نوشته شده توسط : ارغوان

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 50 اینچ مدل DSL-50S7000EUM

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 50 اینچ مدل DSL-50S7000EUM از تلویزیون های هوشمند برند دوو است که از کیفیت تصویر 4K بهره می برد. سیستم اندروید یکی از قابلیت های تلویزیون دوو محسوب می شود که به وسیله ی آن می توانید بازی ها یا اپلیکیشن های ممکن را بر روی تلویزیون نصب کنید. این مدل تلویزیون به حافظه ی داخلی 8 گيگا بايت و پردازنده چهار هسته ای مجهز است در واقع پردازنده تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت تصویر تلویزیون دارد و باعث افزایش بافت و جزئیات تصاویر می شود. تکنولوژی HDR یکی از مزیت های تلویزیون به شمار می آید که قابلیت بالاترین تفکیک رنگ را دارد و می تواند تصاویر را با جزئیات دقیق تری نمایش دهد. راهنمای الكترونيكی برنامه ها (EPG) یکی دیگر از مشخصه های تلویزیون دوو به شمار می آید دکمه EPG تعبیه شده بر روی ریموت کنترل به شما زمان پخش برنامه ها را نشان می دهد. در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید تا خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.

 تلویزیون 50 اینچ 4K دوو سری DSL-50S7000EUM، جدیدترین تلویزیون هوشمند دوو با قابلیت اتصال به اینترنت می باشد.

این محصول با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید ۹، با ساختار پنل VA و صفحه نمایش تخت طراحی شده است.

صفحه نمایش تخت با پنل VA امکان تماشای تصاویر با کیفیتی فراهم می کند.

همچنین رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و نسبت تصویر ۱۶:۹ (نسبت تصویر رایج تلویزیون‌ها)، تصویری واضح را با ابعادی مناسب نمایش می ‌دهد.

تلویزیون LED هوشمند دوو مدل DSL-50S7000EUM یک مدیا پلیر بوده که از فرمت های صوتی و تصویری مختلف پشتیبانی می کند.

درگاه های ورودی و خروجی مختلف این امکان را به کاربر می دهد تا برای اتصال دستگاه های دیگر و استفاده از امکانات آن بهره مند گردد.

این مدل دارای خروجی AV، هدفون و ورودی Composite نیز می باشد. دو پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد.

از طریق پورت USB می‌توان یک درایو حافظه مانند فلش مموری را به تلویزیون متصل کرد و از فایل‌های خود استفاده کرد.

پورت HDMI نیز اتصال سایز لوازم صوتی و تصویری را به تلویزیون ممکن می‌سازد.

 

 

مشخصات تلویزیون ال ای دی 50 اینچ دوو

شما با استفاده از Screen Miroring تعبیه شده در تلویزیون می توانید محتوای صفحه ی تلفن همراه تان را بر روی تلویزیون ببینید و از اطلاعات آن استفاده کنید. تلویزیون ال ای دی دوو از HbbTV پشتیبانی می کند ، HbbTV در واقع سرویس های نوع تله تکست را فعال می کند و مخاطب می تواند به محتوا های بیشتری دسترسی داشته باشد. گيرنده ی ديجيتال قوی داخلی DVBT2 و گيرنده ی ديجيتال نسل سوم با امكان پشتيبانی از فرمت H265-HEVC، از گیرنده های دیجیتال تلویزیون هستند. ریموت کنترل دستگاه به صورت هوشمند طراحی شده که از طریق بلوتوث وصل می شود. تلویزیون 50 اینچ دوو قابليت اتصال به شبكه ی بی سيم و اينترنت را دارد بنابراین به راحتی می توانید به برنامه های آنلاین دسترسی پیدا کنید و از تماشای آن لذت ببرید. ماشین زمان، سه ورودی HDMI، دو ورودی USB، سیستم صوتی 30 وات و صدای دالبی دیجیتال از مشخصه های کاربردی دیگر تلویزیون هستند. 

 

کیفیت تصویر تلویزیون 50 اینچ Ultra HD – 4K دوو سری DSL-50S7000EUM

تلویزیون دوو مدل DSL-50S7000EUM با قابلیت انطباق تصویر 60 هرتز و رزولوشن 2160 × 3840 و نسبت تصویر 16:9 (نسبت تصویر رایج تلویزیون‌ها) تصویری با کیفیت و با نوردهی مناسب را برای شما به همراه دارد.

این موضوع با توجه به اینکه امروزه تصویربرداری فیلم ها با تکنولوژی های جدید انجام میشود برای ببیندگان بسیار مهم است.

 

گیرنده دیجیتال DVB-T2

نصب و تعبیه گیرنده‌ی دیجیتال داخلی و گیرنده دیجیتال نسل سوم با امکان پشتیبانی از فرمت H265(HEVC) در این تلویزیون، مصرف کنندگان را از تهیه‌ی یک دستگاه گیرنده‌ی جداگانه، بی ‌نیاز می‌کند. گفتنی است که این گیرنده‌ی دیجیتال، به تیونر DVB-T2 برای دریافت بهتر امواج مجهز شده است.

 

سیستم صوتی تلویزیون 50 اینچ DSL-50S7000EUM

طراحان این محصول با استفاده از سیستم دو کاناله صوتی دو عدد اسپیکر ۱۵ واتی (در مجموع ۳۰ وات) را در پایین قاب محصول ایجاد نموده اند.

این خروجی صدا اپتیکال بوده که مناسب برای همه کاربران رضایت بخش اعلام شده است. گفتنی است قدرت صدای تولید شده از بلندگوهای این تلویزیون فراگیر بوده و مجهز به صدای دالبی دیجیتال میباشد و فضای واقعی را در هنگام دیدن فیلم برای بیننده ایجاد می کنند.

ورودی و پورت ها

 تمامی تلویزیون های نسل جدید از انواع پورت ها و خروجی ها پشتیبانی می کنند. تلویزیون دوو Ultra HD – ۴K مدل ۵۰S7000EUM دارای ۲ درگاه USB و همچنین ۳ درگاه HDMI میباشد که برای اتصال انواع کنسول‌های بازی و دستگاه‌های پخش‌کننده صوتی و تصویری مورد استفاده قرار می گیرد. این پورت ها کیفیت تصویر و صدا را بسیار بهتر از کابل های قدیمی منتقل می کنند. خروجی آنتن، خروجی صدای دیجیتال Coaxial-Optical و همچنین خروجی هدفون از دیگر پورت های این تلویزیون ۵۰ اینچ دوو است.

 

سیستم عامل هوشمند

تلویزیون دوو دارای پردازنده چهار هسته ای و سیستم عامل اندروید ۹.۰ می باشد که به وسیله ی آن می توانید بازی ها و اپلیکیشن های ممکن را بر روی تلویزیون نصب کنید. در این تلویزیون به راحتی می توانید با استفاده از قابلیت Mirroring، محتویات موبایل را در صفحه تلویزیون تماشا کنید. تلویزیون ال ای دی دوو از HbbTV پشتیبانی می کند، HbbTV در واقع سرویس های نوع تله تکست را فعال می کند و مخاطب می تواند به محتوا های بیشتری دسترسی داشته باشد. ریموت کنترل هوشمند با قابلیت اتصال از طریق بلوتوث، ماشین زمان (Time shift) و PVR است. این قابلیت این اجازه را به شما می دهد تا برنامه های مورد علاقه خود را بر روی فلش مموری و یا کارت حافظه ذخیره نمایید. قابلیت (EPG) نیز راهنمای الکترونیکی برنامه ها می باشد.

 تعبیه گیرنده‌ی دیجیتال داخلی و گیرنده دیجیتال نسل سوم با امکان پشتیبانی از فرمت H265(HEVC) در این تلویزیون، مصرف کنندگان را از تهیه‌ی یک دستگاه گیرنده‌ی جداگانه، بی ‌نیاز می‌کند. گفتنی است که این گیرنده‌ی دیجیتال، به تیونر DVB-T2 برای دریافت بهتر امواج مجهز شده است.

 



:: برچسب‌ها: بررسی تلویزیون دوو مدل DSL-50S7000EUM , کیفیت تلویزیون دوو مدل DSL-50S7000EUM , مشخصات تلویزیون دوو مدل DSL-50S7000EUM , قیمت تلویزیون دوو مدل DSL-50S7000EUM , خرید تلویزیون دوو مدل DSL-50S7000EUM , فروش تلویزیون دوو مدل DSL-50S7000EUM , تلویزیون دوو مدل DSL-50S7000EU , تلویزیون دوو ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

ماشین لباسشویی پاکشوما TFB-76401

 لباسشویی یکی از لوازم کاربردی و ضروری در منازل می‌باشد. امروزه با استفاده از ماشین های لباسشویی در منازل، شست و شو لباس ها بسیار آسان شده است. از نکات مهمی که هنگام خرید ماشین لباسشویی باید به آن توجه داشته باشید این است که باید با توجه به تعداد اعضای خانواده آن را انتخاب نمود. ماشین لباسشویی پاکشوما ۷ کیلویی مدل TFB-76401WT یکی از لباسشویی های درب از جلو می باشد که به ۱۶ برنامه شستشو اصلی و ۳ برنامه کمکی مجهز شده است. این لباسشویی دارای موتوری از نوع BLDC با قدرت ۱۴۰۰ دور بر دقیقه می باشد. رنگ بدنه این لباسشویی، سفید و پنل آن به رنگ مشکی است. شما می توانید برای مشاوره و اطلاع از قیمت لباسشویی ۷ کیلویی پاکشوما با بخش فروش ری کالا تماس بگیرید. در ادامه به بررسی ویژگی ها و قابلیت های لباسشویی پاکشوما ۷۶۴۰۱ می پردازیم.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

ماشین لباسشویی یکی از لوازم کاربردی است که امروزه در اکثر خانه ها وجود دارد. معمولا لباسشویی ها به صورت درب از جلو و درب از بالا طراحی می شوند. ماشین لباسشویی پاکشوما 7 کیلویی مدل TFB-76401ST یکی از لباسشویی های درب از جلو می باشد که به 16 برنامه شستشو اصلی و 3 برنامه کمکی مجهز شده است. لباسشویی پاکشوما دارای موتوری از نوع BLDC با قدرت 1400 دور بر دقیقه می باشد. بر روی درب ماشین لباسشویی طلق محافظ طراحی شده که از اتلاف انرژی جلوگیری کرده و از درب محافظت می کند. سیستم شستشوی تاخیری یکی از برنامه های شستشوی کاربردی در این مدل ماشین لباسشویی پاکشوما است با این برنامه شما می توانید زمان شستشو را از 1 تا 24 ساعت به تعویق بیندازید که در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می شود.

 

موتور ماشین لباسشویی پاکشوما ساخت کجاست؟

قطعات به کار رفته در یک محصول تاثیری زیادی در کیفیت آن دارد به همین علت این که موتور ماشین لباسشویی پاکشوما ساخت کجاست بسیار حائز اهمیت است. برند پاکشوما جزو برند هایی است که با استفاده از تجارب برند هایی مانند پاکشوما و سامسونگ سعی کرده قطعات تولیدی خود را به کیفیتی بالایی برساند و همواره از خرید قطعات از کشور های دیگر اجتناب کرده، به همین سبب ماهیت این برند را می توان تماما ایرانی دانست.

 

ویژگی های لباسشویی ۷ کیلویی TFB-76401

ماشین لباسشویی پاکشوما TFB-76401 WT با رنگ سفید و ظرفیت ۷ کیلو طراحی و تولید شده است. درب مشکی بزرگ به همراه پنل نمایشگر زیبا به جذابیت این لباسشویی افزوده است. ویژگی اصلی این لباسشویی، موتور BLDC است. سرعت چرخش دور موتور نیز در این مدل ۱۴۰۰ دور در دقیقه است. این مدل از لباسشویی پاکشوما مجهز به ورودی مستقل آب سرد و گرم جهت صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد. شیشه روی درب پاکشوما نشکن بوده و در برابر ضربات سهمگین و گرما و سرمای زیاد، نمی شکند.

 

دیگ لباسشویی از نوع دیگ الماسه است. در زمان شستشو، دیگ با لباس ها ارتباط مستقیم دارد که این کار بافت لباس را ضعیف می کند. اما با دیگ الماسه سطح تماس لباس ها با دیگ کمتر می شود و شستشوی بهتری را برای شما به ارمغان می آورد.

از امکانات بسیار خوبی که ماشین لباسشویی اینورتر پاکشوما ۷ کیلویی دارد، قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار می باشد. با این سیستم دیگر نگران لباس جامانده خود نخواهید بود. صفحه نمایش دستگاه از نوع تمام لمسی است و به راحتی میتوان با آن کار کرد.

ماشین لباسشویی TFB-76401 دارای سیستم زمان سنج یا تاخیر در شستشو می باشد که شستشوی لباس ها را از ۱ تا ۲۴ ساعت به تاخیر می اندازد. زاویه باز شدن درب، ۱۸۰ درجه و به سمت چپ است. لباسشویی پاکشوما در حین کار ۵۴ دسی بل و هنگام آبکشی ۷۶ دسی بل صدا ایجاد می کند. دستگیره دستگاه به صورت ارگونومیک طراحی شده است.

 

برنامه های شستشو

لباسشویی پاکشوما TFB-76401 دارای ۱۶ برنامه شستشو اصلی و ۳ برنامه کمکی می باشد که کار شستشو را برای انواع البسه و نوع پارچه ها بسیار راحت می کند. برنامه های شستشو شامل شستشوی اقتصادی البسه نخی و کتان، شستشوی ملحفه و روتختی، شستشوی سریع ۱۵ دقیقه ای، شستشوی سریع ۴۵ دقیقه ای، شستشوی البسه حجیم و ضخیم، شستشوی البسه رنگی، شستشوی البسه کودکان، شستشوی البسه ورزشی، شستشو با قابلیت اتوکشی آسان، قابلیت آبکشی اضافه البسه EXTRA RINSE، شستشوی خودکار دیگ و شستشوی Automatic می باشد.

دیگ لباسشویی از نوع دیگ الماسه است در زمان شستشو دیگ با لباس ها ارتباط مستقیم دارد که این کار بافت لباس را ضعیف می کند اما با دیگ الماسه سطح تماس لباس ها با دیگ کمتر می شود و شستشوی بهتری را برای شما به ارمغان می آورد. قابلیت اضافه یا کم کردن لباس در زمان شستشو یکی از مزیت های لباسشویی به شمار می آید چرا که با استفاده از این برنامه می توان لباس را در زمان شستشو کم و یا اضافه کرد. دمای آب لباسشویی قابلیت تنظیم از 20 تا 90 درجه ی سانتی گراد را دارد. برای صرفه جویی مصرف انرژی در ماشین لباسشویی ورودی مستقل آب سرد و گرم تعبیه شده است. آبکشی اضافه البسه، برنامه شستشوی البسه رنگی COLOR WEAR، برنامه شستشوی خودکار دیگ DRUM CLEAN، برنامه شستشوی البسه کودکان Baby care و برنامه شستشوی البسه ورزشی Sport Wear از دیگر برنامه های شستو در ماشین لباسشویی هستند.

 

  • برنامه‌ی شستشوی ملحفه و روتختیDUVET
  • برنامه‌ی شستشوی البسه‌ی رنگی COLOR WEAR
  • برنامه‌ی شستشوی البسه حجیم و ضخیم BULKY
  • برنامه‌ی شستشوی خودکار دیگ DRUM CLEAN
  • برنامه‌ی شستشوی البسه‌ی کودکان Baby care
  • برنامه‌ی شستشوی البسه‌ی ورزشی sport wear
  • برنامه‌ی آبکشی اضافه‌ی البسه EXTRA RINSE
  • برنامه‌ی تنظیم سرعت دور خشک کن (600 تا 1400دور بر دقیقه) SPIN
  • برنامه‌ی شستشوی تاخیری با قابلیت تنظیم از 1 تا 24 ساعت DELAY
  • برنامه‌ی شستشوی اقتصادی البسه نخی و کتان (مقرون به صرفه) COTTON ECO

 

 

 شستشوی ۱۵ دقیقه ای

 این برنامه برای مواقعی است که خیلی عجله دارید و می خواهید لباس را در کمترین زمان شسته و بپوشید. با این برنامه می توانید ظرف ۱۵ دقیقه لباس خود را برای پوشیدن آماده کنید.

 

 شستشوی ۴۵ دقیقه ای

یکی دیگر از برنامه های شستشوی لباسشویی مدل ۷۶۴۰۱، برنامه شستشوی لباس در ۴۵ دقیقه است. از این برنامه می توان برای البسه کثیف استفاده کرد و تا ۹۰ درصد لباس را خشک کرد.

 

اضافه یا کم کردن لباس حین کار (ADD GARMENT)

یکی از ویژگی هایی که لباسشویی پاکشوما مدل ۷۶۴۰۱ دارد این است که می توانید با فشردن یک دکمه لباسشویی را متوقف کرده، درب را باز کرده و لباس اضافه و کم کنید.



:: برچسب‌ها: بررسی ماشین لباسشویی پاکشوما TFB-76401 , کیفیت ماشین لباسشویی پاکشوما TFB-76401 , مشخصات ماشین لباسشویی پاکشوما TFB-76401 , قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما TFB-76401 , خرید ماشین لباسشویی پاکشوما TFB-76401 , ماشین لباسشویی پاکشوما ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

شرکت تی سی ال در سال 1981 ‌تأسیس شد. در ابتدا تی سی ال تحت عنوان شرکت لوازم خانگی TTK در حوزه تولید نوار ضبط صوت فعالیت می‌کرد. تی سی ال در ادامه فعالیت‌های خود، به تولید تلفن، تلویزیون، موبایل، یخچال، ‌ماشین لباسشویی، سیستم‌های تهویه مطبوع، لوازم خانگی کوچک و پنل LCD/LED پرداخت.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

دفاتر فروش این شرکت در بیش از 80 کشور بوده که بیش از 160 کشور و منطقه در جهان را پوشش می‌دهد. در سال 2015 فروش تلویزیون LCD شرکت تی سی ال در مقام سوم جهان، فروش گوشی‌  موبایل مقام پنجم،‌ فروش پنل‌های LCD/LED مقام ششم و فروش سیستم‌های تهویه مطبوع مقام پنجم در چین، فروش ماشین لباسشویی مقام ششم و ‌فروش یخچال فریزر مقام هفتم را داشته است. برند تی سی ال مقام ششم در 100 برند برتر چین را داشته و برند اول در صنعت تلویزیون‌های رنگی به مدت 10 سال متوالی بوده است.

در شهریور ماه 1396 گروه مادیران با همکاری خود با برند تی سی ال، عرضه گسترده لوازم خانگی و صوتی تصویری تی سی ال را در ایران آغاز کرد که موید فصلی نوین در تاریخ گسترش فعالیت‌های این شرکت بوده است. گروه مادیران به ارائه محصولاتی تازه با قیمت مناسب و با کیفیت به همراه خدمات پس از فروش بی رقیب به مردم ایران می‌پردازد  چرا که معتقد است مردم ایران شایسته بهترین‌ها هستند.  تلویزیون های تی سی ال در سایز های مختلفی از 32 اینچ برای فضاهای کوچک و نقلی تا 85 اینچ برای فضاهای بزرگ و سالن های وسیع موجود هستند تا مشتریان مختلف بسته به نیاز، بودجه و سلیقه خود بتوانند از بین آنها تلویزیون مناسب خود را انتخاب کنند.

 

 

تلویزیون تی سی ال مدل 43D3000

تلویزیون تی سی ال مدل 43D3000 ساخت ایران با اندازه 43 اینچ یکی از محصولات جدید شرکت تی سی ال است. تلویزیون های FULL HD 1080P دارای وضوح تصویر بسیار بالای 2 مگاپیكسل (1920x1080) هستند. اطلاعات تصویر دریافتی توسط تلویزیون های دارای این تكنولوژی دوبرایر تلویزیون های WXGA(1366 x 768) است.

DVB-T2 در تلویزیون تی سی ال مدل 43D3000

DVB-T2 پیشرفته ترین سیستم گیرنده دیجیتال زمینی دنیاست، که در تلویزیون تی سی ال مدل 43D3000 استفاده شده است؛ که دارای ساختار پایدار، قابلیت ها و انعطاف بیشتری نسبت به سایر سیستمهای دیجیتال است و همچنین از سسیستم های SD,HD, UHD, Mobile TV پشتیبانی می کند.

DOLBY AUDIO

از قویترین و مجرب ترین تكنولوژیهای پخش صدای فراگیر و سه بعدی است كه صدای دیجیتال را با كیفیت بسیار بالا از طریق پخش در كانالهای مجزا و مستقل از یكدیگر (كانالهای: چپ/ راست/ فراگیر چپ/ فراگیر راست/ وسط و كانال پخش اصوات فركانس پایین باس) به شنونده ارائه می دهد. 5 بلندگوی مستقل از یكدیگر توسط تكنولوژی DOLBY صدای فراگیر و شفاف را پخش كرده و وظیفه پخش اصوات فركانس پایین باس بعهده بلندگوی باس خواهد بود.طراحی فوق باریک قاب تلویزیون 43 اینچ تی سی ال باعث می شود این محصول زیبایی منحصر به فردی به محیط اطراف خود ببخشد.    

کیفیت تصویر Full HD

در تلویزیون تی سی ال 43 اینچ از بهترین تکنولوژی‌ها به کارگرفته شده است و بر خلاف قیمت کم آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. صفحه

این دستگاه دارای تکنولوژی LED می‌باشد که این امکان تنها برای تلویزیون های گران قیمت فراهم می‌باشد.

رزولوشن 1080 × 1920 

رزولوشن 1080 × 1920 پیکسلی این تلویزیون با ابعاد آن متناسب است و تصویری مناسب را به نمایش می‌گذارد. بنا به سلیقه ‌ی خود، می‌توانید
یکی از حالت‌های تصویر را انتخاب کرده و از تماشای آن لذت ببرید؛ همچنین زاویه‌ ی گسترده‌ ی دید این مدل، به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به‌راحتی در حالت‌های مختلف به آن نگاه کنید.  

دارای گیرنده دیجیتالی

تا این جای مطلب متوجه شدید که این تلویزیون، کاملا منحصر به فرد است و با ویژگی های عمومی و اختصاصی بسیار و قیمتی بسیار مقرون به صرفه همان دستگاهی است که همه به آن نیاز دارند. یکی دیگر از ویژگی های بی نظیر این دستگاه این می‌باشد که  دارای گیرنده دیجیتالی است و جهت تماشای برنامه های تلویزیونی ای که نیاز به آنتن دارند، دیگر نیازی نیست که هزینه اضافی بکنید و گیرنده خریداری کنید. این قطعه که درون تلویزیون تعبیه شده است، درواقع یک واسطه بین آنتن و تلویزیون محسوب شده و با تقویت کیفیت صفحه، تصویر بهتری را نمایش می‌دهد. این مدل برای سهولت کار کاربران،به درگاه USB و HDMI مجهز است که امکان اشتراک‌گذاری فایل‌های متنوع را فراهم می‌کند. 

 

ضبط برنامه‌های تلویزیون تی سی ال مدل 43D3000

ازدیگر قابلیت هایی که مشتریان را مجذوب خود کرده است، قابلیت ضبط کردن برنامه ها ی تلویزیونی یا همان است. همچنین تلویزیون تی سی ال 43 اینچ دارای قابلیت جدول بندی برنامه های تلویزیونی یا اصطلاحا (EPG) می‌باشد. 

 

مشخصات ظاهری و طراحی:

تلویزیون ال ای دی مدل D300043 سایز 43 اینچ یکی از مدل‌های بسیار محبوب شرکت تی سی ال است.  طراحی و ویژگی‌های ظاهری اولین فاکتوریست که در هنگام خرید تلویزیون به چشم می‌آید. این مدل تلویزیون با برخورداری از صفحه تخت، طراحی بسیار باریك و زیبا و پایه‌هایی که در دو طرف آن قرار گرفته، زیبایی و طراحی چشم نوازی را به مشتری خود هدیه می‌دهد. ابعاد این مدل با پایه 194 × 622.6 × 970.2 میلی‌متر و وزن آن 7 کیلوگرم است.

سایر امکانات:

از قابلیت‌ها و امکانات این محصول می‌توان به قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیونی (PVR)، قابلیت جدول زمان‌بندی برنامه‌ها (EPG) اشاره کرد. این محصول همچنین از فرمت‌های ویدئویی MPEG1/2/4 , H265 , VC1 , FLV فرمت‌های پخش عکس JPEG , BMP , PNG و فرمت‌های پخش موزیک MP3 , AC3 پشتیبانی می‌کند.

گارانتی تلویزیون جی پلاس 43D3000

با خرید محصولات تی سی ال، شما از گارانتی ای معتبر و پر سابقه یعنی گارانتی شرکت مادیران برخوردار می شوید؛ که با توجه به کمبود لوازم جانبی محصولاتی که گارانتی معتبری در کشور ندارند، فاکتور بسیار مهمی برای خرید لوازم خانگی می باشد.

 


سوالات متداول:

تلویزیون تی سی ال ساخت کجاست؟ تی سی ال یک برند چینی است، اما تلویزیون‌های این شرکت در ایران توسط شرکت مادیران مونتاژ و راهی بازار می‌شوند. می‌توان گفت این محصولات با تکنولوژی TCL در ایران تولید می‌شوند.

بهترین تلویزیون تی سی ال کدام است؟ از بین تلویزیون‌های شرکت تی سی ال که در ایران یافت می‌شوند می‌توانیم به 55P615 و  43D3000i و 32D3000i اشاره کنیم.

 



:: برچسب‌ها: بررسی تلویزیون تی سی ال مدل 43D3000 , کیفیت تلویزیون تی سی ال مدل 43D3000 , مشخصات تلویزیون تی سی ال مدل 43D3000 , خرید تلویزیون تی سی ال مدل 43D3000 , فروش تلویزیون تی سی ال مدل 43D3000 , تلویزیون تی سی ال مدل 43D3000 ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

یخچال آیس پول:

کابین یخچال icepool هیمالیا، از 4 طبقه و سه کشوی مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات ساخته شده که روی درب این کابین، آبسردکن و یخساز هم دیده می‌شود. البته مخزن نگهداری یخ، در بخش فوقانی فریزر است و انتظاری جز این هم نمی‌رفت.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

آبسردکن و یخساز یخچال آیس پول هیمالیا به جای اتصال به یک مخزن آب، به طور مستقیم با لوله کشی از آب شهری استفاده می‌کند که در این مسیر آب از فیلتر تصفیه می‌گذرد به طوری که این مورد را به تنهایی یک مزیت برجسته این یخچال دوقلو تبدیل کرده است.

درون این یخچال نه خبری از دردسر برفک‌ها خواهد بود و نه آلودگی‌های باکتریایی چرا که فناوری نوفراست (بدون برفک) و تکنولوژی ضد باکتری و لاستیک دور درب آنتی باکتریال مانع از تشکیل برفک و نفوذ و رشد باکتری در یخچال می‌شود.

اگر تازگی مواد غذایی به خصوص میوه و سبزی در یخچال، از اولویت خاصی برای شما برخوردارند لازم است بدانید سیستم پلاسمای تعبیه شده در یخچال فریزر هیمالیا مدل ایس پول طراوت و تازگی مواد غذایی داخل یخچال را تضمین می‌کند.

فریزر آیس پول:

فریزر مدل آیس پول هیمالیا، تجلی رویای یک فریزر جادار واقعی است. این فریزر هشت محفظه کشویی دارد که جزیان هوای سرد در آن به لطف سیستم گردش هوای یکنواخت به طور دائم در حرکت است. این مدل، موتور سکاپ دارد و در کنار آن به کمپرسورهای آب و هوای گرمسیری مجهز است. فیلتر تصفیه هوا هم در هر دو کابین (یخچال و فریزر) به بهداشت و سلامت محصولات نظارت دارد.

طراحی و اندازه یخچال دوقلو هیمالیا ایس پول:

همانطور که متذکر شدیم معیاری که انتخاب درست شما را تضمین می‌کند نه این متن تحلیلی بلکه اشراف کامل بر سطح توقعات و نیازتان از خرید یخچال است. اگر فضای اِشغالی توسط یخچال در آشپزخانه برایتان اولویت ندارد و طرفدار پر و پا قرص یخچال فریز های جادار هستید، یخچال هیمالیا مدل آیس پول کاندید مناسبی است.

گنجایش این یخچال 17 فوت است که در مجموع با احتساب فریز، 34 فوت به شما فضای برای نگهداری مواد غذایی می‌دهد؛ پس با یک یخچال دوقلوی 192 در 65 در 132 سانتی‌متری طرف هستید که شاید برای آشپزخانه‌های خیلی کوچک، وصله ناجوری باشد. البته اگر مشکل جا، با جدا کردن یخچال و فریزر و استفاده مجزا از هر یک حل شود، این مدل قابلیت استفاده مجزا هم دارد.

در نگاه اول، منکر شباهت‌های ظاهری یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل آیس پول با یخچال هیمالیا مدل پانوراما نیستیم؛ خصوصا دستگیره‌های بلند و فلزی تعبیه شده رو درب‌ها که حسابی به این شباهت دامن می‌زند.

از دیگر خصوصیات ظاهری یخچال دوقلو هیمالیا ایس پول داشتن رنگ سیلور است. رنگ سیلور این محصول از سری رنگبندی های پرطرفدار برند هیمالیا بوده است. این رنگ در مدت زمان نسبتا کمی به فروش بالایی دست یافت.

روی هر دو درب (درب یخچال و فریزر) کنترل پنل لمسی تعبیه شده تا علاوه بر تنظیم دما، کنترل تمام فرآیندهای این یخچال (به عنوان مثال دکمه انجماد سریع مواد غذایی، بهینه سازی مصرف برای مسافرت و…) زیر نظر کاربر باشد. پنل لمسی و آبسردکن، پررنگ‌ترین اِلمان‌هایی هستند که طراحی مدرن و همگام با تکنولوژی روز یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل IcePool را به رخ می‌کشد.

یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل آیس پول نوفراست دارای یخساز

یخچال فریزر دوقلو هیمالیا با ارتفاع 192، عرض 130 و عمق 65 سانتی متر یک محصول جادار و مناسب برای خانواده های پرجمعیت ایرانی است.ظاهر زیبا و ویژگی های این محصول باعث شده تا رقیبی برای محصولات خارجی به شمار آید. طوری که در نگاه اول دستگیره های شیک و دو صفحه نمایش دیجیتالی تمام لمسی و یک آبسرد کن با طراحی زیبا توجه شما را به خود جلب می کند. لازم به ذکر است در صورتی که با کمبود فضا در آشپزخانه خود مواجه هستید می توانید یخچال و فریزر را به صورت مجزا از هم نیز استفاده کنید.

 

افزایش ماندگاری مواد غذایی با هیمالیا

اگر تصور می‌کنید تزریق سرما تنها راهکار شرکت هیمالیا برای بالا بردن ماندگاری مواد غذایی است، سخت در اشتباهید. یخچال هیمالیا در کنار کنترل هوشمند درجه دما که دراختیار کاربر قرار می‌دهد، با سیستم گردش هوای چندگانه هم از تشکیل برفک جلوگیری کرده و هم دمای تمام طبقات را متعادل نگه می‌دارد.البته مهندسان این شرکت به همین یک ویژگی بسنده نکرده و تکنولوژی Vita Fresh (نگه داری طولانی مدت و سالم مواد غذایی) را نیز در این راستا به کار گرفته‌اند. همچنین با وجود تکنولوژی AVP(ضد باکتری) که در اغلب محصولات این برند دیده می‌شود، ماندگاری مواد غذایی در کنار سلامت و بهداشت (با حذف باکتری‌) آن‌ها نیز تضمین شده است.

 

سیستم عیب یاب هوشمند

همه چیز حتی عیب یابی یخچال فریزرها از حالت سنتی فاصله گرفته و در مسیر هوشمند قرار گرفته‌اند. شاید تا سال‌ها پیش برای عیب یابی یخچال نیاز به حضور تعمیرکار بود اما نسل جدید یخچال فریزر هیمالیا، با نمایش چند کد کوتاه روی نمایشگر، پروسه عیب یابی را کوتاه و ساده کرده است، با این تکنولوژی فرآیند تشخیص و تعمیر یخچال فریزر هم سریع و هم ساده شده است.

 

 

 

برچسب انرژی A یخچال فریزر هیمالیا مدل ایس پول ice pool:

طراحان ایرانی هیمالیا، اخطار باز ماندن درب‌ها، چراغ روشنایی LED (با کمترین میزان گرمای تولیدی) و محفظه‌ی دمای پایین را در جهت پیاده‌سازی سیستم مصرف اقتصادی یخچال فریزر دوقلو  هیمالیا مدل ice pool تعبیه کرده‌اند تا در کنار دیگر مشخصات فنی این دستگاه، به برچسب انرژی A دست یابد.

اگر قصد مسافرت دارید، بهتر است از طریق کنترل پنل گزینه بهینه سازی مصرف در مسافرت را فعال کنید تا میزان مصرف به اقتصادی‌ترین و به صرفه‌ترین حالت ممکن برسد.

گارانتی یخچال فریزر هیمالیا مدل ایس پول:

یکی از عواملی که میتواند برای خرید شما را مطمئن کند،خدمات پس از فروش است. خدمات پس از فروش و گارانتی این اطمینان را به شما میدهد که محصول از کیفیت بالایی برخوردار است. این برند با توجه به کیفیت خود محصولاتش را گارنتی کرده است. شرکت هیمالیا برای یخچال ایس پول 30 ماه گارانتی در نظر گرفته است.

 

سوالات متداول در فروشگاه لوازم خانگی

میزان صدای محصولات هیمالیا چقدر است؟

تمام محصولات هیمالیا بی صدا و زیر ۴۰ دس بل است

نصب و راه اندازی محصولات هیمالیا چگونه است؟

نصب دستگاه توسط افراد مجرب شرکت هیمالیا در تمامی نقاط ایران انجام می شود

 



:: برچسب‌ها: بررسی یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل آیس پول , کیفیت یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل آیس پول , مشخصات یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل آیس پول , خرید یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل آیس پول , قیمت یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل آیس پول , ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

کیفیت ماشین ظرفشویی اسنوا (SNOWA)

در نقد و بررسی ظرفشویی اسنوا بررسی کیفیت ماشین ظرفشویی اسنوا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد . همانطور که پیش تر هم بیان کردیم قطعات ساخته شده ماشین ظرفشویی اسنوا از دیگر شرکت ها و کشور ها وارد ایران می شود و در ایران مونتاژ می گردد اما نکته ای که در اینجا مهم است این می باشد که برند اسنوا همیشه در تلاش بوده است تا از بهترین و با کیفیت ترین قطعات استفاده کند که اطمینان بالایی هم به آن دارد . با توجه به نظرات مصرف کنندگان می توان این گونه برداشت کرد که ماشین ظرفشویی های اسنوا از کیفیت خوبی برخوردار هستند .در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

 

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226 از جدیدترین مدل ظرفشویی های با کیفیت تولید شده توسط شرکت اسنوا می باشد. بهبود کیفیت و عملکرد دستگاه و طراحی بهبود یافته از مشخصات این محصول به حساب می آید. ماشین ظرفشویی اسنوا توسط متخصصان شرکت اسنوا ساخته شده و تکمیل شده ی مدل قدیمی SWD-148 می باشد. ظرفشویی 266 اسنوا از ظرفیت بالا برخوردار بوده و مناسب برای 12 نفره می باشد که وسیله ای ایده آل برای خانواده های پر جمعیت به حساب می آید و شما را از استفاده چند باره از دستگاه بی نیاز می کند. ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD 226 W از جدیدترین مدل ظرفشویی های با کیفیت تولید شده توسط شرکت اسنوا می باشد. بهبود کیفیت و عملکرد دستگاه و طراحی بهبود یافته از مشخصات این محصول به حساب می آید. این محصول توسط متخصصان شرکت اسنوا ساخته شده و تکمیل شده ی مدل قدیمی SWD-148 می باشد. ظرفشویی 266 اسنوا با ظرفیت بالا و از نظر شمارش 12 نفره می باشد و ایده آل برای خانواده های پر جمعیت به حساب می آید و شما را از استفاده چند باره از دستگاه بی نیاز می کند.

 

برنامه شستشوی ( 60 دقیقه) در ماشین ظرفشویی

برنامه شستشـوی سـریع ماشین ظرفشویی اسنوا این امکان را فراهم میسـازد تا ظروفی را که بصورت روزانـه مـورد اسـتفاده قـرار میگیرنـد و کثیفـی چندانـی ندارنـد، در زمـان کوتـاه یک ساعته شستشـو دهیـد. ایـن برنامـه، شستشـو در ماشین ظرفشویی ، را بـا نهایـت صرفـه جویـی در مصـرف آب و انـرژی انجـام خواهـد داد. با وجود این صرفه جویی شستشوی قدرتمند این مدل از ظرفشویی و صدای کم محصول گزینه مناسبی برای انتخاب شما مصرف کنندگان عزیز باشد.  

 

عملکرد و برنامه های ماشین ظرفشویی اسنوا  SWD-226

ماشین ظرفشویی اسنوا دارای صدای کم می باشد، به طوری که میزان صدای آن تقریبا به 49 دسی بل می رسد. همچنین مصرف آب این مدل از ظرفشویی حدود 11 لیتر می باشد که نسبت به نمونه های مشابه مصرف کمتری دارد. سیستم ها و برنامه های شستشوی کاربردی زیادی در این مدل از ظرفشویی وجود دارد ، مانند سیستم عیب یاب هوشمند (intelligent troubleshooting) که مشکلات بوجود آمده در دستگاه را بصورت هوشمند اعلام می کند. برنامه شستشوی اتوماتیک همچنین برنامه شستشوی شدید نیز در ماشین ظرفشویی 12 نفره اسنوا تعبیه شده که بصورت قدرتمند عملیات شستشوی ظروف را انجام می دهد. 

 

 

برنامه آبکشی پیش از شستشو- Pre-Rinse

زمانـی کـه بارگـزاری ظرف‌هـا کامـل نشـده و قصـد داریـد قبـل از شـروع شستشـو ظرف‌هـای دیگـری را بـه ماشـین ظرفشـویی اضافـه کنیـد بهتـر اسـت بـرای جلوگیـری از بـو گرفتـن ظرفهـا و یـا خشـک شــدن کثیفــی روی آنهــا، از برنامــه خیســاندن ظــروف اســتفاده کنیــد.

ایــن برنامــه، خیســاندن ظرف‌هــا را در ۱۱ دقیقــه بــا اســتفاده از آب ســرد انجــام خواهــد داد

 

 

سایر مشخصات ماشین ظرفشویی اسنوا مدل   SWD-226

  • برنامه آبکشی
  • برنامه شستشوی سریع در ۴۲ دقیقه
  • برنامه شستشوی روزانه در ۶۰ دقیقه
  • شروع شستشو با تاخیر
  • شستشو با نصف ظرفیت
  • مخزن شستشوی تمام استیل
  • قابلیت تنظیم ارتفاع سبد بالایی
  • میزان صدا ۴۹ دسیبل
  • سنسور تشخیص نشتی آب
  • سیستم عیب یاب هوشمند

 

 

مزایای ماشین ظرفشویی اسنوا

  • ماشین ظرفشویی اسنوا از کیفیت خوبی برخوردار می باشد .
  • ماشین ظرفشویی های اسنوا کارایی خوبی دارند .
  • به گفته برخی از مصرف کنندگان ماشین ظرفشویی های اسنوا از صدای خوبی برخوردار هستند .
  • ماشین ظرفشویی اسنوا محصوا داخلی می باشد و خرید آن به معنای حمایت از تولید ملی است .
  • با مدل ظرفشویی هایی از برندهای خارجی می تواند رقابت کند .
  • معمولا ظرفیشویی های اسنوا از شس و شی خوبی برخوردار می باشد .
  • ماشین ظرفشویی های اسنوا بنرامه های مختلفی باری شست و شوی دارند .

معایب ماشین ظرفشویی اسنوا

  • ماشین ظرفشویی های اسنوا در مقایسه با مزایای ان ها از معایب بسیار کمی برخوردار هستند که ان ها هم تنها چند نفر از عزیزان مصرف کننده قید کرده اند نه همه آن ها ف تاوجه داشته باشید که این معایب توسط همه افراد تایید نشده است .
  • به گفته برخی از افراد ظرفشویی های اسنوا با توجه به آن که ایرانی است قیمت بالایی دارند .
  • ظاهر برخی از ماشین ظرفشویی های اسنوا کمی ضعیف است.
  • عده ای هم بر این باور هستند که ظرفشویی اسنوا صدای زیادی دارد .

 

 

گارانتی ماشین ظرفشویی اسنوا (SNOWA)

پس از بررسی قیمت گرانترین ماشین ظرفشویی اسنوا سوالاتی که در مورد گارانتی ظرفشویی اسنوا میپرسند خیلی زیاد است . اسنوا با توجه به اعتمادی که محصولات خود دارد و همچنین همانند دیگر برند های معتبر جهانی محصولات خود را همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش به فروش می رساند . ماشین ظرفشویی اسنوا دارای گارانتی 24 ماهه می باشد ، همچنین می توانید از خدمات پس از فروش ده ساله اسنوا نیز استفاده کنید .

 

نمایندگی خدمات پس از فروش لوازم خانگی اسنوا

 

انتخاب الکترونیک به عنوان مرکز مجاز ارائه خدمات پس از فروش لوازم خانگی اسنوا در قالب یک مرکز منسجم و حرفه ای دقیق ترین و به روزترین خدمات را به مشتریان عرضه می دارد. پاسخ به مهم ترین دغدغه های کاربران یکی از اصلی ترین اولویت های مرکز ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش اسنوا است

 

 

 

 

 

سوالات متداول

ظرفشویی اسنوا خوبه بخرم ؟

قطعا در نقد و بررسی ماشین ظرفشویی اسنوا سوالی که اهمیت دارد این است که آیا ماشین ظرفشویی اسنوا خوبه بخریم ای نه که برای پاسخ به این سوال لازم است تا ویژگی های ماشین ظرفشویی اسنوا را بررسی نیم .

 

ماشین ظرفشویی اسنوا خوبه بخرم یا ال جی و سامسونگ ؟

انتخاب از بین برندهای گوناگون بستگی به سلیقه و نیاز شما دار اما توصیه ما این است که به خوبی ویژگی های برند هایی چون سامسونگ ، برند ال جی و اسنوا را بشناسید و سپس تصمیم بگیرید .

 

قیمت گرانترین ماشین ظرفشویی اسنوا چقدر است ؟

در حال حاضر قیمت گرانترین ماشین ظرفشویی اسنوا 20 میلیون تومان میباشد اما قطعا در طی چند سال آینده ممکن است این قیمت ها دست خوش تغییرات متنوعی می شوند .

 



:: برچسب‌ها: بررسی ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226 , کیفیت ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226 , مشخصات ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226 , قیمت ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226 , خرید ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226 , فروش ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226 , گارانتی ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226 , ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

سامسونگ

گروه سامسونگ در حال حاضر مجموعه‌ای از ۸۰شرکت مختلف است که به‌صورت مستقل در بازار سهام کره‌ی جنوبی ثبت شده‌اند. از کاربران عادی تا شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی بزرگ و دولتی سرتاسر جهان از خدمات و محصولات سامسونگ استفاده می‌کنند. به عنوان مثال همکاری با شرکت شل قراردادی به ارزش ۵۰ میلیارد دلار، برای تأمین تجهیزات ذخیره‌سازی گاز مایع را برای این شرکت انجام خواهد داد. سامسونگ در حال ساخت یک کشتی با وزن ۶۰۰ هزار تن برای شرکت شل است که در زمان آماده‌سازی بزرگ‌ترین کشتی جهان خواهد بود.در ادامه این مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

 

 

شرکت سامسونگ با هدف بهبود زندگی در سراسر جهان، از بزرگ ترین و شناخته شده ترین برندهای تولید کننده کولرگازی و اسپلیت در جهان می باشد. کولر گازی اسپلیت، از محصولات پر فروش و با کیفیت این شرکت می‌باشند که در انواع و ظرفیت‌های مختلف، تولید و عرضه می‌گردد.

کولرگازی سامسونگ 24000 اینورتر AR24TSHGAWK/FA با رده انرژی B، با به کارگیری کمپرسور قدرتمند روتاری T1، سرمایش و گرمایش منزل یا محل کار شما را تأمین می‌کند. این محصول با بهره‌گیری از گاز مبرد R410a، علاوه سازگار بودن با محیط زیست، موجب افزایش راندمان و کاهش مصرف انرژی می‌گردد.

از دیگر ویژگی‌های مهم این کولر گازی، حالت خواب راحت (Good Sleep) است که بر اساس ریتم خواب انسان عمل می‌کند و با کنترل مقدار سرمادهی ویا گرمادهی، دمای ایده‌آل را ثابت نگه می‌دارد تا شما خوابی راحت، لذت بخش و بدون استرس را تجربه کنید.

در سایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز، مشخصات فنی و قیمت های تضمین شده انواع کولر گازی سامسونگ، با گارانتی اصلی و خدمات پس از فروش کامل، جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه و هوشمند برای شما عزیزان ارائه گردیده است.

 

معرفی کولرگازی اینورتر 24000 سامسونگ AR24TSHGAWK/FA

کولر گازی اینورتر سامسونگ 24000 مدل AR24TSHGAWK/FA با بهره‌مندی از فیلتر سه لایه آنتی باکتریال به پاکسازی ۶۰ درصدی گرد و خاک و آلاینده‌های پراکنده در محیط کمک کرده و فضایی عاری از هر نوع گرده و آلرژن برای تنفس کاربران فراهم می‌آورد. تکنولوژی Auto Changeover در این کولر گازی عملکرد دستگاه را به صورت اتوماتیک بر مبنای شرایط دمایی حاکم بر محیط تغییر می‌دهد. از جمله مزایای استفاده از اسپلیت سامسونگ مدل AR24TSHGAWK/FA می‌توان به ساختار ظاهری لوکس و زیبا، حمل و جابجایی راحت، بهره‌مندی از گاز R410a، کارکرد آرام و کم صدا و مصرف بهینه این سیستم اشاره نمود.

کولر گازی سامسونگ از بهترین و باکیفیت ترین کولرهای گازی بوده و نمونه های مختلفی از این کولرهای گازی در بازار وجود دارد. شما می توانید برای انتخاب بهترین ظرفیت و مدل کولرهای گازی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

 

 

ویژگی‌های کولرگازی سامسونگ AR24TSHGAWK/FA

  • نمایشگر دمای محیط بر روی پنل داخلی
  • دارای کندانسورهای مسی دو لایه که ضمن خاصیت انتقال حرارت بسیار بالا، در برابر خوردگی بسیار مقاوم می‌باشد.
  • به کارگیری کمپرسور قدرتمند روتاری T1 (سازگار با آب و هوای معتدل) با قابليت كاركرد تا دماي 43+ درجه سانتيگراد.
  • بهره‌گیری از فناوری Auto Changeover : این فناوری تغییر خودکار عملکرد کولر گازی سامسونگ است که براساس دمای تنظیمی و دمای حال حاضر اتاق عمل می‌نماید.
  • دارای فیلتر سه لایه آنتی‌باکتریال : این فیلتر قادر است تا 60 درصد از گرد و غبار و باکتری های آلرژی زای محیط را به خود جذب کند.
  • مجهز به تکنولوژی Fast Cooling : براساس این تکنولوژی، کمپرسور و موتور فن داخلی در حالت Fast، با حداکثر توان خود به مدت 30 دقیقه کار می‌کنند تا دمای محیط را خیلی سریع به دمای تنظیمی کاربر برسانند
  • مجهز به تکنولوژی خواب راحت (Good Sleep)

 

نکات قبل و پس از خرید کولر گازی سامسونگ مدل AR24TSHGAWK/FA

قبل از انتخاب و سفارش خرید هر یک از کولرهای گازی سامسونگ، به آمپر (A) برق مصرفی آن با توجه به توان و مشخصات کنتور برق واحد خود دقت فرمایید.

در صورتی که لوله‌های رابط اسپلیت از قبل به صورت توکار اجرا شده‌اند و یا فاصله عمودی (ارتفاع) لوله‌های رابط بین پنل داخلی و کندانسور بیرونی، بیشتر از 7 متر است؛ جهت انتخاب اسپلیت مناسب، این موضوع را قبل از خرید با کارشناسان فروش دماتجهیز در میان بگذارید.

پس از تحویل کولرگازی یا اسپلیت سامسونگ خریداری شده، به هیچ عنوان به بسته‌بندی آکبند دستگاه، دست نزنید. در واقع اولین اقدام شما باید تماس با مرکز خدمات مجاز نصب شرکت سامسونگ، توسط شماره تلفن‌های درج شده روی کارت گارانتی یا کارتن کولر، برای هماهنگی ارسال نصاب جهت انجام عملیات نصب، بهره‌برداری و گارانتی دستگاه باشد. بدیهی است تعیین دقیق زمان نصب بر اساس نوبت و صرفاً توسط سرویس کاران مجاز شرکت سامسونگ تعیین می‌شود.

به منظور کاهش مؤثر مصرف برق کولرهای گازی یا اسپلیت، همیشه دمای آن را روی 25 درجه سانتیگراد تنظیم نمایید. این عمل باعث خاموش شدن متناوب کمپرسور دستگاه و کاهش هزینه برق مصرفی شما می‌گردد.(تنظیم دمای اسپلیت یا کولر گازی روی عدد 25 در تأمین شرایط هوای مطلوب و مورد نظر شما و همچنین کاهش مصرف برق کاملا مؤثر است.)

 

 

مشخصات فنی کولر گازی اینورتر سامسونگ 24000 مدل AR24TSHGAWK/FA

  • نام برند: سامسونگ (Samsung)
  • مدل دستگاه: AR24TSHGAWK/FA
  • نوع کارکرد دستگاه: سرمایش و گرمایش
  • رده مصرف انرژی: A
  • نوع کمپرسور: روتاری T1 (مجهز به کیت اینورتر)
  • شرایط آب و هوایی کارکرد دستگاه: معتدل
  • حداکثر دمای کارکرد دستگاه: ۴۳+ درجه سانتی گراد
  • نوع گاز مبرد: R410a (دوست ‌دار محیط زیست)
  • ظرفیت اسمی: ۲۴۰۰۰ بی‌تی‌یو بر ساعت
  • ظرفیت سرمایشی: ۲۲۰۰۸ بی‌تی‌یو بر ساعت
  • ظرفیت گرمایشی: ۲۳۰۳۲ بی‌تی‌یو بر ساعت
  • ابعاد یونیت داخلی: ۱۰۷۸ × ۳۲۵ × ۲۴۶ میلی متر (طول × عرض × عمق)
  • ابعاد یونیت خارجی: ۹۱۲ × ۳۷۳ × ۶۴۶ میلی متر (طول × عرض × عمق)
  • وزن خالص یونیت داخلی: ۹ کیلوگرم
  • وزن خالص یونیت خارجی: ۱۷ کیلوگرم
  • میزان صدای پنل: ۴۴ دسی‌بل
  • میزان صدای کندانسور: ۴۷ دسی‌بل
  • طول لوله کشی: ۱۵ متر
  • ارتفاع لوله کشی: ۸ متر

 

 

مراکز گارانتی سامسونگ در ایران

همانطور که می دانید محصولات سامسونگ گارانتی دار هستند و  به همین سبب در تمامی مراکز فروش دفاتر مشخصی دارد به همین خاطر در ایران نیز دفاتری مشخص دارد. (برای کسب اطلاعات بیشتر به فروشگاه لوازم خانگی اعتماد کالا مراجعه کنید.)

 



:: برچسب‌ها: بررسی کولرگازی سامسونگ AR24TSHGAWK/FA , کیفیت کولرگازی سامسونگ AR24TSHGAWK/FA , مشخصات کولرگازی سامسونگ AR24TSHGAWK/FA , قیمت کولرگازی سامسونگ AR24TSHGAWK/FA , خرید کولرگازی سامسونگ AR24TSHGAWK/FA , کولرگازی سامسونگ AR24TSHGAWK/FA ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

ساید بای ساید دوو سری پرایم 32 فوت مدل D2S-3133GW

ساید بای ساید دوو سری پرایم 32 فوت مدل D2S-3133GW یکی از زیباترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت دوو است که وارد بازار شده است. ساید بای ساید دوو مدل Fresh Land سری پرایم 2 درب است که از طراحی بی نظیری بهره مند است و زیبایی خاصی به آشپزخانه شما می دهد. این یخچال نمونه ای به روز شده از ساید بای ساید دوو D2S-3033GW می باشد که این شرکت با اعمال تغییراتی آن را روانه ی بازار کرده است. برچسب انرژی (Energy label) این محصول +A می باشد که تا حد زیادی در کاهش مصرف برق صرفه جویی می کند.این محصول با طراحی بی نظیر و همچنین ایجاد دمای و شرایطی مناسب برای نگهداری  انواع مواد غذایی عملکرد خوبی را در حفظ تازگی آنها از خود به جای گزاشته است.در ادامه با فروشگاه لوازم خانگی اعتماد کالا همراه باشید.

 

ظرفیت یخچال فریزر ساید بای ساید دوو 3133

بخش یخچال دوو مدل D2S-3133 در 4 طبقه شیشه‌ای بدون قاب طراحی شده‌است که ظرفیتی معادل 440 لیتر دارد. دارای دو کشو مخصوص نگهداری میوه‌ها و سبزیجات است. قسمت در یخچال، بار خانگی با فناوری جدید آرام بازشو تعبیه شده است. این فناوری کمک می‌کند دسترسی به مواد غذایی برای افراد آسان‌تر شود. فروشگاهی که کالا را از آن خریداری می‌کنید حق گارانتی انتخاب سرویس را مشخص می‌کند.

فریزر یخچال ساید بای ساید دوو دارای ظرفیت 224 لیتری است. سه طبقه و سه درب کشویی جادار دارد. آبسردکن و یخساز کارآمد یخچال فریزر دوو مدل 3133 از نقاط قوت آن محسوب می‌شود زیرا قابلیت اتصال به آب شهری و نوشیدن آب خنک در هر لحظه را برای شما فراهم کرده است.

ابعاد یخچال دوو مدل 3133

ابعاد یخچال دوو مدل D2S-3133 با بالاترین استانداردها تعیین شده‌است. ارتفاع یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133 سری پرایم دو در 181.6 سانتی متر و عرض آن  ۹۱.۶ سانتی متر است. گنجایش کل یخچال ۳۲ فوت محاسبه می‌شود و عمق آن با درب ۸۴ سانتی متر است.

 

 

سامانه سرمایش سریع

از جمله قابلیت های ساید بای ساید 32 فوت دوو می توان به قابلیت سرمایش سریع یخچال اشاره کرد. به واسطه این قابلیت کمپرسور با حداکثر قدرت تا 150 دقیقه تا منهای 4 درجه یکسره به فعالیت خود ادامه می دهد.

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک

ساید بای ساید دوو  دارای سامانه ای برای تشخیص میزان دمای اطراف و کنترل سرمایش می باشد. این سامانه با تشخیص دمای بیرون یخچال به واسطه سنسورهای تعبیه شده و پس از تحلیل اطلاعات آنها را به کمپرسور اتتقال می دهد. کمپرسور نیز عملکردی بهینه اقدام به ایجاد دمای مناسب با محیط می کند. با استفاده از این قابلیت در این مدل از یخچال ساید بای ساید انواع مواد غذایی را می توان بدون از دست دادن تازگی و طراوت آنها در این ساید بای ساید دوو نگهداری کرد.

 

درِ هوم بار همراه با سامانه سرمایش فلزی

از دیگر قابلیت های انواع ساید بای ساید دوو سری پرایم مجهز بودن آن به هوم بار می باشد. این هوم بار با حفظ و نگهداری سرما و بازتابش آن به داخل محفظه بار خانگی می شود. این هوم بار قابلیت نگهداری نوشیدنی ها و سس و سایر موادغذایی را داراست.

امکان نگهداری گوشت و مرغ تازه در زمانی بیشتر

نگهداری گوشت و مرغ یکی از موارد مهم در هر یخچال فریزر می باشد. ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133 دارای محفظه ای حرفه ای با ایجاد دمای ثابت 4 درجه می باشد که محیطی ایده آل را برای نگهداری هرچه بهتر گوشت و مرغ بدون کاهش ارزش غذایی آن را فراهم می کند.

یخساز و آبسردکن در ساید بای ساید دوو

به همراه آبسردکن قدرتمند ساید بای ساید دوو سری پرایم مدل D2S-3133GW می توانید هرلحظه به نوشیدنی های خنک و گوارا دسترسی داشته باشید.

سامانه زنگ هشدار باز بودن دَر و بسته شدن خودکار در

یکی از مشکلات یخچال های قدیمی باز ماندن در آن و هدر رفت انرژی یخچال می باشد. ساید بای ساید دوو سری پرایم D2S-3133GW دارای هشداری می باشد که هنگام با ماندن در یخچال فعال می شود  و  به وسیله سامانه خودکار بسته شدن درب نیز به صورت اتوماتیک آن را می بندد.

 

کمپرسور اینورتر دیجیتال

امروزه مهم‌ترین بحث در زمینه انتخاب یخچال فریزر، مصرف برق آن است. خبر خوبی که در رابطه با یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133  سری پرایم دو در وجود دارد این است که کمپرسور اینورتر دیجیتال آن در مقایسه با کمپرسورهای قدیمی مصرف انرژی را تا 23 درصد کاهش می‌دهد. در نتیجه برق کمتری مصرف خواهد شد و نوسان دمای داخلی را به کمترین میزان خود می‌رسد.

 

حالت ذخیره انرژی هوشمند

برند دوو همیشه سعی داشته محصولی را تولید کند که میزان مصرف انرژی بسیار پایینی نسبت به سایر محصولات هم نوع خود دارد. به همین خاطر از هر امکاناتی برای کاهش مصرف انرژی استفاده کرده است. این حالت نیز به شما این امکان را می‌دهد تا انرژی در سیستم یخچال ذخیره شده و به مقدار کمی از آن استفاده شود. این ویژگی نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است.

 

رده برچسب انرژی

یکی از امتیازاتی که در مقایسه یخچال فریزرها در نظر گرفته می‌شود، رده برچسب انرژی است. در زمان انتخاب لوازم خانگی باید وسیله‌ای را برگزینید که مصرف انرژی آن در کمترین حالت ممکن باشد. یخچال دوو مدل D2S-3133 سری پرایم دو در بازدهی بالا و مصرف انرژی پایینی دارد.

 

 

گارانتی و خدمات پس از فروش

یکی از موضوعات بسیار مهم در خصوص خرید محصولات برقی داشتن ضمانت نامه طولانی مدت است. در واقع یک برند با ضمانت کردن محصول خود مشتری را از خرید با کیفیت مطمئن می‌کند. هر چقدر قطعات استفاده شده در یک محصول با کیفیت باشد، ضمانت نامه در نظر گرفته شده برای آن نیز طولانی مدت تر خواهد بود.

به همین خاطر برند دوو الکترونیک برای یخچال دوو مدل D2S-3133 سری پرایم دو درب خود گارانتی 124 ماهه در نظر گرفته است تا شما بتوانید با خیال راحت از این محصول استفاده کنید. این گارانتی برای انتخاب سرویس حامی دوو است.

همچنین در مورد نمایندگی های فروشگاه لوازم خانگی این برند باید بدانید که در اکثر شهر های کوچک و تمامی استان‌ها و کلان شهرها این برند یک نمایندگی فعال دارد. به همین خاطر دسترسی شما به خدمات پس از فروش و تکنسین های برند دوو بسیار راحت و بدون دردسر است.

 



:: برچسب‌ها: بررسی یخچال دوو مدل D2S-3133 , کیفیت یخچال دوو مدل D2S-3133 , مشخصات یخچال دوو مدل D2S-3133 , قیمت یخچال دوو مدل D2S-3133 , خرید یخچال دوو مدل D2S-3133 , یخچال دوو مدل D2S-3133 ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

ماشین لباسشویی جی پلاس 8 کیلویی مدل GWM-L870

این مدل ماشین لباسشویی جی پلاس به موتور پیشرفته با تکنولوژی دایرکت درایو اینورتر مجهز شده است. در موتور های دایرکت داریو، تسمه حذف شده و موتور به صورت مستقیم به دیگ شستشو وصل شده است. در ماشین لباسشویی جی پلاس 8 کیلویی مدل GWM-L870 S برنامه های مختلفی جهت شستشوی البسه در نظر گرفته شده که شامل 14 برنامه شستشو اصلی و 6 برنامه تکمیلی می شود. قابلیت تشخیص وزن لباس یکی از برنامه های شستشو ی ماشین لباسشویی است که با استفاده از آن می توان اضافه بودن وزن لباس ها را تشخیص داد. شما با با سیستم شستشوی سریع 30 دقیقه ای لباسشویی می توانید لباس های خود را در کمترین زمان ممکن سشتشو دهید.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

سایر برنامه های ماشین لباسشویی جی پلاس

قابلیت اضافه کردن لباس در زمان شستشو یکی از مزیت های برنامه شستشوی ماشین لباسشویی به شمار می آید که با استفاده از این برنامه می توان لباس های فراموش شده را به لباسشویی اضافه کرد. لباسشویی جی پلاس مجهز به 6 حرکت شستشو است. این تکنولوژی 6 حرکت شستشوی متفاوت برای لباسشویی ها در نظر می گیرد که با توجه به برنامه شستشوی انتخابی از 1 تا 6 حرکت را ایجاد می کند. لباسشویی 8 کیلویی جی پلاس قابلیت از بین بردن انواع لکه ها را دارد. اگر قصد دارید تا لباس های خود را در شب شستشو دهید با استفاده از برنامه شستشو در شب یا همان Night Wash می توانید با صدای کم و حرکت آرام دیگ لباس ها را بشورید. انجام شستشو در زمان دلخواه (Time Delay)، برنامه شستشوی اختصاصی لباس کودکان، برنامه شستشوی بهداشتی از برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی پلاس هستند. 

 

مشخصات ماشین لباسشویی جی پلاسGWM-L870

ماشین لباسشویی L870 جی پلاس با رنگ نقره ای و ظرفیت ۸ کیلوگرم مناسب خانواده ای با جمعیت متوسط طراحی شده و در دسترس خریداران عزیز قرار گرفته است. در ادامه قصد داریم به توضیح کوتاهی درباره امکانات این لباسشویی بپردازیم :

اضافه کردن لباس حین کار : گاهی پیش می آید که پس از روشن کردن لباسشویی متوجه یک یا تعدادی لباس جامانده شوید که اگر لباسشویی شما از تکنولوژی نسل جدید بهره مند نباشد، یا باید دستگاه شستشو را از سر گیرد و یا در دو مرجله به شستشو بپردازد. اما ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-L870 با داشتن تکنولوژی Add clothes (اضافه کردن لباس حین شستشو) می توانید هر زمان که لازم بود، این سیستم را فعال کرده و به راحتی لباس های جامانده را به دستگاه اضافه کنید.

سرعت چرخش موتور : سرعت موتور این لباسشویی ۸ کیلویی در هر دقیقه ۱۲۰۰ دور می باشد. این میزان از قدرت می تواند بخوبی تمامی لباس ها را شستشو داده و در پایان با حداقل میزان رطوبت به شما تحویل دهد.

نمایشگر LED : نمایشگر LED زیبایی ظاهری محصول را دو چندان نموده است و علاوه بر این کاربرد اصلی آن در نمایش اطلاعات مهم مانند دمای آب، مرحله شستشو و زمان باقی مانده از آن می باشد.

موتور اینورتر دایرکت درایو : کم مصرف بودن و طول عمر و کارکرد بالا، از ویژگی اصلی این نوع از موتور های نسل جدید می باشد و باعث شده تا صدا و لرزش در لباسشویی ۸ کیلویی جی پلاس مدل GWM-L870 در حین شستشو به حداقل میزان خود برسد.

قابلیت تشخیص وزن لباس : لباسشویی جی پلاس GWM-L870 مجهز به سنسور تشخیص وزن لباس می باشد. شما می توانید هر میزان حجم لباسی را به دستگاه اضافه کنید تا سیستم بطور خودکار با توجه به وزن لباس ها شستشوی مناسب را تنظیم می نماید.

شستشوی سریع : یکی دیگر از قابلیت های لباسشویی جی پلاس GWM-L870، شستشوی سریع در ۳۰ دقیقه است. این گزینه در مواقعی که زمان کافی در اختیار ندارید و یا میزان آلودگی لباس ها اندک است، کاربرد دارد.

شستشوی اختصاصی لباس کودکان: در این برنامه بطور اختصاصی به شستشوی لباس کودکان پرداخته می شود تا هر گونه آلودگی، باقی مانده مواد شوینده و مواد آلرژی زا از روی لباس پاک شده و برای کودک ایجاد حساسیت نکند.

شستشو در شب : فناوری Night Wash یا شستشو در شب، به آرامی و با حداقل میزان لرزش و صدا کار می کند.

این محصول از برنامه های متعدد دیگر نیز برخوردار می باشد: برنامه شستشوی بهداشتی Hygiene Mate، مجهز به ۶ حرکت شستشو، قابلیت از بین بردن انواع لکه‌ها Stain، انجام شستشو در زمان دلخواه Time Delay.

 

مزایای ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-L870

برای مطمئن شدن از کیفیت لوازم خانگی این برند بهترین روش، مشورت گرفتن از کسانی می باشد که خود از این محصول استفاده می کنند به همین دلیل در این بخش به بررسی مزایای ماشین لباسشویی جی پلاس از نظر مصرف کنندگان این برند می پردازیم:

  • طراحی بسیار زیبا دارد.
  • لرزش و صدای دستگاه بسیار کم است.
  • برنامه های شستشوی بسیار متعدد دارد.
  • شستشوی سریع دارد.
  • خدمات پس از فروش خوبی دارد.
  • بدنه دستگاه مقاومت خوبی دارد.

 

 

موتور ماشین لباسشویی های جی پلاس ساخت کجاست؟

این که موتور ماشین لباسشویی های جی پلاس ساخت کجاست جزو متداول ترین سوالاتی است که در هنگام خرید از این برند برای مشتریان پیش می آید، البته با توجه به تاثیری که کارکرد موتور در عملکرد ماشین لباسشویی دارد هم این قضیه دور از ذهن نیست. برند جی پلاس موتور های به کار رفته در تمامی محصولات خود را از کشور چین تهیه می کند، البته چینی بودن این قطعات نمی تواند دلیل بر بی کیفیتی آن ها باشد، چرا که امروزه تولیدات با کیفیتی را از کشور چین می توانیم در بازار پیدا کنیم.

 

لباسشویی جی پلاس بهترست یا لباسشویی پاکشوما؟

لباسشویی پاکشوما از قیمت مناسبی برخوردارست و طراحی زیبایی هم دارد، همچنین از نظر خدمات پس از فروش هم عملکرد بسیاری خوبی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در مورد نقاط ضعف لباسشویی پاکشوما هم باید گفت پمپ تخلیه آن صدای بسیار بالایی تولید می‌کند و شاید چینی بودن قطعات نیز کمی برای خریدار تردید ایجاد کند. ماشین لباسشویی جی پلاس از جهات مختلف شباهت زیادی با لباسشویی‌های ال جی دارد، کاملاً بی صدا کار می‌کند، کار با آن بسیار آسان است، مصرف برق پایینی دارد و در زمینه خدمات پس از فروش هم عالی عمل کرده است. جی پلاس در مقایسه با سایر کالاهای ایرانی برچسب قیمتی بالاتری دارد.



:: برچسب‌ها: بررسی لباسشویی جی پلاسGWM-L870 , کیفیت لباسشویی جی پلاسGWM-L870 , مشخصات لباسشویی جی پلاسGWM-L870 , قیمت لباسشویی جی پلاسGWM-L870 , خرید لباسشویی جی پلاسGWM-L870 ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

 آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده ماشین لباسشویی های اسنوا

تبلیغات گسترده تلویزیونی برند سامسونگ موجب شده تا کمتر کسی را بتوان یافت که با این برند و تاریخچه آن آشنا نباشد، اما اگر احساس می کنید که قبل از بررسی کیفیت لباسشویی اسنوا نیاز به آشنایی بیشتر با این برند دارید اصلا نگران نباشید، چرا که ما در این بخش به آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده ماشین لباسشویی های اسنوا پرداخته ایم تا همه شما قبل از خرید این محصولات در مورد اعتبار و سابقه این برند اطلاعات کافی را داشته باشید.در ادامه این مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

 

  • ارکان ساختار نوین ایرانیان که به اختصار اسنوا نامیده می شود در سال 84 در ایران تاسیس و با هدف ارائه بهترین لوازم خانگی پا به بازار گذاشت، برند اسنوا در تولید لوازم خود همواره در تلاش است تا به فاکتور های جدید و نو توجه کند تا بتواند مشتریان را تا حد بیشتری راضی نگه دارد، برای مثال طراحی محصولات اسنوا همواره یک سر و گردن از اغلب محصولات ایرانی بهتر بوده و هست.
  • همچنین رفع ارور این لباسشویی به آسانی انجام میشود.

 

 

ماشین لباسشویی اسنوا سری هارمونی 7 کیلویی مدل SWM-71137

ماشین لباسشویی اسنوا سری هارمونی 7 کیلویی مدل SWM-71137 با رنگ نقره‌ای یکی از مدل‌های اقتصادی شرکت اسنوا می‌باشد. ظرفیت مخزن این ماشین لباسشویی برابر با 7 کیلوگرم است. سرعت موتور 1000 دور بر دقیقه است و نوع موتور محصول به صورت یونیورسال می‌باشد. موتور یونیورسال با دو جریان برق AC و DC کار می‌کند. نمودار مصرف انرژی این مدل ماشین لباسشویی اسنوا روی +++A قرار دارد که به لحاظ مصرف برق بهینه می‌باشد. ماشین لباسشویی به صورت تمام اتوماتیک بوده و میزان صدایی که توسط آن تولید می‌شود 55 دسی بل می‌باشد. پهنای درب این محصول 50 سانتی متر است و طراحی آن به صورت کاوردار است که یکی از جنبه‌های زیبایی این محصول می‌باشد. 

این موتورها با سیم پیچ های استاتور به صورت سری از طریق یک کموتاتور به سیم پیچ‌های روتور متصل می شوند. اغلب آنها به صورت AC هستند. موتورهای یونیورسال گشتاور اولیه نسبتاً بالایی دارند که می‌تواند در سرعت بالا شروع به کار کند. وزن کمی دارند و نیز جمع‌وجور هستند. در این محصول درام هگزا به کار گفته شده؛ طراحی منحصر بـه فرد درام هگزا موجب افزایش سطح تماس لباس با مواد شوینده شده که در نهایت کیفیت شستشو را افزایش میدهد. همچنین در طی فرایند شستشو، از الیاف لباس بـه طور کامل محافظت میکند.

 

سایر مشخصات ماشین لباسشویی اسنوا سری هارمونی 7 کیلویی مدل SWM-71137

ماشین لباسشویی مدل SWM-71137 دارای صفحه نمایش LCD می‌باشد. این مدل ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا مجهز به فناوری نانو سیلور می‌باشد. از فناوری نانو سیلور برای رفع بوهای نامطبوع، میکروب زدایی و رفع باکتری استفاده می‌شود. محصول دارای 15 برنامه شستشو است. از جمله برنامه‌های شستشو می‌توان به سیستم شستشوی قوی، برنامه شست‌وشوی سریع، سیستم صرفه‌جویی (ECO)، برنامه شستن لباس مشکی، برنامه شستن لباس بچه و برنامه شستشو الیاف مصنوعی اشاره کرد. از دیگر قابلیت‎‌های این محصول می‌توان به فناوری حباب ساز (Bubble Soak)، خشک‌کن و بخار شوی اشاره کرد.

 

 

موتور ماشین لباسشویی اسنوا ساخت کجاست؟

یخچال و ماشین لباسشویی جزو محصولاتی در لوازم خانگی هستند که نوع موتور و کشور سازنده آن اهمیت بسیار زیادی دارد، چرا که امروزه موتور هایی با آپشن های متفاوت در جهان تولید می شوند و هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند، به همین علت یکی از سوالاتی که حتما در بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های اسنوا باید مورد بررسی قرار بگیرد همین سوال است که موتور ماشین لباسشویی اسنوا ساخت کجاست.

 

 

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های اسنوا مدل SWM-71137 چطور است؟

در پاسخ به این سوال که خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های اسنوا چطور است باید بگوییم که برند اسنوا با داشتن 711 نمایندگی رسمی در سراسر ایران موجب شده تا مصرف کنندگان این محصول هیچ نگرانی از بابت تعمیرات و خرابی های آتی محصولات خود نداشته باشند.

پس در هنگام بروز خرابی در محصول می توانید با شماره تماس روی ضمانتنامه تماس حاصل فرمایید و از خدمات نمایندگی تعمیرات اسنوا بهره مند شوید.

 

 

ویژگی ها

  • ·        عیب یابی خودکار

شما ممکن است در طول استفاده از لباسشویی به مشکلات مختلفی برخورد کنید؛ مثل چفت نشدن کامل درب ماشین لباسشویی یا مشکلاتی در اتصالات آب یا برق دستگاه. ممکن است بر طرف کردن این مشکلات برای شما بسیار سخت باشد و حتی نمی‌توانید به درستی عیب دستگاه را پیدا کنید. خوشبختانه برند اسنوا در لباسشویی‌های واش این واش و هارمونی فناوری عیب یابی خودکار را به کاربرده است که استفاده از آن برای همه بسیار ساده می‌باشد. به این صورت که لباسشویی از طریق نمایش چند کد بر روی نمایشگر دستگاه، به شما مشکل را اطلاع رسانی می‌کند و شما به راحتی می‌توانید با مراجعه به دفترچه راهنما، ایراد دستگاه را رفع کنید.

  • ·        تکنولوژی نانوسیلور

از مواردی که  باعث بالا رفتن کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا شده است، تکنولوژی نانوسیلور، یا همان آزاد شدن یون نقره در محفظه‌ی لباسشویی می‌باشد. این ویژگی از جمله ویژگی‌های مدل‌های واش این واش و هارمونی لباسشویی اسنوا می‌باشد و به از بین بردن 650 نوع از میکروب، ویروس، قارچ و… و همچنین افزایش عمر مفید ماشین لباسشویی و کاهش مصرف انرژی کمک می‌کند.

  • ·        سیستم شروع شستشو با تاخیر

این ویژگی به افراد کارمند یا کسانی که نصف بیشتر روز را در منزل نیستند، خیلی کمک می‌کند. به این صورت که شما به دستگاه برنامه می‌دهید که در چه ساعتی شروع به کار کند. با این ترفند، دستگاه را تنظیم کرده و به بیرون می‌روید و زمانی که به منزل برمی‌گردید، لباس‌ها تمیز و معطر خواهند بود.

  • ·        شستشو‌ی سریع

سری واش این واش و هارمونی لباسشویی‌های اسنوا این امکان را به شما می‌دهد که لباس‌های نیمه چرک را با شستشو سریع در عرض 14 تا 19 دقیقه بشوید. این ویژگی مخصوص افراد پر مشغله می‌باشد.

  • ·        طراحی درام الماسه

حتما برای شما هم پیش آمده که نگران شستشو لباس‌های ظریف و نازک خود با ماشین لباسشویی باشید و ترجیح دهید که آن‌ها را با دست بشویید. با طراحی حفره‌های الماس مانند ماشین لباسشویی‌های اسنوا که محیطی شبیه به شستشو با دست را فرآهم آورده است، دیگر نگرانی بابت نخ کش شدن و آسیب دیدن لباس‌های ظریف، حساس و نازک نیست.

  • ·        داشتن نمایشگر ال ای دی

ماشین لباسشویی‌ اسنوا یک نمایشگر ال ای دی دارند که علاوه بر نمایش دادن انواع ارور‌ها و مشکلاتی که باید بررسی شوند، باعث زیبا شدن ظاهر دستگاه و استفاده راحت از دستگاه نیز می‌شود.

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی ماشین لباسشویی های اسنوا مدل SWM-71137 , کیفیت ماشین لباسشویی های اسنوا مدل SWM-71137 , قیمت ماشین لباسشویی های اسنوا مدل SWM-71137 , خرید ماشین لباسشویی های اسنوا مدل SWM-71137 , ماشین لباسشویی های اسنوا مدل SWM-71137 , ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

ساندویچ ساز ناسا الکتریک NS-607

ساندویچ ساز ناسا الکتریک NS-607 یکی از محصولات با کیفیت و برتر بازار است، که از توان مصرفی بالای 1200 وات بهره می‌برد. این دستگاه ساده و کاربردی بهترین روش برای درست کردن سریع ساندویچ است، نه فقط این، بلکه با کمک ساندویچ ساز NS-607 به راحتی می‌توانید انواع اسنک و کباب و ساندویچ‌های خوشمزه درست کنید. تعداد خانه‌های این دستگاه چهار عدد بوده که در مجموع قادر به درست کردن 8 ساندویچ مثلثی شکل است. از دیگر ویژگی‌های مثال زدنی ساندویچ ساز ناسا الکتریک صفحه آلومنیومی با روکش نچسب گرانیت می‌باشد، این صفحه به راحتی و تنها با یک دستمال پاک خواهد شد. کارکرد راحت ساندویچ ساز این امکان را فراهم آورده است، تا همه کاربران بتوانند با آن آشپزی کنند، کار با این دستگاه به سادگی قرار دادن مواد بین صفحات است. البته پیشنهاد می‌شود که حتما کف صفحات را با کمی روغن چرب کنید، تا مواد به صفحه نچسبد.

در ادامه این مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

استیل و پلاستیک ABS از مواد سازنده ساندویچ ساز NS-607 هستند، که علاوه بر ظاهری جذاب کیفیت بالایی را هم به همراه داشته‌اند. دستگیره‌ای که برای بلند کردن این محصول طراحی شده، از جنس پلاستیک می‌باشد و علاوه بر اینکه عایق حرارت و گرما بوده، ایمنی بالایی به هنگام استفاده دارد. بر روی دسته یک قفل یا در واقع گیره‌ای قفل شونده تعبیه شده است. این گیره دو صفحه ساندویچ ساز را به هم وصل می‌کند. چراغ‌های نشانگری که بر روی دسته جاسازی شده‌اند، خبر از روشن بودن و گرم بودن صفحات می‌دهند.

بدنه ساندویچ ساز nasa electric ns-607 بدنه از جنس پلاستیک ABS و استیل بوده که در برابر حرارت دارای بالاترین مقاومت است و ظاهری زیبا و شکیل دارد. جنس صفحات آن نیز از آلومینیوم با روکش گرانیت و نچسب بوده و براحتی شسته می شوند. دستگیره محصول نیز از پلاستیک بوده و عایق در برابر حرارت است و در هنگام کار به دست شما آسیبی نمی رساند و قفل ایمنی دستگاه نیز بر روی این دسته قرار دارد و هنگام کار دو صفحه ساندویج ساز را به هم متصل می کند و همچنین چراغ های نشانگر نیر بر روی دسته تعبیه شده اند که عملکرد های دستگاه یعنی خاموش \ روشن بودن و گرم بودن صفحات را نشان می دهند. از دیگر مزایای این ساندویچ ساز ناسا الکتریک محصول قابلیت گرما دهی همزمان هر دو صفحه را داشته که باعث پخت بهتر مواد غذایی در کمترین زمان می شود.

 

مشخصات ظاهری ساندویچ ساز NS-607

ساندویچ ساز ناسا الکتریک NS-607 یکی از دستگاه‌های کاربردی و با کیفیتی است که برای درست کردن ساندویچ استفاده می‌شود. این ساندویچ ساز در دو رنگ محبوب و پر طرفدار مشکی و سفید تولید شده است. همچنین بدنه این محصول از پلاستیک با کیفیت ABS می‌باشد، که علاوه بر استحکام بالا از جذابیت ظاهری خاصی هم بهره می‌برد. این محصول ساده و کاربردی وزن و ابعاد بسیار کوچک و جمع و جوری دارد و به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد. این دستگاه از دو قطعه تشکیل شده است که به هم وصل شده‌اند. مواد غذایی که قرار است کباب شوند یا ساندویچ شوند در بین این دو صفحه قرار می‌گیرند.

ساندویچ ساز NS-607 دارای دسته‌ای برای نگهداری و بلند کردن است، این دسته از طریق یک گیره قفل شونده محکم بسته خواهد شد. برای باز کردن درب ساندویچ ساز کافی است گیره قل شونده را به سمت بالا حرکت دهید، تا در باز شده و امکان قرار دادن مواد غذایی داخل صفحات وجود داشته باشد. دو چراغ نشانگر به رنگ قرمز و سبز بر روی دسته دیده می‌شود، این دو چراغ عملکرد روشن بودن و گرم بودن ساندویچ ساز را اطلاع می‌دهند.

ساندویچ ساز ناسا الکتریک NS-607 یکی از محصولات کاربردی و با کیفیت برتر بازار است. که شما میتوانید انواع ساندویچ دلخواه خود را با آن تهیه کنید.

ساندویچ ساز ناسا الکتریک دارای موتور با توان مصرفی بالای 1200 وات می‌باشد. شما می‌‌توانید به وسیله آن انواع اسنک و کباب و ساندویچ‌های خوشمزه درست کنید. این دستگاه دارای چهار خانه می‌باشد که می‌توانید 8 ساندویچ را آماده نمایید. صفحات ساندویچ ساز ناسا الکتریک از جنس آلومینیوم با روکش نچسب گرانیت می‌باشند. این صفحه به راحتی و تنها با یک دستمال پاک خواهد شد. بدنه ساندویچ ساز ناسا الکتریک  از جنس استیل و پلاستیک ABS است که علاوه بر ظاهری جذاب کیفیت بالایی را هم به همراه دارد.

دستگیره‌ای که برای بلند کردن این محصول طراحی شده، از جنس پلاستیک می‌باشد. این دستگیره دارای عایق حرارتی و ایمنی بالا است. بر روی دسته گیره‌ای قفل شونده تعبیه شده است. این گیره دو صفحه ساندویچ ساز را به هم وصل می‌کند. چراغ‌های نشانگری که بر روی دسته جاسازی شده‌اند، خبر از روشن بودن و گرم بودن صفحات می‌دهند. ساندویچ ساز ناسا الکتریک در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شده است.

ساندویچ ساز ناسا الکتریک NS-607 یکی از دستگاه‌های کاربردی و با کیفیتی است که برای درست کردن ساندویچ استفاده می‌شود. این ساندویچ ساز در دو رنگ محبوب و پر طرفدار مشکی و سفید تولید شده است. همچنین بدنه این محصول از پلاستیک با کیفیت ABS می‌باشد، که علاوه بر استحکام بالا از جذابیت ظاهری خاصی هم بهره می‌برد. این محصول ساده و کاربردی وزن و ابعاد بسیار کوچک و جمع و جوری دارد و به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد. این دستگاه از دو قطعه تشکیل شده است که به هم وصل شده‌اند. مواد غذایی که قرار است کباب شوند یا ساندویچ شوند در بین این دو صفحه قرار می‌گیرند.

ساندویچ ساز NS-607 دارای دسته‌ای برای نگهداری و بلند کردن است، این دسته از طریق یک گیره قفل شونده محکم بسته خواهد شد. برای باز کردن درب ساندویچ ساز کافی است گیره قل شونده را به سمت بالا حرکت دهید، تا در باز شده و امکان قرار دادن مواد غذایی داخل صفحات وجود داشته باشد. دو چراغ نشانگر به رنگ قرمز و سبز بر روی دسته دیده می‌شود، این دو چراغ عملکرد روشن بودن و گرم بودن ساندویچ ساز را اطلاع می‌دهند.

 

 

صفحات ساندویچ ساز و گریل

ساندویچ ساز ناسا الکتریک NS-607 علاوه بر تهیه ساندویچ قابلیت گریل کردن و کباب کردن انواع مواد غذایی نظیر گوشت، مرغ و اسنک و همبرگر و ... را دارد. در واقع علاوه بر صفحات ساندویچ ساز به همراه این دستگاه صفحات گریل نیز عرضه می‌شود. برای وصل کردن و جداسازی صفحات از دستگاه، کافی است که دو گیر قفل شونده که در قسمت داخلی ساندویچ ساز بر روی دسته قرار گرفته‌اند، را به ست بیرون بکشید،تا صفحات نیز از جای خود بیرون آیند. برای هردو صفحه بالایی و پایینی دو گیره قفل شونده تعبیه شده است، که هنگام جداسازی صفحات مورد استفاده قار می‌گیرند.

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی ساندویچ ساز ناسا الکتریک NS-607 , کیفیت ساندویچ ساز ناسا الکتریک NS-607 , مشخصات ساندویچ ساز ناسا الکتریک NS-607 , قیمت ساندویچ ساز ناسا الکتریک NS-607 , خرید ساندویچ ساز ناسا الکتریک NS-607 , ساندویچ ساز ناسا الکتریک NS-607 ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261 سری هارمونی (Harmony) یک جذاب بلند قامت از خانواده بزرگ SNOWA است. این ساید بای ساید با موتور اینورتری که دارد مصرف برق را تا حد بسیار زیادی کاهش داده است و یکی از فاکتور های مهم در خرید ساید، همین گزینه است. طراحی بروز و سیستماتیک با داشتن ویژگی های بروز باعث شده است که جایگاه ویژه ای در بین سایر مدل های اسنوا به دست آورد. با اعتماد کالا همراه باشید تا توضیحات کامل، قیمت و خرید ساید اسنوا مدل ۲۲۶۱ را شرح دهیم.

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که لازم است هنگام خرید یخچال فریزر ساید بای ساید به آن توجه کنیم، ظرفیت آن است. ظرفیت داخلی یخچال با واحد لیتر و ظرفیت خارجی با واحد فوت اندازه گیری می‌شود. ظرفیت یخچال‌ از سه جهت برای ما مهم است. تعداد اعضای خانواده، فضای آشپزخانه‌ای که قرار است یخچال فریزر را در آنجا قرار دهید و میزان انرژی که آن یخچال مصرف می‌کند. در مدل SN8-2261SW ظرفیت ۲۷ فوت در نظر گرفته شده است تا یک خانواده با جمعیت متوسط به راحتی از فضای آن استفاده کنند.

درب بار و آبسردکن هم که دیگر حرفی برای گفتن نمیگذارد. ابعاد دستگاه ارتفاعی ۱۸۱ سانتیمتری در عرض ۹۱.۶ و عمق ۷۲ سانت دارد و باید فضایی به این مقدار را در آشپزخانه خود ایجاد نمایید. در ادامه توضیحات این محصول خوش خرید اسنوا را برای شما به طور کامل توضیح میدهیم. ظرفیت کلی دستگاه به فوت ۲۷ فوت است و ۵۹۱ لیتر گنجایش کلی دارد. برای کابین یخچال ظرفیت ۳۹۴ و برای فریزر ۱۹۷ لیتر گنجایش دارد که فضای بسبار خوب و زیادی را در اختیار مصرف کننده میگذارد.

 درب یخچال را که باز میکنید، اولین چیزی که به چشم میخورد، نور زیبا و سیستم روشنایی داخلی کابین است که به زیبایی تمام قسمت ها را روشن و نورانی کرده است. چراغ های LED علاوه بر زیبایی مصرف برق را نیز بسیار کاهش داده است. در این قسمت تعداد ۴ طبقه از نوع شیشه ای و بسیار مقاوم وجود دارد که ارتفاع بسیار خوبی برای قرار دادن انواع ظروف قد بلند را در اختیار شما میگذارد. در قسمت انتهایی یخچال هم دو کشو وجود دارد تا مواد غذایی مانند میوه و سبزیجات خود را در این قسمت قرار دهید. بر روی درب هم ۵ طبقه برای قرار دادن بطری های نوشیدنی وجود دارد.

یکی از ویژگی های بسیار خوبی که در قسمت یخچال وجود دارد، سیستم سرمایش سریع است که خیلی سریع کابین را سرئادهی میکند تا مواد غذایی آسیب نبیند و بلافاصله خنک شوند. همینطور با قابلیت سرمایش هوشمند هم سیستم سرمادهی به خوبی مدیریت میشود. یخچال اسنوا دارای ۶ عدد سنسور هوشمند است که دمای داخلی را کنترل کرده و مواد غذایی را در سرمای مطلوبی نگه میدارد. یخچال سری هارمونی اسنوا به فیلتر ضد بو هم مجهز است تا از تداخل بوهای مواد غذایی جلوگیری شود و آن را از بین ببرد. محفظه لبنیات هم برای کارایی بهتر در یخچال تعبیه شده است تا مواد صبحانه خود را در این قسمت و دسترس داشته باشید.

در یخچال فریزر های جدید وجود بار خانگی یک مزییت محسوب میشود تا به قسمتی از فضای داخلی یخچال دسترسی داشته باشید و این مورد در یخچال فریزر اسنوا مدل SN8-2261 به چشم میخورد.

 

فریزر هم از مهمترین قسمت های محصول است. این قسمت هم از سیستم روشنایی از نوع LED بهره مند است و راحتی را برای کاربر به همراه دارد. یکی از بهترین ویژگی های فریزر اسنوا سیستم انجماد سریع است تا مواد غذایی حساس، زودتر منجمد شوند. در این قسمت تعداد ۴ طبقه به همراه ۲ عدد کشو وجود دارد تا بتوانید مواد غذایی را در آن جای دهید. درب فریزر هم ۳ طبقه دارد تا در صورت نیاز از آن استفاده شود. درب فریزر هم به سمت مخالف یخچال یعنی به سمت چپ باز میشود.

 

امکانات یخچال فریزر اسنوا سری هارمونی

یکی از بهترین ویژگی هایی که یک یخچال فریزر خوب باید داشته باشد، میزان مصرف انرژی است. هر چه این میزان به عدد A نزدیک تر باشد، میزان مصرف برق پایین تر است. یخچال فریزر اسنوا مدل SN8-2261 در رتبه +A قرار دارد. موتور یا کمپرسور دستگاه از نوع اینورتر است و همین موتور است که میزان مصرف انرژی را کنترل میکند. از دیگر امکانات این مدل خوش خرید اسنوا، برخورداری از سنسور های هوشمند بیرونی و درونی است که دما را اندازه گیری کرده و بر روی صفحه نمایش نشان میدهند. وجود سیستم سرمایشی دوگانه one evaporator و همینطور سیستم گردش هوای سه بعدی هارمونی، وقتی درب یخچال باز میشود، هوای تازه و تمیزی را حس خواهید کرد.

 

 

این مدل از یخچال ساید بای ساید 27 فوت اسنوا با رتبه انرژی A+ یکی از کم مصرف ترین یخچال ساید بای ساید های اسنوا  و کاملا هماهنگ با سبک زندگی شما می باشد. همچنین از مهم ترین امکانات این ساید بای ساید می توان به: یخساز اتوماتیک، لامپ LED ، بار خانگی،فیلتر تصفیه آب، کمپرسور اینورتر دیجیتال، سیستم سرمایش هوشمند Smart Cooling، مجهز به، فیلتر کربن برای از بین بردن بوهای نامطبوع، بهره گیری از سامانه گردش هوای چندگانه Multiple airflow system و سامانه سرمایش سریع در یخچال و انجماد سریع در فریزر اشاره کرد. همچنین این یخچال ساید بای ساید دارای 124 ماه ضمانت کمپرسور نیز می باشد.

 

سیسم بدون برفک، آبریز و یخساز اتوماتیک

 یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل ۲۲۶۱ بدون برفک است و مانند یخچال فریزر های قدیمی یا مدل های دیگر، نیازی به برفک زدایی ندارد. اگر درب یخچال یا فریزر بیش از حد مجاز باز بماند، با به صدا در آمدن هشداری کاربر را مطلع میسازد تا درب را ببندد و هوای تمیز و خنک داخلی کابین ها خارج نشود. از دیگر امکانات بسیار خوب و کاربردی که ساید بای ساید هارمونی اسنوا دارد، آبریز و یخساز اتوماتیک است. با وجود آبریز دیگر نیازی به باز کردن درب اصلی یخچال برای برداشتن آب خنک ندارید. آبسردکن بیرونی این کار را برای شما راحت کرده است.

وجود یخساز اتوماتیک هم به صورت اتومات تکه های یخ را در اندازه های مختلف برای شما میسازد. با اتصال دستگاه به آب شهری، این دو آپشن فعال میشود. فیلتر تصفیه آب هم به پشت دستگاه نصب میشود تا از آبی سایم و گوارا نهایت لذت نوشیدن را ببرید.

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261 , کیفیت ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261 , مشخصات ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261 , قیمت ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261 , خرید ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261 , ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261 ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

ساید بای ساید دوو مدل DAEWOO D4S-0034

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو D4S-0034 یکی از اولین انتخاب های مشتریان در خرید یخچال فریز است. چرا که با داشتن امکانات هوشمند متنوع و کاربردی باعث شده است تا به خوبی نیازهای مشتریان پوشش داده شوند. در این مطلب نیز ما قصد داریم همین محصول را مورد بررسی قرار دهیم. ویژگی های هوشمند آن را به شما معرفی کنیم تا بیشتر با آن آشنا شوید. چرا که آشنایی با محصول در داشتن خریدی دقیق و درست به شما کمک می کند.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

ویژگی ها ساید بای ساید دوو D4S-0034

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو سفید رنگ مدل DAEWOO D4S-0034MW ویژگی های متعددی دارد. از جمله ویژگی هایی که در این یخچال به کار رفته، می توان به قفل کودک اشاره کرد. قفل کودک امکانی است که در بسیاری از لوازم خانگی مدنظر قرار می گیرد. چرا که باعث افزایش ایمنی می شود و تولیدکنندگان همیشه سعی می کنند این آپشن را در محصولات خود بگنجانند.

از دیگر ویژگی هایی که این یخچال فریزر دارد این است که در صورت باز ماندن درب یخچال به شما هشدار می دهد. چرا که سیستم هوشمندی در یخچال به کار رفته است که وظیفه دارد، وضعیت باز یا بسته بودن درب یخچال را بررسی کرده و آن را به مصرف کننده اطلاع دهد. هدف از به کار بردن این سیستم این است که سرمای یخچال حفظ شده و همچنین انرژی کمتری مصرف شود.

مصرف انرژی

آنچه که امروزه مورد توجه تولیدکنندگان لوازم خانگی قرار گرفته است این است که سعی می کنند تا محصولاتی را تولید کنند که مصرف برق کمتری داشته باشند. چرا که هر چه میزان مصرف انرژی کمتر باشد، هزینه کمتری باید برای انرژی پرداخت کرد. اگر میزان مصرف برق و انرژی وسیله برقی بالا باشد، موجب نارضایتی مشتری می شود. چرا که باید هزینه بیشتری برای انرژی مصرف شده پرداخت کند. یخچال فریزرهای دوو، مصرف انرژی پایین (A+) دارند. به همین دلیل از میزان مصرف انرژی خیالتان راحت است که وسیله پرمصرفی خریداری نمی کنید.

 

مشخصات کابین اصلی

اگر بخواهیم نگاهی به مشخصات کابین اصلی یخچال دوو مدل D4S-0034 انداخته و در مورد آن صحبت کنیم باید گفت که این کابین با تکنولوژی نو فراست به بازار عرضه شده است. همچنین در راستای بررسی این دستگاه باید به این مسئله اشاره کنیم که این یخچال ۴۴۰ لیتر بوده و در آن شاهد ۵ طبقه، 2 کشو و 5 طبقه بر روی درب هستیم و شما می‌توانید متناسب با نیاز خود مواد غذایی تان را به بهترین شکل ممکن در این طبقات سازماندهی کرده و از فضای در اختیار شما قرار داده شده استفاده کنید. همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که شرکت دوو این محصول را با لامپ LED به بازار عرضه کرده است.

مشخصات کابین فریزر

بخش دیگری که در ساید بای ساید دوو 0034 شاهد آن هستیم، کابین فریزر این محصول است. در راستای بررسی این کابین باید گفت که این بخش از محصول جدید دوو نیز با تکنولوژی نو فراست به بازار عرضه شده و در آن شاهد حجم ۲۴۴ لیتری هستیم. این حجم با 3 طبقه، ۳ کشو و 3 طبقه بر روی درب تفکیک شده است.

 

تولید برفک ساید بای ساید دوو D4S-0034

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-0034 در برابر برفک مقاوم است و نوع آن از نوفراست. از این رو دیگر نباید نگران تولید برفک در یخچال بود. از امکانات فوق العاده و جذاب این یخچال فریزر این است که آبسرد کن به آب شهری متصل است. همچنین می توان آبسرد کن را به منبع آب هم متصل کرد. آبسرد کن این یخچال فریزر به صورت اتوماتیک کار می کند.

کنار هم قرار دادن سیستم های هوشمند در این محصول باعث شده است تا بسیاری از کارها حذف شوند. برای مثال دیگر نیازی به خرید قالب یخ ندارید. به این دلیل که یخچال دارای یخساز اتوماتیک است و هر زمان که نیاز داشته باشید می توانید یخ استفاده کنید. در کنار همه این ها وجود هوم بار یا بار خانگی بر جذابیت محصول افزوده است.

هوم بار به این معنی است که شما می توانید انواعی از نوشیدنی های مورد علاقه خود را ردیف کرده و با استفاده از پنل استیلی به آن ها دسترسی داشته باشید. در نتیجه سرمای درون یخچال هدر نمی رود و راحتی کار شما بیشتر می شود. این پنل استیلی تنها برای نوشیدنی نیست. بلکه برای دسترسی به موادی که پراستفاده هستند، استفاده می شود.

سامانه های سرمایشی

یخچال فریزر ساید بای ساید به سیستم های سرمایشی هوشمند مجهز است. یکی از سیستم های سرمایشی در یخچال و دیگری در فریزر است. کاری که این سامانه هوشمند در یخچال انجام می دهد این است که به صورت یکنواخت سرما را با حداکثر توان به همه مواد غذایی موجود در یخچال می رساند. در نتیجه مواد تازگی خود را حفظ می کنند.

 

از طرفی در فریزر با کار کردن به صورت یکنواخت باعث می شود تا ارزش مواد غذایی در حین انجماد از بین نرود. در کنار همه این ها، برای گوشت یک محفظه جدا وجود دارد که به صورت کاملا حرفه ای و هوشمند گوشت ها را تا مدت بیشتری تازه نگه می دارد. خوبی این سامانه های سرمایشی این است که می توانند دمای یخچال را مدیریت کنند.

به این معنی که با توجه به دمایی که یخچال دارد، میزان کارکرد کمپرسور را تعیین می کنند. در نتیجه بهره وری یخچال به بالاترین حد ممکن خود می رسد. یکی دیگر از سامانه های هوشمند به کار رفته در این محصول، سامانه بوزدایی است. با استفاده از سامانه بوهای نامطبوع یخچال از بین می رود و مواد دیگر بو نمی گیرند.

بوزدایی، تصفیه هوا و پاکسازی با فیلتر سه لایه

وجود بوی نامطبوع و گاها طعم بد مواد غذایی در یخچال ساید بای ساید یکی از مشکلات یخچال ها می باشد. ساید بای ساید دوو سری پرایم 32 فوت  D4S-0034SS ساخت شرکت دوو دارای فیلتری قدرتمند برای از بین بردن باکتری ها و بوی نامطبوع یخچال می باشد.کمپرسور از جمله مهم ترین قطعات هر یخچالی می باشد که تاثیر زیادی در قدرت و مصرف آن را داراست.  این ساید بای ساید دوو دارای کمپرسور اینورتر دیجیتالی می باشد که نسبت به کمپرسور های قدیمی دارای مصرف انرژی پایین تری نیز می باشد. این کمپرسور علاوه بر مصرف بهنیه ی آن دارای عملکردی بهتر نسبت به کمپرسور های معمولی می باشد که مواد غذایی را برای مدت طولانی سالم و با طراوت باقی نگه می دارد.

 



:: برچسب‌ها: بررسی ساید بای ساید دوو D4S-0034 , کیفیت ساید بای ساید دوو D4S-0034 , مشخصات ساید بای ساید دوو D4S-0034 , قیمت ساید بای ساید دوو D4S-0034 , خرید ساید بای ساید دوو D4S-0034 , فروش ساید بای ساید دوو D4S-0034 , ساید بای ساید دوو ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

جاروبرقی بنس ۲۵۰۰ وات  مدل ۵PRO محصولی پرقدرت و کاربردی از برند بنس « BENESS » می باشد که با طراحی مدل های جدید بوش تولید شده است. این جاروبرقی با دارا بودن موتور ۲۵۰۰ وات یکی از پرقدرت‌ترین جاروبرقی‌های موجود در بازار می باشد.لوله کنفی و پاروی با طراحی اختصاصی بنس در کنار سیم ۷ متری آن از ویژگی های بسیار ایده‌آل این جاروبرقی به کار می‌رود. در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید

جاروبرقی بنس مدل 5PRO-B محصولی پرقدرت و کاربردی از برند بنس « BENESS » است. این جاروبرقی از نوع جاروبرقی‌های کیسه‌دار است و قدرت موتوری برابر با 2500 وات و قدرت مکش بالا انواع زباله و غبار را از سطوح مختلف جمع‌آوری می‌کند. طراحی ابعاد و وزن این محصول به صورتی بوده تا فضای زیادی را اشغال نکند. این ویژگی برای افرادی که قصد دارند جاروبرقی را در کمد قرار دهند مناسب است. این جاروبرقی دارای سیم جمع‌کن خودکار بوده و به راحتی سیم 9 متری آن جمع‌ می‌شود. این میزان برای زمانی که قصد دارید از اتاقی به اتاق دیگر بروید و نمی‌خواهید با کوچکترین جابه‌جایی پریز عوض کنید کارایی بالایی دارد در واقع استفاده از لوله تلسکوپی قابل تنظیم و این طول سیم شعاع کارکرد مناسبی در اختیارتان قرار خواهد داد. این جاروبرقی به فیلتر هپا مجهز شده است که قابلیت جذب ذرات تا 0/7 میکرون را دارد. برای جاروبرقی بنس مدل 5PRO تعداد سه سری در نظر گرفته شده که بسته به نوع استفاده خود می‌توانید سری مورد نیازتان را انتخاب کنید.این جاروبرقی محصولی کاربردی و زیباست که می‌تواند تمیزی را به خانه‌ی شما هدیه دهد.

جارو برقی بنس مدل 8PRO از جمله بهترین محصولات شرکت معتبر بنس بوده و یک کالای ایرانی بسیار با کیفیت محسوب می‌شود. این جاروبرقی از سری محصولات با کیفیت و پر قدرت برند بنس است که در سالهای اخیر با استقبال بسیاری توسط مشتریان و خریداران انواع لوازم خانگی مواجه شده است. یکی از ویژگی‌های بسیار عالی و بارز این محصول قدرت مکش بسیار بالا و همینطور قدرت موتور خوب آن است که باعث شده در کنار زیبایی این جاروبرقی، آن‌را به انتخابی بسیار عالی برای انواع مصارف خانگی و تمیز کنندگی سطوح مختلف در منزل تبدیل کند. این جاروبرقی با دارا بودن موتور 2400 وات یکی از پرقدرت‌ترین جاروبرقی‌های موجود در بازار است. لوله کنفی و پاروی با طراحی اختصاصی بنس در کنار سیم 9 متری آن از ویژگی های بسیار ایده‌آل این جاروبرقی به کار می‌رود. فیلتر هپا و 4 چرخ استیل تعبیه شده در این دستگاه، واقعاً کاربری آنرا به مقرون به صرفه ترین جاروی ممکن برای مصرف کنندگان لوازم خانگی تبدیل کرده است. گفتنی است که این جاروبرقی با دارا بودن سیستم گرین پاور، دوست دار محیط زیست است.

 

جدید ترین جاروبرقی بنس :

یکی دیگر از مشخصات قابل توجه این جارو برقی فیلتر بهداشتی یا خروجی هپا HEPA است که می تواند هوای خروجی را تا اندازه بسیار زیادی تصفیه نماید. سایلنت بودن یا به عبارتی کم صدایی به دلیل عایق بندی دور موتور دستگاه مهمترین بخش کاربردی این محصول می باشد.طراحی ابعاد و وزن این محصول به صورتی بوده تا فضای زیادی را اشغال نکند این ویژگی برای افرادی که قصد دارند جاروبرقی را در کمد قرار دهند مناسب است.

علاوه بر موارد ذکر شده نشانگر میزان پر شدن مخزن نیز بر روی جاروبرقی تعبیه‌ شده است که به کمک آن ملاحظه خواهید کرد که چه زمان نیاز به تعویض پاکت کاغذی یا تخلیه کیسه دائمی دارد.همچنین در قسمت تحتانی جاروبرقی ۴ عدد چرخ گردان تعبیه گردیده تا به راحتی همراه شما به چرخش درآید.این جاروبرقی محصولی کاربردی و زیباست که می‌تواند تمیزی را به خانه‌ی شما هدیه دهد.

 

مشخصات جاروبرقی بنس مدل ۵PRO

جاروبرقی بنس ۲۵۰۰ وات مدل ۵PRO جزو بهترین محصولات شرکت بنس است، که قدرت بسیار عالی دارد، این نوع جارو برقی از نوع جارو برقی های کیسه دار است، همچنین قدرت موتور این جارو برقی ۲۵۰۰ وات است، که میتواند به راحتی تمامی خرده ریزه ها و زباله ها روی فرش و زمین را تمیز نمایید.طراحی این محصول به گونه ای است، که فضای بسیار کمی را اشغال می نمایید، این نوع جاروبرقی برای افرادی که میخواهند جاروبرقی را در کمد قرار دهند، بسیار مناسب میباشد، این نوع جارو برقی دارای سیم جمع کن خودکار است.

 

این نوع جاروبرقی دارای سیم جمع کن خودکار میباشد، طول سیم جارو برقی بنس ۲۵۰۰ وات ۶.۵ متر است، طول این نوع جاروبرقی برای زمانی مناسب است، که میخواهید از اتاقی به اتاق دیگر بروید و آنجا را هم جارو نمایید، بسیار خوب است.جارو برقی بنس کارکرد بسیار عالی دارد، مجهزبه فیلتر هپا نیز میباشد، همچنین سه سری متفاوت نیز به همراه دارد، که بسته به نیاز خود میتوانید از آن استفاده نمایید، این نوع جارو برقی جزو بهترین جارو برقی های شرکت بنس است.

 

وزن جارو برقی بنس۵.۷کیلوگرم است، ابعاد این دستگاه نیز ۴۹۵x۳۳۰x۲۷۰ سانتی‌ متر میباشد، مجهزبه فیلتر بهداشتی نیز میباشد، دارای نشانگر پر شدن کیسه نیز میباشد، مصرف برق این جارو برقی بسیار پایین است، چرخ های ان از جنس استیل بسیار مقاوم میباشد.دسته ارگونومیک دارد، همچنین لوله آن از جنس فلزی تلسکوپی است، رنگ زیبای آن نیز سفید است، بدنه آن از پلاستیک بسیار مقاوم است، میتوانید از این محصول بهترین بهره را ببرید.

 

جارو برقی یکی از ضروری ترین محصولات خانه است هر خانه ای به یک جارو برقی پر قدرت نیاز دارد جاروبرقی بنس ۲۵۰۰ وات مدل ۵PRO یکی از پر قدرت ترین جارو برقی امروزی است. مجهزبه فیلتر هپا میباشد. این جارو برقی از قطعات بسیار با کیفیت بهره مند است نشانگر تعویض فیلتر نیز یکی از ویژگی های این محصول میباشد. این دستگاه دارای سیم جمع کن خودکار است. این نوع جارو برقی بسیار شیک و زیبا میباشد.  رنگ آن نیز بسیار براق و منحصر به فرد است، و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نمایید. و مورد دیگری که در ویژگی جاروبرقی اهمیت دارد وزن آن است، و با توجه به اینکه بیشتر خانم ها از آن استفاده می کنند و جارو برقی را از یک سمت خانه به سمت دیگری حرکت می دهند؛ لازم است که جاروبرقی سبک ، و در عین حال دارای چرخ  های بزرگ برای جا به جایی و به حرکت در آوردن  آسان آن داشته باشد.

 

جاروبرقی موشکی بنس : خوب یا بهتر ؟

تکنولوژی های خوب همراه با کیفیت مناسب بدنه جاروبرقی بنس را خریدنی کرده است! فیلتر هپا دارای 4 مرحله گردوخاک و آلرژی زدایی+مصرف برق کم+موتور پرقدرت و کم صدا+طراحی زیبای بدنه و گردونه انتخاب سرعت دیگر مشخصه هایی است که این جاروبرقی را از خوب به بهتر می رساند



:: برچسب‌ها: بررسی جاروبرقی بنس مدل ۵PRO , کیفیت جاروبرقی بنس مدل ۵PRO , مشخصات جاروبرقی بنس مدل ۵PRO , قیمت جاروبرقی بنس مدل ۵PRO , خرید جاروبرقی بنس مدل ۵PRO , ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

ساید بای ساید چهار درب جی پلاس

 

یخچال ساید چهار درب جی پلاس مدل GSS-K916 یکی از جذاب ترین و خاص ترین ساید بای ساید های برند جی پلاس است. این ساید با طراحی زیبا و داشتن ۴ درب یکی از محبوب ترین یخچال های ساید در بازار لوازم خانگی میباشد. خرید ساید با طراحی منحصر به فرد و امکانات کامل همیشه دغدغه خریدارن بوده است چرا که تنوع در بازار این محصول بسیار زیاد است. ابعاد و اندازه این محصول دقیقا مانند ساید بای ساید های معمولی است. ظرفیت آن نیز ۳۷۸ لیتر است و فضای نسبتا خوبی را برای خانواده ها ایجاد میکند. سفید، نقره ای و تیتانیوم مجموعه رنگ هایی است که ساید جی چلاس مدل Gplus GSS-K916 دارد. رنگبندی بسیاز زیبا که سلیقه مصرف کنندگان را به چالش میکشد. یکی از مهمترین ویژگی های این یخچال فریزر ساید چهار درب، رده +A برای مصرف انرژی است که به لطف وجود موتور اینورتر آن، برق بسیار کمی مصرف میکند.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

موتور اینورتر دیجیتال تعبیه شده در یخچال فریزر ساید چهار در جی پلاس مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش داده است و این شرکت برای این موتور ۵ سال گارانتی را ارائه داده است. شایان ذکر است که قیمت یخچال ساید جی پلاس بسیاز مقرون بصرفه است و در با نمونه های خارجی همرده است و چیزی کم ندارد. مدل GSS-K916 از نوع فریزر پایین است که توسط دو درب در کنار هم باز میشود و به فضای فریزر دسترسی راحتی دارید. یخچال هم که در قسمت بالا قرار دارد به همین شکل به دو درب مجهز است و به سمت مخالف هم باز میشوند. در ادامه با بخش های این محصول و امکانات آن آشنا میشوید.

 

طراحی ظاهری ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K916

ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K916 با توجه به طراحی چهار درب خود در آشپزخانه زیبایی خاصی را بوجود می آورد.

کارایی این ساید بای ساید جی پلاس با تعبیه کمپرسور اینورتر و رسیدن به رده انرژی +A بسیار جذاب شده است.

جهت کاربری راحت تر این محصول نمایشگر LED روی آن نصب گردیده است تا ضمن زیبایی بیشتر به محصول دسترسی آسان تری را به کاربران خود هدیه دهد.

شرکت سازنده به منظور بهبود عملکرد این محصول با استفاده از سیستم گردش هوای چندگانه هوای تازه جهت یکنواختی دما Fresh Air Flow توانسته است، دمای تمامی نقاط یخچال را کنترل نموده به سیستم خنک سازی آن کمک نماید.

در مجموع با توجه به ظرفیت خالص 629 لیتری این محصول، می توان گفت خرید آن برای خانواده های متوسط بسیار مناسب است.

 

 

قسمت یخچال و فریزر

 

همانطور که گفتیم، یخچال با دو درب در قسمت بالا قرار دارد. با باز شدن این دربها فضایی بسیار عالی و مناسب پیش رو خواهید داشت. تعداد ۳ طبقه در یخچال با ابعاد بزرگ و پهن و همینطور دو کشو با ابعاد گوناگون برای قرار دادن مواد غذایی خاص، فضای خوبی را در برابر شما ایجاد کرده است. پس عملا جا کم نمی آورید. روی درب یخچال هم ۶ قفسه دارید که برای قرار دادن بطری های نوشیدنی یا اقلام کوچکتر کارایی دارند و کار شما را راه می اندازند. همانطور که گفته شد هر چه امکانات دستگاه بیشتر باشد، شانس خرید یخچال فریزر ساید بای ساید بیشتر است. پس فقط به دنبال ظاهر یخچال ساید نباشید. کابین یخچال مهمترین قسمت ماجراست. چون در طول روز با آن خیلی کار دارید. دستگیره های پنهان دقیقا جایی واقع شده اند تا به راحتی امکان باز و بست درب ها را داشته باشید.

فریزر هم تعداد ۶ کشو در برابر شما قرار داده است. این کشو ها فضای قابل قبولی را برای نگهداری مواد غذایی منجمد شونده ایجاد کرده است. بر عکس یخچال که بر روی درب آن قفسه وجود دارد، بر روی درب فریزر خبری از پاکت یا قفسه نیست.

 

 

موتور ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K916ساخت کجاست؟

همیشه در هنگام بحث در مورد برند های ایرانی رایج ترین سوالی که برای خریداران پیش می آید این است که این برند قطعات خود را از کدام کشور تهیه می کند، این که موتور یخچال جی پلاس ساخت کجاست هم در هنگام خرید از این برند همیشه پرسشی اساسی بوده.

 

 

امکانات یخچال ساید محبوب جی پلاس

از مشخصات بسیار مهمی که در خرید ساید بای ساید هم مهم است، سیستم برفک زدایی است. ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K916 به سیستم بدون برفک مجهز است. با این تکنولوژی در یخچال ساید دیگر برفکی ایجاد نمیشود و با خیال راحت میتوانید مدت طولانی غذا در داخل کابین نگهداری نمایید. یخچال ساید بدون برفک جی پلاس به نمایشگر LED مجهز است تا میزان دمای داخلی و سایر تنظیمات یخچال فریزر را نشان دهد. این صفحه نمایش با طرحی ویژه و زیبا بر روی درب تعبیه شده است. از امکانات دیگر این ساید بای ساید خوش خرید جی پلاس میتوان به سیستم سرمایش سریع (Quick Cooling) اشاره کرد. این تکنولوژی سرما را سریعتر در داخل کابین ها ارسال میکند تا غذای حساس شما سریعتر سرمادهی شوند.

 

مواد غذایی حساسی دارید؟ دوست دارید میوه ها همیشه تازه باشند؟ از محفظه Fresh Box استفاده کنید. این باکس برای تازه نگه داشتن میوه ها یا مواد غذایی دیگر کارایی دارد.  از مزییت های دیگر ساید جی پلاس مدل ۹۱۶ میتوان به Multi Air Flow اشاره کرد. این قابلیت سرمای چندگانه در داخل کابین یخچال فریزر ایجاد میکند. همچنین با عملکرد ویژه کاهش مصرف در زمان (Holiday) هم در مصرف برق و انرژی صرفه جویی بسیار خواهد شد.

 

مزیت های یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس

در مجموع ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K916 ضمن کارایی مناسب خود، دارای مزیت های اختصاصی دیگری نیز هست که از به راحتی نمی توان عبور کرد:

  • دارای نمایشگر LED
  • مجهز به کمپرسور اینورتر
  • 5 سال گارانتی موتور
  • رده انرژی +A
  • سیستم گردش هوای چندگانه هوای تازه جهت یکنواختی دما Fresh Air Flow
  • سرمایش سریع در یخچال و فریزر Super Cooling / Super Freezing
  • فناوری انجماد سریع در فریزر- quickfreezing

 

گارانتی و خدمات پس از فروش یخچال جی پلاس چگونه است ؟

گارانتی و خدمات پس از فروش یخچال جی پلاس توسط کمپانی گلد ایران تعمین میشود



:: برچسب‌ها: بررسی ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K916 ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

لوازم خانگی کندی ساخت کجاست؟ بسیاری از خریداران حین تهیه و خرید لوازم خانگی کندی با این سوال که شرکت لوازم خانگی کندی در کدام کشور است و این محصول از کدام یک از کشورهای دنیا به ایران وارد می شود، همراه هستند. معمولاً پاسخ این سوال به این جهت برای خریداران حائز اهمیت است که بتوانند از کیفیت کالا مطلع شوند و با اطمینان بیشتر خرید لوازم خانگی کندی را انجام دهند. دانستن اطلاعاتی در رابطه با تاریخچه لوازم خانگی کند و محلی که محصولات این برند در آن مونتاژ می شوند نشان دهنده اعتبار آن برند است. به همین دلیل به درخواست مشتریان ما در این بخش از محتوا به توضیح کامل شرکت لوازم خانگی کندی و کالاهایی که توسط برند کندی تولید می شوند، می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطلب همراه اعتماد کالا باشید.

 

ماشین ظرفشویی کندی مدل CDM 1513 W

شستشوی ظروف آن هم پس از نوش جان کردن یک وعده غذایی خوشمزه اصلا کار دلچسبی نیست. امروزه برای راحت‌تر شستن ظروف ماشین‌های ظرفشویی به یکی از المان‌های اصلی هر آشپزخانه‌ای تبدیل شده‌اند. شرکت «کندی» ماشین ظرفشویی مدل «CDM 1513» خود را با ظرفیتی بالا و بر اساس نیاز افرادی که میزان استفاده از ظروف‌ بالایی دارند عرضه کرده است.

این ماشین ظرفشویی را باید در دسته ماشین‌ ظرفشویی‌های ایستاده و مبله در نظر گرفت. با توجه به ابعادی که این محصول دارد، گنجایشی مناسب برای شستشوی ظروف کثیف ۱۵ نفر را پیدا می‌کند. قسمت داخلی این محصول هم به شکلی مطلوب مناسب طراحی شده و برنامه‌های شست‌وشوی متنوع ارزش خرید بالایی به آن داده است.

مطمئنا در صورتی که از برند کندی صحبت کنیم، باید از کیفیت و به روز بودن این تولیدکننده صحبت به میان آوریم. این برند بار دیگر محصولی را در دسته لوازم خانگی روانه بازار کرده است که ماشین ظرفشویی کندی مدل CDM 1513 نام دارد و بهترین قابلیت‌ها را برای مصرف‌کنندگان مهیا کرده است. شما در این محصول به ظرفیت 15 نفری دسترسی دارید که مصرف انرژی رده ++A آن نیز از جمله مهم‌ترین قابلیت‌ها و مزایای دستگاه به شمار می‌رود. باید اشاره کرد، محصول کندی در طرح مبله تولید شده است و وزن آن نیز به صورت استاندارد در حد 46 کیلوگرم است.

ماشین ظرفشویی کندی مدل CDM 1513 دارای قابلیت‌های کنترل عملیات دیجیتالی است و برای راحتی کاربر از یک صفحه نمایش بسیار با کیفیت و بی‌نظیر در آن استفاده شده است. البته، باید کارکرد با صدای پایین محصول را نیز در نظر داشته باشیم که در حد 47 دسی بل و عددی استاندارد است. این دستگاه علاوه بر تمامی قابلیت‌ها و امکانات آن دارای طراحی ظاهری بسیار زیبایی نیز هست که با این شرایط می‌توان انتظار کیفیت ساخت عالی را نیز از آن داشت.

ماشین ظرفشویی کندی مدل CDM 1513 با ابعاد 85*60*60 ساخته شده است و میانگین مصرف آب آن در هر بار شست و شوی ظروف به حدود 10 لیتر می‌رسد. این محصول دارای هشت برنامه مختلف برای شستن ظروف است و از قابلیت‌های بسیار بی‌نظیر مانند قفل کودک، سیستم خشک کن هیبرید، شست و شوی ظروف با بخار و شست و شوی اقتصادی یا ECO بهره می‌برد. از دیگر موارد می‌توان به قفسه‌های متعدد برای قرار دادن ظروف، برنامه شست و شوی میوه و سبزی‌ها و قابلیت شستن ظروف با زمان کم اشاره کرد. همچنین، تنظیم تمامی این برنامه‌ها از طریق صفحه نمایش دیجیتالی که در قسمت بالایی و جلوی دستگاه تعبیه شده است، امکان‌پذیر است.

 

شست‌وشوی نصف ظرفیت و شست‌و‌شوی با دمای بالا ماشین ظرفشویی کندی مدل CDM 1513

همانطور که از نام این قابلیت‌ها پیداست، زمانی که ظروف زیادی برای شستن ندارید و می‌خواهید برای شست‌و‌شوی آن‌ها حتما از ماشین ظرفشویی استفاده کنید، این قابلیت می‌تواند بسیار مفید باشد. زیرا نیازی نیست منتظر بمانید تا با تعداد ظروف زیاد این ماشین ظرفشویی را پر کنید. می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید و در وقت هزینه خود نیز صرفه‌جویی نمایید. از قابلیت شست‌و‌شوی با دمای بالا نیز زمانی می‌توانید استفاده نمایید که ظروف بسیار چرب باشند و پاک کردن چربی و لکه‌ها از روی آن‌ها سخت باشد. اما با این قابلیت دیگر نباید نگران باشید و این محصول می‌تواند به خوبی از پس تمیز کردن ظروف برآید.

قابلیت شست‌وشوی میوه و سبزی

بسیاری از خریداران ماشین‌های ظرفشویی برایشان مهم است که محصول خریداری شده قابلیت شست‌و‌شوی میوه و سبزی‌ها را نیز داشته باشند. باید اینجا به شما این خبر خوب را بدهیم که این ماشین ظرفشویی دارای برنامه شست‌وشوی میوه و سبزی‌ها است و شما به راحتی می‌توانید میوه و سبزی‌های خریداری شده را در این ماشین ظرفشویی قرار دهید و این محصول به خوبی از پس وظایف خود برمی‌آید.

مصرف انرژی

این ماشین ظرفشویی کندی توانسته بر اساس استانداردهای انرژی اتحادیه اروپا رتبه A++ را کسب کند. این رده‌بندی میزان انرژی مصرفی نسبت به عملکرد را می‌سنجد و بر اساس آن بهینه‌‌ترین کالا در زمینه مصرف انرژی در رده A+++ جای می‌گیرد. این محصول تنها یک پله با سقف مصرف بهنیه انرژی فاصله دارد و میزان انرژی بسیار بهینه‌ای مصرف می‌کند که در نتیجه باعث می‌شود تا برق مصرفی کل خانه نیز کمتر شود و بتوان میزان صرفه‌جویی بیشتری در مصرف برق داشت.

جمع بندی

ماشین ظرفشویی کندی مدل CDM 1513 یک دستگاه مدرن با ویژگی‌هایی مطلوب است. سبدهای کاربردی باعث شده‌اند تا بتوان بر اساس نیاز و به خوبی و آسانی ظروف کثیف پس از یک وعده دل‌چسب را با خیالی راحت در آن قرار داد. بنابراین، اگر خانواده پرجمعیت دارید یا اهل مهمانی و دورهمی هستید، این محصول مدرن را به عنوان یکی از انتخاب‌هایتان درنظر بگیرید.

ویژگی های ماشین ظرفشویی کندی مدل CDM 1513 W

  • نوع ماشین ظرفشویی : مبله
  • نمایشگر : بله
  • وزن : ۴۶ کیلوگرم
  • گنجایش و ابعاد
  • ظرفیت : ۱۵ نفره
  • پهنا : ۶۰۰ میلی متر
  • عمق : ۶۰۰ میلی متر
  • ارتفاع : ۸۵۰ میلی متر
  • ظرفیت (نفر) : ۱۵ نفر

 

مشخصات انرژی و مصرف

میزان نمودار مصرف انرژی : ++A

  • متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو : ۱۰ لیتر
  • قفسه ها
  • قفسه بالا : دارد
  • تعداد قفسه های بالا : ۲
  • سایر مشخصات
  • میزان صدا : ۴۷ دسی‌بل
  • تعداد برنامه های شست وشو : ۸
  • دکمه های لمسی : خیر
  • قفل کودک : بله
  • تعداد سبد : ۳
  • سایر ویژگی ها
  • قابلیت شستشوی میوه وسبزی
  • قابلیت شستشوی ظروف نازک و حساس
  • دارای سه طبقه مجزا
  • دارای خشک کن
  • برنامه شدید شویی
  • قابلیت شستشوی ظروف بزرگ همچون دیس و قبلمه
  • دارای یک شیر ورودی آب
  • دارای دوبازوی آب پاش و یک آبفشان
  • قابلیت شستشوی اقتصادی
  • شستشوی ۹۰ دقیقه ای
  • قابلیت تاخیر در شستشو تا ۲۴ ساعت
  • قابلیت شستشو با نصف ظرفیت
  • شستشوی سریع ماشین ظرفشویی کندی

 

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی ماشین ظرفشویی کندی مدل CDM 1513 ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

معرفی جاروبرقی دوو مدل DVC-S22P

جاروبرقی ابزاری شگفت انگیز برای تمیز کردن فرش، مبلمان، اثاثیه یا لوازم داخلی خانه شما است. جاروبرقی یکی از مهمترین ابزارهایی است که می توانید از آن برای صرفه جویی در وقت خود استفاده کنید. با کمک مکانیسم تمیز کردن خودکار، یک مزیت فوق العاده از صرفه جویی در زمان ارائه می دهد. جاروبرقی دوو مدل DVC-S22P محصولی متفاوت و کارآمد از برند دوو است که با توان مصرفی 2100 وات و قدرت مکش 650 وات به بازار عرضه گریده.  فیلتر HEPA13 از مزیت های جاروبرقی دوو محسوب می شود این فیلتر در چند مرحله فیلتراسیون را انجام داده تا محیطی به دور از گرد و غبار و سالم را فراهم سازد و همچنین نقش مهمی در عملکرد دستگاه و قدرت مکش جاروبرقی دارد. میزان صدای تولید شده در این محصول 73 الی 75 دسی بل می باشد.در ادامه اعتماد کالا همراه باشید.

 

سایر مشخصات جاروبرقی دوو

بر روی بدنه دستگاه دکمه ای جهت تنظیم توان مکش طراحی شده است. جاروبرقی 2100 وات دوو به مشخصات دیگری مانند نشانگر پر بودن مخزن، سیم جمع کن اتومات، گرید انرژی A و نمایشگر وضعیت LED مجهز است. به همراه دستگاه لوازم جانبی برس گردگیر، برس مبل، گوشه پاک کن و برس چندمنظوره اصلی ارائه می شود. درون محفظه محصول کیسه یک بار مصرف تعبیه شده که از کیفیت بالایی برخوردار است. شعاع عملکرد این جاروبرقی کیسه دار دوو 11 متر بوده و جایی در اطراف از دید شما پنهان نمی ماند. لوله خرطومی جاروبرقی قابلیت گردش 360 درجه را دارد و دارای لوله تلسکوپی از نوع رنگ شده است.

 

یکی از فاکتورهای اصلی خرید جاروبرقی ، میزان توان مصرفی و قدرت مکش آن است.جاروبرقی دوو مدل اسپرو با بکارگیری بروزترین موتور اروپایی با بازده بالا در ردهکم مصرف انرژی با توان ماکزیمم 2100 وات بوده که با طراحی ویژه این جاروبرقی و ملحقات دارای قدرت مکش 650 وات می باشد.

جاروبرقی دوو مدل اسپرو ضمن برخورداری از موتور پر قدرت از ویژگی سایلنت نیز برخوردار است که با تولید صدای کم در حین کار یک انتخاب ایده آل برای مصرف کنندگانی است که به دنبال یک جاروبرقی کم صدا می باشند.

جاروبرقی دوو مدل اسپرو دارای پنل نشانگر LED روی بدنه می باشد. پر بودن کیسه زباله و وضعیت کثیف شدن فیلتر HEPA را نمایش می دهد.

فیلتر HEPA 13 یا دوام و قابل شستشو با طراحی ویژه 8 مرحله فیلتراسیون گرد و غبار خروجی ، محیطی تمیز و عاری از گرد و خاک را تضمین می نماید. همچنین این مدل جاروبرقی دارای کنترل دسته جهت روشن و خاموش نمودن و تنظیم قدرت مکش می باشد.

این مدل جاروبرقی دارای گیره نگه دارنده ملحقات می باشد که سری های کاربردی به لوله تلسکوپی نصب می گردد و همیشه در دسترس می باشد.

در این جاروبرقی بدون آسیب زدن به الیاف فرش ، پرز و موهای را به راحتی جمع میکند . همچنین برای افرادی که آلرژی و حیوان خانگی دارند مناسب می باشد.

کیسه جاروبرقی با حجم بالا 4.5 لیتری به منظور کاهش دفعات تعویض، تهیه شده از الیاف سوزنی NON-WOVEN برای فیلتراسیون بهتر که موجب جذب و نگه داشت حداکثری گردو غبار ، باکتری ها و میکروب ها می باش

 

جاروبرقی دوو مدل DVS-S22P

جاروبرقی دوو مدل DVS-S22P یکی از محصولات باکیفیت و کاربردی شرکت دوو (Daewoo) می باشد که از یک موتور بسیار قوی بهره می گیرد.

شرکت دوو جاروبرقی مدل DVS-S22 را در ۳ رنگ مختلف سفید، طوسی و صورتی تولید می کند.

مدل مشابه آن مدل DVC-LH22 که در رنگ قرمز و آبی تولید می شود و از ویژگی مهم آن می توان به کنترل رو دسته اشاره کرد.

قدرت موتور جاروبرقی ۲۱۰۰ وات می باشد که می تواند گفت یک موتور کاملا قدرتمند با توان مکش بالا روی این دستگاه نصب شده است که می ‌تواند کوچک‌ ترین قسمت‌ های خرده شده را هم از زمین جمع کند و به آسانی سطوح مختلف را جارو کند.

گنجایش مخزن جاروبرقی ۴.۵ لیتر می باشد که قابلیت ذخیره سازی حجم زیادی از گرد و خاک را نیز در خود دارد و دیگر نیازی نیست در مدت کوتاه به تعویض کیسه جاروبرقی نیز بپردازید.

این محصول از یک بدنه قدرتمند و مقاوم در برابر ضربه و فشار و طراحی فوق العاده زیبایی که به لطف شرکت دوو به این محصول اهدا شده است توانسته به خوبی مشتریان زیادی را به سمت خود بکشاند و یک سر و گردن از رقیبان هم قیمت خود و حتی آنهایی که قیمت خیلی بیشتری نیز دارند بالاتر باشد.

صدا کم موتور جاروبرقی به گونه ای می باشد که به راحتی می توانید حتی در مواقعی که خانواده در حال استراحت هستن از این جاروبرقی استفاده کنید.

این محصول با دارا بودن فیلتر ضد حساسیت هپا (HEPA)، قابلیت استفاده از پاکت یک بار مصرف را دارد.

یکی از ویژگی های این محصول با کیفیت نشانگر دیجیتالی پر بودن مخزن کیسه آشغال است.

این جاروبرقی با طول سیم حدود ۸ متر می ‌تواند فضای نسبتا زیادی از منزل را پوشش دهد.

جاروبرقی سری BASIC دوو در دسته جاروبرقی های کیسه ای قرار گرفته است که برای جمع آوری گرد و خاک و اشغال به یک کیسه یکبار مصرف یا دائمی نیاز دارد.

مخزن دستگاه به گونه ای طراحی شده است تا مصرف کننده بتواند در کمترین زمان و به ساده ترین صورت مخزن جاروبرقی را تعویض و تخلیه نمایید و دسترسی آسانی به آن داشته باشد.

جاروبرقی دوو مدل DVS-S22P از نظر طراحی و زیبایی بسیار و ساده و شکیل بوده اما باید توجه داشته باشید که بدنه دستگاه بسیار با کیفیت و با دوام طراحی شده است و همچنین این مدل در دو رنگ مختلف به بازار عرضه شده است تا مورد انتخاب هر نوع سلیقه ای نیز قرار بگیرد.

 

مزایا

  • جاروبرقی این برند از نظر طول کابل برق 8 متر است ، که بیشتر مناسب آپارتمان های کوچک است. زیرا هرچقدر طول کابل برق بیشتر باشد شعاع کارکرد دستگاه هم بیشتر میشود و نیازی به تعویض پریز برق در منزل ندارید .
  • نمیتوان گفت طول کابل برق 8 متر برای جاروبرقی یک ایراد بزرگ است. اما در کنار طول های 15 متری برخی برند های دیگر مانند بوش ، پاکشوما و پارس خزر این یک نقص به شمار میرود .
  • دوو نیز مانند خیلی از برند های مطرح دیگر سیم جمع کن جاروبرقی خود را از حالت پدالی به اتومات تغییر داده است. که این یک ویژگی کاربر پسند است .
  • از نظر فیلتر های بهداشتی دوو بسیار عالی در جاروبرقی های خود عمل کرده است و 8 مرحله فیلتراسیون و فیلتر قابل شستشو HEPA 13 در نظر گرفته است که از این بابت دوو نمره بسیار عالی را کسب میکند.

 



:: برچسب‌ها: بررسی جاروبرقی دوو مدل DVS-S22P , کیفیت جاروبرقی دوو مدل DVS-S22P , مشخصات جاروبرقی دوو مدل DVS-S22P , خرید جاروبرقی دوو مدل DVS-S22P , فروش جاروبرقی دوو مدل DVS-S22P , جاروبرقی دوو مدل DVS-S22P ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

معرفی اجاق گاز دوو مدل DGC5-2111N

اجاق گاز دوو مدل DGC5-2111N یکی از محصولات خوش طرح و با کیفیت شرکت دوو است. این محصول ویژگی های منحصر به فردی در زمینه لوازم پخت و پز خانگی دارد. اجاق گاز 2111N دوو با طراحی بی نظیر خود، زیبایی خاصی به دکوراسیون آشپزخانه شما می بخشد. ابعاد از ویژگی های مهم یک اجاق گاز محسوب می شود بنابراین ابعاد یک اجاق گاز باید به گونه ای طراحی شود که به راحتی بتوان آن را درون آشپزخانه قرار داد، اجاق گاز دوو از ابعاد 940x650x900 mm بهره می برد. توروبوفن تعبیه شده در اجاق گاز دوو  یک نوع فن گردش هوای داغ و المنت برقی می باشد که باعث می شود حرارت به صورت یکنواخت در فر پخش شود تا غذا پختی یک دست و کامل داشته باشد.در ادامه این مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

اجاق گاز نیوایمپریال دوو (Daewoo) کاملترین اجاق گاز ۵ شعله مبله در بازار به‌ واسطه ویژگی‌های جدیدی که دارند هستند.

اگر به دنبال یک اجاق گاز فوق پیشرفته با امکانات به روز همچون دو شعله زماندار، المنت برقی درون فر، دماسنج دقیق اندازه گیری دمای فر و سرشعله های ایتالیایی هستید، فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک اجاق گازهای نیو ایمپریال دوو را به شما معرفی می کند.

اجاق گاز نیو ایمپریال دوو مدل DGC5-2111 با طراحی بسیار منحصر به فرد و با اقتباس از طراحی اجاق گازهای ایتالیایی جز پرفروش ترین محصولات دوو بوده و با طراحی کامل خود زیبایی را بر اساس نیاز خانواده به آشپزخانه شما هدیه می دهد.

 

مشخصات فنی اجاق گاز دوو

تایمر دیجیتال اجاق گاز مبله دوو دارای ویژگی و قابلیت متفاوتی است که هر کدام در جای خود خیلی کمکمان می کند از جمله قطع کن شعله که با برنامه ریزی در زمان مشخص شعله را قطع می کند و مانع از سوختن غذا می شود و ما می توانیم با تکیه بر تایمر دیجیتال اجاق گاز به باقی کار هایمان بدون استرس رسیدگی کنیم. همچنین سرشعله‌ های این محصول ایتالیایی است که از نظر زیبایی و کیفیت بسیار مطلوب می باشند. گاز فردار 5 شعله دوو به صفحه نمایش لمسی مجهز بوده که تایمر اجاق گاز نیز در آن تعبیه شده است. 

 

سایر ویژگی های انحصاری اجاق گاز دوو مدل 2111N

برای سهولت به دسترسی گرم خانه در اجاق گاز دوو مدل 2111N درب آن به صورت کشویی طراحی شده است. فن خنک کننده استفاده شده در اجاق گاز دوو باعث تسریع در خنک شدن فضای داخل فر و دمای مناسب برای پخت و پز های متعدد بسیار مفید است. برای آسانی در تمیز کردن محفظه داخل فر و زیبایی ظاهری آن، درون محفظه فر اجاق گاز سلف کلین به منظور نظافت بدون دردسر استفاده شده است. این مدل اجاق گاز به سیستم ایمنی ترموکوپل thermocouple به همراه کلید ایمنی درب فر مجهز شده است در واقع ترموکوپل از دو سیم فلزی ساخته شده که نسبت به کاهش میزان اکسیژن هوا حساس می باشد. درب فر برای راحتی در نظافت به صورت شیشه دوجداره کشویی طراحی شده است. سیستم یخ زدایی یکی دیگر از ویژگی های اجاق گاز است این سیستم قابلیت گرم کردن غذا های منجمد را دارد که این کار با توان کمتری انجام می گردد. 

یکی دیگر ویژگی های این مدل از گاز مبله و ۵ شعله دوو وجود سرشعله‌های ایتالیایی است. این سرشعله ها که از نظر زیبایی و کیفیت بسیار مطلوب هستند، در هنگام پخت و پز احساس راحتی را برای همه اعضای خانواده ایجاد می نماید. از دیگر خصوصیات این محصول شرکت دوو می توان به صفحه رویه یک تکه و درِ فر دولایه آن اشاره کرد. صفحه یک تکه و درب فر دولایه به منظور راحتی هرچه بیشتر مصرف کنندگان هنگام پاک نمودن اجاق گاز پس از اتمام پخت و پز تعبیه شده است.

 

دو شعله زماندار

مهمترین ویژگی اجاق گاز ایمپریال دوو مدل DGC5-2111 ، وجود دو شعله زماندار با ویژگی قطع کن با برنامه ریزی در دو زمان متفاوت و مشخص این امکان را به مصرف کننده می دهد تا همزمان با شروع پخت و پز و تنظیم شعله های زماندار به دیگر فعالیت های خود رسیدگی کند و دیگر نگران سوختگی غذا نباشد.

آرامش در هنگام پخت پز برای خانواده های ایرانی جز مهمترین عوامل انتخاب در اجاق گاز می باشد.

 

صفحه نمایش لمسی

اجاق گاز ایمپریال مدل DGC5-2111 دارای صفحه نمایش لمسی است که تایمر اجاق گاز نیز در آن تعبیه شده و موجب شده تا بررسی عملکرد اجاق گاز را در هر لحظه برای مصرف کنندگان امکان پذیر باشد.

 

سرشعله‌های ایتالیایی

از دیگر ویژگی های این مدل از گاز مبله دوو وجود سرشعله‌های ایتالیایی است که از نظر زیبایی و کیفیت بسیار مطلوب است.

همچنین فن گردش هوای داغ و المنت برقی یکی دیگر از مزیت های این مدل از گاز دوو است.

 

درِگرمخانه کشویی

دوو برای سهولت دسترسی درب گرمخانه  اجاق گاز مدل DGC5-2111 را به صورت کشویی طراحی نموده تا به آسانی از قابلیت های آن استفاده گردد.

 

لعاب سلف کلین درون محفظه فر

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که امروزه در آخرین تولیدات شرکت‌های معتبر قرار دارد پوشش خود تمیزشونده یا همان Self Clean است که سری ایمپریال هم به آن مجهز شده است. Self Clean نوعی لعاب و پوشش دیواره داخلی محفظه فر است که قابلیت تعویض دارد. اما مزیت مهم این پوشش، بخار شدن چربی‌های نشسته بر روی آن در حرارت بالا است. به‌این‌ترتیب پس از اتمام زمان پخت، آثار لکه و چربی باقی‌مانده از غذاها به‌طور خودکار و با بالا رفتن حرارت فر بخار می‌شوند و تمیز کردن محفظه داخلی فر از قبل آسان‌تر می‌شود.

 

فن خنک کننده

فن خنک کننده استفاده شده در اجاق گاز دوو مدل DGC5-2111 باعث تسریع در خنک شوندگی فضای داخل فر و دمای مناسب برای پخت و پز های متعدد بسیار مفید است.

 

مزایای اجاق گازهای دوو از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • خدمات پس از فروش مناسب این محصولات
  • قیمت خوب نسبت به کیفیت بالا
  • طول عمر بالا
  • طراحی مناسب و زیبا

معایب اجاق گازهای دوو از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • تنوع بسیار کم این محصولات
  • عدم وجود رنگبندی در این محصولات
  • کیفیت پایین فندک خودکار اجاق گازهای دوو

 



:: برچسب‌ها: بررسی اجاق گاز دوو مدل DGC5-2111N , کیفیت اجاق گاز دوو مدل DGC5-2111N , مشخصات اجاق گاز دوو مدل DGC5-2111N , قیمت اجاق گاز دوو مدل DGC5-2111N , خرید اجاق گاز دوو مدل DGC5-2111N , اجاق گاز دوو مدل DGC5-2111N ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

تاریخچه برند ایکس ویژن

گروه مادیران در سال ۱۳۴۳ با عنوان شرکت امیری و شرکا شروع به کار کرد. مؤسس این شرکت محمود امیری بود. وی در سال ۱۳۱۸ در تهران متولد شد و دوره تحصیلات خود در زمینه تجارت را در لندن گذراند. محمود امیری در خانواده متمول و روشن فکر آذری الاصل بزرگ شد. او در اواخر دهه سی شمسی به همراه پدرش اولین سوپرمارکت بزرگ را در تهران راه اندازی می کند. اوایل شرایط کاری سوپرمارکت بارونق همراه بود اما بعدها باوجود رقبا و شرایط اقتصادی کشور مجبور می شوند که سوپرمارکت را تعطیل کنند.

 

محمود پس از آشنایی با ماشین حساب های برقی ژاپنی از آن ها نمایندگی فروش در ایران را گرفته و در این زمینه شروع به کار می کند. کار شرکت امیری و شرکا درواقع با فروش همین ماشین حساب ها پا می گیرد تا اینکه پس از مدتی شروع به فروش دستگاه های اسکناس شمار نیز می کند. ازآنجایی که اجناس فروخته شده ژاپنی بود بنابراین قیمت مناسب تری نسبت به رقبای اروپایی و آمریکایی خود داشت.البته قابل ذکر است که شرکا درواقع اعضای خانواده امیری( پدر، مادر، خواهر و برادر محمود) بودند.

 

شرکت امیری پس از مدتی با شرکت شارپ شروع به همکاری و فروش ماشین حساب دیجیتال و دستگاه های اداری می کند.پس از افزایش فعالیت در زمینه فروش دستگاه های اداری نام شرکت به مرکز ماشین های اداری ایران تغییر پیداکرده و این شرکت در سال ۱۳۵۵ اولین ماشین تحریر را وارد کشور کرد. در سال ۶۳ نیز اولین دستگاه فکس توسط این شرکت به مردم ایران معرفی شد. قابل ذکر است که اولین لپ تاپ با برند شارپ نیز در سال ۱۳۶۸ به ایران راه پیدا کرد.در ادامه اعتماد کالا به بررسی تلویزیون ایکی ویژن می پردازد.

 

 

تلویزیون های سری 7 ایکس ویژن

تلویزیون های سری 7 از میان رده های پرچم دار ایکس ویژن است. تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XYU735 محصول جدید ایکس ویژن است که به تازگی عرضه شده است. این تلویزیون میان رده ایکس ویژن دارای قابلیت های متنوعی است که برای کاربران بسیار جذاب و کاربردی است از جمله وضوح تصویر ULTRA HD 4K که امکان تماشای محتوای تولید شده به روز را فراهم می کند. همچنین پشتیبانی از قابلیت HDR10 رنگهایی زنده و واقعی به نمایش می‌گذارد. تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن مدل XYU735 از اندروید 11 برخوردار است که این یعنی ورود به دنیای سرگرمی با تلویزیون هوشمند که هر تلویزیون را تبدیل به دوست شما می کند. در ادامه به بررسی ویژگی های بیشتری از این محصول می پردازیم.

 

تلویزیون هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XYU735 سایز 55 اینچ دارای وضوح تصویر ULTRA HD 4K است و برای تماشای تصاویر و محتوای تولید شده با تکنولوژی روز بهترین انتخاب است. همچنین پشتیبانی از تکنولوژی HDR10 روی پورت USB رنگ هایی زنده و واقعی را به نمایش میگذارد. HDR 10 با افزایش کنتراست و عمق تصاویر جزئیات بیشتری نشان می دهد.

 

ظرافت و زیبایی

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل XYU735 سایز 55 اینچ با طراحی ظریف و زیبا نمایی مدرن و به روز به محیط اطراف خود هدیه میکند. ابعاد این تلویزیون با توجه به 55 اینچ بودن ، برای خانه و فضای متوسط و بزرگ مناسب است

 

اتصالات و درگاه ها

تلویزیون 55 اینچ ایکس ویژن مدل XYU735 دارای دو درگاه USB.02  و 3 درگاه HDMI  است که اتصال انواع لوازم جانبی از جمله فلش و هارد اکسترنال را به تلویزیون ممکن می سازد. همچنین اتصال گوشی موبایل و تبلت از طریق ,Bluetooth ،WIFI نیز امکان پذیر است.

 

سیستم عامل اندروید 11 به همراه نرم افزارهای کاربردی نصب شده در تلویزیون هوشمند مدل ایکس ویژن  XYU73555، قابی فراتر از یک نمایشگر معمولی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد تا به وسیله آن بتوانند با اتصال به اینترنت، از امکانات وسیع و متنوع آن بهره‌مند شوند.
علاوه بر این، با وجود قابلیت‌های همچون WIFI Direct و WIFI Screen Mirror، نیازی به استفاده از کابل برای اتصال تلویزیون به اینترنت و گوشی هوشمند نخواهد بود. اگرچه درگاه‌های متعدد و متنوعی مانند دو درگاه  USB2.0 و سه درگاه HDMI برای اتصال دستگاه‌ها و تجهیزات الکترونیکی به تلویزیون، قابل دسترس است.

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU735 سایز 55 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU735 سایز 55 اینچ یکی از با کیفیت‌ترین و جدیدترین تلویزیون مدل های موجود در بازار می‌باشد.

کیفیت تصویر این تلویزیون 4K است که تصاویر را با وضوح بسیار بالا نمایش می‌دهد.

برند ایکس ویژن در بین برندهای ایرانی از محبوبیت بالایی برخوردار است.

تلویزیون ایکس ویژن مدل 55XYU735 هوشمند بوده و قابلیت اتصال به wifi را دارد با استفاده از این ویژگی می‌توانید به مرورگر اینترنت متصل شوید.

یکی از قابلیت های مهم تلویزیون ایکس ویژن مدل 55XYU735 وجود پنل IPS که روشی نوین برای افزایش کیفیت تصویر و همچنین سرعت نمایشگر است. این ویژگی به شما کمک می‌کند در هر قسمت از تلویزیون که نشسته باشید تصاویر را با کیفیت عالی تماشا کنید.

این تلویزیون دارای دو درگاه USB و سه تا درگاه HTMI بوده که با استفاده از درگاه USB می‌توانید فلش یا هارد دیسک خود را به تلویزیون متصل کنید و با استفاده از درگاه HTMI امکان اتصال سایر پخش کننده‌ها را فراهم می‌کند.

از دیگر قابلیت های این کالا می‌توان به ضبط برنامه ها (PVR) اشاره کرد این برنامه تصاویر را به صورت فرمت دیجیتال ذخیره می‌کند توسط این ویژگی می‌توانید زمانی که در حال تماشای یک برنامه هستید و برنامه مورد علاقه دیگر خود را که همزمان در حال پخش است را ضبط نموده و بارها در زمانی دیگر به تماشای آن بپردازید.  

مزایای تلویزیون ایکس ویژن

  • کیفیت تصاویر Full HD و پنل LED
  • وجود سیستم عامل اندروید
  • زاویه دید گسترده دستگاه
  • سیستم صوتی Harman kardon
  • طراحی ظاهری زیبا
  • قیمت مناسب

 

 

سوالات متداول

تلویزیون ایکس ویژن ساخت کجاست؟ به احتمال زیاد نام مادیران به گوشتان خورده است. این شرکت در سال ۸۵ برند ایکس ویژن را با هدف تولید لوازم صوتی و تصویری تأسیس کرد. مادیران با این کار قصد داشت تا بتواند تلویزیون‌هایی با قیمت مناسب تولید کند که در مقایسه با محصولات خارجی ارزش خرید بیشتری داشته باشند. حال با گذشت ۱۵ سال در داخل کشور تلویزیون‌های این سازنده محبوبیت بالایی دارند و قطعا یکی از انتخاب‌های اصلی افراد به حساب می‌آید. این برند در حال حاضر توانسته عنوان پرفروش‌ترین سازنده داخلی تلویزیون را بدست بیاورد که این موضوع نشان از کیفیت و رضایت مشتریان دارد.

 



:: برچسب‌ها: بررسی تلویزیون ایکس ویژن مدل 55XYU735 , کیفیت تلویزیون ایکس ویژن مدل 55XYU735 , مشخصات تلویزیون ایکس ویژن مدل 55XYU735 , قیمت تلویزیون ایکس ویژن مدل 55XYU735 , خرید تلویزیون ایکس ویژن مدل 55XYU735 ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

بلزا ساخت کجاست ؟

بلزا ساخت کجاست ؟ تا به حال نام این برند را شنیده اید ؟ با محصولات آن آشنایی دارید ؟ میدانید که کیفیت محصولات بلزا چگونه است ؟ کمپانی بلزا چندین دهه است که فعالیت خود را در زمنه تولید محصولات کوچک در ایران آغاز کرده است . هدف اولیه این برند مشتری مداری و ارائه بهترین محصولات بود و به طور کل با همین هدف فعالیت خود را آغاز کرد که تا به امروز هم آن را به طور کامل رعایت کرده است . محصولات بلزا با بهترین تکنولوژی و کیفیت تولید میشوند و طراحی ظاهری آن ها به طراحی بدون زمان معروف است به این معنا که ظاهر آن ها را به گونه ای طراحی میکنند که در طول سالیان دراز کسی متوجه نمیشود که این محصول تولید مثلا 30 سال قبل بوده است .

 

محصولات لوازم خانگی بلزا چیست؟

اکنون که می‌دانیم محصولات برند بلزا در کجا تولید می‌شوند، وقت آن است که به طور کلی بدانیم محصولات لوازم خانگی بلزا شامل چه مواردی می‌شود. شرکت بلزا بیش از چندین دهه است که در ایران تاسیس شده و محصولات آن در ایران نیز تولید می‌شود. بلزا از ابتدا به تولید لوازم خانگی کوچک مشغول بوده است. از محصولات با کیفیت برند بلزا می‌توان به زودپز بلزا، ساندویچ ساز بلزا، خردکن بلزا، سرخ کن بلزا، بخار پز بلزا، پلوپز بلزا، چای ساز بلزا، اتو بخار و بخار پز بلزا، تخم مرغ بلزا، گوشت کوب برقی بلزا، بلزا برقی اشاره کرد. سماور و … اشاره کرد.در ادامه این مقاله با اعتماد کالا همراه باشید تا خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.

 

 

معرفی گوشتکوب برقی بلزا 61201

گوشتکوب برقی بلزا 61201 از جمله محصولاتی می باشد که می توان به وسیله ی آن اقدامات مختلفی را انجام داد و دست راست هر فرد در آشپزخانه است. توان مصرفی این گوشت کوب برقی برابر با هزار وات می باشد که مقدار نسبتاً بالایی بوده و نشان می دهد که این گوشت کوب برقی از قدرت فوق‌ العاده‌ای برخوردار است و عملکرد آن پر سرعت می باشد. البته این قدرت و سرعت بالا را نمی توان به مصرف بی رویه ی برق ربط دارد و ما این محصول را باید در رده بندی محصولات برقی بهینه و کم مصرف قرار دهیم.

کارکرد این محصول تنها ختم به گوشتکوب نمی‌ شود و از آن می‌ توان به عنوان غذا ساز نیز استفاده کرد. که ظرفیت ظرف غذاساز آن برابر با 1500 میلی لیتر می باشد. این میزان از ظرفیت برای یک غذا ساز، بسیار بالا است. و شما می توانید مواد غذایی در حجم بالا را به آسانی در آن تهیه کنید.
در این محصول قابلیت شستشوی محصولات در ماشین ظرفشویی وجود دارد. چنین قابلیتی سبب می شود تا شما بتوانید بدون هیچ گونه نگرانی، هرگونه از قطعات این محصول را در ماشین ظرفشویی قرار دهید و به شستشوی آن ها بپردازید.

گوشت‌کوب برقی بلزا مدل 61201 درواقع یک غذاساز است که کارهای زیادی از آن برمی‌آید. این دستگاه از یک دسته‌ی اصلی تشکیل ‌شده است که موتور محرک در آن قرار گرفته است و اتصال این موتور به بخش‌های جانبی آن را تبدیل به دستگاه‌های مختلف می‌کند. برای مثال در ساده‌ترین حالت با اتصال به تیغه‌ی‌گوشت‌کوب تبدیل به گوشت‌کوب برقی می‌شود. با اتصال دسته‌ی اصلی به ظرف مخلوط‌کن امکان مخلوط‌کردن مواد غذایی، هم‌زدن و رنده‌کردن نیز پیدا می‌کند. تیغه‌های مختلف و دیسک‌های رنده امکان تهیه مواد خردشده‌ی مختلف با سایز و شکل‌های متنوع را ایجاد می‌کند. مدل 61201 دارای سرعت توربو نیز است که می‌تواند در سرعت زیاد فعالیت را ادامه دهد. ظرف خردکن دارای پایه‌های ضد لغزش است تا هنگام فعالیت، لغزش و حرکتی ایجاد نشود.

 

 

توضیحات گوشتکوب برقی بلزا 61201

تیغه: این محصول از 4 عدد تیغه بهره می برد که جنس این تیغه از استیل ضد زنگ ساخته شده است. این تیغه ها ضمن مقاوم بودن، بسیار تیز و بُرنده است. این تیغه قابلیت شستشو نیز دارد و در اثر شستشو های مداوم هرگز دچار زنگ زدگی نمی شود. تیغه‌های مختلف و دیسک‌های رنده امکان تهیه مواد خردشده‌ی مختلف با سایز و شکل‌های متنوع را ایجاد می‌کند. این رنده ها شامل رنده ریز ، رنده درشت ، رنده رشته ساز و رنده خلال کن هستن. جنس تیغه های این گوشت کوب استیل است و همچنین دارای سرعت توربو نیز است که می‌تواند در سرعت زیاد به فعالیت خود ادامه دهد. ظرف خردکن ظرفیتی بیش از 1 لیتر دارد .همچنین طول کابل این محصول 1 متر در نظر گرفته شده است تا استفاده از آن راحت انجام شود.

 

عملکرد کم صدا: این دستگاه در هنگام کار، هرگز سر و صدای زیادی از خود تولید نمی کند. این که یک وسیله ی برقی توان مصرفی بالا و موتوری قدرتمند داشته باشد و در عین حال کم صدا باشد، ویژگی بسیار مهمی محسوب می شود.

 

 

خدمات پس از فروش بلزا

خدمات پس از فروش محصولات همیه یکی از مهم ترین مواردی است که پیش از خرید باید به آن توجه کنیم . این که آیا این محصول خدمات پس از فروش دارد یا نه ، خدمات پس از فروش آن چگونه است و شامل چه چیز هایی میشود ، در استان یا شهر نزدیک به ما نمایندگی دارد یا نه نکات بسیار مهمی است که اگر به آن دقت نکنیم خدایی نکرده پس از آسیب دیدن محصولمان به هر دلیلی با مشکل رو به رو خواهیم شد . در رابطه با خدمات پس از فروش بلزا همانطور که پیش از این هم در پاسخ به سوال بلزا ساخت کجاست گفتیم ، چون محصولات بلزا در خود ایران تولید بسته بندی و به بازار عرضه میشوند پس نمایندگی های خدمات پس از فروش آن هم در ایران است .

قابل توجه مصرف کنندگان محصولات این برند این که برند بلزا در اکثر استان های کشور هم نمایندگی خدمات پس از فروش دارد و هم این که در اکثر فروشگاه های لوازم خانگی میتوانید محصولات آن را پیدا کنید 

 

کیفیت محصولات بلزا چگونه است ؟

شرکت بلزا چندین دهه است که فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم خانگی کوچک شروع کرده است و کیفیت محصولات آن نیز برای مصرف کنندگان مورد قبول واقع شده است .

 



:: برچسب‌ها: بررسی گوشت‌کوب برقی بلزا مدل 61201 , کیفیت گوشت‌کوب برقی بلزا مدل 61201 , قیمت گوشت‌کوب برقی بلزا مدل 61201 , خرید گوشت‌کوب برقی بلزا مدل 61201 ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

پنکه پارس خزر ساخت کجاست ؟

پارس خزر یکی از برند های برتر تولید کننده انواع محصولات برقی لوازم خانه است که در کشور ایران نیز تاسیس شده است ، پارس خزر از سال 1347 نیز فعالیت خود را به صورت حرفه ای آغاز کرد و با بکارگیری برترین طرحان و کارشناسان و همچنین داشتن استراتژی های مشخص توانست در مدت زمان بسیار کوتاهی یکی از بزرگ ترین تولید کننده های محصولات لوازم برقی نیز تبدیل شود ، در پاسخ به سوال پنکه پارس خزر باید بیان کنیم که تمام پنکه های پارس خزر ساخت کشور ایران نیز می باشند و تماما محصول تولید ملی هستند .در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

 

پنکه رومیزی پارس خزر مدل ES2030

شرکت پارس خزر پنکه های مختلفی را تولید میکند که هرکدام طرفداران و خواهان خود را دارند. یکی از آن حالت ها پنکه های رومیزی هستند. با وجود تنوع بالا در دستگاه های خنک کننده، اما پنکه هنوز هم جایگاه خود را در بین وسایل سرمایشی در میان جامعه را حفظ کرده است. خریداران، پنکه های رومیزی را برای خرید خود، میتوانند دلایل مختلفی داشته باشند اما نکته ای که بسیاری از مردم به آن توجه می کنند این است که بتوانند از پنکه خود در جاهای مختلف به راحتی استفاده کنند و جا به جایی آسانی داشته باشند و در دسترسشان باشد. پنکه رومیزی پارس خزر مدل ES2030 به خوبی نیاز های متقاضیان خود را شناخته و مشتریان را آسوده خاطر میکند و این امر موجب فروش بالای این محصول است. پنکه رومیزی پارس خزر مدل ۲۰۳۰ با طراحی کلاسیک آن یادآور مدت زمان مدیدی است که این محصول تولید و عرضه می شود. موتور آن کم مصرف با توان حداکثر ۶۰ وات و حجم باددهی بالاست. پنکه رومیزی پارس خزر مدل ۲۰۳۰ مجهز به چراغ خواب و تایمر ۲ ساعته است. ارتفاع پنکه به ۵۰ سانتیمتر می رسد. قابلیت تنظیم گردش افقی و زاویه وزش باد را نیز داراست. موتور پنکه رومیزی پارس خزر مدل ۲۰۳۰ مجهز به فیوز حرارتی، دارای گارد محافظ ایمن در دو طرح میله ای یا مشبک با قابلیت حمل آسان، دارای گواهینامه استاندارد ایمنی محصول و دارای نشان استاندارد اروپا CE است.

توان مصرفی و سرعت گردش پروانه

پنکه رومیزی پارس خزر مدل ES2030 کم مصرف و با توان 60 وات تولید می‌شوند. این توان برای مصارف خانگی و حتی اداری کافی خواهد بود. ضمن این که با توان 60 واتی، پروانه‌ها قدرت چرخش 1200 تا 1400 دور در دقیقه را خواهند داشت.

 

 

مشخصات بدنه پنکه رومیزی پارس خزر

پنکه رومیزی پارس خزر مدل ES2030 با طرحی کلاسیک و با رنگ بدنه سفید مشکی در بازار موجود است. دکمه های نصب شده بر روی بدنه پنکه از نوع مکانیکی بوده و شما میتوانید با فشردن این دکمه ها سرعت پنکه را انتخاب کنید. این پنکه قابلیت کنترل از راه دور را دارا نمیباشد و افرادی  که نیازی به کنترل از راه دور ندارند، میتوانند از این محصول استفاده کنند. جنس بدنه آن از پلاستیک و ارتفاع این محصول ثابت است. این مدل پنکه از لحاظ کیفیت شما را آسوده خاطر میسازد چرا که از مشتریان خود رضایتمندی زیادی در کسب کرده است.

مزایای پنکه رومیزی پارس خزر 

  • دارای سه یا چهار پره (البته حجم پره برا قدرت باد مهم تر از تعداد آن هاست)
  • دارای قابلیت تنظیم زاویه باد به صورت جغجغه ای در این محصول وجود دارد.
  • کلید کنترل سرعت در سه حالت آهسته، متوسط ​​و سریع را نیز دارا می باشد.
  • دارای گارد محافظ میله‌ای و مشبک که از ایجاد مشکل هنگام چرخش پره‌ها با سرعت بالا جلوگیری میکند
  • دارای فیوز حرارتی که  از آسیب دیدن موتور و داغ کردن موتور جلوگیری میکند.
  • دارای نشان استاندارد و ایمنی
  • قابلیت تنظیم چرخش افقی
  • این محصول به دلیل رو میزی بودن و کوچک بودن به راحتی قابل جابه جایی و میتوانید به راحتی در مکان های مختلف از آن استفاده کنید.
  • این پنکه مجهز به تایمر ۲ ساعته میباشد.
  • مجهز به چراغ خواب کوچک است.
  • دارای دو متر سیم دو شاخه با روکش پی وی سی

 

 

 

 

ضمانت و گارانتی پنکه رومیزی پارس خزر مدل ES2030

پارس خزر برندی است که تمام محصولات خود را همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش نیز به فروش می رساند ، پارس خزر برای محصولات خود 25 ماه گارانتی به همراه 10 پشتیبانی و خدمات پس از فروش نیز در نظر میگیرد به علاوه این موارد پارس خزر برای محصولات خود دو ماه وارانتی ارائه می دهد و بدین معنی که قابلیت تعویض محصول به دلیل نقص فنی نیز دارد . در حقیقت برند پارس خزر بیش از 450 مرکز خدمات پس از فروش و نمایندگی نیز دارد تا مشتریان راحت تر بتوانند محصولات برند پارس خزر به خصوص پنکه های پارس خزر را خریداری کنند .

کیفیت پنکه پارس خزر

پارس خزر همیشه در نظر داشته است تا محصولات خود را با استفاده از بهترین متریال ها و مواد اولیه بسازد و همیشه مطابق با نیاز مشتری نیز عمل کند ، یکی از پرفروش ترین و بهترین پنکه های موجود در بازار متعلق به برند پارس خزر می باشند چرا که مدل انواع پنکه پارس خزر از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند .

 

سوالات متداول

چگونه بهترین مدل پنکه پارس خزر را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین پنکه پارس خزر ابتدا نیاز است که ببینید چه انتظاری از یک پنکه دارید و کدام مدل پنکه پارس خزر برای شما مناسب تر است و سپس با توجه به نیاز خود و البته بررسی قیمت بهترین مدل پنکه پارس خزر می توانید بهترین پنکه را برای خود خریداری کنید .

پنکه پارس خزر خوبه ؟

انواع پنکه پارس خزر از کیفیت بالایی برخوردار هستند و با توجه به نظرات مصرف کنندگان در پاسخ به سوال پنکه پارس خزر خوبه می توان جواب مثبت داد.

 

 

نتیجه گیری

پنکه رومیزی پارس خزر مدل ES2030 از محصولات با قیمت کم اما کیفیت زیاد است که شرکت پارس خزر برای مردم ساخته است. از این دستگاه میتوان دراماکن مختلف استفاده کنید، پارس خزر شرکتی است که همیشه به علایق ارزش قائل شده و با ارائه محصولات با کیفیت در صدد جلب رضایت مشتریان بوده است. این پنکه از آن دسته از محصولاتی که به شما عزیزان پیشنهاد میشود. همچنین با مصرف برق 60 وات، 220 ولت AC و 50 هرتز کار می کند.

 



:: برچسب‌ها: بررسی پنکه رومیزی پارس خزر مدل ES2030 , کیفیت پنکه رومیزی پارس خزر مدل ES2030 , مشخصات پنکه رومیزی پارس خزر مدل ES2030 , قیمت پنکه رومیزی پارس خزر مدل ES2030 , خرید پنکه رومیزی پارس خزر مدل ES2030 , پنکه رومیزی پارس خزر مدل ES2030 ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 اسفند 1401 | نظرات ()