتریـن سـطح مصـرف یعنـی A اسـت و ایـن بـه معنـای کاهش هزینه ‌هــای خانــواده می‌باشد.

 

 امکانات

  • وزن کمتر
  • فیلتر ضد بو
  • آبسردکن اتوماتیک
  • محفظه نگهداری میوه و سبزیجات
  • طبقات بدون قاب مقاوم به شوک حرارتی

 



:: برچسب‌ها: بررسی یخچال ساید بای ساید دوو مدل DES-2915 , یخچال ساید بای ساید دوو مدل DES-2915 , مشخصات یخچال ساید بای ساید دوو مدل DES-2915 , کیفیت یخچال ساید بای ساید دوو مدل DES-2915 ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 | نظرات ()