نوشته شده توسط : ارغوان

 تاریخه شرکت دوو

  • شرکت دوو شرکتی خوشه ای در کره جنوبی است که در سال 1967 تاسیس شد و قبل از بحران مالی آسیا در سال 1997 بعد از هیوندای کره قدرتمند ترین برند آسیا بود.
  • این برند 20 شرکت را در زیر مجموعه خود جای داده که امروزه هر کدام از آن ها به صورت مستقل در حال فعالیت هستند.
  • برند الجی، سامسونگ و دوو را می توان سه غول کره ای بازار لوازم خانگی ایران دانست که سخت با یکدیگر در حال رقابت هستند و کیفیتی بسیار نزدیک به هم دارند.
  • در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید تا خریدی مطمئن و مقرون به صرفه ای را تجربه کنید.

 

 

ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 8 کیلویی مدل DWK-CH840S

ماشین لباسشویی یکی از لوازم مهم و ضروری برای هر خانواده محسوب می شود. اگر خانواده بزرگی دارید و لباس های زیادی برای شستن، ماشین لباسشویی بهترین گزینه برای شستن لباس های شماست. معمولا لباسشویی ها به دو دسته کلی درب از بالا و درب از جلو تقسیم می شوند که ماشین لباسشویی درب از جلو انرژی کمتری به نسبت درب از بالا مصرف می کند. ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 8 کیلویی مدل DWK-CH840S یکی از ماشین لباسشویی های سری کاریزما درب از جلو برند دوو است.  محفظه شستشوی زمردی دستگاه مانع سایش بیش از حد الیاف لباس در زمان شستشو می شود و شستشوی بهتری را برای شما به ارمغان می آرود. برای ماشین لباسشویی دوو 15 برنامه شستشو در نظر گرفته شده که هر کدام دارای قابلیت های منحصر به فرد خود می باشد.

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-CH840S سری کاریزما Charisma با طراحی جدید کنترل پنل از جدیدترین مدل لباسشویی دوو با ظرفیت ۸ کیلوگرم است.

این لباسشویی دارای ۱۵ برنامه شستشوی مختلف است که نمونه ای از آن می توان به سیستم شستشوی تاخیری اشاره کرد و همچنین دارای محفظه شستشوی زمردی است.

از قابلیت های خوب این محصول این است که جاپودری آن دو حالته است؛ یعنی شما می توانید در این محفظه، پودر ماشین لباسشویی و یا مایع لباسشویی بریزید.علاوه بر آن از فناوری پیشرفته شستشو همراه با بخار در برنامه (Steam Care) نیز برخوردار است.  

 

 

نوع موتور ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی کاریزما دوو DWK-CH840S دوو از نسل جدید موتورهای دایرکت درایو با چرخش 1400 دور در دقیقه بهره می برد.موتور Direct Drive مستقیما به دیگ متصل شده و آن را حرکت داده، لرزش و صدای دستگاه را پایین آورده و عمر ماشین لباسشویی را بیشتر می کند.

از سویی دیگر با حذف تسمه و تجهیزات جانبی، علاوه بر کاهش انرژی مصرفی، فضای داخلی ماشین لباسشویی بیشتر شده و در نتیجه می توان ظرفیت ماشین لباسشویی و دیگ آن را نیز افزایش داد.

لباسشویی DWK-CH840S، که جزء لباسشویی هایی با موتورهای بدون تسمه یا همان دایرکت درایو است دارای مزایای مختلفی می باشد، از جمله:

  • بهبود راندمان موتور با حذف تسمه
  • کاهش لرزش لباسشویی باتوجه به بالانس شدن وزن موتور
  • با توجه به قطر زیاد سیم پیچ و جریان مستقیم DC احتمال خرابی این موتورها بسیار کم است.

 

بهره مندی از فناوری نانو سیلور در ماشین لباسشویی کاریزما دوو DWK-CH840S

وجود فناوری نانوسیلور در ماشین های لباسشویی موجب از بین بردن بیش از ۶۵۰ نوع باکتری مختلف است.

این تکنولوژی در ماشین لباسشویی حدود ۴۰۰ میلیارد یون نقره را هنگام شستشو آزاد نموده و به این ترتیب خاصیت استریل کنندگی آن ۹۹ درصد است.جالب است بدانید که این خاصیت ضد باکتری تا ۳۰ روز پس از شستشو در لباس باقی می ‌ماند. 

 

رتبه مصرف انرژی

این لباسشویی بسیار کم مصرف است و رتبه مصرف انرژی آن (%35-) +++A است که در جلوگیری از اتلاف مصرف انرژی تاثیر زیادی دارد و از نظر اقتصادی هم بسیار با صرفه است.

 

 

سایر ویژگی های ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 8 کیلویی مدل DWK-CH840S

موتور لباسشویی از نوع دایرکت درایو بهبود يافته است که سرعت چرخش آن 1400 دور در دقیقه و ظرفیت دیگ آن 8 کیلو گرم می باشد. برنامه شستشوی سریع یکی دیگر از برنامه های لباسشویی دوو است که در مدت زمان کم 19 دقیقه می تواند لباس ها را شستشو دهد. شما با استفاده از سیستم شستشوی تاخیری می توانید زمان شسته شدن لابس ها را به تاخیر بیندازید و در زمان دلخواه خود آن را تنظیم کنید. برای ماشین لباسشویی دوو فناوری پیشرفته بخارشوی در نظر گرفته شده که قابلیت شستن لباس ها با بخار را دارد و از چروک شدن بیش از حد لباس ها جلوگیری می کند. فناوری نانو سیلور (Nano Silver) تعبیه شده در این مدل ماشین لباسشویی باعث از بین بردن بوی نامطبوع و باکتری های موجود در لباس ها می شود.  

برنامه شستشوی سریع ۱۹ دقیقه ای یکی از برنامه های شستشوی کاربردی در این دستگاه است که مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفته است. به ویژه افراد شاغل یا خانواده هایی که فرزند کوچک و نیاز به شستشوی سریع دارند. در مقابل برنامه شستشو با تاخیر نیز کهک می توانید به کمک آن تایم شستشوی لباس ها را به تاخیر بیندازید.

یکی از محبوب ترین قابلیت ها و امکانات ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 8 کیلویی مدل DWK-CH840S سیستم بخارشوی آن می باشد. به مدد این فناوری پیشرفته کلیه لباس ها با بخار شسته می شوند. در نتیجه علاوه بر ضد عفونی و از بین بردن میکروب ها و قارچها، عوامل حساسیت زا نیز از بین می روند. به همین دلیل این قابلیت برای افرادی که دچار آلرژی می شوند بسیار حیاتی است.

امکانات و مشخصات به روز لباسشویی دوو

  • استفاده از فناوری روز برای الکترو موتور ها ی نسل دایرکت درایو اینوتر برای کاهش حداکثری میزان لرزش و صدای مزاحم
  • استفاده از هیتر سرامیکی جهت کاهش مصرف انرژی و میزان صدا
  • استفاده از بدنه مقاوم در برابر زنگ زدگی
  • امکان شستشوی سریع
  • امکان ایجاد تاخیر در زمان شروع شستشو تا 24 ساعت
  • ظاهری بسیار زیبا در در تنوع مدل ها
  • برنامه شستشو های از پیش تعیین شده کاربردی و متنوع
  • امکان شستشو با بخار
  • امکان اضافه کردن البسه جا مانده به چرخه شستشو
  • امکان ذخیره تنظیمات دلخواه جهت شستشوی دلخواه

 

گارانتی لباسشویی های Daewoo

تمامی محصولات برند دوو دارای گارانتی گروه صنعتی انتخاب هستند که لباسشویی های دوو دارای 130 ماه گارانتی موتور و 24 ماه گارانتی کل دستگاه به همراه نصب رایگان را دارند .که میتوانید با اطمینان به خرید خود در اعتماد کالا ادامه دهید.

 



:: برچسب‌ها: بررسی ماشین لباسشویی کاریزما دوو DWK-CH840S ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

آشنایی با برند جی پلاس

شرکت گلدیران در گذشته به صورت انحصاری نماینده شرکت ال جی محصول کشور کره بود. با شدت گرفتن تحریم ها و کمرنگ شدن حضور این برند کره ای در ایران شرکت گلدیران با نام تجاری جی پلاس وارد عرصه تولید شد و به صورت گسترده به تولید لوازم خانگی اعم از تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال و… پرداخت. این برند با طراحی های زیبا و مناسبی که داشت توانست تمایل مردم را به آشنایی و خرید برند جی پلاس بیشتر کند.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

کیفیت ماشین ظرفشویی جی پلاس خوبه ؟

 

یکی از کار هایی که قبل از خرید لوازم برقی بزرگ توصیه میشه بررسی نظرات خریداران در مورد آن محصول می باشد که در ادامه مطلب برای خرید راحت تر ماشین ظرفشویی جی پلاس اعتماد کالا برای شما برخی از نظرات در مورد ماشین ظرفشویی جی پلاس را بیان کرده است .

به اضافه این موارد علاوه بر بررسی نظرات و کیفیت ساختاری از موارد دیگری چون گارانتی و نمایندگی هم باید اطمینان حاصل کنید تا مطمئن شوید محصول مورد نظر شما ارزش خرید دارد یا نه ؟ در رابطه با گارانتی ماشین ظرفشویی های برند جی پلاس باید بیان کنیم که این برند انواع محصولاتش را با گارانتی 18 ماهه روانه بازار می کند .

خدمات پس از فروش تمامی محصولات جی پلاس توسط شرکت گلدیران ارائه داده می شود . در حال حاضر به گفته کارشناسان شرکت گلدیران باید بیان کنیم که برند جی پلاس دارای 800 نماندگی فعال در سرتاسر ایران بوده و انواع خدمات پس از فروش لازم را ارائه می دهند .

 

ماشین ظرفشویی جی پلاس 14 نفره مدل GDW-N4673

 

یکی از راه‌ های صرفه‌ جویی در وقت، انرژی و کاهش مصرف آب استفاده از ماشین ظرفشویی است. ماشین های ظرفشویی معمولا دارای برنامه‌ های شستشو می باشند. ماشین ظرفشویی جی پلاس 14 نفره مدل GDW-N4673 دارای 6 برنامه شستشو اصلی و یک برنامه انتخابی می باشد. این ماشین ظرفشویی دارای 3 طبقه است که یکی از طبقات آن مخصوص شستشوی قاشق و چنگال می باشد. میزان مصرف آب در این محصول 11 لیتر بوده و میزان صدای آن 47 دسیبل می باشد. این محصول دارای ابعادی برابر 598*600*845 میلی متر است که شامل عرض 598 میلی متر، عمق 600 میلی متر و ارتفاع 845 میلی متر می باشد. این ماشین ظرفشویی جی پلاس مجهز به برنامه شستشوی سریع (Rapid) است که به کاربر کمک می کند تا در کم ترین زمان ممکن ظروف را بشوید. همچنین برای پیشگیری از تغییر تنظیمات، با فعال کردن کلید قفل کودک می‌ توانید تمامی کلید‌ های دستگاه را قفل کرده و یا آزاد کنید.

این ماشین ظرفشویی دارای 3 طبقه بوده که طبقه اول مختص ظروف بزرگ و قابلمه ها ، طبقه دوم آن مختص بشقاب و لیوان و طبقه سوم آن به جای قاشق و چنگال اختصاص پیدا کرده است. البته باید این نکته را باید گفت که طبقه دوم این ماشین ظرفشویی قابل تنظیم ارتفاع می باشد که از طریق دو ضامنی ک تعبیه شده است این امکان را فراهم می سازد تا اگر ظروف بزرگ را می خواهید در طبقه اول قرار دهید با کمبود فضا روبرو نشوید.

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673 دارای 6 برنامه شستشو بوده که از جمله برنامه های کاربردی آن می توان به برنامه شستشوی سریع آن اشاره کرد که از طریق برنامه Rapid انجام می شود اشاره کرد.

از دیگر برنامه مفید این ماشین ظرفشویی برنامه Eco است که به برنامه شستشوی اقتصادی معروف است که به میزان کمتر آب و برق مصرف کرده و در هزینه ها صرفه جویی می شود.

از دیگر ویژگی های ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673 می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • برنامه Intensive جهت شستشوی پرقدرت برای ظروف بسیار کثیف
  • برنامه Light جهت شستشوی سبک برای ظروف نه چندان کثیف
  • برنامه Crystal Care جهت ظروف حساس و کریستالی
  • برنامه Self Clean جهت تمیزی بدنه و بخش‌های داخلی دستگاه
  • برنامه 1/2 جهت شستشو با نصف ظرفیت ظرفشویی

 

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673 با ظرفیت 15 نفر از محصولات زیبا و کاربردی شرکت گلدیران است. این محصول دارای 6 برنامه شستشوی کاربردی می باشد.
این برنامه ها شامل :

  • برنامه شستشوی نصف ظرفیت (half load)
  • برنامه شستشوی پرقدرت برای ظروف بسیار کثیف (Intensive)
  • انجام شستشو در زمان دلخواه (Delay Start)
  • برنامه جهت شستشوی اقتصادی Eco
  • برنامه شستشوی روزانه در 90 دقیقه
  • برنامه شستشوی سریع (Rapid)
  • دارای برنامه جهت شستشوی ظروف پر مصرف Normal
  • برنامه ویژه جهت شستشوی ظروف بلور Glass
  • برنامه پیش شستشو جهت خیساندن ظروف Soak

 

ظرفشویی 15 نفره مدل 4673 جزو لوازم خانگی کم مصرف است. رده مصرف انرژی این محصول ++A می باشد. میزان صدا 47 دسی بل است. میزان مصرف آب 11 لیتر می باشد. همچنین مجهز به قفل کودک جهت ایمنی در استفاده است.
ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673 دارای سه طبقه مجزا جهت قرارگیری ظروف است. طبقه اول مختص ظروف بزرگ و قابلمه، طبقه دوم مخصوص بشقاب و لیوان و طبقه سوم آن به جای قاشق و چنگال اختصاص پیدا می کند.
طبقه دوم این ماشین ظرفشویی G PLUS دارای قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد. با این قابلیت برای چیدن ظروف بزرگ با کمبود فضا روبرو نمی شوید.

 

 

سوالات متداول :

ماشین ظرفشویی جی پلاس بهتره یا دوو ؟

برای پاسخ به این سوال لازمه تا بررسی های دقیق ترب انجام شود اما در حالت کلی می توان گفت که ابتدا باید ببینید خود شما چه نوع ماشین ظرفشویی با چه امکانات و شرایط می خواهید و سپس بعد از بررسی امکانات و شرایط ماشین ظرفشویی های دوو و جی پلاس می توانید برند مورد پسند خود را پیدا کنید .

ماشین ظرفشویی جی پلاس چه معایبی دارد ؟

برای شناخت معایب ظرفشویی های جی پلاس نظرات در مورد ماشین ظرفشویی جی پلاس را بررسی کردیم که اکثر نظرات دید خوبی نسبت به این دستگاه و این برند داشتند اما شرکت گلدیران شرکتی است که اعتبار خود را در زمینه خدمات پس از فروش پیش از این و در زمان حضور برند ال جی در ایران اثبات نموده، بنابراین خرید از برند گلدیران پلاس یا همان چی پلاس می تواند خیالی آسوده برای مشتریان را به ارمغان بیاورد.



:: برچسب‌ها: بررسی ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673 , قیمت ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673 , خرید ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673 , ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673 , ماشین ظرفشویی جی پلاس ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

هیمالیا ساخت کجاست؟

هیمالیا یک برند ایرانی بوده و یک کالای ملی محسوب می‌شود. این شرکت در دهه ۵۰ شمسی در تهران با تولید یخچال و فریزر کار خود را آغاز کرد. سپس در دهه ۶۰ میلادی به تولید یخچالهای صنعتی رو آورده و در دهه ۷۰، تولید یخچال و فریزرهای ایستاده خانگی را آغاز کرد. هیمالیا به تدریج با پیشرفت تکنولوژی شروع به تولید یخچال فریزر هوشمند و مدرن کرده و سهم بسزایی را در فروش این نوع لوازم خانگی در سطح کشور به دست آورد. اکنون حدود ۷۰۰ نفر از مهندسان و پرسنل متخصص ایرانی در این شرکت مشغول فعالیت می‌باشند.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید تا خریدی مطمئن را تجربه کنید.

 

مهمترین دلیل خرید یخچال هیمالیا تنوع محصولات این شرکت است که باعث می‌شود جوابگوی نیاز اکثر افراد باشد. مزیت داشتن استاندارد ملی ایران این است که باعث می‌شود محصولات تولیدی این شرکت دارای کیفیت مناسب و لازم باشند. برند شناخته شده‌ و قدیمی در زمینه تولید محصولات برودتی است که سالها به تولید تخصصی یخچال فریزر مشغول بود است. امکاناتی که در اکثر محصولات هیمالیا به کار می‌رود همگام با تکنولوژی روز و نیاز ماست .

یخچال مدل اونیکس یکی دیگر از محصولات شرکت هیمالیا می باشد که سال‌ها در عرصه تولید یخچال و فریزر فعالیت کرده است و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا سعی بر این دارد تا محصولات بهتری جهت رفاه بیشتر مردم ایران تولید نماید.

امروز در این مقاله اعتماد کالا می خواهد به بررسی تخصصی یخچال هیمالیا مدل ONYX بپردازد.

 

بررسی مشخصات و امکانات یخچال هیمالیا مدل اونیکس:

 

هیمالیا را همه میشناسند. یک برند نام آشنا که در زمینه تولید و ارائه انواع یخچال فریزر در رنگ بندی زیبا فعالیت میکند. یکی از این مدل ها یخچال فریزر مدل Onyx است. اونیکس دارای ظرفیت ۲۲ فوت است. همانطور که میدانید ظرفیت در انتخاب و خرید یخچال مهم است. البته برای خانم های خانه دار بیشتر ظاهر و امکانات مهم است تا ظرفیت. این مدا دارای ظرفیت و گنجایش ۲۲ فوت است. گنجایش کلی دستگاه ۴۰۰ لیتر میباشد. طراحی ظاهری با آن دستگیره های مخفی دارای نور پردازی دستگاه را بسیار منحصر به فرد کرده است.

طراحی، ابعاد و مشخصات یخچال هیمالیا مدل اونیکس:

جنس بدنه این محصول از ورق‌های پیش رنگ کرده می‌باشد که دوام بالایی دارد.

یکی از امکانات یخچال هیمالیا مدل اونیکس که می‌توان به آن اشاره کرد هوم‌بار یا محفظه دسترسی سریع است که به شما این امکان را می‌دهد تا بدون باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال به مواد‌غذایی پرمصرف مانند بطری‌ها دسترسی داشته باشید علاوه براین به زیبایی محصول نیز بیش از پیش می افزاید.

 

یخچال و فریزر کمبی هیمالیا مدل اونیکس در هر دوکابین خود صد در صد نوفراست(بدون برفک) طراحی شده است.

شرکت هیمالیا در این محصول خود مانند اکثر تولیداتش از صفحه نمایش LED استفاده کرده است که به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده  از آن بتوانید از وضعیت دستگاه خود مطلع شوید همچنین این صفحه نمایشگر دارای یک پنل تنظیمات جهت تنظیم یخچال و فریزر به حالت‌های دلخواه نیز است

یخچال هیمالیا مدل اونیکس دارای اخطار باز ماندن درب می باشد یعنی در مواقعی که درب یخچال بیش از حد مجاز باز بماند با به صدا در آمدن یک بوق به شما می‌دهد و همچنین در این محصول قفل‌کودک نیز تعبیه شده است.

جنس دستگیره های این محصول از جنس پلاستیک ساخته شده است

این دستگاه دارای 2 عدد کشو و 3 عدد طبقه در قسمت یخچال  و 4 عدد طبقه در قسمت فریزر است. جنس طبقات از جنس پلاستیکی ساخته شده.

یخچال و فریزر

 

یخچال که در قسمت بالا واقع شده است بهترین ایده است. کلا یخچال فریزر هایی که یخچال آنها در قسمت بالا قرار دارد، فروش بیشتری هم دارند. چون فضای بیشتری را در اختیار مصرف کننده میگذارد. طبقات متعدد و کشوی انتهایی دستگاه، وجود قفسه های روی درب که مخصوص نوشیدنی و مواد لبنی است، بسیار کاربردی و مناسب است. یکی از زیبا ترین و شیک ترین یخچال فریزر های بازار میتواند همین مدل اونیکس باشد. دستگاه دارای قد بلندی با ارتفاع ۲۰۲ سانتیمتر دارد. در قسمت فریزر از کشو استفاده شده است. سهولت استفاده از کشو جهت قرار دادن مواد غذایی در این مدل دیده میشود.

امکانات یخچال فریز Onyx

 

در اولین توضیح سیستم بدون برفک را برای شما میگوییم. این مدل از تکنولوژی نوفراست بهره میگیرد تا مصرف کننده عزیز نیازی به برفک زدایی تا ابد را نداشته باشد. به درب یخچال دقت کنید. دربی مشاهده میکنید که باباز کردن آن به محفظه ای برخورد میکنید که جای نگهداری بطری نوشیدنی است. تا دیگر نیازی به باز کردن درب اصلی نباشد. اما قابلیت دیگر این یخچال خوش استایبل و زیبا، سیستم عیب یاب هوشمند است. این فناوری ایراد دستگاه را به صورت هوشمندانه با یک تلفن همراه رفع میکند.

 

سرمایش و انجماد سریع:

یکی از امکاناتی که در اکثر یخچال فریزر‌ها مشاهده می‌شود سیستم انجماد و سرمایش سریع می‌باشد که شرکت هیمالیا نیز در یخچال مدل ONYX این تکنولوژی را به‌کار برده است. همانطور که از نام این سیستم مشخص است باعث سریع‌تر شدن زمان سرد شدن و انجماد مواد‌غذایی می‌شود که به تازگی هر چه بهتر مواد‌غذایی نیز کمک شایانی می‌نماید.

تراز مصرفی نه‌چندان خوب:

به جرعت می‌توان گفت که یکی از معیار‌های تمامی خانواده‌ها برای خرید یک یخچال و فریزر، مصرف انرژی آن خواهد‌بود که در این قسمت نمی‌توان نمره خوبی به یخچال هیمالیا مدل اونیکس داد.  این محصول امکانات خوبی را برای مصرف کننده فراهم کرده است اما در قسمت تراز مصرفی مردود شده است شرکت هیمالیا این محصول را با تراز مصرفی B طراحی نموده است که یکی از نقاط ضعف این دستگاه به شمار می‌آید

مزایا یخچال هیمالیا

  • قیمت مناسب به نسبت مدل های خارجی
  • خدمات پس از فروش مطمئن
  • تنوع بالا
  • جا دار
  • تکنولوژی های جدید مانند فناوری از بین بردن باکتری

 

گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات هیمالیا

گارانتی ضامن کیفیت کالاست. یخچال فریزرهای هیمالیا دارای ۳۰ ماه گارانتی می‌باشند. همچنین موتور تمام یخچالهای هیمالیا دارای ۶۰ ماه وارانتی هستند. این شرکت با بیش از ۴۰۰ نمایندگی خدمات پس از فروش در کل کشور، هدفی جز رضایت کاربرانش ندارد. در زیر شماره تلفن نمایندگی رسمی یخچال فریزر هیمالیا را می‌توانید ببینید.

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی یخچال و فریزر کمبی هیمالیا مدل اونیکس , قیمت یخچال و فریزر کمبی هیمالیا مدل اونیکس , خرید یخچال و فریزر کمبی هیمالیا مدل اونیکس , یخچال و فریزر کمبی هیمالیا مدل اونیکس ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال اسنوا

در ادامه شما را با تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال اسنوا بیشتر آشنا خواهیم کرد. نام اصلی این برند: ارکان ساختار نوین ایرانیان می باشد که به طور اختصاری اسنوا خوانده می شوند.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

اسنوا در سال 1384 به کمک مهندسان و کارشناسان ایرانی کارخانه‌ای به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع در مورچه‌خورت اصفهان شروع به کار کرد و با شعار : روی ما حساب کنید، توانست فروش خوبی در بازار ایران داشته باشد.

این شرکت در ابتدا به تولید اجاق گازو کولر آبی پرداخت اما در حال حاضر لوازم خانگی متعددی مانند تلویزیون را تولید و عرضه می کند و حدود 70 درصد قطعاتی که در محصولاتش به کار می رود ایرانی می باشد

 

 

 

یخچال فریزر بالا اسنوا مدل SN3-2027 

با ظرفیت ۲۷ فوت یکی از یخچال فریزرهای باکیفیت و به صرفه اسنوا است که حجم زیادی از مواد غذایی را در خود جای می دهد.

یخچال فریزر بالا اسنوا با رتبه مصرف انرژی +A جزو یخچال فریزرهای کم مصرف است که کمپرسور آن از نوع کمپرسورهای پربازده (High Efficiency) با 20 درصد صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی است. یخچال اسنوا مدل SN3-2027 دارای سیستم بدون برفک (نوفراست) است که مواد غذایی را بدون برفک تازه و خنک نگه می دارد.

این محصول مجهز به آبسردکن مخزنی است که توسط مخزن داخل یخچال آب را خنک می کند و دردسر لوله کشی آب را از بین می برد و همچنین مجهز به یخساز مکانیکی پورتابل (دستی) است. 

وجود سیستم سرمایش Metal Cooling در یخچال 2027 اسنوا با بازتابش دوباره سرما به داخل یخچال سبب حفظ تازگی بیشتر مواد غذایی و خنک نمودن بیشتر بطری ‌های محفظه دسترسی سریع شده و مهم تر از همه سبب کاهش قابل توجه مصرف انرژی می شود.

کنترل پنل دیجیتال (صفحه نمایش دیجیتال) موجود روی این محصول امکان کنترل تمامی تنظیمات را برای کاربران فراهم می آورد.

از دیگر امکانات ویژه یخچال فریزر 27 فوت اسنوا مدل 2027 سرمایش سریع یخچال و فریزر، فیلتر هوای داخلی نانوکربن، گردش هوای سه بعدی و کشوی Cool Select Zone برای نگهداری بهتر مواد گوشتی و پروتئینی می باشد.

 

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم این یخچال‌های فریزر این است که می‌توانند مواد غذایی شما را کاملاً سالم و با طراوت بالا نگهداری کنند. همین مسئله نیز باعث می‌شود تا در طول زمان آسیب چندانی به آن‌ها وارد نشود. ویژگی مهم دیگری که این محصولات دارند این است که مصرف انرژی آن‌ها در مقایسه با سایر محصولات مشابه موجود در بازار پایین‌تر است. به همین علت شما با خرید یخچال فریزر بالا پایین اسنوا S3-0275 و استفاده از این یخچال‌ها می‌توانید به میزان زیادی در هزینه‌های خود نیز صرفه جویی کنید. سیستم جلوگیری از برفکی که در این یخچال‌ها به کار رفته است باعث می‌شود تا هیچ‌گونه برفکی در این محصولات به وجود نیاید. یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که این یخچال‌ها دارند این است که در کنار کیفیت بالایی که به شما ارائه می‌دهند از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. همین قیمت مناسب نیز باعث می‌شود تا خرید آن‌ها از نظر اقتصادی کاملاً به صرفه باشد.

 یخچال فریزر بالا اسنوا 27 فوت مدل SN3-2027

یخچال فریزر بالا اسنوا 27 فوت مدل SN3-2027 از سری محصولات جدید شرکت اسنوا در حوزه لوازم خانگی برودتی می باشد، این یخچال از نوع فریزر بالا بوده و از طراحی بسیار زیبا و جمع و جوری بهره می برد.  رده مصرف انرژی در یخچال فریزر بالا اسنوا 27 فوت مدل SN3-2027 دارای رتبه A+ می باشد. این رده نشان دهنده پایین بودن مصرف انرژی دستگاه بوده است.وجود 2 محفظه جداگانه مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات که کمک می کند تا کاربر بطور منظم انواع مواد غذایی را در یخچال جاگذاری کند تا تداخل مواد غذایی باعث پایین امدن کیفیت و تداخل مواد با هم و در نتیجه مانع پایین امدن کیفیت مواد غذایی می شود.گنجایش یخچال فریزر بالا اسنوا 27 فوت مدل SN3-2027 در حدود 27 فوت می باشد و برای یک خانواده متوسط مناسب می باشد. کمپرسور موجود در این یخچال فریزر از نوع نسل جدید High Efficiency می باشد، این کمپرسور دارای قدرت سرماسازی بالا بوده و از گازهای بدون ضرر برای زمین و محیط زیست تغذیه می شود. از سیستم های موجود در یخچال فریزر بالا اسنوا 27 فوت مدل SN3-2027 می توان به سیستم سرمایش هوشمند ، سیستم بهینه سازی ساختار مواد و همچنین وجود فیلتر جاذب اتیلن اشاره کرد. این یخچال فریزر از سری NEW MORANO بوده و تولید جدید این شرکت بحساب می آید. مواد اولیه مرغوب در ساخت این یخچال استفاده شده است که انواع استانداردهای ملی و بین المللی در حوزه تولید و مونتاژ را ادر اختیار دارد و از کیفیت مرغوبی برخوردار است.

 

یخچال اسنوا چه امکاناتی دارد؟

این مسئله که یخچال اسنوا چه امکاناتی دارد سوال بسیاری از مصرف کنندگان می باشد که ما در بررسی کیفیت یخچال اسنوا به آن پرداخته ایم. یخچال های اسنوا از نظر کیفیت و دوام مورد خوبی برای خرید می باشند همچنین این یخچال ها چون ایرانی هستند قطعات داخلی آن ها راحت تر در ایران پیدا می شوند و در صورت آسیب شما می توانید آسان تر تعمیرکار مربوط به تعمیرات یخچال اسنوا را پیدا کنید همچنین یخچال اسنوا در ظاهر نیز بسیار زیبا طراحی شده و دارای تنوع بالایی هستند که مصرف کنندگان را علاقمند به خرید آن ها می کند.

 

مزایای یخچال اسنوا از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • عمر مناسب
  • دوام عالی و بالا
  • ظاهری جالب و شیک
  • طراحی دقیق
  • سنسور اندازه گیری دما
  • دستگاه یخ ساز
  • پانل های رابط کاربری خارجی

 

خدمات پس از فروش یخچال اسنوا چطور است؟

برند اسنوا مانند سایر برندهای موجود در ایران نمایندگی های گوناگونی در شهرهای مختلف دارد و در تلاش است به وسیله گارانتی و ضمانت نامه های مناسب مشتریان و مصرف کنندگان را راضی نگه دارد و در بهینه سازی تولید داخل تلاش کند. 

 

سوالات متداول

یخچال اسنوا ساخت کجاست؟

اسنوا برندی ایرانی و از زیر مچموعه‌های گروه صنعتی انتخاب است. یخچال فریزر اسنوا هم در ایران تولید و مونتاژ می‌شوند.

دوام یخچال اسنوا چگونه است؟

کیفیت یخچال اسنوا و امکانات و قابلیت‌های آن نسبت به قیمت آن رضایت اکثر مشتریان را در پی داشته است.

 



:: برچسب‌ها: بررسی یخچال فریزر بالا اسنوا مدل SN3-2027 ،قیمت یخچال فریزر بالا اسنوا مدل SN3-2027 ،خرید یخچال فریزر بالا اسنوا مدل SN3-2027 ،یخچال فریزر بالا اسنوا مدل SN3-2027 ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1402 | نظرات ()