نوشته شده توسط : ارغوان

یخچال فریزر پایین دوو سری اولتیمو 28 فوت مدل DB-2830

خرید یک یخچال فریزر بزرگ، جادار با طراحی شیک علاوه بر نگهداری انواع مواد پروتئینی، میوه، سبزیجات و نوشیدنی ها می تواند به زیباتر شدن دکوراسیون آشپزخانه تان کمک بسزایی کند. یخچال فریزر پایین دوو سری اولتیمو 28 فوت مدل DB-2830 یکی از محصولات محبوب و پرفروش شرکت دوو (Daewoo) با فناوری‌ های روز دنیا تولید شده است.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

این محصول با توجه به کیفیت ساخت فوق العاده، مجهز بودن به امکانات فراوان، انواع سیستم های هوشمند و فناوری های پیشرفته، گنجایش بسیار بالا و جادار بودن توانسته به خوبی رضایت خریداران و استفاده کنندگانش را جلب کند.

امروزه ما برای نگهداری مواد غذایی، انواع مواد پروتئینی، نوشیدنی، میوه و سبزیجات از یخچال فریزر استفاده می کنیم. این وسیله ی کاربردی در اندازه ها و طرح های مختلفی تولید و عرضه می شود بنابراین هر خریدار باید با توجه به نیاز خود محصول را خریداری نماید. این مدل یخچال دوو سری اولتیمو محصولی کاربردی و با کیفیت از برند دوو است. طبقات این محصول به صورت شیشه ای ساخته شده اند که خاصیت ضد شوک حرارتی دارد. سامانه سرمایش دوگانه از سیستم های به کاربرده شده در یخچال فریزر پایین دوو است با این سامانه سرمایش یخچال و فریزر به صورت جداگانه عمل کرده و مواد غذایی موجود در هر محفظه را در بالاترین کیفیت و تازگی نگهداری می‌کند. بر روی درب یخچال فریزر پایین دوو سری اولتیمو 28 فوت نمایشگر LED با کنترل لمسی و آبسردکن قرار گرفته است.در قسمت یخچال دستگاه دو عدد کشو قرار دارد که به صورت ریلی برای راحتی در جابه‌جایی کشوها و امکان تفکیک میوه و سبزی عمل می کند. برای نوشیدن آبی خنک و گوارا می توان از یخساز اتوماتیک دستگاه استفاده کرد که قابلیت اتصال به آب شهر را دارد. دستگیره های دستگاه به صورت مخفی طراحی شده اند که زیبایی خاصی به یخچال فریزر بخشیده است. با سامانه تنظیمات سفر یخچال فریزر پایین دیگر نیازی به خاموش کردن دستگاه نیست چرا که فریزر کار کرد عادی خود را ادامه می دهد و یخچال نیز به حالت نیمه خاموش کار می کند که مانع از خراب شدن مواد غذایی و صرفه جویی انرژی می شود.

ویژگی های یخچال فریزر دوو مدل DB-2830

آبسرد کن مخزنی و یخساز اتوماتیک

این یخچال فریز مجهز به آبسردکن مخزنی و یخساز اتوماتیک با قابلیت اتصال به آب شهری است. آب سرد کن و یخ ساز دستگاه خیلی سریع و راحت آب خنک و گوارایی را در اختیارتان قرار می دهند.

سیستم کنترل سرمایش

سیستم کنترل سرمایش الکترونیک با داشتن سنسور کنترل دما قدر است دمای داخل و بیرون یخچال را از هم تشخیص داده و با انتقال اطلاعات به سیستم کنترل دیجیتال و سپس تجزیه و تحلیل، اطلاعات به کمپرسور فرستاده می شود تا کمپرسور سرمایش موردنیاز را تامین کند. این ویژگی کمک میکند میوه و سبزیجات برای مدت زمان طولانی تر، سالم و تازه بمانند.

سیستم سرمایش سریع

یخچال فریزر فریزر پایین دوو سری ultimo مدل DB-2830 دارای سیستم سرمایش سریع یخچال و سیستم انجماد سریع فریز می باشد. سیستم سرمایش سریع یخچال به سرعت دمای یخچال را پایین می آورد تا علاوه بر ثابت نگه داشتن دمای قبلی، دمای مواد جدید را سریع کاهش دهد.

بهترین روش برای منجمد کردن موادغذایی انجماد سریع است تا خواص و شکل ظاهری خود را از دست ندهند. مواد غذایی میبایست به سرعت به چندین درجه زیر صفر برسند تا کیفیت خود را حفظ کنند که در این يخچال فریزر با سيستم انجماد سريع فریزر اين امكان فراهم شده است.

سیستم گردش هوای چند گانه

وجود سیستم گردش هوای چند گانه دلیل اصلی سالم و تازه بودن موادغذایی در مدت زمان طولانی است. در این سیستم چند دریچه مختلف برای جریان یافتن هوا داخل یخچال تعبیه شده که باعث شده تا تمام طبقات یخچال سریع و یکپارچه خنک شوند. همچنین رطوبت و دما در طول روز در تمام سطوح یخچال باقی بماند.

حسگر حرکتی هوشمند

این سنسور هنگام تاریکی با نزدیک شدن به یخچال، صفحه نمایشگر و چراغ آبسردکن روشن شده تا فضای اطراف را روشن کند.

قابلیت های پیشرفته یخچال فریزر پایین دوو سری التیمو

  • مصرف انرژی A+
  • بدون برفک
  • کمپرسور پربازده (HE)
  • یخساز اتوماتیک متصل به آب شهری با فیلتر قدرتمند تصفیه آب
  • قابلیت تبدیل فریزر به یخچال
  • سیستم کنترل هوشمند
  • سیستم غیر فعال کردن یخ ‌ساز
  • سامانه سرمایش دوگانه
  • فناوری کاهش مصرف انرژی
  • سیستم مدیریت مصرف هنگام سفر
  • طراحی بدنه

 

یخچال فریزر پایین دوو مدل DB-2830 با ظرفیت 28 فوت دارای کیفیت ساخت بالا و جنس بدنه خوبی است. طراحی شیک، مدرن و رنگ زیبای بدنه نیز احساس فوق ‌العاده ای به شما می دهد. دستگیره های یخچال و فریزر به صورت مخفی طراحی شده اند که جلوه خاصی به محصول بخشیده اند.

در این محصول یخچال بالا و فریز در پایین تعبیه شده است. یخچال و فریزر در ابعاد پهن و جادار طراحی شده و به دلیل حجم بالا، 487 لیتر، ابعاد 720*820*1800 میلی متر مناسب آشپزخانه های متوسط و بزرگ و خانواده های پرجمعیت می باشد. پهنا و عمق زیاد، تعداد طبقات و کشوهای متعدد موجب شده نگرانی بابت کمبود جا نداشته باشید.

مشخصات یخچال

یخچال دارای 3 طبقه شیشه ای و 2 عدد کشو است که می توان مواد غذایی را در آن جای داد. وجود 6 طبقه برروی درب یخچال نیز جهت قرار دادن انواع نوشیدنی، لبنیات و تخم مرغ کاربرد دارد. همانطور که گفتیم طبقات یخچال فریزر دوو سری اولتیمو مدل DB-2830 به صورت شیشه ای ساخته شده اند و خاصیت ضد شوک حرارتی دارند.

مشخصات فریزر

فریزر با 3 کشو و 2 طبقه روی درب، مواد غذایی گوشتی، پروتئینی، سبزیجات و صیفی جات را به مقدار زیاد در خود جای می ‌دهد.

نمایشگر LED مجهز به سیستم کنترل لمسی

نمایشگر LED لمسی بوده و می توانید عملکردهای یخچال‌ فریزر را از طریق این نمایشگر تنظیم نمایید.

از دیگر مشخصات ظاهری یخچال فریزر پایین دوو سری اولتیمو 28 فوت مدل DB-2830 می توان به موارد زیر پرداخت:

  • محفظه ميوه و سبزيجات
  • زنگ هشدار باز بودن درب
  • سیستم خودکار بسته شدن درب ها
  • جهت باز شدن درب یخچال و فریزر به سمت راست
  • روشنایی درخشان داخل یخچال LED
  • امکان افزایش ۴۰% فضای یخچال

از دیگر قابلیتهای این محصول قابلیت افزودن فضای فریزر به یخچال می باشد. با استفاده از این ویژگی در یخچال‌های سری اولتیمو می شود، فضای یخچال تا ۴۰ درصد ارتقا داد. که این قابلیت برای خانواده های  پرجمعیت بسیار مورد استفاده می باشد.برای کسب اطلاعات بیشترو اطلاع از قیمت به سایت اعتماد کالا مراجعه نمایید.

 



:: برچسب‌ها: بررسی یخچال فریزر پایین دوو مدل DB-2830 , قیمت یخچال فریزر پایین دوو مدل DB-2830 , خرید یخچال فریزر پایین دوو مدل DB-2830 ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

 لباسشویی های اسنوا چه امکاناتی دارند؟

این که برند اسنوا در ماشین لباسشویی های خود چه امکاناتی را جای داده یا این که ماشین لباسشویی های اسنوا چه امکاناتی دارند جزو مسائلی است باعث می شود تا مشتریان به خرید این محصول اقدام بکنند، چرا که امروزه اغلب مشتریان به دنبال گزینه هایی هستند که بیشترین و بهترین امکانات را در اختیار آن ها قرار دهد.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

  • استفاده از برنامه های شست و شوی لباس های متعدد برای افزایش رفاه مشتری در راهنمای فارسی ماشین لباسشویی اسنوا
  • به کار بردن موتور اینورتر در ماشین لباسشویی های اسنوا که موجب پایین آمدن میزان صدا و لرزش این دستگاه شده است.
  • قرار دادن امکان شست و شو با تاخیر و شست و شو سریع در این محصولات.
  • توان موتور بالا در ماشین لباسشویی های اسنوا.
  • تنظیم هیدروستات ماشین لباسشویی
  • طراحی بسیار زیبای ماشین لباسشویی های اسنوا.

 

ماشین لباسشویی اسنوا مدل  SWM-94S60

ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94S60 تولید شده برند اسنوا می باشد. ظرفیت 9 کیلویی این لباسشویی فضای بزرگی در اختیار ما قرار می دهد که این امکان را می دهد که بتوانیم پتو و لحاف و میزان لباس بیشتری شسته و در انرژی و زمان صرفه جویی شود. ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94S60 دارای تکنولوژی های نوین در ساختار خود بوده و دارای کیفیت ساخت بالایی می باشد. قابلیت افزودن لباس هنگام شستشو در ماشین لباسشویی تعبیه شده که توسط آن در هر زمان که بخواهید حتی در حین شستشو می توانید لباس های چرک دیگری را به دستگاه اضافه کنید. این موضوع صرفه جویی چشمگیری در مصرف انرژی داشته و طول عمر دستگاه بیشتر می شود. 

برخلاف مدل های دیگر، لباسشویی 94S60 اسنوا مجهز به موتور Q-BLDC Drive می باشد. این نوع موتورها بدلیل قابلیت برنامه ریزی، سرعت چرخش را با توجه به نوع و میزان لباس هایتان مشخص می کنند که این امر موجب کاهش صدا، لرزش و میزان مصرف انرژی می شود. همچنین رتبه مصرف انرژی آن (%60-) +++A است که یکی از مزیت های مهم این محصول بشمار می رود. در این محصول تکنولوژی پیشرفته محافظت از موتور S_Guard Tech نیز بکار رفته است.

لباسشویی واش این واش اسنوا مجهز به درام الماسه نسل جدید نیز می باشد که وجود درام الماسه در لباسشویی کیفیت شستشوی لباس ها را افزایش می دهد. 

ماشین لباسشویی مدل SWM-94S60 یکی از جدیدترین محصولات اسنوا است که به دلیل داشتن تجهیزات مدرن در بین خانواده‌ها محبوبیت زیادی دارد. این دستگاه علاوه بر قیمت مناسب و ارزان، از امکانات بسیار خوبی نیز برخوردار است. برای این ماشین لباسشویی 14 برنامه پیش فرض وجود دارد. برنامه شست‌وشوی لباس‌های پشمی، اسپری پر فشار آب و مواد شوینده روی البسه و شست‌وشوی سریع لباس از جمله برنامه‌های ماشین لباسشویی اسنوا است.

مدل SWM-94S60 با استفاده از موتور قدرتمند Q-BLDC Drive با سرعت 1400 دور در دقیقه و ظرفیت دیگ ۹ کیلوگرم می‌تواند به راحتی نیاز یک خانواده پر جمعیت ​​را برطرف کند. با این محصول می‌توان مصرف انرژی را کاهش داد و در مصرف برق صرفه‌جویی می‌شود. به طوری که رتبه انرژی این دستگاه +++A  است.

ماشین لباسشویی اسنوا دارای درب Wash in Wash است که برای اضافه کردن لباس هنگام شست‌وشو است. این درب ماشین لباسشویی اضافی فقط برای لباس‌های شسته نشده و جا مانده نیست. به عنوان مثال، اگر پارچه خاصی نیاز به شست‌وشوی کمتری داشته باشد (مثل لباس‌های بسیار ظریف)، نیازی نیست که از ابتدا تا انتها در کنار لباس‌های دیگر قرار بگیرد و می‌توان آن را در هر زمانی به دستگاه اضافه کرد. همچنین، مدل SWM-94S60 امکان شست‌وشوی لباس در هنگام قطعی برق را فراهم کرده است. در مجموع، این محصول توانسته نیازهای نظافت البسه افراد را برطرف کند.

 

کیفیت ساخت بالا و فناوری های جدید شستشو در ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا 

ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا سری واش این واش مجهز به موتور پیشرفته Q-BLDC Drive می باشد، این موتور بدلیل قابلیت برنامه ریزی، سرعت چرخش رو با توجه به نوع و میزان لباس مشخص می کند که نهایتا منجر به کاهش صدا، کاهش لرزش و میزان انرژی می باشد.

 

قابلیت اضافه کردن لباس حین شستشو تکنولوژی

با این فناوری می‌توانید بعد از شروع به کار دستگاه، در هر زمان لباس‌ های جامانده و یا فراموش‌ شده را از طریق درب واش این واش به ماشین لباسشویی اضافه کنید. درب مکمل واش این واش فقط مختص لباس ‌های جامانده و فراموش شده قبل از شستشو نیست؛ برای نمونه اگر پارچه‌ خاصی (همانند لباس های بسیار ظریف) به شست ‌و شوی کمتری نیاز دارد، دیگر لازم نیست از ابتدا تا انتهای شست ‌و شو در کنار سایر البسه باشد و می ‌توان آن را به راحتی در هر زمانی به ماشین اضافه کرد. همچنین مواقعی که البسه به صورت دستی شسته‌ شده‌اند را می توان پس از پایان شست‌ و شو و هنگام آب ‌کشی به دستگاه اضافه کرد و به این ترتیب مدت‌ زمان خشک شدن لباس از چند ساعت به چند دقیقه کاهش پیدا می ‌کند.

 

قابلیت ضدعفونی با اوزون

برنامه Blue Shine یک ضدعفونی کننده قدرتمند می باشد. این برنامه بدون نیاز به آب و مواد شوینده و با استفاده از گاز اوزون کار می کند که اوزون تولید شده به نابودی باکتری‌ها و ویروس‌ هایی که باعث بیماری‌ ها و مشکلات پوستی می شوند کمک کرده و لباس ها را تا 99.9 درصد ضدعفونی می کند و حتی قابلیت بوزدایی تا حدود 60 درصد را نیز دارد.

 

سیستم جت واش (Jet Wash)

ماشین لباسشویی ۹ کیلویی اسنوا مجهز به سیستم جت واش می باشد که این سیستم محلول شوینده را با استفاده از یک نازل قدرتمند بر روی لباس ها اسپری می کند که علاوه بر نفوذ بهتر مواد شوینده به الیاف لباس، به طور چشمگیری باعث افزایش کیفیت شستشو، سرعت شستشو و کاهش مصرف انرژی می‌گردد.

 

تعداد برنامه های شستشو 

ماشین لباسشویی 9 کیلویی واش این واش snowa دارای 14 برنامه شستشوی متنوع می باشد که میتوان به برنامه شستشوی اقتصادی، شستشوی سریع 14 دقیقه ای، لباس های نخی و پنبه ای، لباس های پشمی و کاموایی، لباس های کودک و … اشاره کرد. 

 

 

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های اسنوا چطور است؟

در پاسخ به این سوال که خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های اسنوا چطور است باید بگوییم که برند اسنوا با داشتن 711 نمایندگی رسمی در سراسر ایران موجب شده تا مصرف کنندگان این محصول هیچ نگرانی از بابت تعمیرات و خرابی های آتی محصولات خود نداشته باشند.پس در هنگام بروز خرابی در محصول می توانید با شماره تماس روی ضمانتنامه تماس حاصل فرمایید و از خدمات نمایندگی تعمیرات اسنوا بهره مند شوید.شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت به سایت اعتماد کالا مراجعه کنید و با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94S60 , قیمت ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94S60 , خرید ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94S60 , ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94S60 , ماشین لباسشویی اسنوا ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

مشخصات بدنه پنکه رومیزی پارس خزر 3010

پنکه رومیزی پارس خزر مدل 3010 با طراحی ساده و کلاسیک و با رنگ بدنه سفید به بازار عرضه شده است. دکمه های نصب شده بر روی بدنه پنکه از نوع مکانیکی بوده و شما میتوانید با فشردن این دکمه ها یا دکمه های پنل سرعت مد نظر خود را انتخاب کنید. این پنکه قابلیت کنترل از راه دور را دارا نمیباشد و میتواند نیازهای افرادی را که نیازی به کنترل از راه دور ندارند، برآورده کند.

خرید پنکه مناسب یکی از دغدغه‌های ما ایرانیان است به این دلیل که در منطقه آب و هوایی گرم زندگی کرده و در فصول گرم سال به دنبال جریان هوای خنک و وسایل سرمایشی هستند تا از گرما آسوده ‌باشند یکی از مرسوم ترین شیوه‌ها در ایران علاوه بر استفاده از کولر، پنکه‌ها هم هستند که  شاید بتوان گفت به دلیل عدم کارایی کولر آبی به ویژه در مناطق مرطوب جایگزین مناسبی هم هستند. به همین سبب پارس خزر که در زمینه تولید و فروش لوازم خانگی دارای سابقه قابل توجهی در ایران است، دست به تولید مدل‌های مختلف اعم از سقفی، رومیزی، پایه‌ای زده تا انتخاب برای افراد مختلف با سلایق و نیازهای متنوع فراهم شود یکی از مدل های آن پنکه رومیزی پارس خزر مدل 3010 نام دارد.

جنس بدنه از پلاستیک و فلز است که پیشنهاد میشود در مناطق شرجی از مدل تمام پلاستیک این محصول خریداری کنید. ارتفاع این محصول ثابت و ارتفاع ۵۰ سانتی متر است. این مدل پنکه از لحاظ کیفیت امتحان خود را پس داده و رضایتمندی زیادی در بین مشتریان داشته و دارد.

پنکه رومیزی پارس خزر مدل 3010

پنکه های پارس خزر انواع مختلفی دارند و یکی از آن حالت ها پنکه های پایه بلند و دیگری پنکه های پایه کوتاه هستند و همینطور پنکه های رومیزی دیواری و … هستند. علی رقم این که تنوع در دستگاه های خنک کننده زیاد است اما پنکه هنوز هم جایگاه خود را در بین خنک کننده ها در میان مردم حفظ کرده است.

 

بعضی اوقات خریداران، پنکه های رومیزی را برای خرید انتخاب می کنند، میتوانند دلایل مختلفی نیز برای انتخاب خود داشته باشند اما نکته ای که بسیاری از مردم به آن توجه می کنند، این است که بتوانند پنکه را در نقاط مختلف به راحتی استفاده کنند و جا به جایی آسانی داشته باشند. پنکه رومیزی پارس خزر مدل 3010 به خوبی نیاز های متقاضیان خود را مرتفع میکند و این امر موجب پرفروش بودن این محصول بوده است.

پنکه رومیزی پارس خزر مدل ES3010 از پنکه‌های رومیزی شرکت پارس‌خزر است که با طراحی زیبا و کلاسیک تولید و عرضه‌ شده است. با وجود انواع وسایل سرمایشی متنوع و مدرن مانند کولرهای آبی، گازی و اسپیلت ها هنوز هم بسیاری از افراد از پنکه برای خنک کردن فضا استفاده می کنند. پنکه ها به علت قابل حمل بودن و استفاده راحتی که دارند از محبوبیت زیادی برخوردارند. انواع مدل های ایستاده، رومیزی، دیواری و سقفی در بازار وجود دارد. این محصول که از کیفیتی مطلوب برخوردار است دارای چهارپره بزرگ و صفحه شبکه میله‌ای است. برای تنظیم سرعت کافی است یکی از دکمه‌ های روی پنل یا پایه پنکه را فشرد. گلویی این پنکه هم به‌صورت جغجغه‌‌ای، امکان تغییر زاویه وزش باد را به ما می‌دهد.

جنس پروانه‌ی پنکه رومیزی پارس خزر مدل ES3010 از پلاستیک و چهار پره می باشد. در اطراف پروانه محافظ مشبک با میله های نزدیک به یکدیگر قرار دارد که از ورود انگشتان دست به داخل محفظه‌ی پروانه جلوگیری می کند. طول سیم برق این پنکه 2 متر با روکش PVC می باشد. برای تنظیم زاویه‌ی وزش باد می توان قسمت سری بالای پنکه را در زاویه‌ی دلخواه به صورت دستی تنظیم کرد. چرخش در جهت افقی نیز با استفاده از کلید بر روی پنکه قابل انجام است.

برای اینکه عمر مفید دستگاه حفظ شود و به موتور دستگاه آسیب نرسد موتور این دستگاه مجهز به سیستم جلوگیری از گرمایش بیش از حد است. در صورت گرم شدن بیش از حد موتور دستگاه بصورت اتوماتیک خاموش می شود تا موتور دستگاه خنک و سرد شود. 

 

 پنکه رومیزی  پارس خزر مدل ES3010  حجم باد دهی 56 متر مربع در دقیقه دارد و فضای اطراف خود را به صورت یکنواخت خنک می کند. این دستگاه بسیار کم مصرف و دارای توان مصرفی حداکثر 60 وات می باشد. امکان چرخش افقی هم از دیگر مشخصاتی است که می‌ تواند به کیفیت عملکرد دستگاه و سهولت استفاده از آن بیانجامد. نشانگر کوچکی نیز روی این پنکه رومیزی پارس خزر تعبیه‌ شده که سرعت فعلی عملکرد پنکه را نشان می‌ دهد تا کاربر در صورت نیاز بتواند آن را تغییر دهد.

 

 موتور مجهز به فیوز حرارتی هم از دیگر قابلیت‌هایی است که از فشار آمدن به موتور و آسیب دیدن در اثر فعالیت طولانی‌ مدت دستگاه جلوگیری می‌کند.بهره‌مندی دستگاه از گواهینامه استاندارد ایمنی محصول و همچنین نشان استاندارد اروپا (CE) از دیگر مشخصاتی است که آن را به گزینه‌ای قابل‌ تأمل تبدیل می‌سازد. در مجموع این محصول که از خانواده پنکه‌های رومیزی است و فضای کمی را نیز اشغال می‌سازد، به‌راحتی قابل‌ حمل بوده و می‌توان آن را در فضاهای مختلف استفاده نمود.

مزایای پنکه پارس خزر

  • دارای سه یا چهار پره (البته حجم پره برا قدرت باد مهم تر از تعداد آن هاست)
  • در این پنکه قابلیت تنظیم زاویه باد به صورت جغجغه ای وجود دارد.
  • دارای کلید کنترل سرعت در سه حالت آهسته، متوسط ​​و سریع
  • گارد محافظ میله‌ای و مشبک که مانع از ایجاد مشکل هنگام چرخش پره‌ها با سرعت بالا میشود.
  • دارای فیوز حرارتی که مانع از آسیب دیدن موتور و داغ کردن موتور میشود.
  • دارای نشان استاندارد ایمنی و استاندارد محصول و همینطور استاندارد اروپا CE
  • قابلیت تنظیم چرخش افقی آن است.
  • این پنکه به دلیل رو میزی بودن و کوچک بودن به راحتی قابل حمل و میتوانید به آسانی در جاهای مختلف اتاق از آن استفاده کنید.
  • این محصول با وجود موتور قوی مصرف کمی دارد.
  • مجهز به نشانگر کوچک که سرعت را نشان میدهد.
  • دارای دو متر سیم دو شاخه با روکش پی وی سی

 

نتیجه گیری

پنکه رومیزی پارس خزر مدل 3010 یکی از محصولات مقرون به صرفه و مرغوب ساخت شرکت پارس خزر است. از این دستگاه میتوانید دراماکن مختلف استفاده کنید، پارس خزر شرکتی که همیشه همگام با علایق و سلیقه مشتری قدم برداشته و با ارائه محصولات با کیفیت در صدد جلب رضایت مشتریان بوده است. پنکه پارس خزر از آن دسته از محصولاتی که به شما عزیزان پیشنهاد میشود. همچنین با مصرف برق 60 وات، 220 ولت AC و فرکانس 50 هرتز کار می کند.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

 

مشخصات بدنه پنکه رومیزی پارس خزر 3010

پنکه رومیزی پارس خزر مدل 3010 با طراحی ساده و کلاسیک و با رنگ بدنه سفید به بازار عرضه شده است. دکمه های نصب شده بر روی بدنه پنکه از نوع مکانیکی بوده و شما میتوانید با فشردن این دکمه ها یا دکمه های پنل سرعت مد نظر خود را انتخاب کنید. این پنکه قابلیت کنترل از راه دور را دارا نمیباشد و میتواند نیازهای افرادی را که نیازی به کنترل از راه دور ندارند، برآورده کند.

خرید پنکه مناسب یکی از دغدغه‌های ما ایرانیان است به این دلیل که در منطقه آب و هوایی گرم زندگی کرده و در فصول گرم سال به دنبال جریان هوای خنک و وسایل سرمایشی هستند تا از گرما آسوده ‌باشند یکی از مرسوم ترین شیوه‌ها در ایران علاوه بر استفاده از کولر، پنکه‌ها هم هستند که  شاید بتوان گفت به دلیل عدم کارایی کولر آبی به ویژه در مناطق مرطوب جایگزین مناسبی هم هستند. به همین سبب پارس خزر که در زمینه تولید و فروش لوازم خانگی دارای سابقه قابل توجهی در ایران است، دست به تولید مدل‌های مختلف اعم از سقفی، رومیزی، پایه‌ای زده تا انتخاب برای افراد مختلف با سلایق و نیازهای متنوع فراهم شود یکی از مدل های آن پنکه رومیزی پارس خزر مدل 3010 نام دارد.

جنس بدنه از پلاستیک و فلز است که پیشنهاد میشود در مناطق شرجی از مدل تمام پلاستیک این محصول خریداری کنید. ارتفاع این محصول ثابت و ارتفاع ۵۰ سانتی متر است. این مدل پنکه از لحاظ کیفیت امتحان خود را پس داده و رضایتمندی زیادی در بین مشتریان داشته و دارد.

پنکه رومیزی پارس خزر مدل 3010

پنکه های پارس خزر انواع مختلفی دارند و یکی از آن حالت ها پنکه های پایه بلند و دیگری پنکه های پایه کوتاه هستند و همینطور پنکه های رومیزی دیواری و … هستند. علی رقم این که تنوع در دستگاه های خنک کننده زیاد است اما پنکه هنوز هم جایگاه خود را در بین خنک کننده ها در میان مردم حفظ کرده است.

 

بعضی اوقات خریداران، پنکه های رومیزی را برای خرید انتخاب می کنند، میتوانند دلایل مختلفی نیز برای انتخاب خود داشته باشند اما نکته ای که بسیاری از مردم به آن توجه می کنند، این است که بتوانند پنکه را در نقاط مختلف به راحتی استفاده کنند و جا به جایی آسانی داشته باشند. پنکه رومیزی پارس خزر مدل 3010 به خوبی نیاز های متقاضیان خود را مرتفع میکند و این امر موجب پرفروش بودن این محصول بوده است.

پنکه رومیزی پارس خزر مدل ES3010 از پنکه‌های رومیزی شرکت پارس‌خزر است که با طراحی زیبا و کلاسیک تولید و عرضه‌ شده است. با وجود انواع وسایل سرمایشی متنوع و مدرن مانند کولرهای آبی، گازی و اسپیلت ها هنوز هم بسیاری از افراد از پنکه برای خنک کردن فضا استفاده می کنند. پنکه ها به علت قابل حمل بودن و استفاده راحتی که دارند از محبوبیت زیادی برخوردارند. انواع مدل های ایستاده، رومیزی، دیواری و سقفی در بازار وجود دارد. این محصول که از کیفیتی مطلوب برخوردار است دارای چهارپره بزرگ و صفحه شبکه میله‌ای است. برای تنظیم سرعت کافی است یکی از دکمه‌ های روی پنل یا پایه پنکه را فشرد. گلویی این پنکه هم به‌صورت جغجغه‌‌ای، امکان تغییر زاویه وزش باد را به ما می‌دهد.

جنس پروانه‌ی پنکه رومیزی پارس خزر مدل ES3010 از پلاستیک و چهار پره می باشد. در اطراف پروانه محافظ مشبک با میله های نزدیک به یکدیگر قرار دارد که از ورود انگشتان دست به داخل محفظه‌ی پروانه جلوگیری می کند. طول سیم برق این پنکه 2 متر با روکش PVC می باشد. برای تنظیم زاویه‌ی وزش باد می توان قسمت سری بالای پنکه را در زاویه‌ی دلخواه به صورت دستی تنظیم کرد. چرخش در جهت افقی نیز با استفاده از کلید بر روی پنکه قابل انجام است.

برای اینکه عمر مفید دستگاه حفظ شود و به موتور دستگاه آسیب نرسد موتور این دستگاه مجهز به سیستم جلوگیری از گرمایش بیش از حد است. در صورت گرم شدن بیش از حد موتور دستگاه بصورت اتوماتیک خاموش می شود تا موتور دستگاه خنک و سرد شود

 

 پنکه رومیزی  پارس خزر مدل ES3010  حجم باد دهی 56 متر مربع در دقیقه دارد و فضای اطراف خود را به صورت یکنواخت خنک می کند. این دستگاه بسیار کم مصرف و دارای توان مصرفی حداکثر 60 وات می باشد. امکان چرخش افقی هم از دیگر مشخصاتی است که می‌ تواند به کیفیت عملکرد دستگاه و سهولت استفاده از آن بیانجامد. نشانگر کوچکی نیز روی این پنکه رومیزی پارس خزر تعبیه‌ شده که سرعت فعلی عملکرد پنکه را نشان می‌ دهد تا کاربر در صورت نیاز بتواند آن را تغییر دهد.

 

 موتور مجهز به فیوز حرارتی هم از دیگر قابلیت‌هایی است که از فشار آمدن به موتور و آسیب دیدن در اثر فعالیت طولانی‌ مدت دستگاه جلوگیری می‌کند.بهره‌مندی دستگاه از گواهینامه استاندارد ایمنی محصول و همچنین نشان استاندارد اروپا (CE) از دیگر مشخصاتی است که آن را به گزینه‌ای قابل‌ تأمل تبدیل می‌سازد. در مجموع این محصول که از خانواده پنکه‌های رومیزی است و فضای کمی را نیز اشغال می‌سازد، به‌راحتی قابل‌ حمل بوده و می‌توان آن را در فضاهای مختلف استفاده نمود.

مزایای پنکه پارس خزر

·       دارای سه یا چهار پره (البته حجم پره برا قدرت باد مهم تر از تعداد آن هاست)

·       در این پنکه قابلیت تنظیم زاویه باد به صورت جغجغه ای وجود دارد.

·       دارای کلید کنترل سرعت در سه حالت آهسته، متوسط ​​و سریع

·       گارد محافظ میله‌ای و مشبک که مانع از ایجاد مشکل هنگام چرخش پره‌ها با سرعت بالا میشود.

·       دارای فیوز حرارتی که مانع از آسیب دیدن موتور و داغ کردن موتور میشود.

·       دارای نشان استاندارد ایمنی و استاندارد محصول و همینطور استاندارد اروپا CE

·       قابلیت تنظیم چرخش افقی آن است.

·       این پنکه به دلیل رو میزی بودن و کوچک بودن به راحتی قابل حمل و میتوانید به آسانی در جاهای مختلف اتاق از آن استفاده کنید.

·       این محصول با وجود موتور قوی مصرف کمی دارد.

·       مجهز به نشانگر کوچک که سرعت را نشان میدهد.

·       دارای دو متر سیم دو شاخه با روکش پی وی سی

 

نتیجه گیری

پنکه رومیزی پارس خزر مدل 3010 یکی از محصولات مقرون به صرفه و مرغوب ساخت شرکت پارس خزر است. از این دستگاه میتوانید دراماکن مختلف استفاده کنید، پارس خزر شرکتی که همیشه همگام با علایق و سلیقه مشتری قدم برداشته و با ارائه محصولات با کیفیت در صدد جلب رضایت مشتریان بوده است. پنکه پارس خزر از آن دسته از محصولاتی که به شما عزیزان پیشنهاد میشود. همچنین با مصرف برق 60 وات، 220 ولت AC و فرکانس 50 هرتز کار می کند.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی پنکه رومیزی پارس خزر مدل ES3010 ،قیمت پنکه رومیزی پارس خزر مدل ES3010 ،خرید پنکه رومیزی پارس خزر مدل ES3010 ، پنکه رومیزی پارس خزر مدل ES3010 ، پنکه رومیزی پارس خزر ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

یخچال اسنوا چه امکاناتی دارد؟

این مسئله که یخچال اسنوا چه امکاناتی دارد سوال بسیاری از مصرف کنندگان می باشد که ما در بررسی کیفیت یخچال اسنوا به آن پرداخته ایم. یخچال های اسنوا از نظر کیفیت و دوام مورد خوبی برای خرید می باشند همچنین این یخچال ها چون ایرانی هستند قطعات داخلی آن ها راحت تر در ایران پیدا می شوند و در صورت آسیب شما می توانید آسان تر تعمیرکار مربوط به تعمیرات یخچال اسنوا را پیدا کنید همچنین یخچال اسنوا در ظاهر نیز بسیار زیبا طراحی شده و دارای تنوع بالایی هستند که مصرف کنندگان را علاقمند به خرید آن ها می کند.در ادامه مطالب برای بررسی بیشتر با اعتماد کالا همراه باشید.

 

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال اسنوا

در ادامه شما را با تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال اسنوا بیشتر آشنا خواهیم کرد. نام اصلی این برند: ارکان ساختار نوین ایرانیان می باشد که به طور اختصاری اسنوا خوانده می شوند.

اسنوا در سال 1384 به کمک مهندسان و کارشناسان ایرانی کارخانه‌ای به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع در مورچه‌خورت اصفهان شروع به کار کرد و با شعار : روی ما حساب کنید، توانست فروش خوبی در بازار ایران داشته باشد.

این شرکت در ابتدا به تولید اجاق گازو کولر آبی پرداخت اما در حال حاضر لوازم خانگی متعددی مانند تلویزیون را تولید و عرضه می کند و حدود 70 درصد قطعاتی که در محصولاتش به کار می رود ایرانی می باشد.

 

 ساید بای ساید 32 فوت اسنوا سری هایپر مدل SN8-2032

 

ساید بای ساید 32 فوت اسنوا سری هایپر مدل SN8-2032 از سری محصولات جدید شرکت اسنوا می باشد. این یخچال فریزر این ساید بای ساید دارای طراحی بسیار زیبا بوده و دارای فن آوری های روز دنیا نیز می باشد. استاندارد ساخت عالی و کیفیت بالای قطعات آن را به محصولی مرغوب با قابلیت صادرات تبدیل کرده است. با باز ماندن درب یخچال تلاش کمپرسور برای خنک کردن مواد غذایی هدر رفته و دائما باید به کار خود ادامه دهد. با این حالت کمپرسور زودتر از زمانی که انتظارش را دارید فرسوده و دارای عملکرد ضعیف می شود. ساید بای ساید 32 فوت اسنوا سری هایپر مدل SN8-2032 دارای طراحی بسیار زیبایی می باشد رنگ بدنه از طرح استیل بوده و وجود نوار درزگیر آنتی باکتریال با قابلیت تعویض که سلامت مواد غذایی را تضمین می کند. وجود سامانه خودکار بسته شدن دربها موجب کاهش مصرف انرژی می شود. صفحه نمایش موجود در ر از نوع ال ای دی لمسی می باشد کاربری با آن بسیار آسان بوده و جذابیت ظاهری یخچال را نیز اضافه می کند. دستگیره محصول از نوع مخفی می باشد و زیبایی دو چندانی به یخچال می دهد.از مهم ترین نکات درباره ساید بای ساید اسنوا سری هایپر مدل SN8-2032 رده مصرف انرژِی آن است که جزو محصولات کم مصرف در بازار می باشد.  یکی از عوامل کاهش مصرف انرژی وجود سیستم اخطار بازماندن درب یخچال می باشد. این سیستم بخاطر صرفه جویی بیشتر  در مصرف برق و انرژی می باشد. با این سیستم موتور یخچال می تواند عمر طولانی تری داشته باشد. 

 یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا سری هایپر مدل SN8-2032 یکی از پرطرفدارترین مدل های ساید بای ساید اسنوا با گنجایش ۳۲ فوت می باشد.

این محصول دارای کمپرسور اینورتر دیجیتال است که نسبت به کمپرسورهای دیگر کم مصرف تر است و مهم تر از همه بازدهی بسیار بالاتری دارد. این یخچال با وجود کمپرسور اینورتر نیز کمترین صدا را دارد. همچنین با دارا بودن رتبه مصرف انرژی +A جزو محصولات کم مصرف است.

سیستم سرمایش هوشمند Smart Cooling از امکانات پیشرفته ساید 32 فوت اسنوا می باشد. این سیستم دارای حسگرهای هوشمند تشخیص دما است که همواره دمای یخچال را اندازه گرفته تا مواد غذایی تازه و خنک باقی بمانند.

فیلتر هوای بکار رفته در این محصول از نوع سه لایه کریستال می باشد که با جذب باکتری ها و بوهای ناخوشایند، باعث می شود تا عطر و مزه واقعی مواد غذایی کاملا حفظ شود و خیالتان را از سالم بودن مواد غذایی درون یخچال راحت می کند.

ساید بای ساید هایپر مدل SN8-2032 مجهز به آبسردکن و یخساز اتوماتیک متصل به آب شهری است. علاوه بر آن صفحه نمایش LED لمسی با قابلیت نمایش گرافیکی عملکردهای محصول، امکان تنظیم کردن محصول را به سهولت ایجاد می کند. 

سامانه بار خانگی از نوع دیسکی (آرام باز شو) بر روی درب یخچال فریزر های هایپر برای دسترسی آسان و سریع به محصولات پرمصرف و نوشیدنی ها بدون باز نمودن درب یخچال و کاهش مصرف انرژی طراحی شده است.

از دیگر مزیت های ساید 32 فوت اسنوا میتوان به محفظه نگهداری میوه و سبزیجات، محفظه خنک کننده ویژه (Chiller Zone)، گردش هوای سه بعدی، سرمایش دوگانه و فناوری کاهش مصرف انرژی اشاره کرد.

 

 

دیگر ویژگی های سايد بای سايد اسنوا سری هایپر 32 فوت مدل SN8-2032

ساید بای ساید 32 فوت اسنوا سری هایپر مدل SN8-2032 دارای میزان مصرف انرژی کمی بوده و رده انرژی +A را به خود اختصاص داده است. با وجود کمپرسور قدرتمند Digital INVERTER باعث قدرت سرمایش بیشتر و همچنین عملکرد فوق العاده می باشد. صدای یخچال در حدود 38 دسی بل می باشد که جزو کم صدا ترین یخچال های موجود در بازار می باشد. وجود سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر ، سیستم کاهش صدا در شب ، سیستم سرمایش دوگانه ، سیستم گردش هوای سه بعدی ، سیستم بدون برفک ، هشدار باز بودن درب ، وجود یخساز خودکار تک پدال ، سیستم قفل یخساز ، وجود آبسردکن خودکار تک پدال ، فیلتر تصفیه آب ، اتصال به آب شهری ، وجود روشنایی یخچال LED ، سیستم سرمایش هوشمند ، سیستم حفظ سرمایش VIP ، سیستم سرمایش فلزی ، وجود فیلتر سه لایه باکتریال و همچنین محفظه خنک کننده ویژه Chiller Zone و سامانه حفظ تازگی میوه و سبزیجات ، قابلیت هوم بار بصورت دیسکی سامانه آرام بازشو اشاره کرد. از سیستم های موجود در ساید بای ساید اسنوا سری هایپر مدل SN8-2032 می توان به حالت ذخیره انرژی هوشمند ، فناوری کاهش مصرف انرژی ، سیستم سامانه کنترل هوشمند ، حسگر هوشمند تشخیص دمای بیرونی ، حسگر هوشمند تشخیص دمای داخلی که 6 عدد می باشد.

 

خدمات پس از فروش یخچال اسنوا چطور است؟

برند اسنوا مانند سایر برندهای موجود در ایران نمایندگی های گوناگونی در شهرهای مختلف دارد و در تلاش است به وسیله گارانتی و ضمانت نامه های مناسب مشتریان و مصرف کنندگان را راضی نگه دارد و در بهینه سازی تولید داخل تلاش کند. 

 



:: برچسب‌ها: بررسی ساید بای ساید اسنوا سری هایپر مدل SN8-2032 , مشخصات ساید بای ساید اسنوا سری هایپر مدل SN8-2032 , قیمت ساید بای ساید اسنوا سری هایپر مدل SN8-2032 , خرید ساید بای ساید اسنوا سری هایپر مدل SN8-2032 , ساید بای ساید اسنوا سری هایپر ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-3480

برند دوو از برند های معتبر در زمینه تولید لوازم خانگی است که این بار محصولی کار آمد و در عین حال با کیفیت به نام ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3480 تولید کرده است. این محصول به 8 برنامه اصلی شستشو مجهز شده که با استفاده از این برنامه ها می توانید شستشویی کامل داشته باشید. پنل دستگاه دارای صفحه نمایش led است که جهت نمایش زمان و تنظیمات کاربرد دارد. این مدل ماشین ظرفشویی به سه طبقه شستشو تشکیل شده که ارتفاع سبد بالایی آن را می توانید به صورت دستی تنظیم کنید. سبد سوم ماشین ظرفشویی که برای قاشق و چنگال در نظر گرفته شده جهت چیدمان بهینه به صورت منعطف طراحی شده است. 

ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3480 یکی از محصولات خوش ساخت و پرفروش شرکت دوو (Daewoo) می باشد.امروزه به علت کمبود وقت و مدرن شدن سبک زندگی داشتن ماشین ظرفشویی اهمیت ویژه ای دارد.

ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3480 با گنجایش شستشوی بالایی که دارد می تواند به راحتی پاسخگوی ظروف خانواده های پر جمعیت باشد.این محصول دارای ۸ برنامه متنوع شستشو می باشد که می تواند ظروف را با کیفیت بالایی بشوید.

ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3480 دارای 3 طبقه مجزا برای چیدن مرتب ظروف می باشد.ماشین ظرف شویی 3480 دوو علاوه بر بالابردن کیفیت شستشو، از مصرف انرژی ++A بهره می برد که نشان بر مصرف انرژی پایین دارد.

داشتن یک ماشین ظرفشویی مبله علاوه بر صرفه جویی در وقت، کمک شایان در مهمانی ها و بعد مهمونی ها می کند تا میزبان زحمت شستن ظرف ها رو نکشد.مخزن شستشوی ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3480 تمام استیل می باشد.

با استفاده از ویژگی شستشو تاخیر می توان ظروف در زمان هایی که مصرف انرژی پایین تر هست یا زمانی هایی که در منزل نیستید بشویید.

این ماشین ظرفشویی دارای 3 طبقه بوده که طبقه اول مختص ظروف بزرگ و قابلمه ها ، طبقه دوم آن مختص بشقاب و لیوان و طبقه سوم آن به جای قاشق و چنگال اختصاص پیدا کرده است. البته باید این نکته را باید گفت که طبقه دوم این ماشین ظرفشویی قابل تنظیم ارتفاع می باشد که از طریق دو ضامنی ک تعبیه شده است این امکان را فراهم می سازد تا اگر ظروف بزرگ را می خواهید در طبقه اول قرار دهید با کمبود فضا روبرو نشوید.

ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-3480 دارای 8 برنامه شستشو بوده که از جمله برنامه های کاربردی آن می توان به برنامه شستشوی سریع آن اشاره کرد که از طریق برنامه Rapid این عمل قابل انجام است که در 34 دقیقه این برنامه عمل و ظروف را در کوتاه ترین زمان بصورت تمیز تحویل می دهد.

از دیگر برنامه مفید این ماشین ظرفشویی برنامه Eco است که به برنامه شستشوی اقتصادی معروف است که به میزان کمتر آب و برق مصرف کرده و در هزینه ها صرفه جویی می شود.

از قابلیت مهم و ویژه این ظرفشویی میتوان به شست و شو با نصف ظرفیت اشاره کرد ، به این معنا که اگر تعداد ظروف کم باشد و ظرفیت ظرفشویی تکمیل نشود با استفاده از این قابلیت مصرف آب و برق و مواد شوینده نصف می شود.

 

 

8 برنامه شستشوی کاربردی در ماشین ظرفشویی 14 نفره دوو

سیستم strong wash از دیگر برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی 14 نفره دوو است. از این سیستم می توانید برای ظرف های بسیار کثیف استفاده کنید. این ماشین ظرفشویی به سیستم شستشوی تاخیزی مجهز است با این برنامه می توانید از 1 تا 24 ساعت در شروع برنامه شستشو تاخیر ایجاد کنید. ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-3480 مجهز به سیستم هوشمند عیب یاب می باشد به وسیله ی این سیستم می توانید مشکل دستگاه خود را پیدا کرده و آن را حل کنید و یا در صورت پیدا کردن مشکل با تکنسین در میان بگذارید. شستشو با نصف ظرفیت در ماشین ظرفشویی دوو شستشو را در سبد بالا و یا سبد پایین متمرکز می کند که این کار باعث صرفه جویی در آب و برق می شود. از مشخصه های دیگر دستگاه می توان به سه بازوی آبپاش، مخزن شستشوی تمام استیل (steel) ، قابلیت تغییر در جا نمایی داخلی سبد پایین و دو نیم طبقه فنجان در سبد دوم اشاره کرد. 

– Auto : شستشوی اتوماتیک برای شستشوی ظرفهایی با هر نوع کثیفی و هر میزان غذای خشک شده
– Intensive : شستشوی ظروف بسیار کثیف که مدتی غذای خشک شده روی آن بوده است
– Normal : شستشوی بشقابها، لیوانها و … با کثیفی معمولی و کم
– Eco :برنامه ای استاندارد برای ظروف با کثیفی متوسط(شستشوی بهینه با صرفه جویی در آب و انرژی)
– Glass : شستشوی ظروف حساس شیشه ای و چینی با کثیفی کم که به دمای باال حساس هستند.
– Min 90 : جهت شستشوی سریع ظروف با کثیفی کم و متوسط در 90 دقیقه
– Rapid :شستشو در 30 دقیقه کوتاه ظروف با کثیفی کم مثل کریستال و لیوانها که نیاز به خشک کردن ندارد.
– Soak : خیساندن ظروفی که قرار است شسته شود و شستشوی میوه و سبزیجات

 

 

ماشین ظرفشویی های دوو چه امکاناتی دارند؟

همه ما به دنبال خرید ماشین ظرفشویی هایی هستیم که بیشترین امکانات را در خود جای داده اند به همین علت بررسی این مسئله که ماشین ظرفشویی های دوو چه امکاناتی دارند در هنگام بررسی کیفیت ظرفشویی دوو بسیار مهم و حائز اهمیت است.

در ادامه با برخی از امکاناتی که برند دوو در ماشین ظرفشویی خود به کار برده آشنا می شویم.

  • استفاده از برنامه های شست و شوی متعدد.
  • استفاده از دوش آب فوقانی.
  • در نظر گرفتن قفسه های مختلف برای انواع ظروف.
  • مصرف کم برق.
  • پایین آوردن سطح صدای ماشین ظرفشویی و لرزش در هنگام کار.
  • استفاده از شلنگ آب پر فشار برای از بین بردن لکه های سخت.
  • طراحی مناسب و زیبا.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش خوب.

 

 

 

 

مزایا ماشین ظرفشویی های دوو از نظر مصرف کنندگان این محصول:

  • عمر مفید نسبتا طولانی.
  • کیفیت عمومی بالا.
  • صدا و لرزش کم.
  • برنامه های شست و شوی متعدد.
  • بروز کم مشکلات.
  • گارانتی قابل قبول.
  • قطعات ماشین ظرفشویی اورجینال است.
  • برای کسب اطلاعات بیشترو اطلاع از قیمت محصول با اعتماد کالا همراه باشید.

 

 



:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-3480 , ماشین ظرفشویی دوو , ماشین ظرفشویی 14 نفره دوو ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

تلویزیون ال ای دی دوو مدل DSL-65S8100EU

امروزه تلویزیون یکی از لوازم جدا نشدنی از زندگی روزمره ماست که می تواند قسمتی از نیاز های روزمره ما را تامین کند. این دستگاه علاوه بر خانه در محیط هایی مانند محل کار، بیمارستان، آموزشگاه ها و ... استفاده می شود. از مواردی که خریدار در زمان خرید تلویزیون اهمیت می دهد سایز و کیفیت تصویر آن است. تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 65 اینچ مدل DSL-65S8100EU با کیفیت 4k و سایز 65 اینچ به بازار عرضه شده است. سیستم اندروید 9 یکی از انواع سیستم عامل های موجود در تلویزیون دوو می باشد که به وسیله ی آن می توان اپلیکیشن ها و یا بازی ها را بر روی آن نصب و اجرا کرد. پنل IPS  در تلویزیون روش جدیدی برای افزایش کیفیت رنگ و زاویه دید است که در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد. پردازنده تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت تصویر تلویزیون دارد از این رو برای این مدل تلویزیون پردازنده چهار هسته ای در نظر گرفته شده تا کیفیت تصویر به مراتب افزایش یابد.

 تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 65 اینچ مدل DSL-65S8100EU، جدیدترین تلویزیون هوشمند دوو با طراحی زیبا و بدون قاب می باشد.

از مشخصات این محصول با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید9، با ساختار پنل IPS و صفحه نمایش تخت طراحی شده است.

صفحه نمایش تخت با پنل IPS امکان تماشای تصاویر با کیفیتی را برای همه اعضای خانواده تا زاویه 178 درجه فراهم می کند.

همچنین خصوصیات دیگر تلویزیون ال ای دی دوو سایز رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و نسبت تصویر ۱۶:۹ (نسبت تصویر رایج تلویزیون‌ها)، تصویری واضح را با ابعادی مناسب نمایش می‌دهد.

ویژگی ال ای دی دوو سایز 65 اینچ مدل DSL-65S8100EU هوشمند یک مدیا پلیر بوده که از فرمت های صوتی و تصویری مختلف پشتیبانی می کند.

درگاه های ورودی و خروجی مختلف این امکان را به کاربر می دهد تا برای اتصال دستگاه های دیگر و استفاده از امکانات آن بهره مند گردد.

این تلویزیون دارای خروجی AV، هدفون و ورودی Composite نیز می باشد. دو پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد. از طریق پورت USB می‌توان یک درایو حافظه مانند فلش مموری را به تلویزیون متصل کرد و از فایل‌های خود استفاده کرد. پورت HDMI نیز اتصال سایز لوازم صوتی و تصویری را به تلویزیون ممکن می‌سازد.

 

 

بررسی ویژگی های تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو

از حافظه ی داخلی 8 گیگا بایت دستگاه می توان برای ذخیره سازی برنامه های دلخواه استفاده کرد. قابليت ضبط برنامه های تلويزيونی PVR یک برنامه کاربردی در تلویزیون ال ای دی دوو است که به وسیله ی آن می توان تصاویر و ویدیو ها را در فلش ، کارت حافظه SD و ... با فرمت دیجیتالی ذخیره کرد. این محصول به رابط كاربری اختصاصی هوما با قابليت اجرای فرامين صوتی فارسی مجهز است. ماشین زمان تعبیه شده در تلویزیون در واقع یک نوع فناوری است که کار ضبط کردن تصاویر و ویدیو به صورت خودکار را انجام می دهد. تکنولوژی HDR یکی از مزیت های محصول به شمار می آید چرا که این تکنولوژی تصاویر را با جزئیات دقیق تری نمایش می دهد و بالاترین تفکیک رنگ ها را در خود دارد. تلویزیون 65 اینچ دوو قابليت اتصال بی سيم screen mirroring را دارد با استفاده از این قابلیت می توانید محتوای گوشی اندروید را بر روی تلویزیون ببینید و از محتوای آن استفاده کنید. از دیگر مشخصه های محصول می توان به TV HBB، گيرنده ی ديجيتال قوی داخلی DVBT2، گيرنده ی ديجيتال نسل سوم، راهنمای الكترونيكی برنامه ها، سه ورودی HDMI، دو ورودی USB، ريموت هوشمند جديد، قابليت اتصال به شبكه ی بی سيم و اينترنت اشاره کرد.  

 

کیفیت تصویر تلویزیون دوو مدل DSL-65S8100EU

ال ای دی دوو سایز 65 اینچ مدل DSL-65S8100EU با قابلیت انطباق تصویر ۶۰ هرتز و رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و نسبت تصویر ۱۶:۹ (نسبت تصویر رایج تلویزیون‌ها) تصویری با کیفیت و با نوردهی مناسب را برای شما به همراه دارد. این موضوع با توجه به اینکه امروزه تصویربرداری فیلم ها با تکنولوژی های جدید انجام میشود برای ببیندگان بسیار مهم است.

 

گیرنده دیجیتال DVB-T2

نصب و تعبیه گیرنده‌ی دیجیتال داخلی در این تلویزیون، مصرف کنندگان را از تهیه‌ی یک دستگاه گیرنده‌ی جداگانه، بی‌نیاز می‌کند. گفتنی است که این گیرنده‌ی دیجیتال، به تیونر DVB-T2 برای دریافت بهتر امواج مجهز شده است.

 

سیستم صوتی تلویزیوندوو مدل DSL-65S8100EU

طراحان این محصول با استفاده از سیستم دو کاناله صوتی دو عدد اسپیکر ۱۵ واتی (در مجموع ۳۰ وات) را در پایین قاب محصول ایجاد نموده اند.

این خروجی صدای مناسب برای همه کاربران رضایت بخش اعلام شده است. گفتنی است قدرت صدای تولید شده از بلندگوهای این تلویزیون فراگیر هستند و فضای واقعی را در هنگام دیدن فیلم برای بیننده ایجاد می کنند. 

 

برخی از خرابی های رایج تلویزیون دوو :

کم نور شدن تصویر :

یکی از مشکلات رایجی که برای تلویزیون های دوو ایجاد می شود ، این است که صفحه نمایش تصویر به صورت کلی تاریک یا کم نور می‌شود. این ایراد می‌تواند شامل بخشی از تصویر باشد. خرابی در این حالت مربوط به بخش BackLight در پنل می‌شود.

درهم ریختگی رنگ ها :

از دیگر مشکلاتی که می‌تواند سبب بروز خرابی تلویزیون دوو شود، بهم ریختگی در رنگ‌های تصویر است. در این حالت ممکن است علاوه بر ادغام رنگ‌ها، غیرعادی شدن یک رنگ در تمام یا بخشی از تصویر نیز رخ دهد که در برخی موارد وجود هاله‌ای رنگی مشاهده می‌شود. این وضعیت نیز مرتبط به پنل می‌شود اما در این وضعیت مشکل مربوط به ابتدایی‌ترین لایه پنل یعنی Liquid است.

سوختگی پیکسل ها :

از جمله مشکلاتی که می‌تواند جز خرابی تلویزیون دوو به شمار رود، سوختگی پیکسل‌ها است. هر پیکسل شامل ۳ عدد ساب است که رنگ‌ها را در تصویر ایجاد می‌کند. این پیکسل‌ها هر کدام به صورت ترانزیستورهایی تحت کنترل قرار می‌گیرند.

در صورتی که هر بخش از این واحدها خاموش شوند یا دچار مشکلاتی شوند، در اصطلاح پیکسل می‌سوزد و در صفحه نمایش، محل این پیکسل‌های سوخته به صورت نقطه های سفید یا روشن دیده می‌شوند.

 

آیا تلویزیون دوو خوبه بخرم؟

برند دوو همواره در تلاش بوده که محصولات این شرکت را با مجهز کردن به فناوری پیشرفته روز به مشتریان این مارک دوو ارائه کند. با توجه به قابلیت‌های مختلفی که برای تلویزیون دوو قرار گرفته، از کیفت خوبی برخوردارند. و توانسته نیاز خریداران تلویزیون مارک دوو را به خوبی پاسخ دهد.

قیمت تلویزیون دوو

در این مقاله به بررسی کیفیت تلویزیون دوو پرداختیم. و با توجه به آشنایی با مدل‌های متنوعی که در اندازه ‌های مختلف کوچک و بزرگی که تلوزیون‌های دوو دارند. و همچنین قابلیت‌هایی که برای هر مدل تلویزیون دوو متفاوت هستند، هر کدام از این مدل‌ها دارای قیمت خاص خود می‌باشند.برای کسب اطلاعات بیشترو اطلاع از قیمت به سایت اعتماد کالا مراجعه نمایید.

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی تلویزیون دوو مدل DSL-65S8100EU , قیمت تلویزیون دوو مدل DSL-65S8100EU , خرید تلویزیون دوو مدل DSL-65S8100EU , تلویزیون دوو مدل DSL-65S8100EU , تلویزیون دوو , تلویزیون 65 اینچ دوو , تلویزیون 65 اینچ دوو ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

آشنایی با برند تولید کننده ظرفشویی دوو

دوو یکی از مطرح ترین و بزرگنرین برند های جهانی است که در عرصه لوازم خانگی حرف های زیادی برای گفتن دارد، برند دوو با تولید گسترده محصولات با کیفیت توانسته در ایران هم مشتریان خود را راضی نگه دارد و بخش زیادی از فروش بازار را در دست خود بگیرد.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

  • این برند با 20 شرکت زیر مجموعه در کشور کره جنوبی تاسی شده و با رقبای بزرگی مانند سامسونگ و دوو دست و پنجه نرم می کند.
  • این برند را می توان از برند های قدیی موجود در ایران دانست که از سابقه بسیار درخشانی برخوردار هستند و توانسته اند تا رضایت مشتریان را کسب کنند.

 

موتور ماشین ظرفشویی های دوو ساخت کجاست؟

کیفیت قطعات رابطه ای مستقیم با کیفیت کالا و محصولات دارد به همین دلیل این موضوع که موتور انواع ماشین ظرفشویی های دوو ساخت کجاست بسیار حائز اهمیت است.

برند دوو جزو برند هایی است که صفر تا صد محصولات خود را خودش تولید می کند و تمام قطعات اعم از موتور محصولات را می توان مربوط به کشور کره جنوبی دانست، که اتفاقا دارای کیفیتی بالا هم هست.

 

 

ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3482

ماشین ظرفشویی یکی از لوازم خانگی مدرن و جدید محسوب می شود که وظیفه ی شستن ظروف را بر عهده دارد. این وسیله ی کاربردی به دو دسته کلی ماشین ظرفشویی مبله و ماشین ظرفشویی رومیزی تقسیم می شود. ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3482 از جمله ماشین ظرفشویی مبله ی این برند است. این دستگاه 8 برنامه شستشو مختلف دارد که در شستشوی هر چه بهتر ظروف به کاربر کمک شایانی می کند. ماشین ظرفشویی دوو دارای سه طبقه شستشو و سه بازوی آبپاش است که ارتفاع طبقه دوم دستگاه را به صورت دستی می توانید تغییر دهید که این کار با جابه جایی سبد امکان پذیر است. صفحه نمایشگر محصول از نوع LED بوده که قابلیت نمایش زمان و تنظیمات را دارد.

 

 

ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3482 یکی از محصولات خوش ساخت و پرفروش شرکت دوو (Daewoo) می باشد.

امروزه به علت کمبود وقت و مدرن شدن سبک زندگی داشتن ماشین ظرفشویی اهمیت ویژه ای دارد.

ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3482 با گنجایش شستشوی بالایی که دارد می تواند به راحتی پاسخگوی ظروف خانواده های پر جمعیت باشد.

این محصول دارای ۸ برنامه متنوع شستشو می باشد که می تواند ظروف را با کیفیت بالایی بشوید.

ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3482 دارای 3 طبقه مجزا برای چیدن مرتب ظروف می باشد.

ماشین ظرف شویی 3482 دوو علاوه بر بالابردن کیفیت شستشو، از مصرف انرژی ++A بهره می برد که نشان بر مصرف انرژی پایین دارد.

داشتن یک ماشین ظرفشویی مبله علاوه بر صرفه جویی در وقت، کمک شایان در مهمانی ها و بعد مهمونی ها می کند تا میزبان زحمت شستن ظرف ها رو نکشد.

مخزن شستشوی ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-3482 تمام استیل می باشد.

با استفاده از ویژگی شستشو تاخیر می توان ظروف در زمان هایی که مصرف انرژی پایین تر هست یا زمانی هایی که در منزل نیستید بشویید.

 

8 برنامه اصلی شستشو در ماشین ظرفشویی دوو

سبد سوم محصول که محل قرار گیری قاشق و چنگال در آن است به صورت منعطف طراحی شده تا چیدمانی بهینه درون ماشین ظرفشویی داشته باشید. سیستم Strong wash تعبیه شده در ماشین ظرفشویی 14 نفره دوو قابلیت شستن ظرف های بسیار کثیف را دارد. اگر زمان کافی برای شستن ظروف خود را ندارید با استفاده از سیستم شستشوی تاخیری (delayed washing) می توانید زمان شستشو را به چند ساعت به تاخیر بیندازید و به کار های دیگر خود برسید. شستشو با نصف ظرفیت در این محصول به شما امکان صرفه جویی در آب و مصرف برق را می دهد با فعال کردن این ویژگی شستشو را در سبد بالا و یا سبد پایین متمرکز می کند. سیستم عیب یاب هوشمند از دیگر مشخصه های ماشین ظرفشویی دوو به محسوب می شود، کاربر با این برنامه می تواند مشکل دستگاه خود را پیدا کرده و برای حل مشکل به تکنسین مربوطه اطلاع دهد.

امکان شستشو با تاخیر

همیشه شرایط لازم برای راه اندازی ماشین ظرفشویی در همان لحظه ممکن است مهیا نباشد. شرایطی مانند ساعات اوج مصرف برق، کم بودن فشار آب، استفاده موازی از آب در منزل و …

 

در این شرایط پس از انجام تنظیماتی نظیر انتخاب برنامه شستشو و… با استفاده از این ویژگی میتوانید ساعت شروع شستشو را تعیین نمایید. این زمان میتواند از 1 ساعت تا 24 ساعت بعد از زمان تنظیم دستگاه باشد.

برنامه های شستشو

– Auto : شستشوی اتوماتیک برای شستشوی ظرفهایی با هر نوع کثیفی و هر میزان غذای خشک شده

– Intensive : شستشوی ظروف بسیار کثیف که مدتی غذای خشک شده روی آن بوده است

– Normal : شستشوی بشقابها، لیوانها و … با کثیفی معمولی و کم

– Eco :برنامه ای استاندارد برای ظروف با کثیفی متوسط )شستشوی بهینه با صرفه جویی در آب و انرژی(

– Glass : شستشوی ظروف حساس شیشه ای و چینی با کثیفی کم که به دمای باال حساس هستند.

– Min 90 : جهت شستشوی سریع ظروف با کثیفی کم و متوسط در 90 دقیقه

– Rapid :شستشو در 30 دقیقه کوتاه ظروف با کثیفی کم مثل کریستال و لیوانها که نیاز به خشک کردن ندارد.

– Soak : خیساندن ظروفی که قرار است شسته شود و شستشوی میوه و سبزیجات

ماشین ظرفشویی های دوو چه امکاناتی دارند؟

همه ما به دنبال خرید ماشین ظرفشویی هایی هستیم که بیشترین امکانات را در خود جای داده اند به همین علت بررسی این مسئله که ماشین ظرفشویی های دوو چه امکاناتی دارند در هنگام بررسی کیفیت ظرفشویی دوو بسیار مهم و حائز اهمیت است.

در ادامه با برخی از امکاناتی که برند دوو در ماشین ظرفشویی خود به کار برده آشنا می شویم.

  • استفاده از برنامه های شست و شوی متعدد.
  • استفاده از دوش آب فوقانی.
  • در نظر گرفتن قفسه های مختلف برای انواع ظروف.
  • مصرف کم برق.
  • پایین آوردن سطح صدای ماشین ظرفشویی و لرزش در هنگام کار.
  • استفاده از شلنگ آب پر فشار برای از بین بردن لکه های سخت.
  • طراحی مناسب و زیبا.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش خوب.

 

خدمات پس از فروش برند دوو

دوو در سراسر کشور بیش از 500 مرکز خدمات پس از فروش رسمی دارد و مصرف کننده به محض تحویل کالا در هر نقطه از کشور میتواند با تماس با مرکز خدمات انتخاب سرویس و اعلام نصب محصول کند که از نزدیکترین مرکز خدمات برای نصب و راه اندازی و آموزش ماشین ظرفشویی به شما ملحق شوند.

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-3482،کیفیت ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-3482،قیمت ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-3482،خرید ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-3482 ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

ساید بای ساید اسنوا سری هارمونی 27 فوت مدل SN8-2261

ساید بای ساید اسنوا سری هارمونی مدل1 SN8-226  از جدیدترین محصولات اسنوا می باشد که عرضه شده است. این یخچال ساید بای ساید 27 فوت اسنوا با طراحی زیبا و منحصر به فرد در کنار عملکردی قدرتمند آن توانسته توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود جلب کند. این محصول در واقع نمونه ای به روز شده از ساید بای ساید اسنوا S8-2261 از انواع ساید بای ساید اسنوا سری هارمونی می باشد که با اعمال تغییرات جزئی روانه ی بازار شده است.  

 

قابلیت های و عملکرد ساید بای ساید 27 فوت اسنوا  SN8-2261

از جمله ویژگی های مهم این مدل از ساید بای ساید اسنوا ساخت شرکت اسنوا موتور آن که از نوع اینورتر می باشد. این موتور با عملکرد قدرتمند و. بهینه تر نسبت به سایر موتور ها عملکرد خوبی را از خود به جای می گذارد. این موتور با قابلیت راه اندازی نرم بدون وارد کردن هیچ گونه ضربه ای به قسمت های مکانیکی باعث افزایش طول عمر موتور و بقیه قسمت ها می شود. از دیگر ویژگی های این ساید بای ساید اسنوا می توان به رتبه بندی انرژی (energy ratings) +A اشاره کرد که تا حد زیادی از هزینه های خانواده را کاهش می دهد. همچنین این یخچال ساید بای ساید دارای قابلیت سرمایش هوشمند می باشد. این قابلیت امکان تولید سرمایشی خودکار با توجه به دمای بیرون یخچال را فراهم می کند که باعث ماندگاری بهتر مواد غذایی می شود.

مشخصات کلی ساید بای ساید 27 فوت اسنوا مدل SN8-2261

این مدل از یخچال ساید بای ساید 27 فوت اسنوا با رتبه انرژی A+ یکی از کم مصرف ترین یخچال ساید بای ساید های اسنوا  و کاملا هماهنگ با سبک زندگی شما می باشد. همچنین از مهم ترین امکانات این ساید بای ساید می توان به: یخساز اتوماتیک، لامپ LED ، بار خانگی،فیلتر تصفیه آب، کمپرسور اینورتر دیجیتال، سیستم سرمایش هوشمند Smart Cooling، مجهز به، فیلتر کربن برای از بین بردن بوهای نامطبوع، بهره گیری از سامانه گردش هوای چندگانه Multiple airflow system و سامانه سرمایش سریع در یخچال و انجماد سریع در فریزر اشاره کرد. همچنین این یخچال ساید بای ساید دارای 124 ماه ضمانت کمپرسور نیز می باشد.

یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261

درب یخچال را که باز میکنید، اولین چیزی که به چشم میخورد، نور زیبا و سیستم روشنایی داخلی کابین است که به زیبایی تمام قسمت ها را روشن و نورانی کرده است. چراغ های LED علاوه بر زیبایی مصرف برق را نیز بسیار کاهش داده است. در این قسمت تعداد ۴ طبقه از نوع شیشه ای و بسیار مقاوم وجود دارد که ارتفاع بسیار خوبی برای قرار دادن انواع ظروف قد بلند را در اختیار شما میگذارد. در قسمت انتهایی یخچال هم دو کشو وجود دارد تا مواد غذایی مانند میوه و سبزیجات خود را در این قسمت قرار دهید. بر روی درب هم ۵ طبقه برای قرار دادن بطری های نوشیدنی وجود دارد.

 

یکی از ویژگی های بسیار خوبی که در قسمت یخچال وجود دارد، سیستم سرمایش سریع است که خیلی سریع کابین را سرئادهی میکند تا مواد غذایی آسیب نبیند و بلافاصله خنک شوند. همینطور با قابلیت سرمایش هوشمند هم سیستم سرمادهی به خوبی مدیریت میشود. یخچال اسنوا دارای ۶ عدد سنسور هوشمند است که دمای داخلی را کنترل کرده و مواد غذایی را در سرمای مطلوبی نگه میدارد. یخچال سری هارمونی اسنوا به فیلتر ضد بو هم مجهز است تا از تداخل بوهای مواد غذایی جلوگیری شود و آن را از بین ببرد. محفظه لبنیات هم برای کارایی بهتر در یخچال تعبیه شده است تا مواد صبحانه خود را در این قسمت و دسترس داشته باشید.

فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261

فریزر هم از مهمترین قسمت های محصول است. این قسمت هم از سیستم روشنایی از نوع LED بهره مند است و راحتی را برای کاربر به همراه دارد. یکی از بهترین ویژگی های فریزر اسنوا سیستم انجماد سریع است تا مواد غذایی حساس، زودتر منجمد شوند. در این قسمت تعداد ۴ طبقه به همراه ۲ عدد کشو وجود دارد تا بتوانید مواد غذایی را در آن جای دهید. درب فریزر هم ۳ طبقه دارد تا در صورت نیاز از آن استفاده شود. درب فریزر هم به سمت مخالف یخچال یعنی به سمت چپ باز میشود.

کمپرسور اینورتر

ساید بای ساید هارمونی اسنوا مدل SN8-2261 مجهز به کمپرسور پربازده اینورتر دیجیتال شده است.

این کمپرسور ضمن کاهش چشمگیر مصرف انرژی، ۱۱% صدای کمتر تولید می کند تا زندگی با آرامش بیشتری را برای شما فراهم آورد.

 

سامانه سرمایش هوشمند (Smart Cooling)

یخچال فریزر اسنوا سری هارمونی با استفاده از شش حسگر کنترل و تشخیص دما با سامانه سرمایش هوشمند دمای یکنواخت و پایداری را داخل یخچال فراهم می نماید تا مواد غذایی در دمای مطلوب، تازه و سالم حفظ شوند.

 

سیستم گردش هوای سه بعدی

ساید بای ساید اسنوا مدل هارمونی مجهز به سیستم گردش هوای سه بعدی بوده؛ این سیستم امکان گردش یکنواخت هوا را در یخچال فریزر میدهد و هوای سرد را به تمامی طبقات و از جهت های مختلف (بالا به پایین و چپ به راست) میرساند.

این سیستم موجب افزایش ماندگاری مواد غذایی به مدت طولانی تری می گردد.

 

صفحه نمایش ال ای دی

صفحه نمایش ساید بای ساید هارمونی با قابلیت نمایش گرافیکی عملکردهای محصول امکان انتخاب تنظیمات دلخواه کاربران را به سهولت ایجاد می کند.

 

آبسردکن

یخچال فریزر اسنوا مدل SN8-2261 مجهز به آبسردکن و یخساز اتوماتیک متصل به آب شهری است.

با توجه به طراحی مناسب این محصول محفظه یخ ساز روی درب فریزر با عمق مناسب جهت افزایش فضای فریزر تعبیه شده است.

 

سامانه بار خانگی

سامانه بار خانگی بر روی درب یخچال فریزرهای هارمونی برای دسترسی آسان و سریع به محصولات پرمصرف و نوشیدنی ها بدون باز نمودن درب یخچال و کاهش مصرف انرژی طراحی شده است.

 

مزیت های ساید بای ساید سری هارمونی

  • مجهز به زنگ هشدار باز بودن درب
  • لامپ های ال ای دی با مصرف انرژی کمتر
  • دو عدد کشوی مخصوص نگهداری میوه ها و سبزیجات

 

سخن پایانی

در انتها پیشنهاد اعتماد کالا برای شما که به دنبال قیمت و خرید ساید اسنوا هستید، مدل SN8-2261 است. کیفیت مناسب به همراه فضای عالی و همچنین صدای بسیار کم از ویژگی های بارزی است که در این مدل نهفته است. قیمت و خرید ساید اسنوا با یک تماس تلفنی با فروشگاه امکان پذیر است.

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261 , کیفیت ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261 , مشخصات ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261 , قیمت ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261 , خرید ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261 , ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261 ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 خرداد 1402 | نظرات ()