نوشته شده توسط : ارغوان

برند دوو (Daewoo)

قبل از پاسخ به سوال ماشین ظرفشویی دوو خوبه ابتدا قصد داریم تا تاریخچه کوچکی از برند دوو شرح دهیم . دوو برندی است که در سال 1963 در سئول پایتخت کشور کره جنوبی تاسیس شده است . برند دوو تصمیم داشته است تا برترین محصولات لوازم خانگی را با کیفیتی بسیار مرغوب روانه بازار کند و با برند های بسیار بزرگ لوازم خانگی به رقابت بپردازد ، از جمله از انواع محصولاتی که برند دوو تولید می کند می توان به ماشین لباسشویی های ، انواع یخچال ها ، ماشین ظرفشویی های ، اجاق گاز ها ، مایکروویو ها و … اشاره کرد .در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

 

 

ظرفشویی دوو ساخت کجاست؟

اگر می خواهید به بررسی کیفیت ظرفشویی دوو بپردازید، این بخش از مطلب را از دست ندهید. همان طور که پیش تر گفته شد، ماشین ظرفشویی دوو از محصولات کشور کره جنوبی می باشد. این کشور، صفر تا صد تولید تمامی محصولات را بر عهده گرفته است. به همین خاطر می توان به راحتی به این امر واقف شد که ماشین ظرفشویی دوو ساخت کشور کره جنوبی می باشد.

 

 

ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-4480

ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-4480 با ظرفیت 14 نفر گزینه ای مناسب برای خانواده های پر جمعیت است. این مدل ماشین ظرفشویی به 8 برنامه اصلی برای شستشو مجهز شده که بهترین نتایج شستشو را برای شما به ارمغان می آورد. در قسمت پنل ظرفشویی دوو نمایشگر LED طراحی شده که به وسیله ی آن می توانید به تنظیمات و زمان دستگاه دسترسی داشته باشید. شستشو با نصف ظرفیت از دیگر برنامه شستشو در ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-4480 است با فعال کردن این برنامه، دستگاه شستشو را فقط در سبد پایین و یا بالا متمرکز می کند بنابراین شستشو تنها بر روی یکی از سبد ها انجام می شود و این کار در زمان، مصرف مواد شوینده و انرژی صرفه جویی می کند. از برنامه شستشوی کاربردی این محصول می توان به سیستم extra cleaning اشاره کرد که جهت شستشوی ظرف های بسیار کثیف کاربرد دارد.

ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-4480

ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-4480 یکی از محصولات خوش ساخت و پرفروش شرکت دوو (Daewoo) می باشد.امروزه به علت کمبود وقت و مدرن شدن سبک زندگی داشتن ماشین ظرفشویی اهمیت ویژه ای دارد.

ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-4480 با گنجایش شستشوی بالایی که دارد می تواند به راحتی پاسخگوی ظروف خانواده های پر جمعیت باشد.این محصول دارای ۸ برنامه متنوع شستشو می باشد که می تواند ظروف را با کیفیت بالایی بشوید.ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-4480 دارای 3 طبقه مجزا برای چیدن مرتب ظروف می باشد.

ماشین ظرف شویی 4480 دوو علاوه بر بالابردن کیفیت شستشو، از مصرف انرژی ++A بهره می برد که نشان بر مصرف انرژی پایین دارد.داشتن یک ماشین ظرفشویی مبله علاوه بر صرفه جویی در وقت، کمک شایان در مهمانی ها و بعد مهمونی ها می کند تا میزبان زحمت شستن ظرف ها رو نکشد.مخزن شستشوی ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-4480 تمام استیل می باشد.

با استفاده از ویژگی شستشو تاخیر می توان ظروف در زمان هایی که مصرف انرژی پایین تر هست یا زمانی هایی که در منزل نیستید بشویید.

 

 

8برنامه شستشو کاربردی در ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-4480

سیستم شستشوی تاخیری از برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی دوو محسوب می شود با استفاده از این برنامه می توان زمان شروع شستشو را از یک تا 24 ساعت به تاخیر انداخت. مخزن شستشوی دستگاه از جنس استیل (steel) ساخته شده که سه طبقه شستشوی مجزا دارد. ارتفاع سبد بالایی ماشین ظرفشویی را می توانید به صورت دستی تغییر دهید که این کار با جابه جایی سبد امکان پذیر است. بازوی آبپاش یکی از اصلی ترین قسمت ماشین ظرفشویی به شمار می آید که آب را به صورت یک دست بر روی همه ظروف می ریزد برای این مدل ظرفشویی دوو سه بازوی آبپاش در نظر گرفته شده است. ماشین ظرفشویی 14 نفره دوو به سیستم خشک کن اضافی extra drying مجهز شده که می تواند ظروف پلاستیکی را در دمای پایین و مدت زمان طولانی شستشو دهد.

 

 

 

موتور ماشین ظرفشویی های دوو ساخت کجاست؟

کیفیت قطعات رابطه ای مستقیم با کیفیت کالا و محصولات دارد به همین دلیل این موضوع که موتور انواع ماشین ظرفشویی های دوو ساخت کجاست بسیار حائز اهمیت است.

برند دوو جزو برند هایی است که صفر تا صد محصولات خود را خودش تولید می کند و تمام قطعات اعم از موتور محصولات را می توان مربوط به کشور کره جنوبی دانست، که اتفاقا دارای کیفیتی بالا هم هست.

 

برنامه های شستشو

– Auto : شستشوی اتوماتیک برای شستشوی ظرفهایی با هر نوع کثیفی و هر میزان غذای خشک شده
– Intensive : شستشوی ظروف بسیار کثیف که مدتی غذای خشک شده روی آن بوده است
– Normal : شستشوی بشقابها، لیوانها و … با کثیفی معمولی و کم
– Eco :برنامه ای استاندارد برای ظروف با کثیفی متوسط (شستشوی بهینه با صرفه جویی در آب و انرژی)
– Glass : شستشوی ظروف حساس شیشه ای و چینی با کثیفی کم که به دمای باال حساس هستند.
– Min 90 : جهت شستشوی سریع ظروف با کثیفی کم و متوسط در 90 دقیقه
– Rapid :شستشو در 30 دقیقه ظروف با کثیفی کم مثل کریستال و لیوانها که نیاز به خشک کردن ندارد.
– Soak : خیساندن ظروفی که قرار است بعدا شسته شود و شستشوی میوه و سبزیجات

 

مزایا ماشین ظرفشویی های دوو از نظر مصرف کنندگان این محصول:

  • عمر مفید نسبتا طولانی.
  • کیفیت عمومی بالا.
  • صدا و لرزش کم.
  • برنامه های شست و شوی متعدد.
  • بروز کم مشکلات.
  • گارانتی قابل قبول.
  • قطعات ماشین ظرفشویی اورجینال است.

 معایب ماشین ظرفشویی های دوو از نظر مصرف کنندگان این محصول:

  • نیاز به سرویس سالانه.
  • توانایی کم در برابر لکه های سخت.
  • تنوع کم قفسه ها.
  • کاربرد کم آب گرم.

 

 

 

کیفیت ساخت ظرفشویی های دوو

کیفیت ساخت و دقت مونتاژ در محصولات لوازم خانگی به ویژه ماشین ظرفشویی که یک دستگاهی بسیار حساس و پر کاربرد در منزل خواهد بود بسیار حائز اهمیت است. کشوره کره جنوبی در امر تولید ماشین های ظرفشویی توانسته است با برند های بزرگی مانند سامسونگ ، الجی و دوو در کنار برند آلمانی بوش قرار گیرند .

 

خدمات پس از فروش برند دوو

دوو در سراسر کشور بیش از 500 مرکز خدمات پس از فروش رسمی دارد و مصرف کننده به محض تحویل کالا در هر نقطه از کشور میتواند با تماس با مرکز خدمات انتخاب سرویس و اعلام نصب محصول کند که از نزدیکترین مرکز خدمات برای نصب و راه اندازی و آموزش ماشین ظرفشویی به شما ملحق شوند.

 



:: برچسب‌ها: بررسی ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-4480 , کیفیت ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-4480 , قیمت ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-4480 , خرید ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-4480 , ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-4480 ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

کولر گازی ایران رادیاتور 30000 مدل IAC-30CH/XA ، از جمله کولرهای گازی ایران رادیاتور با رده انرژی A است که با طراحی زیبا و عملکرد کم صدا، قابل استفاده در واحدهای اداری-تجاری و مسکونی با مساحت 40 الی 60 متر مربع می باشد.درادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

به طور کلی شرکت ایران رادیاتور، ارائه دهنده دو سری کولر گازی دیواری گرید A و A+ با قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش است که سازگار با مناطق آب و هوایی معتدل با دامنه دمایی 7- الی 43 درجه سانتی گراد طراحی گردیده اند. کولرهای گازی ایران رادیاتور گرید A در 5 ظرفیت 9000، 12000، 18000، 24000 و 30000 (BTU/hr) تولید می شوند تا نیاز فضاهای مختلف یک ساختمان که دارای متراژ گوناگون هستند را پاسخگو باشند. همچنین این مدل کولر گازی جهت تأمین هوای گرم و سرد از کمپرسور روتاری GMCC برند توشیبا و گاز مبرد R410a (سازگار با محیط زیست) بهره می برد.

کولر گازی ایران رادیاتور 30000 گرید A با کمپرسور روتاری GMCC شرکت توشیبا می باشد. این دستگاه با ظرفیت بالا توان تامین سرمایش و گرمایش سالن 80 متری با ارتفاع سقف 2.80 متر را دارد و علیرغم قدرت عملکرد و راندمان بالا، به دلیل کیت اینورتر، برق کمی مصرف کرده و برچسب انرژی آن در گرید A است. شما کاربران گرامی درصورتیکه قصد خرید کولر گازی 30000 ایران رادیاتور دارید، برای آگاهی از جزئیات بیشتر با دماپویا همراه باشید.

بطور کلی اسپلیت ایران رادیاتور از دو یونیت خارجی (کندانسور) و یونیت داخلی (اپراتور یا تبخیر کننده) تشکیل شده است که با تعدادی لوله بهم متصل می شوند. مایع خنک مبرد در اپراتور تبخیر شده و اتاق را خنک می کند. کمپرسور تعبیه شده در یونیت خارجی گاز را مکش کرده و متراکم می سازد. گاز بعد از تراکم شدید و از دست دادن دما دوباره به مایع مبرد تبدیل می شود. گاز مبرد بکار رفته در مدل فوق R410a است که سازگار با محیط زیست می باشد.

 

مشخصات اسپلیت 30000 ایران رادیاتور مدل IAC-30CH/XA

کولر گازی 30000 ایران رادیاتور گرید A مدل IAC-30CH/XA را به دلیل قدرت عملکرد بالا و مصرف برق پایین می توان یکی از منحصربفرد ترین مدل های اسپلیت این برند معرفی کرد. کندانسور و اپراتور این مدل مجهز به فین های طلایی ضد زنگ Golden Fin بوده و در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومند. این فین ها همچنین مانع استهلاک دستگاه شده و طول عمر آن را افزایش می دهند. به همین دلیل قیمت کولر اسپلیت 30000 ایران رادیاتور مقرون به صرفه است.

یونیت داخلی از زیبایی ظاهری برخوردار بوده و 18 کیلوگرم وزن دارد. همچنین قدرت پرتاب باد آن 10 متر است. صدای کارکرد دستگاه 56 دسی بل و وزن یونیت خارجی 58 کیلوگرم می باشد. به دلیل قدرت عملکرد کمپرسور، ظرفیت سرمایشی این مدل 30.680 بی تی یو و ظرفیت گرمایش دستگاه 38.700 بی تی یو است. دامنه دمایی کارکرد این محصول بین -7تا 43 درجه سانتی گراد و با برق 220 و 240 ولت کار می کند.

 

نقد و بررسی کولر گازی ایران رادیاتور 30000 مدل IAC-30CH/XA/A:

اسپلیت های ایران رادیاتور مجهز به انواع فیلترهای تصفیه هوا می باشند، فیلتر کربن به کار رفته در این دستگاه ضمن حذف دود و بو از محیط، گازهای شیمیایی زیان آور را نیز غیرفعال می کند، همچنین حذف ذرات ریز گرد و غبار نیز یکی از وظایف این فیلتر می باشد که در نقش یک دستگاه ضد آلرژی عمل می کند. جنس بدنه دستگاه از ورق الکترولیتی با پوشش ضد زنگ ساخته شده است و سیستم کنترل آن مجهز به یک تراشه پر سرعت با نام DSP می باشد. این ویژگی سبب می شود که زمان پاسخگویی دستگاه تهویه مطبوع به تغییرات دمایی محیط 20 برابر سریع تر از حالت معمول باشد و دمای محیط داخلی به طور دقیق و با نوسان یک درجه کنترل شود. همچنین اسپیلت ایران رادیاتور این قابلیت را دارد که بدون کاهش دما در حالت سرمایش، با عملکرد مستقل فن، در حالت رطوبت زدایی محیط، مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

ویژگی های کولر گازی ایران رادیاتورمدل IAC-30CH/XA

  • طراحی ساده و شکیل، قابل هماهنگ با انواع دکوراسیون داخلی
  • مناسب کلان شهرها (به علت آلودگی هوا) و مناطق با رطوبت بالا
  • سازگار با شرایط آب و هوایی معتدل و غیر گرمسیری با  دمای 7- الی 43 درجه سانتی گراد
  • استفاده از کمپرسور روتاری GMCC ساخت شرکت توشیبا 
  • گاز مبرد R410a (دوستدار محیط زیست)
  • محصولی کم مصرف با برچسب انرژی A
  • دارای نمایشگر مخفی و ریموت کنترل
  • عملکرد کم صدای یونیت داخلی با حداکثر میزان صدای 58 دسی‌بل
  • مجهز به اواپراتور و کندانسور با فین‌های طلایی (GOLDEN FIN) مقاوم در برابر خوردگی

 

مکان های مناسب جهت نصب کولر گازی 30000 ایران رادیاتور مدل IAC-30CH/A

  • کلان شهرها
  • مناطقی  دارای آلودگی هوا
  • مناطقی با رطوبت بالای هوا

 

اقلام موجود در بسته بندی کولر گازی ۳۰۰۰۰ ایران رادیاتور مدل IAC-30CH/A

  • ریموت کنترل
  • شیلنگ تخلیه آب
  • دفترچه راهنما محصول

 

مزایا و معایب کولر گازی ایران رادیاتور چیست؟

اگر به ‌دنبال خرید یک سیستم تهویه مطبوع برای منزل و یا سایر فضاهای موردنظر خود هستید، احتمالا می ‌دانید که کولرهای گازی مختلفی مانند کولر گازی سامسونگ، کولر گازی میلون و … در بازار وجود دارد که می ‌توانید تهیه کنید، اما به طور کلی یکی از بهترین کولراسپلیت های موجود در بازار ایران کولر گازی ایران ‌رادیاتور است که در انواع مختلف و در ظرفیت‌ های گوناگون تولید شده ‌است.

 

 

گارانتی کولر گازی ایران رادیاتور 30000 مدل IAC-30CH/XA

ایران رادیاتور جهت اطمینان مشتریان خود در سراسر کشور، تمامی اسپلیت‌های ایران رادیاتور را تحت گارانتی 5 ساله تعویض کمپرسور و 18 ماهه سایر قطعات قرار می دهد.

نصب و گارانتی کولر گازی و اسپلیت ایران رادیاتور فقط توسط خدمات مجاز شرکت ایران رادیاتور انجام می پذیرد. بدیهی است تعیین دقیق زمان نصب بر اساس نوبت و صرفا توسط سرویس کاران مجاز شرکت ایران رادیاتور تعیین می گردد.

 



:: برچسب‌ها: بررسی کولر گازی ایران رادیاتورمدل IAC-30CH/XA , قیمت کولر گازی ایران رادیاتورمدل IAC-30CH/XA , خرید کولر گازی ایران رادیاتورمدل IAC-30CH/XA , فروش کولر گازی ایران رادیاتورمدل IAC-30CH/XA , کولر گازی ایران رادیاتورمدل IAC-30CH/XA ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

آشنایی با تاریخچه برند اسنوا

پس از بررسی مزایا و معایب یخچال فریزر دوقلو اسنوا و کیفیت یخچال اسنوا خوبه و هم چنین پس از بررسی بهترین مدل یخچال فریزر اسنوا که در مورد تاریخچه اسنوا هم اطلاعاتی داشته باشید . در رابطه با تاریخچه برند اسنوا باید بیان کنیم که برند اسنوا در سال 1384 توسط کارشناسان و مهندسان ایرانی نیز تاسیس شده است و اولین کارخانه آن واقع در مورچه خورت اصفهان بوده است . در ابتدا برند اسنوا در زمینه تولید انواع اجاق گاز و کولر آبی فعالیت می کرد اما با توجه به فروش خوبی که محصولات آن داشته است رفته رفته در زمینه تولید دیگر محصولات چون تلویزیون ، یخچال و فریزر و مایکروفر و … نیز فعالیت می کند و تقریبا 70 درصد قطعات ساختاری آن از محصولات ایرانی بوده است . .در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

 

يخچال فريزر پايين 26 فوت اسنوا مدل S4-0262

يخچال فريزر پايين 26 فوت اسنوا مدل S4-0262 محصولی متفاوت و زیبا از شرکت اسنوا می باشد که به آخرین فناورهای روز مجهز است. یخچال فریزر پایین اسنوا به سیستم سرمایشی ضد برفک مجهز است سیستم سرمایشی با استفاده از فن های قدرتمند سرما را به تمام قسمت های دستگاه منتقل می کند. آب سرد کن مخزنی و سامانه یخساز قابل حمل از دیگر قابلیت های یخچال فریزر پایین اسنوا می باشد. در زمان مسافرت رفتن و یا خروج از منزل به مدت طولانی می توانید با استفاده از سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر، عملکرد یخچال اسنوا را به گونه ای تنظیم نمائید که مصرف انرژی دستگاه کاهش یابد. سیستم یخساز مکانیکی با محفظه بزرگ ذخیره سازی یخ از دیگر قابلیت های دستگاه به حساب می آید که با پر کردن محفظه، یخ آماده ی استفاده می شود.

یخچال فریزر اسنوا سری پرفکت مدل S4-0262 جدیدترین محصول شرکت اسنوا می‌‍باشد که در مهرماه سال 1400 معرفی گردید. این محصول 26 فوت بوده و به صورت فریزر پایین و با پهنای 82 سانتی متر است. یخچال و فریزر اسنوا مدل S4-0262 از سری محصولات پرفکت با کمپرسور نسل جدید high Efficiency با مصرف انرژی بسیار پایین با گرید +A و دارای سیستم گردش هوای سه بعدی مجهز شده به سامانه سرمایش سریع در یخچال فریزر بوده که با امکانات جدید اضافه شده به محصول می‌توان بخش یخچال محصول را نیمه فعال کرد. این محصول دارای طراحی مدرن و مواد مصرفی در تولید آن بهینه سازی گردیده است.

 

 

یخچال اسنوا چه امکاناتی دارد؟

این مسئله که یخچال اسنوا چه امکاناتی دارد سوال بسیاری از مصرف کنندگان می باشد که ما در بررسی کیفیت یخچال اسنوا به آن پرداخته ایم. یخچال های اسنوا از نظر کیفیت و دوام مورد خوبی برای خرید می باشند همچنین این یخچال ها چون ایرانی هستند قطعات داخلی آن ها راحت تر در ایران پیدا می شوند و در صورت آسیب شما می توانید آسان تر تعمیرکار مربوط به تعمیرات یخچال اسنوا را پیدا کنید همچنین یخچال اسنوا در ظاهر نیز بسیار زیبا طراحی شده و دارای تنوع بالایی هستند که مصرف کنندگان را علاقمند به خرید آن ها می کند.

 

 

 

مشخصات فنی یخچال فریزر اسنوا

درون یخچال فریزر اسنوا سیستم سرمایش سریع تعبیه شده است که برای سرمایش سریع تر مواد غذایی کاربرد دارد. گردش هواي سه بعدي Multiple Air Flow از دیگر قابلیت های محصول است گردش هوای سه بعدی کمک می کند هوا در داخل یخچال یک جا ساکن باقی نماند و هر لحظه در گردش باشد بنابراین میوه و سبزیجات درون یخچال تازه و پر از ویتامین باقی می مانند. یکی دیگر از ویژگی های یخچال فریزر پایین ، حسگرهای هوشمند تشخیص دمای داخلی و حسگرهوشمند تشخیص دمای بیرونی است.

 

در صورت باز ماندن طولانی مدت و بسته نشدن کامل درب یخچال، سرما خارج شده و موتور دستگاه باید فعالیت بیشتری داشته تا بتواند این کمبود را جبران کند. اما در یخچال فریزر اسنوا 26 فوت مدل S4-0262 سامانه خودکار بسته شدن درب وجود داشته تا از این مشکل جلوگیری کند. به این ترتیب درب دستگاه بطور خودکار بسته شده و سرما به بیرون هدایت نمی شود. در کل یخچال فریزر اسنوا S4-0262 جزء لوازم کم مصرف برقی است که این ویژگی با رتبه +A در برچسب انرژی این محصول قابل مشاهده است.

 

وجود نوار درزگیر آنتی باکتریال در یخچال فریزر 26 فوت اسنوا از ورود عوامل میکروارگانیسم به داخل یخچال جلوگیری کرده و نمی گذارد مواد غذایی فاسد شوند. سیستم گردش هوای سه بعدی در این یخچال باعث می شود که سرما بطور یکنواخت در هر طبقه از یخچال به گردش درآمده و تمامی مواد غذایی و خوراکی از سرمای لازم برخوردار شوند تا از فساد آنها جلوگیری شود. سرمایش سریع در این محصول نیز بواسطه سرعت بالا در سرد کردن مواد غذایی درون یخچال، تاثیر بسزایی در جلوگیری از رشد میکروارگانیسم ها روی این مواد دارد.

 

محفظه نگهداری میوه و سبزیجات در یخچال فریزر مدل S4-0262 از دما و رطوبت مناسبی برخوردار بوده که می تواند میوه و سبزیجات را برای مدت بیشتری سالم و تازه نگهدارد. یخچال فریزر اسنوا S4-0262 مجهز به سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر بوده که بتوانید خارج از منزل خود نیز وضعیت مصرف این یخچال فریزر را مدیریت و کنترل نماید. وجود نمایشگر LED در این محصول در عین پایین بودن مصرف انرژی و تولید حداقل میزان گرما، با نور یکنواختی که دارد باعث شده محتویات یخچال براحتی قابل دید باشد.

 

مزایا یخچال اسنوا

  • گارانتی و خدمات پس از فروش عالی و سریع؛
  • راحت‌تر پیدا شدن و ارزان‌تر بودن قطعات این برند ایرانی؛
  • مقرون به‌صرفه بودن نسبت به نمونه‌های خارجی؛
  • تنوع مدل، طراحی زیبا، امکانات بالا؛
  • متریال بسیار عالی و باکیفیت؛
  • موتورهای بی‌صدا و کم‌صدا؛
  • مصرف انرژی پایین؛
  • دوام و طول عمر بالا؛
  • فیلتر بوگیر قدرتمند؛
  • داشتن آب‌ریز و یخ‌ساز اتومات و نیمه اتومات؛
  • دارا بودن پنل رابط کاربر خارجی؛
  • سنسور اندازه‌گیری دما و غیره.

 

 

برخی دیگر از امکانات این مدل از یخچال فریزر اسنوا:

 

  • حالت کاهش مصرف انرژی هوشمند
  • امکان نیمه فعال کردن یخچال
  • سامانه مدیریت سرمایش Smart Cooling
  • حسگرهوشمند تشخیص دمای بیرونی
  • 6 سنسور جهت تشخیص دمای داخلی
  • سرمایش دوگانه one evaporator
  • انجماد سریع

 

خدمات پس از فروش یخچال اسنوا چطور است؟

برند اسنوا مانند سایر برندهای موجود در ایران نمایندگی های گوناگونی در شهرهای مختلف دارد و در تلاش است به وسیله گارانتی و ضمانت نامه های مناسب مشتریان و مصرف کنندگان را راضی نگه دارد و در بهینه سازی تولید داخل تلاش کند.



:: برچسب‌ها: یخچال فریزر اسنوا S4-0262 ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

مارک هایسنس ساخت کجاست؟

شرکت هایسنس برای کشور آلمان می‌باشد. که در سال 1969 در مرکز کشور چین شروع به فعالیت کرد. که در ابتدا با ساخت رادیو و سپس با تلویزیون‌های سیاه و سفید شروع به گسترش کرد. با پیشرفت چشمگیر در همین زمینه توانست مدل تلویزیون‌های رنگی را تولید کند. که بعدا با نام شارپ در سطح جهانی شناخته شدند. و در ادامه تولید و فعالیت خود انواع لوازم خانگی هایسنس را با کیفت مطلوب نیز به بازار ارائه کرد.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید

 

معرفی کولر گازی ایستاده هایسنس 36000 مدل HFH-36FM

کولر گازی ایستاده هایسنس مدل HFH-36FM یکی از محصولات کاربردی و باکیفیت شرکت بزرگ Hisense چین می باشد. این محصول با  قابلیت سرمایش و گرمایش، محیط زندگی شما را در تمام فصول سال در دمایی دلپذیر و مطلوب نگه خواهد داشت. ویژگی منحصر به فرد این دستگاه کم مصرف بودن آن است به طوری که دارای سطح مصرف انرژی مطلوب می باشد.

کولر گازی ایستاده هایسنس ۳۶۰۰۰ مدل HFH-36FM یکی از محصولات کاربردی و باکیفیت شرکت بزرگ Hisense چین می باشد. این محصول با قابلیت سرمایش و گرمایش، محیط زندگی شما را در تمام فصول سال در دمایی دلپذیر و مطلوب نگه خواهد داشت. ویژگی منحصر بفرد این دستگاه کم مصرف بودن آن است به طوری که دارای سطح مصرف انرژی مطلوب می باشد. کولر گازی ایستاده هایسنس ۳۶۰۰۰ مدل HFH-36FM با برق تک فاز کار می کند و از یک موتور پر قدرت به نام روتاری بهره می گیرد. این کمپرسور دارای توان بسیار بالایی می باشد که برای کولر گازی های با ظرفیت ۳۶۰۰۰ به بالا بسیار مناسب است.

صدا‌ی کولر گازی ایستاده هایسنس 36 هزار مدل HFH-36FM

سر و صدای مزاحم دستگاه‌های برقی سبب شده تا محیط‌های بسته چون منازل دچار آلودگی صوتی شوند. به همین خاطر است که خریداران هنگام خرید به سطح صدای دستگاه موردنظرشان دقت می‌کنند. زیرا نمی‌خواهند صدای اضافی در محیط را تحمل کنند. میزان صدای یونیت داخلی کولر گازی 36 هزار ایستاده هایسنس مدل HFH-36FM، 51 دسی بل و میزان صدای یونیت خارجی آن 62 دسی بل می‌باشد. نتیجه آنکه با خرید کولر گازی ایستاده 36000 هایسنس مدل HFH-36FM محیط موردنظرتان دچار آلودگی صوتی نشده و کاربران را دچار کلافگی نمی‌کند.

 

کم مصرف و قدرتمند 

کولر گازی 36000 ایستاده هایسنس مدل HFH-36FM موجب می گردد موتور دستگاه بتواند با سرعت متغیر کار کرده و مصرف انرژی برق را تا میزان ۷۳% کاهش دهد. فیلتر تصفیه یون ساز و محافظ تعبیه شده درون این کولر گازی با تولید بیش از ۳ میلیون یون در دقیقه تمام ذرات آلرژی زا، ویروس ها، باکتری ها و دیگر ذرات معلق در فضا را از بین می برد و طی مدت ۶۰ دقیقه بطور کامل محیط را بوزدایی نموده و به نوعی هوا را تصفیه می کند.

سایر مشخصات کولرگازی ایستاده هایسنس مدل HFH-36FM

کولر گازی ایستاده هایسنس مدل HFH-36FM  مجهز به نمایشگر در جلوی پنل داخلی، ريموت کنترل دستي با آپشن های کامل و تایمر 24 ساعته می باشند. کولر گازی ایستاده هایسنس HFH-36FM مجهز به کمپرسور از نوع روتاری و مدل های دیگر آن  مجهز به کمپرسور از نوع اسکرال می باشد. فیلتر پروپلین تعبیه شده به منظور تصفیه هوا در کولر گازی هایسنس قابل شستشو می باشد. کولر گازی و اسپلیت ایستاده هایسنس در ظرفیت 36000 تک فاز بوده و سایر ظرفیت ها سه فاز می باشد. کولر گازی و اسپلیت سرد و گرم ایستاده هایسنس دارای نمایشگر LCD بر روی پنل بوده و تنظیم جهت پرتاب باد در هر 4 طرف به صورت خودکار می باشد. کولر گازی و اسپلیت سرد و گرم ایستاده هایسنس مجهز به فیلتر پروپلین قابل شستشو می باشد. کولر گازی و اسپلیت سرد و گرم ایستاده هایسنس دارای کنترل چهار حالته سرعت فن پنل و حالت اتومات می باشد.

سایر مشخصات کولر گازی ایستاده هایسنس مدل HFH-36FM

کولر گازی و اسپلیت سرد و گرم ایستاده هایسنس دارای امکان خاموش کردن نور نمایشگر پنل، حالت خواب، عملکرد هوشمند، عملکرد توربو، نمایشگر کمپرسور و ریست اتومات می باشد.

توجه :

جهت برآورد ظرفیت کولر گازی یا اسپلیت مورد نیاز در شرایط آب و هوایی مانند تهران ، برای طبقات وسط ساختمان به ازاء هر مترمربع زیربنا حدود 400 تا 600 (BTU) و در طبقاتی که بالا ی آن ها بام ساختمان است به دلیل تابش نور خورشید به سقف ، به ازاء هر متر مربع زیربنا بین 600 تا 800 (بی تی یو) در نظر بگیرید.

قبل از انتخاب و سفارش خرید هر یک از کولر های گازی یا اسپلیت های فوق به آمپر (A) برق مصرفی آن با توجه به توان و مشخصات کنتور برق واحد خود دقت فرمائید.

 

 

ویژگی های کولر گازی ایستاده هایسنس ۳۶۰۰۰ مدل HFH-36FM:

  • کمپرسور روتاری هایسنس با گاز R22
  • شروع بکارکرد اتوماتیک دستگاه پس از قطع و وصل برق
  • کلیدهای لمسی بر روی پنل داخلی به همراه ریموت کنترل
  • پنل باز و بسته شونده با قابلیت شستشو
  • فیلتر پلی پروپلین قابل شستشو
  • دارای فن چهار سرعته و حالت اتوماتیک فن
  • تنظیم اتوماتیک جهت پرتاب باد ( عمودی و افقی)
  • حالت خواب عمیق
  • تایمر ۲۴ ساعته
  • کمپرسور روتاری تک فاز میتسوبیشی ۳۶۰۰۰ BTU
  • نمایشگر جلو پنل داخلی
  • تنظیم دستی جهت افقی پرتاب باد
  • کلید های لمسی
  • نصب رایگان طبق دستور عمل شرکت

 

مزایای کولر گازی هایسنس از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • قیمت مناسب
  • مصرف انرژی کم
  • طراحی زیبا

 

 

نماینده فروش کولر گازی هایسنس 36000 مدل HFH-36FM

اعتماد کالا نماینده فروش کولر گازی هایسنس 36000 مدل HFH-36FM بوده و به همین خاطر است که به فروش اینترنتی کولر گازی هایسنس 36000 مدل HFH-36FM پرداخته است. اعتماد کالا شرایط خرید را برای شما خریداران بسیار راحت کرده و شما با چند کلیک ساده می توانید خرید کولر گازی ایستاده هایسنس 36000 مدل HFH-36FM را انجام دهید.

 

 

 

خدمات پس از فروش کولر گازی هایسنس چطور است؟

به دلیل شرایط سیاسی و اقتصادی در حال حاضر برند های خارجی تولیدات لوازم خانگی امکان حضور در کشور را ندارند. در پاسخ این سوال که خدمات پس از فروش کولر گازی هایسنس چطور است، باید بگوییم که به دلیل شرایط کنونی کشور این شرکت خدمات پس از فروش کولر گازی هایسنس و سایر محصولات خود را به برخی شرکت های داخلی اعطا کرده است.

 



:: برچسب‌ها: بررسی کولر گازی ایستاده هایسنس مدل HFH-36FM , کیفیت کولر گازی ایستاده هایسنس مدل HFH-36FM , مشخصات کولر گازی ایستاده هایسنس مدل HFH-36FM , قیمت کولر گازی ایستاده هایسنس مدل HFH-36FM , خرید کولر گازی ایستاده هایسنس مدل HFH-36FM , کولر گازی ایستاده هایسنس مدل HFH-36FM ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

برند جی پلاس یکی از شرکت‌های مشهور و معتبر فعال در حوزه طراحی و تولید لوازم خانگی است. این شرکت در طبقه بندی تولید ماشین ظرفشویی نیز تلاش کرده تا برترین محصولات موجود در بازار را به وجود آورده و سهم بسیار خوبی را در بازار به دست بیاورد. در همین راستا این شرکت اقدام به تولید محصولی به نام ماشین ظرفشویی 14 نفره جی پلاس مدل GDW-J441 کرده است. در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به این محصول جدید انداخته و در رابطه با مهم ترین ویژگی‌های آن توضیحات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم، پس با اعتماد کالا همراه باشید تا به صورت کامل ظرفشویی جی پلاس 441 را به شما معرفی کرده و آن را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم.

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی 14 نفره جی پلاس مدل GDW-J441

اگر بخواهیم نگاهی به مشخصات کلی ماشین ظرفشویی 14 نفره جی پلاس مدل GDW-J441 انداخته و در رابطه با آن صحبت کنیم باید گفت که این محصول طراحی ساده و فوق العاده زیبایی دارد. همچنین باید بدانید که شرکت جی پلاس این دستگاه را در دو رنگ سفید و نقره‌ای ( سیلور ) طراحی و تولید کرده است، در نتیجه مصرف کنندگان می‌توانند متناسب با نیاز خود این دستگاه را در رنگ بندی‌های مختلفی خریداری کرده و از آن استفاده کنند.

ماشین ظرفشویی جی پلاس GDW J441 که دارای موتور Brushless هوشمند با تکنولوژی Eco Power Inverter است از 6 برنامه اصلی و 3 برنامه ویژه برای شستشو پشتیبانی میکند. گنجایش این مدل ماشین ظرفشویی 14 نفره بوده و برای استفاده خانواده های متوسط و پرجمعیت مناسب میباشد. همچنین از 6 دمای مختلف برای شستشو برخوردار است.

  • این ماشین ظرفشویی دارای ابعاد 600 در 600 در 850 میلی متر بوده و در دو رنگ سفید و سیلور بفروش میرسد.
  • میزان صدا در حالت شستشوی دستگاه در حدود 46 دسی بل است.
  • نمایشگر طراحی شده برای این دستگاه از نوع LED بوده و زمان باقیمانده برنامه و میزان نمک و مایع جلا را میتواند برای ما نشان دهد.

 

گنجایش و ابعاد ماشین ظرفشویی 14 نفره جی پلاس مدل GDW-J441

به منظور خرید یک ماشین ظرفشویی، پیشنهاد ما این است که حتما دو پارامتر بسیار مهم ابعاد و گنجایش را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد، چرا که اگر به این دو پارامتر بسیار مهم توجه نداشته باشید، ممکن است محصولی که خریداری می‌کنید متناسب با نیاز شما نباشد و نتوانید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید.

در همین راستا باید گفت که ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-J441 با ظرفیت ۱۴ نفره به بازار عرضه شده است و اگر بخواهیم گنجایش ظرفشویی جی پلاس 441 را به شما معرفی کنیم باید گفت که این دستگاه پهنا ۶۰ سانتی متر، عمق 60 سانتی متر و ارتفاع ۸۵ سانتی متر دارد. توجه به این نکات به شما کمک می‌کند تا بتوانید محل مناسبی برای نصب این دستگاه را در داخل آشپزخانه خود پیدا کرده و این محصول را به بهترین شکل ممکن در داخل آشپزخانه تان قرار دهید.

سایر مشخصات و ویژگی‌های ماشین ظرفشویی 14 نفره جی پلاس مدل GDW-J441

به منظور بررسی سایر مشخصات محصول جدید جی پلاس باید گفت که در این دستگاه شاهد ۶ برنامه شستشو مختلف هستیم که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید به بهترین شکل ممکن ظروف خود را با استفاده از این دستگاه شسته و متناسب با نیاز خود از برنامه شستشوی مناسب استفاده کنید.

از سوی دیگر به منظور بررسی میزان صدای این محصول باید گفت که در این دستگاه شاهد استفاده از قطعات کم صدا هستیم که این مسئله باعث شده تا میزان صدای این محصول تنها ۴۶ دسی بل باشد.

موضوع دیگری که باید به آن توجه کنید این است که میزان متوسط مصرف آب این محصول 11 لیتر بوده و این به آن معنا است که شما با مصرف بسیار کم آب می‌توانید اقدام به شستن ظروف خود کنید.

 

فناوری‌ها و ویژگی‌های ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-J441

یکی از موضوعات بسیار مهم و حائز اهمیت آن است که شرکت‌هایی که در حوزه طراحی و تولید ماشین ظرفشویی فعالیت می‌کنند، همواره در تلاش هستند تا محصولات خود را با مزیت‌های رقابتی گوناگونی به بازار عرضه کرده و از این طریق تلاش می‌کنند تا سهم بسیار خوبی در بازار به دست بیاورند.

 

مصرف انرژی پایین

بی شک مصرف انرژی پایین یکی از مهم ترین ویژگی‌هایی است که محصولات برقی باید داشته باشند و امروزه این مسئله تبدیل به یکی از موضوعات بسیار مهم شده است. در همین راستا شرکت جی پلاس محصول جدید خود را با قطعات فوق العاده کم مصرف طراحی و تولید کرده است.

تلاش این شرکت آن بوده تا بتواند به بهترین شکل ممکن یک محصول فوق العاده کم مصرف را تولید و به بازار عرضه کند و همین موضوع باعث شده تا محصول جدید این شرکت مصرف انرژی A++ داشته باشد. اگر برای شما کم مصرف بودن ماشین ظرفشویی اهمیت بسیار زیاد دارد، می‌توانید در همین راستا اقدام به خرید این دستگاه کنید.

برنامه‌های شستشوی متنوع

یکی از ویژگی بسیار مهم و مزیت رقابتی که در ماشین ظرفشویی 14 نفره جی پلاس مدل GDW-J441 شاهد آن هستیم، مجهز بودن این محصول به برنامه‌های شستشو متنوع و مختلف است. وجود این برنامه‌های شستشو به شما اجازه می‌دهد تا متناسب با ظروف خود و شرایط تان بتوانید به بهترین شکل ممکن اقدام به شستن ظروف کرده و از این ماشین ظرفشویی استفاده کنید.

  • انجام شستشو در زمان دلخواه
  • برنامه شستشوی پرقدرت برای ظروف بسیار کثیف
  • 3 برنامه انتخابی اضافه شستشو
  • برنامه شستشوی خودکار با توجه به میزان کثیفی ظروف
  • موتور هوشمند BLDC با تکنولوژی ECO Power Inverter

 

سیستم خشک کردن ظروف با باد گرم

به منظور خشک کردن ظروف شسته شده در داخل ماشین ظرفشویی، شرکت جی پلاس در محصول جدید خود از سیستم و فناوری خشک کردن ظروف با باد گرم استفاده کرده است. این تکنولوژی باعث می‌شود تا ظروف شسته شده در زمان کوتاهی خشک شده و بتوانید به سرعت آن را از داخل ماشین ظرفشویی خارج کنید.

گارانتی و خدمات پس از فروش

شرکت جی پلاس به منظور فعالیت در بازار ایران و فروش محصولات خود تلاش کرده تا گارانتی پس از فروش طولانی مدتی را برای محصول جدید خود در نظر بگیرد. در همین راستا این شرکت با برند گلدیران همکاری کرده و این مسئله باعث شده تا شاهد گارانتی ۱۸ ماهه برای این محصول باشیم. وجود این گارانتی و خدمات پس از فروش به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید سالیان سال از این دستگاه استفاده کرده و هر زمانی که با مشکل مواجه شدید، به سرعت برای حل مشکل دستگاه خود اقدام کنید.

 



:: برچسب‌ها: بررسی ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-J441 , کیفیت ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-J441 , مشخصات ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-J441 , قیمت ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-J441 , خرید ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-J441 , ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-J441 , ظرفشویی جی پلاس ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

معرفی جاروبرقی پارس خزر مدل VC- 2200 Chrome 

جاروبرقی پارس خزر 2200، یکی از محصولات میان رده این برند ایرانی است که با داشتن طراحی ساده و در عین حال شیک، برای کاربری عمومی منازل مناسب به نظر می‌رسد. جاروبرقی 2200 پارس خزر از امکانات و تجهیزات به روز بهره برده و برند سازنده در بهینه‎‌سازی آن در مقایسه با مدل‌های قبلی، توانسته به مراتب موثرتر ظاهر شود. به ویژه آن که در این مدل، به جز مشخصات فنی، پارس خزر به ویژگی‌های زیبایی ظاهری نیز پرداخته و توانسته با المان‌هایی چون خرطومی نقره‌ای-مشکی در این محصول، وجه تمایز جذابی به وجود بیاورد.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

جاروبرقی «VC-2200W» یکی دیگر از محصولات شرکت دوست‌داشتنی «پارس خزر» بوده که از قیمت مناسبی هم برخوردار است. این جارو به موتوری پرقدرت با توان مصرفی 1800 وات مجهز شده است. همچنین در این جاروبرقی می‌توان از دو نوع پاکت دائمی و یکبار مصرف استفاده کرد. این محصول با گنجایش مخزن 8 لیتر برای فضاهای بزرگ مناسب است؛ چون در صورت استفاده از کیسه‌های یک بار مصرف یا دائمی برای تعویض یا خالی‌کردن آن‌ها مشکلی نخواهید داشت. تنظیم میزان مکش در جاروبرقی پارس خزر و وجود برس و سری درزگیر برای نظافت وسایل خانه همچون مبل و پرده‌ها از نکات مثبت این جاروبرقی است. پارس خزر در این مدل از فیلتر اسفنجی استفاده کرده است تا هوای خروجی از دستگاه عاری از گرد و خاک باشد. VC-2200W در رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه شده است تا سلائق مختلف بتوانند از آن استفاده کنند.

طراحی و کیفیت ساخت جاروبرقی پارس خزر 2200

جاروبرقی پارس خزر 2200 وات، از نوع جاروبرقی‌های کیسه‌ای با لوله خرطومی رایج است که سطح طراحی کلاسیک را به همراه دارد. روی بدنه این جاروبرقی، دکمه‌‌های روشن و خاموش کردن و همین طور تنظیم قدرت مکش دستگاه، قرار گرفته است. به علاوه یک نشانگر برای هشدار پر شدن کیسه زباله جاروبرقی، روی بدنه آن قرار گرفته است. این نشانگر هشدار مشکل همیشگی در خصوص پر شدن کیسه زباله جاروبرقی و فشاری که از این بابت به موتور آن می‌آمد را برطرف کرده است.

این جاروبرقی پارس خزر، با سه چرخ روی زمین حرکت کرده و یک پارویی با سه سری متفاوت برای جارو کشیدن اصلی، درزها و گوشه‌ها، آن را همراهی می‌کنند. به این شکل شما می‌توانید بسته به نیاز خود، سری پارویی جارو را تعویض کنید. لازم به توضیح است که برس اصلی، برای جارو کشیدن فرش و موکت یا سرامیک طراحی شده و تغییر این دو وضعیت با پدال روی برس، انجام می‌پذیرد.

مشخصات فنی جاروبرقی پارس خزر 2200 وات توربو

جاروبرقی پارس خزر مدل vc2200، یک جاروبرقی میان رده با ولتاژ مصرفی 240-220 ولت است که می‌تواند برای کاربری عمومی منازل، ایده‌آل باشد. طول سیم این جاروبرقی به 5.50 متر می‌رسد که در کاربری خانگی، کاملا پاسخگو خواهد بود. لوله تلسکوپی این محصول، در حالت بسته، طولی معادل 570 میلی‌متر داشته و پس از باز کردن کامل، طول آن به 950 میلی‌متر می‌رسد. 

یک فیلتر HEPA در بخش خروجی موتور تعبیه شده و میکروفیلتر دیگری نیز در قسمت ورودی قرار دارد. به این شکل فیلتر HEPA، کمک می‌کند تا هوای خروجی از جاروبرقی، تصفیه شده و گرد و غبار را به داخل محیط منزل پمپاژ نکند. این فیلتر ذرات معلق بزرگ‌تر از 0.3 میکرون را حذف کرده و شرایط تنفسی محیط را بهبود می‌بخشد. شما می‌توانید هر از گاهی این فیلتر را خارج کرده و شستشو دهید تا عملکرد آن بهینه شود.

سایر ویژگی‌های جاروبرقی 2200 پارس خزر

جاروبرقی Chrome دارای پاکت کاغذی یکبار مصرف بوده و همین طور کیسه دائمی دارد که می‌توانید پس از استفاده تخلیه کرده، شستشو داده و مجدد در جای خود نصب کنید. به علاوه روی بدنه این محصول یک دستگیره قوی تعبیه شده که می‌توانید با استفاده از آن، جاروبرقی را جابه‌جا کنید.

قیمت جاروبرقی پارس خزر مدل 2200 وات

همان‌طور که در ابتدا نیز اشاره شد، این مدل از جاروبرقی پارس خزر، از محصولات میان رده بازار به حساب می‌آید. از این روی به لحاظ قیمتی نیز می‌توان آن را در دسته متوسط قرار داد. برای کاربری عمومی منازل، VC2200، یک جاروبرقی مناسب و مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود.

 

جاروبرقی های پارس خزر چه امکاناتی دارند؟

  • این محصولات علاوه بر طراحی زیبا از قیمت بسیار مناسبی بهره مندهستند.
  • شما میتوانید هم از پاکت دائمی و هم از پاکت یک بار مصرف استفاده کنید.
  • این دستگاه شامل قدرت موتور قوی و فوق العاده است که باعث میشود مکش بیشتری داشته باشد.
  • اگر مکش جاروبرقیتان کم شده است، مکش آن را افزایش دهید.
  • اغلب این جاروبرقی ها ظرفیت مناسب برای پاکسازی فضا های نسبتا بزرگ دارند.
  • اغلب این جاروبرقی ها قابلیت تنظیم میزان مکش دارد.
  • استفاده از عایق موتور در جاروبرقی های پارس خزر موجب
  • موجب می شود تا حجم صدا و لرزش دستگاه پایین بیاید.
  • سیم جمع کن جاروبرقی از نوع خودکار است.
  • جاروبرقی های پارس خزر نشانگر پر بودن مخزن دارد.
  • برس ضمیمه مبل و درزگیر از اقلام موجود در جاروبرقی های پارس خزر است که نافت را برای مصرف کننده راحت تر می کند.
  • اغلب این جاروبرقی ها طراحی زیبا و مدرنی دارند.

 

 

موتور جاروبرقی پارس خزر ساخت کجاست؟

استفاده برند های ایرانی از قطعات کشور های دیگر موجب شده تا کشور سازنده قطعات برای خریداران همیشه مورد پرسش قرار بگیرند، به همین دلیل هم در این بخش از بررسی کیفیت جاروبرقی های پارس خزر به دنبال پاسخی برای این سوال خواهیم بود که موتور جاروبرقی پارس خزر ساخت کجاست.

 

خدمات پس از فروش جاروبرقی های پارس خزر در ایران چطور است؟

جاروبرقی یکی از پر کاربرد ترین وسایلی است که در خانه وجود دارد ودر هنگام خرید باید به طول عمر کیفیت و خدمات پس از فروش آن دقت بیشتری داشته باشید. پس این سوال به وجود می اید که خدمات پس از فروش جاروبرقی های پارس خزر چطور است؟.

وجود بیش از 450 نمایندگی رسمی در سراسر کشور موجب شده تا دسترسی به خدمات پس از فروش جاروبرقی های پارس خزر برای همه ممکن باشد، به همین دلیل در هنگام بروز خرابی در جاروبرقی پارس خزر خود می توانید با شماره روی ضمانتنامه تماس بگیرید و از خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

 



:: برچسب‌ها: بررسی جاروبرقی پارس خزر مدل 2200 , کیفیت جاروبرقی پارس خزر مدل 2200 , خرید جاروبرقی پارس خزر مدل 2200 , قیمت جاروبرقی پارس خزر مدل 2200 , جاروبرقی پارس خزر مدل 2200 ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

برند جی پلاس ساخت کجاست؟

احتمالا اگر شما از لوازم خانگی ال جی هم در گذشته استفاده نکرده باشید، باز هم اسم گلدیران را در تبلیغات و جاهای مختلف شنیده اید!حال گلدیران، این شرکت با سابقه و نماینده محصولات برند خوب LG، خود وارد عمل شده و دست به تولید لوازم خانگی با برند و نام تجاری جی پلاس زده است.

از مهم ترین ویژگی های کالاهای این برند می توان به کیفیت خوب، استفاده از تکنولوژی های روز و البته قیمت مناسب اشاره کرد.گلدیران برای ساخت و تولید محصولات خود از قطعات ساخت و فناوری های به روز کشورهای دیگر نیز کمک می گیرد. شاید جالب باشد بدانید که بسیاری از برندهای بزرگ دنیا نیز چنین کاری انجام می دهند و همه قطعات را خودشان تولید نکرده و گاها برخی از آن ها را از کشور هایی مانند چین یا کره دریافت می کنند.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید

 

معرفی ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M4573

ماشین ظرفشویی جی پلاس 14 نفره مدل GDW-M4573 از سری محصولات جدید حوزه شستشو و نظافت ساخته شرکت Gplus می باشد. این محصول فوق دارای طراحی بسیار زیبا بوده و همچنین قابلیت های بروز بوده و ظرفیت آن نیز 14 نفره می باشد.  میزان مصرف آب در حدود 11 لیتر می باشد. این ظرفشویی دارای طبقه سوم مجزا 3rd Rack می باشد. وجود صفحه نمایش LED می باشد که علاوه بر زیبایی کاربری آسان برای کاربری دستگاه را آسان تر می کند. صدای محصول نیز در رده کم بوده و دارای میزان صدای 47 دسی بل می باشد. مصرف انرژی ماشین ظرفشویی جی پلاس 14 نفره مدل GDW-M4573 در حدود A++ می باشد. این رده انرژی مصرف انرژی این مدل از ظرفشویی پایین است و برای مصرف برق محصولی کم مصرف می باشد.برنامه های شستشو همیشه در ظرفشویی ها کمک کننده شستشوی ظرف ها هستند. ماشین ظرفشویی جی پلاس 14 نفره مدل GDW-M4573 دارای 6 برنامه اصلی شستشو و 1 برنامه کمکی برای شستشو ظروف می باشد که به کاربر کمک می کند در حالت های مختلف شستشوی ظرف ها را انجام بدهد. از برنامه های مهم شستشو در ماشین ظرفشویی 14 نفره جی پلاس مدل GDW-M4573 می توان به  برنامه ویژه جهت شستشوی ظروف بلور Glass ،  برنامه شستشوی سریع Rapid ، برنامه شستشوی روزانه در 90 دقیقه 90Min ، مجهز به برنامه شستشوی پرقدرت برای ظروف بسیار کثیف Intensive ، دارای برنامه جهت شستشوی ظروف پر مصرف Normal ، دارای برنامه جهت شستشوی اقتصادی Eco ، برنامه پیش شستشو جهت خیساندن ظروف Soak ، قابلیت شستشوی نصف ظرفیت (Half Load) ، انجام شستشو در زمان دلخواه Delay Start  و همچنین مجهز به قفل کودک Child Lock اشاره کرد.

 

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی جی‌ پلاس مدل M4573

این ماشین ظرفشویی 14 نفره جی پلاس در سه رنگ، سفید، نقره ای و استیل تولید و به بازار عرضه شده است. میانگین مصرف آب این دستگاه 11 لیتر بوده و دارای رده انرژی A++ می باشد. خیلی از افراد قبل از خرید ماشین ظرفشویی، نگران صدای بلند این دستگاه موقع کار کردن هستند اما جی‌ پلاس مدل M4573 با میزان صدای 47 دسیبل، این نگرانی شما را رفع می کند. همچنین یکی دیگر از نکات مهمی که قبل از خرید باید به آن توجه کنید ابعاد ماشین ظرفشویی است تا با بررسی آن متوجه شوید که فضای کافی برای قرار دادن ظرفشویی مورد نظر را دارید یا نه.

 

ابعاد ماشین ظرفشویی M4573:

  • عرض: 598 میلی متر
  • عمق: 600 میلی متر
  • ارتفاع: 845 میلی متر

 

امکانات و قابلیت های ظرفشویی جی‌ پلاس مدل GDW-M4573

همانطور که می دانید در یک ماشین ظرفشویی برنامه های مختلفی برای شست و شو وجود دارد. ماشین ظرفشویی جی‌پلاس مدل M4573 دارای 6 برنامه اصلی و 1 برنامه انتخابی جهت شستشو است که در اینجا به معرفی و توضیح برخی از آن ها خواهیم پرداخت.

 

برنامه شستشوی پرقدرت برای ظروف بسیار کثیف (Intensive)

این برنامه زمانی استفاده می شود که شما قصد شستن ظرف های بسیار کثیف را دارید مانند قابلمه! و یا زمانی که روی ظروف غذا چسبیده و خشک شده است می توانید از برنامه Intensive و یا شستشو قدرتمند استفاده کنید.

 

برنامه شستشوی نصف ظرفیت (Half load)

گاهی پیش می آید که شما تعداد کمی ظرف برای شستن دارید و نمی توانید ماشین ظرفشویی را کاملا پر از ظروف کثیف خود کنید. در این شرایط می توانید از برنامه Half Load استفاده کنید. برای فعالسازی این قابلیت نیز کافی است پس از روشن کردن ظرفشویی، دکمه Half load را بفشارید.

 

برنامه شستشوی سریع (Rapid)

در مدل های مختلف ماشین ظرفشویی های جی پلاس، شاید این برنامه را با اسم های دیگری نظیر 30Min و یا Quick30 دیده باشید. این برنامه زمانی کاربرد دارد که شما قصد دارید که به سرعت ظروف را بشویید. البته توجه کنید که این برنامه برای شستن ظروفی که کثیفی کمی دارند کاربرد دارد و نمی توان انتظار داشت که این برنامه ظروف خیلی کثیف را به خوبی تمیز کند!

 

انجام شستشو در زمان دلخواه (Delay Start)

یکی از برنامه های محبوب و کاربردی شستن ظروف در زمان دلخواه است. شما با استفاده از این برنامه می توانید دستگاه را برنامه ریزی کنید تا در زمان دلخواه و تعیین شده توسط شما، به صورت خودکار روشن شود و شستشو را آغاز کند. شما این قابلیت را دارید که دستگاه را برای 1 ساعت تا 24 ساعت آینده تنظیم کنید.

 

برنامه Crystal Care

یکی دیگر از برنامه های اصلی این مدل برنامه Crystal Care می باشد که این برنامه برای شستن ظرف های بلوری مناسب و موثر است. ظروفی مانند لیوان و…

 

سوالات متداول

ماشین ظرفشویی جی پلاس چه معایبی دارد ؟

برای شناخت معایب ظرفشویی های جی پلاس نظرات در مورد ماشین ظرفشویی جی پلاس را بررسی کردیم که اکثر نظرات دید خوبی نسبت به این دستگاه و این برند داشتند اما با این حال عده ای هم بودند که در برخی موارد چون خدمات رسانی ضعیف گلدیران نیز شکایت هایی داشتند .

ماشین ظرفشویی جی پلاس بهتره یا دوو ؟

برای پاسخ به این سوال لازمه تا بررسی های دقیق ترب انجام شود اما در حالت کلی می توان گفت که ابتدا باید ببینید خود شما چه نوع ماشین ظرفشویی با چه امکانات و شرایط می خواهید و سپس بعد از بررسی امکانات و شرایط ماشین ظرفشویی های دوو و جی پلاس می توانید برند مورد پسند خود را پیدا کنید .

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M4573 , قیمت ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M4573 , خرید ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M4573 , ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M4573 ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال دوو

در ادامه شما را با تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال دوو بیشتر آشنا خواهیم کرد. برند لوازم خانگی دوو در سال ۱۹۶۷ درس شهر سئول کره تاسیس شد و کار خود را آغاز کرد، نام این برند از نام مدیر و مسئول آن گرفته شده است که به طور کلی شامل دو بخش عالی و woo می باشد.

شرکت دوو تا سال ۱۹۹۷ در قاره آسیا بعد از هیوندا بزرگترین شرکت کره جنوبی به حساب می آمد. این شرکت دارای بیش از ۲۰ زیرمجموعه و شرکت تابعه می باشد که همگی در مدیریت دوو هستند.

اکنون برند دوو دارای چند سایت جهانی بوده و در کشورهای مختلفی دارای نمایندگی می باشد همچنین این برند  لوازم خانگی اصل و محصولات دوو  را به سراسر دنیا بدون محدودیت ارسال می کند و با کیفیت ترین محصولات را ارائه می دهد .در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

 

ساید بای ساید دوو سری پرایم 36 فوت مدل D4S-0036MW

ساید بای ساید دوو سری پرایم 36 فوت مدل D4S-0036MW یکی از زیباترین و با کیفیت ترین محصولات دوو است که وارد بازار شده است. مجموعه جدید Fresh Land سری پرایم 3 درب که بصورت Door to Fresh Land است. این محصول در واقع مدل به روز شده و جدیدتر یخچال ساید بای ساید دوو سری پرایم تری دی مدل D2S-0036MW است که این شرکت روانه ی بازار کرده می باشد.

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک و درب سوم همراه با سامانه سرمایش فلزی

ساید بای ساید دوو 36 فوت سری پرایم مجهز به سیستم Digital cooling برای کنترل دما می باشد. این سامانه دارای سنسورهایی برای کنترل دمای بیرون و درون یخچال می باشد. و پس از تحلیل داده ها و ارسال اطلاعات به کمپرسور ,  سرمایش مورد نیاز را تامین می کند. با استفاده از این سیستم کنترل دمای هوشمند در ساید بای ساید دوو 36 فوت میوه و سبزیجات و مواد پروتئینی برای مدت طولانی تری تازه و سالم و پرطراوت می ماند. از دیگر مزایای انواع ساید بای ساید دوو سری پرایم می توان به طراحی درب سوم برای آن اشاره کرد. این در سوم با پنل استیلی که در آن به کار رفته باعث حفظ و نگهداری سرما و همچنین انرژی می شود. همچنین با جلوگیری از هدر رفتن هوای سرد باعث حفظ تازگی مواد غذایی می شود.

امکان نگهداری گوشت و مرغ تازه و تصفیه هوا با فیلتر سه لایه در ساید بای ساید دوو 

برای نگهداری گوشت و مرغ با دمای لازم و مناسب نیز در ساید بای ساید دوو مدل D4S-0036MW , محفظه ای حرفه ای با دمای ثابت 4 درجه تعبیه شده که محیط ایده آلی رو برای نگهداری آنها فراهم می کند بدون اینکه از ارزش غذایی آنها چیزی کم شود. Air Fresh Filter نیز از جمله سیستم های تعبیه شده برای انواع ساید بای ساید دوو می باشد. به واسطه این سامانه تا حد زیادی محیط یخچال از بوهای نامطبوع  ,  باکتری ها و آلاینده ها پاکسازی می شود .

کمپرسور اینورتر دیجیتال در ساید بای ساید دوو سری پرایم تری دی D4S-0036MW

کمپرسور اینورتر (inverter) به کار رفته در این محصول نسبت به کمپرسور های قبلی 23 درصد انرژی برق کمتری مصرف می کند. کمپرسور اینورتر دیجیتال با عملکرد بهینه ی  خود و قابلیت کارکرد در پنج سطح کارایی بالاتری نسبت به کمپرسور های معمولی دارد. فعالیت این کمپرسور نوسان دمای داخلی یخچال را به حداقل رسانده و مواد غذایی تا مدت زیادی سالم و با طراوت باقی می ماند.

 مشخصات داخلی یخچال فریزر دوو مدل  D4S-0036

  • ·        یخچال

محفظه داخلی این یخچال ۴۹۴ لیتری استیل دارای ۵ طبقه ی شیشه‌ای و ۲ محفظه نگهداری میوه و سبزیجات می باشد. در درب یخچال فریزر، پنج طبقه تعبیه شده که امکان نگهداری نوشیدنی ها، لبنیات و تخم مرغ را فراهم می سازد.

  • ·        فریزر

فریزر با حجم ۲۷۷ لیتر، یکی از بزرگ ترین فریزر های داخل بازار می باشد که دارای ۳ طبقه، ۳ کشو و سه طبقه در درب است. یخساز این دستگاه، اتوماتیک می باشد و قابلیت تولید یخ به دو صورت خرد شده و مکعبی را دارد. 

سامانه آرام بند درب ها

این سامانه مجهز به آرام بندهایی است که درب های یخچال را به آرامی می بندد. در صورتی که درب ها بسته نشوند با هشدار به شما اطلاع می‌دهد.

بوزدایی، تصفیه هوا و پاکسازی با فیلتر با فیلتر سه لایه

فیلتر باکتری زدایی: با جذب باکتری‌‌ها، مانع از ایجاد کپک می‌‌شود و طراوت و سلامت مواد غذایی را حفظ می‌‌‌کند.

فیلتر تصفیه هوا: آلاینده‌‌های هوای داخل یخچال به وسیله این فیلتر حذف می‌‌‌شوند.

فیلتر بو زدایی: این فیلتر بوهای اضافی و نامطبوع را در محیط یخچال حذف می‌‌کند.

 

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک

این سامانه دارای شش حسگر کنترل دما در داخل و خارج یخچال است که به سیستم کنترل سرمایش کمک می‌‌کند تا داده‌‌ها را تحلیل کرده و با تنظیم کمپرسور، عملکردی بهینه‌‌ را فراهم کند. این سامانه هوشمند کنترل الکترونیک دما، میوه و سبزیجات و مواد پروتئینی داخل یخچال را به مدت طولانی‌‌تری تازه، سالم و پرطراوت نگهداری می‌‌کند.

 

میزان مصرف انرژی +A
یکی از مهم‌ترین مسائل در ساید بای ساید سه درب D4S-0036MWدوو مصرف انرژی آن است. همان‌طور که میدانید امروزه مصرف انرژی به یک موضوع بسیار مهم در وسایل برقی تبدیل شده و همه شرکت‌ها در تلاش هستند تا بتوانند وسایل خود را به رده‌های انرژی A برسانند. مصرف انرژی A در موضوعاتی همچون صرفه‌جویی در مصرف برق و آب دارای اهمیت بسیار زیادی است و پایین‌ترین میزان مصرف انرژی را دارد. ساید بای ساید دوو مدل D4S-0036MW رده مصرف انرژی A+ است که به همین خاطر می‌تواند خیال شما را بابت مصرف انرژی راحت کند.

 

مزایای یخچال دوو مدل 4S-0036  از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • عمر مناسب
  • دوام عالی و بالا
  • ظاهری مدرن و شیک
  • بدون صدا بودن
  • کشوی مخصوص سبزیجات و میوه
  • طراحی دقیق
  • کنترل مکانیک دما

 

خدمات پس از فروش یخچال دوو چطور است؟

برند دوو مانند سایر برندهای خارجی در رابطه با خدمات پس از فروش یخچال های خود در ایران اقدام به بستن قرارداد هایی با نمایندگی ها در شهرهای مختلف کرده است و گارانتی و ضمانت نامه هایی را نیز به مشتریانش ارائه داده است .



:: برچسب‌ها: بررسی یخچال فریزر دوو مدل D4S-0036 , کیفیت یخچال فریزر دوو مدل D4S-0036 , قیمت یخچال فریزر دوو مدل D4S-0036 , خرید یخچال فریزر دوو مدل D4S-0036 , فروش یخچال فریزر دوو مدل D4S-0036 ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

غذاساز چند کاره ناسا الکتریک NS-624

غذاساز ناسا الکتریک NS-624 یکی از غذاسازهای حرفه‌ای و چند کاره است که کار یک دستیار حرفه‌ای آشپزی را انجام می‌دهد. این دستگاه یک مجموعه کاربردی برای ارائه عملکردهای مختلف است و در واقع از چند عملکرد متفاوت پشتیبانی می‌کند. در کنار طراحی و ظاهری زیبا این غذاساز از موتوری قدرتمند و ویژگی‌های کاربردی بهره می‌برد. بدنه اصلی این غذاساز از جنس استیل زنگ نزن و پلاستیک ABS می‌باشد، به گونه‌ای که هم جذابیت ظاهری محصول حفظ شده و هم اینکه وزن آن سنگین نشده است. یک پیچ انتخابگر بر روی بدنه اصلی دستگاه قرار گرفته شده، که انتخابگر سرعت دستگاه است و با چرخش آن می‌توان سرعت را در حالت‌های مختلف از سرعت 1 تا 4 تنظیم نمود. در ادامه مطالب با اعتمادکالا همراه باشید. 

به همراه غذاساز NS-624 آب مرکبات گیری و تیغه خمیرزن و دیسک امولوسیون ساز و صفحات رنده و ... عرضه می‌شود، که می‌توان انواع مرکبات را آبگیری کرد یا اینکه خمیر نان یا شیرینی را ورز داد. در این غذاساز محفظه خاصی برای نگهداری دیسک‌ها و صفحات رنده عرضه شده است، که امکان نگهداری آسان آنها را فراهم آورده است.

مشخصات ظاهری غذاساز NS-624

 پایه زیر بدنه اصلی از جنس پلاستیک با کیفیت ABS بوده که استحکام بالایی داشته و همچنین به دلیل ضد لرزش بودن پایه، هنگام کارکرد دستگاه حتی در بالاترین سرعت نیز بدون لرزش و تکان ثابت می‌ماند. بر روی بدنه اصلی یک پیچ انتخابگر چرخان تعبیه شده است، این پیچ برای تنظیم سرعت استفاده می‌شود و قابلیت تنظیم سرعت از 1 تا 4 سطح را دارد و می‌توان با چرخش دادن پیچ یکی از سرعت‌ها را انتخاب و فعال کرد. برای موادغذایی مختلف می‌توانید سرعت دلخواه و مورد نظر خود را انتخاب کنید. با کمک این 4 سرعت می‌توانید مواد غذایی مختلف را با سرعت مناسب خرد، رنده، پوره و... کنید.

 

چراغ نشانگر ؛ هنگامی که غذاساز روشن است، اطراف دکمه انتخابگر چرخان را هاله‌ای از نور آبی فرا می‌گیرد. این نور LED به معنای روشن بودن دستگاه است.

 

قسمت مخزن این دستگاه که از پلاستیک شفاف تولید شده است این قابلیت را برای مصرف کننده فراهم می‌کند تا هنگام استفاده به راحتی میزان خرد، پوره، مخلوط و... شدن مواد را مشاهده کند و نیازی به برداشتن درپوش نیست. درب غذاساز به صورت مشبک طراحی گردیده است یعنی  4 قفل برای بهتر چفت شدن آن بر روی بدنه در نظر گرفته شده. جنس بدنه دستگاه به نحوی است است که می‌توان به آسانی آن را مورد شست‌وشو قرار داد. بدنه اصلی را نیز می‌توانید با کمک یک دستمال مرطوب به آسانی تمیز کنید. تمام اجزای قابل شست‌وشو غذاساز مدل NS-624 را می‌‎توان در ماشین ظرفشویی قرار داد.

ظرف غذاساز ناسا الکتریک

غذاساز ناسا الکتریک NS-624 دارای ظرف اصلی خردکن یا غذاساز می‌باشد. که از جنس پلاستیک شفاف است و بدنه آن مدرج می‌باشد. ظرفیت این ظرف 1 لیتر بوده و می‌توان به ازای هر بار استفاده 500 گرم مواد اولیه را بوسیله خردکن به تکه‌های کوچکتر تقسیم کرد. این خردکن از ظرف و میله محرک و میله تیغه و تیغه خردکن و درپوش تشکیل شده است. کافی است این قطعات را بر روی بدنه اصلی قرار داده و آنها را محکم ببنیدید و دستگاه را روشن نمایید. دهانه ورودی مواد اولیه بر روی درپوش قرار گرفته است، که اندازه استانداردی داشته و به راحتی می‌ توان مواد غذایی مختلف را به داخل ظرف هدایت کرد.

 

تیغه‌های خردکن از جنس استیل ضد زنگ بوده و در مقابل رطوبت و فرسایش و تغییر رنگ و کیفیت مقاومت بالایی دارند. این تیغه‌ها به سختی کند می‌شوند و در صورت کند شدن نیز به سادگی تیز خواهند شد.  تیغه‌های کند نه تنها به خرد شدن و بریدن مواد اولیه غذایی کمک نخواهند کرد، بلکه کاملاً برعکس باعث می‌شوند مواد غذایی داخل ظرف له شوند.

آسیاب

یکی دیگر از عملکردهای متنوع غذاساز ناسا الکتریک مدل NS-624 آسیاب می‌باشد. ظرفی که به همراه این مجموعه عرضه می‌شود، از جنس پلاستیک بوده و دارای ظرفیت 100 گرم می‌باشد. این ظرف کوچک برای تهیه پودر انواع خشکبار و و انواع ادویه و دانه‌ها و ... به کار می‌رود. تیغه‌های به کار رفته در این آسیاب از جنس استیل ضد زنگ بوده و دارای طراحی چهار پره می‌باشد، که علاوه بر قدرت برندگی و خرد کردن بالا از مقاومت زیادی نیز برخوردار هستند. این تیغه‌ها با ساختار 4 پره‌ای که دارند می‌توانند با سرعت و دقت بیشتری مواد غذایی داخل ظرف آسیاب را پودر کنند.

 

صفحات رنده

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، این غذاساز دارای صفحات رنده از جنس استیل ضد زنگ بوده و صفحات برش آن با طراحی‌های متفاوتی که دارند برای رنده کردن و برش دادن مواد غذایی با اشکال مختلف استفاده خواهند شد. در واقع انواع صفحه رنده با نام صفحه قطعات و خلال ضخیم و صفحه رنده قطعات و خلال نازک و صفحه رنده نگینی و صفحه خلال سیب زمینی به همراه این غذاساز عرضه می‌شوند. این صفحات برای برش دادن مواد غذایی به اشکال مختلف تعبیه شده‌اند و جنس این صفحات از استیل ضد زنگ بوده و از مقاومت بالایی برخوردار است. با کمک این صفحات برش به یک آشپز خوش سلیقه و هندمند تبدیل شوید.

 

مشخصات فنی غذاساز ناسا الکتریک NS-624

توان مصرفی غذاساز ناسا الکتریک NS-624 برابر 500 وات می‌باشد و توانایی انجام انواع عملکرد را در مدت زمانی کوتاه دارد. این غذاساز از 12 عملکرد مختلف پشتیبانی می‌کند و یک محصول حرفه‌ای و قدرتمند است، که وجودش در هر آشپزخانه‌ای لازم و ضروری می‌باشد. همچنین در این دستگاه از سیستم ایمنی خاموشی خودکار نیز پشتیبانی شده است، که به لطف حضور این سیستم در صورت نوسانات جریان برق و افزایش دمای موتور بیش از حد اندازه، موتور خاموش شده و اجازه روشن شدن را ندارد.

 

سیستم خاموشی خودکار به منظور افزایش طول عمر دستگاه و فشار وارد نشدن به موتور طراحی و تعبیه شده است. به کمک این سیستم شما می‌توانید از غذاساز خود تا سالیان متمادی استفاده کنید بدون آن‌که نگران  وارد شدن فشار به موتور آن باشید. این سیستم در غذاساز به عنوان مهم‌ترین سیستم ایمنی نام برده شده است. با کمک سیستم قفل کودک دستگاه تا زمانی که به درستی بر روی هم سوار و چفت نشود، روشن نخواهد شد. هنگامی که قطعات غذاساز به صورت صحیح جاسازی شود، دستگاه قادر به روشن شدن و استفاده کردن می‌باشد.

 

ویژگی های غذاساز چند کاره ناسا الکتریک NS-624

خردکن : یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول، این است که به خردکن مجهز شده است و جنس ظرف خردکن آن نیز از پلاستیک شفاف ساخته شده است و مقاومت بسیار بالایی دارد. گنجایش ظرف خردکن برابر با 1 لیتر می باشد که میزان نسبتا بالا و مناسبی به شمار می آید. تیغه ی این خردکن نیز جنس استیل ضد زنگ دارد و در برابر شستشو و رطوبت دچار زنگ زدگی یا پوسیدگی نخواهد شد. و بسیار با دوام می باشد.

دیسک ها : این کاسه ی غذاساز به 5 عدد دیسک رنده ی مختلف مجهز شده است که جنس صفحات این دیسک ها از استیل ضد زنگ ساخته شده است. و انواع آن ها شامل: دیسک رنده ریز، دیسک چیپسی نازک، دیسک دنده درشت، دیسک چیپسی ضخیم و دیسک رنده خلالی می باشد.



:: برچسب‌ها: بررسی غذاساز چند کاره ناسا الکتریک NS-624 ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1402 | نظرات ()