نوشته شده توسط : ارغوان

یخچال فریزر بالا پایین 17 فوت امرسان مدل TFH17T/H

طرح ایده‌آل شما برای یک یخچال فریزر چیست؟ چه چیزی باعث می‌شود که یک یخچال ساده،جذاب، متفاوت و البته همنشین و دکوراتیو باشد؟ یخچال فریزر 17 فوت امرسان مدل TFH17T/H چنین محصولی است. محصولی شیک، جادار، مدرن، و البته قابل اعتماد. محصولی که می‌توانید آن را در یک آشپزخانه مدرن جای دهید و یا گوشه دفتر کار خود را با آن مزین کنید. با نقد و بررسی این محصول همراه اعتماد کالا باشید.

اگر فضای آشپزخانه‌تان محدود است و یا اگر از آن دسته افرادی هستید که اعتقاد دارند خرید یخچال فریزرهای غول پیکری چون مدل‌های ساید‌بای‌ساید و یخچال فریزر‌های دو قلو‌ که فضای زیادی از آشپزخانه را اشغال می‌کنند، نتیجه‌ای جز هدر دادن پول خرید‌اران در پی ندارد، جزو کسانی خواهید بود که این مقاله برای شما نوشته شده‌است. پیشنهاد ما به شما مدل TFH17T/H  از امرسان است. یخچالی جمع و جور، شیک و البته مدرن.

شرکت امرسان تنها تولید کننده ایرانی است که تیپ‌های مختلفی از یخچال فریزر را برای کاربری‌های متفاوت طراحی کرده‌است. یخچال فریزر ۱۷ فوت امرسان مدل TFH17T/H در دسته یخچال‌های اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه قرار دارد. این یخچال با کسب نشان A، علاوه بر اینکه حامی محیط‌ زیست محسوب می‌شود، در مصرف انرژی نیز یک مدل بهینه و مقرون به صرفه به شمار می‌آید.

گنجایش یخچال فریزر TFH17T

یخچال فریزر امرسان 17 فوت با کد  TFH17T تولید می شود. این محصول دارای 255 لیتر برای یخچال و 80 لیتر برای فریزر در نظر گرفته شده است. بدنه این محصول فلت یونی گلس است و دارای دو رنگ سفید و سیلور می باشد. درب فریزر هم فضایی برای قرار دادن مواد غذایی دارد که به حجم فریزر اضافه می شود. تفاوت گنجایش یخچال 17 فوت با یخچال فریزر 14 فوت امرسان از لحاظ ارتفاع، 5 سانت است

 

 

ویژگی‌های یخچال فریزر بالا پایین 17 فوت امرسان

شاید در نگاه اول اندازه یخچال کمی شما را بابت گنجایش آن نگران کند. اما این فرم مدرن و دو رنگ آن است که حس جمع و جور بودن را به شما القا می‌کند. این محصول بسیار جادار و مناسب برای خانواده‌های ۲ تا ۵ نفر و همچنین کسانی که تنها زندگی می‌کنند طراحی شده و اغراق نیست اگر به این مدل لقب جعبه جادویی بدهیم. یخچال فریزر بالا پایین 17 فوت امرسان مدل TFH17T/H دارای ۴ طبقه  و ۲ کشو در بخش یخچال، ۲ طبقه در بخش بالایی آن به عنوان فریزر، ۱ طبقه در درب فریزر و ۳ طبقه در درب یخچال است. پل‌های موجود در ۲ طرف یخچال سبب می‌شوند بطری‌ها و ظروف بزرگتر را در هر طبقه ای که مایل باشید جاساز نموده و یا هر طبقه را با توجه به نیاز خود تغییر اندازه دهید. این یخچال در ابعاد 68 × 66 × 174 سانتی‌متر برای هر آشپزخانه‌ای مناسب است.

یخچال فریزر بالا پایین 17 فوت امرسان مدل TFH17T/H با وزنی حدود ۷۴ کیلوگرم و به کمک پایه‌های چرخدار و قابل تنظیم این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی آن را به هر طرف آشپزخانه حرکت دهید. گنجایش آن ۳۳۵ لیتر است که از این مقدار ۲۲۵ لیتر به یخچال و ۸۰ لیتر آن به فریزر اختصاص یافته است. در عین حال پایه‌های یخچال بصورت پیچی قابل تنظیم هستند. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا یخچال را روی سطح شیبدار به راحتی تراز کنید.

 

طراحی بدنه و رنگ یخچال فریزر 17 فوت امرسان مدل TFH17T/H

یخچال فریزر بالا پایین 17 فوت امرسان مدل TFH17T/H با رنگ سیاه و کناره‌های سیلور جلوه‌ای مدرن و صنعتی به آشپزخانه شما می بخشد. این رنگ که در میان جوانان بسیار رواج دارد و به عبارتی جوان‌پسند است، باعث می‌شود فضای شما لوکس‌تر به نظر رسیده و با هر وسیله برقی و کابینتی به راحتی ست شود. عدم استقاده از دستگیره‌های بلند در نمای جلوی یخچال و نحوه استفاده آسان از قسمت‌های مختلف آن و تعداد مناسب طبقات شیشه‌ای بیانگر طراحی این یخچال فریزر به سبک مینیمال است. این یخچال فریزر با توجه به ظاهر جمع و جور خود، جز یخچال فریزر‌های اقتصادی به حساب می‌آید.

موتور دانفوس

دانفوس یکی از مارکهای بسیار معروف در دنیا است که بهترین کمپرسورهای یخچال فریزر را تولید می نماید. دانفوس از مارکهای دانمارکی است که توسط آلمان و هلند و چند کشور اروپایی تولید می گردد. موتور دانفوس از موتورهای کم صدای دنیا هم می باشد. امرسان از شرکتهایی است که همیشه از موتورهای خوب برای محصولاتش استفاده کرده است.

 

یخچال فریزر 17 فوت امرسان مدل TFH17T/H

شاید در این محصول توجه به جزئیات در نگاه اول قابل مشاهده نباشد، اما موارد جزئی و جذاب زیادی در طراحی این محصول لحاظ شده است. موارد کوچکی چون چراغ‌های LED داخل یخچال که علاوه بر داشتن نور کافی بسیار کم مصرف هستند. شاید در نگاه اول این مورد ناچیز به نظر برسد، اما همین موارد کوچک باعث می‌شود تا این محصول از لحاظ کیفی به یک درجه بالاتر ارتقا پیدا کند. جالبنیاتی و جابطری، جا تخم مرغی و محفظه نگهداری سبزی و میوه از اجزای یخچال فریزر بالا پایین 17 فوت امرسان هستند که در فرم و ظاهر طراحی آن‌ها نیز جزئیات زیادی لحاظ شده که این محصول را همرده با نمونه‌های خارجی خود ارتقا می‌دهد.

یکی از دغدغه‌هایی که هریک از ما هنگام خرید یخچال فریزر داریم پر صدا بودن آن‌هاست. صدای کم و مصرف انرژی پایین یخچال فریزر بالا پایین 17 فوت امرسان مدل TFH17T/H از دیگر مزیت‌های این محصول است.

 

گارانتی 36 ماه دستگاه

یخچال فریزر های امرسان دارای گارانتی 36 ماهه است. گارانتی شامل خوردگی نمی شود اما همه دستگاه از زمان نصب شامل گارانتی 36 ماهه است. گارانتی زمانی مورد تایید شرکت است که توسط شرکت امرسان و قسمت خدمات پس از فروش نصب شود.

 

جمع‌بندی

یخچال فریزر بالا پایین 17 فوت امرسان مدل TFH17T/H در واقع دو محصول در یک محصول است. دو مدل بی‌نظیر که از امکانات و ویژگی‌های مدرن یک یخچال خارجی بهره‌ می‌برند. ظاهر ساده و ابعاد مناسب باعث شده تا این محصول، به یک گزینه فوق‌العاده برای آشپزخانه‌های کوچک بدل شود. همه این موارد، در کنار قیمت مناسب و غیر قابل رقابت آن، این محصول را به یک یخچال فریزر عالی بدل کرده‌است.

 



:: برچسب‌ها: بررسی یخچال فریزر بالا پایین 17 فوت امرسان مدل TFH17T/H , کیفیت یخچال فریزر بالا پایین 17 فوت امرسان مدل TFH17T/H , مشخصات یخچال فریزر بالا پایین 17 فوت امرسان مدل TFH17T/H , قیمت یخچال فریزر بالا پایین 17 فوت امرسان مدل TFH17T/H , یخچال فریزر بالا پایین 17 فوت امرسان مدل TFH17T/H ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

اسپیکر دیجی مکسیدرمدل AL-254

 اسپیکر مکسیدر مدل AL-254 از سری باند های خانگی و بسیار پر قدرت بازار است که با قدرت باور نکردنی ۳۹۰۰۰ وات صدایی بسیار دلنشین و زیادی را ایجاد میکند. این باند با داشتن ۴ عدد ساب ووفر ۱۵ اینچی به همراه دو میدرنج ۴ اینچ و دو تیوتر ۱ اینچ کیفیت صدایی فوق العاده را به ارمغان می آورد. پس اگر به دنبال خرید اسپیکر مکسیدر آن هم از نوع دیجی دار هستید حتما مدل ۲۵۴ را در لیست خرید خود بگنجانید. در ادامه اعتماد کالا برای این مدل توضیحات جامع و کاملی را ارائه میدهد تا انتخابی شایسته را داشته باشید.

 

مکسیدر AL-254 با قدرت بالا و طراحی بسیار زیبا گزینه ای عالی برای خرید است. این باند ایستاده دو تکه است و امپیلی فایر داخلی برای تنظیم صدا دارد. برای ساب ها و تیوتر های باند، محافظ هایی طراحی شده است تا از آسیب های احتمالی به آنها جلوگیری شود. دستگاه به رنگ مشکی است و دارای چراغ هایی بسیار زیبا و رقص نور فوق العاده است. از ورودی های این اسپیکر ایستاده مکسیدر میتوان به ورودی USB/SD/AUX/میکروفون/Optical/Coaxial اشاره کرد که کار برای برای کاربر راحت کرده است. با هر کدام از این ورودی ها میتوانید موزیک مورد علاقه خود را روی باند پخش نمایید و از صدایی بینظیر لذت ببرید. از امکانات دیگری که در بسیار از اسپیکر های امروزی وجود دارد، بلوتوث است که با جدیدترین ورژن و بالاترین کیفیت موزیک را پخش مینماید.

 

میکروفون بیسیم

 

باند ایستاده مکسیدر دیجی دار دارای میکروفون بیسیم است. این میکروفون به صورت بیسیم میتواند به شما حس خوانندگی دهد تا از این قابلیت لذت ببرید.

 

قابلیت کارائوکه

 

قابلیت کارائوکه در اسپیکر مکسیدر مدل ۲۵۴ به شما این امکان را میدهد تا صدای خواننده را از روی آهنگ حذف کرده و خود به جای او بخوانید. یک سرگرمی کاملا جذاب و جدید برای اندسته از عزیزانی که صدایی زیبا دارند.

 

سایر امکانات اسپیکر 

 

قابلیت دیجی در اسپیکر مکسیدر میتواند به شما حس یک DJ را بدهد تا صدا را باب میل خود تنظیم کنید. تریبل و بیس را بالا و پایین برده و از صدا لذت ببرید. این باند مستقیم به برق شهری متصل میشود و مجهز به ریموت کنترل است. با این ریموت میتوانید تنظیمات ابتدایی دستگاه را انجام دهید. صدا ضبط کنید و هر طور که میخواهید آن را تنظیم کنید.

 

رقص نور

 

اسپیکر دیجی دار مکسیدر مدل AL-254 دارای رقص نوری بسیار زیبا میباشد. تا همزمان با موزیک و آهنگ به نمایش در بیاید و فضا را بسیار زیبا و هیجانی تر کند. همینطور رقص نور سقفی هم در اسپیکر تعبیه شده است تا فضای سقف شما را نیز زیباتر از قبل کند. این سبک از نور پردازی در باند ایستاده مکسیدر قابلیت تغییر و تنظیم هم دارد.

 

با استفاده از اسپیکر دیجی دار مکسیدر مدل AL-254 میتوانید فرمت های تصویری را نیز پخش نمایید و با اتصال یک کابل از تماشای آن لذت ببرید. یکی دیگر از امکانات بروز و جدید که مکسیدر روی برخی از باند های خود ارائه میدهد، قابلیت کنترل دستگاه توسط اپلیکیشن تلفن همراه AB Link است که به خوبی میتوانید باند ها را کنترل نمایید. دو عدد ورودی میکروفون به همراه قابلیت تنظیم اکو و صدای آن هم در اختیار شما قرار داده شده است. سیستم اکولایزر باند ها نیز برای تنظیم دلخواه صدا برای شما در دسترس است تا بهترین کیفیت را تجربه نمایید.

قدرت و توان خروجی بهترین باند مکسیدر

باند خانگی AL-254  قوی ترین و پر فروشترین هیولای قدرتمند اسپیکر و باند خانگی مکسیدر مدل AL-254 می باشد سوالی که ایجاد می‌شود چه چیزی این باند را متمایز کرده است؟

دلیل جذابیت و پر طرفداری این باند 4 ساب 15 اینچ با رقص نور 39000 هزار وات pmpo است که موجب شده صدای قدرتمندی تولید کند. همچنین امکانات و آپشن های بسیار بروز و بیشتر از سری های قدیمی است.

ابعاد و تعداد ساب ووفر

این باند دارای ۴ ساب 15 اینچ قدرتمند است که ستون های هر خونه ای به لرزه در میاورد، دارای ۲ میدرنج  که در صدای وضوح و کیفیت صدا افت پیدا نکند همچنین دارای ۲ تیوتر است با این تفاسیر میتوان گفت این باند قاتل افت صدا و کیفیت پایین است.

   

ورودی های باند خانگی AL-254

این باند از تمامی ورودی ها پشتیبانی میکند و جای هیچ گونه کم و کاستی باقی نزاشته ورودی های عبارتند از:

  • ورودی AUX :

امکان وصل شدن و پخش موزیک از طریق گوشی بدون نیاز به دردسر خاص و یا نیاز به اپلیکیشن.

  • ورودی بلوتوث :

امکان اتصال بی سیم تلفن همراه از طریق بلوتوث و پخش اهنگ های گوشی هوشمند با بهترین کیفیت و وضوح صدا در این ویژگی دیگر نیازی نگرانی خرابی سیم ها باشید. .

  • پورت اپتیکال:

دستگاه های صوتی و تصویری هوشمند از پورت اپتیکال استفاده می کنند ، رابط بین این دو پورت کابل اپتیکال می باشد ، optical به زبان انگلیسی به معناي نور يا هرچيزي كه مرتبط با نور باشد است ، پس كابل optical يعني كابل نوري كه مخصوص صداهاي ديجيتال مي باشد ، مصرف کنندگان برای انتقال صدای دیجیتال در دستگاه های خود راه های مختلفی را می توانید انتخاب کنند به عنوان مثال کابل HDMI که توانایی انتقال صدا و تصویر را در یک کابل دارد ، یا کابل كواكسيال و یا سیم اپتیکال که بهترین روش برای انتقال صدای دیجیتال می باشد ، به اين دليل كه بسيار منعطف بوده و توسط نويز و اختلالات الكترونيكي، تاثير منفي بر نور ندارد.

  • کواکسیال:

کابل کواکسیال Coaxial نوعی کابل مسی است که به دلیل محافط فلزی و اجزایی که در ساختار آن وجود دارد، از تداخل سیگنال ها جلوگیری می‌کند. کابل کواکسیال که به کابل آنتن هم معروف است در ابتدا به عنوان کابل تلویزیون و برای اتصال تلویزیون به آنتن ماهواره استفاده شد و هم کاربرد خانگی داشت و هم تجاری. و برای باند 2600 جی بی ال هم قابل استفاده است.

  • رادیو :

یکی از قابلیت کاربردی در عین حال جذاب امکان پخش رادیو است. این باند خانگی در تلاش راضی کردن تمام مصرف کنندگان خودش است و بخش رادیویی مناسب افراد مسن تر جامعه اند

  • میکروفن:

امکان اتصال میکروفن و همخونی با اهنگ و حتی به عنوان بلند گو یکی از ویژگی های جالب این سیستم صوتی است که اون رو متمایز کرده. همچنین این محصول دارای میکروفون بی سیم است که در با قابلیت حذف صدای خواننده میتوانید در مهمانی ها و مجالس خود لحظات مفرحی را داشته باشید.

اقلام همراه 

این اسپیکر علاوه بر ویژگی های فوق العاده بالا دارای میکروفن بی سیم ، ریموت کنترل و  دفتر چه راهنما برای اطلاعات و اگاهی کامل از باند خانگی داشته باشید همراه دارد .

 



:: برچسب‌ها: بررسی اسپیکر دیجی دار مکسیدر مدل AL-254 , کیفیت اسپیکر دیجی دار مکسیدر مدل AL-254 , مشخصات اسپیکر دیجی دار مکسیدر مدل AL-254 , قیمت اسپیکر دیجی دار مکسیدر مدل AL-254 , اسپیکر دیجی دار مکسیدر مدل AL-254 ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

معرفی ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L463W

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L463W از مدل های حرفه ای در شستشوی ظروف ساخته شده توسط شرکت Gpluss می باشد. جی پلاس از برند های در حال فعالیت در حوزه لوازم خانگی می باشد که آوازه خوبی را با عرصه محصولاتی امروزی و دارای فناوری روز را به بازار عرضه کرده است. از جدیدترین محضولات روانه ی بازار شده ی این شرکت ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L463W می باشد. این مدل از ماشین ظرفشویی دارای طراحی کاملا امروزی و با قابلیت های شستشوی مختلف می باشد که خیال مصرف کننده را از بابت داشتن ظرفشویی با کیفیت و درجه یک راحت می کند. اگر بخواهیم محصولی را به عنوان ماشین ظرفشویی با ظرفیت بالا نام ببریم , می توان از ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L463W جی پلاس نام برد. ماشین ظرفشویی جی پلاس دارای ظرفیت 14 نفره می باشد جایی برای نگرانی شستشویی ظروف مهمانی را باقی نمی گذارد. این ماشین ظرفشویی جی پلاس دارای رده ی مصرفی بسیار مناسب با انرژی A++ می باشد. از دیگر قابلیت های این ماشین ظرفشویی می توان به دارا بودن برنامه های شستشوی مختلف نام برد که برای استفاده در حالت های مختلف بسیار کارآمد می باشد.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

بررسی کیفیت لوازم خانگی جی پلاس 

هر محصولی برای این که بتواند مشتری های زیادی را جذب خود کند، باید علاوه بر مناسب بودن قیمت، کیفیت لازمه را نیز داشته باشد. به دلیل یکی از دلایل موفق بودن برند جی پلاس بالا بودن کیفیت لوازم خانکی است. برای ساخت هر محصول از جمله تلویزیون، کولرگازی، یخچال و… از قطعات خارجی از شرکت های بزرگ دنیا استفاده شده است.

علت اصلی با کیفیت بودن محصول های جی پلاس به تجربه و سابقه بلند مدت آن برمی گردد. جی‌ پلاس نتیجه تجربیات گلدیران در مسیر موفقیت‌های ۳۰ ساله این شرکت است. در واقع گلدیران این‌‎بار یک برند ایرانی را به صورت انحصاری با بهترین قیمت تولید و به بازار عرضه کرده که اهداف بزرگی را دنبال می‌کند.

خیلی از افراد ممکن است فرق بین دو برند ال جی و جی پلاس را ندانند. جی پلاس در سال ۱۳۹۸ جایگزین برند ال جی شده است. همچنین جی پلاس یک زیر مجموعه ای از شرکت گلدیران است. همین طور که جی پلاس محصول ساخت کشور چین است.

تمام محصول های جی پلاس یک کالای داخلی است و حتی کشورهای پیشرفته مانند آمریکا یا کره بعضی از قطعاتشان را از سایر کشورها دریافت می کنند. وقتی می گوییم یک کالا داخلی است یعنی بخش بسیار زیادی از قطعات در داخل ایران تولید می شود.

 

 

عملکرد و برنامه های ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L463W

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L463W دارای سه سبد برای شستشو می باشد که می توان ظروف مختلفی را در آن جای داد و عملیات شستشو را انجام داد.وجود 8 برنامه شستشو برای این محصول از نکات قابل توجه درباره این مدل از ماشین ظرفشویی 14 نفره جی پلاس می باشد. وجود صفحه نمایش LED علاوه بر زیبایی محصول کاربری آسانی را برای مصرف کننده مهیا می سازد. صدای محصول در حدود 47db بوده جزو مدل های کم صدا در بازار می باشد. برنامه های شستشوی موجود در این مدل می توان به ؛ برنامه ویژه جهت شستشوی ملایم ظروف کریستالی Crystal Care ، مجهز به برنامه شستشوی سریع Rapid ؛ برنامه پیش شستشو جهت خیس خوردن ظروف Pre-Rinse ، مجهز به برنامه های شستشوی پرقدرت برای ظروف بسیار کثیف intensive ، برنامه شسشتوی سبک برای ظروف نه چندان کثیف Light ، برنامه شستشو جهت تمیزی بدنه و بخش های داخلی دستگاه ، قابلیت تنظیم ارتفاع سبد میانی و همچنین برنامه انجام شستشو در زمان دلخواه Delay Start  اشاره کرد. میزان متوسط مصرف آب در هر شستشو توسط این مدل از ظرفشویی جی پلاس 13 لیتر می باشد.

 

این ماشین ظرفشویی دارای 3 طبقه بوده که طبقه اول مختص ظروف بزرگ و قابلمه ها ، طبقه دوم آن مختص بشقاب و لیوان و طبقه سوم آن به جای قاشق و چنگال اختصاص پیدا کرده است. البته باید این نکته را باید گفت که طبقه دوم این ماشین ظرفشویی قابل تنظیم ارتفاع می باشد که از طریق دو ضامنی ک تعبیه شده است این امکان را فراهم می سازد تا اگر ظروف بزرگ را می خواهید در طبقه اول قرار دهید با کمبود فضا روبرو نشوید.

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L463 دارای 8 برنامه شستشو بوده که از جمله برنامه های کاربردی آن می توان به برنامه شستشوی سریع آن اشاره کرد که از طریق برنامه Rapid انجام می شود اشاره کرد.

از دیگر برنامه مفید این ماشین ظرفشویی برنامه Eco است که به برنامه شستشوی اقتصادی معروف است که به میزان کمتر آب و برق مصرف کرده و در هزینه ها صرفه جویی می شود.

از دیگر ویژگی های این ماشین ظرفشویی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • برنامه Intensive جهت شستشوی پرقدرت برای ظروف بسیار کثیف
  • برنامه Light جهت شستشوی سبک برای ظروف نه چندان کثیف
  • برنامه Crystal Care جهت ظروف حساس و کریستالی
  • برنامه Self Clean جهت تمیزی بدنه و بخش‌های داخلی دستگاه
  • برنامه 1/2 جهت شستشو با نصف ظرفیت ظرفشویی

 

 

گارانتی و ضمانت محصولات جی پلاس (g plus)

پس از پاسخ به سوال ماشین ظرفشویی جی پلاس ساخت کجاست ، در رابطه با خدمات پس از فروش باید بیان کنیم که این برند دارای 800 نمایندگی مختلفی در سطح کشور می باشد و حدود 2000 تکنسین متخصص وجود دارد که در ارائه خدمات پس از فروش می توانند به شما یاری برسانند . البته که برند جی پلاس محصولات خود را همراه با گارانتی و ضمانت تولید می کنند و حتی از این جهت هم توانسته تا رضایت مشتریان خود را به دست آورد .

 

 

لوازم خانگی جی پلاس ساخت کجاست ؟

در پاسخ به سوال محصولات لوازم خانگی شرکت جی پلاس مال کدام کشور است باید بگوییم که این لوازم خانگی ساخت ایران می باشد و ممکن است برخی از قطعات آن ها ساخت کشور چین باشد .

قیمت محصولات جی پلاس چگونه است ؟

در رابطه با قیمت محصولات جی پلاس می توانیم بگوییم که محصولات جی پلاس نسبت به برند های خارجی از قیمت متناسبی برخوردار هستند .

 



:: برچسب‌ها: بررسی ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L463 , کیفیت ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L463 , قیمت ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L463 , مشخصات ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L463 ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

معرفی سرخ کن رژیمی ناسا الکتریک NS-809

سرخ کن رژیمی ناسا الکتریک NS-809 یکی از دستگاه‌های با کیفیتی است که بدون نیاز به روغن انواع غذاها و خوراکی‌ها را سرخ خواهد کرد.  اساس کار در این سرخ کن از طریق تکنولوژی جریان همرفتی و چرخش 360 درجه هوای گرم بوده، که امکان سرخ کردن مواد غذایی را با کمترین میزان روغن فراهم آورده است. سرخ‌کن رژیمی NS-809 کاملاً رژیمی بوده و استفاده از روغن آن بسیار بسیار کم در حد یک قاشق یا کمتر می‌باشد و غذاهایی مثل سیب‌زمینی یا گوشت و مرغ را به‌صورت کاملاً سالم و با حفظ مواد مغذی سرخ‌کرده و برای شما آماده می‌سازد. این سرخ کن با توان مصرفی 1500 وات و ظرفیت 4.4 لیتر، از توان بالایی برخوردار بوده و قابلیت سرخ کردن حجم زیادی از مواد را در مدت زمانی کوتاه دارد. این سرخ‌کن رژیمی مجهز به نمایشگر لمسی جهت تنظیم مدت‌ زمان و نوع پخت می‌باشد که علاوه بر زیبایی ظاهری دستگاه موجب سهولت در استفاده از آن گردیده است.

سرخ کن رژیمی ناسا الکتریک مدل NS-809 قابلیت تنظیم درجه حرارت و مدت زمان را دارد. درجه حرارت دستگاه قابل تنظیم تا 360 درجه سانتی‌گراد و همچنین تایمر آن از صفر تا 60 دقیقه قابل تنظیم است که با استفاده از این تایمر شما می‌توانید به کارهای دیگر خود رسیدگی کنید و صدای آلارم دستگاه، شمارا از پایان یافتن کارکرد دستگاه مطلع می‌سازد. ضمناً این دستگاه با مجهز بودن به یک فیلتر هوا از انتشار بوی پخت مواد غذایی جلوگیری می‌نماید. جهت شستشوی این دستگاه می‌توانید به راحتی قطعات قابل شستشوی آن را تفکیک کرده و آن‌ها را تمیز و پاک نمایید.
 

مشخصات ظاهری سرخ کن ناسا الکتریک NS-809

سرخ کن رژیمی ناسا الکتریک NS-809 در دو رنگ سفید و نارنجی و مشکی و سفید تولید شده است، که هر دو رنگ بسیار پر طرفدار می‌باشند. سرخ‌کن رژیمی ناساالکتریک مدلNS-809 مجهز به نمایشگر لمسی جهت تنظیم مدت‌ زمان و نوع پخت می‌باشد که علاوه بر زیبایی ظاهری دستگاه موجب سهولت در استفاده از آن گردیده است. همچنین به دلیل شیشه‌ی به‌کاررفته در درب سرخ‌کن شما امکان مشاهده کار دستگاه در حین سرخ شدن مواد غذایی را خواهید داشت. هنگامی که کار سرخ شدن غذا به اتمام برسد، دستگاه به‌صورت خودکار خاموش خواهد شد. این سرخ کن از محفظه‌ای برای سرخ کردن و تابه نچسب و درپوش و بدنه اصلی تشکیل شده است. بر روی بدنه دکمه‌ای برای باز کردن درپوش تعبیه شده است، که با فشار دادنش درپوش تا اندازه‌ای باز خواهد شد و سپس با کمک چفت درپوش می‌توان درپوش را برداشت.

 

یک کنترل پنل ساده بر بالای بدنه این سرخ کن تنظیم شده است، که از طریق آن می‌توان به راحتی تنظیمات مورد نظر را انجام داد. تنظیمات این سرخ کن از طریق این کنترل پنل صورت می‌گیرد، که دارای دکمه‌ای برای روشن و خاموش کردن و دکمه‌ افزایش و کاهش برای تنظیم  تایمر می‌باشد.

در این سرخ کن تیغه همزن به منظور هم زدن یکنواخت مواد غذایی داخل تابه تعبیه شده است. برای وصل کردن این تیغه در داخل تابه و یا جدا کردن آن کافی است دو گیره کنار همزن را فشار دهید. بر روی تیغه نشانگری به منظور حداکثر ظرفیت MAX درج شده است. توصیه می‌شود که هرگز بیشتر از این سطح تابه را با مواد غذایی پر نکنید. ظرفیت تابه سرخ کن 4.4 لیتر است که نشان از حجم بالا و کارآیی بالای آن می‌دهد.همچنین این تابه از جنس آلومنیوم با پوشش نچسب تفلون بوده و خاصیت نچسب دارد.

 

سرخ کن دینامیکی NS-809 و جریان همرفتی

سرخ کن رژیمی در واقع نوع خاصی از سرخ کن است، که با بهره‌گیری از فناوی خاصی امکان سرخ کردن مواد غذایی را بدون فراهم آورده است. اساس کار این سرخ کن دینامیکی بر پایه جریان همرفتی هوای داغ بوده، که قابلیت چرخش 360 درجه دارد. در این سری از سرخ کن های ناسا الکتریک از تکنولوژی Rapid Air بهره گرفته شده است، که یک فن و المنت حرارتی در آن نقش اصلی را دارند. در واقع المنت حرارتی با ساختاری حلزونی باعث ایجاد هوای گرم شده و فنی که بر بالای این المنت قرار گرفته، هوای داغ را بصورت 360 درجه به چرخش درمی‌آورد. این هوای داغ با فشار زیاد فن به سمت مواد غذایی رفته و در تماس مستقیم و برخورد با مواد غذایی قرار می‌گیرد. در واقع این تکنولوژی با کمک قابلیت انتقال هوای داغ با فشار زیاد، قطرات روغن را از سطح مواد غذایی عبور می‌دهد و اجازه نشستن قطرات روغن و جذب آنها را نمی‌دهد. به این دلیل است که مواد غذایی بصورت سالم و کم روغن سرخ خواهند شد.

 

عملکردهای ویژه سرخ کن رژیمی NS-809

سرخ کن NS-809 دارای توان مصرفی 1500 وات بوده که قدرت و سرعت بسیار زیادی را برای این سرخ کن به ارمغان آورده است. این سرخ کن رژیمی از قابلیت تنظیم دما ودرجه حرارت بهره می‌برد وامکان پختی یکنواخت و ایده‌آل را فراهم می‌آورد. این دستگاه کاربردهای فراوانی داشته که ازجمله می‌توان سرخ کردن، پختن کیک، کباب کردن و گریل کردن انواع مواد غذایی مانند ماهی، مرغ و غیره را نام برد. در ضمن این دستگاه دارای گریل چرخشی است که دو طرف غذا را به طور همزمان پخت می‌نماید. همچنین به همراه سرخ کن رژیمی NS-809 یک ظرف مخصوص پخت کیک، انبرک و جداکننده عرضه می‌شود.

 

خاموش شدن خودکار

مجهز بودن به تایمر از دیگر ویژگی‌های سرخ کن رژیمی ناسا الکتریک NS-809 می‌باشد. برای تنظیم مدت زمان پخت باید دکمه تایمر را فشار دهید و سپس از طریق دکمه‌های افزایش و کاهش زمان را زیاد یا کم کنید. این سرخ کن قابلیت تنظیم زمان از 1 تا 59 دقیقه را دارد و شما هم این در انتخاب این بازه زمانی قارد به انتخاب هستید. با تنظیم نمودن زمان مورد نظر طی 3 ثانیه شمارش معکوس اغاز خواهد شد و سرخ کن شروع به کار می‌کند. با تمام شدن زمان پخت صدای هشدار پایان پخت به صدا درمی‌آید و شما از اتمام کار سرخ کن مطلع می‌شوید.

 

کلام آخر

پاسخ سوال لوازم خانگی ناسا الکتریک ساخت کجاست را می توان به طور خلاصه داد اما آنچه که پیش از خرید اهمیت بیشتری دارد اطمینان از اعتبار برند، کیفیت بالای کالا و دریافت خدمات پس از فروش است. این مطلب تلاش کرده تا به طور منصفانه تمامی اطلاعات مربوط به سرخ کن رژیمی NS-809 را گردآوری کند که مشتری با اطمینان بیشتری به بازار برود و هدف تشویق مشتری به خرید یا نخریدن کالاهای این شرکت نیست.شما میتوانید با مراجعه به سایت اعتماد کالا خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی سرخ کن رژیمی ناسا الکتریک مدل NS-809 , کیفیت سرخ کن رژیمی ناسا الکتریک مدل NS-809 , مشخصات سرخ کن رژیمی ناسا الکتریک مدل NS-809 , قیمت سرخ کن رژیمی ناسا الکتریک مدل NS-809 , خرید سرخ کن رژیمی ناسا الکتریک مدل NS-809 , سرخ کن رژیمی ناسا الکتریک مدل NS-809 ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

یخچال فریزر ساید بای ساید پاکشوما مدل P190، یکی از زیباترین و حرفه ای ترین محصولات شرکت ایرانی پاکشوما است که برای رقابت با سایر محصولات برودتی وارد بازار شده است. طراحی زیبا و امکانات مدرن این دستگاه باعث شده تا نظر مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب کند. این محصول مناسب خانواده های پرجمعیت بوده و گنجایش بالایی برای نگهداری مواد غذایی دارد. در ادامه همراه فروشگاه لوازم خانگی اعتماد کالا باشید تا با ویژگی های منحصر به فرد این محصول بیشتر آشنا شوید.

یخچال فریزر ساید بای ساید پاکشوما مدل P190

یخچال فریزر p190 پاکشوما دارای ویژگی های خاص متعددی است که یکی از بارز ترین آنها مجهز بودن به 4 درب مجزا برای دسترسی به بخش های مختلف یخچال و فریزر است. ظرفیت این یخچال فریزر ساید بای ساید 479 لیتر معادل 2 بخش 17 فوت مجزا برای یخچال و فریزر می باشد. این یخچال دارای آبسردکن مخزن دار نیز می باشد که دسترسی شما را به آب خنک آسان تر کرده است.

بکارگیری کمپرسور بهینه در این یخچال فریزر باعث شده تا مصرف انرژی در این محصول بسیار کاهش پیدا کند به طوری که این محصول دارای رده مصرف انرژی ++A می باشد که این میزان بهینه بودن نسبت به رقبای خود مزیت بسیار بالایی به شمار می آید.

 

مشخصات یخچال فریزر ساید بای ساید 34 فوت پاکشوما

طراحی فضای داخل این یخچال فریزر ساید بای ساید به گونه ای اشت که هر دو ساید آن به دو طبقه با درب های مجزا تقسیم شده است. لازم است بدانید بخش یخچال در قسمت بالا و فریزر در قسمت پایین این محصول قرار گرفته است.

از ویژگی های این محصول پاکشوما می توان به سیستم نوفراست، سیستم گردش هوای چندگانه، سیستم مصرف اقتصادی، سیستم عیب یاب هوشمند، سیستم هشدار باز ماندن درب، سیستم انجماد و سرمایش سریع و سیستم کنترل الکترونیکی آن اشاره کرد. بهره گیری از سیستم گردش هوای چندگانه در این محصول باعث شده تا هوای خنک در بخش های مختلف دستگاه به صورت یکنواخت توزیع شود و مواد غذایی در طول زمان از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

همچنین این محصول دارای کنترل پنل لمسی است که با استفاده از آن می توانید دمای هر بخش از دستگاه را به دلخواه تنظیم نمایید و از نحوه عملکرد یخچال فریزر در هر لحظه مطلع شوید. در این یخچال فریزر از سیستم روشنایی LED استفاده شده است که علاوه بر نور کافی و کم مصرف بودن، زیبایی خاصی به فضای داخل آن بخشیده است.

 

فضای داخل یخچال فریزر ساید بای ساید پاکشوما مدل P190

بخش داخل یخچال این محصول از 3 طبقه شیشه ای عریض، 2 کشو بزرگ جهت نگهداری میوه و سبزیجات، مخزن آبسردکن و 5 قفسه بر روی درب های یخچال برای نگهداری انواع بطری نوشیدنی و مواد غذایی کوچک تشکیل شده است. همچنین در بخش فریزر این محصول هم 2 کشو شفاف و 4 طبقه در دو بخش فریزر به صورت مجزا برای نگهداری مواد غذایی منجمد و یک بخش یخساز دستی تعبیه شده است.

 

 

ضمانت نامه محصولات پاکشوما

این محصول دارای 24 ماه ضمانت است و همچنین نصب و راه اندازی این دستگاه رایگان می باشد. اما برای اینکه این محصول شامل ضمانت شود مصرف کننده باید برای نصب آن با شرکت هماهنگ کند و نصب توسط سرویس کار مجاز انجام شود.

 

یخچال پاکشوما برفک می زند

از دیگر مشکلات رایجی که ممکن است کاربران یخچال فریزر پاکشوما با آن روبرو شوند، برفک زدن دستگاه است. عللی که ممکن است این مشکل را به وجود آورد شامل موارد زیر است:

  • چنانچه گاز مبرد یخچال فریزر از میزان استاندارد خودش بیشتر شود، اولین پیامد آن برفک زدن دستگاه است.
  • اگر مواد غذایی را پیش از سرد شدن و بدون درپوش، در یخچال فریزر قرار دهید، در قسمت‌های پشت دستگاه برفک ایجاد می‌شود.
  • برفک زدن یخچال ممکن است به علت تمیز نکردن طولانی مدت آن هم اتفاق بیفتد.

 

 

یخچال پاکشوما خوبه بخریم ؟ کیفیتش چطوره ؟

از دسته پرسش هایی که بسیاری از شما ها در ارتباط با یخچال های برند پاکشوما پرسیده اید ، می شود به پرسش ، کیفیت یخچال های برند پاکشوما چطوره ؟ خوبه بخریم ؟! یا نه اشاره کرد که در ادامه ی این مقاله بررسی آن می پردازیم. براساس آخرین بررسی های انجام شده ، بسیاری از افرادی که قصد خرید یخچال های پاکشوما را دارند از خریدی که داشته اند راضی بوده و حتی خرید ان را به دیگران هم پیشنهاد کردهاند که نشان دهنده ی کیفیت بالای یخچال های برند پاکشوما در بازار می باشد و بنابراین می شود گفت پاسخ پرسش یخچال پاکشوما خوبه بخریم ؟ مثبت می باشد و یخچال این برند از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار می باشد.

 

برند پاکشوما ساخت کجاست ؟

همانطور که در بالاتر گفته شد برند پاکشوما ساخت کشور ایران می باشد و برندی ایرانی که محصولاتش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. این شرکت قدیمی ، فعالیت خودش را در سال 1354 در بازار ایران شروع کرده و از اولین محصولات تولیدی این برند در بازار می شود به یخچال های با کیفیتش اشاره کرد.

البته لازم به ذکر است برند پاکشوما ابتدا با نام لیدی واش به فعالیت در بازار ایران می پرداخته و بعد از گذشت چند سال و همکاری با شرکت های بزرگ همانند ال جی و فیلیپس و ارتقای کیفیت محصولاتش و مجهز کردن آن ها به آخرین فناوری های روز دنیا نام خودش را به پاکشوما تغییر داده است. در ادامه به بررسی کیفیت برند پاکشوما در بازار ایران می پردازیم و آن را نیز بررسی می کنیم.

 

بررسی سوالات متداول

یخچال پاکشوما خوبه بخرم ؟

بر اساس نظرات و نقد هایی که خریداران به جای گذاشته اند می شود گفت برند پاکشوما یکی از بهترین برند های موجود در بازار در عرضه ی تولید یخچال می باشد.

موتور یخچال پاکشوما ساخت کجاست ؟

در پاسخ به پرسش موتور یخچال پاکشوما مدل W190 ساخت کجاست باید بگویم از آنجایی که برند پاکشوما یک برند ایرانی می باشد موتور یخچال این برند هم نیز ساخت ایران می باشد .

کارخانه یخچال سازی برند پاکشوما در کجا واقع شده است ؟

از انجایی که برند پاکشوما یک برند ایرانی است ، می شود گفت که کارخانه ی یخچال سازی این برند در ایران واقع شده است و تمامی محصولات در شهرک های صنعتی ایران تولید می شوند.

 



:: برچسب‌ها: بررسی ساید بای ساید پاکشوما مدل P190 , کیفیت ساید بای ساید پاکشوما مدل P190 , مشخصات ساید بای ساید پاکشوما مدل P190 , قیمت ساید بای ساید پاکشوما مدل P190 , خرید ساید بای ساید پاکشوما مدل P190 , ساید بای ساید پاکشوما مدل P190 ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

مارک میگل ساخت کجاست ؟ ایران

خب در اینجا به سراغ سوال اصلیمون میگل ساخت کجاست برویم .میگل را می توان یکی از برند های لوازم خانگی ایرانی دانست که انواع محصولات لوازم برقی کوچک آشپزخانه ها را تولید می کند ، این برند حدود 30 سال پیش تاسیس شده است . میگل در شرکت بازرگانی سنجه کیش فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لوازم خانگی در ایران آغاز کرده است .
شرکت بازرگانی سنجه کیش شرکتی است که نمایندگی برندهای بزرگی چن دلونگی ، فلر ، متئو و …. را برعهده دارد .می توان گفت که به تازگی برند میگل را به زیر مجموعه های خود اضافه کرده است.

هدف از تاسیس برند میگل (Migel)

هدف برند میگل ارائه برترین محصولات و کالا ها متناسب با سبک و روش زندگی مدرن جدید ایرانی البته مطابق با استانداردهای کیفیت اروپایی بوده است به همین دلیل خیلی از افراد مشتاق به خرید محصولات این برند ایرانی هستند چرا که سبک و ظاهر جذاب محصولات این برند افراد زیادی را سمت خود جذب کرده است .در ادامه با اعتماد کالاهمراه باشید تا خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.

 

 

معرفی بخارشوی ميگل مدل GST120

بخارشوی یک وسیله‌‌ی مناسب برای تمیز کردن سطوح مختلف با قابلیت ضدعفونی کردن یا حتی استریل کردن سطوح می‌باشد. این دستگاه چندمنظوره با برخورداری از سری‌های متعدد برای تمیز کردن سطوح مختلف، مبلمان، شیشه و .. مورد استفاده قرار می‌گیرد. بخارشوی با تبدیل آب به بخار امکان پاک کردن لکه‌ها، گردو غبار و حتی چروک لباس و پرده‌ها را فراهم می‌کند. این وسیله شما را از موادشوینده و شیمیایی بی‌نیاز و به حفظ سلامتیتان کمک می‌کند. بخارشوی میگل سرعت تمیزکردن را بالا برده و یک وسیله مقرون به صرفه است.

مشخصات بخارشوی ميگل GST120

بخارشوی ميگل مدل GST120 از نوع بدون مکش و بدون نیاز به موادشوینده و شیمیایی است. این بخارشوی دارای توان 1250 وات و قادر به تولید بخار به میزان 3 بار و در مدت 7 دقیقه است. مخزن بخارشوی 1250 وات میگل از استیل ضد زنگ و با گنجایش 1.2 لیتر است. بخارشوی GST120 از سری‌های  مختلف مثل سری مخصوص کف برای پاک کردن سطوح سرامیک ceramic و پارکت، سری خم برای کنج و درز کاشی، سری اتوکشی برای چروک لباس و یا پرده، سری مخصوص شیشه برای پنجره خانه، اتومبیل، آینه و ... می‌باشد.

 

بخارشوی یک وسیله برقی است که با از بین بردن میکروب ها از سطوح مختلف و پارچه هایی نظیر مبل و پرده قادر است یک نظافت خوب و موثر را انجام دهد.برند Migel از جمله برندهایی است که  بخارشوهایی با عملکرد و کارایی مناسب به بازار عرضه کرده است

بخارشوی GST 120 یکی از این محصولات است که با کیفیت بالای خود توانسته کمک قابل توجهی در امر پاکسازی داشته باشد.

جوش آور این بخارشوی کارآمد از جنس استیل ضد زنگ با ظرفیت 1.2 لیتر است. بخارشوی بدون مکش میگل مدل GST120 قابلیت از بین بردن میکروب ها و باکتری ها را تا 99.9% بدون استفاده از مواد شوینده و شیمیایی دارد .

 

بخارشوی میگل مدل GST 120  در عرض 7 دقیقه آماده به کار می شود و تا 25 دقیقه قابلیت بخاردهی دارد. امکان پاکسازی سطوح مختلف با استفاده از لوازم کاربردی و جانبی همراه این دستگاه فراهم شده است.

نشانگر آماده بودن بخار و پارویی مناسب فرش و سطوح سخت از دیگر امکانات بخارشوی قدرتمند Migel GST120 است.

 

 

ویژگی های بخارشوی میگل مدل GST 120:

  • خوش‌ساخت و مقرون‌به‌صرفه
  • مجهز به نشانگر آماده بودن بخار
  • دارای پارویی مناسب فرش و سطوح سخت
  • دارای سری متمرکز کننده بخار همراه فرچه نایلونی کوچک
  • جوش آور از جنس استیل ضد زنگ با ظرفیت 1.2 لیتر
  • دارای سری قابل تنظیم
  • همراه با کیف نگهداری لوازم جانبی

 

 

بخارشوی میگل خوبه بخرم ؟ کیفیتش چطوره ؟

بخارشوی میگل خوبه بخرم ؟ کیفیت بخارشوی های برند میگل چطوره ؟ ارزش خرید داره ؟ این دسته از پرسش ها جزو پرسش هایی است که هر خریداری ممکن است در زمان خرید دستگاه های بخارشوی های میگل از خودش بپرسد. در این بخش هماره من باشید چار که قصد داریم به بررسی این پرسش بپردازیم و پاسخ آن را پیدا بکنیم. براساس آخرین بررسی های انجام شده اکثر افرادی که بخارشوی های برند میگل را خریداری کرده اند از خریدی که داشته اند راضی بوده و حتی خرید آن را به دیگران هم پیشنهاد کرده اند که نشان دهنده ی کیفیت بسیار بالای بخارشوی های برند میگل در بازار ایران می باشد.

همچنین با توجه به کیفیت بسیار بالای بخارشوی های برند میگل و قیمت بسیار مناسبی که دارند از ارزش خرید بسیار بالایی برای خرید برخوردار می باشند. در لیست زیر می توانید برخی از مدل های بخار شوی میگل را بررسی و مشاهده بکنید . در بخش های بعدی هم همچنین همراه من باشید تا به بررسی قیمت بخارشوی های این برند بپردازیم.

 

ضمانت و گارنتی محصولات میگل (migel)

انواع محصولات میگل همراه با ضمانت و گارانتی 2 ساله به فروش می رسند و مضاف برآن به مدت 10 سال خدمات پس از فروش خوبی را ارائه می دهد . پس اگر به دنبال برند ایرانی هستید که از ضمانت و گارانتی معتبری برخوردار باشد و همچنین در طول استفاده خدمات پس از فروش خوبی هم ارائه بدهد توصیه می کنم به سراغ برند میگل بروید و محصولات آن را قبل از خرید کالای مورد نظر خود بشناسید.

 

نمایندگی میگل در بازار

در بازار ایران با توجه به آن که خود برند میگل نیز ساخت کشور می باشد نمایندگی های زیادی در سرتاسر ایران بزرگ نیز دارد تنها کافیه تا با یک سرچ ساده نزدیک ترین نمایندگی میگل را نزدیک به مکان خود پیدا کنید .

 

 

سخن پایانی

قیمت بخارشو های برند میگل چقدره ؟

براساس آخرین بررسی های صورت گرفته قیمت بخارشوی های برند میگل در بازار در محدوده قیمتی برابر با 2 تا 4 میلیون تومان قرار دارد. برای بررسی بیش تر می توانید این مطلب را بررسی و مطالعه بکنید.

آیا بخارشوی های برند میگل دارای خدمات پس از فروش می باشد یا خیر ؟

براساس اخرین بررسی ها انجام شده تمامی محصولات برند میگل در بازار دارای گارانتی و خدمات پس از فروش به مدت زمان 24 ماه را دارا می باشد.

 



:: برچسب‌ها: بررسی بخارشوی میگل مدل GST 120 , کیفیت بخارشوی میگل مدل GST 120 , قیمت بخارشوی میگل مدل GST 120 , مشخصات بخارشوی میگل مدل GST 120 , بخارشوی میگل مدل GST 120 ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

آب میوه گیری پارس خزر ساخت کجاست ؟

پارس خزر یکی برند ایرانی می باشد که در زمینه تولید محصولات لوازم خانگی برقی نیز فعالیت می کند . البته برند پارس خزر برند های زیر مجموعه دیگری هم دارد که محصولات کوچک تر لوازم خانگی و آشپزخانه را تولید می کند . پارس خزر از سال 1347 با نام پارس توشیبا تاسیس شد که در سال 1361 آن را به نام پارس خزر تغییر داده اند ، در انتها در رابطه با این سوال که آب میوه گیری پارس خزر ساخت کجاست باید بگوییم که ساخت کشور ایران می باشد.در ادامه این مقاله با فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا همراه باشید.

 

آبمیوه گیری 3 کاره پارس خزر مدل ویتاملون

آب ‌میوه ‌گیر 3 کاره پارس خزر مدل ویتاملون یکی از محصولات پرفروش ایرانی است. برای همه ما پیش آمده  که گاهی برای تهیه یک نوشیدنی به بیش از یه مدل لوازم خانگی نیاز داریم. به طور مثال برای تهیه یک شیک، اسموتی یا معجون در کنار آب میوه گیری به مخلوط کن و آسیاب نیز احتیاج است. اگر شما هم قصد دارید که چنین محصولاتی را در یک پکیج خریداری کنید؛ بدون شک این محصول پارس خزر پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

مشخصات فنی آب ‌میوه ‌گیر 3 کاره پارس خزر مدل ویتاملون:

همانگونه که از نام این دستگاه پیداست؛ چند کاره بوده و با خرید آن علاوه بر یک دستگاه آب میوه گیری، مخلوط کن و آسیاب کوچکی را نیز در کنار آن خواهید داشت.
از لحاظ ظاهری آب ‌میوه ‌گیر 3 کاره پارس خزر مدل ویتاملون، طراحی شیک و مدرنی دارد. در ساخت آن از پلاستیک دارای دوام و استحکام استفاده شده است.  زیر این بدنه زیبا و مقاوم، موتوری قدرتمند تعبیه شده است تا از پس وظایف چندگانه بر بیاید. توان مصرفی آن 250 وات بوده و موتور دو سرعته است.
در مورد ظرفیت بخش های مختلف این دستگاه چندکاره باید گفت که:

  • آب ‌میوه‌ گیر 3 کاره مدل ویتاملون در بخش مخلوط کن دارای پارچ شیشه ای با ظرفیت یک لیتر است و آب میوه گیری آن هم همین مقدار ظرفیت دارد.
  • در مورد آسیاب آن نیز باید گفت که برای هر بار استفاده 90 گرم توانایی آسیاب دارد.

آنچه که در کنار موتور قدرتمند باعث کارایی بسیار زیاد این وسیله شده، استفاده از تیغه های محکم، تیز و از جنس استیل ضد زنگ است. برای کنترل سرعت گردش این تیغه ها نیز دکمه های لمسی در نظر گرفته شده است.

 

بررسی مشخصات و ویژگیها آبمیوه گیری 3 کاره پارس خزر مدل ویتاملون:

آبمیوه گیری سه کاره پارس خزر ویتاملون دارای موتور با کیفیت و با قدرت 250 وات می باشد. سیستم گریز از مرکز باعث می شود آبمیوه پس از گرفتن میوه توسط تیغه از دستگاه خارج شود. تیغه‌ی با کیفیت دستگاه از جنس استیل ضد زنگ می باشد. لوله‌ی خروجی آبمیوه بگونه ای طراحی و ساخته شده است که امکان قرار گرفتن در ظرف آبمیوه را داشته باشد. این خروجی ثابت است. کنترل پنل این آبمیوه گیری شرکت پارس خزر از نوع مکانیکی و دارای 3 عدد دکمه می باشد. تنظیم سرعت این دستگاه در دو دور و سرعت قابل تنظیم است. سرعت 1 مناسب میوه های نرم و سرعت 2 مناسب میوه های سخت تر می باشد.

از دیگر ویژگی های مهم این محصول شرکت پارس خزر دارا بودن دهانه‌ی ورودی یا تغذیه‌ی متوسط و تقریباً کوچک می باشد. برای راحتی کار با این دستگاه باید میوه ها را خرد کنید. اما به راحتی و بدون نیاز به برش می توان میوه‌های متوسط را داخل دستگاه آبگیری انداخت. این دستگاه آبمیوه گیری سه کاره پارس خزر ویتاملون دارای پایه های نگهدارنده می باشد که از لرزش و حرکت دستگاه جلوگیری می کند. زمانی که در حال آبگیری هستید و دستگاه در حالت سرعت زیاد تنظیم است چرخش موتور و تیغه باعث می شود تا همه‌ی دستگاههای آبمیوه گیری به لرزش افتاده و حرکت کنند. اینجا نقش مهم پایه های نگهدارنده است که مشخص می شود. این پایه ها باعث می شود تا از حرکت و جابجایی دستگاه جلوگیری شود.

 

بررسی تخصصی دستگاه آبمیوه گیری پارس خزر ویتاملون :

اگر شما این دستگاه آبمیوه گیری سه کاره پارس خزر ویتاملون را انتخاب کرده اید، باید به شما تبریک بگوییم. خرید کالای ساخت ایران باعث رشد و توسعه‌ی هر چه بیشتر کشور عزیزمان میشود. اما باید از این دستگاه با توجه با مشخصات و قابلیتهای آن انتظار بازدهی و کارکرد داشته باشید. این محصول شرکت پارس خزر از کیفیت خوبی برخوردار است و میتواند رضایت خاطر شما را فراهم کند. اما این دستگاه مناسب آبگیری مقدار زیاد میوه بصورت یکجا نمی باشد و برای چندین لیوان آبمیوه تولید و عرضه شده است. موتور این دستگاه از قدرت 250 وات بهره میبرد که بهتر است میوه ها را تا حد امکان خردتر کنید و در دستگاه بریزید.

به دلیل کیفیت و قدرت مناسب این آبمیوه گیری، این دستگاه توانسته است رضایت بسیاری از مصرف کنندگان و خریداران را کسب نماید اما گروهی از خریداران نیز بوده اند که انتظار دستگاهی کاملاً حرف ای را داشته اند که باید گفت این دستگاه نتوانسته است رضایت نظر این گروه از مشتریان را فراهم کند و اگر شما نیز چنین انتظاری از دستگاه دارید باید به سراغ دستگاههای قویتر رفته و از بین آنها انتخاب کنید. این آبمیوه گیری از طراحی ساده ای برخوردار است که نظر شما را به خود جلب می کند. این دستگاه به دلیل داشتن آسیاب و مخلوط کن نیز بسیار کاربردی تر خواهد بود. میتوان مواد مختلف را به راحتی تا 90 گرم در آسیاب این دستگاه ریخت و آسیاب کرد. مخلوط کن این دستگاه نیز دارای گنجایش ا لیتر است که میتوان با آن انواع نوشیدنی ها را آمده کرد. این دستگاه دارای گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش شرکت پارس خزر می باشد.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش آب میوه گیری پارس خزر

در پاسخ به سوال آیا آب میوه گیری پارس خزر خوبه یا نه بررسی گارانتی و ضمانت آب میوه گیری پارس خزر می تواند یکی از مهم ترین نکاتی باشد که باید بررسی شود . خوشبختانه برند پارسی خزر برندی است که در زمینه ضمانت و گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار عالی عمل می کند . پارس خزر محصولات خود را همراه با گارانتی 24ماهه روانه بازار می کند و به علاوه آن تا حدود ده سال می تواند خدمات پس از فروش خود ارائه دهد که حالا این مدت زمان خدمات پس از فروش برای هر محصول می تواند متفاوت باشد .

 



:: برچسب‌ها: بررسی آبمیوه گیری 3 کاره پارس خزر مدل ویتاملون , کیفیت آبمیوه گیری 3 کاره پارس خزر مدل ویتاملون , مشخصات آبمیوه گیری 3 کاره پارس خزر مدل ویتاملون , قیمت آبمیوه گیری 3 کاره پارس خزر مدل ویتاملون , خرید آبمیوه گیری 3 کاره پارس خزر مدل ویتاملون ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

معیارهای انتخاب یک جاروبرقی مناسب

معیار ها و موارد مورد بررسی در خرید جاروبرقی تا حدودی در اکثر افراد یکسان است. جاروبرقی خوب و کارآمد به دستگاهی گفته میشود که از قدرت مکش بالایی برخوردار باشد. بدنه مقاومی در برابر ضربه داشته باشد. میزان صدای مزاحم کمتری نسبت به سایر برند ها ، وجود فیلتر های بهداشتی ، کابل برق بلند ، سری های مختلف جهت انواع مو و سطوح      ……   

در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید تا علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر درباره جاروبرقی دوو ،خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.

معرفی جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22

جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22 یکی از محصولات نظافت از شرکت بزرگ DAEWOO می باشد. این محصول با قدرت مکش فوق العاده و طراحی بسیار زیبا و جذاب از انتخاب های مصرف کنندگان گرامی می باشد. این جاروبرقی دارای قابلیت های فراوان می باشد و از نظر کیفیت ساخت بسیار مطلوب می باشد. این مدل از جاروبرقی از نوع کیسه دار بوده و قدرت موتور آن 2100 وات می باشد. همان طور که گفتیم قدرت مکش این جاروبرقی بالا بوده و دارای توان مکش 650 وات می باشد. لوله تعبیه شده در جاروبرقی 2100 وات دوو تلسکوپی بوده و بسیار مقاوم می باشد. جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22 دارای فیلتر بهداشتی می باشد، فیلتر بهداشتی برای جداسازی گرد و غبار و مواد مضری که در حین جاروکشی از جاروبرقی کیسه دار دوو خارج می شود تعبیه شده است نوع فیلتر بهداشتی این محصول HEPA13 می باشد که از برترین فیلتر های موجود در بازار می باشد. این فیلتر در 8 مرحله فیلتراسیون را انجام داده تا محیطی به دور از گرد و غبار و سالم را فراهم سازد. این فیلتر قابل شستشو می باشد و قابل تعویض است. گنجایش مخزن این جاروبرقی 4.5 لیتر بوده و می توان مقدار زیادی از آشغال های را جمع آوری کند. از مشخصات دیگر این محصول می توان به نشانگر LED در روی بدنه اشاره کرد که توسط آن پر بودن کیسه زباله و میزان کثیفی فیلتر بهداشتی را نشان می دهد. در جاروبرقی دوو کیسه دائم درون محفظه تعبیه شده است، اما به نوعی طراحی شده است که می توان از کیسه یک بار مصرف نیز در ان استفاده کرد. برای آسانی کاربری این جاروبرقی دکمه هایی در روی دسته جارو تعبیه شده مانند خاموش و روشن کردن و قدرت مکش. قابلیت های دیگر در این محصول برس توربو و تنظیم الکتریکی قدرت مکش می باشد.

 

قابلیت های روز دنیا در جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22

جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22 دارای دستگیره به شکل ارگونومیک طراحی شده است، به این ترتیب کاربر می تواند بدون هیچ مشکلی دربازه زمانی زیاد از جاروبرقی استفاده کند. کاربر می تواند با کمک کلید های کنترل روی دسته ی جاروبرقی، وسیله را خاموش/روشن کرده و یا قدرت مکش دستگاه را تنظیم کند. محیط عاری از هرگونه آلودگی با نسل جدید فیلتراسیون در جاروبرقی دوو اسپرو. این فیلتر از نوع HEPA13 بوده است. این فیلتر گرد و غبار را از یک فیلتر هشت مرحله ای عبور می دهد و در نتیجه محیطی تمیز و بدون گرد و غبار ایجاد می کند. وضعیت میزان کثیفی فیلتر، از چراغ نمایشگر روی صفحه LED قابل کنترل است. جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22 دارای برس اضافه از نوع توربو می باشد. این برس کمک می کند تا پرزها و موها بدون آسیب زدن به الیاف فرش به راحتی جارو شوند. تمیز کردن کامل خانه از هر نوع پرز و مو برای افرادی که آلرژی دارند یا صاحب حیوان خانگی هستند، بسیار مناسب است. جاروبرقی کیسه دار دوو مدل DVC-LH22 دارای سیم بلند 8 متری می باشد و امکان جاروکشی تا شعاع 11 متر را برای کاربر فرهم می کند. در نتیجه می توان با کاهش دفعات جاب جایی پریز برق، در زمان کمتر بخش های مختلف خانه را به آسانی نظافت کرد.وجود نمایشگر LED در این محصول وضعیت هایی مانند، وضعیت کثیف شدن فیلتر HEPA، وضعیت قدرت مکش و پر بودن کیسه زباله را نشان می دهد.

 

مزایا جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22

  • جاروبرقی این برند از نظر طول کابل برق 8 متر است ، که بیشتر مناسب آپارتمان های کوچک است. زیرا هرچقدر طول کابل برق بیشتر باشد شعاع کارکرد دستگاه هم بیشتر میشود و نیازی به تعویض پریز برق در منزل ندارید .
  • نمیتوان گفت طول کابل برق 8 متر برای جاروبرقی یک ایراد بزرگ است. اما در کنار طول های 15 متری برخی برند های دیگر مانند بوش ، پاکشوما و پارس خزر این یک نقص به شمار میرود .
  • دوو نیز مانند خیلی از برند های مطرح دیگر سیم جمع کن جاروبرقی خود را از حالت پدالی به اتومات تغییر داده است. که این یک ویژگی کاربر پسند است .
  • یکی از بزرگترین مواردی که کارشناسان فروشگاه افشار هوم و مصرف کنندگان به آن اشاره داشتند. وجود کنترل روی دسته این جاروبرقی است که به کاربرپسند شدن هرچه بیشتر جاروبرقی کمک زیادی خواهد کرد.
  • از نظر فیلتر های بهداشتی دوو بسیار عالی در جاروبرقی های خود عمل کرده است و 8 مرحله فیلتراسیون و فیلتر قابل شستشو HEPA 13 در نظر گرفته است که از این بابت دوو نمره بسیار عالی را کسب میکند.

 

معایب جارو برقی برند دوو

  • مقاومت بدنه جاروبرقی دوو در برابر ضربه بسیار ضعیف است و در این بخش از بررسی دوو نمره خوبی کسب نخواهد کرد .
  • میزان صدای تولیدی جاروبرقی های دوو در رده ی میانی است. یعنی در میتوان آن را در گروه پر صدا ها قرار داد و نه در گروه کم صدا ها چون محدوده صدای جاروبرقی های دوو چیزی در حدود 65 تا 70 دسی بل است که این میزان بسته به ولوم مکش انتخابی شما متغییر است .
  • از نظر تعداد اکسسوری های سری دستگاه هر آنچیزی که مورد نیاز است برای جمع آوری دوو برای شما قرار داده است. اما دوو نیز مانند خیلی از برند های دیگر به فکر کیف اکسسسوری جاروبرقی نبوده و تنها با یک گیره جمع آوری این موضوع را به اتمام رسانده. اما، برند های بزرگی مثب بوش برای جمع کردن اکسسوری خود و محافظت از گم شدن آنها در منزل باکس و یا کیف زیبایی برای آن طراجی کرده اند .
  • از نظر پارامتز وزن جاربرقی برند دوو نمره خوبی نمیتواند کسب کند چونکه در رده ی سنگین وزن ها قرار میگیرد و خیلی از خانمها با این مسئله مشکل دارند.

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22 , کیفیت جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22 , مشخصات جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22 , قیمت جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22 , خرید جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22 , جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22 ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

تلویزیون ال ای دی دوو 43 اینچ مدل DLE-43K4200

تلویزیون یکی از مهمترین وسایل ارتباطی در جهان امروزی است. این وسیله برنامه های اطلاعاتی مانند اخبار، مستندها و رویدادهای ورزشی را به ما نشان می دهد و ما می‌توانیم فیلم تماشا کنیم، به مصاحبه‌ها گوش کنیم و اتفاقاتی را که در نقاط مختلف جهان اتفاق می‌افتند را بشنویم. به این منظور انواع مختلفی از تلویزیون ها در سایز های مختلف تولید و عرضه می شوند. تلویزیون ال ای دی دوو 43 اینچ مدل DLE-43K4200 نمونه ای از تلویزیون های به روز در بازار است. این مدل تلویزیون به گیرنده دیجیتال نسل سوم مجهز است که امکان پشتیبانی از فرمت HEVC-H265 را دارد. تلویزیون دوو از کیفیت دو مگا پیکسل یا همان Full HD بهره می برد و پنل  IPS مقاوم در برابر ضربه است.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید تا خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.

 

سیستم عامل ال ای دی دوو 43 اینچ مدل DLE-43K4200

تلوزیون هایی که در برند دوو تحت عنوان هوشمند و یا SMART تولید می شوند، همگی دارای سیستم عامل اندورید هستند. دوو از ورژن های متنوع اندروید 4 ، 6 و 8 و 9 در مدل های مختلف محصولات خود استفاده کرده است.

در مدل های هوشمند شما قادر خواهید بود بدون محدودیت گوشی همراه خود را به تلویزیون متصل کنید. همچنین از استفاده از مرورگر ها و اپلیکیشن ها نهایت لذت را ببرید.

در هر برندی نقاط قوت و ضعفی وجود دارد و این یکی از حق های مسلم مصرف کننده است که قبل از خرید به این نکات آگاه باشد . کارشناسان فروشگاه افشار هوم با بررسی نظرات مشتریان فروشگاه و تجارب خود در این نوشته سعی کرده اند تا به صورت کاملا منطقی و علمی بررسی مزایا و معایب بی طرفانه ای انجام دهد.

کیفیت تصویر ال ای دی دوو 43 اینچ مدل DLE-43K4200

تلویزیون‌ های دوو همچون تلویزیون‌ های سایر برندهای ایرانی، دارای ویژگی‌های ارتقادهنده کیفیت تصویر قابل‌توجهی نیستند و به‌نوعی تلویزیون‌های میان‌رده یا ارزان‌قیمت محسوب می‌شوند.

در این تلویزیون ‌ها فناوری‌های خاصی برای بهبود پارامترهای مؤثر در کیفیت تصویر و وضوح آن مانند فناوری‌های ارتقادهنده کنتراست، روشنایی، غنای رنگ‌های درحال نمایش و میزان اشباع آن‌ها یا وضوح آن‌ها و نمایش تصاویر دارای حرکت سریع بدون تاری و دنباله‌دار شدن، دیده نمی‌شود.

در ضمن در این تلویزیون‌ ها فناوری خاصی برای نمایش رنگ مشکی به‌صورت عمیق و غنی نیز وجود ندارد

برخورداری از پنل IPS ال ای دی دوو 43 اینچ مدل DLE-43K4200

پنل IPS جزو متداول‌ترین مورداستفاده در تلویزیون‌ها محسوب می‌شود و ال‌جی یکی از برندهای مطرح تولیدکننده این نوع از پنل‌ها است. پنل‌های IPS و پنل‌های AV جزو متداول‌ترین پنل‌های مورداستفاده در تلویزیون‌ها هستند (برخی از تلویزیون‌های Full HD دوو دارای پنل VA هستند که مزایا و معایب مختلفی نسبت به یکدیگر دارند.

تلویزیون‌های دارای پنل IPS زاویه دید بیشتری نسبت به پنل‌های VA دارند. هنگامی‌که تلویزیون‌های IPS را از زوایای کناری مشاهده می‌کنید، کیفیت تصاویر و کیفیت رنگ‌ها کاهش پیدا نمی‌کند و می‌توانید تقریباً از هر زاویه‌ای در مقابل تلویزیون‌های IPS از کیفیت تصویر بالای آن‌ها لذت ببرید.

هنگامی‌که تلویزیون‌های VA را از زوایای کناری تماشا می‌کنید، کیفیت تصاویر و میزان اشباع رنگ‌ها به‌میزان محسوسی کاهش پیدا می‌کند و حتی ممکن است برخی از رنگ‌ها تغییر کنند (مثلاً رنگ مشکی را به شکل رنگ خاکستری ببینید). در ضمن تلویزیون‌های دارای این پنل در مقایسه با سایر تلویزیون‌ها در نمایش رنگ‌ها به‌صورت طبیعی‌تر و زنده‌تر موفق‌تر عمل می‌کنند و می‌توانند رنگ‌های سبز و قرمز را غنی‌تر و با اشباع بیشتری نمایش دهند.

در کل این تلویزیون‌ها در بازآفرینی رنگ‌ها با دقت بهتر عملکرد بهتری نسبت به سایر انواع تلویزیون‌ها دارند. یکی دیگر از مزایای تلویزیون ‌های IPS نسبت به تلویزیون ‌های AV، عملکرد بهتر در زمینه مقابله با انعکاس نور است؛ بنابراین چنانچه تلویزیون‌ها را در محیط پورنوری قرار دهید، انعکاس نور کیفیت آن‌ها را در مقایسه با سایر انواع تلویزیون ‌ها کمتر تحت تأثیر قرار می‌دهد. عمر بالای تلویزیون ‌های IPS و مقاومت بیشتر آن‌ها نسبت به سایر انواع تلویزیون‌ها نیز می‌تواند دلیل خوبی برای خرید آن‌ها باشد

 

پورت ال ای دی دوو 43 اینچ مدل DLE-43K4200

مدل های مختلف تلویزیون دوو ۴k دارای ۳ پورت HDMI، دو پورت USB، یک کامپوزیت، یک کامپوننت، خروجی صدای دیجیتال کواکسیال، خروجی هدفون و خروجی آنتن هستند.

یکی از مزایای بسیار خوب این تلویزیون‌ها که برخی از تلویزیون‌های ایرانی فاقد آن هستن، وجود پورت HDMI ARC در آن‌ها است. با استفاده از این پورت می‌توانید صدای دیجیتال ۸ کاناله را از تلویزیون به سیستم‌های صوتی دارای این پورت (تقریباً تمام سینماهای خانواده و ساندبارهای جدید دارای این پورت هستند) و تصویر را از سیستم‌های صوتی دارای دی‌وی‌دی و بلوری پلیر تنها با یک کابل HDMI انتقال دهید. با استفاده از کابل HDMI ARC می‌توانید صدای دیجیتال را به بهترین شکل ممکن انتقال دهید. پورت کواکسیال تنها می‌تواند صدای ۶ کاناله (۵٫۱) را منتقل کند.

یکی از معایب تلویزیون‌های دوو در زمینه پورت‌ها عدم برخورداری از خروجی صدای دیجیتال اپتیکال است. خروجی صدای دیجیتال اپتیکال امکان انتقال صدای دیجیتال ۵٫۱ کاناله بدون هیچ‌گونه نویز و با شفافیت بسیار بالا را فراهم می‌کند. نویز ناشی از استفاده از وسایلی مانند گوشی ثابت تلفن بی‌سیم و یا روشن و خاموش کردن لامپ‌های مهتابی نزدیک یا کنار تلویزیون، عملکرد کابل اپتیکال را برخلاف کابل HDMI تحت تأثیر قرار نمی‌دهد؛ زیرا کابل اپتیکال فاقد رشته‌های سیمی است و سیگنال‌ها را با استفاده از نور منتقل می‌کند.

 

 

سایر امکانات تلویزیون ال ای دی دوو 43 اینچ

Time Shift یا همان ماشین زمان یکی دیگر از قابلیت های تلویزیون ال ای دی دوو می باشد که با استفاده از آن می توان برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود را بر روی حافظه داخلی تلویزیون ذخیره کرد. راهنمای الکترونیکی برنامه ها از مشخصه تلویزیون 43 اینچ دوو محسوب می شود . این ویژگی در واقع زمان پخش برنامه ها را به بیننده نمایش می دهد و به عنوان راهنما یا کاتالوگ کاربرد دارد. از درگاه های ارتباطی دستگاه می توان به سه ورودی HDMI و دو ورودی USB اشاره کرد. تلویزیون ال ای دی دوو به سیستم صوتی با توان 20 وات مجهز است که هر بلند گو قابلیت پخش 10 وات صدا را دارند.  

 



:: برچسب‌ها: بررسی ال ای دی دوو الکترونیک مدلDLE-43K4200 , کیفیت ال ای دی دوو الکترونیک مدلDLE-43K4200 , مشخصات ال ای دی دوو الکترونیک مدلDLE-43K4200 , قیمت ال ای دی دوو الکترونیک مدلDLE-43K4200 , ال ای دی دوو الکترونیک مدلDLE-43K4200 ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

جاروبرقی و بخارشوی بیسل مدل Bissell Vac & Steam 1977E

یکی از کالاهای برقی منحصر به فرد جاروبرقی و بخارشوی بیسل مدل Bissell 1977E است. امروزه بخارشوها نقش مهمی در نظافت منزل دارند. با داشتن بخارشوی قدرتمند، می توانید خیلی ساده و در کمترین زمان ممکن سطوح مختلف را بدون آسیب دیدن به راحتی تمیز نمایید. اگر قصد تهیه بخارشوی با کیفیت دارید، برند معتبر بیسل اقدام به تولید محصولی به نام جاروبرقی و بخارشوی بیسل مدل 1977E کرده است. این دستگاه نسبت به مدل دیگر از همین برند، یکی از بهترین و متفاوت ترین محصولات شرکت بیسل می باشد که سطوح مختلف را به بهترین شکل ممکن هم شستشو میدهد هم قابلیت جاروبرقی را نیز دارد.

این مدل با ترکیب بخار، ماده شوینده و مکش بسیار قوی هم سطح مورد نظر را به خوبی تمیز میکند و هم باعث از بین رفتن 99.9% میکروب ها و عوامل بیماری زای دیگر میشود. محبوبیت بخارشوی در وسایل نظافتی در این است که بدون استفاده از مواد شیمیایی و تنها با قدرت بخار به راحتی می توانید محیط را براحتی تمیز و عاری از آلودگی کنید. در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید تا بیشتر با جارو برقی بیسل آشنا شوید.

 

معرفی اجمالی بخارشوی و جاروبرقی بیسل

این دستگاه قابلیت منحصر بفرد مکش و پاشش بخار را به طور همزمان دارد. که می تواند تمام سطوح را از آلودگی پاک کند. البته می‌توانید از این قابلیت استفاده نکنید و تنها از مکش و یا از بخارشوی یه صورت تکی استفاده کنید. برای این مدل پیمانه 500 میلی لیتری برای پر کردن مخزن تعبیه کردند. یکی دیگر از ویژگی‌های این مدل ابعاد استاندارد آن است. همچنین با دسته بلند جدا شونده ای که دارد به راحتی در کمدتان جا می شود و فضای زیادی را اشغال نمی کند.

 با قدرت فیلتر آب و توان قدرتمند 1600 واتی موجود، عملکرد و طول عمر دستگاه را افزایش میدهد. نه تنها یک محصول حرفه ای از لحاظ عملکرد محسوب می شود، بلکه از لحاظ ظاهری و با ترکیب رنگ نوک مدادی و تیتانیوم توانسته مطابق با استانداردهای جهانی قابلیت های خود را به خوبی حفظ کند. طراحی ارگونومیک دسته این بخارشوی سبب شده، عملکرد حمل و نقل آسان تر شده به صورتی که هیچ وقت از کار با این بخارشوی خسته نخواهید شد.

 

طراحی ظاهری و امکانات جاروبرقی و بخارشوی بیسل مدل Bissell Vac & Steam 1977E

 

بیسل در طراحی این جارو سنگ تمام گذاشته. نه تنها این مدل یک محصول حرفه ای از لحاظ عملکرد محسوب میشود ، بلکه از لحاظ ظاهری نیز با یک جاروبرقی زیبا و مدرن طرف هستیم . جاروبرقی روی یک سینی خاک ریز قرار میگیرد و ثابت میشود . دسته طراحی شده در این مدل با داشتن 3 کلید لمسی هوشمند برای خاموش و روشن کردن جاروبرقی و میزان قدرت بخارشوی تعبیه شده است که دسترسی به آن ها بسیار آسان است. طراحی ارگونومیک دسته ، کار جاروکشی و حمل و نقل آن را آسان تر میکند به صورتی که هیچ وقت از کار با این جاروبرقی خسته نخواهید شد .

برای حرکت روان‌تر این مدل ، دو چرخ بزرگ در قسمت عقبی و دو چرخ بسیار کوچک نیز در قسمت جلوتر تعبیه شده است . طول کابلی که بیسل برای این مدل در نظرگرفته ، 7.5 متر است و شعاع عملکرد مناسبی را در اختیار شما قرار میدهد ، علاوه بر این ، برخلاف برخی جاروبرقی ها ، کابل در این مدل اصلا دست و پاگیر نیست و موقع جاروکشیدن مزاحم کار شما نخواهد شد . صدای این مدل حدود 80 دسی بل می باشد که مناسب به نظر می رسد ، همچنین فیلتر بهداشتی قرار داده شده نیز قابلیت شستشو دارد و میتوانید بارها از آن استفاده نمایید .

 

 

ویژگی های جاروبرقی و بخارشوی بیسل

عملکرد این بخار شوی به این صورت می باشد: برخلاف مدل G1979 دارای فناوری Cyclone است. این فناوری به این معنا است که در گام اول گردوغبار را نگه می‌دارد. هوای مکیده ‌شده به همراه سایر زباله ها به داخل مخزن می رود و مابقی هوای خروجی از فیلتر رد شده و هوای تمیز از دستگاه خارج می‌شود. این دستگاه قابلیت مکش و بخارشوی را به صورت همزمان دارد. علاوه بر جذب گرد و غبار با کمک فیلتر آب مایعات و آب های کثیف را نیز جذب می کند و محیط را کاملا برای شما خشک میکند.

داخل دستگاه هرگونه ناخالصی که در آب وجود داشته باشد جدا می‌گردد تا آسیبی به دستگاه وارد نشود. به کمک فناوری مخزن خشک زباله‌ها خشک جدا می‌شوند. شاخصه مهم این بخار شو این است که برای نگهداری زباله فاقد هرگونه پاکتی است و هر چه توسط موتور مکیده می‌شود در مخزن پلاستیکی شفافی جمع می‌شود. برای حرکت روان‌تر، دو چرخ بزرگ در قسمت عقبی و دو چرخ بسیار کوچک نیز در قسمت جلوتر تعبیه شده است.

همچنین فیلتر بهداشتی قرار داده شده، قابلیت شستشو دارد و می توانید بارها از آن استفاده نمایید. اگر سطوح سنگی، سرامیکی، پارکت در خانه دارید،  انتخاب این مدل هوشمندانه می باشد، چرا که همزمان به صورت عالی سطوح را شسته و برای شما برق می اندازد. با این دستگاه میتوانید اطراف مبل، زیر میز و گوشه ها را به راحتی تمیز کنید و رضایت خاطر شما را در امر نظافت انواع سطوح جلب می کند. بنابراین قادر است تا سخت ترین لکه ها و چربی ها را هم از روی سطوح پاک کند.

مشخصات مهم دستگاه

  • بخار آب 100 درجه سانتی‌گراد در این بخارشوی به 30 ثانیه زمان نیاز دارد.
  • اگر فضای خانه یا محل کارتان بزرگ است، این مدل با سیم 7.5 متری کارتان را آسان می‌کند.  این بخارشوی محفظه ای برای نگهداری سیم دارد.
  • این محصول امکان خوشبو کردن سطوح به‌وسیله پدهای خوشبو کننده را دارد و این ویژگی باعث شده تا خانه‌ای تمیز و معطر داشته باشید.
  • روی دسته بلند این مدل 3 کلید لمسی هوشمند برای خاموش و روشن کردن جاروبرقی و میزان قدرت بخارشوی تعبیه شده است.

 

نتیجه گیری

بخارشوهای بیسل هم جزو بخارشوهای پرفروش و پرطرفدار در دنیا و هم در ایران هستند و قدرت فوق العاده زیادی در تمیز کردن دارند. این مدل در عین چند منظوره بودن و کارایی بالا، استانداردهای جهانی لازم برای بخارشوی قدرتمند را دارد. فروشگاه اینترنتی اعتمادکالا این محصول را با تضمین اصالت و هزینه مناسبی به فروش می رساند. اگر دوست دارید یکی از بهترین بخارشوی های سایت اعتمادکالا را انتخاب کنید، این مدل پرفروش انتخابی ایده آل برای بخارشوی می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت به سایت اعتماد کالا مراجعه  نمایید.

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی جاروبرقی دو کاره بیسلVAC&STEAM , مشخصات جاروبرقی دو کاره بیسلVAC&STEAM , کیفیت جاروبرقی دو کاره بیسلVAC&STEAM , خرید جاروبرقی دو کاره بیسلVAC&STEAM ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

میوه خشک کن ناسا الکتریک NS-1162


میوه خشک کن NS-1162 یکی از دستگاه‌های کاربردی برای خشک کردن میوه و سبزیجات است. برخورداری از 5 سینی یا طبقه متحرک در این میوه خشک کن قابلیت نگهداری حجم زیادی از اقلام و سایر مواد غذایی را فراهم نموده است. این 5 طبقه از جنس پلاستیک شفاف بوده و به راحتی می‌توان از وضعیت و میزان خشک شدن مواد داخل سینی‌ اطلاع پیدا کرد. مشکب بودن سینی به گردش هوای راحت و یکنواخت در تمام طبقات کمک می‌کند، به این صورت که مواد پخش شده در سینی‌ها به یک اندازه خشک شود. بر روی این طبقات درپوشی از جنس پلاستیک قرار گرفته، که دارای دریچه‌هایی نیز می‌باشد. این دریچه‌ها جهت تخلیه نمودن بخار اضافی تعبیه شده‌اند و به خشک شدن سریع‌تر و اصولی‌تر میوه کمک می‌نمایند.درادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

المنت وفن در نظر گرفته شده برای این محصول باعث ایجاد هوای گرم و انتقال هوا از پایین به بالا شده است، تا رطوبت میوه و دیگر مواد غذایی در کوتاه‌ترین زمان گرفته شود. این تمام کاری نیست که این میوه خشک کن انجام می‌دهد، میوه خشک کن NS-1162 ضمن خشک نمودن میوه‌ها به حفظ ارزش غذایی آنها نیز کمک می‌کند و بهترین طعم و مزه را به آنها می‌دهد. توان مصرفی در نظر گرفته شده برای این دستگاه برابر 350 وات می‌باشد و قابلیت تنظیم درجه حرارت از 35 تا 70 درجه سانتیگراد و تنظیم مدت زمان از 1 تا 48 ساعت را دارد.


مشخصات ظاهری میوه خشک کن NS-1162


از ویژگی‌های بارز میوه خشک کن ناسا الکتریک NS-1162 باید به ابعاد مناسب و وزن کم آن اشاره کرد، که قابلیت بلند کردن و حمل و جابجایی آن را آسان کرده است. این محصول خوش دست و جمع و جور را به راحتی می‌توان در آشپزخانه و بر روی کابینت قرار داد؛ چرا که هم ظاهری زیبا دارد و هم اینکه وزن سبک و ابعاد قابل قبولی دارد. برای این میوه خشک کن بدنه‌ای با رنگ قهوه‌ای در نظر گرفته شده است، این بدنه از جنس پلاسیتک با کیفیت و با دوام ABS بوده و در برابر حرارت وگرما و حتی افتادن‌های احتمالی نیز مقاومت بالایی دارد.

بر روی بدنه اصلی دستگاه یک کنترل پنل ساده و کاربردی طراحی شده، که برای تنظیم نمودن دما و مدت زمان کارکرد استفاده می‌شود. کلیدهایی با عملکرد فشاری بر روی این پنل دیده می‌شوند که شامل کلید روشن/خاموش، کلید تنظیم دما ( TEMP )، کلید تنظیم زمان ( TIME) و کلید افزاینده و کاهنده دما و زمان می‌شوند. صفحه نمایش دیجیتالی کوچکی که بر روی این پنل قابل مشاهده است، امکان نمایش دادن زمان کارکرد را دارد.

 

مشخصات سینی


می‌دانید که سینی‌ها به معنای قفسه‌هایی هستند که برای نگهداری و پخش میوه و سبزیجات و ... استفاده می‌شوند. NS-1162 یک میوه خشک کن 5 طبقه است، که از 5 طبقه مجزا برای خشک کردن میوه و رطوبت گیری استفاده می‌کند. هر چه تعداد طبقات این محصول بیشتر باشد به این مفهوم است، که حجم بیشتری از مواد غذایی را در خود نگهداری می‌کند. سینی‌هایی که در این محصول تعبیه شده‌اند از جنس پلاستیک شفاف بوده و قابلیت مشاهده کردن محتویات داخل سینی را ممکن کرده‌اند.

 

کنترل پنل و تنظیمات میوه خشک کن ناسا الکتریک NS-1162 
یکی از ویژگی‌های ظاهری برجسته این میوه خشک کن، کنترل پنل و کاربرد راحت آن می‌باشد. در واقع کنترل پنلی که بر روی بدنه اصلی دستگاه قرار گرفته است، قابلیت تنظیم نمودن مدت زمان و درجه حرارت را دارد. دکمه POWER برای خاموش و روشن کردن دستگاه استفاده می‌شود. دکمه TIME برای تنظیم زمان کارکرد و دکمه TEMP برای تنظیم درجه حرارت. به این صورت به راحتی می‌توانید تنظیمات مورد نظر خودتان را مطابق با نوع ماده غذایی اعمال نمایید. قابلیت تنظیم درجه حرارت برای این محصول از 35 درجه تا 70 درجه سانتیگراد است، که بصور پیشفرضبر روی درجه حرارت 35 درجه تنظیم شده است.

با فشار دادن دکمه درجه حرارت با استفاده از دکمه‌های + و _ می‌توان دما را افزایش یا کاهش داد. همچنین تنظیم مدت زمان کارکرد نیز با کمک دکمه TIME صورت می‌گیرد. به این صورت که کافی است دکمه مربوطه را فشار دهید و سپس با کمک دکمه‌های افزاینده و کاهنده، زمان کار دستگاه را تنظیم نمایید. گفتنی است که این زمان از 1 ساعت تا 48 ساعت قابلیت تنظیم شدن دارد، که بصورت پیشفرض بر روی 8 ساعت قرار گرفته است. این تنظیمات بسته به نوع میوه متفاوت خواهد بود، با مطالعه دفترچه میوه خشک کن NS-1162 با طرز کار آن بیشتر آشنا خواهید شد.


مشخصات فنی NS-1162


میوه خشک کن ناسا الکتریک NS-1162 دستگاهی کاربردی و حرفه‌ای است که از توان و قدرت لازم برای خشک شدن و رطوبت گیری بهره می‌برد. این دستگاه دارای توان مصرفی 350 وات بوده که نشان از قدرت و سرعت بالا محصول در کار رطوبت گیری میوه هاست. در واقع این توان مصرفی بالا باعث می‌شود در مدت زمانی کوتاه مواد غذایی مختلف خشک شوند و رطوبت آنها گرفته شود. با این روش نه تنها مواد مغذی ریزه میزه میوه‌ها حفظ خواهد شد، بلکه از خراب شدن و فاسد شدن میوه‌ها نیز جلوگیری می‌کند.

برای این دستگاه کاربردی یک المنت حرارتی و فن خنک کننده تعبیه شده است، که المنت برای تولید گرما و گرم نمودن دستگاه به کار می‌رود و فن نیز برای به گردش درآوردن هوای گرم از پایین به بالا در نظر گرفته شده است. با به جریان انداختن هوای گرم از پایین به بالا تمام طبقات به یک اندازه از هوای گرم بهره‌مند می‌شوند و در نتیجه مواد غذایی داخل سینی‌ها نیز بصورت یکسان رطوبت گیری می‌شوند.

 

 نکات کاربردی حین استفاده از میوه خشک کن NS-1162


 البته دقت داشته باشید که هر چه برش‌های میوه نازک‌تر باشد به درجه حرارت پایین‌‎تر و زمان کمتری برای رطوبت گیری نیاز دارد و سریع‌تر خشک خواهد شد. همچنین اگر درجه حرارت یا زمان بیش‌تر از حد مورد نیاز باشد، احتمال دارد که به سوخته شدن مواد غذایی داخل میوه خشک کن منجر شود. همچنین ناگفته نماند که شرایط هر یک از میوه‌ها متناسب با میزان سفتی و سختی و حتی نوع بافتی که دارند، متفاوت است. به این دلیل برای خشک شدن برخی میوه‌ها به زمان بیشتری نیاز است. همچنین بعد از خشک شدن نیز هر نوع میوه‌ای شرایط خاصی دارد، از نرم گرفته تا ترد و سفت. بنابراین در انتخاب مدت زمان کارکرد دستگاه ودرجه حرارت دقت لازم را داشته باشید، تا با سوخته شدن مواد داخل سینی مواجه نگردید. اگر بعد از خاموش شدن میوه خشک کن متوجه شدید که هنوز میوه یا سبزیجات آبدار است و آن طعم ومزه خاص را نمی‌دهد، دوباره دستگاه را روشن کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.

 



:: برچسب‌ها: بررسی میوه خشک کن ناسا الکتریک NS-1162 , کیفیت میوه خشک کن ناسا الکتریک NS-11620 , مشخصات میوه خشک کن ناسا الکتریک NS-1162 , قیمت میوه خشک کن ناسا الکتریک NS-1162 , میوه خشک کن ناسا الکتریک NS-1162 ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

تاریخچه

لوازم‌خانگی با مارک گوسونیک کشور ترکیه در کشور چین با گارانتی 15 ماهه به تولید می‌رسند. این کمپانی تصمیم گرفته است که در خارج از کشور ترکیه نیز فعالیت داشته باشد و تجارت خارجی را در همان سال آغاز نمود. نام تجاری گوسونیک را به‌عنوان ستاره درخشان بازار خاورمیانه می‌شناسند. پس‌ازاینکه بحران اقتصادی در سال 2001 در ترکیه تاثیرگذار بود دیگر در بازار داخلی فعالیتی نکرد و به‌طور کامل در خارج از کشور کار خود را توسعه داد.

وقتی مارک خوش‌نام گوسونیک وارد بازار شد، با آگاهی از این‌که هر کالایی تبلیغ‌کننده طبیعی آن‌هاست و شعار این‌که مشتریان خود را بازرسان خود می‌دانیم که بر ما حسابرسی می‌کنند و با تولید بهترین‌ها راه‌حل‌های سریع و دائمی برای مصرف‌کنندگان که حتی هیچ جایی برای کوچک‌ترین شکایات آن‌ها باقی نگذاشت. با افزایش مداوم سهم بازار خود با اصل کیفیت و خدمات پایدار به مارک قابل‌اعتمادی تبدیل شد.

هرگز نگاه آماتور خود را در راه حرفه‌ای تغییر نداد و امروزه گوسونیک به یکی از معتبرترین مارک‌های بازار خاورمیانه تبدیل‌شده است که با دامنه محصول خود که به‌طور مداوم درحال‌توسعه و نوسازی است در اوج جای خود را می‌گیرد. با اعتماد ما به نام تجاری خود، عشق به مشتریان و احترام به آن‌ها به وظیفه خود روزبه‌روز رهبری خود را در منطقه تقویت می‌کند. گوسونیک تا به امروز با تولید محصولاتی از قبیل جاروبرقی، مخلوط‌کن، غذاساز، پلوپز، آسیاب، آبمیوه گیری، سرخ‌کن، همزن و جارو شارژی خود را با روزمره مردم تطبیق داده است و با پرسنل تحصیل‌کرده و متخصص و منطقه تحت پوشش دائمی خود روزبه‌روز ادعای مارک جهانی بودن نزدیک می‌شود.درادامه با اعتماد کالا همراه باشید تا خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.

 

بررسی پلوپز گوسونیک مدل GRC-688

بهترین مولتی کوکر ها یا به عبارتی پلوپز های چند کاره می تواند بسیار از غذاها را در یک دستگاه طبخ نمایند. امروزه به دلیل فضای کم آشپزخانه ها داشتن وسیله با قابلیت چندکاره علاوه بر اشغال فضای بسیار کم ، استفاده از آن ها نیز بسیار ساده و آسان می باشد. پلوپز های چندکاره با داشتن برنامه خودکار پخت می توانند در زمان شما نیز صرفه جویی نمایند. شرکت گوسونیک که در زمینه تولید لوازم برقی خانه و آشپزخانه فعالیت دارد در ادامه تکمیل خانواده محصولات خود پلوپز ۲۰ کاره خود را به بازار عرضه نموده است. این دستگاه علاوه بر کیفیت ساخت خوب و تعداد برنامه پخت بالا از لحاظ قیمتی نیز بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. در ادامه با معرفی ویژگی ها و قابلیت های پلوپز گوسونیک مدل GRC-688 همراه ما باشید.

طراحی

از لحاظ ظاهری بدنه دستگاه تشکیل شده از پلاستیک مقاوم در برابر حرارت و استیل ضد زنگ می باشد. کیفیت مواد اولیه به کار رفته و اسمبل دستگاه در سطح خوبی قرار داشته و می تواند در استفاده طولانی مدت دوام بالایی داشته باشد.

کنترل پنل در نظر گرفته شده برای پلوپز گوسونیک ۶۸۸ از نوع دیجیتالی و با دکمه های لمسی می باشد. همین امر در زیبایی و شکیل بودن دستگاه بسیار موثر می باشد.

یک عدد دستگیره مخصوص حمل پلوپز تعبیه شده تا در جابجایی محصول بدون مشکل اقدام نمایید.

اقلام همراه این محصول شامل کفگیر و ملاقه ، یک عدد سبد سرخ کن و یک سبد بخارپز مخصوص می باشد.

پایه های ضد لغزش دستگاه نیز وظیفه جلوگیری از هرگونه لرزش در هنگام کار با پلوپز می باشد.

دیگ مخصوص این دستگاه از نوع سرامیک نچسب می باشد. ظرفیت این دیگ ۵ لیتر یا به عبارتی ۱۰ پیمانه برنج می باشد. از قابلیت این دیگ می توان به جداسازی از بدنه اصلی اشاره کرد که موجب آسان نمودن شستشو و نظافت دستگاه خواهد شد.

 

عملکرد

پلوپز گوسونیک مدل GRC-688 با توان مصرفی ۸۶۰ وات می تواند انواع و اقسام غذاها مانند انواع خورشت ، کیک ، پیتزا ، پلو با ته دیگ ، حلیم ، انواع سرخ کردنی مثل سیب زمینی ، مرغ ، ماهی همچنین با داشتن سبد بخارپز می تواند با استفاده از برنامه های دستگاه مواد غذایی خود را نیز بخارپز کنید.

۲۰ برنامه و عملکرد در پلوپز ۶۸۸ گوسونیک به شما این امکان را خواهد داد تا با صرف کمترین هزینه و اشغال فضای آشپزخانه خود به کلی از برنامه و زمان بندی های مخصوص پخت هر غذا دست یافته که موجب افزایش سرعت پخت و پز شما نیز خواهد شد.

سیستم جمع آوری بخار ، ترموستات و تایمر به شما در هنگام کار با دستگاه کمک خواهند کرد که تجربه بهتری از استفاده از یک مولتی کوکر داشته باشید.

از چند قابلیت ویژه پلوپز گوسونیک می توان به داشتن ویژگی پخت برنج با رنگ ته دیگ دلخواه ، پخت انواع کیک بدون داشتن فر ، تهیه انواع پیتزا و لازانیا ، اسپاگتی و همچنین سرخ کردن اشاره کرد که برای یک پلوپز می تواند نکته بسیار مثبتی باشد.

 

گارانتی و کیفیت پلوپز گوسونیک مدل GRC-688  چگونه است ؟

در رابطه با گوسونیک دوتا سوال پرتکرار گوسونیک ساخت کجاست ، گارانتی و کیفیت محصولات گوسونیک چگونه است وجود دارد . لوازم خانگی گوسونیک از کیفیت بالایی برخوردار هستند و همین اعتماد به کیفیت باعث شده است تا گوسونیک محصولات خود را با ضمانت و گارانتی 15 ماهه به دست مردم برسانند .
در کل می توان گفت که محصولات برند گوسونیک علاوه بر کیفیت مناسب و خدمات پس از فروش از قیمت متناسبی هم برخوردار هستند .

محصولات گوسونیک ساخت کشور چین است یا ترکیه ؟

کمپانی برند گوسونیک در کشور ترکیه تاسیس شده است و محصولات خود را در نمایندگی خود در دیگر کشور هایی مانند چین تولید می کنند.

مارک gosonic مال کدام کشور است ؟

در پاسخ به سوال مارک گوسونیک مال کجاست باید بگوییم که مارک gosonic متعلق به کشور ترکیه می باشد .

لوازم خانگی گاسونیک ساخت کدام کشور است ؟

در پاسخ به این سوال که لوازم خانگی گاسونیک ساخت کدام کشور است باید بگوییم که محصولات گاسونیک متعلق به ترکیه می باشند اما محصولات گوسونیک به دیگر کشور های جهان نیز صادر می شود .

مارک گاسونیک برای کجاست ؟

در پاسخ به سوال مارک گاسونیک برای کجاست باید بگوییم که برند gosonic متعلق به کشور ترکیه می باشد و اگر سوال شد که محصولات گاسونیک ساخت کجاست همین جواب را باید داد .

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی پلوپز گوسونیک مدل GRC-688 , مشخصات پلوپز گوسونیک مدل GRC-688 , کیفیت پلوپز گوسونیک مدل GRC-688 , پلوپز گوسونیک مدل GRC-688 , پلوپز گوسونیک مدل GRC-688 ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

بلزا ساخت کجاست ؟

بلزا ساخت کجاست ؟ تا به حال نام این برند را شنیده اید ؟ با محصولات آن آشنایی دارید ؟ میدانید که کیفیت محصولات بلزا چگونه است ؟ کمپانی بلزا چندین دهه است که فعالیت خود را در زمنه تولید محصولات کوچک در ایران آغاز کرده است . هدف اولیه این برند مشتری مداری و ارائه بهترین محصولات بود و به طور کل با همین هدف فعالیت خود را آغاز کرد که تا به امروز هم آن را به طور کامل رعایت کرده است . محصولات بلزا با بهترین تکنولوژی و کیفیت تولید میشوند و طراحی ظاهری آن ها به طراحی بدون زمان معروف است به این معنا که ظاهر آن ها را به گونه ای طراحی میکنند که در طول سالیان دراز کسی متوجه نمیشود که این محصول تولید مثلا 30 سال قبل بوده است . در ادامه این مطالب با اعتماد کالا همراه باشید تا علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر درباره چای ساز بلزا ، خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.

 

 

محصولات لوازم خانگی بلزا شامل چه چیز هایی است ؟

حال که میدانیم محصولات برند بلزا ساخت کجاست وقت آن رسیده است که به طور کلی بدانیم که محصولات لوازم خانگی بلزا شامل چه چیز هایی است ؟ بیش از چند دهه است که کمپانی بلزا در ایران افتتاح شده است و محصولات آن نیز در ایران تولید میشود . بلزا از ابتدا تا کنون به تولید محصولات لوازم خانگی کوچک مشغول بوده است . از جمله محصولات با کیفیت برند بلزا میتوان به زودپز بلزا ، ساندویچ ساز بلزا ، خرد کن بلزا ، سرخ کن بلزا ، بخارشو بلزا ، پلوپز بلزا ، چای ساز بلزا ، اتو پرس و بخار بلزا ، تخم مرغ پز بلزا ، گوشت کوب برقی بلزا ، سماور برقی بلزا و … اشاره کرد .

 

چای ساز بلزا مدل 21104 با بدنه ای از جنس شیشه و با ظاهری زیبا، امکان آماده سازی چای و آب جوش در کمترین زمان و بالاترین کیفیت را به شما می دهد. این چای ساز با کتری 2/3 لیتری و قوری 0/8 لیتری و در رنگ سفید توسط شرکت ترکیه ای بلزا ( Belleza ) تولید و به بازار عرضه شده است. توان مصرفی این چای ساز، 1650 وات است که برای دستگاهی با این ابعاد و نوع مصرف، توان مناسبی محسوب می شود. جنس بدنه کتری از شیشه SCHOTT آلمان و پلاستیک مقاوم و قوری نیز از جنس شیشه می باشد. داخل قوری یک صافی یا فیلتر از جنس استیل به منظور ریختن چای یا دم نوش ها و دم کشیدن مطلوب آنها قرار داده شده است. تعبیه ترموستات استریکس strix انگلستان در این چای ساز موجب شده است تا دستگاه پس از به جوش آمدن آب، به صورت خودکار به حالت گرم نگهدارنده آب تغییر حالت دهد. چراغ LED تعبیه شده روی پایه زیرین، در هنگام به جوش آمدن آب، آبی رنگ می شود و این موضوع نه تنها شما را از به جوش آمدن آب مطلع می سازد، بلکه زیبایی چای ساز را نیز چندین برابر می کند. روی قسمت پشتی دستگیره کتری نیز دو چراغ سبز و نارنجی به منظور نمایش فعالیت چای ساز تعبیه شده است. همچنین چای ساز بلزا مدل 21104 مجهز به سیستم دم کردن چای به صورت اتوماتیک نیز می باشد.

طول 1/3 متری سیم در این چای ساز و همچنین قابلیت چرخش 360 درجه کتری روی پایه نگهدارنده، منجر به سهولت در استفاده از آن شده است. همچنین وجود دو المنت که به صورت مسطح و مخفی قرار گرفته اند باعث شده تا شست و شوی دستگاه، آسان تر انجام شود. ابعاد این محصول 220× 370 میلی‌متر می باشد.

در مجموع چای ساز بلزا مدل 21104 با توجه به ویژگی های کاربردی و همچنین طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا، می تواند گزینه ای مناسب در میان محصولات مشابه بوده و جای خالی یک چای ساز کامل را در آشپزخانه شما پر کند.

 

خدمات پس از فروش چای ساز بلزا مدل 21104 

خدمات پس از فروش محصولات همیه یکی از مهم ترین مواردی است که پیش از خرید باید به آن توجه کنیم . این که آیا این محصول خدمات پس از فروش دارد یا نه ، خدمات پس از فروش آن چگونه است و شامل چه چیز هایی میشود ، در استان یا شهر نزدیک به ما نمایندگی دارد یا نه نکات بسیار مهمی است که اگر به آن دقت نکنیم خدایی نکرده پس از آسیب دیدن محصولمان به هر دلیلی با مشکل رو به رو خواهیم شد . در رابطه با خدمات پس از فروش بلزا همانطور که پیش از این هم در پاسخ به سوال بلزا ساخت کجاست گفتیم ، چون محصولات بلزا در خود ایران تولید بسته بندی و به بازار عرضه میشوند پس نمایندگی های خدمات پس از فروش آن هم در ایران است .

قابل توجه مصرف کنندگان محصولات این برند این که برند بلزا در اکثر استان های کشور هم نمایندگی خدمات پس از فروش دارد و هم این که در اکثر فروشگاه های لوازم خانگی میتوانید محصولات آن را پیدا کنید .

چای ساز بلزا مدل 21104  ساخت کجاست ؟

از معروف ترین و پر طرفدار ترین محصولات برند بلزا چای ساز های آن است به همین دلیل است که خیلی از افراد میخواهند بدانند که چای ساز بلزا ساخت کجاست ؟ همانطور که پیش از این هم گفتیم بلزا یکی از برند های خوب کشور خودمان است و محصولات آن نیز در ایران تولید میشود . فرقی نمیکند کدام محصول باشد از بخارشو و گوشتکوب برقی گرفته تا ساندویچ ساز و چای ساز آن همگی در ایران ساخته و به بازار عرضه میشود .

 

سخن پایانی

بلزا برند لوازم آرایشی است یا لوازم خانگی ؟

در واقع دو برند با این اسم وجود دارد یه یکی خارجی و تولید کننده لوازم آرایشی است و دیگری که منظور نظر ماست تولید کننده لوازم خانگی .

کیفیت چای ساز بلزا مدل 21104  چگونه است ؟

شرکت بلزا چندین دهه است که فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم خانگی کوچک شروع کرده است و کیفیت محصولات آن نیز برای مصرف کنندگان مورد قبول واقع شده است.

(برای کسب اطلاع از قیمت به سایت اعتماد کالا مراجعه نمایید.)

 



:: برچسب‌ها: بررسی چای ساز بلزا مدل 21104 , کیفیت چای ساز بلزا مدل 21104 , مشخصات چای ساز بلزا مدل 21104 , قیمت چای ساز بلزا مدل 21104 , چای ساز بلزا مدل 21104 ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

برند gosonic ساخت کشور ترکیه

گوسونک از جمله از برند های محبوب ترکیه ای است که که در سال 1979 در یکی از شهر های ترکیه تاسیس شده است . در حقیقت شاید برای شما جالب باشد که بدانید محصولات برند گوسونیک در کشور چین ساخته می شوند ، برند گوسونک در ابتدای راه خود معروفیت زیادی نداشت اما با گذشت زمان توانست در صنعت تولید پیشرفت های چشمگیری را به دست آورد و کم کم توانست است وارد عرصه بازار خاورمیانه شود و طرفداران زیادی را از آن خود کرده اند.در ادامه با اعتمادکالا همراه باشید.

 

بررسی ویژگیها و مشخصات چای ساز گوسونیک مدل GST-769  

چای ساز گوسونیک مدل GST-769 یکی از دستگاههای چای ساز شرکت گوسونیک می باشد. این شرکت ترکیه ای تولیدکننده‌ی محصولات لوازم خانگی می باشد. محصولات این شرکت در چین و ترکیه تولید می شوند. این دستگاه در رنگ استیل و مشکی تولید و عرضه شده است. جنس کتری از استیل ضد زنگ و شیشه و قوری نیز از جنس شیشه می باشد. این چای ساز از نوع روهمی می باشد.

 

مشخصات بدنهچای ساز گوسونیک مدل GST-769  

از ظاهر ساده و شیک این چای ساز که بگذریم باید به کیفیت ساخت این دستگاه اشاره کنیم. چای ساز گوسونیک مدل GST-769 دارای بدنه‌ای از جنس استیل، پلاستیک و شیشه می باشد. بر روی کفی این چایساز کنترل پنل دیجیتال و لمسی قرار دارد. این دستگاه قابلیت تنظیم دمای گرم نگهدارنده و روشن و خاموش کردن دستگاه با این کنترل پنل را دارد. کفی کتری که به برق متصل میشود و بر روی پایه قرار می گیرد دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه می باشد. این کتری بدون سیم است و برای مواقعی که می خواهید از کتری در محوطه‌ی بیرون یا تراس استفاده کنید بسیار کاربردی خواهد بود. می توانید بدون مزاحمت سیم برق، از دستگاه استفاده کنید. دیگر قابلیت مهم این دستگاه امکان استفاده هم به عنوان چای ساز و هم به عنوان کتری برقی است. قوری چای ساز نیز دارای تفاله گیری است که از جنس استیل ضد زنگ تشکیل شده است. این تفاله گیر در وسط قوری قرار میگیرد و می توان پس از دم کشیدن چای آن را از قوری جدا کرد.

 

بررسی نحوه‌ی تنظیم و عملکرد چای ساز گوسونیک مدل GST-769

این چای ساز گوسونیک با توجه به مقدار آب داخل کتری بطور میانگین پس از ۳ تا ۱۵ دقیقه جوش می آید. آب جوش را داخل قوری بریزید و قوری را بر روی کتری قرار دهید. پس از اینکه چای دم کشید قوری بر روی کتری قرار دارد و میتوان دستگاه را در حالت گرم نگهدارنده تنظیم کرد. با استفاده از کنترل پنل لمسی میتوان درجه حرارت وارمر را تنظیم کرد. در این مدت چای بخوبی دم میکشد و با طعم و عطر اصلی برای نوشیدن آماده می شود.

قوری چای ساز گوسونیک مدل GST-769 دارای یک عدد فیلتر از جنس استیل ضد زنگ می باشد. در قسمت خروجی کتری نیز جهت جدا سازی رسوب داخل آب یک عدد فیلتر قرار دارد. کتری دستگاه از کفی جدا می شود و بدون سیم مورد استفاده قرار می گیرد. نکته ای دیگر در مورد این دستگاه که باید اشاره کرد سرعت آماده سازی آب جوش است. در مواقعی مانند صبح و قبل از رفتن به بیرون باید صبحانه را آماده کنید و وقت ندارید و یا تعداد میهمانان زیاد است، سرعت جوش آوری بالا بسیار کمک کننده خواهد بود. مقایسه‌ی زمان ۳ دقیقه ای (حداقل آب داخل کتری) جوش آوردن آب تا ۲۰ الی ۳۰ دقیقه با کتری گازی، خود گویای صرفه جویی بسیار زیاد این دستگاه در زمان است.

 

دیگر مشخصات چای ساز گوسونیک مدل GST-769  :

  • گنجایش قوری : ۱ لیتر
  • گنجایش کتری : ۱٫۷ لیتر
  • فیلتر قوری قابل جدا شدن و شستشو
  • صافی چای در قوری از جنس استیل ضد زنگ
  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ی کتری دستگاه
  • دارای فیلتر خروجی در قسمت کتری دستگاه
  • دارای چراغ نشانگر هنگام جوش آوری
  • تنظیم عملکرد دستگاه بصورت دیجیتال و لمسی
  • طول سیم برق دستگاه : ۱ متر

 


قیمت لوازم خانگی گوسونیک

شرکت گوسونیک از نظر کیفیت محصول و قیمت در شرایط متوسط رو به بالا قرار دارد. هرچند ممکن است محصولات این شرکت از نظر شهرت در حد برندهای بزرگ جهان نباشد و از این نظر نتوان آن را با برندهای مهم دنیا مقایسه کرد ولی از نظر کیفیت و قیمت در حد معقولی بوده و لوازم خانگی این شرکت در صورت استفاده درست می توانند عمر نسبتا طولانی داشته باشند.

برای آن که همه اقشار جامعه با انواع در آمد‌ها بتوانند از محصولات این شرکت گوسونیک استفاده کنند. مسئولان شرکت بازه قیمتی محصولات خود را طوری طراحی کرده اند که از حد متوسط شروع و به سمت بالا حرکت می کند تا هرکس بتواند به اندازه توان خود از وسایل و لوازم این شرکت استفاده کند.

 

 

 

گارانتی و کیفیت چای ساز گوسونیک مدل GST-769چگونه است ؟

در رابطه با گوسونیک دوتا سوال پرتکرار گوسونیک ساخت کجاست ، گارانتی و کیفیت محصولات گوسونیک چگونه است وجود دارد . لوازم خانگی گوسونیک از کیفیت بالایی برخوردار هستند و همین اعتماد به کیفیت باعث شده است تا گوسونیک محصولات خود را با ضمانت و گارانتی 15 ماهه به دست مردم برسانند .
در کل می توان گفت که محصولات برند گوسونیک علاوه بر کیفیت مناسب و خدمات پس از فروش از قیمت متناسبی هم برخوردار هستند .

 

محصولات گوسونیک ساخت کشور چین است یا ترکیه ؟

کمپانی برند گوسونیک در کشور ترکیه تاسیس شده است و محصولات خود را در نمایندگی خود در دیگر کشور هایی مانند چین تولید می کنند.

مارک gosonic مال کدام کشور است ؟

در پاسخ به سوال مارک گوسونیک مال کجاست باید بگوییم که مارک gosonic متعلق به کشور ترکیه می باشد .

لوازم خانگی گاسونیک ساخت کدام کشور است ؟

در پاسخ به این سوال که لوازم خانگی گاسونیک ساخت کدام کشور است باید بگوییم که محصولات گاسونیک متعلق به ترکیه می باشند اما محصولات گوسونیک به دیگر کشور های جهان نیز صادر می شود .

مارک گاسونیک برای کجاست ؟

در پاسخ به سوال مارک گاسونیک برای کجاست باید بگوییم که برند gosonic متعلق به کشور ترکیه می باشد و اگر سوال شد که محصولات گاسونیک ساخت کجاست همین جواب را باید داد .

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی چای ساز گوسونیک مدل GST-769 , کیفیت چای ساز گوسونیک مدل GST-769 , مشخصات چای ساز گوسونیک مدل GST-769 , قیمت چای ساز گوسونیک مدل GST-769 , چای ساز گوسونیک مدل GST-769 ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

قهوه ساز ناسا الکتریک NS-509

اسپرسوساز ناسا الکتریک NS-509 از دستگاه‌ها و محصولات کاربردی می‌باشد، که برای مصارف خانگی و اداری و شرکتی کاربرد دارد. جنس بدنه این اسپرسو ساز از پلاستیک با کیفیت ABS می‌باشد که استحکام بالایی دارد. بر روی بدنه یک کنترل پنل با کلیدهای متعدد تعبیه شده است، که برای اعمال تنظیمات مربوط به دستگاه به کار می‌رود. حداکثر توان این دستگاه 1850 وات بوده و قدرت فشار آن 15 بار می‌باشد. ظرفیت مخزن آب این دستگاه 1 لیتر بوده و به اندازه 10 فنجان ظرفیت دارد. اسپرسو ساز ناسا الکتریک NS-509 از دو قسمت و در واقع دو کاربرد مختلف تشکیل شده است، که یکی مربوط به اسپرسو و دیگری مربوط به قهوه می‌باشد. کنترل پنلی که برای این قهوه ساز تعبیه شده است نیز دو کاربرد جداگانه دارد و پنل سمت راست مربوطه به قهوه و پنل سمت چپ مربوط به اسپرسومی‌باشد. البته با  قهوه ساز سه کاره مدل NS-509 می‌توان انواع نوشیدنی‌های گرم از جمله چای، دمنوش و… را در قسمت قوری درست کرد.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید تا با اسپرسوساز ناسا بیشتر آشنا شوید.

 

این اسپرسو ساز دارای دو عدد نازل قهوه است که در زیر هدگروپ دستگاه قرار گرفته‌اند و همچنین از نازل بخار نیز بهره می‌برد. قابلیت جداسازی سر نازل و چرخش آسان آن جهت فوم گیری و قابلیت گرم نگهدارنده و سینی ضد چکه و .... از قابلیت‌های ویژه این محصول می‌باشند. سیستم تنظیم فشار بخار و المنت و حالت گرم نگهدار و دو ترموستات جداگانه برای قهوه ساز و اسپرسو ساز و ... از ویژگی‌های بارز اسپرسوساز NS-509 هستند که کارآیی و استفاده از آن را راحت نموده‌اند.

 

مشخصات ظاهری اسپرسوساز ناسا الکتریک NS-509

اسپرسوساز سه کاره NS-509 همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، یک دستگاه کاربردی 3 کاره است و قابلیت تهیه قهوه فرانسه و قهوه اسپرسو و کاپوچینو قابلیت تولید کف شیر را نیز دارد. این دستگاه کاربردی در عین بهره‌مندی از این همه کارآیی ظاهری جذاب و دلنشین نیز دارد که از ترکیب دو رنگ پرطرفدار مشکی و نقره‌ای به دست آمده است. بدنه از جنس پلاستیک با کیفیت ABS بوده و تنها قسمت بالایی آن که نمایشگر بر روی آن قرار گرفته از جنس استیل می‌باشد. کنترل پنل و نمایشگر دیجیتالی به همراه چراغ‌های نشانگر همگی بر روی قسمت جلویی اسپرسو ساز قرار گرفته‌اند.

 

تهیه اسپرسو با اسپرسو ساز NS-509

مقداری پودر قهوه داخل صافی بریزید و با کمک تمپر پودر قهوه را فشار دهید. سپس صافی را داخل قیف فلزی مربوط به هدگروپ بگذارید و با کمک دسته و میله فشار هدگروپ را به اسپرسو ساز وصل نمایید. با چرخاندن هدگروپ در خلاف جهت حرکت عقربه‌های ساعت، هدگروپ را محکم کنید و آن را در حالت قفل LOCK قرار دهید. سپس آب داغ را داخل لیوان ریخته و لیوان یا فنجان قهوه را بر روی سینه ضد چکه قرار دهید. در این حالت بعد از روشن شدن چراغ سبز و فشار دادن کلید PUMP قهوه به سمت لیوان سرازیر خواهد شد.مخزن آب را تا حد MAX پر کنید و دکمه ON مخصوص اسپرسو ساز را روشن نمایید، تا نمایشگر قرمز روشن شود. نمایشگر سبز بر روی حالت اول یعنی گرم شدن چشمک خواهد زد و این همان حالت پیش فرض دستگاه است. در این حالت کلید PUMP را فشار دهید، تا در صورت وجود آب پمپ بلافاصله بسته شود و المنت روشن شده و عملیات گرم کردن اولیه آب شروع شود. زمانی که عملیات گرم شدن اولیه به پایان رسید، چراغ چشمک زن سبز خاموش می‌شود و خبر از آماده به کار بودن دستگاه می‌دهد. در این حالت با فشار دادن دوباره کلید PUMP آب به سمت بیرون هدایت می‌شود. 

 

قابلیت شروع به کار خودکار

یکی از قابلیت‌های ویژه اسپرسو ساز ناسا الکتریک NS-509 تایمر تاخیر یا در واقع شروع به کار خودکار می‌باشد. این قابلیت امکان روشن شدن دستگاه را به ساعت مشخص فراهم آورده است. در واقع اگر قصد دارید دستگاه را برای ساعت مشخصی تنظیم نمایید، می‌توانید با استفاده از کلید PROG این برنامه را به دستگاه بدهید. دقت داشته باشید که این عملکرد تنها برای قهوه ساز کاربرد دارد. بار اول کلید PROG را فشار دهید و ساعت و دقیقه را بر اساس زمان آن لحظه تنظیم کنید، سپس بار دیگر PROG را فشار دهید تا TIMER را برای شما نمایش دهد و برای تنظیمات تایمر، زمان دلخواه خود را وارد کنید. این برنامه حداکثر تا 24 ساعت را پشتیبانی می‌کند و قابلیت تاخیر 24 ساعت را دارد، نه بیشتر. همچنین برای غیر فعال کردن شروع به کار خودکار، دو بار کلید ON قهوه ساز را فشار دهید.

 

کنترل پنل و کارآیی آن

بر روی کنترل پنل اسپرسو ساز ناسا الکتریک NS-509 در قسمت اسپرسو 3 چراغ نشانگر تعبیه شده‌اند، که شامل نشانگر ON به معنای روشن بودن دستگاه و نشانگر حالت گرم کن با آیکون مخصوص و نشانگر حالت بخار با آیکون مخصوص می‌باشد. چراغ‌های نشانگر حالت بخار و گرم نگهدار به رنگ سبز روشن می‌شوند و یا چشمک می‌زنند. اگر چراغ حالت گرم نگهدار در حال چشمک زدن باشد به این معناست که دستگاه در حال گرم شده است و زمانی که این چراغ با رنگ سبز ثابت شد به این معناست که می‌توانید قهوه تهیه نمایید. برای نشانگر بخار نیز دقیقاً به این صورت است با این تفاوت که زمانی که چراغ نشانگر ثابت شد و به رنگ سبز نمایش داده شد، به این مفهوه است که می‌توانید بخار تهیه کنید.

 

هدگروپ و کارآیی آن در اسپرسو ساز

هد گروپ مکان مخلوط شدن آب با قهوه است و دسته‌ای است که در قسمت جلوی اسپرسوساز ناساالکتریک قرار دارد. قسمتی از دستگاه که در فیلتر مخصوص آن قهوه ریخته و از طریق قفل چرخشی، دسته آن به بدنه متصل می‌شود. جنس هدگروپ یا پرتافیلتر از استیل ضد زنگ می‌باشد که از قدرت فیلتر کردن بالایی برخوردار است. جنس دسته هدگروپ نیز از پلاستیک نسوز ABS است. این دسته دارای قلاب نگه‌دارنده و صافی آلیاژ آلمینیوم می‌باشد. از هد گروپ می‌توان به عنوان قلب دستگاه اسپرسوساز مدل 509-NS ناسا الکتریک نام برد که مسئولیت تهیه یک فنجان اسپرسوی با کیفیت را بر عهده دارد. میزان قهوه مورد نظر را که اصولا تجربی به دست می‌آید، داخل فیلتر هد گروپ ریخته و با کمک تمپر آن را فشرده می‌کنیم. بعد از پر شدن صافی، پرتافیلتر را در جایگاه خود قفل می‌کنیم.سبدی که داخل هدگروپ قرار دارد، محل قرار گرفتن و کوبیدن قهوه است. جنس آن از استیل ضدزنگ می‌باشد. این سبد دارای درز‌های بسیار ریزی است که باعث بالا رفتن دقت فیلتر، قهوه هنگام مخلوط شدن با آب می‌‍شود. این قدرت فیلتر بالا نشان از قدرت بالای دستگاه دارد و باعث غلیظ و باکیفیت‌تر شدن قهوه می‌شود. قسمت هد گروپ دارای یک قلاب نگهدارنده در قسمت سبد فیلتر است. این قلاب باعث نگهداری سبد فیلتر هنگام استفاده از پرتافیلتر می‌شود.

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی قهوه ساز ناسا الکتریک NS-509 , کیفیت قهوه ساز ناسا الکتریک NS-509 , مشصات قهوه ساز ناسا الکتریک NS-509 , قیمت قهوه ساز ناسا الکتریک NS-509 , قهوه ساز ناسا الکتریک NS-509 ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

بررسی آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 802

اگر به دنبال بهترین آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 802 هستید به شما بررسی این مدل را پیشنهاد می کنیم چراکه این دستگاه به عنوان یک آبمیوه گیری چندکاره قابلیت های آسیاب، خردکن ، مخلوط کن را نیز به همراه دارد و هر یک از آنها را با کیفیت بسیار بالا برای شما انجام خواهد داد و می توانید با انتخاب ابمیوه گیری میگل مدل GPJ 802 در حقیقت یک تیر و چند نشان را داشته باشید و از این دستگاه پرکاربرد با سهولت استفاده بی نظیرش استفاده بهینه داشته باشید. این دستگاه در دو رنگ استیل و نقره ای و قدرت موتور بالای 800 وات تولید شده است. ظاهر این دستگاه بسیار مناسب و چشم گیری دارد و از ترکیب استیل و نقره ای به همراه مشکی طراحی شده، در قسمت پایینی آن صفحه ی نمایشگری وجود دارد که به صورت لمسی کار می کند و این امکان را برایتان فراهم می سازد تا تعداد 4 سطح تنظیم سرعت را به وسیله دکمه های لمسی مثبت و منفی در این بخش انجام دهید.در ادامه با اعتمادکالا همراه باشید تا خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.

 

مشخصات آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 802

بهترین آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 802 دارای سیستم ضد چکه DRIPSTOP، تیغه هایی از جنس استیل بسیار مقاوم و ضد زنگ، مخزن تفاله 2 لیتری با قابلیت جدا شدن آسان از بدنه، سیستم ایمنی هوشمند و سایز دهانه ورودی بزرگ به مقدار ۸۵ میلی متر و پارچ ابمیوه می باشد که کارایی های این دستگاه را به حداکثر رسانده اند. به منظور آنکه بدانید این موارد چه کمک هایی در هنگام استفاده از دستگاه به شما می کند میتوانید موارد زیر را بررسی نمایید:
1- سایز دهانه ورودی این دستگاه بزرگ است و به عنوان مثال یک سیب متوسط یا نسبتاً درشت را به سادگی میتوانید بدون نیاز به خورد کردن آن در داخل دستگاهتان بریزید.
2- تیغه این دستگاه بسیار برنده و تیز به همراه نقاط ریز طراحی شده جهت آبگیری هرچه باکیفیت تر میوه و سبزیجات است و این جنس از استیل ضد زنگ به مرور زمان دچار خوردگی و کندی نخواهد شد.
3- داشتن مخزن تفاله گیر جداشونده از دیگر ویژگی های مهم بهترین آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 802 به شمار می رود چراکه اگر در حین آبگیری نیاز داشتید که مخزن تفاله خود را خالی کنید همانند برخی از مدل های دیگر نیازی به این نیست تا تمامی قطعات را به طور کامل از هم جدا کنید یا در ب آب میوه گیری تان را باز کنید چراکه به سادگی می توانید این مخزن را از کناره دستگاه خود جدا کنید و پس از خالی کردن مجدد در سر جایش بگذارید.
4- پارچ آبگیری آبمیوه گیری میگل بنا بر ارتفاع دهانه این دستگاه طراحی شده و شما به سادگی می توانید از این پارچ برای آبگیری خود استفاده کنید. استفاده از این بخش حتماً به شما پیشنهاد می شود چراکه در هنگام آبگیری آبمیوه ها به اطراف پراکنده نمی شود، کف بر روی ابمیوه را می گیرد و شما بدون نیاز به تعویض ظرف می توانید این ظرف درب دار را در یخچال بگذارید.

خردکن میگل مدل GPJ 802

یکی از دیگر از عملکردهای این مدل از آبمیوه گیری 4 کاره میگل، خردکن است که این بخش دارای تیغه ای چهارپره از جنس استیل ضد زنگ می باشد و شما می توانید از این خردکن حرفه ای به عنوان یک دستیار آشپزخانه مناسب در منزل تان استفاده کنید و برای تهیه انواع مواد غذایی نرم یا سخت ، خرد کردن خشکبار، تهیه سالاد و بسیاری از موارد مشابه دیگر از آن بهره ببرید. سایز خردکن بهترین آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 802 معادل 11 * 11 * 16.5 سانتیمتر می باشد که حجم مناسبی برای استفاده محسوب می شود.

مخلوط کن میگل مدل GPJ 802

این بخش از دستگاه از جنس پیرکس بسیار مقاوم و شفاف می باشد که امکان تهیه مواد غذایی گرم و سرد را برای شما مهیا ساخته است، درب آن دارای پیمانه مدرجی می باشد که این امکان را برایتان فراهم می سازد که در حین اینکه مخلوط کن شما روشن است مواد افزودنی خود را (همچون شیر یا شکر و غیره) به مخلوطتان اضافه کنید. ابعاد مخلوط کن بهترین آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 802 دارای سایز 18*11*29 سانتی متر است.

آسیاب میگل مدل GPJ 802

آسیابی بسیار حرفه ای در این محصول در اختیار شما خواهد بود که با داشتن ابعاد 11 * 11 * 14 سانتیمتر، می تواند وسیله ای بسیار کارآمد در منزل شما باشد. جنس تیغه های آسیاب نیز از استیل بسیار مقاوم و ضد زنگ است که در طول عمر زیاد با کیفیت ماندگار برایتان کار خواهد کرد. در صورت تمایل می توانید بهترین آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 802 را به عنوان یک دستگاه چندکاره و یا چهارکاره در سبد خرید خود قرار دهید و این کالا را درب منزلتان به همراه معتبرترین گارانتی این شرکت تحویل بگیر

 

ضمانت و گارانتی آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 802   (migel)

انواع محصولات میگل همراه با ضمانت و گارانتی 2 ساله به فروش می رسند و مضاف بر
آن به مدت 10 سال خدمات پس از فروش خوبی را ارائه می دهد . پس اگر به دنبال برند ایرانی هستید که از ضمانت و گارانتی معتبری برخوردار باشد و همچنین در طول استفاده خدمات پس از فروش خوبی هم ارائه بدهد توصیه می کنم به سراغ برند میگل بروید و محصولات آن را قبل از خرید کالای مورد نظر خود بشناسید

 

مارک میگل ساخت کجاست ؟

خب در اینجا به سراغ سوال اصلیمون میگل ساخت کجاست برویم .میگل را می توان یکی از برند های لوازم خانگی ایرانی دانست که انواع محصولات لوازم برقی کوچک آشپزخانه ها را تولید می کند ، این برند حدود 30 سال پیش تاسیس شده است . میگل در شرکت بازرگانی سنجه کیش فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لوازم خانگی در ایران آغاز کرده است .

 

کیفیت محصولات میگل چگونه است ؟

با توجه به گارانتی و ضمانتی که میگل برای محصولات خود در نظر گرفته است می توان گفت که محصولات برند میگل اطمینانی هستند و از کیفیت خوبی برخودارند .

 

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 802 , مشخصات آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 802 ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

خلق برند ایکس ویژن

گروه  “مادیران” یک شرکت خصوصی ایرانی است که فروش و خدمات پس از فروش ماشین‌های اداری، رایانه‌ای، و بانکی را انجام می‌دهد. این گروه بزرگترین شرکت در این زمینه در ایران است. گروه مادیران که در سال 1343 تاسیس شده و یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه IT در ایران می باشد. مادیران شرکتی کاملا خصوصی هست که توسط چندین نسل از خانواده و مدیرانی کاملا حرفه ای اداره می شود. بیش از 50 سال تجربه موفق در ارائه کالاهای باکیفیت و خدمات پس از فروش در سراسر کشور از افتخارات مادیران به شمار میرود.

مادیران فعالیت در عرصه لوازم خانگی را آغاز کرده است و هم اکنون محصولاتی همچون یخچال فریزر و لباسشویی با برند X.Vision و گارانتی مادیران در بازار عرضه می شوند.

بازار اولیه X.Vision در ایران و خاورمیانه است. این شرکت محصولات خودش رو در یک کمپین در ماه آگوست سال ۲۰۰۶، که در اون شرکت توزیع مادیران مسئول تمام جنبه‌های نام تجاری XVision    در  ایران شد، راه اندازی کرد.

ایکس ویژن (X.Vision) نام تجاری ایرانی متعلق به گروه مادیرانه که لوازم الکترونیکی مصرفی متعدد بازارهای داخلی و بین‌المللی رو تامین میکنه. این گروه کاملاً خصوصی هستش و به هیچ دولتی در منطقه متصل نشده.

ایکس ویژن یخچال فریزرهایی با طراحی ها و مدل های متنوعی تولید کرده تا بتونه توجه کاربرها با نیاز های متنوع رو به خودش جلب کنه. انواع یخچال فریزر های تولید این برند شامل یخچال فریزر های: بالا پایین، ساید بای ساید، چهاردرب و دوقلو بوده که از فناوری های به روز بهره می برن. یخچال فریزر های ایکس ویژن از سیستم نوفراست یا ضد برفک بهره می برن و گنجایش مناسبی دارن. کیفیت بسیار خوبی دارن به طوری که با برندهای خارجی رقابت می کنن.در ادامه با اعتمادکالا همراه باشید.

 

ساید بای ساید ایکس ویژن مدل TS551

یخچال فریزرهای ساید بای ساید از محبوبیت خاصی در بازار ایران و در بین کاربران بر خوردار هستند. در این مدل محصول، یخچال و فریزر در کنار هم قرار دارند و تقریبا فضای هر دو بخش به یک اندازه است. این نوع یخچال و فریزر برای افرادی مناسب است که میزان خرید مواد تازه و فریزری آنها به یک اندازه باشد.

مزایای یخچال و فریزر ساید بای ساید

  • ظاهر شیک و زیبا
  • امکانات بروز
  • فضای ذخیره سازی مناسب

 

 

یخچال و فریزرایکس ویژن مدل TS551

یخچال و فریزر مدل TS551 از سری پر طرفدار ساید بای ساید (Side by Side) ایکس ویژن، با طراحی زیبا و امکانات بروز از محبوبت خاصی در میان کاربران برخوردار می باشد. این محصول با ظرفیت 547 لیتر و امکانات مدرن، یک یخچال و فریزر ایده آل برای آشپزخانه های کوچک است. مدل TS551 دارای 4 طبقه شیشه ای زیبا و 1 کشوی کاربردی در قسمتهای یخچال و فریزر است. این مدل دارای نمودار مصرف انرژی A بوده و در دو رنگ سفید و نقره ای تولید و به بازار عرضه می گردد.

 

دریچه گردش هوای هوشمند یخچال و فریزرایکس ویژن مدل TS551

 

این دریچه ها به صورت هوشمند به سمت چپ و راست حرکت می‌کنند و هوای سرد را به صورت یکنواخت داخل یخچال به گردش در می‌آورند. دریچه های گردش هوای هوشمند می‌توانند تا 20% میزان بهره‌وری و سرمایش یخچال را افزایش داده و موجب حفظ تازگی مواد غذایی ‌شوند.

 

ظریف و کاربردی

محصول دارای پنل لمسی با کاربری بسیار آسان است که دسترسی راحت تر برای تنظیمات را برای شما فراهم می‌کند. آبریز دستگاه به گونه ای طراحی شده که فضای بسیار کمی از داخل درب را اشغال می کند طراحی زیبای آبریز این محصول جلوه ای خاص به آن بخشیده است. دستگیره ها که به صورت توکار طراحی شده اند ضمن اینکه موجب راحتی بیشتر در باز و بسته کردن درب دستگاه می شود، جلوه ای خاص به فضای آشپزخانه می بخشد.

 

به تازگی روز اول با فناوری گردش هوای چندگانه

در این فناوری، گردش هوای سرد از طریق دریچه هایی که در فاصله 10 میلیمتری زیر طبقات یخچال تعبیه شده اند، صورت می گیرد. این دریچه ها کمک می کنند تا هوای فضای داخلی بصورت یکنواخت خنک شود و محصولاتی که در قفسه های مختلف نگهداری می شوند به یک اندازه تازه و خنک بمانند.

 

سرمایش و انجماد سریع

به کمک ویژگی سرمایش سریع (Super Cooling) در مدت زمان کوتاهی دمای داخل یخچال تا 2 درجه سانتیگراد کاهش یافته و با کمک ویژگی انجماد سریع (Super Freezing) دمای فضای داخلی فریزر در کمتر از 2 ساعت به 24- درجه می رسد. این کاهش دما کمک می‌کند تا مواد غذایی به سرعت سرد و یا فریز شوند، تازگی آنها باقی بماند و ارزش غذایی آنها حفظ شود. پس از اینکه مواد غذایی جدید به دمای یخچال و فریزر رسیدند مجددا تنظیمات دمای بخش یخچال وز یا فریزر به حالت قبل بر می گردد. این دو ویژگی تاثیر بسزایی در کاهش مصرف انرژی دارند.

یخچال ساید ایکس ویژن مدل TS551با طراحی اروپایی

چه کسی می تواند معماری و مهندسی اروپایی ها را زیر سوال ببرد. ایکس ویژن با اینکه شرکتی ایرانی است اما با این وجود برای طراحی و تولید محصولات خود همیشه از شرکت های اروپایی و سایر برند های خارجی بزرگ، الگو می گیرد. همین امر باعث شده طراحی یخچال ساید ایکس ویژن مدل TS551 به زیبا ترین شکل ممکن صورت گرفته باشد.

 

 

گنجایش یخچال ساید ایکس ویژن مدل TS551

گنجایش از مهم ترین مسائلی است که در خرید یخچال باید به آن توجه داشته باشید و این مسئله نسبت به تعداد خانواده می تواند برای شما متفاوت باشد. ساید بای ساید ایکس ویژن مدل TS551 با گنجایش کلی 463 فضای خوبی را برای خانواده های کم جمعیت و بعضا خانواده های 5 نفره فراهم می کند. قسمت یخچال این محصول 332 لیتر گنجایش دارد. جحم فریزر 131 لیتری آن هم باعث شده تا اکثر خانواده ها برای خرید آن تعلل نکنند. 

 

 

خدمات پس از فروش و گارانتی

با توجه به اینکه یخچال و فریزر یک محصول گران قیمت است، بهتر است در هنگام خرید به خدمات پس از فروش و گارانتی این محصول توجه داشته باشید. بهتر است یخچال و فریزر را از شرکتهای معتبر خریداری نمایید زیرا این شرکتها سلامت محصولات خود را تضمین می کنند. در نظر داشته باشید که مدت زمان گارانتی محصول نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.  یخچال و فریزرهای ایکس ویژن دارای 36 ماه گارانتی شرکت مادیران هستند، این موضوع می تواند خیال شما را از بروز مشکلات احتمالی دستگاه آسوده سازد.

 

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی یخچال ساید ایکس ویژن مدل TS551 , یخچال ساید ایکس ویژن مدل TS551 , کیفیت یخچال ساید ایکس ویژن مدل TS551 ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | نظرات ()