نوشته شده توسط : ارغوان

جانتک ساخت کدام کشور است ؟

آیا میدانید که جانتک ساخت کدام کشور است ؟ در واقع جانتک یک برند نیست . حتما همه شما نام برند پر آوازه ژانومه را شنیده اید . در واقع جانتک زیر مجموعه برند ژانومه است . ژانومه یک کمپانی ژاپنی است که در حوزه تولید چرخ خیاطی بیش از چند دهه است که فعالیت میکند و در اکثر کشور های دنیا نمایندگی فعال دارد . کمپانی جان و مه در ایران نمایندگی اصلی ژانومه در ایران است که جانتک نیز یکی از زیر مجموعه های آن است .در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

معرفی بخارشوی جانتک مدلJ207+

گردگیری و تمیز کردن سطوح وقت بسیاری به خود اختصاص می‌دهد. اما با استفاده از ابزار کارآمد می‌توان این کار ملال‌آور را لذت‌بخش کرد. بخارشوی جانتک مدل J207+ وسیله‌ی بسیار مفید با کارکردی آسان و راحت است. این بخارشوی مخزنی با ظرفیت ۱.۵ لیتر از جنس استیل ضد زنگ دارد و دارای نشانگر آماده به کار می‌باشد. مدت آماده شدن برای تولید بخار ۵ دقیقه است که می‌توانید به مدت ۴۵ دقیقه از دستگاه برای تمیز کردن سرامیک، موکت، فرش، پارکت، و یا اجاق گاز و شیشه استفاده کنید . بخارشوی جانتک مجهز به هشداره میزان آب است که در زمان استفاده میزان مصرف آب را به شما اطلاع و از سوختن بخارشوی جلوگیری می‌کند. همچنین بخارشوی جانتک مجهز به قفل ایمنی کودک و در‎پوش ایمنی است که در زمان استفاده از آن، از احتمال سوختگی توسط دمای بالای بخار جلوگیری می‌کند. قدرت فشار بخار ۴ بار است که برای بخارشوی‌های خانگی قدرت تولید بخار مناسبی می‌باشد. توان این محصول ۲۰۰۰ وات است که این میزان باعث می‌شود در مدت زمان کمتری دستگاه بخار تولید کند. بخارشوی جانتک دارای سری‌های مختلفی برای تمیز کردن انواع مختلفی از سطوح می‌باشد. به همراه این بخارشوی یک بخار شوی‌ دستی با ظرفیت ۳۵۰ میلی‌لیتر است که از ابعاد و وزن کمتری برخوردار بوده و بیشتر برای تمیز کردن گاز، سرویس بهداشتی، کاشی های آشپزخانه، کابینت و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. همراه این محصول کیف لوازم و قطعات عرضه شده است. همچنین از قابلیت‌های دیگر این بخارشوی اضافه کردن آب در هنگام کار است.

 

 

بخارشو جانتکJ207+

بخارشو جانتک J+203 یکی از پرفروش‌ترین انواع بخارشو است. از بخارشو برای نظافت کف اتاق سنگی و سرامیکی و همچنین دیوار و سطوح چوبی می‌توان بهره برد. بخارشو همچنین انواع لک و چربی را می‌تواند پاکسازی کند. همچنین برای اتوکشی پرده‌ها و تمیز کردن شیشه و آینه می‌توان از آن استفاده کرد. علاوه برآن به همراه این بخارشوی یک بخارشوی کوچک دستی عرضه می‌شود که برای استفاده‌های دم دستی و جزئی می‌توانید از آن بهره ببرید. ضمنا دارای تعدادی برس و پارچه جهت نظافت آسان‌تر است. بخار شوی جانتک j207 پلاس، بخارشوی قوی با توان 2000 وات و فشار بخار 4 بار هست.بخار شوی جانتک j207 پلاس،از این بخارشو برای تمیزکردن و ضدعفونی انواع سطوح کف و دیوار، آشپزخانه، سالن، اتاق خواب و همینطورنظافت لوازم و اشیاء مقاوم در برابر بخار آب مثل شیرآلات سرویس بهداشتی، اجاق گاز، شیشه و … نیز می توانید استفاده کنید.بخار شوی جانتک j207 پلاس، همراه این بخارشوی یک دستگاه بخارشوی کوچک دستی و کیف لوازم و قطعات عرضه شده است.بخار شوی جانتک j207 پلاس، از ویژگی های دیگر این بخارشوی قابلیت اضافه کردن آب در هنگام کار است.

 

 

مشخصات بخارشو جانتک مدل J207+

مشخصات بخارشو جانتک J+203 را درادامه بررسی می‌کنیم. این بخارشوی تولیدی برند ژانومه است. توان مصرفی این دستگاه 1800 وات است. اما از حداکثر توان مصرفی 2200 وات بهره می‌برد. وزن تقریبی 8 گرمی دارد و بسیار سبک است. ابعاد 35*15*20 سانتی‌متری دارد. طول سیم آن معاد 2.7 متر است. ظرفیت مخزن آب آن معادل 1.5 لیتر است. در هربار استفاده حدودا 45 دقیقه می‌توانید از آن استفاده کنید. برای شست‌وشوی زمین، دیوار و شیشه می‌توانید از آن استفاده کنید. علاوه برآن دارای یک بخارشوی کوچک دستی است. ضمنا دستگیره‌ای پلاستیکی برای جلوگیری از پیچ و تاپ سیم دارد. دارای تعدادی پارچه برای نظافت بهتر است. سری مخصوصی برای نظافت گوشه و کنار و درزها دارد. سری مخصوصی برای نظافت شیشه و آینه و پنجره دارد.

 

خرید بخارشو جانتکJ207+

برای خرید بخارشو جانتک J+203 توجه به فاکتورهایی که در ادامه بررسی می‌کنیم، به کیفیت خریدتان کمک می‌کند. توان مصرفی بالا در خرید بخارشو از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه برآن هرچه امکان شست‌وشوی اقلام بیشتری را بدهد، طبیعتا توانایی بیشتری را نیز دارد. داشتن تعداد برس بیشتر برای پاکسازی گوشه و کنار و شیشه و سرامیک و پارچه، مزیت محسوب می‌شود. ضمنا داشتن بخارشو کوچک دستی در کنار بخارشوی اصلی بسیار مهم است. زیرا در بسیاری از مواقع غیرضروری و جزئی می‌توانید از آن استفاده نمایید. ضمنا هرچه مخزن از ظرفیت بیشتری برخوردار باشد، از پرکردن مداوم آب برای ادامه شست‌وشو جلوگیری می‌کند.

 

 

 

خدمات پس از فروش بخارشو جانتک در تهران

اطلاعات نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش بخارشو جانتک در کارت گارانتی کالا درج شده است. اگر به تازگی بخارشوی جانتک خود را خریداری کرده اید، می توانید در صورت بروز هرگونه مشکل یا خرابی، تعمیرات بخارشوی جانتک را به صورت رایگان از نمایندگی های رسمی دریافت کنید. توجه داشته باشید که آی پی امداد تعمیرگاه مجاز بخارشو جانتک بوده و وابسته به نمایندگی رسمی این شرکت نمی باشد.

 

 

عیب یابی مشکلات بخارشو جانتک

برخی از ایرادات و مشکلاتی که برای بخارشو جانتک به وجود می آید، رایج است. در ادامه برخی از موارد مشترک بین بخارشوها را برایتان آورده ایم.

رفع مشکل نشتی بخارشو جانتک

  • شل بودن پیچ های بدنه
  • درز و شکاف روی بدنه
  • وارد شدن ضربه به مخزن و ایجاد ترک روی آن

عیب یابی بخار نکردن بخارشوی جانتک

  • کثیفی و خرابی فیلتر
  • عدم نصب صحیح مخزن بخارشو
  • عدم وجود آب کافی درون مخزن بخارشو

تعمیر مشکل روشن نشدن بخارشوی جانتک

  • اگر بخارشوی شما شارژ است حتما میزان شارژ باتری را بررسی کنید روشن نشدن ممکن است به علت کمبود شارژ باشد. بخارشو را شارژ کنید و دوباره تست کنید.
  • در صورتی که بخارشو برقی است و روشن نمی شود ابتدا پریز برق و سپس کابل و اتصالات  را بررسی کنید. در صورت نیاز با استفاده از مولتی متر برق رسانی را چک کنید.

رفع مشکل کار نکردن اسپری بخارشو جانتک

  • خراب شدن تسمه
  • خراب شدن دکمه اسپری
  • مسدود شدن اتصالات و نازل‌های بخارشوی

عیب یابی کاهش قدرت تمیز کنندگی بخارشو جانتک

  • عدم وجود مقدار کافی و شوینده مناسب در مخزن
  • کثیفی فیلتر
  • خرابی نازل‌ها و پوسیدگی واشر
  • برای از بین بردن تمام رسوبات دستگاه بخار سرکه سفید را با آب مقطر یا آب تصفیه ‌شده مخلوط کنید و درون مخزن ‌بخارشوی بریزید.

 



:: برچسب‌ها: بررسی بخارشوی جانتک مدلJ207+ , کیفیت بخارشوی جانتک مدلJ207+ , مشخصات بخارشوی جانتک مدلJ207+ , قیمت بخارشوی جانتک مدلJ207+ , خرید بخارشوی جانتک مدلJ207+ , گارانتی بخارشوی جانتک مدلJ207+ ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

بلزا ساخت کجاست ؟

بلزا ساخت کجاست ؟ تا به حال نام این برند را شنیده اید ؟ با محصولات آن آشنایی دارید ؟ میدانید که کیفیت محصولات بلزا چگونه است ؟ کمپانی بلزا چندین دهه است که فعالیت خود را در زمنه تولید محصولات کوچک در ایران آغاز کرده است . هدف اولیه این برند مشتری مداری و ارائه بهترین محصولات بود و به طور کل با همین هدف فعالیت خود را آغاز کرد که تا به امروز هم آن را به طور کامل رعایت کرده است . محصولات بلزا با بهترین تکنولوژی و کیفیت تولید میشوند و طراحی ظاهری آن ها به طراحی بدون زمان معروف است به این معنا که ظاهر آن ها را به گونه ای طراحی میکنند که در طول سالیان دراز کسی متوجه نمیشود که این محصول تولید مثلا 30 سال قبل بوده است .در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

 

ساندویچ ساز چهارخانه ی بلزا مدل 51201 دستگاهی کوچک ولی بسیار محبوب است؛ چراکه قابلیت تهیه 4 ساندویچ کامل یا 8 ساندویچ مثلثی را دارد. این دستگاه با توان زیادی که دارد به راحتی و به سرعت ساندویچ ها را آماده می کند. صفحات مدل 51201 بلزا چدنی و با روکش تفلون است. این صفحات برای شست وشو و تمیزشدن امکان جداشدن از دستگاه را دارند. در این ساندویچ ساز دو صفحه ی بالایی و پایینی هم زمان گرم می شوند. به همراه مدل 51201 یک صفحه گریل نیز عرضه می شود تا قدرت دستگاه صرف پخت استیک شود. برای پختن استیک، نیاز به کاردک مخصوص نیز هست که با این ساندویچ ساز به خریدار عرضه می شود. در دستگاه با یک چفت ایمنی بسته می شود تا راحت تر جابه جا شود. بلزا از عرضه کنندگان محصولات خانگی برقی باکیفیت است که به سبب کیفیت بالا، زیبایی و قیمت مناسب محصولاتش طرفداران زیادی دارد. ساندویچ‌ ساز چهارخانه‌ی بلزا 51201 دستگاهی کوچک ولی بسیار محبوب و کارآمد است؛ اگر به دنبال ساندویچ ساز کوچیک با تعداد خانه زیاد میگردید این مدل به شما پیشنهاد میشه چرا که قابلیت تهیه 4 ساندویچ کامل یا 8 ساندویچ مثلثی شکل را دارد. این دستگاه با توان زیادی که دارد به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن و به‌سرعت ساندویچ‌ها را برای شما آماده می‌کند. صفحات در این مدل از برند بلزا چدنی و با روکش تفلون است. این صفحات برای شست‌وشو و تمیزشدن راحت امکان جداشدن از دستگاه را دارند. در این ساندویچ‌ساز دو صفحه‌ی بالایی و پایینی هم‌زمان گرم می‌شوند وحرارت را مساوی بین ساندویچ تقسیم میکنند.

 

 

ساندویچ ساز بلزا Belleza sandwich maker

ساندویچ ساز بلزا belleza 51201 یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی می باشد که توسط بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی به راحتی به صورت نقد و اقساط عرضه شده است. که شما به راحتی میتوانید از اعتماد کالا اقدام به خرید نمائید. به همراه این دستگاه یک صفحه گریل قابل تعویض نیز عرضه می‌شود تا قدرت دستگاه صرف پخت استیک شود. برای پختن استیک، نیاز به کاردک مخصوص نیز هست که با این ساندویچ ساز به خریدار عرضه می‌شود. در دستگاه با یک چفت ایمنی بسته می‌شود تا راحت‌تر جابه‌جا و از دسترس کودکان خارج شود.

 

برند بلزا از عرضه‌کنندگان محصولات خانگی و آشپزخانه برقی باکیفیت است که به سبب کیفیت بالا، زیبایی و قیمت مناسب محصولاتش طرفداران زیادی دارد. گفتنی است که شرکت بلزا برندی ایتالیایی است که در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی لوازم‌خانگی کوچک فعالیت دارد که تابحال محصولات با کیفیت بسیاری را به بازار عرضه کرده است.

 

ساندویچ‌ساز چهارخانه‌ی «بلزا» مدل «۵۱۲۰۱»

دستگاهی کوچک ولی بسیار محبوب زیبا و پراستفاده است؛ چراکه قابلیت تهیه ۴ ساندویچ کامل یا ۸ ساندویچ مثلثی را دارد. این دستگاه با توان زیادی که دارد به‌ راحتی و به‌ سرعت ساندویچ ‌ها را آماده می‌کند.  این صفحات برای شست‌وشو و تمیزشدن امکان جداشدن از دستگاه را دارند.

در این ساندویچ ‌ساز دو صفحه‌ی بالایی و پایینی همزمان گرم می‌ شوند.

صفحات ساندویچ ساز بلزا مدل ۵۱۲۰۱ بلزا چدنی و با روکش تفلون است.به همراه مدل ۵۱۲۰۱ یک صفحه گریل نیز عرضه می‌شود تا قدرت دستگاه صرف پخت استیک شود.

برای پختن استیک، نیاز به کاردک مخصوص نیز هست که با این ساندویچ ساز به خریدار عرضه می‌ شود. در دستگاه با یک چفت ایمنی بسته می ‌شود تا راحت ‌تر جا به ‌جا شود.

بلزا از عرضه‌کنندگان محصولات خانگی برقی باکیفیت است که به سبب کیفیت بالا، زیبایی و قیمت مناسب محصولاتش طرفداران زیادی دارد.

 

امکانات دستگاه

• قدرت ۱۳۰۰ وات
• ساندویچ ساز ۴ خانه (۸ اسنک مثلثی شکل)
• دارای صفحات نچسب چدنی با روکش تفلون
• قابلیت جدا شدن صفحات برای تمیز کاری آسان
• دارای دو صفحه مجزا برای ساندویچ ساز و گریل (استیک پز)
• قابلیت گرمادهی هم زمان ۲ صفحه بالا و پایین
• چفت ایمنی درب ساندویچ ساز
• دکمه ارتجاعی برای تعویض صفحات
• دارای کاردک مخصوص صفحه گریل
• ساخت کشور چیــن
• دارای گارانتی ۱۸ ماهه

 

نمایندگی بلزا در ایران

همانطور که در پاسخ به سوال بلزا ساخت کجاست گفتیم ، بلزا یک برند ایرانی است و بیش از چند دهه است که تولید محصولات خود را در ایران آغاز کرده است . نمایندگی های برند بلزا در سرتاسر کشور وجود دارند و از این بابت دیگر نگرانی نخواهید داشت . هم نمایندگی های فروش محصولات و هم نمایندگی های خدمات پس از فروش بلزا در اکثر استان های کشورمان وجود دارد تا مصرف کنندگان با خیال راحت بتوانند از آن استفاده کنند .

 

خدمات پس از فروش محصولات بلزا

خدمات پس از فروش محصولات همیه یکی از مهم ترین مواردی است که پیش از خرید باید به آن توجه کنیم . این که آیا این محصول خدمات پس از فروش دارد یا نه ، خدمات پس از فروش آن چگونه است و شامل چه چیز هایی میشود ، در استان یا شهر نزدیک به ما نمایندگی دارد یا نه نکات بسیار مهمی است که اگر به آن دقت نکنیم خدایی نکرده پس از آسیب دیدن محصولمان به هر دلیلی با مشکل رو به رو خواهیم شد . در رابطه با خدمات پس از فروش بلزا همانطور که پیش از این هم در پاسخ به سوال بلزا ساخت کجاست گفتیم ، چون محصولات بلزا در خود ایران تولید بسته بندی و به بازار عرضه میشوند پس نمایندگی های خدمات پس از فروش آن هم در ایران است .

 

کیفیت محصولات بلزا چگونه است ؟

شرکت بلزا چندین دهه است که فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم خانگی کوچک شروع کرده است و کیفیت محصولات آن نیز برای مصرف کنندگان مورد قبول واقع شده است .

 



:: برچسب‌ها: بررسی ساندویچ ساز بلزا مدل ۵۱۲۰۱ , کیفیت ساندویچ ساز بلزا مدل ۵۱۲۰۱ , مشخصات ساندویچ ساز بلزا مدل ۵۱۲۰۱ , قیمت ساندویچ ساز بلزا مدل ۵۱۲۰۱ , خرید ساندویچ ساز بلزا مدل ۵۱۲۰۱ , ساندویچ ساز بلزا مدل ۵۱۲۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

یخچال و فریزر چهار درب کندی مدل FCA 14

یخچال و فریزر ساید بای ساید کندی مدل FCA 14 یکی از زیباترین و حرفه‌ای‌ترین محصولات شرکت کندی است که وارد بازار شده است. این یخچال و فریزر دارای ۴ در است که از طراحی بی‌نظیری بهره‌مند است و زیبایی خاصی به آشپزخانه شما می‌دهد. ساید بای ساید چهار در کندی مدل FCA 14W مجهز به فناوری های به‌روزی مانند سیستم اکونومی است که در زمانی که شما به سفر می‌روید می‌تواند بسیار مفید واقع شود و مصرف برق را به اندازه چشم‌گیری پایین بیاورد. کمپرسور با عملکرد بهینه سرمایش مورد نیاز را تامین می‌کند. از دیگر فناوری‌های دیگر که می‌توان به آن اشاره داشت سیستم گردش هوای چند گانه بوده که می‌تواند هوای داخل یخچال را تازه‌تر و نگاه دارد و تمامی قسمت‌های یخچال و فریزر با تناسب به نوع کاری که انجام می‌دهد را یکسان نگاه دارد. از جمله ویژگی‌های یخچال های امروزی دارا بودن آبسردکن و یخسازی قدرتمند است. یخچال و فریزر ساید بای ساید کندی دارای آبسردکن و یخسازی کارآمد نیمه اتوماتیک است.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

حفظ تازگی مواد غذایی با تکنولوژی دیجیتال یخچال و فریزر کندی مدل FCA 14

شرکت کندی در یخچال فریزر های جدیدی که به تازگی وارد بازار نموده است، با استفاده از سامانه کنترل سرمایش الکترونیک (Digital cooling) یخچال فریزر ساید بای ساید چهار درب مدل FCA 14 را مجهز به سنسور های کنترل دمایی نموده است، این سنسورها دمای فضای داخلی و بیرونی یخچال را تشخیص داده و اطلاعات آن را به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می ‌کند. این سامانه داده‌ها را تحلیل کرده و پس از تحلیل آن دستورات لازم برای انجام عملکرد بهینه به کمپرسور منتقل نموده و سرمایش مورد نیاز با شرایط محصول تامین می گردد. بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا، میـوه و سـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی ‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می‌مانــد.

 

کمپرسور اینورتر دیجیتال  یخچال و فریزر کندی مدل FCA 14

کمپرسـور اینورتـر دیجیتـال بـا عملکـرد بهینه و قابلیــت کارکــرد در پنــج ســطح (تــوان خروجــی) کارایــی بســیار بالاتــری نسـبت بـه کمپرسـور های معمولـی دارد. فعالیـت ایـن کمپرسـور نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می‌ رسـاند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی ‌تـری سـالم و بـا طـراوت باقـی می‌مانـد. کمپرسـور اینورتر نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی %23 انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌کنـد. این موضوع باعث شده تا ساید بای ساید کندی نشــان ++A را به معنای 25٪ مصرف انرژی کمتر نسبت به سطح A دریافت نماید.

 

طراحی یخچال و فریزر کندی مدل FCA 14

ساید بای ساید چهار درب کندی محصولی جدید از شرکت کندی است که با طراحی لوکس (Luxury Design) خود زیبایی خاصی را در آشپزخانه شما به نمایش می گذارد. طراحی زیبا و مدرن در ساید بای ساید، شکوه و زیبایی خیره کننده‌ای را به آشپزخانه شما هدیه می‌ دهد. شکل ظاهری این محصول 4 درب (4Door Look) به همراه طراحی بدنه بدون قاب (Frameless Design) با ایجاد سطوح کاملا مسطح، نمای بیرونی فوق العاده زیبا و همیشه تمیز را به شما ارائه کرده است.

 

محفظه نگهداری حرفه‌ای گوشت تازه یخچال و فریزر کندی مدل FCA 14

محفظه حرفه‌ای نگهداری از گوشت و مواد پروتئینی (در دمای ثابت 4 درجه) محیطی ایده آل را برای نگهداری تازه مواد غذایی بدون کاهش ارزش غذایی فراهم می‌آورد.

 

بوزدایی، تصفیه هوا و پاکسازی با فیلتر سه لایه Air Fresh Filter یخچال و فریزر کندی مدل FCA 14

ســامانه فیلترینــگ بــه کار گرفتــه شــده در ساید بای ساید کندی، بـا حـذف بوهـای نامطبـوع، باکتـری هـا و آلاینـده هـا، طعـم و بـوی طبیعـی مـواد غذایـی را حفـظ مـی کنـد. ویژگی های مختلف این محصول همچون بهره گیری از فیلتر هوا سه لایه با فن مکش قدرتمند، طبقات شیشه ای مقاوم، آرام بندهای اتوماتیک درب، گردش هوای چندگانه و مدیریت هوشمند انرژی در کنار کمپرسور اینورتر دیجیتال موجب شده است تا در هر شرایطی استفاده از محصولات یخچال فریزر کندی مطمئن باشید.

 

 

یخچال فریزر های های نوفراست یا بدون برفک

 نوفراست از کلمه انگلیسی NoFrost   گرفته شده است و به معنی بدون برفک می باشد.در یخچال های بدون برفک یا نوفراست برفکی در داخل یخچال دیده نمی شود. اما این بدان معنا نیست که برفک وجود ندارد.

در این مدل یخچال های نوفراست در اصل رادیاتورهای خنک کننده یا همان کویل اواپراتور توسط روکش پوشانده شده اند که دیده نشوند .به این صورت هوای خنک توسط فن به داخل کابین هدایت می شود و طوری طراحی شده اند که برفک حاصله از رطوبت، توسط دستور برد الکتریکی یا تایمر با روشن شدن المنت برفک ها آب می شوند و از طریق یک مسیر به یک محفظه روی کمپرسور هدایت می شود و آنجا نیز توسط گرمای کمپرسور ( موتور یخچال ) تبخیر می شود .

که این عمل باعث کمک به خنک سازی کمپرسور هم می شود. و شما در این سیستم هیچگونه برفکی نمی بینید به این سیستم نوفراست می گویند.

 

 

محفظه ی مخصوص نگهدارنده

«vacuum fresh» یکی دیگر از قابلیتهای یخچالهای ساید بای ساید است. این ویژگی که به محفظه ی جادویی مواد غذایی نیز شهرت دارد. با بوجود آوردن محیط خلا و خالی از اکسیژن ، مواد غذایی را به مدت زمان طولانی نگهداری می کند . در این سیستم بوسیله ی خارج شدن هوای داخل محفظه ، اکسیداسیون با تاخیر زیادی انجام می شود و در نهایت به تازه ماندن طعم مواد غذایی کمک می کند .

 

قفل کودک و سایر سنسورهای دیگر یخچال و فریزر کندی

بر روی بدنه ی یخچال نمایشگرهای دیجیتالی از نوع پنلهای LED و لمسی وجود دارد . معمولاً تنظیمات داخل یخچال را بدون باز کردن یخچال از طریق این نمایشگرها انجام می دهند. برای نمونه تنظیم دمای داخلی یخچال از این طریق به راحتی امکان پذیر است . همچنین تنظیمات مربوط به آب سرد کن و یخساز نیز از طریق همین پنل انجام می شود. چنانچه این نمایشگر به قفل کودک مجهز باشد از تغییرات ناخواسته ای که بوسیله ی کودکان اعمال می شود، می توان جلوگیری کرد. سنسورهای دیجیتالی که در یخچال گنجانده شده اند با توجه به حساسیتی که به گرما و دمای محیط دارند، اگر درب یخچال مدت زمان زیادی باز بماند ، این سنسورها فعال می شوند و با صدای هشدار باز ماندن درب را گزارش می دهند.

 



:: برچسب‌ها: بررسی یخچال و فریزر کندی مدل FCA 14 , کیفیت یخچال و فریزر کندی مدل FCA 14 , مشخصات یخچال و فریزر کندی مدل FCA 14 , خرید یخچال و فریزر کندی مدل FCA 14 , قیمت یخچال و فریزر کندی مدل FCA 14 , یخچال و فریزر کندی مدل FCA 14 ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

شرکت دیپوینت جدیدترین محصول خود را با نام یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس روانه بازار کرده است. دیپونیت مدل مکس با طراحی زیبا و امکانات بسیار نسبت به سایر مدل های تولیدی این شرکت  یک سر و گردن بالاتر قرار دارد. در ادامه اعتماد کالا  به بررسی این محصول پر فروش و پر طرفدار می‌پردازد.

یخچال دیوینت مدل Max ساخت کدام کشور است؟

کارخانه گل آسای سرما فعالیت خود را در زمینه تولید یخچال و فریزر از سال 1376 آغاز کرده است و در سال 1388 با قدرت بیشتر از قبل فعلیت های تولیدی خود را ببود ببخشید. این شرکت در منطقه صنعتی ایوتنی مشغول به تولید یخچال و فریزر است. از جمله محصولات تولیدی این شرکت آخرین مدل یخچال فریزر یعنی مکس ساخت کشور ایران است. برخی قطعات این محصولات مونتاژ و وارداتی با کیفیت بسیار خوب است.

ساختار بیرونی یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس:

در نگاه اول شکل ظاهری این محصول، این محصول را با دیگر کالاهای دیپوینت متمایز می‌کند. طراحی این محصول به شکلی است که جذابیت بصری زیادی برای مخاطب به ارمغان آورده است. مدل مکس به گونه ای طراحی شده ه در نگاه اول ساید بای ساید به نظر می‌رسد اما اشتباه نکنید این محصول یک یخچال فریزر دوقلو است یعنی یک کابین یخچال و یک کابین فریزر دارد البته این دو در کنار هم و با هماهنگی و اتصال با یکدیگر کار میکنند و 30 درصد فضایی بیشتری نسبت به ساید بای ساید در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد.

در ظاهر فلت این محصول فقط یک آبسردکن دیده میشود که کنترل پنل تنظیمات یخچال و فریزر بر روی آن قرار دارد.

شاید تنها مدلی که کنترل پنل آن مشابه یخچال دیپوینت مدل مکس است یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل پانوراما پلاس هست

دیگر خبری از دستگیره های بلند نیست و به صورت مخفی در کناره های درب جایگاهی برای دستگیره تعبیه شده است که به دستگیره مخفی مشهور هستند. همچنین برای دسترسی آسان و حفظ زیبایی ظاهری یخچال دیپوینت مدل مکس، یک نمایشکر دیجیتال برروی در یخچال قرار گرفته است.

وجود کنترل پنل بر روی آبسردکن و نبود دستگیره جذابیت این محصول را چند برابر کرده است که باعث شده در بازار پر رقابت یخچال فریزر ایرانی دوقلو دیپوینت مدل مکس حرفی برای گفتن داشته باشد اما MAX Depoint فقط به شکل ظاهری اکتفا نکرده است و امکانات بسیار خوبی را درون خود قرار داده است.

ابعاد و گنجایش یخچال مکس دیپوینت

خب یکی از نکات مهم در آشپزخانه های امروزی داشتن فضایی مناسب برای قرارگیری یخچال است. شما برای اینکه بتوانید یخچال فریزر دوقلو مکس را دز آشپزخانه خود داشته باشید نیاز به فضایی برابر 180 سانتی متر ارتفاع، عرض دوکابین در مجموع 120 سانتی متر و عم 72 سانتی خواهید داشت. توصیه ما این است قبل از خرید یخچال فریزر حتما بررسی بفرمایید در آشپزخانه خود فضایی مناسب برای آن مدل داشته باشید.

سوالی پر تکرار که بسیاری از خریداران از ما می‌پرسند این است که این مدل چند فوت است؟

این محصول در کل کنجاشی برابر با 601 لیتر در اختیار کاربر قرار می‌دهد. سهم کابین یخچال از این گنجایش 330 لیتر است و فریزر هم معادل 271 لیتر فضای داخلی دارد. ملاک صحیح فضا و گنجایش فوت نیست بلکه ملاک ابعاد یخچال و فریزر و گنجایش داخلی آن است. بهرحال بسیاری از فروشنده با توجه به اینکه تصور درستی نسبت به این موضوع ندارند گنجایش های متفاوتی مثل 40 فوت و 36 فوت را به این محصول نسبت می‌دهند.

گنجایش کلی یخچال دیپوینت مدل مکس نیز برابر با 601 لیتر است که فضای زیادی را برای مواد خوراکی فراهم می‌کند. محصول نامبرده در وزن کلی 153 کیلوگرم تولید می‌شود؛ 78 کیلوگرم از وزن کلی به یخچال و 75 کیلوگرم به فریزر تعلق دارد.

کمپرسور و موتور یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس چیه و ساخت کدام کشور است؟

دیپوینت جزو محدود تولید کنندگانی ایرانی یخچال فریزر است که در محصولات خود از کمپرسورهای نسل جدید استفاده می‌کند. این موتورها معروف به اینورتر هستند. در موتور یخچال دیپوینت مدل max از کمپرسور اینورتر استفاده شده است. تفاوت این موتورها با نسل های قبلی در طول عمر بیشتر، مصرف انرژی کمتر و صدای کمتر است.

خیال شرکت دیپوینت از محصول خود تا به حدی راحت است که موتور این محصول را 5 سال یا معادل 60 ماه گارانتی و ضمانت کرده است. شرکت سازنده این محصول یعنی دیپوینت اعلام کرده است که از گاز مبرد R600a سازگار با لایه ازون استفاده می‌کند. کشوره سازنده این موتور نیز چین می‌باشد. در این محصول برخلاف ساید بای ساید ها با توجه به اینکه دوقلو است و 2 کابین جدا از هم دارد از 2 موتور استفاده شده است و هر دو کمپرسور کابین ها از نوع اینورتر خطی هستند.

این یخچال فریزر چه رنگ هایی دارد؟

یخچال فریزر مکس در 3 رنگ سفید چرمی، سفید براق و استیل (مکس سیلور) تولید می‌شود. برای مشاهده رنگ بندی های این محصول می‌توانید بعد از خواندن این مقاله که به بررسی کامل دیپوینت مکس می‌پردازد به گالری تصاویر در بالای صفحه مراجعه کنید.

میزان مصرف انرژی یخچال

یخچال دیپوینت مدل مکس دوقلو از بهینه‌ترین دستگاه‌های دوقلو در بازار ایران است. با اینکه این دستگاه دارای آبسردکن و یخساز اتوماتیک و برقی است اما به لطف موتور اینورتر و فناوری و تخصص این شرکت دانش بنیان، با عملکرد ECO برای مصرف بهینه‌ی انرژی، این محصول دارای رده مصرف انرژی +A است.

داخل یخچال دیپوینت مدل مکس

در قسمت داخل یخچال، 5 طبقه شیشه‌ای مقاوم، نشکن و ضد شوک وجود دارد. همچنین 2 کشوی بزرگ برای تازه نگه داشتن میوه و سبزیجات. بر روی درب یخچال هم 4 طبقه برای قرار دادن بطری‌ها در سایزهای مختلف تعبیه شده است که می‌توانند فضای بسیار خوبی را پوشش دهند.

 

آبسردکن روی یخچال

این مدل دیپوینت دارای آب سردکن بر روی درب یخچال است که به آب شهری متصل شده و به صورت برقی و خودکار پر می‌شود. به این ترتیب دغدغه پر کردن مخزن را نخواهید داشت. همچنین برای دسترسی به آب خنک دیگر نیازی به باز و بسته کردن متعدد یخچال نخواهید داشت. لازم به ذکر است این بخش مچهز به سیستم قفل کودک نیز می باشد.

 

سیستم کاملا بدون برفک

تمام محصولات شرکت دیپوینت بدون برفک یا همان نوفراست هستند. در مدل مکس دوقلو، هم یخچال و هم فریزر هر دو کامل بدون برفک هستند.

 

موتور یخچال دیپوینت و کمپرسور

موتور یخچال فریزرهای شرکت دیپیونت از کمپرسورهای نسل جدید یا همان اینورتر هستند. این موتورها نسبت به موتورهای نسل قبلی خود از طول عمر بیشتر، مصرف انرژی کمتر و صدای کمتر برخوردار هستند.

 



:: برچسب‌ها: بررسی یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس , کیفیت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس , خرید یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس , فروش یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس , قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس , یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

برند ناسا الکتریک

برند ناسا الکتریک با هدف تحقق شعار نهایت امنیت، سلامت و آرامش” در تولید محصولات خانگی متولد شد و خوشبختانه تاکنون توانسته به آن هدف پایبند بماند تا محصولاتی را به عنوان سفیران ناسا الکتریک در خانه های شما داشته باشد. ناسا الکتریک قدم به قدم و با تحقیق و توسعه روزانه و شناسایی نیازهای مصرف‌کنندگان حاضر در بازارهای نوظهور خاورمیانه سبد محصولات خود را به روزتر نموده است بطوری‌که در حال حاضر با عرضه ۲۵۰ محصول متنوع با کاربری‌های متفاوت، کامل‌ترین سبد محصولات لوازم خانگی و آشپزخانه را برای مصرف‌کنندگان خود تهیه نموده است. محصولات این برند ساخت کشور چین تحت لیسانس کشور المان هستند.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

 

آون توستر ناسا الکتریک NS-2043

آون توستر ناسا الکتریک مدل NS-2043 با توان 2200 وات و و ظرفیت 43 لیتر امکان پخت و پز سریع و راحت را به شما می‌دهد. با کمک این آون توستر می‌توانید حجم زیادی از مواد غذایی را صرف مدت زمانی کوتاه بپزید، مواد غذایی که با آون توستر پخته می‌شوند، شامل انواع غذاهای گوشتی، سبزیجات، نان و ... پخت کوتاه مدت و گرم کردن مجدد غذا و ... می‌شود. یکی از عملکردهای خاص این آون توستر قابلیت پخت کانوکشن CONVECTION است که با توزیع هوای گرم به پخت یکنواخت و سریع غذا کمک می‌کند. المنت‌هایی که در این آون توستر به کار رفته‌اند از جنس استیل ضد زنگ بوده و دو المنت در بالا و دو المنت در پایین محفظه‌ی داخلی واقع شده‌اند تا امکان پخت یکنواخت و سریع را فراهم آورند. 

پنل تنظیمی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده شامل چهار دکمه‌ی چرخشی است، که شامل تنظیم مدت زمان پخت، تنظیم درجه حرارت پخت، دکمه تنظیم کننده گرمای المنت و دکمه‌ی انتخاب عملکرد می‌شود. دربِ شیشه‌ای که بر روی آون توستر قرار گرفته است وضعیت غذای درون قفسه را به شما اطلاع می‌دهد. دستگیره‌ای که بر روی درب قرار گرفته از جنس استیل مقاوم بوده و باز و بسته کردن درب را بسیار راحت می‌کند و همچنین ظاهری شکیل به دستگاه می‌بخشد. قطعه‌ی جوجه گردانی که به همراه این آون توستر عرضه می‌شود امکان پخت جوجه بصورت کامل و کباب شده را فراهم می‌آورد.

طراحی آون توستر ناسا الکتریک

آون توستر یک وسیله‌ی کوچک و جمع و جور برای درست کردن غذاست و به عنوان یک فر برقی هم استفاده می‌شود. در واقع آون توستر با کمک المنت‌های حرارتی که دارد هوایی گرم را در داخل قفسه‌ها به جریان می‌اندازد و برای انواع پخت و پز و گرم کردن و پخت‌های کوتاه مدت و حتی درست کردن کیک، پیتزا، پیراشکی و ... استفاده می‌شود. این آون توستر دارای بدنه‌ای با کیفیت و مستحکم است و از جنس آلومینیوم می‌باشد. در طراحی این آون توستر از رنگ مشکی استفاده شده است.

 

 تنظیم عملکرد آون توستر

پنل تنظیماتی که برای این آون توستر در نظر گرفته شده است، شامل چهار دکمه‌ی چرخشی می‌باشد. این دکمه‌های چرخشی قابل تنظیم برای مدت زمان پخت یا تایمر، درجه حرارت پخت، انتخاب نوع عملکرد و تنظیم گرمای المنت به کار می‌روند. شما با توجه به نوع و حجم مواد غذایی می‌توانید مدت زمان پخت و دمای لازم را تنظیم کنید. دکمه‌ی انتخاب نوع عملکرد امکان انتخاب عملکرد آون توستر را در 4 وضعیت خاموش، جوجه گردان، فن هوای گرم و جوجه گردان با فن هوای گرم را فراهم می‌آورد. دکمه‌ی تنظیم گرمای المنت نیز المنت را در 4 حالت مختلف المنت بالا، المنت پایین، هر دو المنت با هم و خاموش قرار می‌دهد. به کمک دکمه چرخشی تایمر می‌توانید مدت زمان پخت را تا 60 دقیقه تنظیم کنید.

 

آون توستر ناسا الکتریک NS-2040

این آون توستر آشپرخانه بدنه ای از جنس آلومنیویم دارد و شیشه دوجداره آون توستر ناسا الکتریک مدل ۲۰۴۰ از جنس پیرکس است که آن را به نمونه ای مقاوم در برابر افزایش دما بدل کرده و امکان شکستگی و ترک برداشتنش را با اوج گرفتن دما به حداقل رسانده است. ظرفیت این محفظه در حد ۴۰ لیتر است و شما می توانید انواع مواد غذایی از گوشت و ماهی گرفته تا پیتزا و شیرینی های مختلف را به کمک قفسه سیمی گریل کرده و لذیذترین غذا ها را تدارک ببینید.

جوجه گردان و سینی منحصر به فرد از دیگر لوازم جانبی توستر ناسا مدل ۲۰۴۰ می باشند. با وجود جوجه گردان تمام غذا های گوشتی از ماهی گرفته تا مرغ را می شود کباب کرد و در کنار بهترین های زندگی نوش جان نمود. می توانید مواد غذایی و سبزیجات را بر روی شبکه گریل قرار داده و به این نحو کباب کردن را انجام داد. اگر غذا را درون سینی پخت قرار دهید به خوبی آن را تست (toast) و برشته خواهید کرد.
کانوکشن همان قسمتی است که سبب می شود هوای داغ به شیوه ای بهتر درون دستگاه آون توستر به جریان در بیاید و پخت غذا سریع تر و یکنواخت تر اتفاق بیفتد. زمانی که درب آون توستر ناسا الکتریک را باز می کنید دو المنت را در بالا و دو المنت را در پایین و در مجموع چهار المنت حرارتی را مشاهده خواهید کرد، المنت هایی که از جنس استیل هستند. از آن جا که درب توستر شیشه ای است و درون این دستگاه چراغی تعبیه شده شما از خارج هم می توانید مراحل پخت غذا را نظاره گر باشید.

این درب تا ۹۰ درجه باز می شود بنابراین به سادگی می توانید درب را باز کرده و غذا را به سهولت از دستگاه آون توستر خارج نمایید. سه ولوم چرخشی بر روی کنترل پنل توستر آشپزخانه ناسا مدل ۲۰۴۰ قرار دارد، یکی از آن ها برای تنظیم دما بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ درجه سانتی گراد است که می بایست در جهت عقربه های ساعت چرخانده شود، بدیهی است که هر غذایی برحسب نوع و مقدارش دمایی خاصی را می طلبد. دیگر ولوم چرخشی برای انتخاب وضعیت المنت ها و جوجه گردان است، دست شما برای انتخاب ۶ وضعیت باز است.

می توانید تنها المنت پایین را انتخاب کنید، المنت بالا و پایین را برگزنید، ولوم را بر روی المنت بالا و چرخ گردان قرار دهید، آن را بر روی وضعیت المنت بالا، پایین و عملکرد خنک کننده بگذارید، المنت بالا و کانوکشن یا چرخ گردان و کانوکشن انتخاب شما باشد. این را اضافه کنیم که چراغ نمایشگر جلویی عملکرد درست المنت های گرمایشی را یادآور می شود بنابراین شما با نگاه کردن به این چراغ متوجه خواهید شد که المنت ها در حال کار کردن هستند یا خیر. سومین ولوم آون توستر ناسا الکتریک مدل ۲۰۴۰ هم زمان پخت را نشان می دهد.

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی آون توستر ناسا الکتریک NS-2040 , کیفیت آون توستر ناسا الکتریک NS-2040 , مشخصات آون توستر ناسا الکتریک NS-2040 , قیمت آون توستر ناسا الکتریک NS-2040 , خرید آون توستر ناسا الکتریک NS-2040 , آون توستر ناسا الکتریک NS-2040 , ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

يخچال فريزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D 348

مدت‌‌ها است که در اکثر آشپرخانه‌ها، دیگر خبری از یک یخچال و یک فریزر جدا نیست. یخچال ‌فریزرهای کمبی (Combi) یا بالا پایین، به دلیل ابعاد کوچک‌تر، برای استفاده در آشپزخانه‌ی آپارتمان‌ها مناسب‌تر هستند. يخچال فريزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D 348 یکی از محصولات بالاپایین است که فریزر آن در قسمت پایین قرار دارد. معمولا میزان استفاده از فریزر کم‌تر از میزان استفاده از یخچال است. در یخچال فریزرهای بالاپایین، با دو طراحی متفاوت روبرو هستیم. در دسته‌ی اول، فریزر در بالا و یخچال در قسمت پایین قرارگرفته‌است. معمولا در این حالت، ظرفیت فریزر خیلی زیاد نیست و نهایتا به دو یا سه طبقه تقسیم شده‌است­. این یخچال‌فریزرها برای افرادی که عادت به منجمد کردن مواد پروتئینی و میوه و سبزی‌جات ندارند مناسب‌ است. اما دسته‌ی دوم، یخچال‌فریزرهایی هستند که یخچال در قسمت بالا و فریزر پایین آن قرار دارد. در این نوع محصولات، معمولا فریزر بزرگ‌تری را می‌بینیم که به جای طبقه، از تعدادی کشو برای نگه‌داری موادغذایی تشکیل‌ شده‌است. این کشوها معمولا ظرفیت مناسبی دارند و می‌توان از آن برای نگه‌داری موادغذایی فصلی استفاده کرد.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

طراحی يخچال فريزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D348

بدنه‌ی این یخچال‌فریزر از ورقه‌‌های فولاد ساخته شده‌ و استحکام بالایی دارد. با استفاده از پایه‌های قابل تنظیم، عمل تراز کردن به راحتی انجام می‌شود. چرخ‌های تعبیه شده‌ در زیر این دستگاه، جابه‌جایی یخچال‌فریزر را، بین قسمت‌های مختلف آشپزخانه و در حین جابه‌جایی منزل، آسان می‌کند. این یخچال فریزر، با دو رنگ سفید و نقره‌ای، با سایر لوازم موجود در آشپزخانه هماهنگ می‌شود و یکپارچگی و زیبایی آشپزخانه‌ی شما را حفظ می‌کند. عنصر سادگی در طراحی این محصول به عنوان یک اصل در نظر گرفته شده‌است. دستگیره‌ها بسیار ساده طراحی شده و در بسیاری مواقع اصلا به چشم نمی‌آیند. آب‌‌ریز خارجی آب‌سردکن و نمایشگر دیجیتال، تنها مواردی هستند که بر روی در یخچال به چشم می‌خورند. مخزن آب‌سردکن به صورت دستی و توسط خودتان پر می‌شود. این آب‌سردکن، برای جلوگیری از خیس‌شدن کودکان، به قفل کودک مجهز شده‌‌است. کمی بالاتر از آب‌ریز آب‌سردکن، پنل کنترل دیجیتال قرار دارد. این پنل با استفاده از نمایشگر LED، اطلاعات یخچال ‌فریزر مانند دمای فعلی و وضعیت آن را نمایش می‌دهد. با استفاده از صفحه‌نمایش لمسی به راحتی می‌توانید تنظیمات دستگاه را  انجام دهید.

 

ویژگی‌های فنی يخچال فريزر 22 فوت امرسان

این محصول با ظرفیت کل 345 لیتر عرضه شده‌است. ظرفیت مفید و قابل استفاده‌ی یخچال، 248 لیتر و ظرفیت مفید فریزر 89 لیتر است. فضای داخلی یخچال، با استفاده از شیشه‌های نشکن، به 4 طبقه تقسیم شده‌است. این شیشه‌ها عرض زیادی دارند و برای قرارگرفتن موادغذایی بزرگ مشکلی نخواهد بود.

شرایط دما و رطوبت در تمامی طبقات یخچال به یک اندازه است تا کیفیت و تازگی موادغذایی حفظ شود. اما میوه‌ها و سبزی‌جات تازه، معمولا به رطوبت بیشتری برای نگه‌داری نیاز دارند. همچنین، میوه‌ها و سبزی‌جات معمولا همراه خود دارای خاک و آلودگی هستند و بهتر است در کنار سایر موادغذایی نگه‌داری نشوند. به همین منظور، دو کشوی Fresh Box در زیر طبقات شیشه‌ای تعبیه شده‌است. این کشوها رطوبت کافی برای حفظ تازگی میوه‌ها و سبزی‌جات را تامین می‌کنند و از انتقال آلودگی به داخل فضای یخچال جلوگیری می‌کنند. شما می‌توانید هرکدام از کشوها را برای میوه‌ و سبزی‌ اختصاص دهید. معمولا بهتر است که نوشیدنی‌ها به صورت ایستاده نگه‌داری شوند، به دلیل احتمال خارج شدن از بطری و آلودگی یخچال گرفته تا افت کیفیت نوشیدنی‌های گازدار. به همین خاطر، بر روی در یخچال، 2 طبقه‌ی بزرگ، برای نگه‌داری نوشیدنی‌ها قرار داده شده‌است. این طبقات ارتفاع مناسبی برای نگه‌داری از انواع بطری نوشیدنی‌ دارند. بخشی از فضای طبقه‌ی دوم، به مخزن آب آب‌سردکن اختصاص داده شده‌، اما همچنان ظرفیت قرارگیری 2 بطری بزرگ را دارد. بالاتر از این طبقات، 2 طبقه‌ی کوچک دیگر هم قرار دارند. این طبقات بیشتر مناسب نگه‌داری لبنیات، تخم‌مرغ و موادغذایی کوچک هستند.

 

فریزر يخچال فريزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D348

فریزر این دستگاه از 4 کشو تشکیل شده‌است. این کشوها از پلاستیک شفاف ساخته‌ شده‌اند و به راحتی از بیرون می‌توان محتویات داخل هر کشو را مشاهده کرد. این کشوها برای نگه‌داری مواد پروتئینی، میوه‌ها و سبزی‌جات اندازه‌ی مناسبی دارند. شما می‌توانید مواد غذایی را در ظروف و کیسه‌های پلاستیکی، برای مدت طولانی در فریزر نگه‌داری کنید. در بالاترین قسمت این فریزر، یک کشوی کوچک جایخی دیده می‌شود. از آن‌جایی که این یخچال سیستم یخ‌ساز اتوماتیک ندارد، شما می‌توانید با قراردادن قالب‌های یخ در این کشو، به یخ آماده دسترسی داشته‌باشید.

 

روشنایی

روشنایی داخل یخچال توسط چراغ‌های LED تامین می‌شود. چراغ‌های LED گرمای کم‌تری تولید می‌کنند. هرچقدر گرمای تولیدشده در داخل فضای یخچال کم‌تر باشد، کمپرسور دستگاه با ظرفیت و فشار کم‌تری فعالیت می‌کند. فشار کم‌تر بر روی کمپرسور، به معنای مصرف کم‌تر انرژی در کل دستگاه است. روش ساده‌ی دیگری که برای جلوگیری از اتلاف انرژی در این یخچال استفاده شده‌است، هشدار یاز ماندن در یخچال است. این سیستم، بعد از این‌که درب یخچال بیش از اندازه باز بماند، با یک هشدار صوتی، شما را از باز بودن در یخچال مطلع می‌سازد.

 

عملکرد يخچال فريزر 22 فوت امرسان

سرمای این یخچال، به طور مداوم، از طریق سیستم جریان اجباری هوا، به داخل محفظه‌ی یخچال دمیده می‌شود. با استفاده از فناوری گردش هوای چند قسمتی، هوای سرد به تمام قسمت‌های یخچال منتقل می‌شود. به این ترتیب، موادغذایی، در تمام قسمت‌های یخچال، طراوت و تازگی خودشان را حفظ می‌کنند.  سیستم سرمایشی یخچال و فریزر به صورت مجزا از هم فعالیت می‌کنند. ممکن است بعضی مواقع تنها فریزر نیاز به سرد شدن داشته باشد و دمای یخچال به حد کافی سرد باشد. بنابراین کارکردن سیستم سرمایش یخچال در این شرایط، تنها باعث هدر رفت انرژی می‌شود. سیستم سرمایشی، هم در یخچال و هم در فریزر تماما بدون برفک است. با استفاده از این فناوری، امکان برفک زدن یخچال و فریزر تقریبا به صفر می‌رسد. سیستم انجماد سریع فریزر، مواد غذایی را، در زمان بسیار کوتاهی منجمد می‌کند تا کیفیت آن‌ها کاهش پیدا نکند.

 

مصرف انرژی يخچال فريزر امرسان مدل BFN22D 348

مصرف انرژی در این دستگاه، به دلیل استفاده از سیستم کاهش دهنده‌ی انرژی، بسیار پایین است. BFN22D348 در برچسب مصرف انرژی، رتبه‌ی بالای A را کسب کرده‌است. رتبه‌ی A در برچسب مصرف انرژی، علاوه بر کاهش مصرف برق و کاهش هزینه‌ها، به حفظ محیط زیست کمک می‌کند. سیستم عیب‌یابی هوشمند، با اتصال به تلفن همراه شما، هرگونه نقص در عملکرد دستگاه و ایراد احتمالی را به شما اطلاع می‌دهد. به این ترتیب، قبل از آسیب جدی به دستگاه، می‌توانید ایرادات جزیی را برطرف کنید.



:: برچسب‌ها: بررسی يخچال فريزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D348 , کیفیت يخچال فريزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D348 , مشخصات يخچال فريزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D348 , قیمت يخچال فريزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D348 , خرید يخچال فريزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D348 , يخچال فريزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D348 ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

گوشت کوب چند کاره ناسا الکتریک NS-921

گوشت‌ کوب برقی از جمله لوازم خانگی است که بیشترین استفاده را دارد. از این رو باید در هنگام خرید آن دقت کرده و از مرغوبیت جنس آن و دیگر آپشن‌های مربوطه مطمئن شد. گوشت‌کوب برقی مدل NS-921 ناسا الکتریک از جمله بهترین‌های این برند است که به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. این گوشت کوب برای له‌کردن انواع مختلفی از میوه‌ها و سبزیجات ، گوشت‌های چرخ شده، مخلوط کردن، هم‌زدن مواد و خرد کردن یخ به کار می رود.

زمانی که می‌خواهید برای درست کردن املت، گوجه فرنگی را پوره کنید دیگر نیازی به کثیف کردن ظرف‌های اضافه نیست، بلکه می‌توانید دسته گوشت‌کوب برقی مدل NS-921 را داخل ماهیتابه قرار دهید و در عرض چند ثانیه گوجه فرنگی‌ها را به مقدار دلخواه پوره کنید. به دلیل سبک وزن بودن گوشتکوب برقی NS-921 ناسا الکتریک که بین 1 الی 1/5 کیلوگرم وزن دارد جابه‌جایی آن نسبت به دیگر ابزار آشپزخانه آسان‌تر است. گوشت‌کوب برقی ناسا الکتریک مدل NS-921 برخلاف دیگر لوازم مانند غذاساز و مخلوط کن‌ها که جای زیادی را احاطه می‌کنند، اصلاً جاگیر نیست. حتی در آشپزخانه‌های کوچک نیز جایی دنج برای آن پیدا می‌شود. سری همزن و گوشتکوب به راحتی با دو کلید از بدنه جدا شده و می توان این سری ها را پس از استفاده زیر شیر آب شستشو داده و تمیز کرد. ضمناً دسته این دستگاه طوری طراحی شده است که استفاده از آن بسیار راحت می باشد. گوشتکوب ناسا الکتریک مدل NS-921 مجهز به محفظه خردکن با ظرفیت 500 میلی لیتر می باشد که از طریق بدنه شفاف آن می توانید محتویات درون ظرف را مشاهده نمایید. محفظه خردکن دارای کفه ضد لغزش می باشد و از سرخوردن و لرزش آن هنگام کار جلوگیری می کند. همچنین برای سهولت در استفاده از دستگاه یک لیوان شفاف پلاستیکی مدرج با ظرفیت 800 میلی لیتر همراه با این مجموعه ارائه شده که برای همزدن مواد مختلف می توانید از آن استفاده نمایید. قطعات گوشتکوب ناسا الکتریک مدل NS-921 غیر از بدنه اصلی و درپوش خردکن را می توان جهت شستشو درون ماشین ظرفشویی قرار داد.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

نوع و جنس تیغه‌ها

تیغه‌های تیز و برنده باعث خرد شدن مواد غذایی به صورت یک‌دست می‌شود و از له‌شدگی موادغذایی جلوگیری می‌کند. این تیغه‌های تیز و ضدزنگ باعث افزایش سرعت عمل گوشت‌کوب برقی می‌شود. قسمتی را که تیغه‌ها به بدنه گوشت‌کوب چفت می‌شوند را کپلینگ می‌گویند. تیغه‌ها خیلی راحت از جایگاه خود جدا می‌شوند و این قابلیت باعث بالا رفتن بهداشت و شست‌وشوی آسان گوشت‌کوب برقی ناسا الکتریک می‌شود.

تیغه مخصوص همزن برای سفیده تخم‌مرغ، کرم، سس و انواع نوشیدنی استفاده می‌شود. تیغه مخصوص خرد کردن: برای انواع گوشت پخته به کار برده می‌شود. تیغه مخصوص صاف کردن مخصوص مایونز، نوشیدنی‌ها، خمیر سبک و کشک است. تیغه مخصوص خرد کردن برای میوه‌های تازه، سبزیجات، حبوبات، پیاز، میوه‌های کمی یخ‌زده (البته بدون هسته)، سس ایتالیایی پستو، سوپ و سس به کار می‌رود.

 

قابلیت شستشوی آسان

به دلیل محکم بودن چفت و بست دستگاه و درپوش‌های آن، هنگام استفاده موادغذایی به هیچ‌وجه به بیرون ریخته نمی‌شود. این مزیت باعث جلوگیری از کثیف شدن محیط اطراف خواهد شد. تمامی قطعات گوشت‌کوب برقی مدل NS-921 را می‌توان از هم جدا کرد و مورد شست‌وشو قرار داد (بجز قسمت موتور). این قطعات حتی قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی را دارا می‌باشند.

قسمت بدنه اصلی که موتور دستگاه در آن قرار دارد را با کمک دستمال مرطوب تمیز کنید و مورد شست‌وشوی مستقیم قرار ندهید.

گوشت‌کوب برقی چند کاره

بدنه اصلی گوشت‌کوب برای مخلوط کردن، پوره کردن، عصاره‌گیری و ... استفاده‌ی بهینه‌ای دارد و تیغه‌های مختلف آن باعث عملکردهای متنوع‌تری می‌شود. این دستگاه علاوه بر این‌که یک گوشت‌کوب حرفه‌ای با تیغه‌های مختلف است. این گوشتکوب دارای یک همزن پره‌ای است که برای هم‌زدن تخم‌مرغ و ... مناسب می‌باشد. پارچ مدرج برای هم‌زدن و قاطی کردن سس، انواع اسموتی و ... به کار برده می‌شود. مخلوط کن برای مخلوط کردن انواع سوپ، سبزیجات و ... قابل استفاده است.

با خرید گوشت‌کوب برقی چند کاره مدل NS-921 دیگر احتیاج به استفاده لوازم مختلف مانند غذاساز در آشپزخانه ندارید و تمام کارها از قبیل خرد کردن، پوره کردن، مخلوط کردن و عصاره گیری را با کمک این وسیله کارآمد می‌توانید به آسانی انجام دهید.

 

جنسبدنه

یکی از ویژگی‌های بارزی که گوشت‌کوب برقی ناسا الکتریک مدل NS-921 را در زمره بهترین‌ها قرار می‌دهد، جنس بدنه آن است که از استیل ضدزنگ و پلاستیک مقاوم و ضدخش می‌باشد. جنس پارچ مدرج و مخزن خردکن از پلاستیک شفاف و مقاوم است. جنس درپوش‌ها که به رنگ مشکی هستند از پلاستیک مقاوم می‌باشد. جنس پره‌ همزن از استیل ضدزنگ است. جنس کپلینگ گوشت‌کوب که در آن تیغه ها قرار می‌گیرد از تفلون مقاوم می‌باشد. بدنه استیل ضدزنگ گوشت‌کوب برقی باعث مقاومت بسیار بالای آن در برابر ساییدگی و ضربه‌خوردگی می‌شود.

طراحی خاص گوشت‌کوب برقی

این محصول دارای یک جعبه لوازم جانبی می‌باشد که تیغه‌های مختلف و آچار مخصوص (در آوردن تیغه‌ها از کپلینگ) در آن قرار دارد. بر روی این جعبه سفید و مشکی رنگ، دو جایگاه برای قرار گیری بدنه گوشت‌کوب و پایه آن طراحی شده است. این جایگاه به عنوان پارکینگی برای قرار گیری گوشت‌کوب برقی و جای‌گیری کمتر آن طراحی شده است. بدنه گوشت‌کوب برقی  NS-921 به صورت ارگونومیک و خوش دست طراحی شده و شما می‌توانید به آسانی آن را در دست گرفته و بدون احساس خستگی از آن استفاده کنید.

جعبه لوازم جانبی دارای پایه‌های ضدلغزش می‌باشد که ایمنی گوشتکوب برقی را بالا برده است. همچنین مخزن خردکن نیز دارای پایه‌های ضدلغزش می‌باشد که هنگام استفاده مانع تکان خوردن دستگاه می‌شود. پایه‌های ضدلغزش ثبات دستگاه در جای خود را حفظ می‌کنند.

مشخصات فنی گوشت کوب

به منظور افزایش قدرت و طول عمر مفید دستگاه، موتوری با توان 1100 وات بر روی آن تعبیه شده است. توان بالای موتور، باعث بالا رفتن مقاومت و سرعت گوشت‌کوب برای خرد و مخلوط کردن مواد سخت‌تر مانند گوشت پخته شده را فراهم می‌کند. نوع موتور گوشت‌کوب برقی ناسا الکتریک از DC است که موتوری قدرتمند و پر توان می‌باشد و با قدرت بالای خود، قابلیت‌های مختلفی را در اختیار دستگاه گذاشته است.

بر روی قسمت بالایی بدنه یک ولوم چرخشی تنظیم سرعت وجود دارد که بین درجه 1 الی 20 طراحی شده است. شما با توجه به جنس مواد غذایی خود و حجم آن سرعت گوشت‌کوب برقی را تنظیم و از آن استفاده کنید. بر روی بدنه دو کلید فشاری پاور و کلید MAX وجود دارد. این کلیدهای بزرگ و روان فشاری به دست وارد نمی‌کنند و مانع خستگی انگشت شما می‌شوند. این کلید قابلیت تولید اوج فشار را دارد. هنگام کار با دستگاه احتیاج دارید که سرعت آن را بالا ببرید، با وجود کلید مکس شما می‌توانید برای بالا بردن قدرت و سرعت از آن استفاده کنید و دیگر نیازی به تغییر سرعت دستگاه نیست.

 

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی گوشت‌کوب برقی ناسا الکتریک مدل NS-921 , کیفیت گوشت‌کوب برقی ناسا الکتریک مدل NS-921 , مشخصات گوشت‌کوب برقی ناسا الکتریک مدل NS-921 , قیمت گوشت‌کوب برقی ناسا الکتریک مدل NS-921 , خرید گوشت‌کوب برقی ناسا الکتریک مدل NS-921 , گوشت‌کوب برقی ناسا الکتریک مدل NS-921 ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

معرفی برند پارس خزر

پارس خزر، یک شرکت بزرگی ایرانی است که از سال 1347 با همکاری شرکت توشیبا ژاپن، آغاز به کار کرده است. این شرکت در زمینه‌های ساخت لوازم‌خانگی، فعالیت‌های گسترده‌ای را در کشور انجام می‌دهد. اواخر سال 1347 شرکتی به نام پارس توشیبا با همکاری برند توشیبای ژاپن تاسیس شد سپس بعد از گذشت یک دهه نام این شرکت به شرکت صنعتی پارس خزر تغییر کرد. برای آشنایی بیشتر با کارخانه تولید کننده جاروبرقی های پارس خزر به این موضوع اشاره میکنیم که این برند به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم برقی کوچک در ایران شناخته میشود و فعالیت خود را به طور سهامی عام ادامه میدهد.

این برند دو اصل طراحی و رضایت مشتریان را در پیش گرفته و در این راستا در حال حرکت است و تمام سعی خود را برای جلب رضایت مصرف کنندگان میکند. این برند دارای گواهینامه ها و افتخارات زیادی است که موجب شده تا خریداران راحت تر به محصولات این برند اعتماد کنند.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

 

بررسی چرخ گوشت پارس خزر با موتور 740 وات مدل MT1200

چرخ گوشت ابزاری برای خرد کردن قطعات بزرگ گوشت وسبزیجات می باشد.چرخ گوشت ها دارای دونوع دستی و برقی می باشند که نوع دستی آنها کمرنگ تر شده  و امروزه چرخ گوشت های برقی رواج یافته است، این چرخ گوشت ها انواع و سایز های متنوعی دارند که بر اساس میزان گوشت وارده به دستگاه ،میزان قدرت موتور  دسته بندی می شوند.

از مهم ترین فاکتور هایی که در انتخاب یک چرخ گوشت مناسب موثر است ، می توان به   قدرت چرخ کنندگی دستگاه ، نوع ولتاژ و توان موتور چرخ گوشت  و وزن دستگاه اشاره کرد.

از میان تولیدکنندگان این کالا در ایران ،شرکت پارس خزر دارای قدمت بیشتر و محصولات متنوع تری بوده که انتخاب را برای سلایق گوناگون راحت‌تر کرده، این شرکت که در دهه 4 فعالیت خود را زیر نظر توشبای ژاپن آغاز کرده بود مدت زیادی ا‌ست که به صورت مستقل به فعالیت می‌پردازد  و یکی از فعالان به نام تولید و  فروش لوازم خانگی  محسوب می‌گردد.

چرخ گوشت های پارس خزر ساختار ساده ای دارند و از گذشته تا به امروز یکی از تولیدات اصلی این شرکت به شمار می ایند ؛البته این چرخ گوشت هااز نظر ایمنی و  قابلیت های جدید مانند قابلیت برگردان موتور ، کیفیت گوشت ،امکان نصب مکمل هایی مانند رنده ها و آبمیوه گیر و اکسسوری های سوسیس و کباب ساز پیشرفت قابل توجه و زیادی کرده اند.

شرکت پارس خزر به منظور پاسخگویی به نیاز  تمام  اقشار جامعه  اقدام به طراحی وتولید مدل های متنوع چرخ گوشت درقیمت های مناسب کرده است .

پارس خزر از تولید و عرضه‌کنندگان برتر لوازم‌خانگی برقی در ایران است که محصولات باکیفیت و اقتصادی آن شناخته‌شده است.

چرخ‌گوشت پارس خزر مدل MT- 1200 از  چرخ گوشت های تولیدی و باکیفیت شرکت پارس خزر است.

چرخ‌گوشت پارس خزر مدل MT- 1200  باقدرت بالایی دارد  و به واسطه تیغه استیل تیز و برنده خود می‌تواند درزمانی اندک مقدار قابل‌توجهی گوشت یا مواد غذایی را چرخ کند.

 همراه چرخ‌گوشت پارس خزر مدل MT- 1200 سینی قرارگیری گوشت‌های تکه شده پلاستیکی  ارائه شده است که  به ناودانی فلزی متصل می‌شود و  پس از روشن کردن دستگاه قطعات گوشت وارد ناودانی شده و به سمت مارپیچ و تیغه هدایت می‌شوند  برای سهولت  این کار می‌توانید از دسته پلاستیکی همراه دستگاه نیز کمک بگیرید.

 زمان مناسب برای استفاده از چرخ‌گوشت پارس خزر مدل MT- 1200 ده دقیقه است و  به مصرف کنندگان توصیه‌ می شود  تا هر ده دقیقه دستگاه راکمی خاموش کرده  و به آن استراحت دهند تا به موتور دستگاه فشار نیاید.

به منظور ایمنی بیشتر کاربران در حین استفاده چرخ‌گوشت پارس خزر مدل MT- 1200  ،شرکت پارس خزر  از قطعاتی با عایق کاری دوبل در جهت تولید دستگاه استفاده کرده است .

هم چنین به همراه  چرخ‌گوشت پارس خزر مدل MT- 1200 یک قطعه سوسیس ساز به مصرف کنندگان ارائه میشود تا بتوانند به صورت خانگی و کاملا بهداشتی این محصول را تهیه کنند.

 در زیر بدنه چرخ‌گوشت پارس خزر مدل MT- 1200  پایه‌های ضد لغزش  طراحی و تعبیه شده است تا در حین کاردچار لرزش  نشده و جابجایی حاصل نشود.

 

 

چرخ گوشت پارس خزر مدل MT-1200

چرخ گوشت پارس خزر مدل MT-1200 از محصولات باکیفیت و کاربردی این شرکت است. این دستگاه باقدرت بالایی که دارد می‌تواند درزمانی اندک مقدار قابل‌توجهی گوشت یا مواد غذایی را چرخ کند.چرخ گوشت پارس خزر مدل MT-1200 ظاهری زیبا نیز دارد و به آشپزخانه رنگ و شادابی می‌بخشد. سینی قرارگیری گوشت‌های تکه شده پلاستیکی است و به ناودانی فلزی متصل می‌شود.

پس از روشن کردن چرخ گوشت پارس خزر مدل MT-1200 قطعات گوشت وارد ناودانی شده و به سمت مارپیچ و تیغه هدایت می‌شوند.

برای این کار می‌توان از دسته پلاستیکی همراه دستگاه نیز استفاده کرد. زمان مناسب برای چرخ کردن و استفاده از دستگاه ده دقیقه است و توصیه‌شده تا هر ده دقیقه دستگاه راکمی خاموش کرده تا به موتور دستگاه فشار نیاید.چرخ گوشت پارس خزر مدل MT-1200 دارای پایه‌های ضد لغزش نیز هست تا در حین کار لرزش و جابجایی حاصل نشود.پس از اتمام کار پیچ کنار دستگاه را شل کرده تا ناودانی و متعلقات درونش آزاد شوند تا بتوان آن‌ها را با خیالی آسوده شست و تمیز کرد.

 

 

نکات دیگر چرخ‌گوشت پارس خزر

  • 450-1000 وات 1000 450 وات اندازه دهانه ورودی گوشت، 5 سانتیمتر
  • دارای محفظه جمع‌آوری سیم
  • عایق‌کاری دوبل قطعات برقی برای ایمنی بیشتر
  • دارای سینی بزرگ و جادار با هدف سرعت بخشیدن به کار
  • مجهز به برد الکترونیکی برای راه‌اندازی نرم موتور و افزایش طول عمر موتور
  • 1000-1500 وات 1200 1000 وات دو عدد شبکه مخصوص گوشت چرخ‌کرده، قیمه و سبزی
  • ظرف پلاستیکی جهت جمع‌آوری گوشت چرخ‌کرده
  • ظرف جمع‌آوری آب‌میوه
  • کاردک پلاستیکی سفیدرنگ جهت سهولت دربرداشتن مواد غذایی از روی تیغه‌ها
  • سینی به رنگ سفید با قابلیت قرارگیری روی گلویی لاستیکی و دارای گوشت‌کوب پلاستیکی
  • سوسیس ساز مجهز به کلید برگردان (Reverse) برای برگرداندن مواد غذایی باقیمانده در دستگاه بدون نیاز به باز کردن چرخ‌گوشت
  • دارای محفظه نگهداری سیم و شبکه
  • دارای فیلتر جداکننده آب‌میوه
  • خردکن و مخلوط‌کن
  • قابلیت آب‌گیری لیموترش، انار، هویج، سیب، گلابی، کیوی، انگور، غوره و…
  • قابلیت خرد کردن پیاز و سیب‌زمینی خام به‌صورت مجزا یا مخلوط
  • قابلیت خرد و مخلوط نمودن فرم‌های مختلف ماکارونی و رشته
  • دارای تیغه برشی (ریزودرشت) و ورقه‌ای جهت برش چیپسی مناسب برای رنده کردن سیب‌زمینی (خام/پخته)، هویج (خام/پخته)، سیب، خیار، خیار شور، شلغم و سایر میوه‌های سفت
  • دارای تیغه برشی خردکن ریز (پوره ساز) مناسب برای پوره کردن سیب‌زمینی پخته، تخم‌مرغ پخته، شلغم، گوجه‌فرنگی و هویج پخته
  • دارای گواهینامه استاندارد ایمنی محصول

 



:: برچسب‌ها: بررسی چرخ‌گوشت پارس خزر مدل MT- 1200 , کیفیت چرخ‌گوشت پارس خزر مدل MT- 1200 , مشخصات چرخ‌گوشت پارس خزر مدل MT- 1200 , قیمت چرخ‌گوشت پارس خزر مدل MT- 1200 , خرید چرخ‌گوشت پارس خزر مدل MT- 1200 , چرخ‌گوشت پارس خزر مدل MT- 1200 ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

محصولات ناسا الکتریک به عنوان دستیار سر آشپز استفاده شده است. محصولات ناساالکتریک توانسته با کیفیت ساخت فوق العاده و قیمت بسیار مناسب توانسته اند به هر منزلی راه پیدا کرده و همه مصرف کننده گان را راضی نماید. یکی از برترین و بهترین محصولات تولید شده در کمپانی ناسا الکتریک رنده برقی 150 وات با 7 رنده ی متفاوت با محفظه جداگانه مدل NS-934 می باشد. رنده برقی ناسا الکتریک NS-934 یکی دستگاه‌های برقی و ضروری برای سرعت بخشیدن به روند آشپزی است. این رنده برقی همانطور که از نامش پیداست برای برش دادنمواد غذایی مختلف به اشکال مختلف استفاده می‌شود. به همراه رنده برقی 7 نوع رنده مختلف عرضه می‌شود که هر کدام برای برش دادن به شکل مخصوصی طراحی شده‌اند. برای این رنده برقی موتوری با توان مصرفی 150 وات تعبیه شده، که سرعت و عملکرد بالای دستگاه را منجر شده است. بدنه این رنده از جنس پلاستیک با کیفیت ABS می‌باشد و همین باعث شده تا وزن آن بسیار متعادل بوده و کار کردن با آن راحت باشد. شفاف بودن محفظه مواد غذایی هم یک مزیت به حساب می‌آید، که امکان مشاهده محتویات داخل محفظه را در حین رنده شدن فراهم آورده است.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

      

ویژگی های برتر

رنده برقی ناساالکتریک ان اس 934 با استفاده از موتور پر قدرت 150 وات توانایی رنده کردن انواع مواد غذایی به بهترین نوع ممکن را دارا است. رنده برقی ارزان قیمت ناساالکتریک NS-934 با هفت رنده ی متفاوت، توانایی رنده نمودن انواع مواد غذایی با اشکال متفاوت را دارد. 

رنده برقی ارزان قیمت ناسا الکتریک با محفظه جداگانه 1.7 لیتری توانایی رنده کردن انواع میوه ها، سبزیجات و سیب زمینی را دارا است. رنده برقی ارزان قیمت ناسا NS-934 با رنده های متفاوت می تواند سبزیجات و میوه ها را به شیوه های متفاوت همانند قیمه، خلال، لایه لایه، مکعبی، نازک، شبکه ای، پوره ای و ... رنده نماید. تمامی این قابلیت ها سبب شده کاربر در مواد غذایی خود بیشترین سلیقه را به خرج دهد. 

موتور قدرتمند رنده برقی ناسا الکتریک NASA electric NS-934 توانایی ایجاد 150 وات توان را دارد. این قدرت برای رنده نمودن انواع مواد غذایی سفت نیز کافی بوده و به طور قطع کاربر را راضی خواهد نمود. موتور رنده برقی ارزان قیمت NASA electric NS-934 صدایی بسیار اندک و لرزش کم ایجاد می کند و محیطی آرام و دلنشین را ایجاد می نماید. ظاهر زیبا رنده برقی ناسا الکتریک ان اس 934 هر منتقد سخت گیر را نیز راضی و شگفت زده خواهد کرد. 

برند ناسا از تیغه های تمام استیل با درصد خلوص بسیار بالا در رنده برقی ارزان قیمت NASA electric NS-934 استفاده نموده است. همین امر سبب شده مواد غذایی با بیشترین کیفیت در اختیار کاربر قرار بگیرند و تاثیری بر طعم مواد غذایی نداشته باشند. 

رنده برقی ارزان قیمت 150 وات با 7 رنده متفاوت ناسا الکتریک 934 از محفظه جداگانه برای مواد غذایی رنده شده، به میزان 1.7 لیتر استفاده نموده است. این محفظه با گنجایش بالا توانسته حجم بیشتری از مواد غذایی رنده شده در یک بار مصرف را فراهم آورده است. محفظه جداگانه بسیار بهداشتی و تمیز بوده و هیچ تاثیری در رنگ و یا طعم مواد غذایی ایجاد نخواهد کرد. این محفظه نشکن و شفاف بوده و به کاربر امکان می دهد تمامی مراحل رنده شده را مشاهده نماید. 

ناسا برای امنیت بیشتر کاربر از فیوز خودکار محافظت استفاده نموده است. ناسا الکتریک به لطف استفاده از این تکنولوژی در رنده برقی 150 وات NASA electric NS-934 توانسته مانع از داغ شدن موتور شده و طول عمر بسیار بیشتری را ایجاد نماید. مصرف کننده می تواند در مواقع عجله ای و فوری در سریع ترین زمان ممکن، ماهرانه ترین و زیباترین برش ها را ایجاد نماید. 

 

مشخصات ظاهری رنده برقی ناسا الکتریک NS-934

رنده برقی ناسا الکتریک 934 یک محصول ساده و در عین حال کم حجم است، که به راحتی در فضای آشپزخانه جاسازی می‌شود و از آن راحت‌تر هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. دو رنگ محبوب و خواستنی مشکی و قرمز برای رنگ بدنه این محصول در نظر گرفته شده است که کاربران را با چالش انتخاب رنگ روبرو می‌سازد. جنس بدنه رنگی این رنده از پلاستیک با کیفیت ABS بوده و استحکام و کیفیت آن رضایت بخش بوده است. محفظه یا کاسه مواد غذایی نیز از جنس پلاستیک شفاف بوده و قابلیت مشاهده نمودن محتویات رنده شده داخل ظرف را فراهم نموده است. این محفظه دارای ظرفیت 1.7 لیتر بوده و قابلیت رنده کردن حجم زیادی از مواد غذایی مختلف را در یک بار استفاده دارد. این قطعات به سادگی از هم جدا شده و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را نیز دارند.

 

مجرای ورودی مواد غذایی که بر بالای درپوش رنده برقی قرار گرفته است، عریض بوده و اندازه مناسب آن باعث شده تا بتوان برخی از مواد غذایی و خوراکی را بصورت درسته به سمت تیغه‌های رنده هدایت نمود. خاموش و روشن نمودن این رنده به سادگی فشار دادن دکمه‌ای بزرگ است که بر بالای درپوش قرار گرفته است. همچنین پایه‌های ضدلغزشی که برای این رنده برقی در نظر گرفته شده مانع از تکان خوردن و حرکت دستگاه می‌شود.

صفحات رنده

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، تعداد صفحات رنده در این رنده برقی متنوع بوده و قابلیت برش دادن مواد اولیه در اشکال مختلف را دارد. جنس تیغه‌های به کار رفته در این رنده‌ها استیل زنگ نزن بوده و از این رو می‌توان با خیال راحت مدت زمانی طولانی از آنها استفاده رد. چرا که نه تغییر رنگ می‌دهند و نه زنگ می‌زنند. همچنین به سادگی و به دلیل چند بار استفاده نیز کند نمی‌شوند. حتی در صورت کند شدن بعد از مدت زمانی مشخص قابلیت تیز شدن مجدد و مثل روز اول شدن را دارند. دقت داشته باشید که در صورت کند شدن تیغه‌ها نه تنها به خرد شدن مواد کمک نمی‌کند، بلکه باعث له شدن مواد غذایی خواهد شد.

تیغه‌ها و در واقع صفحات رنده اشکال مختلفی دارند، که این تنوع در شکل باعث شده تا کارآیی رنده برقی NS-934 افزایش یابد و برای برش دادن و درآوردن اشکال مختلف از آن استفاده نمود.

 

مشخصات فنی و امنیتی

رنده برقی ناسا الکتریک NS-934 دارای موتوری قدرتمند با توان مصرفی 150 وات است، که کارآیی دستگاه را به کلی افزایش داده است. در این رنده برقی حرفه‌ای سیستم محافظتی یا همان ترموفیوز محافظتی تعبیه شده، که در برابر حرارت واکنش نشان می‌دهد. کارآیی این موتور جلوگیری از دادغ شدن موتور است. در واقع اگر بیشتر از زمان تعیین شده با دستگاه کار کنید، دمای داخلی آن افزایش یافته و به موتور فشار وارد خواهد شد. در این حالت ترموفیوز حرارتی بصورت اتوماتیک دست به کار شده و برای چند دقیقه رنده را خاموش می‌کند. تا دوباره دمای آن کاهش یافته و به حالت اول برگردد.

 



:: برچسب‌ها: بررسی رنده برقی ناسا الکتریک NS-934 , کیفیت رنده برقی ناسا الکتریک NS-934 , مشخصات رنده برقی ناسا الکتریک NS-934 , خرید رنده برقی ناسا الکتریک NS-934 , رنده برقی ناسا الکتریک NS-934 ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

معرفی ماشین لباسشویی جی پلاس 8 کیلویی مدل GWM-L880W

ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی پلاس به 14 برنامه ی اصلی و 6 برنامه تکمیلی برای شستشو مجهز است. این مدل ماشین لباسشویی قابلیت اضافه کردن لباس در زمان شستشو را دارد بنابراین می توان در زمان فراموش کردن لباس ها از این قابلیت استفاده کرد. 6 حرکت شستشو از مزیت های ماشین لباسشویی جی پلاس محسوب می شود این ویژگی هیچ گونه مواد شوینده ای را روی لباس ها باقی نمی گذارد و با 6 حرکت مختلف شستشو، لباس ها را از آلودگی پاک می کند و همچنین به تار و پود لباس نیز آسیبی وارد نمی کند. برنامه ضد آلرژی در ماشین لباسشویی جی پلاس 8 کیلویی مدل GWM-L880W تعبیه شده که از این برنامه می توان برای افرادی که به مواد شوینده حساسیت دارند استفاده کرد. برند جی پلاس ماشین لباسشویی های خود را با برنامه های کاربردی وارد بازار کرده که هر کدام از برنامه ها مشخصات منحصر به فرد خود را دارند. موتور ماشین لباسشویی جی پلاس ۸ کیلویی مدل GWM-L880 از نوع پیشرفته با تکنولوژی دایرکت درایو اینورتر است که قابلیت چرخش ۱۴۰۰ دور در دقیقه را دارد. بر روی بدنه ماشین لباسشویی صفحه نمایش لمسی LED طراحی شده که به وسیله ی آن می توان تنظیمات دستگاه را انجام داد. شستشوی سریع در ۳۰ دقیقه از دیگر برنامه های شستشو لباسشویی محسوب می شود که با استفاده از این برنامه می توان در مدت زمان کوتاهی لباس ها را شستشو داد.در ادامه با فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا همراه باشید.

 

 

 

14 برنامه شستشو برای ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی پلاس

از دیگر برنامه کاربردی این لباسشویی می توان به شستشو با بخار اشاره کرد در واقع بخار باعث کاهش چروک در لباس ها می شود و تمام ذرات ریز را از لباس جدا کرده و بدون آسیب زدن به تار و پود لباس ،آن ها را تمیز می کند. این مدل لباسشویی 8 کیلویی جی پلاس قابلیت از بین بردن انواع لکه ها را دارد و با استفاده از Time Delay نیز می توان برنامه شستشو را در زمان دلخواه انتخاب کرد. لباسشویی جی پلاس برنامه های شستشو دیگری نیز دارد که شامل شستشوی سریع در 30 دقیقه، قابلیت تشخیص وزن لباس، برنامه اختصاصی جهت شستشوی لباس کودکان با قابلیت بخار و برنامه شستشو در شب با صدای کم و حرکات آرام دیگ می شود. موتور دستگاه از نوع پیشرفته با تکنولوژی Direct Drive Inverter است که سرعت چرخش آن به 1400 دور در دقیقه می رسد

 

موتور دایرکت درایو اینورتر چیست؟

همانطور که احتمالا می دانید، موتورهای ماشین لباسشویی های قدیمی توسط یک تسمه به مخزن یا دیگ متصل می شد و آن را به حرکت در می آورد. اما در لباسشویی های جدیدی که از موتور دایرکت درایو استفاده می کنند استفاده از تسمه از بین رفته و چرخش توسط نیروی مغناطیسی صورت می پذیرد. هم چنین این موتورها قابلیت چرخش با دور بالا یا پایین را نیز دارند.

لباسشویی های نسل جدید که دارای موتور دایرکت درایو هستند، نسبت به نسل قدیمی دارای صدا و لرزش کمتر و البته قدرت بیشتری هستند. یکی دیگر از مزایای موتورهای دایرکت درایو مقاومت آن ها در برابر خرابی است! با وجود طول عمر بالای این موتور برند جی پلاس، موتور این دستگاه را به مدت 10 سال گارانتی کرده است که خیال شما را راحت می کند.

مجهز به سنسور تشخیص وزن

یکی از قابلیت های جذاب ماشین لباسشویی 8 کیلویی L880W سفید وجود حسگر تشخیص وزن در آن است. اما شاید برای تان خیلی مشخص نباشد که این سنسور چه کاربردی دارد و چه کمکی به شما می کند؟ شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد داشته باشید تعدادی از لباس های خود را جهت شستشو در دستگاه قرار دهید اما به خاطر حجم و وزن کم آن مجبور باشید تا صبر کنید میزان لباس های کثیف شما بیشتر شود و سپس ماشین لباسشویی را روشن کنید.

اما با استفاده از این قابلیت شما بدون نگرانی و به راحتی می توانید هر میزان لباسی که خواستید را درون ماشین لباسشویی L880 قرار داده و با خیالی آسوده آن را بشویید چرا که با وجود این سنسور میزان آب و مواد شوینده ای که مصرف می شود بر اساس وزن لباسی است که در لباسشویی قرار داده اید.

 

قابلیت افزودن لباس حین شستشو

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل L880 این قابلیت را دارد تا در صورتی که در حین شستشو متوجه شدید تعدادی از لباس هایی که قصد شستن آن ها را داشته اید، درون لباسشویی قرار نداده اید را به بقیه لباس ها اضافه کنید. همچنین قابلیت حذف لباس نیز وجود دارد. برای این کار کافیست تا فرایند شستشو را با استفاده از کلید Pause متوقف کنید و پس از باز شدن قفل درب، لباس ها را حذف یا اضافه کنید.

 

شستشو با بخار

شاید یکی از مهم ترین ویژگی های ماشن لباسشویی L880 استفاده از فناوری شستشو با بخار باشد. به کمک این قابلیت شما شستشوی با کیفیت تری را تجربه خواهید کرد و باعث می شود که لکه ها سریع تر و بهتر تمیز شوند. مزیت دیگر استفاده از بخار از بین رفتن باکتری ها و ویروس ها و عوامل آلرژی زا است.

همچنین اگر یکی از دغدغه های شما پس از شستشوی لباس ها چروک شدن بیش از حد آن هاست خبر خوشی برای شما داریم. شستشو با بخار باعث می شود که لباس ها پس از شستشو کمترین میزان چروک را داشته باشند.

نکته قابل توجه دیگر وجود برنامه اختصاصی ماشین لباسشویی جی پلاس جهت شستشوی لباس کودکان با قابلیت بخار است که با نام KidsWear Steam شناخته می شود.

 

عملیات سری و بی صدا در نیمه شب!

تا به حال برای تان اتفاق افتاده است که در ساعات پایانی شب متوجه شوید لباسی که برای فردا صبح به آن نیاز دارید نیاز به شستشو دارد و شما این قضیه را فراموش کرده بودید؟ طبیعتا در آن ساعت امکان روشن کردن ماشین لباسشویی وجود ندارد. البته بهتر است بگوییم در گذشته این امکان وجود نداشت اما با خرید ماشین لباسشویی جی پلاس مدل L880 شما دیگر این نگرانی را ندارید چرا که این دستگاه مجهز به برنامه شستشو در شب با صدای کم و حرکات آرام دیگ (Night Wash) می باشد.

 

برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی جی پلاس L880

به جرات می توان گفت که با وجود 14 برنامه اصلی شستشو و همچنین 6 برنامه تکمیلی، ماشین لباسشویی L880W سفید جی پلاس یکی کامل ترین ها در این زمینه است.

در اینجا به برخی از این برنامه ها اشاره خواهیم پرداخت:

  • شستشوی سریع در 30 دقیقه (Quick 30)
  • برنامه اختصاصی جهت شستشوی لباس کودکان با قابلیت بخار (KidsWear Steam)
  • مجهز به شستشوی بخار (Steam Cloud)
  • قابلیت از بین بردن انواع لکه‌ها (Stain)
  • برنامه شستشو در شب با صدای کم و حرکات آرام دیگ (Night Wash)
  • انجام شستشو در زمان دلخواه (Time Delay)

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی ماشین لباسشویی جی پلاس L880 , کیفیت ماشین لباسشویی جی پلاس L880 , خرید ماشین لباسشویی جی پلاس L880 , قیمت ماشین لباسشویی جی پلاس L880 ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

مارک میگل ساخت کجاست ؟ ایران

خب در اینجا به سراغ سوال اصلیمون میگل ساخت کجاست برویم .میگل را می توان یکی از برند های لوازم خانگی ایرانی دانست که انواع محصولات لوازم برقی کوچک آشپزخانه ها را تولید می کند ، این برند حدود 30 سال پیش تاسیس شده است . میگل در شرکت بازرگانی سنجه کیش فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لوازم خانگی در ایران آغاز کرده است .
شرکت بازرگانی سنجه کیش شرکتی است که نمایندگی برندهای بزرگی چن دلونگی ، فلر ، متئو و …. را برعهده دارد .می توان گفت که به تازگی برند میگل را به زیر مجموعه های خود اضافه کرده است.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

نمایندگی میگل در بازار

در بازار ایران با توجه به آن که خود برند میگل نیز ساخت کشور می باشد نمایندگی های زیادی در سرتاسر ایران بزرگ نیز دارد تنها کافیه تا با یک سرچ ساده نزدیک ترین نمایندگی میگل را نزدیک به مکان خود پیدا کنید .

هدف از تاسیس برند میگل (Migel)

هدف برند میگل ارائه برترین محصولات و کالا ها متناسب با سبک و روش زندگی مدرن جدید ایرانی البته مطابق با استانداردهای کیفیت اروپایی بوده است به همین دلیل خیلی از افراد مشتاق به خرید محصولات این برند ایرانی هستند چرا که سبک و ظاهر جذاب محصولات این برند افراد زیادی را سمت خود جذب کرده است .

 

بررسی همزن میگل مدلGMB 250WS/BKS

همزن‌های برقی ازجمله وسایل کاربردی خانه هستند که معمولاً در دو نوع پایه‌دار و بدون پایه تولید می‌شوند. همزن مدل «GMB 250 WS/BKS» یکی از محصولات کاربردی ساخت برند «میگل» (Migel) است که از نوع همزن‌های پایه‌دار است. این محصول در دو رنگ سفید و مشکی وارد بازار شده است. این مدل مانند دیگر محصولات برند میگل، از طراحی ساده و ارگونومیک برخوردار است و با یک کاسه همراه شده است. کاسه این مدل، از جنس پلاستیک تهیه شده و قابلیت چرخش با دست را دارد. همزن GMB 250 WS/BKS با دو سری مخصوص ارائه شده است که علاوه‌بر هم‌زدن یا میکس‌کردن، از قابلیت خمیرزنی و همچنین ورز دهنده نیز برخوردار است. این سری‌ها از جنس کروم ساخته شده‌اند که از مقاومت خوبی برخوردارند. یکی از مزایای این مدل امکان تنظیم سرعت کارکرد آن در ۶ سطح از کم تا زیاد است. تنظیمات سرعت دستگاه از طریق دکمه‌ی تعبیه‌شده روی بدنه‌ی دستگاه امکان‌پذیر است. با استفاده از دکمه‌ی آزادکننده، سری‌های همزن جدا شده و به‌راحتی تعویض و شسته می‌شوند.

همزن‌های برقی ازجمله وسایل کاربردی خانه هستند که معمولاً در دو نوع پایه‌دار و بدون پایه تولید می‌شوند. همزن مدل «GMB 250 WS/BKS» یکی از محصولات کاربردی ساخت برند «میگل» (Migel) است که از نوع همزن‌های پایه‌دار است. این محصول در دو رنگ سفید و مشکی وارد بازار شده است. این مدل مانند دیگر محصولات برند میگل، از طراحی ساده و ارگونومیک برخوردار است و با یک کاسه همراه شده است. کاسه این مدل، از جنس پلاستیک تهیه شده و قابلیت چرخش با دست را دارد. همزن GMB 250 WS/BKS با دو سری مخصوص ارائه شده است که علاوه‌بر هم‌زدن یا میکس‌کردن، از قابلیت خمیرزنی و همچنین ورز دهنده نیز برخوردار است. این سری‌ها از جنس کروم ساخته شده‌اند که از مقاومت خوبی برخوردارند. یکی از مزایای این مدل امکان تنظیم سرعت کارکرد آن در 6 سطح از کم تا زیاد است. تنظیمات سرعت دستگاه از طریق دکمه‌ی تعبیه‌شده روی بدنه‌ی دستگاه امکان‌پذیر است. با استفاده از دکمه‌ی آزادکننده، سری‌های همزن جدا شده و به‌راحتی تعویض و شسته می‌شوند.

 

 

ضمانت و گارانتی همزن میگل مدلGMB 250WS/BKS

انواع محصولات میگل همراه با ضمانت و گارانتی 2 ساله به فروش می رسند و مضاف برآن به مدت 10 سال خدمات پس از فروش خوبی را ارائه می دهد . پس اگر به دنبال برند ایرانی هستید که از ضمانت و گارانتی معتبری برخوردار باشد و همچنین در طول استفاده خدمات پس از فروش خوبی هم ارائه بدهد توصیه می کنم به سراغ برند میگل بروید و محصولات آن را قبل از خرید کالای مورد نظر خود بشناسید .

ویژگی هایهمزن میگل مدلGMB 250WS/BKS

  • همزن‌ها و قلاب‌ها از جنس کروم
    دکمه‌ی آزادکننده‌ی کاسه روی پایه
  • سایر توضیحات
  • دارای درپوش روی کاسه مجهز به موتور AC چرخش کاسه به صورت دستی دارای دکمه آزاد کننده سری (Eject) همزن و قلاب تهیه شده از جنس کروم
  • جنس کاسه:پلاستیک
  • نوع کاسه:ثابت
  • تعداد پره‌های همزن:دو عدد
  • تعداد تنظیمات سرعت:شش عدد
  • دستگاه آماده سازی غذا:خمیرزن
  • تعداد سری:دو عدد:
  • محدوده توان مصرفی:۲۰۰ تا ۳۰۰ وات
  • عملکرد:عملکرد توربو (Turbo)
  • ابعاد:۲۹.۳x۲۱.۶x۳۴ سانتی‌متر
  • قابلیت‌ها:تنظیم سرعت
  • امکانات ظاهری:کاسه
  • جنس پره:استیل
  • ظرفیت کاسه:۲.۵
  • حداکثر توان مصرفی:۳۰۰
  • طول سیم:۱۰۰ سانتی متر
  • وزن:۲.۲ گرم

 

همزن کاسه دار میگل مدل GMB 250 یک هم زن با همه قابلیت هایی است که کاربران از این دستگاه انتظار دارند. برند میگل این همزن برقی را در 2 رنگ مشکی و سفید تولید و به بازار عرضه می کند. این لوازم برقی خانگی متعلق به برند میگل نیز مثل سایر محصولات آن در عین سادگی بسیار شیک طراحی شده است. روش کار کردن با این هم زن برقی فوق العاده راحت است و به دلیل داشتن طراحی ارگونوميک (Ergonomic) شما را خسته نمی کند.

ویژگی های همزن کاسه دار میگل مدل GMB 250
از مهم ترین ویژگی های همزن کاسه دار میگل مدل GMB 250 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاسه دستگاه
کاسه این دستگاه هم زن از جنس پلاستیک ساخته شده است. حین انجام کار اگر لازم داشته باشید می توانید آن را با دست بچرخانید.

سری های همزن
این همزن کاسه دار دارای دو نوع سری متفاوت با کارایی های مختلف است. بنابراین با استفاده از آن علاوه بر کارهای هم زدن و مخلوط کردن مواد، امکان انجام خمیر زدن و ورز دادن نیز وجود دارد. سری ها این همزن 2 ویژگی بسیار با ارزش دارند:

  • جنس عالی: جنس سری های این دستگاه از کروم است. به همین دلیل مقاومت و دوام بسیار خوبی دارند.
  • قابلیت تعویض و شستشو: سری های دستگاه همزن را با دکمه آزاد کننده آن می توانید از دستگاه جدا کنید. به این ترتیب به راحتی قادر به تعویض و شستشوی آن ها پس از هر بار استفاده خواهید بود.

سرعت دستگاه
سرعت کارکرد همزن کاسه دار میگل مدل GMB 250 را می توانید با توجه به نیاز خود تنظیم کنید. تنظیم سرعت این دستگاه در 6 سطح از سرعت کم تا زیاد با دکمه روی بدنه دستگاه امکان پذیر است.

 

سوالات متداول

برند میگل ساخت کدام کشور است ؟

قطعا با توجه به نام این برند حدس هایی زده باشید ، میگل نام یک برند ایرانی است که انواع لوازم خانگی کوچک را روانه بازار می کند .

کیفیت محصولات میگل چگونه است ؟

با توجه به گارانتی و ضمانتی که میگل برای محصولات خود در نظر گرفته است می توان گفت که محصولات برند میگل اطمینانی هستند و از کیفیت خوبی برخودارند .

migel ساخت کجاست ؟

محصولات برند migel که به فارسی آن را با نام میگل می خوانند ، در کشور ایران ساخته می شوند .

زودپز میگل ساخت کجاست ؟

در پاسخ به سوال زودپز میگل ساخت کجاست باید بیان کنیم که لوازم خانگی میگل ساخت کشور ایران می باشد .

 

 



:: برچسب‌ها: همزن میگل مدلGMB 250WS/BKS , بررسی همزن میگل مدلGMB 250WS/BKS , کیفیت همزن میگل مدلGMB 250WS/BKS , مشخصات همزن میگل مدلGMB 250WS/BKS , قیمت همزن میگل مدلGMB 250WS/BKS ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

یخچال ساید بای ساید تی سی ال مدل S660:
یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S660 از سری تولیدات یخچال و فریزر تی سی ال می باشد که با توجه با دارا بودن چهار طبقه و دو کشو در قسمت یخچال و چهار طبقه و دو کشو در قسمت فریزر، دارای گنجایش بسیار خوب و منحصر به فرد ۶۶۶ لیتر است.
گنجایش بالای این یخچال، موجب حفظ طراوت و تازگی مواد غذایی می‌شود که این مورد در نوع خود از جذاب ترین امکانات این یخچال است.
بهره بردن این محصول از قابلیت سرمایش سریع در قسمت یخچال و سیستم انجماد سریع در قسمت فریزر، از دیگر نقاط قوت این یخچال است.
این محصول دارای برچسب مصرف انرژی +A بوده که نشان دهنده بهترین بازدهی از نظر انرژی است.
از امکاناتی که به بازدهی بالای این یخچال کمک می‌کند، سیستم گردش هوای چندگانه است که علاوه بر کمک به بازدهی بالای یخچال و مصرف انرژی معقولانه تر، به حفظ تازگی مواد غذایی هم کمک شایانی می‌کند.
با توجه به برخورداری یخچال از نمایشگر ال ای دی، شما می توانید عملکرد و دمای یخچال را برحسب نیاز تنظیم نمائید.
از دیگر ویژگی های این یخچال، میتوان به آبریز، یخ ساز، قفل کودک و آلارم باز بودن درب اشاره کرد.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

یخچال تی سی ال ساخت کجاست؟

یکی از سوالاتی که معمولا مصرف کنندگان در هنگام پاسخ به این مسئله که یخچال تی سی ال خوبه یا نه مطرح می کنند این است که یخچال تی سی ال ساخت کجاست؟

برند تی سی ال یک برند بین المللی می باشد که حوزه اصلی فعالیت آن در چین است؛ البته نمی توان این برند را نمی توان جزو محصولات بی کیفیت چینی دانست؛ چرا که این برند با اهمیت به خواسته های مصرف کنندگان در سال های اخیر توانسته تا حد زیادی اعتماد و رضایت مشتریان خود را جلب کند.

 

یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S660

یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S660-AWD دارای چهار طبقه و 2 کشو در قسمت یخچال و چهار طبقه و 2 کشو در قسمت فریزر است و گنجایش بالای آن امکان حفظ طراوت و تازگی مقادیر زیادی از مواد غذایی و اقلام خوراکی را برای شما فراهم خواهد کرد.

سیستم سرمایش سریع یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S660

یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S660 بوسیله ویژگی سرمایش سریع، دمای داخلی یخچال تا 2 درجه سانتیگراد کاهش می یابد تا مواد غذایی که به تازگی در یخچال گذاشته شده اند به سرعت به دمای داخلی یخچال برسند. این ویژگی به کاهش مصرف انرژی کمک می نماید.

این یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S660 دارای قابلیت سرمایش سریع در قسمت یخچال و قسمت فریزر است و از فناوری سیستم گردش هوای چندگانه بهره می‌برد. Multi Airflow یا همان سیستم گردش هوای چندگانه به حفظ تازگی مواد غذایی و همچنین مصرف انرژی بهینه‌تر در دستگاه کمک خواهد کرد.

به کمک ویژگی انجماد سریع، دمای داخلی یخچال در کمتر از ۲ ساعت به ۲۴- درجه سانتیگراد میرسد تا موادر غذایی که به تازگی در فریزر گذاشته اند به سرعت منجمد شوند و ارزش غذایی آنها حفظ گردد.

این یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S660 به نمایشگر LED لمسی مجهز شده که توسط آن می‌توانید عملکرد و دمای آن را تنظیم کنید. گرید انرژی +A مدل S660 از محصولات برند تی سی ال را به یکی از گزینه‌های مناسب و کاربردی با مصرف بهینه تبدیل کرده است.

 

مزایای یخچال تی سی ال مدل S660  از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • کیفیت و دوام مناسب
  • ظاهری منحصر به فرد
  • طراحی بی نقص
  • رتبه انرژی ++A
  • بدون برفک
  • کنترل و تنظیم دما

 

 

سیستم انجماد سریع

یکی از ویژگی  یخچال فریزر TCL مدل S660 این است که به کمک ویژگی انجماد سریع، دمای داخلی یخچال در کمتر از 2 ساعت به 24- درجه سانتیگراد میرسد تا مواد غذایی که به تازگی در فریزر گذاشته اند به سرعت منجمد شوند و ارزش غذایی آنها حفظ گردد.

سیستم سرمایش سریع

در یخچال فریزر TCL مدل S660 بوسیله ویژگی سرمایش سریع، دمای داخلی یخچال تا 2 درجه سانتیگراد کاهش می یابد تا مواد غذایی که به تازگی در یخچال گذاشته شده اند به سرعت به دمای داخلی یخچال برسند. این ویژگی به کاهش مصرف انرژی کمک می نماید.

سیستم گردش هوای چندگانه

در این فناوری سنسورهای هوشمند تعبیه شده در یخچال دمای تمام طبقات را مدام اندازه گیری کرده و با کمک دریچه های متعددی که به فاصله 10 میلیمتری زیر طبقات شیشه ای تعبیه شده است، امکان گردش هوای سرد بصورت یکنواخت در تمامی طبقات یخچال را ایجاد می نماید، این عملکرد تا 20 درصد میزان بهره وری یخچال را افزایش می‌دهد.

برچسب انرژی +A

برچسب انرژی برچسبی است که روی محصولات مورد استفاده در ساختمان‌ها نصب می‌شود و نشان‌دهندهٔ کیفیت محصولات از نظر مصرف انرژی است. یخچال فریزر TCL مدل S660 AWD دارای برچسب انرژی +A است. حرف A نشانگر بیشترین بازدهی دستگاه و حرف G نشانگر كمترین بازدهی دستگاه است. بنابراین هر چه رتبه دستگاه بیشتر باشد، كارایی آن نسبت به میزان انرژی كه مصرف می كند بیشتر است.

 

از جمله مشخصات این یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S660 :

  • نمودار مصرف انرژی +A
  • دارای آبریز
  • مجهز به صفحه نمایشLED با پنل لمسی
  • مجهز به فیلتر ضد باكتری (Anti Bacteria System)
  • دارای محفظه ویژه میوه و سبزیجات
  • دارای طبقات بسیار مقاوم و زیبا
  • مجهز به سیستم سرمایش و انجماد سریع
  • زنگ اخطار باز بودن درب
  • ظرفیت کل ناخالص ۶۶۶ لیتر
  • دارای یخساز
  • دارای آبریز
  • ظرفیت خالص یخچال ۳۹۰ لیتر
  • ظرفیت خالص فریزر ۲۰۷ لیتر
  • محدوده گنجایش کل به لیتر
  • ۵۵۱ تا ۷۰۰
  • تعداد طبقات یخچال۴
  • تعداد طبقات درب یخچال۴
  • تعداد کشوی یخچال ۲ عدد
  • جهت باز شدن درب یخچال
  • به سمت راست

 

خدمات پس از فروش یخچال تی سی ال چطور است؟

یکی از مهم ترین نکاتی که در زمان خرید محصولات برقی بزرگ حتما باید بررسی شود در رابطه با قیمت یخچال فریزر تی سی ال می باشد . شرکت تی سی ال برای ارائه خدمات پس از فروشش به مشتریان خود در سراسر دنیا ، نمایندگی های مختلفی در همه کشور ها تاسیس کرده است و یا با آن ها قرارداد بستن . از این جهت این نمایندگی هایی که با شرکت تی سی ال قرار داد دارند مسئول ارائه محصولات تی سی ال با گارانتی ضمانت و همراه با خدمات پس از فروش نیز می باشند .

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S660 , کیفیت یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S660 , مشخصات یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S660 , قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S660 , خرید یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S660 ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

 معرفی ماشین لباسشویی 8 کیلویی هایسنس مدل WFKV8010 

ماشین لباسشویی 8 کیلویی هایسنس مدل WFKV8010 از محصولات خوش ساخت و کاربردی شرکت بزرگ HISENSE می باشد.این مدل از ماشین لباسشویی با بهره گیری از مخزن 8 کیلویی برای خانواده های کم جمعیت و متوسط محصولی مناسب می باشد. این محصول دارای دو شیر آب سرد و گرم مجزا می باشد و موتور آن نیز بسیار قدرتمند بوده و دارای سرعت 1000 دور در دقیقه می باشد. این مدل از لباسشویی دارای 15برنامه اتوماتیک و 5 حالت انتخابی جهت شستشوی آسان شما می باشد که از جمله آنان می توان به برنامه های شسشتوی لباس های پشمی ، شبیه ساز شستشوی دستی ، شستشوی سریع و شستشوی کم صدا و... اشاره کرد.طراحی زیبای ماشین لباسشویی 8 کیلویی هایسنس مدل WFKV8010 منحصربفرد بوده   و بسیار زیبا می باشد، برنامه های شستشو توسط ولوم تعبیه شده در قسمت جلویی دستگاه تعبیه شده است.

 

ماشین لباسشویی 8 کیلویی هایسنس مدل WFKV8010

از مهم ترین ویژگی های ماشین لباسشویی هایسنس می توان به:صفحه نمایش دیجیتالی هوشمند،ورودی شیر آب سرد و گرم مجزا،ماکزیمم دور انتخابی 1000 دور،سنسور ضد کف (ازدیاد کف شستشو)،سیستم شستشوی پوشاک رنگ تیره،سیستم شستشوی روزانه،سیستم شستشوی ابکشی و گردش،دارای حافظه پشتیبان،سیستم تاخیر در شستشو،سیستم تعیین انواع شستشو،سیستم شستشوی سریع روزانه،تشخیص ایراد دستگاه بصورت خودکار،کنترل تعادل دستگاه،شستشوی خیلی تند،سیستم شستشوی الیاف نخی و اتوماتیک ،سیستم شستشوی پارچه جین،سیستم شستشوی پارچه ظریف،سیستم شستشوی پارچه پشمی،قفل کودک جهت امنیت بیشتر برای کودکان،برنامه شستشوی ضد باکتری 95 درجه سانتی گراد،تاخیر در زمان شستشو (Time Delay) جهت صرفه جویی در وقت، 15برنامه اتوماتیک و 5 حالت انتخابی جهت شستشوی آسان شما و... اشاره کرد.

 

ویژگی‌های ماشین لباسشویی هایسنس WFKV8010 8 کیلویی

ماشین لباسشویی مدل WFKV8010، 8 کیلوگرم، ظرفیت دارد و در نتیجه برای خانواده‌های با جمعیت کم تا متوسط، مناسب می‌باشد.

مخزن این لباسشویی WFKV8010 هایسنس از نوع درب از جلو می‌باشد؛ بنابراین می‌توانید آن را به صورت مخفی داخل کابینت نیز قرار داده و به راحتی لباس‌ها را داخل دیگ بیندازید یا از داخل دیگ، خارج کنید.

سرعت چرخش موتور این دستگاه، 1000 دور در هر دقیقه می‌باشد و بنابراین به خوبی قادر است تا کثیفی‌ها را از روی لباس‌های مختلف، پاک کند.

این مدل از ماشین لباس شویی هایسنس از 15 برنامه شستشو و همچنین 5 حالت انتخابی، پشتیبانی می‌کند؛ در نتیجه می‌توان هر نوع لباسی را با برنامه مختص خود، شستشو داد بدون اینکه عمر لباس‌ها، کاهش یابد. یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌های شستشو، قابلیت شستشوی سریع می‌باشد؛ به این معنا که با استفاده از آن می‌توانید لباس‌هایی را که خیلی آلوده نیستند را با سرعت بیشتری از دیگر لباس‌ها  بشویید.

ویژگی‌های ظاهری لباسشویی هایسنس WFKV8010

ماشین لباس شویی WFKV8010D  دارای طراحی بسیار زیبایی است؛ به طوری که موجب افزایش زیبایی ظاهری آشپزخانه می‌شود. مخزن آن به رنگ مشکی در جلوی دستگاه، تعبیه شده و در قسمت بالایی سمت راست لباسشویی، نمایشگر لمسی و در قسمت بالا، سمت چپ، جاپودری، تعبیه شده‌است.ابعاد آن نیز به صورت استاندارد و در اندازه 600*600*850، طراحی شده‌است.

امکانات لباسشویی هایسنس WFKV8010  

ماشین لباس شویی هایسنس WFKV8010 8 کیلویی به سیستم عیب یابی هوشمند، مجهز شده‌است؛ بدین منظور می‌توانید دستگاه را به تلفن همراه هوشمند خود متصل کرده و در نتیجه از عیوب دستگاه، مطلع شوید. لازم به ذکر است که از این طریق، همچنین می‌توانید از اطلاعات مفیدی که شامل نحوه استفاده و یا طرز نگهداری از لباسشویی نیز می‌باشد، اطلاع یابید و مانع از بروز خرابی‌های جدی تری در دستگاه شده یا به طور کلی، طول عمر دستگاه را تا حد زیادی، افزایش دهید.

لوله ورودی آب گرم و سرد در این دستگاه از یکدیگر جداست و دارای طبقه بندی رنگی ساده می‌باشد.

همانطور که به آن اشاره کردیم، لباسشویی هایسنس مدل WFKV8010 از برنامه‌های شستشوی متنوعی، پشتیبانی می‌کند و یکی از آن‌ها، برنامه شستشوی تاخیری لباس‌ها می‌باشد؛ به این معنا که می‌توانید زمان شستشوی لباس‌ها را به ساعاتی بعد به تعویق بیندازید.

از دیگر امکانات این مدل از ماشین لباسشویی می‌توان به امکان متوقف کردن موقف روند شستشو، اشاره کرد؛ بدین منظور می‌توانید از دکمه Start/Pause استفاده کنید. این قابلیت به ویژه برای شست و شوی شبانه لباس‌ها بسیار کاربردی است.

کنترل تعادل دستگاه و شستشوی ضد باکتری 95 درجه سانتی گراد از دیگر امکانات لباسشویی WFKV8010 هایسنس می‌باشد.

این مدل از ماشین لباسشویی دارای یک صفحه نمایش هوشمند دیجیتالی می‌باشد که این امکان را برای کاربران فراهم آورده تا به راحتی دستگاه را روی حالت‌ها و برنامه ای دلخواه خود تنظیم کنند.

لباسشویی هایسنس مدل WFKV8010 همچنین مجهز به قفل کودک است.

متاسفانه این مدل از ماشین لباسشویی هایسنس، قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار را ندارد و این یکی از نقاط ضعف این دستگاه به حساب می‌آید.

مشخصات ماشین لباسشویی هایسنس WFKV8010 عبارت است از:

  • برند سازنده: هایسنس
  • ظرفیت دیگ: 8 کیلوگرم
  • نوع مخزن: درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور: 1000 دور در دقیقه
  • لوله ورودی آب سرد و گرم: دارد
  • صفحه نمایش: دارد
  • ابعاد: 600*600*850 میلی متر
  • پهنا: 600 میلی متر
  • عمق: 600 میلی متر
  • ارتفاع: 850 میلی متر
  • جهت باز شدن درب: به سمت چپ
  • تعداد برنامه‌های شست و شو: 15 برنامه اتوماتیک + 5 حالت انتخابی
  • مجهز به قفل کودک
  • پشتیبانی از حالت اقتصادی (ECO)
  • پشتیبانی از برنامه شستشوی سریع و دست شو
  • قابلیت اضافه کردن لباس حین کار: ندارد

 

ماشین لباسشویی هایسنس ساخت کجاست؟

برند هایسنس با خط تولید بسیار بزرگی که در چین دارد توان این را دارد که صفر تا صد قطعات محصولات خود را در چین تولید کند، برند هایسنس با صادر کردن لوازم ماشین لباسشویی هایسنس مسئولیت مونتاژ محصولات خود را به بسیاری از کارخانه های خود در سر تا سر جهان می سپارد.

 

نتیجه‌گیری بررسی ماشین لباسشویی هایسنس WFKV8010   

در نهایت باید بگوییم که اگر پس از مطالعه و بررسی همه جانبه این مدل از ماشین لباس شویی هایسنس، تصمیم به خرید ماشین لباسشویی هایسنس WFKV8010 8 کیلویی گرفته‌اید، می‌توانید روی کمک راشا مال حساب کنید و از تجربه یک خرید اینترنتی مطمئن، لذت ببرید. فروشگاه اینترنتی راشا مال، علاوه بر تحویل به موقع کالا، خدمات کم نظیری چون پشتیبانی تا 24 ساعت پس از خرید کالا و ضمانت 7 روزه بازگشت وجه نیز به مشتریان خود، ارائه می‌دهد. اکنون شما عزیزان می‌توانید سوالات و یا تجربیات خود از خرید لباسشویی 8 کیلویی هایسنس مدل WFKV8010 از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا را با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

 



:: برچسب‌ها: بررسی ماشین لباسشویی هایسنس WFKV8010 کیفیت ماشین لباسشویی هایسنس WFKV8010 , قیمت ماشین لباسشویی هایسنس WFKV8010 , ماشین لباسشویی هایسنس WFKV8010 ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

سرخ کن پارس خزر

یکی از وقت‌گیر‌ترین و البته خسته کننده‌ترین کار‌ها در زمان آشپزی، سرخ کردن مواد غذایست. از سال‌ها پیش شرکت‌های تولید کننده لوازم آشپزخانه از جمله برند محبوب ایرانی پارس خزر تصمیم به ساخت و طراحی محصولاتی مانند سرخ کن گرفتند تا سرعت عمل مشتریان را در پخت و پز مواد غذایی بالاتر ببرند. با اعتمادکالا  در معرفی سرخ کن پارس خزرمدل ۲۰۱۲ همراه باشید.

 

 

مشخصات , قیمت و خرید سرخ کن پارس خزر مدل ۲۰۱۲

سرخ کن پارس خزر مدل ۲۰۱۲ : یکی از بهترین و جدیدترین سرخ کن های برند خوش نام پارس خزر میباشد که مشتاقان زیادی هم در ایران دارد و هم در کشور های دیگه و این امر به خاطر کیفیت و کارایی به خصوص این محصول میباشد سرخ کن پارس خزر مدل fr-2012 دارای خصوصیت ها و قابلیت هایی فراوانی میباشد یکی از ویژگی های این محصول قیمت ان میباشد قیمت سرخ کن پارس خزر مدل ۲۰۱۲ نسبت به مارک های خارجی خیلی به صرفه میباشد همانطور که گفتم سرخ کن پارس خزر مدل ۲۰۱۲ دارای ویژگی های فراوانی میباشد که در ادامه به ان میپردازیم. سرخ کن از لوازم آشپزخانه است که امروزه در انواع و ظرفیت‌ های مختلفی تولید می‌شود. یکی از بهترین نوع سرخ کن ها بدون شک همین مدل پارس خزر می باشد که برای جلوگیری از چاقی، چربی خون، افزایش تری‌ گلیسیرید و کلسترول خون مناسب است. سرخ کن پارس خزر مدل FR-2012 محصولی ساده در عین حال کار آمد از برند پارس خزر می باشد. این مدل سرخ کن از ظرفیت 2.5 لیتر برخوردار می باشد و دارای توان مصرفی 1800 وات به همراه قابلیت تفکیک قطعات است. از دیگر قابلیت های سرخ کن پارس خزر می توان به سیستم قطع خودکار اشاره کرد با این قابلیت با خیالی راحت می توان از دستگاه استفاده کرد چرا که در زمان پایان سرخ شدن مواد غذایی دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود و از بروز مشکل جلوگیری می کند.

 

ویژگی های سرخ کن پارس خزر مدل fr-2012

ایکی از قابلیت های این محصول ابعاد کوچک ان میباشد که این کوچکی این امکان را فراهم کرده است که ان را در هر محلی بتوان قرار داد ابعا این محصول ۲۵۰ * ۲۸۰ * ۳۷۰ میلی متر میباشد سرخ کن ۲۰۱۲ پارس خزر از سبکی خاصی بهره میبرد به صورتی که وزن دقیق ان فقط ۵ کیلوگرم میباشد.

 

سرخ کنپارس خزر مدل FR-2012

سرخ کن پارس خزر مدل FR-2012 جز محصولات پر فروش شرکت پارس خزر (Pars Khazar) است. این محصول در تهیه‌ ی بسیاری از مواد غذایی مانند سرخ کردن سیب ‌زمینی، ماهی، میگو، قارچ و … برای افراد کاربرد فراوانی دارد.

این محصول با توان 1800 وات در مدت زمان کوتاه می تواند مواد غذایی را کاملا برشته و سرخ کند.

محفظه بزرگ ظرف سرخ کن اجازه می دهد تا به راحتی حجم زیادی از مواد غذایی را یکبار در روغن سرخ کرد.

مجهز شدن این سرخ کن به تفلون مقاوم امکان طبخ و سرخ نمودن مواد غذایی را بدون چسبندگی به ظرف را ایجاد می نماید.

گفتنی است سرخ کن 2012 پارس خزر با دارا بودن سبد متحرک توانایی سرخ نمودن مواد غذایی را بدون تماس با دیگ داراست، همچنین در این محصول پس از سرخ شدن با بالا آوردن سطح سبد به راحتی روغن مواد از آن جدا شده و داخل دیگ باز می گردد.

امکانات ویژه:

  • دارای گنجایش 2.5 لیتری و فیلتر قابل تعویض و ضد بو
  • ترموستات قابل تنظیم از 150 تا 190 درجه سانتی‌ گراد
  • قابلیت سرخ نمودن مواد غذایی در زمان کم و با توان 1800 وات
  • دارای تایمر دیجیتالی قابل تنظیم با قطع کن خودکار و آلارم پایان زمان پخت تا 99 دقیقه
  • وجود درب پنجره ای جهت مشاهده مقدار برشته شدن مواد غذایی بدون باز کردن درب

 

 

مشخصات فنی سرخ کن پارس خزر مدل FR-2012

ظرفیت این سرخ کن بی نظیر ۲٫۵ لیتر میباشد که به نظر بنده یک حد استاندارد میباشد قطعات این سرخ کن قابلیت جداسازی دارند از ویژگی ها و قابلیت های دیگر این سرخ کن سیستم قطع کن خودکار ان میباشد که در صورت فراموشی دستگاه به صورت خودکار ثطع میشود یکی از مزایای این محصول این میباشد که فیلتر ان قابل تعویض میباشد و از معایل ان این است که صفحه نمایش ندارد

ویژگی های سرخ کن پارس خزر بدون روغن

این محصول بدون روغن میباشد و منظور از بدون روغن بودن یعنی اینکه با کمترین روغن کار خودش را انجام میدهد و دارای ویژگی های زیر است

  • تایمر دیجیتالی قابل تنظیم با قطع کن اتوماتیک و آلارم پایان زمان پخت تا ۹۹ دقیقه
  • ترموستات قابل تنظیم از ۱۵۰ تا ۱۹۰ درجه سانتی‌گراد
  • فیلتر قابل تعویض و ضد بو
  • پنجره دید مواد غذایی در حین پخت
  • قیمت سرخ کن پارس خزر مدل ۲۰۱۲

از دیگر ویژگی های این محصول بی نظیر قیمت ان میباشد قیمت این محصول در مقابل دستگاه های مشابه برند های دیگر بسیار مناسب میباشد جدیدترین سرخ کن پارس خزر همین محصول میباشد

طرز استفاده از سرخ کن پارس خزر

استفاده از این سرخ کن بسیار راحت میباشد ولی جهت اطمینان برند پارس خزر در تمامی محصولات خود دفترچه راهنمای استفاده صحیح را قرار داده است

قیمت سرخ کن پارس خزر

قیمت سرخ کن پارس خزر بستگی به مدل مد نظر شما متفاوت خواهد بود. به طور مثال شما نیاز به خرید یک سرخ کن کوچک داشته باشید بدون شک به نسبت دستگاه‌های دیگر با مخزن بزرگ‌تر، قیمت بهتری خواهد داشت، اما عموماً پارس خزر در تعیین قیمت سرخ کن خود هوشمندانه عمل کرده و با انتخاب قیمت‌های بسیار مناسب‌تر به نسبت برند‌های خارجی سهم زیادی از بازار ایران را به خود اختصاص داده است. به عنوان مثال قیمت مینی سرخ کن پارس خزر  در کنار کیفیت ساخت و دوام بسیار بالایی که دارد، بسیاری از کاربران را جذب خود می‌کند. به نظر شما سرخ کن بدون روغن پارس خزر قیمت بالایی خواهد داشت؟ پاسخ به این سوال کمی سخت خواهد بود، اما با نگاهی به قیمت گذاری رقبای این برند، قابل پیش بینی است که در بازه قیمتی متوسط رو به بالا قرار خواهد گرفت. نظر شما درباره مدل جدید سرخ کن پارس خزر چیست؟ آیا به نظر شما سرخ کن رژیمی پارس خزر وارد بازار خواهد شد؟

خرید سرخ کن پارس خزر

انتخاب بین انواع سرخ کن های پارس خزر کار سختی نیست و کافیست نگاهی به نیاز روزانه خود داشته باشید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. به عنوان مثال اگر شما نیاز به یک دستگاه دارید که برای پختن مواد غذایی در حجم کم مناسب باشد پیشنهاد ما به شما خرید مینی سرخ کن پارس خزر است و همچنین اگر به سلامتی جسمی خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهید یا ورزشکار هستید باید خرید سرخ کن بدون روغن پارس خزر را پس از ورود به بازار توسط این کمپانی، در لیست کار‌های خود قرار دهید.

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی سرخ کن پارس خزر مدل FR-2012 , کیفیت سرخ کن پارس خزر مدل FR-2012 , مشخصات سرخ کن پارس خزر مدل FR-2012 , قیمت سرخ کن پارس خزر مدل FR-2012 , سرخ کن پارس خزر مدل FR-2012 ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

کولر گازی HIH-18TG 18000 از دستگاه‌های اسپیلت ساخت کمپانی هایسنس در کشور چین می‌باشد که ما در ادامه، قصد داریم ویژگی‌ها و مشخصات آن را به طور جامع، بررسی کنیم؛ بنابراین اگر قصد خرید کولر گازی هایسنس مدل اینورتر سرد و گرم  HIH-18TG 18000 را دارید، با اعتماد کالا همراه باشید.

ویژگی‌های کولر گازی اسپیلت هایسنس مدل اینورتر سرد و گرم  HIH-18TG 18000

اسپیلت هایسنس مدل اینورتر  HIH-18TG 18000 دارای دو عملکرد گرمایشی و سرمایشی می‌باشد؛ بنابراین از آن می‌توان هم در فصول سرد و هم در فصول گرم سال، استفاده کرد.

این مدل از اسپیلت از دو بخش داخلی و خارجی، تشکیل شده‌است که وزش باد خنک بر عهده قسمت داخلی آن و خنک کردن گاز داخلی دستگاه، وظیفه قسمت خارجی می‌باشد. این دو قسمت با استفاده از اتصالات و لوله‌ها به یکدیگر، مرتبط می‌شوند.

گاز مورد استفاده در این دستگاه گرمایشی و سرمایشی از نوع R410A می‌باشد؛ این نوع از گاز نه تنها ضرری برای محیط زیست ندارد، بلکه برای آن مفید هم است. گاز R410A  استفاده شده در کولر گازی هایسنس HIH-18TG 18000 همچنین در خنک نمودن محیط اطراف، بهتر عمل می‌کند و همچنین به دلیل Over Heat ریسک خراب شدن کمپرسور دستگاه را تا حد زیادی، کاهش می‌دهد.

کمپرسور کولر گازی هایسنس مدل HIH-18TG 18000

کمپرسور این کولر گازی هایسنس، روتاری می‌باشد و قادر است که پروانه دستگاه را تا زاویه ای به اندازه 360 درجه چرخانده و هوا را با قدرت بسیار بالا به داخل دستگاه، مکش کرده و در نهایت پس از فشرده سازی، آن را از کمپرسور خارجی با قدرت بسیار زیاد به سمت بیرون، انتقال دهد. این کولر گازی همچنین از یک اینورتر نیز برخوردار است و این امکان را فراهم آورده تا زمانی که دمای محیط به دمای دلخواه کاربر برسد، به جای خاموش شدن ناگهانی کولر گازی، دور موتور، کاهش یابد؛ این کار علاوه بر اینکه مصرف برق را کاهش می‌دهد، طول عمر موتور دستگاه را نیز افزایش می‌دهد.

ظرفیت اسپیلت HIH-18TG 18000 هایسنس

ظرفیت گرمایشی و سرمایشی کولر گازی HIH-18TG، 18 هزار می‌باشد که این ظرفیت برای محیط‌هایی با متراژ متوسط، مناسب است. منظور از محیط  با متراژ متوسط، فضاهایی با متراژ حدودی بین 30 تا 45 متر مربع می‌باشد. این کولر گازی همچنین قدرت بالایی در پرتاب باد دارد؛ به این معنا که سرما و گرمای مورد نیاز محیط را تا چندین متر به خوبی، تامین می‌کند.

سایر قابلیت‌های کولر گازی اسپیلت مدل HIH-18TG هایسنس

کولر گازی HIH-18TG 18000 هایسنس، دارای یک فیلتر قابل شستشو است که قادر است تا گرد و غبار و به طور ملی ذرات معلق موجود در هوا را از بین ببرد.

این کولر گازی همچنین دارای یک ریموت کنترل است تا کاربران از راه دور نیز کنترل کولر خود را در دست داشته باشند و آن را روی حالت‌ها و دماهای دلخواه خود، تنظیم کنند.

اسپیلت HIH-18TG 18000 همچنین از حالت SLEEP  (حالت خواب) پشتیبانی می‌کند؛ به این معنا که زمانی که در خواب هستید، مانع از سرد و یا گرم شدن بیش از حد محیط اطراف می‌شود.

ازدیگر قابلیت‌های این مدل از کولر گازی هایسنس می‌توان به قابلیت تنظیم دستی باد افقی و تنظیم اتوماتیک پرتاب باد عمودی اشاره کرد.

اسپیلت HIH-18TG 18000 از یک پنل باز و بسته شونده، برخوردار است که قابلیت شستشو نیز دارد.

فیلتر آن نیز از نوع پلی پروپیلن می‌باشد و قابل شستشو است.

کولر گازی هایسنس مدل HIH-18TG همچنین از قابلیت کنترل سه دور فن، بهره مند است که به راحتی می‌تواند هوای محیط اطراف را تهویه کند.

روی پنل داخلی این مدل از کولر گازی، یک نمایشگر مخفی تعبیه شده‌است.

مشخصات کولر گازی اسپیلت هایسنس مدل اینورتر سرد و گرم  HIH-18TG 18000 عبارت است از:

  • برند سازنده: هایسنس
  • تعداد کمپرسور: یک عدد
  • نوع کمپرسور: روتاری
  • اینورتر: دارد
  • عملکرد: دارای عملکرد دوگانه گرمایش و سرمایش
  • رده انرژی: A+
  • محدوده ظرفیت سرمایشی: 20 تا 30 هزار
  • ظرفیت سرمایش: 18425
  • ظرفیت گرمایش: 19107
  • نوع برق مصرفی: تک فاز
  • میزان مصرف برق: 7.6 آمپر
  • طول لوله کشی: حداکثر تا 20 متر
  • ارتفاع لوله کشی: حداکثر تا 10 متر
  • ریموت کنترل: دارد
  • مدل چرخش و نوسان هوا: افقی و عمودی
  • پشتیبانی از حالت خواب
  • عملکرد هوشمند: دارد
  • تعداد پنل: 1 عدد
  • نشانگر روی پنل: دارد

 

 

ملاحظات فنی انتخاب کولر گازی و اسپلیت

  • حداکثر طول لوله‌های رابط مسی بین پنل داخلی و کندانسور بیرونی کولرهای گازی یا اسپلیت‌ها بر اساس ظرفیت کولر بین 10 تا 50 متر می باشد که در صورت وجود چنین فاصله ای بین پنل داخلی و خارجی، لازم است قبل از سفارش خرید با کارشناسان ما مشورت فرمایید، زیرا فاصله زیاد و بیش از اندازه بین پنل داخلی و پنل بیرونی موجب کاهش شدید راندمان خنک کنندگی کولر اسپلیت می گردد.
  • چنانچه لوله کشی و کابل کشی بین پنل‌های داخلی و خارجی بر اساس کولر اسپلیت معمولی یا اینورتر قبلاً انجام شده است پیش از سفارش یا خرید کولر اسپلیت، سایز یا قطر دقیق لوله‌های مسی اجرا شده و همچنین طول مسیر لوله گذاری بین پنل داخلی و خارجی (کندانسور) را جهت مشاوره بهتر به کارشناسان ما اعلام فرمایید.
  • به منظور کاهش موثر مصرف برق کولرهای گازی یا اسپلیت‌ها، همیشه دمای آنرا روی 25 درجه سانتیگراد تنظیم نمایید. این عمل باعث خاموش شدن متناوب کمپرسور دستگاه و کاهش هزینه برق مصرفی شما می گردد.(تنظیم دمای اسپلیت یا کولر گازی روی عدد 25 در تامین شرایط هوای مطلوب و موردنظر شما و همچنین کاهش موثر مصرف برق شما کاملا موثر است.)
  • توجه: در نظر گرفتن محلی برای تخلیه قطرات آب خروجی از پنل داخلی اسپلیت‌ها ضروری است.
  • یکی از ساده ترین و مهم ترین مواردی که جهت نگهداری و بهبود راندمان خنک کنندگی و کیفیت هوای کولرهای گازی و اسپلیت‌ها ضروری است شستشوی فیلترهای الکترواستاتیک و بوگیر تصفیه هوا تعبیه شده در پنل‌های داخلی کولرهای گازی و اسپلیت‌ها است، با شروع فصل گرما و اوج استفاده از کولرهای گازی و اسپلیت‌ها نسبت به سرویس و شستشوی این فیلترها اقدام نمایید تا بهترین بهره برداری را از کولرهای گازی و اسپلیت‌ها برده و در طول فصل گرما دچار مشکل نشوید، همچنین با انجام چنین اقداماتی سبب افزایش طول عمر دستگاه خود می شوید.

گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی هایسنس 18000 اینورتر HIH-18TG

کولر گازی هایسنس 18000 اینورتر از 5 سال گارانتی کمپرسور و 18 ماه گارانتی قطعات داخلی برخوردار می باشد.

پس از تحویل کولر گازی هایسنس خریداری شده، به هیچ عنوان به بسته بندی آکبند دستگاه دست نزنید. در واقع اولین اقدام شما باید تماس با مرکز خدمات مجاز نصب شرکت هایسنس، توسط شماره تلفن‌های درج شده روی کارت گارانتی یا کارتن کولر، برای هماهنگی ارسال نصاب جهت انجام عملیات نصب، بهره برداری و گارانتی دستگاه باشد. بدیهی است تعیین دقیق زمان نصب بر اساس نوبت و صرفا توسط سرویس کاران مجاز شرکت هایسنس تعیین می شود.

 



:: برچسب‌ها: بررسی کولر گازی هایسنس مدل HIH-18TG , کیفیت کولر گازی هایسنس مدل HIH-18TG , مشخصات کولر گازی هایسنس مدل HIH-18TG , قیمت کولر گازی هایسنس مدل HIH-18TG , خرید کولر گازی هایسنس مدل HIH-18TG ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

لباسشویی پاکشوما TFB-96418 : کیفیت ساخت بسیار بالا ، استفاده از قطعات اولیه با کیفیت در شرکت پاکشوما بر مصرف کننده گان پوشیده نیست و با گذشت بیش از نیم قرن سابقه تولید محصولات لوازم خانگی ، این کیفیت ساخت و خدمات پس از فروش فوق العاده به طرفدار های این برند ثابت شده است .

جدا از بحث کیفیت و طراحی ، خدمات پس از فروش این هلدینگ بر دوش شرکت پاکسرویس است که یک نام آشنا در صنعت خدمات پس از فروش خواهد بود و همیشه درخشش خود را حفظ کرده است .

هلدینگ پاکشوما در دهه های اخیر به طور متوالی در صدد افزایش تنوع در سبد محصولاتی خود وافزایش کیفیت محصولات خود بوده است ،همچنین پیشتاز در بکارگیری علم روز دنیا و بهبود ظاهری محصولات خود بوده است، لباسشویی 96418 با طراحی زیبا و چشم نواز قسمت پانل و برد لمسی نیز اثبات همین بروزرسانی هایی است که موجب پسند هرچه بیشتر کاربران است.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

مشخصات لباسشویی TFB-96418 پاکشوما

موتور استفاده شده از نسل BLDC و اینوتر (کم مصرف ) ، برنامه شستشوی اکونومی ( اقتصادی ) ، ورودی مجزا آب سرد و گرم همگی باعث شده که رده ی مصرف انرژی این لباسشویی در سطح A+++ قرارگیرد و مصرف برق آن 196 کیلو وات باشد.

میزان صدا همواره یک چالش بزرگ برای مصرف کنندگان لباسشویی است، که خوشبختانه در مدل 96418 پاکشوما میزان صدا ی مزاحم در زمان شستشو شستشو تنها 54 دسی بل ، در زمان خشک کردن ماکسیمم 76 دسی بل است.

از دیگر ویژگی های جذاب این لباسشویی ۹ کیلویی پاکشوما امکان اضافه کردن لباس های جا مانده به لباسشویی است که به ADD GARMENT در ویژگی ها یاد شده است ، همچنین فناوری کنترل کف به صورت اتوماتیک ، دستگیره درب ارگونومی نیز بسیار جلب توجه میکند.

 

عملکرد موتور brushless dc

هما‌ن‌طور که از نام این موتورها مشخص است، برای عملکرد به جاروبک نیاز ندارند. در موتورهای جریان مستقیم معمولی، جاروبک‌ها وظیفه رساندن جریان الکتریکی از طریق کموتاتورها به سیم‌پیچ‌های روتور را برعهده دارند.

در واقع، در این نوع موتورها عمل انتقال جریان به سیم‌پیچ‌های روتور انجام نمی‌شود؛ زیرا سیم‌پیچها روی روتور قرار ندارند. روتور از جنس مغناطیس دائم ساخته شده و سیم‌پیچ‌ها روی استاتور ثابت هستند و نمی‌چرخند، به همین دلیل نیاز به جاروبک برای عمل کموتاسیون وجود ندارد.

مزایای موتورهای brushless dc

یکی از بزرگترین مزایای موتور brushless dc ، راندمان بالای آن است؛ زیرا این موتور می‌تواند به طور پیوسته در ماکزیمم گشتاور کار کند، اما موتور دارای جاروبک فقط در نقاط خاصی در چرخش می‌تواند به حداکثر گشتاور برسد.

 

یک موتور دارای جاروبک برای اینکه به گشتاوری برابر با موتور بدون جاروبک برسد، باید از مغناطیس‌های بزرگتری استفاده کند و به همین دلیل است که حتی موتورهای خیلی کوچک بدون جاروبک نیز می‌توانند توان قابل ملاحظه‌ای داشته باشند.مزیت بزرگ دوم، قابلیت کنترل‌پذیری بالای این موتورها با استفاده از مکانیزم‌های فیدبک، برای رسیدن دقیق به گشتاور و سرعت چرخش مطلوب است.

این دقت کنترل منجر به کاهش مصرف انرژی و تولید گرما در موتور می‌شود و در مواردی که موتور به باطری متصل است، طول عمر آن افزایش می‌یابد.

موتورهای brushless dc همچنین به دلیل عدم وجود جاروبک، طول عمر بالایی دارند و نویز آن‌ها بسیار کم است.

در موتورهای دارای جاروبک، جاروبک و کموتاتور در اثر تماس مداوم در طول چرخش ساییده می‌شوند و در محل تماس تولید جرقه می‌کنند. نویز الکتریکی نتیجه جرقه‌های شدیدی است که هنگام عبور تیغه‌های کموتاتور از جاروبک‌ها رخ می‌دهد.

به همین دلیل است که موتورهای بدون جاروبک در کاربردهایی که حتما باید از نویز و جرقه الکتریکی اجتناب شود، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند.

 

 

 

برنامه های شستشو  ماشین لباسشویی پاکشوما مدل  TFB-96418

لباسشویی TFB-96418 دارای 16 برنامه شستشوی اصلی و چند برنامه کمکی میباشد که در ادامه به تشریح آنها میپزدازیم ، البته که چند گزینه شستشو و ضد عفونی دیگ لباسشویی ، فناوری اتوکشی آسان و امکان به تاخیر انداختن زمان شستشو تا 24 ساعت این لباسشویی را به یک دستگاه منحصر به فر تبدیل کرده است .

Cotton Eco مخصوص الیاف های پنبه ای و نخی به صورت اکونومی که زمان شستشو افزایش و مصرف انرژی کاهش پیدا میکند .

Automatic: شستشوی اتوماتیک انواع البسه با امکان تشخیص میزان کثیفی ، حجم و نوع جنس و البسه انتخاب بهترین روش شستشو

Sport Wear: شستشوی اختصاصی لباس های ورزشی و یا هر البسه ای که با الیاف مصنوعی ساخته شده

JEANS: شستشوی لباس هایی که الیاف جین دارند مانند شلوار و بلوز های لی

DELICATE: شستشوی انواع لباس های حساس مثل حریر و ابریشم

WOOL: شستشوی لباس های پشمی و کاموایی

DUVET: مخصوص شستشوی پتو ، ملحفه و روتختی ها

BABY CARE: شستشوی البسه نوزاد و افراد دارای آلرژی خاص

COTTON: شستشوی لباس های پنبه ای و یا نخی

QUICK 15’: شستشوی سریع تنها در 15 دقیقه با آب نسبتا سرد

DAILY 45’: شستشوی سریع البسه روزانه با زمان 45 دقیقه ای و حداقل دمای آب

MIX: شستشوی مخصوص البسه درهم (مناسب برای شستشوی روزانه)

COLOR: شستشوی لباس های رنگی برای جلوگیری از آسیب به البسه

برنامه RINSE & SPIN: آبکشی با آب سرد و خشک کن

برنامه SPIN: فقط خشک کردن و آبگیری البسه

DRUM CLEAN: جهت شستشو و ضد عفونی درام لباسشویی برای جلوگیری از بوگرفتن دیگ

 

طراحی ماشین لباسشویی TFB-96418 پاکشوما (pakshoma)

ماشین لباس شویی‌های پاکشوما طراحی و ظاهر زیبا و شیکی دارند که این امر در مورد ماشین لباسشویی مدل TFB-96418  هم صدق می‌کند. این ماشین لباسشویی رنگ بندی های متفاوتی دارد که شما بسته به دکور منزل خود می توانید هر یک از رنگ های سفید یا سیلور آن را خریداری کنید.

 

 

انرژی

با گرید انرژی +++A تا 30 درصد از هدر رفت انرژی جلوگیری میکند.البته طبق استاندارد ایران ++A می باشد.

 

صدا و لرزش

لباسشویی 96418 پاکشوما با میزان صدای بسیار کم می باشد بطوریکه در زمان شستشو 54db صدا دارد و TFB 96418 با برند های مطرح خارجی قیاس می شود و درصورت نصب صحیح کاملا بدون لرزش می باشد.

 

دیگه الماسه

دیگ الماسه لباسشویی پاکشوما 96418 TFB از جنس استیل ضد زنگ بوده و باعث جلوگیری از آسیب به بافت لباس ها می گردد .

 

گارانتی دستگاه

پاکشوما برای لباسشویی خود 144 ماه گارانتی موتور و 24 ماه گارانتی کل قطعات به همراه نصب رایگان در نظر گرفته است که این پروسه توسط شرکت پاکسرویس به صورت یکپارچه در سراسر کشور انجام میشود و دارای بیش از 700 نماینده رسمی خدمات پس از فروش در کشور است .

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-96418 , کیفیت ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-96418 , مشخصات ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-96418 , قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-96418 , ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-96418 ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

محصولات بست ساخت کجاست ؟

محصولات بست ساخت کجاست ؟ سوالی می باشد که کسانی که میخواهند از محصولات بست استفاده کنند می پرسند لازم به ذکر است این کارخانه کنار کارخانه اسنوا در شهر اصفهان، شهرک صنعتی مورچه خورت می باشد. پس جواب سوال محصولات بست ساخت کجاست کشورمان ایران می باشد.

بررسی تلویزیون بست مدل 40bn2070j

تا چند سال پیش تلویزیون‌های کمی بودند که از رابط کاربری هوشمند و سیستم‌عامل اندروید پشتیبانی می‌کردند، اما امروزه بسیاری از آن‌ها از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند. اما شاید سؤالتان این باشد که چرا یک تلویزیون باید هوشمند باشد و داشتن این ویژگی فقط باعث بالارفتن قیمت محصولات می‌شود. شاید واقعاً سیستم‌عامل داشتن تلویزیون برای خیلی از کاربران بلااستفاده باشد یا اصلاً ندانند که این ویژگی به چه دردشان می‌خورد. اگر شما هم ترجیح می‌دهید که تلویزیون ساده و بدون سیستم‌عامل بخرید و هزینه‌های اضافی بابت اندروید بودن یا هوشمند بودن تلویزیون ندهید، تلویزیون بست مدل 40bn2070j بهترین انتخاب برای شما است. این تلویزیون یک محصول بسیار پرطرفدار برای کاربران ایرانی است به این دلیل که بهترین تلویزیون برای استفاده در مغازه، اتاق و محل کار است. اگر دنبال یک تلویزیون با قیمت بسیار مناسب و کیفیت خوب می‌گردید، در بررسی ارزش خرید تلویزیون بست 40bn2070j همراه اعتماد کالا باشید.

 

صفحه نمایش تلویزیون بست مدل 40bn2070j

امروزه تلویزیون‌های زیادی با کیفیت‌های بسیار خوب 4K وارد بازار شده‌اند، اما به همین دلیل قیمت این مدل تلویزیون‌ها به‌مراتب بالا می‌رود و شاید برای بعضی از کاربران این مقدار از کیفیت بلااستفاده باشد و نخواهند که مقدار زیادی پول به رزولوشنی که هیچ‌کدام از شبکه‌ها آن را پشتیبانی نمی‌کنند بدهد. همینطور برای استفاده از کیفیت 4K شما باید فیلم‌هایی با همین کیفیت را دانلود کنید که طبیعتاً حجم بسیار بالایی دارند و شاید همیشه نتوانید این کیفیت را دانلود کنید. پس طبیعتاً در این مواقع باید تلویزیونی را انتخاب کنید که از حداکثر هزینه‌ای که برای آن پرداخت می‌کنید استفاده کنید؛ شرکت بست سعی دارد همین کاربران که تعدادشان بسیار زیاد است را متقاعد به خرید محصولاتش کند، به همین دلیل می‌توانید بهترین تلویزیون ساده و اقتصادی بازار را از همین مدل انتخاب و خریداری کنید. تلویزیون بست مدل 40bn2070j یکی از همین تلویزیون‌های بسیار ارزان و با کیفیت این روزهای بازار است که اگر قصد خرید تلویزیون بست دارید پیشنهاد می‌کنیم حتماً آن را زیر نظرتان داشته باشید. این تلویزیون از یک صفحه‌نمایش تخت LED با رزولوشن 1080 در 1920 بهره می‌برد که درخشندگی و وضوح تصویر بسیار خوبی دارد. این تلویزیون دارای یک پنل 40 اینچی Full HD با نسبت تصویر 16:9 است و زاویه دید و کنتراست بسیار خوبی دارد؛ همین‌طور به دلیل LED بودن پنل، مصرف این تلویزیون بسیار پایین و وزن آن بسیار کم می‌باشد. قیمت تلویزیون بست مدل 40bn2070j در برابر کیفیتی که به شما ارائه می‌دهد بسیار ارزنده است، اگر اهل فیلم دیدن، بازی‌کردن و دیدن شبکه‌های صدا و سیما هستید این تلویزیون با این قیمت بهترین گزینه است.

پورت های تلویزیون بست مدل 40bn2070j

این تلویزیون همانطور که از تیپ اقتصادی بودن و بازار هدفی که دارد، مشخص است که از وای‌فای و بلوتوث پشتیبانی نمی‌کند، همین‌طور پورت‌هایی که برای این تلویزیون در نظر گرفته شده محدود است. این تلویزیون دارای یک عدد پورت USB برای اتصال هارد اکسترنال و فلش است که از این طریق می‌توانید به‌راحتی فیلم‌های موردعلاقه خود را در این تلویزیون تماشا کنید. همین‌طور در کنار این درگاه، دو عدد پورت HDMI دیده می‌شود که می‌توانید با اتصال کنسول بازی و پخش‌کننده‌های موزیک و ویدئو، ساعت‌ها به بازی و تماشا با کیفیت Full HD بپردازید و از آن خسته نشوید.

بلندگوهای تلویزیون بست مدل 40bn2070j

یکی از نقاط قوت این تلویزیون، صدای بسیار شفاف و بلند اسپیکرهای آن است. تلویزیون بست مدل 40bn2070j دارای دو عدد اسپیکر پر قدرت با توان خروجی کلی 20 وات است. این اسپیکرها از تکنولوژی به‌روز Dolby Digital استفاده می‌کنند که به لطف این تکنولوژی یک اتاق 80 متری به‌راحتی از صدای این اسپیکرها پر می‌شود. شفافیت و وضوح بلندگوهای این تلویزیون در برابر قیمت ارزانی که دارد حتماً شما را شگفت‌زده می‌کند.

سایر ویژگی های تلویزیون بست مدل 40bn2070j

وقتی شما یک تلویزیون ساده با این قیمت خریداری می‌کنید، این را می‌دانید که این تلویزیون از رابط کاربری و سیستم‌عامل پشتیبانی نمی‌کند؛ در حقیقت این تلویزیون هوشمند نیست و تمرکز آن روی صرفه اقتصادی نسبت به کیفیت تصویری که ارائه می‌دهد است. این تلویزیون دارای قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیونی PVR است که به شما این امکان را می‌دهد که هیچ برنامه تلویزیونی زنده‌ای را از دست ندهید. راهنمای الکترونیکی برنامه تلویزیونی EPG هم در این تلویزیون گنجانده شده که بتوانید به‌راحتی برنامه‌ها را مرور کنید تا از فیلم و سریال‌های تلویزیون غافل نشوید. این تلویزیون دارای پایه رومیزی است که به شکل دوپایه ۸ شکل زیر تلویزیون قرار گرفته است، اما این تلویزیون به دیوار هم متصل می‌شود که باعث می‌شود فضای کمتری را اشغال کند و زاویه دید بهتری به بیننده بدهد.


کیفیت محصولات بُست bost

کیفیت محصولات بُست bost از جمله سوالاتی است که کسانی که میخواهند لوازم خانگی اشپزخانه را تهیه کنند می پرسند لازم به ذکر است کیفیت محصولات بست از جمله تولیدات خوب گروه صنعتی انتخاب می باشد و سعی شده از همان اصول تولیدات اسنوا و دوو را در تهیه و کیفیت محصولات bost استفاده شود. اما خب قیمت این لوازم خانگی بست، اقتصادی تر می باشد.

 

بررسی گارانتی محصولات بست best

در رابطه با بررسی گارانتی محصولات بست best باید بگوییم که همانگونه که در پاسخ به سوال بست ساخت کدام کشور است گفتیم ، این برند ساخت کشور ایران است و توسط کمپانی بهسار تدبیر رادمان تولید میشوند . این کمپانی به عنوان نماینده اصلی و سازنده اصلی این برند محصولات خود را با گارانتی معتبر شرکتی خود به مشتری تقدیم میکند . اگر خدایی نکرده برای محصول شما پس از خرید در هنگام استفاده یا موارد دیگری که شامل گارانتی شود مشگلی پیش بیاید میتوانید با مراجعه به نمایندگی های مجاز محصول خود را بدون هیچگونه نگرانی تعمیر کنید .

 

آیا برند best و bost یکی هستند ؟

خیر این دو برند دو برند جدا از هم و کاملا متفاوت هستند .

 



:: برچسب‌ها: بررسی تلویزیون بست مدل 40bn2070j , کیفیت تلویزیون بست مدل 40bn2070j , خرید تلویزیون بست مدل 40bn2070j , قیمت تلویزیون بست مدل 40bn2070j , تلویزیون بست مدل 40bn2070j ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

محصولات اسنوا ساخت کجاست؟

در هنگام خرید محصولات اسنوا از سوالاتی که ذهن بسیاری از افراد را درگیر می‌کند این است که محصولات اسنوا کجایی است؟ قطعات استفاده شده در محصولات اسنوا برای ایران است؟ و سوالاتی از این قبیل.
در جواب باید بگوییم که شرکت اسنوا قطعات برخی از محصولات خود را از کشورهای دیگر و غالبا از کشور چین وارد کرده و در داخل ایران مونتاژ می‎کند. البته این موضوع سبب می‌شود تا محصولات ایرانی مجهز به تکنولوژی‌های روز دنیا باشند چرا که متاسفانه واحد‌هاي تولیدی داخلی به دلیل هزینه‎های فوق العاده بالا به تکنولوژی‌های روز جهانی مجهز نیستند. امروزه قطعات مورد نیاز محصولات برندهای مشهوری چون ال جی و سامسونگ نیز در کشور چین تولید می‎شود.
البته اجاق گازهای اسنوا محصولات صدرصد ایرانی هستند و به هیچ عنوان از قطعات خارجی در ساخت آنها استفاده نمی‌شود و به دلیل داشتن طراحی زیبا و امکانات مختلف طرفداران بسیاری نیز دارند.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

معرفی اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-6111N

از سری محصولات جدید و با کیفیت شرکت اسنوا اجاق گاز اسنوا سری والنتینو می باشد که این شرکت تولید و روانه بازار کرده. در این مطلب به برسی یکی از این مدل ها یعنی اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-6111N می پردازیم. این محصول که به صورت تمام استیل بوده دارای 5 شعله می باشد. از مشخصاتی که در خرید اجاق گاز باید به آن توجه کرد ابعاد آن است، این محصول با ارتفاع 860، عرض 900 و عمق 600 میلی متر تولید شده. ولوم شعله های این محصول از نوع باکلیت Bakelite (ایتالیایی) است که دارای استحکام بالا و مقاوم در برابر حرارت می باشند. اجاق گاز اسنوا مدل 6111N به یک فر مجهز شده که دارای 2 جوجه گردان می باشد. از سری اقلام همراه این فر می توان به شلف فر (می توان فضای داخلی فر را طبقه بندی کرد)، سینی فر (مخصوص پخت غذا و انواع کیک و شیرینی) و دو سیخ جوجه گردان اشاره کرد. در ادامه به برسی دقیق تر این محصول می پردازیم.

 

 

قابلیت ها و عملکرد عالی اجاق گاز مبله اسنوا سری والنتینو مدل SGC5-6111N

اجاق گاز مبله اسنوا سری والنتینو مدل SGC5-6111N دارای کیفیت ساخت و همچنین قابلیت های مهم و بروزی می باشد این قابلیت ها عبارتند از:

فن انتقال حرارت: باعث می شود که گرما به خوبی و به طور مساوی در همه ی فضای فر Oven پخش شود و پختی کامل و یکنواخت را عرضه کند.

2 شعله زمان دار: با تعیین زمان مورد نظر، دیگر نیاز به چک کردن مداوم غذا نیست، شعله گاز در زمان تعیین شده خاموش می شود.

صفحه کنترل لمسی: صفحه نمایش لمسی در این مدل از اجاق گاز ها به مصرف کننده این امکان را می دهد که دستورات خود را به آسانی به اجاق گاز منتقل کند. روشن و خاموش کردن لامپ، جوجه گردان، فن، تایمر و تنظیمات دو شعله زماندار از طریق این صفحه به انجام می رسد.

دما سنج دیجیتال: یکی از نکات مهم در هنگام پخت کیک و دیگر غذا ها دمای لازم و دقیق داخل فر می باشد. با استفاده از دما سنج تعبیه شده در این اجاق گاز در هر لحظه می توانید، دمای دقیق داخل فر را اندازه گیری کنید.

2 جوجه گردان همزمان: با استفاده از جوجه گردان این مدل از اجاق گاز فردار می توانید به راحتی و همزمان 2 جوجه را در فر پخت کنید.

قفل کودک: باید از نزدیک شدن کودکان به اجاق گاز جلوگیری کرد اما اگر این اتفاق نیز رخ دهد، نگران نباشید زیرا با فعال کردن این قابلیت از تغییر تصادفی تنظیمات توسط کودک جلوگیری می شود.

تکنولوژی چربی گریز نانوکلین: لعاب آسان پاک شو در این مدل از اجاق گاز اسنوا، لعابی متفاوت و منحصر به‌ فرد است، با به کارگیری این پوشش لعابی درون فر اجاق گاز، پس از هربار آشپزی تنها با پاشش آب به درون محفظه، بعد از چند دقیقه تمامی چربی ها و دوده ها به راحتی پاک می شود.

 

اجاق گاز اسنوا سری والنتینو مدل SGC5-6111N  چه امکاناتی دارند؟

  • به کار بردن صفحه نمایش ال ای دی در اجاق گازهای اسنوا، که در میان اجاق گازهای ایرانی استفاده از این آپشن کم سابقه است.
  • استفاده از استیل ضد زنگ در بدنه اجاق گازهای اسنوا
  • قطعات اجاق گازهای اسنوا همگی تولید داخلی هستند و در صورت نیاز تعویض آن ها مقدور می باشد.
  • طراحی اجاق گازهای اسنوا را می توان یکی از زیبا ترین طراحی های موجود در بازار دانست.
  • قیمت اجاق گازهای اسنوا نسبت به دیگر برندهای داخلی و خارجی ارزان تر و مناسب تر میباشد.

 

 

بررسی کیفیت بهترین اجاق گاز اسنوا سری والنتینو مدل SGC5-6111N  

این اجاق گاز 5 شعله بدون شک بهترین اجاق گاز اسنواست، این محصول با مجموعه ای کامل بهترین انتخاب برای آشپزان حرفه ای می باشد، در ادامه به بررسی دقیق این محصول می پردازیم.

  • استفاده از لعاب آسان پاک شو در داخل فر این محصول
  • استفاده از شبکه های چدنی در اجاق گازهای اسنوا
  • دارای فن کانوکشن
  • دارای 5 شعله
  • مجهز به دماسنج تندازه گیری دمای فر
  • دارای ترموکوپل و فندک برقی

 

 

خدمات پس از فروش اسنوا

علاوه بر کیفیت و قیمت یکی از موارد مهمی که در خرید لوازم خانگی لازم است که به آن توجه کنید خدمات پس از فروش و شرایط گارانتی محصول است تا خیالتان از بابت خرابی‌های احتمالی محصول و تعمیر آن راحت باشد. نماینده رسمی برند اسنوا، شرکت انتخاب سرویس است که به صورت 24 ساعته و همه روزه آماده رسیدگی به مشکلات خریداران محصولات اسنوا و ارائه خدمات پس از فروش است.
خدمات پس از فروش اسنوا بسیار قوی و گسترده است و بیش از 818 نمایندگی رسمی اسنوا در نقاط مختلف ایران در زمینه پشتیبانی محصولات اسنوا و ارائه خدمات مناسب چون تعمیر، سرویس و ... به مشتریان فعالیت دارند. مشتریان با خرید محصولات اسنوا می‌توانند از یک کالای با کیفیت ایرانی همراه با خدمات پس از فروش قوی برخوردار شوند. وجود این مزیت در خرید کالاهای برندهای خارجی کمتر دیده می‌شود.

 



:: برچسب‌ها: بررسی اجاق گاز اسنوا سری والنتینو مدل SGC5-6111N , کیفیت اجاق گاز اسنوا سری والنتینو مدل SGC5-6111N , مشخصات اجاق گاز اسنوا سری والنتینو مدل SGC5-6111N , خرید اجاق گاز اسنوا سری والنتینو مدل SGC5-6111N , قیمت اجاق گاز اسنوا سری والنتینو مدل SGC5-6111N , اجاق گاز اسنوا سری والنتینو مدل SGC5-6111N ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

معرفی برند گوسونیک

برند گوسونیک که برخی آن را با نام گاسونیک (Gosonic) می شناسند ساخت کشور ترکیه می باشد و انواع محصولات لوازم خانگی را با کیفیت بسیار خوب روانه بازار می کند،این برند ترکیه ای با توجه به محبوبیتی که در طی سال های فعالیت خود به دست آورده است امروزه انواع تولیدات خود را به دیگر کشور های جهان صادر می کند.

 

گوسونیک از جمله از برند های محبوب ترکیه ای است که که در سال 1979 در یکی از شهر های ترکیه تاسیس شده است.در حقیقت شاید برای شما جالب باشد که بدانید محصولات برند گوسونیک در کشور چین ساخته می شوند.

برند گوسونیک در ابتدای راه خود معروفیت زیادی نداشت اما با گذشت زمان توانست در صنعت تولید پیشرفت های چشمگیری را به دست آورد و کم کم توانست است وارد عرصه بازار خاورمیانه شود و طرفداران زیادی را از آن خود کرده اند.

لوازم خانگی گوسونیک از کیفیت بالایی برخوردار هستند و همین اعتماد به کیفیت باعث شده است تا گوسونیک محصولات خود را با ضمانت و گارانتی 15 ماهه به دست مردم برسانند.در کل می توان گفت که محصولات برند گوسونیک علاوه بر کیفیت مناسب و خدمات پس از فروش از قیمت متناسبی هم برخوردار هستند.

شما امروز در اعتماد کالا میتوانید تمامی محصولات گوسونیک را به همراه ضمانت شرکتی معتبر محصول در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین قیمت بازار درب منزل خود دریافت کنید و از سفارش خود نهایت لذت را ببرید.

در اعتمادکالا همیشه سعی بر این بوده تا فاصله بین مصرف کننده و تولیدکننده به حداقل برسد.

 

قهوه ساز گوسونیک مدل GCM-858

قهوه ساز گوسونیک مدل GCM-858 با توان 450 وات به شما امکان تهیه دو فنجان قهوه خوش طعم و عطر را به آسانی و در زمان کم خواهد داد.این قهوه ساز به دلیل جمع و جور بودن و حجم کم دستگاه کاملا مناسب محیط های کاری و اداری می باشد.

بدنه قهوه ساز گوسونیک مدل GCM-858 از جنس فلز و پلاستیک است که ظاهری زیبا به آن بخشیده و تمیز کردن آن را آسان کرده .قهوه ساز گوسونیک مدل GCM-858 مجهز به فیلتر قهوه می باشد که قابلیت جدا شدن از بدنه را دارد،این فیلتر در داخل نگهدارنده قهوه قرار می گیرد.

همراه قهوه ساز گوسونیک مدل GCM-858 دو فنجان دسته سرامیکی ارائه شده که بر روی صفحه دستگاه و در زیر دهانه خروجی قهوه ساز قرار می گیرند و قهوه پس از آماده شدن داخل آن ها ریخته می شود.

قهوه ساز گوسونیک مدل GCM-858 دارای ظرفیت مخزن آب 240 میلی لیتر است که برای آماده سازی دو فنجان قهوه کافی می باشد. درب مخزن متصل به بدنه بوده و به سمت بالا باز می شود. فنجان ها و فیلتر دستگاه را می توان جهت شست و شو در ماشین ظرفشویی قرار داد.

 

طراحی

برند لوازم خانگی گوسونیک که در ابتدا ساخت کشور ترکیه بوده با توجه از سطح استقبال از تولیدات این شرکت با توجه به کیفیت ساخت محصولات ، امروزه این برند با همکاری چین تولیدات خود را بسیار گسترده تر از قبل نموده است. در ادامه این تولیدات برند گوسونیک اقدام به تولید و ساخت قهوه ساز گوسونیک مدل GCM-858 در سبد تولیدات خود نموده است.

جنس بدنه قهوه ساز گوسونیک مدل GCM-858 از پلاستیک فشرده ABS بوده که هم دارای مقاومت بالا در برابر فشار و هم در برابر ضربات احتمالی دارد.

در روی قهوه ساز درب اصلی تعبیه شده که به سادگی قابل کاربرد می باشد. داخل این درب محل قرارگیری مخزن آب و جایگاه قهوه می باشد.

ظرفیت این مخزن به راحتی قابل ساخت قهوه به میزان ۲۴۰ میلی لیتر یا دو فنجان را دارا می باشد.

قهوه سازگوسونیک مدل GCM-858 از نوع قهوه سازهای فیلتر دائمی بوده این عمر موجب جلوگیری از تهیه فیلتر جداگانه برای این دستگاه باشید . فیلتر دستگاه به راحتی قابل دسترسی و جداسازی بوده که همین عمر باعث سهولت در شستشو و نظافت فیلتر می شود.

این دستگاه قهوه ساز دارای دو عدد فنجان از جنس چینی بوده که به راحتی قابل استفاده در زیر محل خروج قهوه تهیه شده می باشد.

کلید کنترل دستگاه نیز کنار بدنه اصلی تعبیه شده و دسترسی بسیار آسانی دارد.

 

 

عملکرد

قهوه ساز گوسونیک مدل GCM-858 دارای توان مصرفی ۴۵۰ وات می باشد. این توان مصرفی که توسط المنت های پر قدرت به مخزن آب دستگاه انتقال میابد به راحتی قابلیت تهیه ۲۴۰ میلی لیتر یا به عبارتی دو فنجان قهوه را دارا می باشد.

عملکرد قهوه ساز بدین گونه بوده که فقط کافی است درون فیلتر دائمی به میزان مورد نیاز قهوه دلخواه خود را ریخته و مخرن آب دستگاه را پر کنید . کلید خاموش و روشن شدن دستگاه در کنار دستگاه قرار داده شده و فقط کافیست آن را روشن و دستگاه به سرعت وارد عمل شده و قهوه مطبوع را به شما تحویل میدهد.

نوع قهوه تولیدی قهوه ساز گوسونیک مدل GCM-858 از نوع فرانسه بوده که میتواند این نوع از قهوه را بسیار مطلوب تهیه نماید.

 

 

گارانتی و کیفیت محصولات گاسونیک چگونه است ؟

در رابطه با گوسونیک دوتا سوال پرتکرار گوسونیک ساخت کجاست ، گارانتی و کیفیت محصولات گوسونیک چگونه است وجود دارد . لوازم خانگی گوسونیک از کیفیت بالایی برخوردار هستند و همین اعتماد به کیفیت باعث شده است تا گوسونیک محصولات خود را با ضمانت و گارانتی 15 ماهه به دست مردم برسانند .
در کل می توان گفت که محصولات برند گوسونیک علاوه بر کیفیت مناسب و خدمات پس از فروش از قیمت متناسبی هم برخوردار هستند .

 

 

سوالات متداول

  • ·        محصولات گوسونیک ساخت کشور چین است یا ترکیه ؟

کمپانی برند گوسونیک در کشور ترکیه تاسیس شده است و محصولات خود را در نمایندگی خود در دیگر کشور هایی مانند چین تولید می کنند.

  • ·        مارک gosonic مال کدام کشور است ؟

در پاسخ به سوال مارک گوسونیک مال کجاست باید بگوییم که مارک gosonic متعلق به کشور ترکیه می باشد .

در پاسخ به این سوال که لوازم خانگی گاسونیک ساخت کدام کشور است باید بگوییم که محصولات گاسونیک متعلق به ترکیه می باشند اما محصولات گوسونیک به دیگر کشور های جهان نیز صادر می شود .

  • ·        مارک گاسونیک برای کجاست ؟

در پاسخ به سوال مارک گاسونیک برای کجاست باید بگوییم که برند gosonic متعلق به کشور ترکیه می باشد و اگر سوال شد که محصولات گاسونیک ساخت کجاست همین جواب را باید داد .

 



:: برچسب‌ها: بررسی قهوه سازگوسونیک مدل GCM-858 , کیفیت قهوه سازگوسونیک مدل GCM-858 , خرید قهوه سازگوسونیک مدل GCM-858 , قیمت قهوه سازگوسونیک مدل GCM-858 , فروش قهوه سازگوسونیک مدل GCM-858 ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 بهمن 1401 | نظرات ()