نوشته شده توسط : ارغوان

در رابطه با بهترین مارک ماشین لباسشویی ایرانی کنجکاوی های زیادی وجود دارد ، به همین دلیل اعتماد کالا تصمیم گرفته است مقاله مفیدی را به این موضوع اختصاص دهد تا بدین منظور بتواند بهترین ماشین لباسشویی ایرانی را معرفی کند و مهم تر از همه بهترین مدل ها را بررسی کند.

 

تا چندی پیش بازار بهترین ماشین لباسشویی در ایران در انحصار چند برند شناخته‌شده بین‌المللی از جمله بوش، ال جی و سامسونگ بود؛ اما امروزه کیفیت ساخت بالای نمونه‌های داخلی در کنار قیمت رقابتی و البته مسائلی چون خدمات پس از فروش سبب شده تا ماشین لباسشویی ایرانی خوب هم مورد توجه مصرف‌کنندگان قرار بگیرد.

 

بهترین مدل لباسشویی پاکشوما ۷ کیلویی : ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-74401

رتبه انرژی لباسشویی پاکشوما ۷ کیلویی

مصرف انرژی از مهم‌ترین مواردی است که بری خرید یک ماشین لباسشویی مناسب باید در نظر گرفته شود؛علاوه بر این در کشور ما به‌دلیل مصرف بالای لوازم خانگی برقی، این موضوع که مصرف انرژی دستگاه انتخابی پایین باشد، اهمیت دوچندان پیدا کرده است. مصرف انرژی این لباسشویی پاکشوما ۷ کیلویی ، میزان بهبود قابل‌قبولی در مصرف انرژی را میان دستگاه‌‍‌های مشابه دارد. با توجه به قدرت موتور این لباسشویی که با سرعت حداکثری ۱۴۰۰ دور در دقیقه می‌چرخد.

تأخیر در زمان شست‌وشو

در لباسشویی پاکشوما ۷ کیلویی با وجود قابلیت Delay یا شست‌وشوی با تأخیر که به امکان تنظیم زمان شروع کار لباسشویی هم مشهور است، می‌توانید زمان آغاز شست‌وشوی لباس‌هایتان را به تعویق بیندازید. به‌این‌ترتیب انعطاف کار دستگاه بسیار بیشتر شده و می‌توانید باتوجه به نیاز برنامه روزانه منزلتان، با تنظیم شروع شستشو از زمان پایان شستشوی رخت و لباس‌هایتان آگاه شوید و درهر زمان که دوست دارید دستور شروع به کار ماشین لباسشویی خود را بدهید و با خیال راحت به کارهای دیگر برسید.

 

 

بهترین مدل لباسشویی اسنوا ۸ کیلویی : ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84606

یکی از بهترین ماشین لباسشویی موجود در بازار ایران این مدل از لباسشویی اسنوا ۸ کیلویی است که سرعت چرخش موتور آن، ۱۴۰۰ دور در دقیقه است. رده مصرف انرژی این محصول +++A است که برای یک محصول ایرانی بسیار ایده‌آل محسوب می‌شود و امکان صرفه‌جویی در مصرف انرژی را فراهم می‌کند. از مهمترین قابلیت‌های این محصول نیز می‌توان به قفل کودک، برنامه‌های متنوع شستشو و البته امکان اضافه‌کردن لباس در حین شستشو اشاره کرد.

 

 

بهترین مدل لباسشویی دوو ۸ کیلویی :‌ ماشین لباسشویی دوو پریمو مدل DWK-8543

این مدل از  لباسشویی دوو ۸ کیلویی را در این رده قیمتی می‌توان بهترین ماشین لباسشویی موجود در بازار ایران دانست. این مدل رده مصرف انرژی +++A دارد که برای خانواده‌های ایرانی بسیار ایده‌آل محسوب می‌شود. سرعت چرخش موتور این محصول، ۱۴۰۰ دور در دقیقه است که در برابر رقبا بسیار مناسب است. دیگر قابلیت‌های مهم این دستگاه نیز عبارتند از موتور اینورتر، ۱۴ برنامه شستشوی متنوع و البته قفل کودک.

 

بهترین مدل لباسشویی دوو ۸ کیلویی : ماشین لباسشویی مدل DWK-8140

بهترین مدل لباسشویی دوو ۸ کیلویی را با جرات می‌تپان لباسشویی مدل DWK-8140 درنظر گرفت که با ظرفیت ۸ کیلوگرم از دستگاه‌های پرقدرت و با کیفیت بین رقبای هم‌رده خود ارائه شده است.

شرکت دوو با بهره گیری از تکنولوژی‌های مدرن روز توانسته است رتبه مصرف انرژی این دستگاه را به +++A برساند. لباسشویی دوو ۸ کیلویی منحصربفرد با بهره‌گیری از موتور قدرتمند با سرعت ۱۴۰۰ دور در دقیقه و ظرفیت دیگ ۸ کیلوگرم به‌راحتی می‌تواند نیا‌زهای شست‌وشوی لباس یک خانواده باجمعیت متوسط را رفع کند.

این لباسشویی دوو ۸ کیلویی مجهز به فناوری بخار‌شوی است که ازمهمترین مزیت‌های این مدل، یک سیستم بخارشوی صاف و بدون چین و چروک البسه و ملحفه ها با قدرت از بین‌بردن آلرژی‌های شایع آن‌ها است. فناوری بینظیر بخار ضمن کاستن از زمان شستشوی لباس باعث بهبود عملکرد و کم کردن میزان قابل‌توجهی از مصرف انرژی می‌شود.

 

بهترین لباسشویی ایرانی آبسال مدل REN7012

این نوع ماشین لباسشویی ظرفیت معادل 7 کیلوگرم را دارا می باشد ،و سرعت چرخش موتور آن حدود 1200 دور در دقیقه است . ، همانند مدل های قبلی مخزن این نوع لباسشویی از نوع درب از جلو می باشد ،لوله ورودی آب سرد و گرم در این مدل وجود ندارد ، رتبه انرژی این مدل A+++ است و بر اساس بررسی هایی که انجام گرفته شده است می توان گفت که میزان صدای آن حدود 56 دسی بل است این مدل از برنامه های شست و شوی زیادی پشتیبانی می کند .

 

ماشین لباسشویی ایرانی پارس خزر مدل WM-8514

این نوع ماشین لباسشویی این قابلیت را دارد که از برنامه های های شست و شوی بسیاری پشتیبانی کند ، سرعت چرخش این مدل معادل 1400 دور در دقیقه است ، این نوع لباسشویی دارای ظرفیت 8.5 کیلوگرمی می باشد . از دیگر ویژگی های این مدل می توان به صفحه نمایش ال سی دی ، مصرف انرژی +++A ، قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار، سیستم عیب یاب هوشمند ، سیستم متعادل کننده و … اشاره کرد . از این مدل می توان به عنوان بهترین ماشین لباسشویی ایرانی یاد کرد .

 

بهترین لباسشویی ایرانی جی پلاس مدل GWM-K723W

در این نوع ماشین لباسشویی قابلیت اضافه کردن لباس در حینکار وجود دارد و مضاف بر آن سرعت چرخش آن حدود 1200 دور در دقیقه اندازه گیری شده است . مصرف انرژی این نوع ماشین لباسشوی ممکن است کمی بالا تر از مدل های قبلی باشد که بر روی برچسب انرژی آن نشان +A درج شده است . وجود برنامه های شست و شوی متنوع از دیگر ویژگی های این نوع محصول می باشد . از ظرفیت این مدل که معادل 7.5 کیلوگرم است غافل نشویم.

 

 

 

 

از کجا بخریم؟

سایت  اعتماد کالا امکان خرید آنلاین دارد. ضمن این‌که می‌توانید لباسشویی های ایرانی را با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید.

 

 

 



:: برچسب‌ها: معرفی بهترین لباسشویی های ایرانی , خرید ماشین لباسشویی پاکشوما , خرید ماشین لباسشویی اسنوا , خرید لباسشویی دوو ,
:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

برند پاکشوما با ارائه ماشین ظرفشویی ها و یخچال های با کیفیت خود در بازار توانسته در میان مشتریان اعتبار زیادی را کسب کند که همین اعتبار باعث شود مشتریان در هنگام خرید لوازم دیگری مانند ماشین ظرفشویی هم دست به انتخاب برند پاکشوما بزنند. همچنین تبلیغات گسترده برند پاکشوما موجب شده تا بسیاری از افراد به این فکر بیافتند که آیا ماشین ظرفشویی پاکشوما بخریم یا نه؟ اعتماد کالا در این مقاله برای شناخت بیشتر این محصول و معرفی انواع آن به مشتریان اقدام به بررسی کیفیت ماشین ظرفشویی پاکشوما کرده ایم.

 

انواع مدل های ماشین ظرفشویی پاکشوما

برند پاکشوما با شناسایی نیاز های خریداران اقدام به تولید انواع مختلفی از ماشین های ظرفشویی کرده است به طوری که میتوان گفت این برند برای هر نیازی مدلی ایده ال را تولید کرده است. در زیر انواع ماشین های ظرفشویی پاکشوما را مورد بررسی قرار داده ایم.

ماشین لباسشویی پاکشوما رومیزی: این مدل از ماشین های ظرفشویی بسیار مورد توجه خانم ها قرار گرفته اند چون فضای کمی را اشغال میکنند و قابلیت جابه جایی را دارند. (معمولا ابعاد این مدل های کوچک است و برای خانواده های 6 تا 8 نفره بسیار مناسب است)

ماشین لباسشویی پاکشوما ایستاده: اگر جمعیت خانواده شما زیاد است و یا مهمانی های زیادی را در خانه برگذار میکنید قطعا این مدل های ایستاده برای شما مناسب است چون ظرفیت بسیار بالایی دارد و بسیار هم پرطرفدار است.

 

نظرات در مورد ماشین ظرفشویی پاکشوما

بدون شک هر محصولی دارای طرفداران و مخالفان زیادی است که این موضوع در مورد ماشین های ظرفشویی پاکشوما هم صدق میکند. اگر با دقت و حوصله به نظرات ارسال شده بپردازیم متوجه میشویم که اکثرا خریداران از خرید خود راضی هستند اما برخی دیگر هم از خدمات پس از فروش، قیمت بالا نسبت به کیفیت و… شکایت دارند.

 

مزایا و معایب ماشین ظرفشویی پاکشوما

اکثر مدل های ظرفشویی پاکشوما دارای نمایشگر لمسی باکیفیت، طراحی زیبا، صدا و لرزش کم، مصرف انرژی پایین، حسگر تشخیص نشت آب و فناوری عیب‌یابی خودکار هستند که می‌توان از آنها به‌عنوان مزایای آن نام برد. اما در کنار اینها از معایب ماشین ظرفشویی پاکشوما می‌توان به بدنه نسبتاً ضعیف و بهره‌بردن از موتورهای چینی در آنها اشاره کرد.

 

موتور ماشین ظرفشویی پاکشوما ساخت کجاست؟

توان موتور، میزان صدا، میزان لرزش و … همگی جزو عواملی هستند که موجب می شوند تا کیفیت موتور یک ماشین ظرفشویی حائز اهمیت باشد، به همین سبب در این بخش به بررسی این موضوع که موتور ماشین ظرفشویی پاکشوما ساخت کجاست می پردازیم.

شرکت پاکشوما همیشه در تلاش بوده تا بتواند صفر تا صد اجزای ماشین ظرفشویی خود را توسط متخصصین ایرانی تولید کند.

اما این نکته راجب موتور این دستگاه صدق نمی کند، چرا که این برند موتور دستگاه های خود را از برند میدیا که برندی چینی اما با کیفیت است تهیه می کند.

شرکت میدیا یکی از بزرگ ترین شرکت های تولیدات لوازم خانگی در جهان است که ماشین ظرفشویی های میدیا را نیز تولید کرده است.

 

 

معرفی بهترین مدل های ماشین ظرفشویی پاکشوما

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF14302

  • دارای قفسه های متعدد.
  • شلنگ آب پر فشار.
  • نمایشگر لمسی.
  • دارای ظرفیت 14 نفره.
  • دارای 9 برنامه شست و شو.
  • دارای امکان شست و شوی میوه و سبزیجات.
  • قفل کودک.

 

مزایای ماشین ظرفشویی های پاکشوما از نظر مصرف کنندگان این محصول:

  • استفاده از فناوری های ماشین لباس شویی های نوین.
  • مصرف کم آب و برق.
  • طراحی بسیار زیبا.
  • خدمات پس از فروش عالی.میزان صدا و لرزش کم.
  • برنامه های شست و شوی متعدد.

 

 کلام اخر

می توان به راحتی ادعا کرد که برند پاکشوما بهترین ماشین های ظرفشویی ایرانی موجود در بازار را دارد، امکاناتی از قبیل قفل کودک، برنامه های شست متعدد، صفحات نمایشی لمسی، امکان شست و شوی میوه و سبزی و … به همراه خدمات پس از فروش عالی که با 700 نمایندگی در سراسر ایران در اختیار خریداران قرار می گیرد موجب شده تا بتونیم به راحتی وعده خرید مطمئن و مقرون به صرفه را به شما بدهیم. ماشین ظرفشویی پاکشوما را از سایت اعتماد کالاتهیه نمایید.

 

 



:: برچسب‌ها: معرفی ماشین ظرفشویی پاکشوما ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

مقایسه ماشین لباسشویی پاکشوما و اسنوا

یکی از پرکاربردترین وسایل برقی ماشین لباسشویی می باشد چند سالی است که ماشین‌های لباسشویی ها در حال پیشرفته شدن و هوشمند شدن هستند و هر روز یک ویژگی کاربردی به آن‌ها اضافه می‌شود.

 

ماشین لباسشویی دارای محبوبیت زیادی به علت هایی مانند خدمات رفاهی بسیار راحت و ساده، صرفه جویی در زمان و همچنین صرفه جویی در مصرف برق و دارای کارکرد بی نظیری می باشد. انواع مختلفی از ماشین های لباسشویی وجود دارند که در طرح ها و وجود آپشن ها با هم تفاوت هایی دارند اما می توان گفت که همگی آن ها دارای عملکرد مشابهی می باشند. اعتماد کالا با مقایسه لباسشویی پاکشوما و اسنوا، ویژگی های هر کدام را با دقت در این مقاله بررسی می کنیم.

سه نوع ماشین لباسشویی در بازار موجود است که باید برحسب نیازی که دارید یکی از آن ها را برای خرید انتخاب کنید.

 

مزايا: ظرفيت محدود و استفاده كم آب، چرخيدن با سرعت بالا و توليد كف كمتر، داشتن خشك كن با سرعت بالا و كاهش زمان شست و شو از مزایای این نوع ازماشین ها شمرده می شود همچنین در برخي از مدل ها تا ظرفيت 9 كيلو هم وجود دارد و شستشوي بهتري دارند.
معايب: به دليل سرعت بالا در چرخش باعث به هم پيچيدن لباس ها و چروك شدن آن ها مي گردد.

 

 

  • ماشین لباسشویی درب از جلو و اتوماتیک

مزايا: استخراج رطوبت در حین چرخش مدور، كاهش زمان خشك كردن، توليد صداي كمتر نسبت به استفاده از ماشين لباسشويي درب از بالا از مزایای اصلی این مدل از ماشین های لباسشویی می باشد.

 

 

  • ماشین لباسشویی درب از بالا معمولی

این نوع از ماشین ها با حركت چرخشي همزمان، عمل شستشو را انجام مي دهد.
مزايا: قيمت پايين تر نسبت به ماشين لباسشويي اتوماتيك و همچنين سبكي و كوچكي آن از مزایای آن ها به شمار می رود.
معايب: فقط قابليت شستشو دارند، مصرف آب آن ها بالا است، نسبتا پر سر و صدا هستند و ظرفيت نامتعادلی دارند.

 

نکات مهم در خرید ماشین لباسشویی مناسب

خوب است بدانید که باید موارد مهمی را براي خريد ماشين لباسشويی مناسب در نظر بگیرید برخی از آن ها عبارتند از:

  • داشتن برچسب انرژی تائيد شده
  • ظرفيت ماشين لباسشويی انتخابی بر اساس كيلوگرم
  • دور خشک کردن ماشین لباسشویی(سرعت خشك كردن لباس ها)
  • و…

 

لباسشویی اسنوا بهتره بخریم یا پاکشوما ؟

یکی از موضوعاتی که برای خیلی از مشتریان اعتمادکالا دقدقه ساز شده است این است که لباسشویی اسنوا بهتره بخریم یا پاکشوما ؟ به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا اولین موضوع از مطلب مقایسه لباسشویی پاکشوما و اسنوا که مطلب امروز ماست را به این مبحث اختصاص دهیم . به طور کلی نمیتوان گفت کدام یک بهتر و کدام یک بدتر است . برند های مختلف مدل های مختلفی هم تولید میکنند که از میان این مدل ها باید یک مدل را انتخاب کنید که با ویژگی های مد نظر شما مشابه باشد . هدف ما از نوشتن این مطلب تعیین بهتر و بدتر میان برند ها نیست بلکه میخواهیم یک مقایسه تخصصی بین آن ها انجام دهیم .

 

ماشین لباسشویی اسنوا

یکی از برترین برندهای خوشنام ایران که در ابتدا با لوازم صوتی و تصویری شناخنه شده ماشین لباسشویی مارک اسنوا محصولاتی با امکانات متنوع تولید میکند. برند اسنوا با ویژگی های مهم توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. کیفیت ماشین لباسشویی های اسنوا بالاست و در مقایسه با سایر برند های ایرانی بازار از تکنولوژی روز دنیا استفاده کرده است . از جمله ویژگی های خوبی که میتوان به آن اشاره کرد این است که مصرف ماشین لباسشویی های اسنوا کم است . جدیدا اسنوا بر روی ماشین لباسشویی های جدید خود سیستم عیب یابی خودکار جای گذاری کره است به نحوی که این سیستم با یافتن یک عیب در لباسشویی کد آن را بر روی نمایشگر نمایش میدهد و شما میتوانید با مراجعه به دفترچه راهنمای آن و ترجمه کد نمایش داده شده متوجه شوید که مشکل از کجاست . 

ویژگی های ماشین لباسشویی اسنوا

  1. سیستم حباب ساز
  2. شستشو ضد چروک و سریع
  3. امکان wash in wash
  4. عیب یاب هوشمند
  5. و همچنین بهترین تکنولوژی بکار گرفته شده در برندهای ال جی و سامسونگ را به محصولات خود اضافه کرده است.

 

 

ماشین لباسشویی پاکشوما

پاکشوما یکی ازقدیمی ترین شرکت های تولید لوازم خانگی است که اکثر خانواده های ایرانی به خوبی با آن آشنایی دارند.

ماشین لباسشویی پاکشوما در دو نوع درب از بالا و درب از جلو به فروش می رسد و دارای قابلیتها و ویژگی های زیادی می باشد که واقعا توانسته نظربسیاری از خریدارن و کاربران را به خودش جلب نماید.

از مشهور ترین و پر طرفدار ترین ویژگی هایی که لباسشویی های پاکشوما دارند این است که به سنسور دمای لباس مجهز است و میتوانید پیش از شست و شوی لباس حداکثر دمایی که میتوان لباس را با آن شست تعیین کنید تا لباس شما آسیب نبیند . دیگر ویژگی مهم و خوب لباسشویی پاکشوما این است که دارای برنامه شست و شوی لباس های ظریف می باشد . با این برنامه میتوان انواع لباس های ظریف را بدون آسیب به لباس شست .

 

ویژگی های ماشین لباسشویی اسنوا

  • 1.ورود آخرین و جدیدترین تکنولوژی ها به همراه قطعات پیش ساخته از چین و مونتاژ در ایران 
    2.قابل رقابت با غول‌های بزرگی چون ال‌جی و سامسونگ 
    3.موتور بدون تسمه دایرکت درایو 
    4.عیب یاب هوشمند 
    5.شستشوی سریع 
    6.سیستم ضد چروک 
    7.قابلیت حباب ساز 
    8.قابلیتwash in wash

 

 

سخن پایانی

ماشین لباسشویی اسنوا و پاکشوما هر دو از برندهای معتبر ایرانی هستند. که قیمت هر کدام از مدل‌های این دو برند به ویژگی‌های کاربردی آنها و خصوصا حجم گنجایش لباسشویی بستگی دارد. . امیدواریم این مقاله مقایسه ماشین لباسشویی پاکشوما و اسنوا برای شما مفید بوده باشد.در ادامه میتوانید به سایت اعتماد کالا جهت خرید آسان و اینترنتی مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: مقایسه ماشین لباسشویی اسنوا وپاکشوما ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

در این مطلب قصد داریم به بررسی یک برند معتبر و پرفروش در بازار ایران بپردازیم که مصرف‌کنندگان عمدتا اقدام به خرید آن می کنند. بنابراین قصد داریم بررسی کیفیت یخچال اسنوا را خدمت شما ارائه دهیم و در رابطه با تاریخچه و امکانات یخچال های تولید شده توسط این برند اطلاعاتی را بیان کنیم.

یکی دیگر از معروف ترین و معتبرترین برندهای ایرانی که در حوزه ساخت  و یا مونتاژ لوازم خانگی و قطعات مختلف فعالیت می‌ کند گروه صنعتی اسنوا است. اسنوا از سال ۸۴ با استفاده از بهترین تولید کننده ها و کارشناسان ایرانی توانست بخش مهمی از خلاهای موجود در حوزه تولید ملی را رفع کند.

یخچال اسنوا ساخت کجاست؟

در بررسی کیفیت یخچال اسنوا قطعاً برای شما مصرف کنندگان عزیز سوال پیش می آید که یخچال اسنوا ساخت ‌کجاست؟ خوب است بدانید که یخچال های اسنوا ساخت کشور ایران هستند و در همین کشور تولید و عرضه می گردند.

یخچال اسنوا با محصولات کدام برند ها در داخل و خارج از کشور در حال رقابت است؟

از آنجایی که برند اسنوا یک برند محبوب در داخل کشور می باشد ، رقیبان زیادی در داخل و خارج از کشور وجود دارند در زمینه فروش در ایران با اسنوا در رقابنتد که ما در ادامه چند مورد از رقیبان آن را خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

  • در خارج از کشور شرکت های الجی و سامسونگ رقیبان اصلی این برند محسوب می گردند.

 

یخچال های دوقلو چه ویژگی هایی دارند؟

جالب است بدانید که این مدل از یخچال فریزرها در بعضی از نقاط دنیا زیرمجموعه ای از یخچال های ساید بای ساید هستند. تفاوت یخچال دوقلو با ساید بای ساید این است که معمولاً فریزرهای بزرگتری نسبت به ساید دارند ولی در اغلب آن ها باید قید یخساز و حتی آب سرد کن را بزنید.

از آنجایی که یخچال های دوقلو کاملاً دو یخچال مجزا از هم هستند ولی در کنار یکدیگر قرار گرفته و به هم می چسبند، فضای بیشتری هم اشغال می کنند. آب سردکن یخچال های دوقلو معمولاً برعکس ساید، در قسمت یخچال قرار می گیرند نه فریزر! حتی اگر کوچکترین فوت و اندازه یخچال دوقلو را خریداری کنید، باز هم فضای یخچال و فریزر برای اغلب خانواده ها مناسب است.

یخچال دوقلوی اسنوا سری کوئین

به طور مثال اگر بخواهیم یخچال فریزر اسنوا سری کوئین مدل TI Queen 1800 را در این برند با یخچال دوقلوی دوو مقایسه کنیم، باید بگوییم این یخچال نمایشگر LED دارد و از یخساز نیمه اتوماتیک برخوردار است. ضد برفک است و قابلیت ضد رطوبت و شبنم هم دارد.

کاملاً بی صداست و قابلیت خنک کنندگی سریع نیز دارد. این مدل هم مانند اغلب مدل های برند اسنوا، برای کاهش مصرف برق فکر کرده و به همین دلیل A+ در نظر گرفته شده است که باعث شده تا در برق مصرفی سالانه صرفه جویی شود. به دلیل ایرانی بودن این برند، 60 ماه ضمانت کمپرسور و 24 ماه سایر قطعات را دارد.

به طور کلی دسترسی آسان به مواد غذایی با توجه به ریلی بودن کشوها، برخورداری از سامانه سرمایش الکترونیک، داشتن نوار درزگیر آنتی باکتریال و قابل شستشو یا تعویض، عدم ایجاد برفک و تازگی مواد غذایی در طولانی مدت، رایگان بودن هزینه ایاب و ذهاب تکنسین به مراکز استان ها بعد از پایان دوره گارانتی، لامپ های ال ای دی کم مصرف با نور و طول عمر بیشتر برای روشنایی داخلی و بیرونی و بی صدا کار کردن کمپرسور از ویژگی هایی است که کیفیت یخچال دوقلوی اسنوا را نشان می دهد.

 

 

 

 خرید یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3350SS

مشخصات این محصول

  • ارتفاع: 1816 سانتی متر
  • لزوم اتصال به شیر آب: بله
  • تعداد طبقات یخچال: چهار عدد
  • محدوده گنجایش کل به لیتر: بیش از 700 لیتر
  • مدل طراحی: یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب)
  • امکانات یخچال: نمایشگر
  • نمودار مصرف انرژی: A+
  • مخزن دستگاه: آبسردکن
  • ویژگی‌های نظافتی: فیلتر تصفیه آب
  • تعداد طبقات یخچال:
  • – ۴
  • – ۳
  • سایر ویژگی‌ها:
  • حسگرهوشمند تشخیص دمای بیرونی
  • حسگرهای هوشمند داخلی
  • سرمایش دوگانه one evaporator
  • گردش هواي سه بعدي
  • پهنا: 916
  • گنجایش کل به لیتر: 771
  • گنجایش فریز 277
  • گنجایش یخچال: 494
  • نوع یخچال: یخچال و فریزر ساید بای ساید
  • عمق: 920 سانتی‌متر

 

 

خرید یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261S

ویژگی‌های محصول 

  • محدوده گنجایش کل به لیتر:551 تا 700
  • اخطار باز ماندن درب:بله
  • یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب):ندارد
  • فیلتر تصفیه آب:دارد
  • امکان باز شدن درب از هر دو سمت:ندارد
  • نمایشگر:دارد
  • قفل کودک:بله
  • گنجایش کل به فوت:27
  • آبسردکن:بله
  • یخساز اتوماتیک (آب شهری):دارد

 

یخچال و فریز ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2352SS

ویژگی‌های محصول

  • اخطار باز ماندن درب:بله
  • آبسردکن:بله
  • یخساز اتوماتیک (آب شهری):دارد
  • یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب):دارد
  • نوع مقاومت در برابر برفک:نوفراست
  • فیلتر تصفیه آب:دارد
  • امکان باز شدن درب از هر دو سمت:ندارد
  • نمایشگر:دارد

 

 یخچال و فریزر اسنوا مدل S3-0275SW

مشخصات این محصول

  • ارتفاع: 1800 سانتی متر
  • ابزار روشنایی: لامپ یخچال
  • تعداد طبقات یخچال: سه عدد
  • محدوده گنجایش کل به لیتر: 551 تا 700
  • نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست
  • مدل طراحی: یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب)
  • نمودار مصرف انرژی: A+
  • مخزن دستگاه: آبسردکن
  • دستگاه نمایش وضعیت: اخطار باز ماندن درب
  • جهت باز شدن درب: به سمت راست
  • سایر ویژگی‌ها: گردش هواي سه بعدي-حسگرهای هوشمند داخلی-قفل صفحه نمایش
  • تعداد طبقات یخچال:
  • 3
  • 2
  • پهنا: 860
  • گنجایش کل به لیتر: 571
  • گنجایش فریز: 171
  • گنجایش یخچال: 400
  • نوع یخچال: یخچال و فریزر

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 شهريور 1401 | نظرات ()