نوشته شده توسط : ارغوان

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 55 اینچ مدل DSL-55S7100EU

از گذشته تا به امروز تلویزیون پیشرفت های چشم گیری داشته است و روز به روز به تکنولوژی های آن اضافه می شود. تلویزیون 55 اینچ دوو مدل DSL-55S7100EU یکی از تلویزیون های هوشمند است که از کیفیت تصویر 4K بهره می برد . صفحه نمایش تخت با پنل IPS امکان تماشای تصاویر با کیفیتی را برای همه اعضای خانواده تا زاویه 178 درجه فراهم می کند.این مدل تلویزیون به پردازنده چهار هسته ای مجهز شده است، پردازنده در واقع مغز اصلی یک تلویزیون محسوب می شود که با توجه به توانایی و نوع پردازنده، تصاویر به صورت زیبا و واقعی یا با کیفیت نمایش داده می شوند. این مدل تلویزیون دوو از TV HBB و گيرنده ی ديجيتال قوی داخلی DVBT2 پشتیبانی می کند. تلویزیون ال ای دی دوو قابليت اتصال بی سيم screen mirroring را دارد شما با استفاده از این قابلیت می توانید محتوای گوشی اندروید خود را بر روی تلویزیون نمایش داده و از آن استفاده کنید.

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 55 اینچ مدل DSL-55S7100EU، هوشمند جدیدترین تلویزیون هوشمند دوو با طراحی زیبا و بدون قاب می باشد.همچنین خصوصیات دیگر تلویزیون ال ای دی دوو سایز رزولوشن 2160 × 3840 و نسبت تصویر 16:9 (نسبت تصویر رایج تلویزیون‌ها)، تصویری واضح را با ابعادی مناسب نمایش می‌دهد.

ویژگی ال ای دی دوو سایز 55 اینچ مدل DSL-55S7100EU هوشمند یک مدیا پلیر بوده که از فرمت های صوتی و تصویری مختلف پشتیبانی می کند.این تلویزیون دارای خروجی AV، هدفون و ورودی Composite نیز می باشد. دو پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد. از طریق پورت USB می‌توان یک درایو حافظه مانند فلش مموری را به تلویزیون متصل کرد و از فایل‌های خود استفاده کرد. پورت HDMI نیز اتصال سایز لوازم صوتی و تصویری را به تلویزیون ممکن می‌سازد.

 

 

بررسی ویژگی های تلویزیون ال ای دی دوو

Time Shift یا ماشین زمان تعبیه شده در تلویزیون یک نوع فناوری به شمار می آید که به کاربرد اجازه می دهد تا برنامه های مد نظر خود را بر روی حافظه رم، فلش و یا حافظه داخلی تلویزیون ذخیره کند. تکنولوژی HDR یکی دیگر از ویژگی های تلویزیون دوو است این تکنولوژی جزئیات دقیق تری از تصاویر را نمایش می دهد. تلویزیون ال ای دی دوو به رابط كاربری اختصاصی هوما با قابليت دستور و گیرنده ديجيتال نسل سوم با امكان پشتيبانی از فرمت HEVC-H265 مجهز است. با استفاده از راهنمای الكترونيكی برنامه ها در تلویزیون می توان از پخش برنامه ها و زمان پخش مجدد آن مطلع شد. این دستگاه از امکانات دیگر نیز برخوردار است که شامل پنل IPS، حافظه ی داخلی 8 گيگا بايت، سه ورودی HDMI، دو ورودی USB، قابليت اتصال به شبكه ی بی سيم و اينترنت، سيستم صوتی 30 وات و صدای دالبی ديجيتال می شود. پنل IPS نسبت به سایر مدل ها در برابر ضربه مقاوم تر بوده و زاویه دید بهتری دارند. 

 

 

کیفیت تصویر تلویزیون دوو مدل DSL-55S7100EU

ال ای دی دوو سایز 55 اینچ مدل DSL-55S7100EU با قابلیت انطباق تصویر 60 هرتز و رزولوشن 2160 × 3840 و نسبت تصویر 16:9 (نسبت تصویر رایج تلویزیون‌ها) تصویری با کیفیت و با نوردهی مناسب را برای شما به همراه دارد.

 

گیرنده دیجیتال DVB-T2

نصب و تعبیه گیرنده‌ی دیجیتال داخلی در این تلویزیون، مصرف کنندگان را از تهیه‌ی یک دستگاه گیرنده‌ی جداگانه، بی‌نیاز می‌کند. گفتنی است که این گیرنده‌ی دیجیتال، به تیونر DVB-T2 برای دریافت بهتر امواج مجهز شده است.

 

سیستم صوتی تلویزیون LED دوو مدل DSL-55S7000EU

طراحان این محصول با استفاده از سیستم دو کاناله صوتی دو عدد اسپیکر 15 واتی (در مجموع 30 وات) را در پایین قاب محصول ایجاد نموده اند.این خروجی صدای مناسب برای همه کاربران رضایت بخش اعلام شده است. گفتنی است قدرت صدای تولید شده از بلندگوهای این تلویزیون فراگیر هستند و فضای واقعی را در هنگام دیدن فیلم برای بیننده ایجاد می کنند. 

 

پنل IPS

پنل IPS نسبت به پنل‌های دیگر زاویه دید گسترده‌تری دارد حتی در بعضی از تلویزیون‌ها این زاویه دید به 178 درجه نیز افزایش می‌یابد، ویژگی بعدی این پنل‌ها، دقت رنگ بسیار بالای آن می‌باشد که باعث شادابی و کیفیت بیشتر تصاویر می‌شود.یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول که بسیار حائز اهمیت می‌باشد مقاومت بیشتر این پنل نسبت به پنل‌های دیگر است، این پنل نسبت به ضربه بسیار مقاوم است و طول عمری بالاتری نسبت به دیگر پنل ها مانند پنل TN دارد.

 

خدمات پس از فروش تلویزیون دوو چطور است؟

برند دوو مانند سایر برندهای خارجی در رابطه با خدمات پس از فروش یخچال های خود در ایران اقدام به بستن قرارداد هایی با نمایندگی ها در شهرهای مختلف کرده است و گارانتی و ضمانت نامه هایی را نیز به مشتریانش ارائه داده است

 

راهنمای خرید تلویزیون ال ای دی دوو

یکی از بهترین مارک های تلویزیون موجود در بازار برند دوو می باشد. تلویزیون های مارک دوو سال هاست جای خود را در فروشگاه های لوازم خانگی و صوتی و تصویری باز کرده است. با پیشرفت تکنولوژی های روز دنیا شرکت دوو نیز کیفیت و قابلیت محصولات خود را به روز می کند. امروزه تلویزیون های دوو از پیشرفته ترین قابلیت ها برخوردار هستند و با برندهای معروف خارجی مانند ال جی و سامسونگ رقابت می کنند. تلویزیون های برند دوو همگی اسمارت و هوشمند می باشند و شما با خرید تلویزیون های دوو می توانید به راحتی به اینترنت وصل شوید. با تلویزیونی که قابلیت اتصال به اینترنت را دارد می توان کارهای متنوعی از جمله بازی کردن، فیلم دیدن، جستجو کردن و … را انجام داد.

بسیاری از تلویزیون های دوو دارای قابلیت سه بعدی و چهار بعدی می باشند و شما در منزل خود می توانید فیلم و عکس ها را به صورت سه بعدی و چهار بعدی تماشا کنید. یکی دیگر از قابلیت هایی که تلویزیون های شرکت دوو دارند سیستم عامل اندروید می باشد. تلویزیون های این شرکت از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کنند و کار با آن ها بسیار راحت می باشد. از دیگر مزایای تلویزیون های این شرکت می توان به پردازنده های هسته ای قوی و گرافیک بالا اشاره کرد.

 

نتیجه‌گیری

شرکت دوو یکی از بهترین ارائه دهندگان لوازم خانگی در دنیاست. برند دوو شناخته‌شده‌ترین برند و پر مصرف‌ترین برندی است که می‌توانید در بیشتر کشورها سراغ بگیرید. محصولات شرکت دوو در ایران نیز معروف و مشهور است که بسیاری از خانواده‌های ایرانی حداقل یک دستگاه لوازم خانگی برند دوو را در منزل دارند و مطابق با آمار مصرف‌کنندگان کمال رضایت را از این برند لوازم خانگی و نحوه کارکرد آن‌ها دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت با فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا در تماس باشید.



:: برچسب‌ها: تلویزیون 55 اینچ دوو مدل DSL-55S7100EU , بررسی تلویزیون 55 اینچ دوو مدل DSL-55S7100EU , قیمت تلویزیون 55 اینچ دوو مدل DSL-55S7100EU , خرید تلویزیون 55 اینچ دوو مدل DSL-55S7100EU , فروش تلویزیون 55 اینچ دوو مدل DSL-55S7100EU , گارانتی تلویزیون 55 اینچ دوو مدل DSL-55S7100EU , تلویزیون 55 اینچ دوو مدل DSL-55S7100EUتلویزیون 55 اینچ دوو , تلویزیون دوو ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

یخچال فریزر کمبی الکترواستیل (ElectroSteel) مدل استار پلاس ES27

یخچال این مدل دارای چهار طبقه می باشد که قابلیت تنظیم ارتفاع دارد به طوری که فضای کافی برای چیدمان مواد غذایی طبق هر سلیقه ای ممکن خواهد بود. وجود دو کشو درون یخچال محفظه جداگانه ای را برای حفظ طراوت و تازگی میوه ها و سبزیجات فراهم آورده است. درب یخچال ES27 دارای سه طبقه می باشد که امکان چیدمان تخم مرغ، انواع بطری و شیشه با هر ارتفاعی را فراهم می سازد. فریزر این محصول با داشتن پنج کشو فضایی کافی برای تفکیک انواع گوشت، مرغ، ماهی، سبزیجات و بستنی را فراهم آورده است.در ادامه این مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

 این یخچال مجهز به آبسردکن می باشد که لذت نوشیدن انواع نوشیدنی های خنک را در ایام گرم سال برای شما عزیزان به ارمغان می آورد. سیستم انجماد سریع تعبیه شده در فریزر موجب انجماد سریع گوشت و سبزیجات شده و موجب حفظ ارزش غذایی آن ها می شود. از طرفی سیستم سرمایش سریع نیز موجب سرد شدن سریع مواد غذایی گرمی می شود که درون یخچال قرار می گیرد که این عمل مانع از بالا رفتن دمای فضای درون یخچال می شود.

از ویژگی های این یخچال فریزر الکترواستیل می توان به فیلتر بو گیر و ضد باکتری و لاستیک دور درب ضد باکتری اشاره کرد که مانع از رشد باکتری و بوی بد درون یخچال می شود و سلامتی شما عزیزان را تضمین می نماید.این یخچال فریزر مجهز به کنترل الکترونیکی با نمایشگر ال ای دی است که درجه دمای بخش های مختلف یخچال در صفحه نمایشگر آن نشان داده شده و توسط صفحه لمسی آن تنظیماتی همچون قفل کودک، سرمایش سریع، انجماد سریع و حالت تعطیلات قابل اعمال است.

یکی از ویژگی هایی که این محصول را از نمونه های مشابه متمایز می سازد سیستم هوای چند گانه می باشد به طوری که درون فضای یخچال دریچه های متعددی برای جریان یافتن هوا تعبیه شده است که موجب خنک شدن یکسان و با سرعت تمامی طبقات می شود

در یخچال فریزرهای الکترواستیل از کمپرسور SECOP ساخت اتریش  با تکنولوژی اینورتر استفاده شده است که قدرت انجماد سریع را حدود 20% بالا برده و صرفه جویی در مصرف انرژی، یکنواختی دما و تازگی را به همراه دارد. 

 

 

کابین یخچال الکترواستیل es27 

طراحی فضای داخلی یخچال شامل 4 طبقه، 2 کشو و 3 طبقه در قسمت درب محصول است که از یک لامپ کم مصرف LED نیز جهت ایجاد روشنایی در اتاقک یخچال استفاده شده است. گنجایش قسمت یخچال 229 لیتر است که از حجم خوب و مناسبی برای قرار گرفتن مواد خوراکی برخوردار است و نیازهای یک خانواده در حدود 3 نفر را به خوبی پوشش می‌دهد.

شرکت الکترواستیل جزو پیشگامان فناوری بدون برفک محصولات برودتی در ایران است. نه تنها یخچال الکترواستیل مدل Es27 ، بلکه تمام مدل‌های جدید تحت برند خود را کاملا بدون برفک( نوفراست) طراحی کرده است.

به خاطر وجود فناوری نوفراست در این محصول دیگر نیاز به خاموشی متناوب دستگاه در دوره‌های زمانی منظم نیست و عملکرد دستگاه نیز به دلیل عدم وجود برفک و گردش هوای اصولی در فضای داخل اتاقک‌ها، بهبود خواهد یافت.

 

 

کابین فریزر 

برای نگهداری از مواد غذایی منجمد در یخچال الکترواستیل مدل Es27، چهار طبقه و شِش کشو در اختیار خواهید داشت که 4کشو از آن، معادل 123 لیتر را فضای فریزر تشکیل می‌دهد. هر دو بخش یخچال و فریزر، لاستیک دور درب ضد باکتری دارند تا در کنار فیلتر بوگیر و آنتی باکتریال داخلی، خیال ما را بابت سلامت و بهداشت مواد غذایی داخل محفظه‌ها راحت کند. به سختی ممکن است با باز کردن درب فریزر (یا یخچال) با توده بوی نامطبوع مواجه شوید چرا که فیلتر بوگیر این محصول، از تجمع بوهای نامطبوع در هر دو محفظه جلوگیری می‌کند.

گنجایش اتاقک فریزر در یخچال الکترواستیل ES27 مانند سایر یخچال فریزر‌های از این دست، کمتر از قسمت یخچال است. اما با این وجود قسمت فریزر این دستگاه در مقایسه با سایر برندها از حجم خوب و مطلوبی بهره‌مند است و کشوهای جادار آن قابلیت قرارگیری مواد خوراکی در حجم بالا را دارند.

 

یخچال فریزر نوفراست

از ویژگی های بارز یخچال فریزرالکترواستیل مدل Es27 این است که هم یخچال و هم فریزر بدون برفک است برخلاف سایر برندها که فقط فریزر بدون برفک است.

دستگیره آسان بازشو

دستگیره های آسان باز شودارای یک زبانه کوچک هستند که به دستگیره کمک می کند تا درب یخچال به راحتی و بدون فشار دادن باز شود. بدین ترتیب این دستگیره ها برخلاف ظاهری که دارنند از مقاومت بالایی برخوردار می باشند.

موتور یخچال فریزر es27

موتور از اهمیت حیاتی برای خریدار برخوردار است چون گران ترین قطعه و مهمترین آن، موتور یا کمپرسور آن است. شرکت الکترواستیل برای راحت کردن مشتری و کاهش صدای موتور و عمر طولانی آن از موتورهای ACC ساخت ایتالیا استفاده می کند.

نوار دور درب پلاستیکی قابل تعویض

نوار دور درب یخچال از نوع ضد باکتری بوده و به هیچ عنوان محلی برای رشد حشراتی نظیر سوسک نمی باشد. این نوار دور درب قابل تعویض و تمیز کردن است بدون اینکه خاصیت و چسبندگی خود را از دست بدهد.

برنامه تعطیلات

برنامه تعطیلات برنامه ای است که به واسطه آن موتور با حداکثر انرژی کار نمی کند چون زمانیکه شما در مسافرت هستید و درب یخچال کم باز می شود به همین جهت یخچال در استراحت به سر خواهد برد بدون اینکه مواد غذایی شما خراب شود.

برچسب انرژی A

اگر آشنایی نسبی با محصولات الکترواستیل داشته باشید، به این نتیجه می‌رسید بین تعداد قابل توجهی از محصولات برودتی این برند که با برچسب انرژی A ارائه شده‌اند، این یخچال یک گزینه مناسب برای خرید به حساب می‌آید.

 

ضمانت نامه محصولات الکترواستیل

این محصول شامل 40 ماه ضمانت الکترواستیل می باشد که بالاترین سقف ضمانت را در یخچال فریزرهای ایرانی دارا می باشد. نصب این دستگاه کاملا رایگان بوده است.

 

سخن پایانی

در صورتی که از فضای کوچکی در آشپزخانه‌ی خود برای قرارگیری یخچال برخوردار هستند و خانواده کوچکی نیز دارید، یخچال الکترواستیل مدل Es27 در منزل شما خالی است. با خرید محصول موردنظر با توجه به امکاناتی که دارد نیاز خود را به یک محصول برودتی در آشپزخانه‌ی نقلی خود رفع کنید. جهت خرید این محصول از طریق سایت اعتماد کالا به صورت کاملا آنلاین اقدام به خرید نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش خود را درب منزل همراه با کیفیت عالی و ضمانت قیمت تحویل بگیرید.

 



:: برچسب‌ها: بررسی یخچال فریزرالکترواستیل مدل Es27 , قیمت یخچال فریزرالکترواستیل مدل Es27 , خرید یخچال فریزرالکترواستیل مدل Es27 , فروش یخچال فریزرالکترواستیل مدل Es27 , گارانتی یخچال فریزرالکترواستیل مدل Es27 , یخچال فریزرالکترواستیل مدل Es27 , یخچال فریزرالکترواستیل , ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

 اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-7111

از محصولات جدید، زیبا و پر طرفدار اسنوا در حوزه پخت و پز می توان به اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-7111 اشاره کرد. طراحی کلاسیک در کنار قابلیت های بسیار این سری محصولات را متمایز کرده است. اجاق گاز اسنوا مجهز به 5 شعله مجزاست. در قسمت پنل جلویی اجاق گاز یک تایمر تعبیه شده که از طریق آن می توان عملکرد اجاق را کنترل کرد. وجود ولوم های مقاوم به حرارت دستگاه از جمله مزایای مهم این اجاق گاز محسوب می شود. کنترل پنل لمسی یکی دیگر از قابلیت های ویژه ی اجاق گاز می باشد که جلوه و زیبایی خاصی به آن می بخشد. بعد از هربار پخت و پز باید محفظه‌ ی داخلی و شیشه‌ ی فر پاک شود، تا تمیز و شفاف باقی بماند. درب شیشه‌ ای فر به شکل کشویی خارج می‌ شود و بعد از تمیز کردن، به راحتی می توان آن را به حالت اول برگرداند. این اجاق گاز 5 شعله تمام استیل یک صفحه کنترل لمسی بزرگ و ارگونومیک دارد که باعث کاربرد آسان و جذابیت ظاهری بیشتر اجاق گاز شده است. علاوه بر زیبایی ظاهری، با استفاده صفحه کنترل لمسی بزرگ براحتی می توانید فن انتقال حرارت جوجه گردان، تایمر، شعله زمان دار و … را کنترل کنید.

اجاق گاز دیجیتال اسنوا دارای یک فر با ظرفیت 90 لیتری است که 2 عدد سیخ جوجه گردان و 2 عدد سینی بزرگ فر دارد. همچنین درب فر شیشه کشویی دارد که به آسانی از فر جدا شده و شستشوی آن را راحت تر می کند. مهم تر از همه با دماسنج دقیقی که درون فر وجود دارد می توانید زمان آشپزی را کنترل نمایید.

 


قابلیت ها و عملکرد اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-7111

فر موجود در اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-7111 به پوشش نانو کلین مجهز است. با به کارگیری این پوشش لعابی درون فر اجاق گاز، پس از هربار آشپزی تنها با پاشش آب به درون محفظه، بعد از چند دقیقه تمامی چربی ها و دوده ها به راحتی پاک می شوند. سیستم توربوفن یکی دیگر از قابلیت های اجاق گاز مبله اسنوا است که کمک می کند هوای داغ تولید شده توسط المنت های برقی فر با سرعت زیاد در فر جریان پیدا کند. 

 

ویژگی های این محصول

  • جنس بدنه : استیل میباشد . رنگ نقره ای به همراه درب از جنس شیشه با حاشیه استیل جذابیت دو چندانی به این محصول داده است که به راحتی با سایر لوازم ست میشود.
  • ولوم ها از جنس باکالیت نسوز (ایتالیای) به رنگ نقره ایست که به راحتی داغ نمی شود.
  • جنس صفحه :  استیل و به صورت یک تکه طراحی شده است.  کارینوشاپ
  • شبکه چدن : شبکه چدن با کیفیت و مستحکم میباشد.
  • ولوم نسوز : ولوم ها در این اجاق از جنس با کیفیت و نسوز هستند .ولوم های این محصول ایتالیایی میباشند.
  • صفحه کنترل : صفحه کنترل به صورت صفحه لمسی با اندازه بزرگ طراحی شده اند و کار با آنها بسیار آسان است.
  • صفحه نمایش موجود در این محصول نشان دهنده تنظیمات و منو هاست.
  • فندک اتوماتیک : ولوم های تعبیه شده در این محصول همگی مجهز به فندک اتوماتیک هستند .
  • قفل کودک : موجود در این محصول نگرانی شما را از دستکاری شعله ها توسط کودکان رفع خواهد کرد.
  • این محصول دارای کلید ایمنی درب فر می باشد.

 

.

 

فن کانوکشن

دیگر نگران این نباشید که غذایتان به طور کامل پخته نشود و بخشی از آن خام بماند. زیرا این محصول اسنوا مجهز به فن پر قدرت کانوکشن میباشد. که حرارت را به میزان یکسان در همه جای فر به گردش در می آورد.و موجب می شود که غذایتان به صورت کاملا یکدست پخته می شود.


2 شعله زمان دار

یکی از ویژگی های اجاق گاز اسنوا مبله مدل شف SGC5-7111 دیجیتال وجود 2 عدد شعله زماندار میباشد که با توجه به زمانی که شما تعیین می کنید ، شعله ها خاموش خواهند شد

 

 

ترموکوپل صفر ثانیه

اجاق گاز شف مجهز به سیستم جرقه زن خودکار و ترموکوپل صفر ثانیه است. سیستم ترموکوپل وظیفه‌ی تامین ایمنی اجاق گاز را بر عهده دارد؛ در صورت خاموشی ناگهانی شعله به هر علت، این سیستم جریان گاز را قطع کرده و مانع از نشت گاز می‌شود. اجاق گاز اسنوا دارای ۵ شعله در اندازه‌های گوناگون است که می‌توانید سایزهای مختلف قابلمه و ماهی‌تابه را روی شعله‌هایی با حرارت دلخواه قرار دهید. سر‌شعله‌های ساباف ایتالیایی به همراه سیستم سوخت رسانی ساباف، حرارتی پرقدرت را ایجاد می‌کنند.

 

فر

بخش فر اجاق گاز اسنوا دارای سامانه طبقاتی و امکاناتی است که تجربه لذت بردن از یک آشپزی هیجان انگیز و حرفه‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد. به‌کارگیری فن کانوکشن، المنت برقی و توربوفن در این فر حرارتی یکنواخت را ایجاد می‌کند، حرارتی که توسط المنت برقی تولید شده و با گردش هوای داغ توسط فن‌ها در همه‌ جای فر جریان پیدا می‌کند. غذاهایی کاملا مغز پخت، برشته و بریان محصول این حرارت یکنواخت هستند که خاطراتی خوشمزه را برای میهمانی‌ها می‌سازند. در این فر به علت داراربودن ۲ موتور جوجه‌گردان می‌توانید ۲ عدد مرغ را همزمان کباب کنید.

 

دماسنج دیجیتال، صفحه کنترل لمسی

صفحه کنترل لمسی با پنل ارگونومیک طوری قرار گرفته است که با تسلط کامل و بدون نیاز به خم‌شدن بتوان تنظیمات مربوطه را انجام داد. تنها یک اشاره دست کافی‌ است تا شعله‌های زماندار، قفل کودک، تایمر دیجیتال، سیستم یخ زدایی، دماسنج و… را فعال نمائید. دماسنج دیجیتال اجاق گاز شف با دقت بسیار دمای داخل فر را لحظه به لحظه گزارش می‌کند. کافی است یک دستور پخت داشته باشید، دماسنج با تنظیم دمای دقیق این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که نتیجه‌ی خوبی از پخت کیک، نان یا پیتزا خواهید داشت.

 

 

جمع بندی

اجاق گاز شف اسنوا مدل SGC5-7111 با جنس بدنه‌ی تمام استیل یکی از بهترین اجاق‌ گاز‌های اسنوا است. این محصول دارای طراحی بسیار زیبا و امکاناتی به‌روز است. با خرید این محصول آشپزخانه‌ی خود را به یک اجاق گاز همه چیز تمام مجهز خواهید کرد تا مانند یک دستیار کار بلد شما را یاری کند. ۲ شعله زماندار، دماسنج دقیق دیجیتالی، ترموکوپل صفر ثانیه و سیستم سوخت رسانی ساباف از ویژگی‌های اجاق گاز اسنوا هستند که شما را در یک آشپزی لذت بخش و ایمن همراهی می‌کنند. شرکت اسنوا با گارانتی 24 ماهه و ارائه خدمات پس از فروش ویژه همواره در جلب رضایت مشتریان می‌کوشد. فروشگاه اعتماد کالا به عنوان تخصصی‌ترین مرکز فروش آنلاین لوازم خانگی، این امکان را برای خریداران محترم فراهم نموده تا با مشاوره تخصصی و بازدید از محصولات گوناگون وبسایت خریدی مطمئن را تجربه کنند.

 



:: برچسب‌ها: بررسی اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-7111 , قیمت اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-7111 , خرید اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-7111 , فروش اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-7111 , گارانتی اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-7111 , اجاق گاز اسنوا , اجاق گاز اسنوا سری شف , اجاق گاز مبله اسنوا ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

معرفی یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل MAX

یخچال و فریزر دوقلو MAX با ظرفیت 601 لیتر ، در مجموع فضای بسیار جاداری را برای ذخیره و انجماد مواد غذایی در اختیار شما می‌گذارد. می توان اینگونه بیان کرد که یخچال فریزر دوقلو ، محصولی متناسب با خانواده های پر جمعیت یا افرادی است که حجم زیادی از مواد منجمد را نگهداری می کنند. این مدل از یخچال فریزر دوقلو 40 فوت دیپوینت مدل مکس دارای دو دستگاه کاملا جداست اما این دو کاملا با یکدیگر هماهنگ عمل می کنند و یک محصول را تشکیل می دهند.در این مدل از یخچال و فریزر دوقلو ویژگی های منحصربفردی تعبیه شده که با تکنولوژی های روز دنیا برابری می کند. یخچال فریزر مکس در 3 رنگ سفید چرمی، سفید براق و استیل (مکس سیلور) تولید می‌شود.در ادامه این مقاله با اعتماد کالا همراه باشید.

 

ساختار بیرونی یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس:

در نگاه اول شکل ظاهری این محصول، این محصول را با دیگر کالاهای دیپوینت متمایز می‌کند. طراحی این محصول به شکلی است که جذابیت بصری زیادی برای مخاطب به ارمغان آورده است. مدل مکس به گونه ای طراحی شده ه در نگاه اول ساید بای ساید به نظر می‌رسد اما اشتباه نکنید این محصول یک یخچال فریزر دوقلو است یعنی یک کابین یخچال و یک کابین فریزر دارد البته این دو در کنار هم و با هماهنگی و اتصال با یکدیگر کار میکنند و 30 درصد فضایی بیشتری نسبت به ساید بای ساید در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد

دیگر خبری از دستگیره های بلند نیست و به صورت مخفی در کناره های درب جایگاهی برای دستگیره تعبیه شده است که به دستگیره مخفی مشهور هستند. همچنین برای دسترسی آسان و حفظ زیبایی ظاهری یخچال دیپوینت مدل مکس، یک نمایشکر دیجیتال برروی در یخچال قرار گرفته است.

 

ابعاد و گنجایش یخچال دوقلو دیپوینت مدل مکس

یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مکس (max) با 180 سانتی متر ارتفاع، 120 سانتی متر عرض و 63 سانتی متر عمق، فضا و ظرفیتی معادل 601 لیتر، یک یخچال جادار است. این دستگاه در مجموع فضای زیادی را برای ذخیره و انجماد مواد غذایی در اختیار شما می‌گذارد به همین دلیل محصول مناسبی برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که حجم زیادی از مواد منجمد را نگهداری می‌کنند، است.گنجایش کلی یخچال دیپوینت مدل مکس نیز برابر با 601 لیتر است که فضای زیادی را برای مواد خوراکی فراهم می‌کند. محصول نامبرده در وزن کلی 153 کیلوگرم تولید می‌شود؛ 78 کیلوگرم از وزن کلی به یخچال و 75 کیلوگرم به فریزر تعلق دارد.

 

کمپرسور و موتور یخچال دیپوینت مدل مکس ساخت کدام کشور است؟

دیپوینت جزو محدود تولید کنندگانی ایرانی یخچال فریزر است که در محصولات خود از کمپرسورهای نسل جدید استفاده می‌کند. این موتورها معروف به اینورتر هستند. در موتور یخچال دیپوینت مدل max DH از کمپرسور اینورتر استفاده شده است. تفاوت این موتورها با نسل های قبلی در طول عمر بیشتر، مصرف انرژی کمتر و صدای کمتر است.در این محصول برخلاف ساید بای ساید ها با توجه به اینکه دوقلو است و 2 کابین جدا از هم دارد از 2 موتور استفاده شده است و هر دو کمپرسور کابین ها از نوع اینورتر خطی هستند.

 

 

قسمت یخچال مدل مکس

یخچال که در سمت راست قرار میگیرد، دارای دربی با قد ۱۸۰ سانت و دستگیره مخفی بسیار زیبا میباشد. کابین یخچال دارای ۴ طبقه است که امکان تغییر ارتفاع طبقات یخچال وجود دارد. طبقات شیشه ای شفاف با قدرت نگهدارندگی بالا. برای نگهداری میوه و سبزیجات هم میتوانید از کشو استفاده کیند. ۲ عدد کشو فضای خوبی را برای گذاشتن این اقلام غذایی در اختیارتان میباشد. برای بطری های نوشیدنی خود هم نگران نباشید. هم میتوانید از پاکت های روی درب استفاده کنید و هم از قفسه فلزی مخصوص بین طبقات. یخچال دوقلو دیپوینت مدل مکس به سیستم روشنایی داخلی از نوع LED نیز مجهز است.

 

قسمت فریزر یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس

فریزر اما در قسمت چپ قرار دارد. درب آن به سمت چپ باز میشود و فضای نسبتا خوبی را برای اقلام غذایی در اختیار شما میگذارد. فریزر دارای ۶ کشو به همراه یک طبقه است.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش

محصولات شرکت دیپوینت  دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار خوبی هستند. به صورت کلی یخچال فریزرها 30 ماه گارانتی دارند. موتور محصولات این شرکت که اینورتر هستند دارای 60 ماه ضمانت هستند.

 

آبسردکن اتومات مکس

در این مدل آبسرد به گونه ای طراحی شده است که به صورت خودکار از شیر متصل به آب شهری پر شود. فرآیند پر شدن مخزن آبسرد به صورت برقی و اتومات انجام می‌شود یعنی نیازی نیست که شما به فکر پر کردن هر روزه مخزن آبسردکن باشید و این کارایی زمانی خود را نشان می‌دهد که شما مهمان دارید و مصرف آب خنک شما افزایش پیدا می‌کند.

فیلتر تصفیه آب:

همانطور که گفته است این مدل یخچال مجهز به آبسرد کن و یخساز اتوماتیک است. ورودی آب این دو از یک فیلتر تصفیه آب می‌گذرد تا ابی سالم و با کیفیت درون یخساز و مخزن ابسردکن بریزد.

آنتی باکتریال و ضد بو:

بسیار مهم است که یخچال که می‌خریم محل مناسبی برای مواد غذایی ما باشد مدل مکس مجهز به نوار درب ضد باکتری و فیلتر داخل یخچال است که باکتری ها را نابود می‌کند. همین موضوع باعث می‌شود مواد غذایی زمان بیشتری سالم و تازه بمانند. همچنین دارای قابلیت ضد بو است یعنی بوی مواد غذایی با هم ادغام ‌‌نمی‌شود.

انجماد سریع و سرمایش سریع

امکان سرمایش و انجماد سریع قابلیتی است برای زمانی که شما مواد غذایی را درون یخچال یا فریزر می‌گذارید و میخواهید سریعتر خنک شود یا یخ بزند تا تازه تر بماند. در این حالت یخچال به بالاترین قدرت خود شروع به کار می‌کند. به شخصه خودم از این قابلیت زمان هایی که حجم زیادی از مواد غذایی مانند گوشت و مرغ تازه درون فریزر می‌گذاریم استفاده میکنم.

سیستم گردش هوای چندگانه

سیستم گردش هوای چندگانه باعث می‌شود بوی مواد غذایی با هم ادغام نشود همچنین هوای خنک به تمامی قسمت های یخچال برسد.

سیستم کاملا بدون برفک

تمام محصولات شرکت دیپوینت بدون برفک یا همان نوفراست هستند. در مدل مکس دوقلو، هم یخچال و هم فریزر هر دو کامل بدون برفک هستند.

 

سخن آخر

در مقاله پیش رو سعی کردیم شما را با ویژگی‌ها و خصوصیات یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس MAX آشنا کنیم. مشتریان عزیز اگر قصد خرید  یخچال دیپوینت مدل مکس را دارید از طریق سایت اعتماد کالا به صورت آنلاین نسبت به خرید آن اقدام کنید. پس از ثبت سفارش توسط شما، محصول موردنظرتان در کمترین بازه زمانی در محل قید شده در سفارش به شما در سلامت فیزیکی کامل تحویل داده می‌شود. قیمت یخچال دیپوینت مدل مکس در سایت فروشگاه اینترنتی بهار نسبت به سایر فروشگاه‌های آنلاین به صرفه و ارزان است.

 



:: برچسب‌ها: بررسی یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس , کیفیت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس , خرید یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس , فروش یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس , قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس , یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

معرفی ماشین لباسشویی دوو سری پریمو 8 کیلویی مدل DWK-PR880S

ماشین لباسشویی از لوازم ضروری در منزل محسوب می شود که تقریبا زندگی بدون این وسیله ی کاربردی سخت خواهد بود لباسشویی ها معمولا در مدل ها و برند های مختلفی تولید و عرضه می گردند که هر کدام از برنامه های شستشو مختلف برخودار هستند. برند دوو از برند های معتبر در زمینه تولید لوازم خانگی این بار محصولی با کیفیت به نام ماشین لباسشویی دوو سری پریمو 8 کیلویی مدل DWK-PR880S تولید کرده که از 14 برنامه شستشو بهره می برد. موتور ماشین لباسشویی از نوع دایرکت درایو بوده و دارای حداکثر دور خشک کن 1400 دور در دقیقه می باشد. تمسه در این نوع موتور حذف شده و موتور به طور مستقیم به دیگ شستشو متصل شده است موتور دایرکت درایو (Direct Drive) باعث لرزش و صدای کم و همچنین کاهش مصرف انرژی می شود. این محصول در رنگ های سفید و نقره ای عرضه می گردد.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 سیستم حباب ساز از برنامه های دیگر شستشو در ماشین لباسشویی 8 کیلویی دوو است این سیستم قابلیت ترکیب آب و مواد شوینده و تبدیل آن ها به میلیون ها حباب را دارد. حباب ها باعث تمیزی بیشتر و همچنین امکان شستشوی لباس‌ها در آب سرد می شود این کار در مصرف انرژی ماشین لباسشویی دوو سری پریمو 8 کیلویی مدل DWK-PR880S نیز صرف جویی می کند.همچنین رتبه مصرف انرژی ماشین لباسشویی دوو 8 کیلوگرم سری پریمو مدل DWK-PR880S در پایین ترین سطح و در رده انرژی 35%- +++A قرار گرفته است‌. ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-PR880S سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه‌ای دارد. و با توجه به 14 برنامه شستشو این مدل می‌تواند یک دستگاه کامل و مفید در خانه تبدیل شود.وجود برنامه‌های متنوع در ماشین لباسشویی به شما اجازه می‌دهد که برنامه شست‌وشو را متناسب با نوع و جنس لباس‌ها انتخاب کنید. ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-PR880S به قابلیت اضافه کردن لباس حین شستشو که یک قابلیت مهم است، مجهز شده است. در مجموع این ماشین‌لباسشویی را می‌توان یک گزینه با کیفیت و با ارزش خرید بالا دانست.

 

موتور Direct Drive دایرکت درایو چیست؟

موتور Direct Drive مستقیما به دیگ متصل شده و آن را حرکت داده، لرزش و صدای دستگاه را پایین آورده و عمر ماشین لباسشویی را بیشتر می کند.از سویی دیگر با حذف تسمه و تجهیزات جانبی، علاوه بر کاهش انرژی مصرفی، فضای داخلی ماشین لباسشویی بیشتر شده و در نتیجه می توان ظرفیت ماشین لباسشویی و دیگ آن را نیز افزایش داد.

ظرفیت شستشوی بالاتر این امکان را فراهم می کند تا در هر بار استفاده از ماشین لباسشویی، بتوانید حجم بیشتری از لباس را با اندازه های بزرگتر مانند ملحفه با صرف انرژی کمتر، بشویید.

لباسشویی دوو (Daewoo) سری پریمو، که موتورهای بدون تسمه یا همان دایرکت درایو ها هستند دارای مزایای مختلفی  می باشند، از جمله:

  • بهبود راندمان موتور با حذف تسمه
  • کاهش لرزش لباسشویی باتوجه به بالانس شدن وزن موتور
  • با توجه به قطر زیاد سیم پیچ و جریان مستقیم DC احتمال خرابی این موتورها بسیار کم است

 

 

ماشین لباسشویی دوو سری پریمو 8 کیلویی مدل DWK-PR880S

ماشین لباسشویی دوو سری پریمو 8 کیلویی مدل DWK-PR880S به سیستم ضد چروک مجهز شده که کار شستشو را به صورت ملایم انجام می دهد و همین امر مانع از چروک شدن بیش از حد لباس ها می گردد. شروع شستشو با تاخیر یکی دیگر از قابلیت های ماشین لباسشویی دوو به شمار می آید این برنامه به شما کمک می کند تا زمان شستشوی لباس ها را به تاخیر بیندازید و زمان شستشو را انتخاب کرده که این زمان از یک تا 24 ساعت قابل تنظیم است بنابراین می توانید با فعال کردن این برنامه به کار های عقب افتاده ی خود بپردازید. برای ماشین لباسشویی دوو سری پریمو 8 کیلویی مدل DWK-PR880S برنامه شستشوی اقتصادی در نظر گرفته شده که میزان مصرف آب را برای شستشو کاهش می دهد و از دمای پایین استفاده می کند. با استفاده از برنامه شستشوی سریع 22 دقیقه ای ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-PR880S می توانید در مدت زمان کوتاهی لباس های خود را شستشو دهید.ماشین لباسشویی دوو سری پریمو 8 کیلویی مدل DWK-PR880C دارای قابلیت ها و مشخصات منحصربفردی می باشد، وجود صفحه نمایش مشکی که علاوه بر جذابیت ظاهری کاربری دستگاه را آسان تر می کند ، وجود هیتر نسل جدید نیکل دیفیوژن ، وجود تکنولوژی I-Potector برای محافظت از موتور ، سیستم امکان ادامه شستشو در صورت قطعی برق ، صفحه نمایش 5/7 اینچی با عملکرد لمسی ، سیستم قدرتمند شستشو پاششی Clean jet shower ، محفظه شستشوی زمردی و همچنین آبکشی بهداشتی با آب گرم اشاره کرد.ماشین لباسشویی دوو سری پریمو 8 کیلویی مدل DWK-PR880C از استانداردهای ملی و بین المللی برخوردار بوده و کیفیت ساخت آن بسیار بالاست.

دیگ زمردی (Emerald Drum) چيست ؟ 

محفظه‌ي استوانه‌اي شكل (Drum) اين ماشين لباسشويي كامل‌ترين و پيشرفته ترين نوع اين محصول است و مهمترين ويژگي آن صرفه‌جويي در آب مصرفي است.اين دِرام داراي برآمدگی های بیضی شکل است و به همين‌خاطر Emerald Drum (درام زمردی) نام‌ گرفته است.

این برآمدگی شست و شویی همانند اثرانگشت را ایجاد نموده تا ضمن حفظ حفاظت از الیاف البسه در هنگام شستشو، کیفیت شستشوی را بالا می برد.طراحی منحصر به فرد دیگ شستشو (درام زمرد) در این محصول موجب افزایش سطح تماس البسه و مواد شوینده شده و علاوه بر افزایش کیفیت شستشو، از صدمه دیدن الیاف لباس ها جلوگیری می کند.

 

اسپری مستقیم آب و مواد شونده بر روی البسه (Clean jet shower)

اسپری مستقیم ترکیبی از آب و مواد شوینده توسط یک نازل قدرتمند موجب خواهد شد مواد شوینده به کلیه قسمت های محفظه شستشو رسیده و علاوه بر افزایش عملکرد شستشو موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش زمان شستشو خواهد شد.

 

عملکرد تکنولوژی نانو سیلور (Nano Silver) در لباسشویی چگونه است؟

ماشین لباسشویی دوو پریمو مدل DWK-PR880S هاي ساخته شده با استفاده از اين تكنولوژي، قادر به از بين بردن بيش از 650 نوع باكتري است.اين تکنولوژی در ماشين لباسشويي حدود 400 ميليارد يون نقره را هنگام شستشو آزاد نموده و به اين ترتيب خاصيت استريل كنندگي آن 99 درصد است.جالب است بدانيد اين خاصيت ضد باكتري تا 30 روز پس از شستشو در لباس باقي می ماند.

 

رتبه مصرف انرژی در لباسشویی به چه معناست؟

رتبه درج شده بر روی برچسب انرژی لباسشویی دوو یکی از مهترین مشخصات یک لباسشویی است، چرا که با مصرف روزانه این دستگاه مسئله میزان مصرف انرژی آن همواره برای خانواده ها مطرح می گردد.

 



:: برچسب‌ها: بررسی ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-PR880S , قیمت ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-PR880S , خرید ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-PR880S , فروش ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-PR880S , گارانتی ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-PR880S , ماشین لباسشویی دوو , لباسشویی 8 کیلویی دوو ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

یخچال فریزر 27 فوت الکترواستیل مدل ES27

 

یخچال فریزر کمبی الکترواستیل (ElectroSteel) مدل استار پلاس ES27ساخت کمپانی معتبر الکترواستیل می باشد. ظرافت در طراحی و زیبایی یخچال فریزر های الکترواستیل بر زیبایی فضای آشپزخانه شما می افزاید.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید .یخچال این مدل دارای چهار طبقه می باشد که قابلیت تنظیم ارتفاع دارد به طوری که فضای کافی برای چیدمان مواد غذایی طبق هر سلیقه ای ممکن خواهد بود. وجود دو کشو درون یخچال محفظه جداگانه ای را برای حفظ طراوت و تازگی میوه ها و سبزیجات فراهم آورده است. درب یخچال ES27 دارای سه طبقه می باشد که امکان چیدمان تخم مرغ، انواع بطری و شیشه با هر ارتفاعی را فراهم می سازد. فریزر این محصول با داشتن پنج کشو فضایی کافی برای تفکیک انواع گوشت، مرغ، ماهی، سبزیجات و بستنی را فراهم آورده است.

 این یخچال مجهز به آبسردکن می باشد که لذت نوشیدن انواع نوشیدنی های خنک را در ایام گرم سال برای شما عزیزان به ارمغان می آورد. سیستم انجماد سریع تعبیه شده در فریزر موجب انجماد سریع گوشت و سبزیجات شده و موجب حفظ ارزش غذایی آن ها می شود. از طرفی سیستم سرمایش سریع نیز موجب سرد شدن سریع مواد غذایی گرمی می شود که درون یخچال قرار می گیرد که این عمل مانع از بالا رفتن دمای فضای درون یخچال می شود.

از ویژگی های این یخچال فریزر الکترواستیل می توان به فیلتر بو گیر و ضد باکتری و لاستیک دور درب ضد باکتری اشاره کرد که مانع از رشد باکتری و بوی بد درون یخچال می شود و سلامتی شما عزیزان را تضمین می نماید.این یخچال فریزر مجهز به کنترل الکترونیکی با نمایشگر ال ای دی است که درجه دمای بخش های مختلف یخچال در صفحه نمایشگر آن نشان داده شده و توسط صفحه لمسی آن تنظیماتی همچون قفل کودک، سرمایش سریع، انجماد سریع و حالت تعطیلات قابل اعمال است.

یکی از ویژگی هایی که این محصول را از نمونه های مشابه متمایز می سازد سیستم هوای چند گانه می باشد به طوری که درون فضای یخچال دریچه های متعددی برای جریان یافتن هوا تعبیه شده است که موجب خنک شدن یکسان و با سرعت تمامی طبقات می شود. تمامی طبقات یخچال از شیشه ی مقاوم ساخته شده که تحمل وزن بسیار بالایی را دارا می باشد. این طبقات دارای لبه های پلاستیکی است که به گونه ای طراحی شده که از ریزش و نشت آب و دیگر مایعات جلوگیری نماید.

در یخچال فریزرهای الکترواستیل از کمپرسور SECOP ساخت اتریش  با تکنولوژی اینورتر استفاده شده است که قدرت انجماد سریع را حدود 20% بالا برده و صرفه جویی در مصرف انرژی، یکنواختی دما و تازگی را به همراه دارد. 

ویژگی های یخچال فریزر ES27 الکترواستیل

در قسمت یخچال این محصول 4 طبقه و 2 کشو کوچک در پایین آن برای نگهداری میوه جات و سبزیجات تعبیه شده است، علاوه بر این بر روی درب یخچال 3 طبقه برای نگهداری بطری نوشیدنی و مواد غذایی کوچک و همچنین مخزن آبسردکن قرار گرفته است.

روشنایی داخلی طبقات توسط LEDهای پر نور کاملا کم مصرف که هیچ گونه گرمایی از خود تولید نمی کنند تامین می شود، که در عین حال زیبایی خاصی را بین طبقات و محفظه ها به وجود آورده است.

 

موتور یخچال فریزر es27

موتور از اهمیت حیاتی برای خریدار برخوردار است چون گران ترین قطعه و مهمترین آن، موتور یا کمپرسور آن است. شرکت الکترواستیل برای راحت کردن مشتری و کاهش صدای موتور و عمر طولانی آن از موتورهای ACC ساخت ایتالیا استفاده می کند.

 

ویژگی های یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES27  سری استار

 

بارزترین مشخصه یخچال فریزر ۲۷ فوت استار الکترواستیل سیستم انجماد سریع می باشد. این سیستم که با استفاده از فناوری پیشرفته توسط برند الکترواستیل برنامه ریزی شده است، مواد غذایی را در کمترین زمان ممکن کاملا منجمد می سازد تا خاصیت و ارزش غذایی خود را از دست ندهند. همچنین این سیستم فوق العاده به طول زمان ماندگاری مواد غذایی کمک زیادی می کند. با استفاده از سیستم انجماد سریع این محصول هنگام مصرف مواد گوشتی و مواد غذایی طعم واقعی و حس تازگی را احساس می کنید.

یخچال فریزر استار مجهز به سیستم بدون برفک یا نوفراست می باشد که دردسر تمیز کردن یخچال را حذف کرده است. با استفاده از صفحه نمایش لمسی تعبیه شده بر روی یخچال می توانید با توجه به نیاز خود دمای داخل یخچال و فریزر را تنظیم نمایید. همچنین این محصول مجهز به سیستم جریان هوای چندگانه، فیلتر بوگیر و ضدباکتری و سیستم هشدار باز بودن درب یخچال می باشد.

یخچال فریزر نوفراست

اولین بار شرکت الکترواستیل یخچال فریزر کمبی را تولید کرد و همچنین به عنوان اولین شرکت لوازم خانگی در ایران، یخچال فریزر بدون برفک را تولید نمود. از ویژگی های بارز یخچال فریزر 27 فوت الکترواستیل این است که هم یخچال و هم فریزر بدون برفک است برخلاف سایر برندها که فقط فریزر بدون برفک است.

دستگیره آسان بازشو

دستگیره های آسان باز شود اولین بار توسط شرکت سامسونگ مورد استفاده قرار گرفت. این دستگیره های دارای یک زبانه کوچک هستند که به دستگیره کمک می کند تا درب یخچال به راحتی و بدون فشار دادن باز شود. بدین ترتیب این دستگیره ها برخلاف ظاهری که دارنند از مقاومت بالایی برخوردار می باشند.

طبقات شیشه ای مقاوم

درون یخچال فریزر 27 فوت الکترواستیل دارای 4 طبقه است که به وسیله طبقات شیشه ای مقاوم تقسیم بندی شده است. ارتفاع این طبقات قابل تنظیم است. شیشه بکار رفته در آن قابلیت تحمل وزن سنگین را دارد و در برابر تغییرات دمایی نیز مقاوم است.

نوار دور درب پلاستیکی قابل تعویض

نوار دور درب یخچال از نوع ضد باکتری بوده و به هیچ عنوان محلی برای رشد حشراتی نظیر سوسک نمی باشد. این نوار دور درب قابل تعویض و تمیز کردن است بدون اینکه خاصیت و چسبندگی خود را از دست بدهد.

برنامه تعطیلات

برنامه تعطیلات برنامه ای است که به واسطه آن موتور با حداکثر انرژی کار نمی کند چون زمانیکه شما در مسافرت هستید و درب یخچال کم باز می شود به همین جهت یخچال در استراحت به سر خواهد برد بدون اینکه مواد غذایی شما خراب شود.

صدای باز ماندن درب یخچال فریزر الکترواستیل

اگر درب یخچال یا فریزر باز بماند صدای هشدار به صدا در می آید. در این صورت شما باید درب را ببندید. اگر درب یخچال یا فریزر باز بماند موتور دائم کار کرده و امکان سوختن موتور دارد.

 



:: برچسب‌ها: بررسی یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES27 سری استار , قیمت یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES27 سری استار , خرید یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES27 سری استار , یخچال فریزر الکترواستیل , یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES27 سری استار , یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES27 , یخچال فریزر الکترواستیل سری استار ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 7 کیلویی مدل DWK-7202

شرکت دوو یکی از کمپانی های بزرگ تولیدی در کره جنوبی است که با فناوری تولید پیشرفته در گستره ی جهان و کشور های مختلف قدرت خود را به سایر برند های دنیا ثابت کرده است. ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 7 کیلویی مدل DWK-7202 از سری محصولات جدید شرکت دوو می باشد که به تازگی وارد بازار شده است. این مدل ماشین لباسشویی دارای 15 برنامه شست و شو و سیستم شست و شو تاخیری می باشد. در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید تا خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید

ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 7 کیلویی دارای طراحی بسیار هوشمندانه و زیبایی می باشد. درب محصول به صورت بزرگ طراحی شده که از نوع کاوردار است و قفل کششی نیز دارد بنابراین برای باز و بسته کردن درب لباسشویی کاربر به زحمت نمی افتد. زوایه باز شدن درب نیز 150 درجه تعیین شده است. ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7202 سری کاریزما (Charisma) با درب بزرگ، جدیدترین محصول با دیگ درام کلاستر (Cluster) میباشد.این محصول که به فناوری جدید بخار شوی (Steam Care) مجهز شده است، جز پرفروش ترین محصولات دوو در رده لباسشویی های دارای موتور تسمه ای است.

ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما از لحاظ بالانس شدن نیز از انعطاف عملکردی بالایی برخوردار است.

 

طراحی ظاهری ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7202

لباسشویی دوو سری کاریزما دارای بدنه اکوبادی (Eco Body) جهت کاهش به همراه پنل مکانیکی LED است.بدنه اختصاصی Eco Body در لباسشویی های دوو دارای سیستم ضد لرزش لباسشویی با طراحی ویژه دیواره های جانبی است.این مورد موجب ثبات بیشتر دستگاه و همچنین عملکرد بی صدای لباسشویی حین کار می گردد.

 

 

عمکلرد عالی و قابلیت های مهم در ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما

یکی از ویژگی های مهم ماشین لباسشویی دوو، موتور تسمه ای آن است که از مزیت های مهم آن می توان به سیستم قوی با قابلیت بالا و همچنین طول عمر طولانی اشاره کرد. این محصول در زمان بالانس شدن از بالاترین سطح عملکرد برخوردار بوده و دارای بر چسب انرژی (Energy label) +++A است که تا حد زیادی مصرف انرژی را کاهش می دهد. فناوری بخار شو از دیگر قابلیت های ماشین لباسشویی می باشد این فناوری باعث نرم شدن البسه در زمان شستشو می شود. برنامه شستشوی Quick Super یکی از 15 برنامه ی ماشین لباسشویی است با استفاده از این برنامه می توانید لباس ها را در مدت زمان کوتاه 19 دقیقه بشویید. یکی دیگر از قابلیت های مهم ماشین لباسشویی 7 کیلویی دوو سری کاریزما، درام کلاستر (Cluster) نسل جدید است. در زمان شستشو اصطکاک زیادی بین بافت های البسه و بدنه دیگ ایجاد می شود و همین امر سبب می شود تا ساییدگی الیاف لباس بیشتر شده و به آن ها آسیب میزند اما دیگ های زمردی ماشین لباسشویی با آج های ریزی که در بدنه داخلی دارد از آسیب دیدن لباس ها در زمان شستشو جلوگیری می کند. وجود سیستم نانو سیلور شستشوی با کیفیت تری را برای شما فراهم کرده است، همچنین سیستم خودکار تشخیص خطا در این محصول جزو مشخصه های مهم می باشد. از قابلیت های کاربردی ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 7 کیلویی مدل DWK-7202 می توان به شروع شستشو با تاخیر، سیستم شستشو با بخار، سیستم ایمنی قفل کودک، ولوم مرغوب انتخاب برنامه های شستشو، سیستم شستشوی سریع، قابلیت آبکشی اضافه، سیستم شستشوی قدرتمند، قابلیت شستشوی دستی و همچنین آبکشی و خشک کن قدرتمند اشاره کرد.

 

موتور تسمه ای چیست؟

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7202 نیز دارای موتور تسمه ای است.مزیت مهم این سیستم ساده موتور محصول با قابلیت تعویض و تعمیر آسان و ارزان است.این لباسشویی ها در هنگام بالانس شدن از بالاترین سطح عملکرد برخوردار هستند.

 

فن آوری شستشوی نانو سیلور Nano Silver

ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 7 کیلویی مدل DWK-7202 دارای سیستم پیشرفته نانو سیلور می باشد. تکنولوژی نانوسیلور مبتنی بر خواص یون های نقره در ابعاد 0.1 تا 100 نانومتر است. زمانیکه ماده ای به کوچکی تجزیه می شود خواص جدید را ایجاد کرده، و قابلیت ترکیب شوندگی بالای آن منجر به نفوذ مستقیم آن به درون باکتری ها شده باعث از بین رفتن باکتری و در نتیجه ایجاد پاکیزگی می شود. این سیستم می تواند برای ضدعفونی نمودن و استریل نمودن پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرد.از مزایای استقاده از این سیستم بین بردن بوهای نامطبوع، صرفه جویی در هزینه برق و ایجاد منظقه عاری از باکتری است. این سیستم جزو یکی از استانداردهای یک لباسشویی حرفه ای می باشد. مصرف کنندگان عزیز اگر لباس نوزاد یا فرد بیمار را به وفور در ماشین لباسشویی خود می شویید ، پیشنهاد می شود در زمان خرید ماشین لباسشویی حتما از برندهایی که دارای این تکنولوژی هستند استفاده نمایید. از مزایای این سیستم موجود در ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 7 کیلویی مدل DWK-7202 به طور کلی می توان به از بین بردن بوهای نامطبوع، استریل کردن البسه، شستشوی البسه در محیط از باکتری، صرفه جویی در مصرف برق، عمر مفید عملکرد 10 سال، اشاره کرد.

 

 

فناوری بخار شوی (Steam Care) در لباسشویی های دوو چگونه عمل می کند؟

برای درک این موضوع باید بدانیم لباسشویی دوو هنگام شستشو، سیکل فرآیند را در چند مرحله تقسیم بندی می کند.

زمانی که در مرحله‌ی شستشوی اولیه آب وارد دیگ می‌شود، آب و بخار به همراه هم لباس‌ها را کاملاً خیس می‌کنند.

بخار هنگام شروع شستشو دمای آب را افزایش می‌دهد.افزایش دمای آب باعث حل شدن ماده‌ی شستشو می‌شود و امکان پخش شدن عمیق آن در لباس‌ها و پارچه را فراهم می‌کند.وقتی سیکل شستشو به اتمام رسید بخار بیشتری به دیگ آزاد می‌شود و دما را به حدی افزایش می‌دهد که باعث ضدعفونی شدن لباس‌ها می‌شود، سپس پارچه را نرم می‌کند و چروک‌های عمیقی را که طی سیکل شستشو ایجادشده است، برطرف می‌کند.مهمترین مزیت یک سیستم بخارشوی صاف و

ماشین لباسشویی‌های بخارشو نسبت به ماشین لباسشویی های دیگر با استفاده از بخار به ذرات چربی و کثیفی ها نفوذ کرده و با متلاشی کردن پیوند مولکولی آنها کمک می‌کند تا با کمترین مقدار مواد شوینده، تمیزترین حالت ممکن را برای لباس ها شاهد باشید و در عین حال این فناوری صدمه‌ای به لباس نمی زند.فناوری بخار ضمن کاستن از زمان شستشو باعث بهبود عملکرد و کم شدن مقدار قابل توجهی از مصرف انرژی می‌شود.همچنین این لباسشویی‌ها البسه را با قدرت بیشتری می شویند و با ظاهری صیقلی و فوق مدرن، شستشو را به ‌روز می‌کنند.

 

 

درام نسل جدید لباسشویی دوو جهت جلوگیری از صدمه دیدگی البسه (Emerald Drum)

طراحی منحصر به فرد دیگ شستشو (درام زمرد) در این محصول موجب افزایش سطح تماس البسه و مواد شوینده شده و علاوه بر افزایش کیفیت شستشو، از صدمه دیدن الیاف لباس ها جلوگیری می کند.

 



:: برچسب‌ها: بررسی ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-720 , کیفیت ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-720 , مشخصات ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-720 , قیمت ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-720 , خرید ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-720 , فروش ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-720 , گارانتی ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-720 , ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-720 , ماشین لباسشویی دوو , لباسشویی7 کیلویی دوو ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40807

لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40807 سری جدید محصولات برند ایرانی پاکشوما است. این محصول کد جدید شرکت است. کد قبلی این محصول TFB-86407 بوده که با همان مشخصات و طراحی ظاهری به بازار عرضه شده است. یک موتور اینورتر از نوع BLDC است که میزان صدا و لرزش را به صفر رسانیده است. شرکت پاکشوما با بهره گیری از فناوری های جدید توانسته است رتبه مصرف انرژی این محصول را به ++A برساند که بسیار اقتصادی و در عین حال قدرتمند عمل می‌کند. لباسشویی با دیگ ۸ کیلویی، دور موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه و رنگ بندی سفید و سیلور به بازار عرضه شده است. شما می توانید برای اطلاع از قیمت لباسشویی پاکشوما ۸ کیلویی با بخش فروش اعتماد کالا تماس بگیرید و از کارشناسان ما تمامی اطلاعات مربوط به این محصول را دریافت نمایید.

 

آیا لباسشویی اتومات پاکشوما  مدل WT 40807 BWF KG8 دارای قابلیت خشک کنی نیز هست؟

بله، ماشین لباسشویی اتوماتیک BWF 40807 WT از پاکشوما، دارای قابلیت خشک‌کن هوایی نیز است.

با استفاده از این قابلیت، می‌توانید پس از شستشوی لباس‌ها، آنها را خشک کنید و نیازی به استفاده از دستگاه خشک کن جداگانه نیست.برای استفاده از قابلیت خشک‌کن هوایی در ماشین لباسشویی BWF 40807 WT پاکشوما 8 کیلویی، پس از اتمام برنامه شستشو، باید برنامه خشک‌کن را انتخاب کنید.در این برنامه، هوای گرم و خشک به کمک فن خشک‌کن، از داخل مخزن لباسشویی جذب و در معرض لباس‌های موجود در مخزنقرار می‌گیرد تا رطوبت لباس‌ها را به سرعت جذب کند و آنها را خشک کند.همچنین، استفاده از خشک‌کن هوایی، موجب خشک شدن سریع‌تر لباس‌ها و جلوگیری از رطوبت ماندن آنها می‌شود که به ازدیاد عمر مفید لباس‌ها کمک می‌کند.

 

لباسشویی اتومات 8 کیلویی پاکشوما  مدل WT 40807 BWF چه رنگ هایی دارد؟

ماشین لباسشویی اتوماتیک BWF 40807 WT از پاکشوما، در دو رنگ سفید و نقره ای در بازار عرضه می‌شود.

رنگ سفید ماشین لباسشویی 8 کیلویی BWF 40807 WT، طراحی ساده و کلاسیکی دارد و باعث می‌شود در هر دکوراسیون داخلی قابل استفاده باشد.

در حالی که رنگ نقره ای، طراحی مدرن و شیکی دارد و به‌خوبی با دکوراسیون‌های مدرن و خاص هماهنگ می‌شود.

در هر صورت، با توجه به اینکه هر دو رنگ ماشین لباسشویی BWF 40807 WT با ظرفیت 8 کیلوگرم شرکت پاکشوما، با کیفیت و با داشتن ویژگی‌ها و عملکرد مشابه در بازار عرضه می‌شوند، انتخاب رنگ مناسب، به عوامل دیگری مانند سلیقه شخصی، دکوراسیون داخلی و نیازهای شما بستگی دارد.

به هر حال، هر دو رنگ سفید و نقره ای، در ماشین لباسشویی اتوماتیک BWF 40807 WT از پاکشوما، با کیفیت ساخت و عملکرد بالا، به یکی از گزینه‌های مناسب برای خریدارانی که به دنبال یک ماشین لباسشویی با کیفیت هستند، تبدیل شده‌اند.

 

ویژگی های لباسشویی BWF-40807

ویژگی اصلی این محصول خوش ساخت ایرانی، موتور BLDC است که سرعت چرخشی برابر با ۱۴۰۰ دور در دقیقه دارد. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40807WT دارای پنل تنظیمات تمام لمسی می باشد. طراحی پنل این محصول همانطور که در تصاویر میبینید به صورت مشکی با درب پودر همرنگ بدنه است. این مدل از لباسشویی پاکشوما مجهز به ورودی مستقل آب سرد و گرم جهت صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد. وجود سیستم کنترل کف خودکار، قابلیت آبکشی اضافه و امکان حذف و اضافه کردن لباس حین شستشو از ویژگی های برجسته این ماشین لباسشویی ۸ کیلویی می باشد.

پنل تمام لمسی

توسط پنل لمسی تعبیه شده در لباسشویی BWF-40807 پاکشوما می توانید تنظیمات ویژه ای از جمله دمای آب، سرعت دور خشک کن، شستشو با تاخیر، آبکشی اضافه، اتوکشی آسان و … را انجام دهید.

برنامه های شستشو لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40807

۱۶ برنامه شستشوی اصلی و چند برنامه کمکی در لباسشویی ۴۰۸۰۷ به شما کمک میکند که برای هر نوع الیافی یک برنامه مجزا داشته باشید. این امر به بالابردن کیفیت شستشو و عدم آسیب رساندن به الیاف پارچه کمک بزرگی می کند.

  • Cotton Eco شستشوی مخصوص الیاف های پنبه ای و نخی به صورت اقتصادی
  • Automatic : شستشوی اتوماتیک انواع البسه با امکان تشخیص میزان کثیفی، حجم و نوع جنس و البسه انتخاب بهترین روش شستشو
  • Sport Wear : شستشوی اختصاصی لباس های ورزشی و یا هر البسه ای که با الیاف مصنوعی ساخته شده
  • JEANS : برنامه شستشوی لباس هایی که الیاف جین دارند
  • DELICATE : برنامه شستشوی انواع لباس های حساس مثل حریر
  • WOOL : برنامه شستشوی لباس های پشمی
  • DUVET : برنامه مخصوص شستشوی پتو ، ملحفه و روتختی ها
  • BABY CARE : برنامه شستشوی البسه نوزاد و افراد دارای آلرژی خاص
  • COTTON : برنامه شستشوی لباس های پنبه ای و یا نخی
  • QUICK 15’ : برنامه شستشوی سریع تنها در ۱۵ دقیقه با آب نسبتا سرد
  • DAILY 45’ : شستشوی سریع البسه روزانه با زمان ۴۵ دقیقه ای و حداقل دمای آب
  • MIX : برنامه شستشوی مخصوص البسه درهم
  • COLOR : برنامه شستشوی لباس های رنگی
  • برنامه RINSE & SPIN : آبکشی با آب سرد و خشک کن
  • برنامه SPIN : خشک کردن و آبگیری البسه
  • DRUM CLEAN : شستشو و ضد عفونی درام لباسشویی
  • قابلیت تاخیر در زمان شروع (DELAY)

با قابلیت تاخیر در زمان شروع می توانید شروع شستشوی البسه خود را برای ۱ تا ۲۴ ساعت بعد تنظیم نمایید. در این صورت حتی در زمان هایی که در منزل نیستید، دستگاه شروع به کار کرده و شستشو را انجام می دهد.

قابلیت اضافه و حذف کردن لباس حین شستشو (ADD GARMENT)

 این قابلیت به شما این امکان را می دهد که بتوانید لباس های جا مانده از شستشو را در حین شستشو به دستگاه اضافه کنید.

 

سایر ویژگی ها

لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40807 مجهز به سیستم کنترل کف خودکار می باشد. همچنین این دستگاه امکان آبکشی اضافی البسه EXTRA RINSE را نیز فراهم نموده است. سایر ویژگی ها عبارتند از:

مجهز به قابلیت تاخیر در زمان شروع شستشو (1 تا 24ساعت)

تنظیم دمای آب TEMP (20درجه تا 90 درجه سانتیگراد)

امکان تنظیم دور خشک کن SPIN (600 تا 1400دور بر دقیقه)

دسترسی به اضافه یا کم کردن البسه در هر مرحله از شستشو ADD GARMENT(RELOAD)

 

 

نتیجه‌گیری

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF ۴۰۸۰۷ در سال ۱۴۰۱ وارد بازار شد این ماشین لباسشویی بخاطره طراحی زیبا و داشتن موتور BLDC مناسب برای خانواده‌های پر جعمیت و میان رده می‌باشد.

 



:: برچسب‌ها: بررسی لباسشویی پاکشوما مدل 40807 , کیفیت لباسشویی پاکشوما مدل 40807 , مشخصات لباسشویی پاکشوما مدل 40807 , قیمت لباسشویی پاکشوما مدل 40807 , خرید لباسشویی پاکشوما مدل 40807 , فروش لباسشویی پاکشوما مدل 40807 , لباسشویی پاکشوما ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

معرفی برند اسنوا

برند اسنوا یک برند ایرانی بوده که با وجود قدمت نه چندان زیادش در زمینه تولید لوازم خانگی، توانسته است خود را به همه ثابت کند و حتی محصولاتش را به بعضی کشورهای همسایه صادر نماید. برند اسنوا بر پایه افراد متخصص و کارشناسان خبره استوار است و امروزه به حدی پیشرفت داشته است و در حال پیمودن سریع پله های ترقی است که بعضی آن را، بهترین تولید کننده ایرانی معرفی می کنند. تلویزیون دریچه‌ای به دنیای جادویی تصویر است فیلم‌ها و سریال‌ها توی قاب تلویزیون جون می‌گیرند و رویاها را می‌سازند. با گشت‌ وگذار توی سرزمین تماشایی اسنوا، تلویزیون دلخواهت را انتخاب کن.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید تا خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا 55 اینچ مدل SSD-55SA630 U

تلویزیون ال ای دی 55 اینچ اسنوا از تلویزیون های هوشمند 4k از برند اسنوا است. کیفیت تصویر 4k امروزه در اکثر نمایشگر ها با رزولوشن 3840*2160 تولید می شود که تاثیر به سزایی در واضح بودن تصاویر دارد.همان طور که در تلویزیون ها کیفیت تصاویر از اهمیت بالایی برخوردار هستند، کیفیت و رسایی صدا نیز به همان اندازه مهم می باشد در تلویزیون اسنوا از بلند گو های حرفه ای که صدا را قدرتمند و شفاف پخش می کنند استفاده شده که توان خروجی صدا در آن 30 وات است. ساختار پنل تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا 55 اینچ مدل SSD-55SA630U از نوع IPS طراحی شده که باعث افزایش کیفیت رنگ تصویر و زاویه دید گسترده تر با سرعت و ثبات پاسخگویی نمایشگر می شود. 

برای این تلویزیون سه درگاه HDMI هم در نظر گرفته شده که بسیار کاربردی است. سیستم صوتی تلویزیون دو کاناله است و توان خروجی کلی آن برابر با 30 وات است. گیرنده دیجیتال داخلی، شما را از خرید یک دستگاه جداگانه معاف می‌سازد و می‌توانید از شبکه‌های دیجیتالی صداوسیما به‌راحتی استفاده کنید.

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا 55 اینچ  SSD-55SA630 U مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه 9 است. این تلویزیون دارای ماشین زمان یا همان Time shift است که امکان ذخیره سازی برنامه های مورد نظر بر روی حافظه داخلی تلویزیون ، فلش و یا هارد دیسک امکان پذیر است. از دیگر قابلیت های تلویزیون 55 اینچ اسنوا ضبط تصاویر در حافظه خارجی یا همان PVR است. این تلویزیون مجهز به راهنمای الکترونیکی برنامه ها یا EPG است که به عنوان راهنما به کار می رود.

 

تکنولوژی های کاربردی در تلویزیون هوشمند اسنوا

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا 55 اینچ SSD-55SA630U مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه 9 است. سیستم عامل اندروید این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا برنامه ها و یا اپلیکیشن های ممکن را بر روی تلویزیون نصب و اجرا کنند. فناوری HDR10 تعبیه شده در تلویزیون این امکان را فراهم می کند تا صحنه ها را با رنگ اصلی شان تماشا کنید. این تلویزیون به ماشین زمان یا همان Time shift مجهز است که امکان ذخیره سازی برنامه های مورد نظر بر روی حافظه داخلی تلویزیون ، فلش و یا هارد دیسک را برای شما فراهم می کند. برای تلویزیون 55 اینچ اسنوا تله تکست در نظر گرفته شده که به نوعی یک سرویس پخش سیگنال دیجیتال به حساب می آید.

 

ویژگی های تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA630

تلویزیون اسنوا قابلیت پشتیبانی از شبکه های HD صدا و سیما و تلتکست را دارد. ویژگی هایی از جمله اتصال به شبکه بیسیم و اینترنت، صدای DOLBY و ارتباط بدون سیم Screen Mirroring برای محصول در نظر گرفته شده است که کارایی و عملکرد آن را بالا می برد. 

امکان Mirror کردن در تلویزیون هوشمند اسنوا

امکان Mirror کردن گوشی های ios بر روی تلویزیون همچنین برای گوشی‌های اندروید به کمک دستیار هوشمند جی پلاس Eshare، از قابلیت های مهم ال ای دی اسنوا SSD-55SA630U میباشد. یکی از قابلیت ‌های جذاب اضافه ‌شده به تلویزیون در ال ای دی اسنوا SSD-55SA630U برنامه E-Share هست که امکانات فراوانی ازجمله Mirror کردن گوشی‌ ها با سیستم‌ عامل مختلف از جمله اندروید و iOS بر روی تلویزیون را در اختیار شما قرار می‌دهد که به کمک آن می‌توانید به مشاهده و اجرای برنامه ‌های گوشی هوشمند خود بر روی صفحه تلویزیون و یا وبگردی با کیبورد گوشی را به شما می‌دهد.

راهنمای الکترونیکی برنامه ها یا EPG تلویزیون

ال ای دی اسنوا SSD-55SA630U مجهز به راهنمای الکترونیکی برنامه ها یا EPG است که به عنوان راهنما به کار می رود. با استفاده از این برنامه میتوان از زمان پخش برنامه های مختلف اطلاع پیدا کرد.

فناوری ماشین زمان (Time Shift)

LED اسنوا  SSD-55SA630U دارای فناوری Time Shift میباشد. کاری که این فناوری انجام می‌دهد ضبط تصاویر تلویزیونی به صورت خودکار و به صرفه است که هر زمان که اراده کنید بتوانید به عقب باز گردید و دوباره بخشی از فیلم یا فوتبال را مشاهده کنید. به این صورت که با ذخیره‌ کردن برنامه‌ درحال‌ پخش، می‌توانید به لحظات قبلی بازگردید و هر زمانی که خواسته باشید می‌توانید به بخش‌های دیگر پرش کنید و از برنامه اصلی و مورد علاقه تان لذت ببرید.

 

درگاه های تلویزیون ۵۵ اینچ SA630U

  تلویزیون SSD-55SA630UL دارای ۲ درگاه USB و همچنین ۳ درگاه HDMI می‌باشد که برای اتصال انواع کنسول‌های بازی و دستگاه‌های پخش‌کننده صوتی و تصویری مورد استفاده قرار می گیرد. برای ال ای دی ۵۵ اینچ اسنوا کابل MHL در نظر گرفته شده که به وسیله ی این کابل می‌توان ویدیو ‌ها و تصاویر تلفن ‌های هوشمند را بر روی صفحه نمایش تلویزیون نمایش داد.  ورودی آنتن، خروجی صدای دیجیتال Coaxial-Optical و همچنین خروجی هدفون از دیگر پورت های این تلویزیون ۵۵ اینچ اسنوا می باشد.

 سیستم صوتی

 این تلویزیون دارای دو بلندگوی ۱۵ واتی است که در پایین قاب قرار گرفته ‌اند. خروجی صدا توسط این تلویزیون دارای توان ۳۰ وات است و بسیار شفاف و بدون کمترین نویز و لرزش است. دالبی دیجیتال نیز قابلیتی دیگر است که با تولید صدای چندکاناله فضاسازی بی‌نظیری را شکل داده و کیفیتی چند برابر بهتر را ارائه خواهد داد.

 

دیگر ویژگی های تلویزیون هوشمند اسنوا

  • دارای پردازنده 4 هسته ای
  • دارای صدای DOLBY
  • قابلیت اتصال به شبکه بیسیم و اینترنت
  • حافظه داخلی 8 گیگابایت
  • رزولوشن 8.3 میلیون پیکسل
  • ساختار پنل IPS در ال ای دی 55 اینچی اسنوا
  • زاویه دید 178 درجه ای
  • دارای نسبت تصویر 16:9
  • مجهز به تکنولوژی صفحه SMART UHD

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA630 , قیمت ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA630 , خرید ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA630 , فروش ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA6300گارانتی ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA630 , ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA630 , ال ای دی هوشمند اسنوا , ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA630 ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

آشنایی با برند تولید کننده ظرفشویی دوو

دوو یکی از مطرح ترین و بزرگنرین برند های جهانی است که در عرصه لوازم خانگی حرف های زیادی برای گفتن دارد، برند دوو با تولید گسترده محصولات با کیفیت توانسته در ایران هم مشتریان خود را راضی نگه دارد و بخش زیادی از فروش بازار را در دست خود بگیرد.این برند با 20 شرکت زیر مجموعه در کشور کره جنوبی تاسی شده و با رقبای بزرگی مانند سامسونگ و دوو دست و پنجه نرم می کند.این برند را می توان از برند های قدیی موجود در ایران دانست که از سابقه بسیار درخشانی برخوردار هستند و توانسته اند تا رضایت مشتریان را کسب کنند.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید تا خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.

 

ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3461

اگر شستن ظرف ها برای شما به یک کار کسل کننده تبدیل شده و یا زمان لازم برای شستن ظرف های خود را ندارید می توانید از ماشین ظرفشویی استفاده کنید. با ماشین ظرفشویی به راحتی در وقت و هزینه شما صرفه جویی می شود. در زمان خرید این وسیله ی کاربردی حتما به ظرفیت و تعداد اعضای خانواده ی خود توجه نمایید. ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3461 برای خانواده هایی که جمعیت بالایی دارند گزینه ی مناسبی می باشد. مخزن شستشوی دستگاه از جنس استیل ساخته شده که پنل آن دارای صفحه نمایش LED  است در واقع صفحه نمایش LED برای نمایش زمان و تنظیمات کاربرد دارد. ماشین ظرفشویی دوو مجهز به سه طبقه ی مجزا است که شامل دو سبد برای ظروف و یک سبد قابل انعطاف برای قاشق و چنگال می شود سبد بالایی دستگاه قابلیت تنظیم ارتفاع به صورتی دستی دارد که این کار با جابه جایی سبد انجام می شود. در ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-3461  شستشو با نصف ظرفیت شستشو را در سبد بالا و یا سبد پایین متمرکز می کند که این کار باعث صرفه جویی در آب و برق می شود. اگر ظرف های بسیار کثیفی دارید می توانید از برنامه Extra cleaning تعبیه شده در ماشین ظرفشویی استفاده کنید. سیستم عیب یاب هوشمند از دیگر مشخصه های ماشین ظرفشویی 14 نفره دوو به شمار می آید کاربر با این برنامه می تواند مشکل دستگاه خود را پیدا کرده و برای حل مشکل به تکنسین مربوطه اطلاع دهد. سیستم خشک کن اضافی، نیم طبقه فنجان در سبد دوم، جا پودری کتابی، سه بازوی آبپاش و قابلیت تغییر در جا نمایی داخلی سبد پایین از امکانات دیگر ماشین ظرفشویی هستند. 

 

 

ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3461 یکی از محصولات خوش ساخت و پرفروش شرکت دوو (Daewoo) می باشد.امروزه به علت کمبود وقت و مدرن شدن سبک زندگی داشتن ماشین ظرفشویی اهمیت ویژه ای دارد.ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3461 با گنجایش شستشوی بالایی که دارد می تواند به راحتی پاسخگوی ظروف خانواده های پر جمعیت باشد.ماشین ظرفشویی دوو سری Star مدل DDW-3461 دارای 3 طبقه مجزا برای چیدن مرتب ظروف می باشد.

ماشین ظرف شویی دوو مدل3461 علاوه بر بالابردن کیفیت شستشو، از مصرف انرژی ++A بهره می برد که نشان بر مصرف انرژی پایین دارد.داشتن یک ماشین ظرفشویی مبله  علاوه بر صرفه جویی در وقت، کمک شایان در مهمانی ها و بعد مهمونی ها می کند تا میزبان زحمت شستن ظرف ها رو نکشد.با استفاده از ویژگی شستشو تاخیر می توان ظروف در زمان هایی که مصرف انرژی پایین تر هست یا زمانی هایی که در منزل نیستید بشویید.

 

مشخصات فنی ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره 

با استفاده از برنامه شستشوی تاخیری در محصول می توانید زمان شستن ظروف را از 1 تا 24 ساعت به تاخیر بیندازید. شستشو با نصف ظرفیت در ماشین ظرفشویی دوو شستشو را در سبد بالا و یا سبد پایین متمرکز می کند که این کار باعث صرفه جویی در آب و برق می شود. اگر ظرف های بسیار کثیفی دارید می توانید از برنامه Extra cleaning تعبیه شده در ماشین ظرفشویی استفاده کنید. سیستم عیب یاب هوشمند از دیگر مشخصه های ماشین ظرفشویی دوو مدل 3461  به شمار می آید کاربر با این برنامه می تواند مشکل دستگاه خود را پیدا کرده و برای حل مشکل به تکنسین مربوطه اطلاع دهد. سیستم خشک کن اضافی، نیم طبقه فنجان در سبد دوم، جا پودری کتابی، سه بازوی آبپاش و قابلیت تغییر در جا نمایی داخلی سبد پایین از امکانات دیگر ماشین ظرفشویی هستند. ابعاد ماشین ظرفشویی دوو مدل ۳۴۶۱ شامل عرض ۵۹۸ و عمق حدودی ۶۱۰ میلی متر بوده و ارتفاع آن نیز ۸۴۵ میلی متر می باشد. وزن این دستگاه بدون بسته بندی ۴۸ کیلو گرم و با بسته بندی حدود ۵۲ کیلوگرم اعلام شده است. این ظرفشویی در هر بار شستشو به ۱۱ لیتر آب احتیاج خواهد داشت. طراحی ظرفشویی دوو ۳۴۶۱ به گونه ‌ای است که قابلیت شستن ظروف شیشه ای و حساس را نیز دارد.

اگر ظرف های بسیار کثیفی دارید می توانید از برنامه Extra cleaning تعبیه شده در ماشین ظرفشویی استفاده کنید. سیستم عیب یاب هوشمند از دیگر مشخصه های ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره دوو به شمار می آید کاربر با این برنامه می تواند مشکل دستگاه خود را پیدا کرده و برای حل مشکل به تکنسین مربوطه اطلاع دهد.

 

برخی از ویژگی ها این ماشین ظرفشویی دوو

دارای صفحه نمایش LED جهت نمایش زمان و تنظیمات
دارای سه طبقه شستشو
دارای سه بازوی آبپاش
قابلیت تنظیم ارتفاع سبد بالایی بصورت دستی و با جابجایی سبد
سیستم هوشمند عیب یاب
مخزن شستشوی تمام استیل
جاپودری کتابی
قابلیت تغییر در جانمایی داخلی سبد پایین
دارای دو نیم طبقه فنجان در سبد دوم
قابلیت انعطاف سبد سوم (سبد قاشق و چنگال) جهت چیدمان بهینه

 

شست و شوی عالی با 6 برنامه شست و شو

Intensive : شست و شوی با قدرت مخصوص ظروف کثیف، چرب یا غذاهای خشک شده

Normal :  شست و شوی روزمره، مخصوص ظروفی که مقدار کثیفی نرمالی دارند.

Eco : شست و شوی ظرف با حداقل استفاده از آب

Glass : برنامه شست و شو مخصوص ظروف شیشه ای، چینی، پیرکس و مانند این ها که باید با درجه حرارت پایین تری شسته شوند

90 Min : شست و شوی ظروف با سرعت بالا با مقدار کثیفی کمتر

Rapid : برنامه شست و شو مخصوص زمانی که عجله دارید، بدون خشک کردن ظروف

 

مزایا ماشین ظرفشویی دوو از نظر مصرف کنندگان این محصول:

  • عمر مفید نسبتا طولانی.
  • کیفیت عمومی بالا.
  • صدا و لرزش کم.
  • برنامه های شست و شوی متعدد.
  • بروز کم مشکلات.
  • گارانتی قابل قبول.
  • قطعات ماشین ظرفشویی اورجینال است.

 

 



:: برچسب‌ها: بّررسی ماشین ظرفشویی دوو مدل 3461 , کیفیت ماشین ظرفشویی دوو مدل 3461 , مشخصات ماشین ظرفشویی دوو مدل 34610قیمت ماشین ظرفشویی دوو مدل 3461 , خرید , ماشین ظرفشویی دوو , ماشین ظرفشویی 14 نفره دوو , ماشین ظرفشویی دوو مدل 3461 , گارانتی ماشین ظرفشویی دوو مدل 3461 ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4663W

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4663S یکی از محصولات با کیفیت و عملکرد بالا این شرکت است. این ماشین با طراحی زیبا و کارآیی عالی، توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. با کیفیت بودن جزء ویژگی‌های اصلی این محصول محسوب می‌شود. همچنین وجود 6 برنامه شستشو و تنظیم درجه دمای خاص، امکان شستشوی انواع ظروف را فراهم می‌کند. ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4663S در ظرفیت 14 نفره (168 پارچه) و در رنگ استیل می باشد.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

این ماشین ظرفشویی دارای 3 طبقه بوده که طبقه اول مختص ظروف بزرگ و قابلمه ها ، طبقه دوم آن مختص بشقاب و لیوان و طبقه سوم آن به جای قاشق و چنگال اختصاص پیدا کرده است. البته باید این نکته را باید گفت که طبقه دوم این ماشین ظرفشویی قابل تنظیم ارتفاع می باشد که از طریق دو ضامنی ک تعبیه شده است این امکان را فراهم می سازد تا اگر ظروف بزرگ را می خواهید در طبقه اول قرار دهید با کمبود فضا روبرو نشوید. ظرفشویی‌ جی پلاس مدل 4663 که در ابعاد 845*610*598 میلی متر و با ظرفیت‌ 15 لیتر در بازار عرضه شده، به نیازهای مختلف خانواده‌ها پاسخ می‌دهد. با وجود اینکه ظرفشویی 12نفره برای اغلب خانواده‌ها کافی هست، اما برای خانواده‌های بزرگ و برگزاری جشن ها و اجتماعات می توان از ظرفشویی 15 نفره استفاده کرد. 

این ظرفشویی‌ جی پلاس با ظرفیت بالای 15 نفر و 6 برنامه شستشو به شما کمک می‌کند در کمترین زمان ممکن، ظروف خانه خود را با کیفیت عالی، پاک و براق، شسته و خشک کنید. این ظرفشویی جی پلاس با سیستم عملکرد عالی، صرفه‌جویی در مصرف آب و برق و بالاترین راندمان در شستشو است.  

ماشین ظرفشویی دوو مدل GDW-N4663S دارای 6 برنامه شستشو بوده که از جمله برنامه های کاربردی آن می توان به برنامه شستشوی سریع آن اشاره کرد که از طریق برنامه Rapid انجام می شود اشاره کرد.

از دیگر برنامه مفید این ماشین ظرفشویی برنامه Eco است که به برنامه شستشوی اقتصادی معروف است که به میزان کمتر آب و برق مصرف کرده و در هزینه ها صرفه جویی می شود.

 

 

ویژگی و کارایی

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، صدای کم در زمان کارکرد، وجود سیستم ضد لکه و ضد عفونی کننده اشاره کرد. در کل، ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل  4663با ویژگی‌های بسیار مطلوب و عملکرد عالی، جزو دستگاه ‌های برتر در بازار به حساب می‌آید. ماشین ظرفشویی جی پلاس دارای قابلیت های بسیار جذاب بوده که استفاده از این دستگاه را آسان و لذت بخش کرده است. از قابلیت های این ماشین ظرفشویی می‌توان به برنامه ویژه جهت شست و شوی ظروف بلوری (Glass) اشاره کرد. با این قابلیت می‌توان ظروف شیشه‌ای که در شست و شو بسیار حساس هستند را با دقت بالا شست و دمای آب را به بهترین حالت ممکن تنظیم کرد. مجهز بودن به برنامه شستشوی سریع باعث می‌شود، ظروفی که نیاز چندانی به تمیزکاری زیاد ندارند در بهترین حالت شسته شوند.

 

سایر قابلیت ها

ماشین ظرفشویی 14 نفره جی پلاس مدل 4663 با داشتن سه سبد می‌تواند ظروف زیادی را در دل خود جای دهد. با وجود قابلیت شستشوی نصف ظرفیت در این محصول شما می‌توانید شستشو را هنگامی که نصف ظرفیت دستگاه پر شده باشد انجام دهید و در مصرف آب تا حد زیادی صرفه جویی کنید.

کودکان با وجود حس کنجکاوی خود و یا برای بازی پیش می‌آید که کلید های موجود بر روی پنل ماشین ظرفشویی را لمس کنند و کارایی این دستگاه را دچار اختلال کنند. جی پلاس برای این ماشین ظرفشویی قفل کودک تعبیه کرده است تا از بروز هرگونه مشکل از طرف کودکان جلوگیری کند. جی پلاس برای این ماشین ظرفشویی یک برنامه شستشو مناسب برای ظروف بسیار کثیف قرار داده. این برنامه با بهره‌گیری از تمام قدرت موتور این دستگاه شست و شو را به بهترین حالت ممکن انجام می‌دهد.

این دستگاه با داشتن قابلیت برنامه شست و شو در زمان دلخواه کار را برای مصرف کننده راحت کرده. شما می‌توانید با تنظیم کردن زمان مناسب و دلخواه خود برای شست و شوی این محصول استفاده کنید. علاوه بر قابلیت های ذکر شده این دستگاه دارای قاببلیت های بیشتر دیگری نیز است.

 

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4663 NS IND با ظرفیت 14 نفر از محصولات زیبا و کاربردی شرکت گلدیران است. این محصول دارای 8 برنامه شستشوی کاربردی می باشد.
این برنامه ها شامل :

  • برنامه شستشوی نصف ظرفیت (half load)
  • برنامه شستشوی پرقدرت برای ظروف بسیار کثیف (Intensive)
  • انجام شستشو در زمان دلخواه (Delay Start)
  • برنامه جهت شستشوی اقتصادی Eco
  • برنامه شستشوی روزانه
  • برنامه شستشوی سریع (Rapid)
  • دارای برنامه جهت شستشوی ظروف پر مصرف Normal
  • برنامه ویژه جهت شستشوی ظروف بلور Glass
  • برنامه پیش شستشو جهت خیساندن ظروف Soak

 

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش تمامی محصولات جی پلاس توسط شرکت گلدیران ارائه داده می شود . در حال حاضر به گفته کارشناسان شرکت گلدیران باید بیان کنیم که برند جی پلاس دارای 800 نماندگی فعال در سرتاسر ایران بوده و انواع خدمات پس از فروش لازم را ارائه می دهند .

 

سوالات متداول

ماشین ظرفشویی جی پلاس بهتره یا دوو ؟

برای پاسخ به این سوال لازمه تا بررسی های دقیق ترب انجام شود اما در حالت کلی می توان گفت که ابتدا باید ببینید خود شما چه نوع ماشین ظرفشویی با چه امکانات و شرایط می خواهید و سپس بعد از بررسی امکانات و شرایط ماشین ظرفشویی های دوو و جی پلاس می توانید برند مورد پسند خود را پیدا کنید .

ماشین ظرفشویی جی پلاس چه معایبی دارد ؟

برای شناخت معایب ظرفشویی های جی پلاس نظرات در مورد ماشین ظرفشویی جی پلاس را بررسی کردیم که اکثر نظرات دید خوبی نسبت به این دستگاه و این برند داشتند اما با این حال عده ای هم بودند که در برخی موارد چون خدمات رسانی ضعیف گلدیران نیز شکایت هایی داشتند .

آخرین مدل ماشین ظرفشویی جی پلاس کدام است ؟

در این مطلب اعتماد کالا تلاش کرد تا پرفروش ترین و بهترین مدل ماشین ظرفشویی جی پلاس را با مشخصات آن و قیمت روز معرفی و بررسی کند .

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی ماشین ظرفشویی 14 نفره جی پلاس مدل 4663 , قیمت ماشین ظرفشویی 14 نفره جی پلاس مدل 4663 , خرید ماشین ظرفشویی 14 نفره جی پلاس مدل 4663 , فروش ماشین ظرفشویی 14 نفره جی پلاس مدل 4663 , گارانتی ماشین ظرفشویی 14 نفره جی پلاس مدل 4663 , ماشین ظرفشویی 14 نفره جی پلاس , ماشین ظرفشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

لوازم خانگی اسنوا ساخت کجاست

اگر چه بیشتر افراد با برند اسنوا آشنایی دارند اما شاید کمتر کسی اطلاعات کاملی از این برند داشته باشد و یا برخی از افراد ندانند لوازم خانگی اسنوا ساخت کجاست. در سال 1384 گروه صنعتی انتخاب تصمیم گرفت تا یک برند لوازم خانگی راه اندازی نماید تا مشتریان بتوانند کالا های با کیفیت ایرانی تهیه نمایند. این برند در زمینه تولید لوازم خانگی اساسی و بزرگ تا به امروز موفق شده تا بروز ترین تکنولوژی های روز دنیا را به کار گیرد تا محصولات با کیفیت و نوینی را به بازار عرضه کند.در ادامه اعتماد کالا به بررسی تلویزیون 50 اینچ اسنوا می پردازیم.

 

 تلویزیون ال ای دی اسنوا 55 اینچ مدل SLD-55NK13000U

تلویزیون ال ای دی اسنوا 55 اینچ مدل SLD-55NK13000U از سری محصولات جدید شرکت اسنوا می باشد. کیفیت تصویر Ultra HD 4K می باشد. طراحی بدون فریم و جذاب این تلویزیون نمای زیبایی داشته و جذابیت دکوراسیون خانه را افزایش می دهد. کیفیت دومگاپیکسل با وجود پنل قدرتمند و باکیفیت IPS نشان دهنده کیفیت بالای آن و همچنین تصاویر موجود در این تلویزیون می باشد.پنل های IPS دارای مقاومت بالایی هستند ، همچنین در زمان تماشای تلویزیون در هر زاویه ای تصاویر بسیار شفاف و واضح می باشد. از درگاه های موجود در تلویزیون ال ای دی اسنوا 55 اینچ مدل SLD-55NK13000U می توان به وجود 3 عدد ورودی HDMI و دو وردی USB  اشاره کرد. کنتراست بالا از نوع مگاداینامیک می باشد.  قابلیت ضبط تصاویر در این تلویزیون تعبیه شده است. با این قابلیت می توان برنامه ها  و فیلم ها و... مورد علاقه را ذخیره کرده و در زمان مناسب تماشا نمایید.

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-55NK13000U از جدیدترین محصولات صوتی تصویری برند اسنوا با کیفیت تصویر (Ultra HD)4k می باشد که با طراحی بدون فریم نمای زیبایی به خانه شما می دهد. 

این تلویزیون مجهز به پنل (IPS) مقاوم در برابر ضربه می باشد که علاوه بر کیفیت بسیار خوب، زاویه دید گسترده تری نسبت به پنل های دیگر دارد. 

تلویزیون 55 اینچ اسنوا دارای قابلیت های HDR10، ضبط تصاویر، راهنمای الکترونیکی برنامه ها و ماشین زمان می باشد. با وجود ویژگی ماشین زمان اگر شما نتوانستید بخشی از برنامه موردعلاقه تان را ببینید، می توانید تصویر را چندین ثانیه به عقب برگردانید و آن قسمت را دوباره ببینید.   

تلویزیون 55NK13000U اسنوا دارای گیرنده دیجیتال قوی داخلی DVB-T2 است که نیاز شما را از خرید یک دستگاه جداگانه برطرف می کند و می توانید به راحتی تمام شبکه های داخلی را دریافت کنید.قابلیت اتصال موبایل و تبلت به تلویزیون از طریق کابل (MHL) و صرفه جویی در مصرف برق نیز از دیگر قابلیت های این محصول می باشد

 

قابلیت های مهم و کاربردی تلویزیون ال ای دی اسنوا 55 اینچ مدل SLD-55NK13000U

از دیگر تکنولوژی های موجود در تلویزیون ال ای دی اسنوا 55 اینچ مدل SLD-55NK13000U می توان به قابلیت اتصال و تبلت به تلویزیون از طریق کابل MHL اشاره کرد. زاویه دید در این تلویزیون 178 درجه می باشد و زمان پاسخ دهی در آن 5 میلی ثانیه می باشد. کیفیت بالای تصاویر و رنگ های زنده نشان دهنده کنتراست بالای تلویزیون می باشد. تلویزیون 55 اینچ اسنوا مدل SLD-55NK13000U دارای سیستم صرفه جویی هوشمند مصرف برق Save Energy می باشد. با وجود این سیستم مصرف برق بطور محسوس قابل مشاهده است. تلویزیون اسنوا 55 اینچ مدل SLD-55NK13000U دارای گیرنده دیجیتال از نوع DVBT2 می باشد. این گیرنده دارای کیفیت بالایی بوده و تصاویر پخش کننده از صداسیما را با کیفیت HD باکیفیت و وضوح بالا و همچنین قابلیت پشتیبانی از شبکه های تلویزیونی 4K دارد.

تلویزیون اسنوا مدل SLD-55NK13000U یکی دیگر از تلویزیون‌های برند اسنوا است که باکیفیت تصویر فوق‌العاده‌ ایدIه آل و همچنین مزیت‌های دیگر تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند شده است. خرید تلویزیون ۵۵ اینچ اسنوا مدل SLD-55NK13000U همه صورت نقدی و هم به صورت اقساطی از طریق مجموعه قسطچی برای شما عزیزان فراهم آمده است. تلویزیون اسنوا مدل SLD-55NK13000U دارای قابلیت‌های بسیار زیادی است که وجود این قابلیت‌ها باعث شده تا خرید این محصول برای شما کاملاً مقرون به صرفه باشد. طول عمر بسیار بالا و همچنین داشتن رزولوشن تصویر ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ به همراه ارائه تصاویر باکیفیت ۴K اجزای اصلی‌ترین مزیت‌هایی هستند که خرید این تلویزیون عالی را برای شما تبدیل به یک خرید ایده آل خواهند کرد

 

مزایای تلویزیون اسنوا

تلویزیون های اسنوا مانند هر محصول دیگری دارای مزایا و معایبی هستند. در این بخش سعی شده بیطرفانه مواردی که طبق نظر کارشناسان در این حوزه مطرح شده را بیان کنیم. در صورت آشنایی با این مزایا و معایب، قادر خواهید بود تصمیم گیری بهتری در مورد انتخاب محصول از اسنوا داشته باشید.

از مزایای این تلویزیون ها شروع می کنیم. تلویزیون های اسنوا دارای ظاهری عالی و طراحی به روز و شیک هستند و از صفحه فلت در ساخت آنها استفاده شده است. شاید این یکی از مهمترین عواملی باشد که مشتریان را به استفاده از محصولات اسنوا سوق داده است. تلویزیون از آن دسته از لوازم خانگی است که تاثیر زیادی در ظاهر و زیبایی خانه دارد. این محصول در اتاق پذیرایی خانه جایی که محل نشستن مهمانان می باشد قرار می گیرد. به همین دلیل مخصوصا خانم های خانه اهمیت زیادی به طراحی و زیبایی تلویزیون می دهند.

مزیت دیگر تلویزیون های اسنوا کیفیت مناسب صفحه نمایش آن است. کیفیت تلویزیون اسنوا مدیون کیفیت صفحه نمایش آن است. پخش رنگ و کنتراست بین رنگ ها وضوح مناسبی را در لبه های تصویر ایجاد کرده است. روشنایی تصویر نیز مناسب است. تصویر خروجی تلویزیون های اسنوا از رنگ های زنده و طبیعی برخوردار است

شاید یکی از مهمترین مزایای تلویزیون های اسنوا قیمت پایین و به صرفه بودن خرید این تلویزیون ها باشد. مخصوصا با افزایش جهشی نرخ دلار، قیمت لوازم خانگی خارجی سر به فلک گذاشت. از همین رو خرید محصولات ایرانی بسیار به صرفه تر شده است. مزیت مهم دیگر تلویزیون های اسنوا ، مقاومت بالای صفحه نمایش در برابر ضربه است. مخصوصا برای خانواده هایی که بچه های کوچک در خانه دارند، این مساله می تواند مهم باشد

 

بررسی سوالات متداول شما کاربران

تلویزیون اسنوا بهتره یا دوو ؟

محصولات مارک اسنوا بر اساس بررسی های انجام شده و نظرات کاربران از ارزش خرید بالایی برخوردار می باشد و محصولاتی با کیفیت و طول عمر بالا به بازار عرضه می کند.

رضایت از تلویزیون اسنوا زیاده یا کم ؟

در این جا سعی کرده ایم تا طبق نظرات خریداران راجع به انواع مزایای و معایب تلویزیون اسنوا نیز صحبت کنیم .

 

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی ال ای دی اسنوا مدل SLD-55NK13000U , کیفیت ال ای دی اسنوا مدل SLD-55NK13000U , مشخصات ال ای دی اسنوا مدل SLD-55NK13000U , قیمت ال ای دی اسنوا مدل SLD-55NK13000U , خرید ال ای دی اسنوا مدل SLD-55NK13000U , فروش ال ای دی اسنوا مدل SLD-55NK13000U , ال ای دی اسنوا , ال ای دی 55 اینچ اسنوا ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

 آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال اسنوا

در ادامه اعتماد کالا شما را با تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال اسنوا بیشتر آشنا خواهد کرد. نام اصلی این برند: ارکان ساختار نوین ایرانیان می باشد که به طور اختصاری اسنوا خوانده می شوند.

اسنوا در سال 1384 به کمک مهندسان و کارشناسان ایرانی کارخانه‌ای به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع در مورچه‌خورت اصفهان شروع به کار کرد و با شعار : روی ما حساب کنید، توانست فروش خوبی در بازار ایران داشته باشد.

این شرکت در ابتدا به تولید اجاق گازو کولر آبی پرداخت اما در حال حاضر لوازم خانگی متعددی مانند یخچال فریزر را تولید و عرضه می کند و حدود 70 درصد قطعاتی که در محصولاتش به کار می رود ایرانی می باشد.

 

سايد بای سايد اسنوا سری هارمونی 32 فوت مدل SN8-2034SS

سايد بای سايد اسنوا سری هارمونی 32 فوت مدل SN8-2034SS از با کیفیت ترین محصولات اسنوا می باشد. از برندهای معتبر در زمینه تولید لوازم خانگی اسنوا می باشد که دارای شهرت خوبی در این عرصه می باشد. از جدیدترین ساید بای ساید های این شرکت، ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2034SS می باشد.این محصول دارای سیستم سرمایش هوشمند می باشد که با اندازه گیری دمای محیط بیرون یخچال , سرمایشی مناسب را توسط کمپرسور تولید می کند. برای جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع در یخچال , بوگیر قدرتمندی نیز برای آن تعبیه شده است. ساید بای ساید 32 فوت اسنوا از سری محصولات هارمونی می باشد که دارای ظرفیت بالا می بشد که برای استفاده در خانواده های با جمعیت بالا مناسب می باشد.  از دیگر ویژگی های این ساید بای ساید می توان به دارا بودن آبسردکن و یخسازی قدرتمند اشاره کرداین محصول دارای سیستم سرمایش هوشمند می باشد که با اندازه گیری دمای محیط بیرون یخچال , سرمایشی مناسب را توسط کمپرسور تولید می کند. برای جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع در یخچال , بوگیر قدرتمندی نیز برای آن تعبیه شده است. ساید بای ساید 32 فوت اسنوا از سری محصولات هارمونی می باشد که دارای ظرفیت بالا می بشد که برای استفاده در خانواده های با جمعیت بالا مناسب می باشد. از دیگر ویژگی های این ساید بای ساید می توان به دارا بودن آبسردکن و یخسازی قدرتمند اشاره کرد.اگر به دنبال یک ساید بای ساید با کیفیت و به روز هستید ساید بای ساید اسنوا مدل  SN8-2034SS  اسنوا انتخاب مناسبی می باشد.

ساید اسنوا مدل SN8-2034 با طراحی هوشمندانه، مدرن و امکانات پیشرفته نیاز هرخانه و خانواده ایرانی می باشد. این کالا به رنگ استیل است و دستگیره درب آن مخفی میباشد. این مدل ساید بای ساید اسنوا 32 فوت بوده و رتبه مصرف انرژی آن +A می باشد.

کمپرسور این کالا Inverter Digital است که مصرف انرژی را به طور چشمگیری کم کرده است و کاملا بی صدا (Sleep Mode) است. یخساز این کالا اتوماتیک و به آب شهری متصل می شود و همچنین مجهز به فیلتر تصفیه آب هم می باشد. 

این محصول دارای سیستم سرمایش هوشمند می باشد که با اندازه گیری دمای محیط بیرون یخچال، سرمایشی مناسب را توسط کمپرسور (موتور) تولید می کند. یخچال فریزر اسنوا سری هارمونی با استفاده از شش حسگر کنترل و تشخیص دما با سامانه سرمایش هوشمند دمای یکنواخت و پایداری را داخل یخچال فراهم می نماید تا مواد غذایی در دمای مطلوب، تازه و سالم حفظ شوند. 

از دیگر مزایای یخچال ساید اسنوا اخطار برای باز ماندن درب، نوار درزگیر آنتی باکتریال و قابل تعویض، خرد کن یخ، سیستم سرمایش سریع، دو عدد کشو مخصوص میوه و سبزیجات و سیستم ضد رطوبت را میتوان نام برد.

کمپرسور قدرتمند Inverter Digital با عملکرد فوق العاده در سايد بای سايد اسنوا سری هارمونی 32 فوت مدل SN8-2034SSکمپرسور Inverter Digital در این یخچال ساید بای ساید اسنوا SN8-2034GW با موتور اینورتر می‌توان جریان متناوب با فرکانس دلخواه به موتور رساند و موتور را با سرعت دلخواه کنترل کرد. اینورتر به‌ صورت کاملا خودکار جریان برق را در حین راه‌اندازی به مقدار لازم افزایش و در حین کار به مقدار لازم کاهش می‌دهد، بنابراین به‌ طور کلی هزینه برق مصرفی، کاهش چشم‌گیری خواهد داشت. به‌علاوه این روش راه‌اندازی نرم موتور بدون هیچ‌گونه ضربه به قسمت‌های مکانیکی مثل کوپلینگ‌ها، گیربکس‌ها، تسمه‌ها و زنجیرها اتفاق می‌افتد که این موضوع موجب افزایش   طول عمر مفید موتور و سایر قسمت‌های مکانیکی در انواع ساید بای ساید اسنوا سری هارمونی خواهد شد.این محصول دارای طراحی امروزی و عملکردی قدرتمند می باشد که توانسته توجه بسیاری از خریداران را جلب کند.

 

سامانه گردش هوای چندگانه

هوای مونده باعث می‌شه فضای یخچال بوی نامطبوعی بگیره و موادغذایی طراوت و کیفیتشون رو از دست بدن! با گردش هوای چندگانه‌ی هارمونی، وقتی در ِ یخچال باز می‌شه می‌تونید هوای تمیز و تازه رو حس کنید.

 

فیلترنانوکربن

فضای سرد و خنک یخچال بهترین جا برای تازه نگه‌داشتن ِموادغذاییه، به‌شرطی که فیلتر نانوکربن، با جذب باکتری‌ها از کپک زدن موادغذایی جلوگیری کنه، اینجوری دیگه خیالتون از سالم و باکیفیت بودن موادغذایی راحته!

 

سیستم سرمایش هوشمند

برای رسیدن به یه سرمای پایدار و یکنواخت، شش حسگر هوشمند تشخیص دما مدام دمای یخچال رو اندازه می‌گیرن تا مواد غذایی در سرمای مطلوب و همیشگی، تازه و خنک باقی بمونن!

 

مزایای یخچال اسنوا از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • عمر مناسب
  • دوام عالی و بالا
  • ظاهری جالب و شیک
  • طراحی دقیق
  • سنسور اندازه گیری دما
  • دستگاه یخ ساز
  • پانل های رابط کاربری خارجی

 

 

خدمات پس از فروش یخچال اسنوا چطور است؟

برند اسنوا مانند سایر برندهای موجود در ایران نمایندگی های گوناگونی در شهرهای مختلف دارد و در تلاش است به وسیله گارانتی و ضمانت نامه های مناسب مشتریان و مصرف کنندگان را راضی نگه دارد و در بهینه سازی تولید داخل تلاش کند. 

 

نتیجه گیری

ساید بای ساید اسنوا همگی امروزه از محبوبیت بالایی برخودارند و به دلیل کیفیت، ویژگی های منحصر بفرد و خدمات پس از فروش معتبر، طرفداران زیادی در بازار لوازم خانگی پیدا کرده. همه مدل های یخچال فریزر های اسنوا از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و تنها تفاوت آنها در قابلیت های آنها می باشد که در سری های مختلف با هم تفاوت دارد. و خریدارن میتوانند با توجه به نیازی که دارند مدل مورد نظر خود را از سایت اعتماد کالا انتخاب و خریداری کنند.

 



:: برچسب‌ها: بررسی ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2034SS , کیفیت ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2034SS , مشخصات ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2034SS , ساید بای ساید اسنوا , ساید بای ساید 32 فوت اسنوا ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

 ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا 8 کیلویی مدل SWM-84W40

ماشین لباسشویی یکی از لوازم مهم و ضروری برای هر خانواده محسوب می شود. برند های مختلفی اقدام به تولید ماشین لباسشویی کرده اند یکی از این برند ها ، برند شناخته شده ی اسنوا است. شرکت اسنوا محصولات متنوع و با کیفیتی را وارد بازار کرده که یکی از این محصولات ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا 8 کیلویی مدل SWM-84W40 می باشد. این مدل ماشین لباسشویی از دستگاه‌ های پر قدرت و با کیفیت است که با بهره گیری از فناوری های جدید توانسته است رتبه مصرف انرژی را به A+++ (-60%) برساند. رتبه انرژی این مدل ماشین لباسشویی اسنوا نسبت به دیگر دستگاه ها بسیار مورد توجه است چرا که توانسته نسبت به رتبه انرژی A ، حدود 60 درصد مصرف انرژی را کاهش دهد و در گروه ماشین لباسشویی های بسیار کم مصرف قرار گیرد، این دستگاه با بهره گیری از تکنولوژی های مختلف توانسته است به این رتبه انرژی دست یابد. لباسشویی اسنوا با بهره‌گیری از توان موتور قدرتمند با سرعت 1400 دور در دقیقه و ظرفیت دیگ 8 کیلوگرم می‌تواند به راحتی نیازهای شست‌وشوی لباس یک خانواده با جمعیت متوسط را بر طرف کند.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

یکی دیگر از مزیت‌های موتور دایرکت درایو بدون تسمه بودن و کارکرد کاملا بی صدا و بدون لرزش است. این محصول دارای هیتر مقاوم سرامیکی و درام الماسه نسل جدید و سیستم بالانس اتوماتیک البسه است. همچنین از تکنولوژی نانوسیلور که باعث از بین رفتن ویروس‌ها، قارچ‌ها و میکروب‌ها می‌گردد استفاده نموده است. دراین محصول برای بالا بردن کیفیت شست و شو از سیستم ارتقای کیفیت شستشوjet wash ، آبکشی شرعی، برنامه شستشوی لباس کودک جهت حساسیت زدایی، پیش شستشو و تنظیم دمای آب تا 95 درجه سانتی گراد است. با توجه به قدرت و کیفیت موتور‌های دایرکت درایو، موتور این نوع لباسشویی دارای 10 سال و 4 ماه ضمانت می‌باشند. این محصول دارای درب wash in wash جهت اضافه نمودن لباس درحین عملیات شستشو است

سیستم های پیشرفته در ماشین لباسشویی اسنوا 8 کیلویی مدل SWM-84W40

سیستم جت واش تعبیه شده در ماشین لباسشویی اسنوا ، محلول شوینده را با استفاده از یک نازل قدرتمند بر روی لباس ها اسپری می کند که علاوه بر نفوذ بهتر مواد شوینده به الیاف لباس، به طور چشمگیری باعث کیفیت شستشو، سرعت شستشو و کاهش مصرف انرژی می گردد. ماشین لباسشویی اسنوا مجهز به موتور دیجیتال اینورتر Direct Drive motor است. استفاده از موتور های هوشمند دیجیتال اینورتر در ماشین های لباسشویی اسنوا به دلیل اتصال مستقیم موتور و حذف تسمه باعث کاهش چشمگیر لرزش، کاهش مصرف و افزایش طول عمر محصول می گردد. این ویژگی در ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا 8 کیلویی مدل SWM-84W40 به گونه ای طراحی شده است که کاربر بتواند هر مقدار لباس را شستشو دهد و نیاز نیست که حتما وزن البسه به مقدار معینی برسد. در این حالت ماشین لباسشویی اسنوا نسبت به وزن البسه، زمان و مقدار آب ورودی را مشخص می نماید. آبکشی شرعی لباس ها همواره یکی از دغدغه های خانواده های ایرانی بوده است. در راستای رفع این دغدغه، این ویژگی منحصر به فرد در ماشین لباسشویی 8 کیلویی اسنوا فراهم شده که علاوه بر تمیزی لباس ها به وسیله ی آب و مواد شوینده، با ورود و خروج پیوسته آب در مرحله آبکشی تطهیر آن ها را طبق موازین اسلامی نیز تضمین خواهد کرد.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84W40 یکی از جدیدترین ماشین لباسشویی های 8 کیلویی برند اسنوا است که مجهز به آخرین تکنولوژی های روز دنیا می باشد.

این لباسشویی از موتور پیشرفته Q-BLDC Drive با دور موتور 1400 دور در دقیقه بهره می برد که لرزش و صدای کمتری نسبت به بقیه موتورها دارد و همچنین مجهز به  تکنولوژی پیشرفته محافظت از موتور S-Guard Tech است که به راحتی نیازهای شستشوی لباس یک خانواده با جمعیت متوسط را برطرف کند.

تعداد 14 برنامه پیش‌ فرض برای لباسشویی 84W40 در نظر گرفته شده که شامل برنامه شستشوی سریع، شستشوی لباس‌ های جین، شستشوی اقتصادی، پیش شستشو، لباس های تیره و … می شود. 

رتبه انرژی (%60-)+++A در این محصول باعث کاهش 60 درصدی مصرف انرژی شده است و دیگر جای نگرانی برای مصرف انرژی وجود ندارد.

 

سیستم جت واش (JET WASH)

با تکنولوژی جت‌ واش، آب و مواد شوینده با یک نازل بسیار قوی از نزدیک و مستقیم روی لباس اسپری می‌شود که موجب مصرف انرژی کمتر، سریع تر شدن چرخه شستشو و تمیز شدن بهتر لباس ها می شود. با سامانه‌ جت واش مواد شوینده بهتر به بافت لباس نفوذ می‌ کنند و کیفیت شستشو به طرز شگفت‌ انگیزی افزایش پیدا می‌کند.

این قابلیت لباسشویی اسنوا با آب سرد نیز به راحتی کیفیت شستشوی قابل ملاحظه ای را ارائه می دهد و در مجموع با افزایش کیفیت شست و شوی، میزان مصرف برق، آب و زمان شستشو را کاهش می دهد.

 

درام الماسه نسل جدید (Diamond Drum)

دیگ الماسه یا اصطلاحا Diamond Drum یک طراحی ویژه برای دیگ لباسشویی است که از طرف شرکت اسنوا ارائه شده است. در این دیگ ها قطر سوراخ های دیگ کاهش پیدا کرده و سطح یکنواخت تری را بوجود آورده که این ویژگی از گیر کردن لباس ها در داخل دیگ جلوگیری بعمل می آورد و همچنین مانع از چروک شدن لباس ها در حین چرخش می شود.

 

از دیگر امکانات این محصول جدید اسنوا میتوان به هیتر نسل جدید Nickle Diffusion، شستشوی اتوماتیک مخزن Self Clean، صفحه نمایش LED با عملکرد لمسی و امکان ادامه شستشو در صورت قطع برق اشاره کرد.

 

 

مزایا

  • صرفه جویی در مصرف آب و برق
  • شست و شو کاملا تمیز و بدون لک
  • صدا دستگاه فوق‌العاده کم و کاملا بدون لرزش می‌باشد
  • قیمت مناسب
  • مدت زمان کوتاه شست و شو
  • روش‌های مختلف شستشو برای انواع پارچه

 

 

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی اسنوا

در پاسخ به این سوال که خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های اسنوا چطور است باید بگوییم که برند اسنوا با داشتن 711 نمایندگی رسمی در سراسر ایران موجب شده تا مصرف کنندگان این محصول هیچ نگرانی از بابت تعمیرات و خرابی های آتی محصولات خود نداشته باشند.

پس در هنگام بروز خرابی در محصول می توانید با شماره تماس روی ضمانتنامه تماس حاصل فرمایید و از خدمات نمایندگی تعمیرات اسنوا بهره مند شوید.

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84W40 , قیمت ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84W40 , خرید ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84W40 , فروش ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84W40 , گارانتی ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84W40 , ماشین لباسشویی اسنوا , ماشین لباسشویی 8 کیلویی اسنوا ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 شهريور 1402 | نظرات ()