نوشته شده توسط : ارغوان

تاریخچه برند پاکشوما

جهت آشنایی با هر برندی و صحبت کردن در مورد محصولاتش بد نیست اگر در ابتدا در مورد تاریخچه آن از آغاز تا کنون آن اطلاعاتی بدست بیاوریم. پس بدک نیست اگر در ابتدای این مقاله توضیحات کوتاهی در باره تاریخچه آن ارائه نماییم.

شرکت پاکشوما دارای سابقه چهل ساله می باشد و از آغاز تاکنون در زمینه تولید لوازم خانگی فعال بوده است. این شرکت در سال 1354 فعالیت صنعتی خود را با تولید ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک آغاز نمود.

در سال 1376 مالکیت و مدیریت این برند تغییر یافت و حوزه فعالیت آن گسترده تر و پیشرفته تر شد و به تولید محصولاتی چون لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک درِ جلو و بالا، ظرفشویی، مایکروفر، جاروبرقی و کولر آبی و کولر گازی و یخچال ساید بای ساید روی آورد.

در سال 1393 ساختمان جدید پاکشوما در شهرک صنعتی محمود آباد قم ساخته شد که دارای وسعت 10 هکتار و 3 هکتار سالن و انبار برای تولید قطعات و دو خط کامل به بهره‌ برداری رسید.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

همگی میدانیم که وجود یک ماشین ظرفشویی در منزل امروزه به یک دستگاه اصلی هر آشپزخانه ای تبدیل شده است و در واقع یکی از الزامات خواهد بود زیرا که خانم های منزل دیگر تایم کافی برای ساعتها ایستادن پای سینک ظرفشویی و شستشوی ظروف با دست را ندارند و در ضمن کیفیت شستشو با دست به مراتب پایین تر از شستشو با یک ماشین ظرفشویی خوب است، همچنین مصرف آب و انرژی نیز در ماشین ظرفشویی بسیار اقتصادی تر از شستشو با دست خواهد بود. در نتیجه خرید ماشین ظرفشویی مناسب میتواند این مسائل را حل کند، ظرفشویی MDF-15308 یکی از گزینه های اقتصادی و با کیفیت خواهد بود ، این ظرفشویی امکان شستشو با نصف ظرفیت ، فن خشک کن جهت خشک کردن ظروف شسته شده و سه سبد مجزا برای شستشوی انواع ظروف و قاشق چنگال را نیز داراست.

مشخصات ظرفشویی MDF-15308 پاکشوما

همانطور که پیش تر هم گفته شد تمامی عملکرد ها ، امکانات و عملیات ها ی ظرفشویی مدل 15308 توسط یک نمایشگر و پانل تمام لمسی انجام خواهد شد . صفحه نمایشگر LED ، امکان این را فراهم میکند که شما بتوانید تمامی تنظیمات ها و مراحل شستشو و زمان باقی مانده را تماشا کنید و خیلی از موارد را به شما آلارم میدهد مانند اتمام نمک و یا جلا دهنده .

یکی از ویژگی های انحصاری این ظرفشویی برند پاکشوما گرید مصرفی انرژی A+++ خواهد بود که میتوان با این مشخصه ظرفشویی 15308 پاکشوما را در ردیف دستگاه های مصرف بهینه قرار داد ، که این امکان در کاهش مصرف انرژی کمک بسیاری میتواند انجام دهد.

جهت افزایش امنیت دستگاه نیز قفل کودک برای ظرفشویی تعبیه شده است که زمان شروع به کار میتواند از آسیب های احتمالی به آن توسط کودک شما را جلوگیری کند .
میزان صدای مزاحم در هنگام شستشو یکی از مهمترین عامل های انتخاب یک ماشین ظرفشویی است که ظرفشویی 15308 پاکشوما در زمان شستشو تنها 49 دسی بل صدا از خود تولید میکند . ( این میزان توسط شرکت پس از چندین مرحله تست های آزمایشگاهی اعلام میشود)

جنس کابین داخلی ظرفشویی MDF-15308 کاملا از استیل درجه یک ساخته شده است که در برابر مواد شیمیایی شستشو و رطوبت و زنگ زدگی کاملا مقاوم است و سه سبد جهت شستشوی انواع ظروف و قاشق چنگال شما تعبیه شده است که امکان تنظیم ارتفاع دو سبد و امکان شستشو با نصف ظرفیت ( نیم شور) جذابیت 15308 را چندین برابر خواهد کرد.

 

 

 

برنامه شستشو ظرفشویی 15308 پاکشوما :

شدید شویی : این برنامه برای شستشوی ظروف خیلی کثیف مثل قابلمه ، تابه و کاسه هایی که مقداری غذا به آنها چسبیده است به کار میرود .
زمان شستشو : 165 دقیقه مصرف آب : 17 لیتر
مایع شستشو : نیاز دارد

نرمال : این برنامه برای شستشوی ظروف با میزان کثیفی عادی به کار میرود ، مثل کاسه ، بشقاب ، لیوان و تابه هایی که کمتر کثیف شده اند .

زمان شستشو : 180 دقیقه مصرف آب : 14 لیتر
مایع شستشو : نیاز دارد

شستشوی اقتصادی (ECO) : این برنامه شستشوی ظروفی با میزان کثیفی عادی مثل ظروف کریستالی و لیوان ها ، تابه ها و بشقاب ها استفاده میشود و میزان مصرف انرژی و مواد شوینده تا حدودی کاهش میابد .
زمان شستشو : 175 دقیقه مصرف آب : 11 لیتر
مایع شستشو : نیاز دارد

ظروف شیشه ای : این برنامه مخصوص شستشوی ظروف شیشه ای ، لیوان ها ، ظروف سفالی است .
زمان شستشو : 115 دقیقه مصرف آب : 14 لیتر
مایع شستشو : نیاز دارد

شستشوی یک ساعته :این برنامه شستشو مخصوص ظروفی است که میزان کثیفی کمتری دارند و نیاز به خشک شدن کامل نیز ندارد .
زمان شستشو : 60 دقیقه مصرف آب : 10 لیتر
مایع شستشو : نیاز دارد

شستشوی سریع : این برنامه شستشوی برای ظروفی که با شستشوی کوتاه مدت تمیز میشوند و زمان کافی برای شستشو های طولانی ندارید کاربرد دارد .
زمان شستشو : 40 دقیقه مصرف آب : 10 لیتر
مایع شستشو : نیاز ندارد

پیش شستشو یا خیساندن : این برنامه شستشو برای خیس کردن ظروفی است که بعدا قصد شستشوی آنها را دارید .
زمان شستشو : 15 دقیقه مصرف آب : 4 لیتر
مایع شستشو : نیاز ندارد

شستشوی 90 دقیقه ای : همانطور که از اسم این برنامه پیداست زمان این برنامه 90 دقیقه است و برای شستشوی ظروف نسبتا کثیف کاربرد دارد .
زمان شستشو : 90 دقیقه مصرف آب : 12.5 لیتر
مایع شستشو : نیاز دارد

RINSE یا آبکشی : این برنامه برای آبکشی مجدد ظروف شسته شده و یا شستشوی میوه و سبزیجات کاربرد دارد.
زمان شستشو : 8 دقیقه مصرف آب : 3.5 لیتر
مایع شستشو : نیاز ندارد

 



:: برچسب‌ها: بررسی ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل15308 , ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل15308 , کیفیت ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل15308 , مشخصات ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل15308 ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()