نوشته شده توسط : ارغوان

ماشين لباسشويی دوو سری کاريزما اسليم 7 کيلويی مدل DWK-CH700

ماشين لباسشويی دوو سری کاريزما اسليم 7 کيلويی مدل DWK-CH700 یکی از محصولات باکیفیت و جدید از برند دوو Daewoo است که یکی از برندهای مطرح و موفق در دنیا می باشد. کیفیت بالا، استانداردهای بین المللی در ساخت، تکنولوژی های هوشمند پیشرفته و قابلیت‌ های فراوان موجب شده خریداران زیادی را به سمت خود بکشاند.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

 

مشخصات فنی ماشین لباسشویی CH700 دوو 7 کیلویی کاریزما اسلیم :

ماشین لباسشویی دوو 7 کیلویی DWK-CH700 دارای موتور تسمه ای میباشد که اگر دوو در این محصول از موتور دایرکت درایو استفاده میکرد ، قیمت این دستگاه خیلی بالا میرفت . این موتور تسمه ای دارای دور موتور 1000 دور در دقیقه است که میتوانست دوو از دور موتور 1200 دو در دقیقه استفاده کند . با توجه به موتور تسمه ای ، دوو با طراحی بدنه ضد لرزش اوربیتال سعی کرده تا صدا و لرزش این دستگاه را به حداقل حالت ممکن برساند . مصرف انرژی این دستگاه با اینکه دارای موتور یونیورسال است ، A+++ است که برای محصولات 7 کیلویی واقعا مناسب است . ماشین لباسشویی کاریزما اسلیم دوو 7 کیلویی DWK-CH700 دارای جا پودری دو حالته برای استفاده از پودر و مایع لباسشویی است . این نوع جا پودری با توجه به اینکه اغلب از مایع لباسشویی استفاده میکنیم الزامی است . دیگ این دستگاه از نوع کلاستر است که یکی از درام های جدید بازار است ولی یک پله از دیگ های زمردی پایین تر است . البته هیچ برندی در محصولات 7 کیلویی از دیگ زمردی استفاده نمیکند . ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-CH700 از نظر فنی میتوان نیاز های شما را برطرف کند ولی همانطور که گفته شد نقطه قوت این دستگاه ظاهر و قابلیت های کاربردی است . 

قابلیت های موثر در قیمت ماشین لباسشویی دوو 7 کیلویی DWK-CH700 کاریزما اسلیم :

ارزش خرید ماشین لباسشویی 7 کیلویی دوو DWK-CH700 به تعداد برنامه های شستشوی و نوع شستشوی آن است . این محصول دارای قابلیت بخارشوی یا همان Steam Care است که در محصولات 7 کیلویی میتواند خود یک برگ برنده باشد . این قابلیت باعث میشود تا لباس های شما ضدعفونی شود و لباس ها شاداب تر و تازه تر باشد . علاوه بر این قابلیت بخارشوی ، فناوری نانوسیلور هم باعث باکتری زدایی لباس های شما میشود . یکی از برنامه های پرطرفدار همه لباسشویی ها شستشوی سریع میباشد که در این محصول این برنامه مدت زمان معقولی دارد . شستشوی سریع 19 دقیقه ای این محصول میتواند لباس هایی که کثیفی زیادی ندارند را به خوبی تمیز کند . ماشین لباسشویی CH700 دوو کاریزما 7 کیلویی دارای 15 برنامه شستشوی متنوع است که به راحتی از طریق ولوم کنترلی قابل دسترسی است .

 

 

ویژگی های ماشين لباسشويی دوو مدل DWK-CH700

رتبه انرژی A+++

این محصول با رده انرژی A+++ در دسته محصولات بسیار کم مصرف قرار گرفته است. در نتیجه تا حد زیادی در هزینه های شما صرفه جویی می شود.

تعداد 15 برنامه شستشو

ماشين لباسشويی دوو DWK-CH700  به 15 برنامه شستشو مجهز شده است. این 15 برنامه متنوع امکان شستشوی کامل لباس ها بدون آسیب به بافت پارچه و سازگاری با نوع پارچه را به خوبی فراهم کرده است. در نتیجه هر نوع لباسی متناسب با جنس خود شسته می شود تا بافت آن صدمه نبیند.

سیستم بخارشو

این فناوری برای نرم شدن لباس ها در زمان شستشو و اتو کشی آسان طراحی شده است. از آنجایی که بخار لباس ‌ها را با دمای بالا میشوید بدون صدمه به بافت پارچه می‌ تواند آن را ضد عفونی کند.

فناوری نانو سیلور

این فناوری موجب از بین رفتن باکتری ها و بوهای نامطبوع، ضدعفونی کردن، استریل کردن البسه و ایجاد تمیزی و پاکیزگی می شود. این سیستم جزء استانداردهای لباسشویی حرفه ای است که صرفه جویی در مصرف برق را نیز به دنبال دارد. اگر نوزاد یا فرد بیمار دارید توصیه می شود از ماشین لباسشویی با فناوری نانو سیلور استفاده نمایید.

طراحی بدنه

طراحی جدید و هوشمندانه، ساخت مدرن، بدنه ضدلرزش طرح اوربیتال و رنگ بندی زیبا قطعا ماشين لباسشويی دوو سری کاريزما اسليم 7 کيلويی مدل DWK-CH700 را به محصولی لوکس و جذاب در گوشه هر آشپزخانه تبدیل کرده است. دیواره های بدنه این لباسشویی با ثبات بیشتر، عملکرد بی صدایی را حین کار ارائه می دهند.

درب محصول به صورت بزرگ، از سمت چپ به راست با زاویه باز شدن 150 درجه طراحی شده که از نوع کاوردار است و قفل کششی نیز دارد. دیگ آن از نوع درام طرح کلاستر و طراحی آن به گونه ای است که به الیاف لباس ها و پارچه ها صدمه ای وارد نمی کند.

تکنولوژی های برتر و سیستم های شستشو در ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 

زوایه باز شدن درب ماشين لباسشويی دوو سری کاريزما اسليم 7 کيلويی مدل DWK-CH700S 150 درجه می باشد. این لباسشویی دوو دارای نمایشگر LED با طراحی دکمه های مکانیکی علاوه بر زیبایی کاربری آسانی نیز دارد.  سیستم بخارشو از دیگر قابلیت های ماشین لباسشویی می باشد این فناوری برای نرم شدن البسه در زمان شستشو طراحی شده است. برنامه شستشوی Quick Super یکی از 15 برنامه ی ماشین لباسشویی است با استفاده از این برنامه می توانید لباس ها را در مدت زمان کوتاه 19 دقیقه بشویید. قابلیت های کاربردی ماشين لباسشويی دوو سری کاريزما اسليم 7 کيلويی مدل DWK-CH700S شامل : شروع شستشو با تاخیر ، سیستم شستشو با بخار ، سیستم ایمنی قفل کودک ، ولوم مرغوب انتخاب برنامه های شستشو ، سیستم شستشوی سریع ، قابلیت آبکشی اضافه ، سیستم شستشوی قدرتمند ، قابلیت شستشوی دستی و همچنین آبکشی و خشک کن قدرتمند می شود. ماشين لباسشويی دوو سری کاريزما اسليم 7 کيلويی مدل DWK-CH700S دارای سیستم پیشرفته نانو سیلور می باشد که اگر لباس نوزاد یا فرد بیمار را به وفور در ماشین لباسشویی خود می شویید، پیشنهاد می شود در زمان خرید ماشین لباسشویی حتما از برندهایی که دارای این تکنولوژی هستند استفاده نمایید. از مزایای سیستم نانو سیلور موجود در ماشين لباسشويی دوو سری کاريزما اسليم 7 کيلويی مدل DWK-CH700S به طور کلی می توان به ، از بین بردن بوهای نامطبوع ، استریل کردن البسه ، شستشوی البسه در محیط از باکتری ، صرفه جویی در مصرف برق ، عمر مفید عملکرد 10 سال، اشاره کرد.

 

دیگر قابلیت های ماشين لباسشويی دوو سری کاريزما عبارتند از:

  • سیستم شستشوی قدرتمند
  • شستشوی دستی
  • آبکشی و خشک کن قوی
  • تنظیم دمای شستشو بصورت دلخواه
  • حداکثر دور خشک کن 1000 دور در دقیقه
  • شستشوی سریع 19 دقیقه ای
  • شستشو با تاخیر
  • برنامه آبکشی اضافه
  • سیستم خودکار تشخیص خطا
  • قفل کودک

 

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی ماشين لباسشويی دوو DWK-CH700 , کیفیت ماشين لباسشويی دوو DWK-CH700 , مشخصات ماشين لباسشويی دوو DWK-CH700 , قیمت ماشين لباسشويی دوو DWK-CH700 , خرید ماشين لباسشويی دوو DWK-CH700 , ماشين لباسشويی دوو DWK-CH700 ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

آشنایی با برند دوو

امروزه در اغلب کشورها محصولات متنوعی از برند دوو وجود دارد. قطعا اکثر افراد حتی اگر از این برند خرید نکرده باشند با کالاهای معرف آن آشنا هستند. در کنار قدمت چندین ساله کیفیت عالی محصولات این برند شناخته شده به محبوبیت آن می افزاید.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

شاید برای شما هم جالب باشد که قدمت و موسس اصلی این محصولات کم نظیر را بیشتر بشناسید. شرکت دوو برای اولین بار در سال 1967 فعالیت خود را تحت مدیریت کیم وو چونگ آغاز کرد. نام محصولات این کمپانی نیز بر گرفته از مدیر مسئول آن میباشد. این شرکت با تولید و عرضه ارقام مختلف لوازم خانگی به سرعت در صنعتهای مرتبط رشد کرد. نقطه آغاز و تاسیس فعالیت های گسترده و با کیفیت برند دوو  شهر سئول در کره جنوبی میباشد.

مرکز برند دوو با بهره گیری از تخصص و متریال های مرغوب اقلام مختلف تولیدی خود را در بازارهای بین المللی عرضه میکند. کیفیت بالا، ساختار فیزیکی و ظاهری عالی محصولات این شرکت سبب رشد بیش از 20 زیر مجموعه مستقل و وابسته از این کمپانی گردید.  کمتر کشوری را میتوان شناخت که محصولات برند دوو را در بازار لوازم خانگی خود عرضه نکند. شرکت دوو با کسب استانداردهای خاص و جلب رضایت بالای مشتریان به یکی از قطب های پر قدرت این صنعت در سراسر دنیا تبدیل شده است.

 

یخچال ساید بای ساید دوو سری فرشلند مدل پارامو D4S-3340

یخچال ساید بای ساید دوو سری فرشلند مدل پارامو D4S-3340 محصولی جدید و پیشرفته از مجموعه سری فرشلند دوو (daewoo) است.

این محصول ضمن طراحی مدرن خود، از نظر قیمت مقرون به صرفه است.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک کالاهای عرضه شده توسط سایت را با گارانتی اصلی شرکت عرضه می نماید.

یخچال فریزر پارامو دارای ۱۲۴ ماه گارانتی انتخاب الکترونیک حامی برای کمپرسور است تا اطمینان خاطر مصرف کنندگان از کیفیت و کارایی محصول فراهم شود.

مشخصات فنی

ساید بای ساید دوو 32 فوت دارای برچسب انرژی +A می باشد که تا حد زیادی در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. این یخچال دارای ظرفیتی معادل 684 لیتر و کمپرسوری از نوع اینورتر دیجیتال (Digital inverter) می باشد که این یخچال را به محصولی بزرگ و با کیفیت تبدیل کرده است. از قابلیت های ساید بای ساید دوو 32 فوت می توان به دارا بودن صفحه نمایشی led برای نمایش وضعیت سرمایشی و اعمال تنظیمات مختلف اشاره کرد. این ساید بای ساید دوو دارای محفظه ای جداگانه برای نگهداری هر چه بهتر میوه و سبزیجات می باشد. این یخچال دارای نوار درزگیری از نوع آنتی باکتریال با قابلیت تعویض می باشد. این یخچال دارای فیلتر داخلی از نوع powerful deodorizer می باشد که عملکرد خوبی را در پاکسازی هوای یخچال از باکتری و بوی نامطبوع از خود به جای می گذارد. از سامانه های تعبیه شده برای این ساید بای ساید دوو می توان به سامانه سرمایش سریع اشاره کرد که یخچال را در مدت زمانی کوتاه به دمای مورد نیاز می رساند.

 

ظرفیت داخلی

فضای داخلی یخچال ساید بای ساید دوو سری فرشلند مدل پارامو D4S-3340 با تصوری که شما از یخچال فریزرهای معمولی دارید کمی متفاوت است.

مثلا محفظه مخصوص یخساز به نحوی روی درب فریزر تعبیه شده است که فضای فریزر بیشتری داشته باشید.

همچنین میتوان به عمق مناسب ساید بای ساید پارامو توجه داشت.

طراحی این محصول امکان جابجایی راحتتر و کنترل فضای آشپزخانه در تناسب با کابینت های امروزی به کاربران ارائه می دهد.

 

رنگ و ظاهر یخچال ساید بای ساید دوو مدل D4S-3340

اگر به دنبال مدل های لوکس و همگام با آخرین تکنولوژی هستید، فروشگاه انتخاب کلیک این محصول را به شما معرفی می نماید.

یخچال فریزر پارامو با طراحی مدرن، استفاده از صفحه ال ای دی مدرن با طراحی گرافیکی و استفاده از لامپ های LED داخلی زیبایی خاصی را برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورد.

ساید بای ساید پارامو برای هر درب یک دستگیره سرتاسری برای باز و بسته کردن دارد که هنگام استفاده دسترسی آسانتری را برای کاربر به ارمغان می آورد.

یخچال فریزر ساید بای ساید پارامو در دو رنگ سفید متالیک و استیل به مصرف کنندگان عرضه می گردد.

 

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک Digital Cooling

ساید بای ساید دوو مدل پارامو همچون دیگر اعضای خانواده فرشلند مجهز به سامانه کنترل سرمایش الکترونیک است.

این سامانه مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که دما را داخل و بیرون یخچال تشخیص داده و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می‌کند.

دیجیتال کولینگ داده‌ها را تحلیل کرده و به کمپرسور منتقل می‌کند.

کمپرسور با عملکرد بهینه، سرمایش مورد نیاز را تأمین کرده و بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا، میـوه و سـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت نگهداری می کند. 

 

کمپرسور اینورتر دیجیتال Digital Inverter Compressor

کمپرسـور اینورتـر دیجیتـال بـا عملکـرد بهینه و قابلیــت کارکــرد در پنــج ســطح (تــوان خروجــی) کارایــی بســیار بالاتــری نسـبت بـه کمپرسـورهای معمولـی دارد.

کمپرسـور اینورتر نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی %۲۳ انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌کنـد.

 

داشتن قابلیت مدیریت هوشمند انرژی

یکی دیگر از ملاک های انتخاب یک یخچال فریزر خوب، میزان مصرف انرژی آن است که مسلماً باید کم مصرف باشد و یخچال فریزر ساید بای ساید دوو، از این لحاظ، در بالا ترین رده قرار دارد و و میزان مصرف انرژی توسط آن 25 درصد است.

 

مدیریت هوشمند انرژی

نشــان +A یخچــال و فریزرهــای دوو بــه معنــای % 25 مصــرف کمتــر نسـبت بـه بهتریـن سـطح مصـرف یعنـی A اسـت و ایـن بـه معنـای کاهش هزینه‌هــای خانــواده می‌باشد.

 

مزایای یخچال دوو از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • عمر مناسب
  • دوام عالی و بالا
  • ظاهری مدرن و شیک
  • بدون صدا بودن
  • کشوی مخصوص سبزیجات و میوه
  • طراحی دقیق
  • کنترل مکانیک دما

 

خدمات پس از فروش یخچال دوو چطور است؟

برند دوو مانند سایر برندهای خارجی در رابطه با خدمات پس از فروش یخچال های خود در ایران اقدام به بستن قرارداد هایی با نمایندگی ها در شهرهای مختلف کرده است و گارانتی و ضمانت نامه هایی را نیز به مشتریانش ارائه داده است .

 



:: برچسب‌ها: بررسی ساید بای ساید دوو مدل D4S-3340 , کیفیت ساید بای ساید دوو مدل D4S-3340 , مشخصات ساید بای ساید دوو مدل D4S-3340 , قیمت ساید بای ساید دوو مدل D4S-3340 , خرید ساید بای ساید دوو مدل D4S-3340 ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

مارک بیشل ساخت کجاست

شرکت آریا صنعت بیشل تحت لیسانس بیشل تایوان در سال 1385 تاسیس شد که از آن زمان به بعد در زمینه تولید و واردات لوازم خانگی مشغول به کار است.محصولات این شرکت در کارخانه بیشل در تایوان تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. در سایت بیشل اطلاعات زیادی در مورد تاریخچه و فعالیت های این شرکت وجود ندارد و تنها به مواردی که اشاره شد، بسنده شده است.حال که پاسخ سوالاتی مانند لوازم خانگی بیشل ساخت کجاست یا مارک بیشل ساخت کجاست را دریافت کردید وقت آن رسیده که در مورد محصولات برند بیشل بیشتر بدانید.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

جاروبرقی بیشل مدل BL-VC-020

نظافت منزل یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم های خانه دار می باشد و همواره به دنبال وسایل و ابزاری هستند که این امر را برای آن ها ساده تر کرده و در عین حال منزلی تمیز تر از همیشه داشته باشند. جاروبرقی یکی از این ابزار است که با اختراع آن کار جارو کشیدن دستی را سهل و آسان کرد. جاروبرقی ها در برند ها و انواع مختلف با قیمت های متفاوتی در بازار موجود است که شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

جاروبرقی بیشل مدل BL_VC_020 یکی از محبوب‌ترین جاروهای کیسه‌دار عرضه‌شده به بازار است. این مدل با موتوری که دارد، توان مکش زیادی ایجاد کرده و راندمان دستگاه را بالا می‌برد؛ البته صدای این مدل بسیار کم است. این بدنه‌ی بزرگ به‌راحتی جابه‌جا می‌شود؛ زیرا از چرخ‌های کوچک و کارآمد در زیر خود بهره می‌برد که قطعات فلزی هم دارند. این چرخ‌ها قدرت مانور دستگاه را بالاتر می‌برند و در ظاهر دستگاه تاثیر منفی نمی‌گذارند. این جارو از انواع کیسه‌ای است و ظرفیت زیادی برای جمع‌آوری و نگهداری زباله و خاک دارد؛ ضمنا بدنه‌ی دستگاه طوری طراحی ‌شده است تا در صورت نیاز به حمل، از دستگیره‌ی روی آن استفاده شود تا فشاری به دست وارد نشود. پارویی این دستگاه طراحی ویژه‌ای دارد و روی زمین به‌خوبی حرکت می‌کند و آشغال را به درون خود می‌کشد. لوله‌ی تلسکوپی دستگاه امکان کوتاه و بلندشدن دارد و به‌اصطلاح تلسکوپی است تا کاربر با هر قد و قامتی بتواند از آن به بهترین نحو استفاده کند. قدرت موتور از روی بدنه توسط پیچ تنظیم تعیین می‌شود. خرطومی دستگاه باکیفیت و به صورت کنفی-بافته است و علاوه‌بر انعطاف زیاد، مقاومت بالایی دارد و به‌راحتی له نمی‌شود و تغییر شکل نمی‌دهد. دسته‌ی جارو ارگونومیک طراحی ‌شده است تا استفاده از آن راحت باشد. فیلتر بهداشتی نیز مانع از خروج گردوخاک از جارو می‌شود.

 

جاروبرقی بیشل مدل BL-VC-020 از سری جاروبرقی های شیک و پرقدرت شرکت بیشل است. این دستگاه با قدرت 2400 وات و لوله تلسکوپی کنفی با کیفیت برای مصارف خانگی بسیار مناسب و کاربردی می باشد. این جاروبرقی با سیم برق بلند خود به شما قدرت مانور به قطر 13 متر را می دهد و با توجه به به چرخ دار بودن این جارو، به راحتی میتوانید تمام محل دلخواه خود را به راحتی جاروکشی کنید. یکی از ویژگی های مهم جاروبرقی بیشل مدل BL-VC-020 سوپرسایلنت بودن (بی صدا) آن است که در هر زمان از شبانه روز این امکان را به شما میدهد که از دستگاه بدون نگرانی بابت تولید سر و صدا، استفاده کنید.این دستگاه دارای فیلتر هپا است و مجهز به سیستم Airsafe Hygience نیز مباشد. کیسه این دستگاه از نوع XXXL و حجم 6 لیتری است که میتوانید مدت زمان طولانی تری از دستگاه استفاده کنید.

این جاروبرقی دارای توان مصرفی 2400 وات است. این جاروبرقی دارای یک کیسه زباله به ظرفیت 6 لیتر برای جمع آوری گرد و غبار می باشد. با استفاده از کلید کشویی بر روی بدنه جارو برقی می توانید میزان قدرت مکش آن را تنظیم کنید. جنس بدنه جاروبرقی از پلاستیک است. لوله خرطومی جارو برقی نیز پلاستیکی می باشد. 

 جنس فیلتر خروجی هوا از HEPA است که قابل شستشو است و کمترین میزان آلودگی را در هنگام جمع آوری گرد و غبار تولید می کند. لوله فلزی جاروبرقی قابلیت تنظیم ارتفاع بر اساس قد شما دارد. اقلام همراه این جارو برقی برس زمین و فرش قابل تنظیم، نازل باریک برای گوشه ها و لبه و نازل کوچک برای رادیاتور و پرده اشاره کرد. 

 

مشخصات و قیمت لوازم خانگی بیشل

تنوع محصولات بیشل بسیار بالا بوده و به سه بخش کلی محصولات توکار، بزرگ و کوچک تقسیم بندی می شود. محصولات توکار این شذکت شامل اجاق صفحه ای، فر توکار و هود می شود و در لیست محصولات بزرگ این شرکت انواع ماشین لباسشویی، یخچال، ماشین ظرفشویی و اجاق گاز قرار می گیرد. تنوع لوازم خانگی کوچک برند بیشل بسیار بالا بوده و می توان از ساندویچ ساز، اتوبخار، پنکه، خردکن، جاروبرقی، چای ساز و … نام برد. برای آشنایی بیشتر مشتریان در این بخش تلاش شده تا به بررسی مشخصات و قیمت لوازم خانگی بیشل بپردازیم.

با توجه به این که برند بیشل اکثر محصولات خانگی و آشپزخانه را تولید می کند می تواند برای افرادی که به دنبال خرید جهیزیه از یک برند هستند مناسب باشد. اگرچه برای خرید جهیزیه تنها نباید این موارد را ملاک قرار دارد. فاکتورهای دیگری مانند کیفیت، خدمات پس از فروش، قیمت، امکانات و … را باید مورد بررسی قرار داد.

نمایندگی لوازم خانگی بیشل در تهران و سایر شهرها

شرکت بیشل در اکثر شهرهای ایران دارای نمایندگی است که دفتر مرکزی آن در خیابان شریعتی تهران قرار گرفته است. در سایت بیشل بخشی با عنوان نمایندگان وجود دارد که برای ارتباط با نمایندگی لوازم خانگی بیشل در تهران یا نمایندگی بیشل در کرج ، نمایندگی لوازم خانگی بیشل در تبریز یا سایر شهر ها می توانید به این بخش مراجعه کنید.

کلام آخر

بیشل یکی از برندهایی است که از سال 1385 در بازار ایران فعالیت می کند و به دلیل این که محصولات زیادی به بازار عرضه می کند و در تمامی بخش ها مشغول به کار است، سوالاتی مانند لوازم خانگی بیشل bishel ساخت کجاست ذهن مشتریان را درگیر کرده و بسیاری از مشتریان به دنبال کسب اطلاعات در مورد قیمت محصولات بیشل نیز هستند که در این مطلب به تمامی موارد اشاره شده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

ماشین لباسشویی دوو 9 کیلویی سری پریمو مدل DWK-9406

ماشین لباسشویی دوو 9 کیلویی سری پریمو مدل DWK-9406 یکی از محبوبترین لباسشویی های موجود در بازار است.

این لباسشویی با استفاده از موتورهای دایرکت درایو (Direct Drive) و با حذف تسمه و طراحی فوق پیشرفته بدنه دستگاه (Eco Body) ضد لرزش (که در طراحی آن دیوارهای جانبی به طور ویژه تغییر یافته اند) موجب ثبات بیشتر دستگاه و همچنین عملکرد بی صدای لباسشویی در حین کار می گردد. این لباسشویی با گردش موتور 1400 دور در دقیقه عملکرد خوبی را از خود در شستشو به جا می گذارد. موتور قدرتمند دایرکت درایو علاوه بر چرخش و شستشوی لباس ها، می تواند با توابع هوشمند خود حالت صرفه جویی در زمان و هزینه را نیز در اختیار شما قرار دهد. این نوع موتور با لرزش و صدای بسیار کم، بهترین گزینه برای استفاده در دستگاه های مدرن است. برنامه های مختلف و تکنولوژی های برتر، با وجود یک موتور قدرتمند بازدهی کلی خود را بروز داده و بهترین عملکرد را از خود نشان می دهند.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

 

همچنین رتبه مصرف انرژی ماشین لباسشویی دوو 9 کیلویی سری پریمو مدل DWK-9406 در پایین ترین سطح و در رده انرژی (35%-)+++A قرار گرفته است‌.

این محصول در رنگ های سفید، نقره ای و تیتانیوم عرضه می گردد.لباسشویی های درب از جلو دوو با آخرین تکنولوژی تولید در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک به صورت نقد و اقساط برای همه مصرف کنندگان عرضه میگردد.

انتخاب کلیک تضمین می نماید تمامی محصولات دوو دارای گارانتی شرکت انتخاب الکترونیک و از اصالت کالا برخوردار است.می توان ماشین لباسشویی دوو ۹ کیلویی نقره ای از انتخاب کلیک که نمایندگی رسمی برند دوو می باشد با قیمت مناسب خریداری کرد.

این لباسشویی با گردش موتور 1400 دور در دقیقه عملکرد خوبی را از خود در شستشو به جا می گذارد. موتور قدرتمند دایرکت درایو علاوه بر چرخش و شستشوی لباس ها، می تواند با توابع هوشمند خود حالت صرفه جویی در زمان و هزینه را نیز در اختیار شما قرار دهد. این نوع موتور با لرزش و صدای بسیار کم، بهترین گزینه برای استفاده در دستگاه های مدرن است. برنامه های مختلف و تکنولوژی های برتر، با وجود یک موتور قدرتمند بازدهی کلی خود را بروز داده و بهترین عملکرد را از خود نشان می دهند.

 عملکرد حرفه ای در ماشین لباسشویی دوو سری پریمو 

رده مصرف انرژی نیز در ماشین لباسشویی دوو سری پریمو 9 کیلویی مدل DWK-9406 دارای رتبه 35%- +++A می باشد که از تکنولوژی به روز نسبت به سایر مدل ها برخوردار است و میزان اطمینان از کیفیت این مدل از ماشین لباسشویی را افزایش می دهد. از سیستم های جدید و کاربردی وبسیار مهم در ماشین لباسشویی دوو سری پریمو 9 کیلویی مدل DWK-9406 سیستم جلوگیری از چروک شدن لباس ها می باشد. چروک شدن البسه از دغدغه های همیشگی اکثر افراد هنگام استفاده از ماشین های لباسشویی می باشد. از همین رو با استفاده از سیستم ضد چروک البسه ماشین لباسشویی پریمو، کار شستشو به شکل ملایم صورت میگیرد و در نتیجه از چروک شدن لباس ها جلوگیری می شود. بدنه ی این مدل از لباسشویی دوو دارای طراحی ویژه بدنه به منظور کاهش لرزش دستگاه می باشد. بدنه جدید اکو بادی ضد لرزش ماشین لباسشویی سری پریمو 9KG با طراحی ویژه دیواره های جانبی موجب ثبات بیشتر دستگاه و هم چنین عملکرد بی صدای لباسشویی در حین فعالیت می گردد.

 

 

موتور Direct Drive دایرکت درایو ماشین لباسشویی دوومدل DWK-9406

موتور Direct Drive مستقیما به دیگ متصل شده و آن را حرکت داده، لرزش و صدای دستگاه را پایین آورده و عمر ماشین لباسشویی را بیشتر می کند.

از سویی دیگر با حذف تسمه و تجهیزات جانبی، علاوه بر کاهش انرژی مصرفی، فضای داخلی ماشین لباسشویی بیشتر شده و خرید در نتیجه می توان ظرفیت ماشین لباسشویی و دیگ آن را نیز افزایش داد.

ظرفیت شستشوی بالاتر این امکان را فراهم می کند تا در هر بار استفاده از ماشین لباسشویی، بتوانید حجم بیشتری از لباس را با اندازه های بزرگتر مانند ملحفه با صرف انرژی کمتر، بشویید.

لباس شویی دوو (Daewoo) سری پریمو، که موتورهای بدون تسمه یا همان دایرکت درایو ها هستند دارای مزایای مختلفی می باشند، از جمله:

  • بهبود راندمان موتور با حذف تسمه
  • کاهش لرزش لباسشویی باتوجه به بالانس شدن وزن موتور
  • با توجه به قطر زیاد سیم پیچ و جریان مستقیم DC احتمال خرابی این موتورها بسیار کم است

 

سیستم حباب ساز Air Bubble System

تکنولوژی شستشو با حباب باعث کاهش مصرف انرژی تا ۷۰% به دلیل استفاده از آب سرد در چرخه شستشو می شود.

حباب ساز در هنگام فرآیند شست و شوی موجب جذب سریع تر مواد شوینده به الیاف البسه شده و کیفیت شست و شوی را افزایش می دهد.حباب ها مانند بالشتک هایی ما بین لباس ها و سطح دیگ مانع از اصطکاک آن ها به هم می شود.

سیستم حباب ساز کیفیت شستشو بالا می برد و باعث حل شدن کامل مواد شوینده در آب می شود که مانع از لکه سفید بر روی لباس می شود.

 

دیگ زمردی (Emerald Drum) چيست ؟ 

محفظه‌ ی استوانه‌اي شكل (Drum) اين ماشين لباسشويي كامل‌ترين و پيشرفته ترين نوع اين محصول است و مهمترين ويژگي آن صرفه‌جويي در آب مصرفي است.

اين درام داراي برآمدگی های بیضی شکل است و به همين‌خاطر Emerald Drum (درام زمردی) نام‌ گرفته است.

این برآمدگی شست و شویی همانند اثرانگشت را ایجاد نموده تا ضمن حفظ حفاظت از الیاف البسه در هنگام شستشو، کیفیت شستشوی را بالا می برد.

طراحی منحصر به فرد دیگ شستشو (درام زمرد) در این محصول موجب افزایش سطح تماس البسه و مواد شوینده شده و علاوه بر افزایش کیفیت شستشو، از صدمه دیدن الیاف لباس ها جلوگیری می کند.

 

اسپری مستقیم آب و مواد شونده بر روی البسه (Clean jet shower)

اسپری مستقیم ترکیبی از آب و مواد شوینده توسط یک نازل قدرتمند موجب خواهد شد مواد شوینده به کلیه قسمت های محفظه شستشو رسیده و علاوه بر افزایش عملکرد شستشو موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش زمان شستشو خواهد شد.

 

عملکرد تکنولوژی نانو سیلور (Nano Silver) در لباسشویی چگونه است؟

ماشین لباسشویی دوو 9 کیلویی سری پریمو مدل DWK-9406S های ساخته شده با استفاده از اين تكنولوژي، قادر به از بين بردن بيش از 650 نوع باكتري است.

اين تکنولوژی در ماشين لباسشويي حدود ۴۰۰ ميليارد يون نقره را هنگام شستشو آزاد نموده و به اين ترتيب خاصيت استريل كنندگي آن ۹۹ درصد است.

 

رتبه مصرف انرژی در لباسشویی به چه معناست؟

لباسشویی ها اعم از درب از جلو درب از بالا ، دو قلو و … همگی در آزمایشگاه های مجهز مورد آزمایش و مطالعه قرار گرفته و پس از چند مرحله آزمایش کارشناسان آن دستگاه را در یک گروه مصرف انرژی دسته بندی می نمایند.

این رتبه بندی به صورت انگلیسی از +++A تا G انجام می شود و به ترتیب +++A بهترین و G ضعیف ترین رتبه را در لیست به خود اختصاص داده است. در واقع هرچه به G نزدیک می شویم میزان مصرف انرژی بالاتر می رود.

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی ماشین لباسشویی دوومدل DWK-9406 , کیفیت ماشین لباسشویی دوومدل DWK-9406 , مشخصاتماشین لباسشویی دوومدل DWK-9406 , قیمت ماشین لباسشویی دوومدل DWK-9406 , خریدماشین لباسشویی دوومدل DWK-9406 ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

تلویزیون دوو ساخت کدام کشور است؟

احتمالا تا به امروز حدس زده اید که این شرکت بزرگ در اصل کره‌ای است. این کمپانی در سال ۱۹۶۷ در شهر سئول، واقع در کشور کره جنوبی، پایه گذاری شد. این کمپانی زیر مجموعه‌های فراوانی دارد که یکی از این زیرمجموعه‌ها مخصوص تولید لوازم الکترونیکی است. دوو در کنار شرکت‌های سامسونگ و ال جی یکی از مشهور ترین برندهای موجود در بازارهای کره ی جنوبی است.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

آیا تلویزیون دوو خوبه بخرم؟

برند دوو همواره در تلاش بوده که محصولات این شرکت را با مجهز کردن به فناوری پیشرفته روز به مشتریان این مارک دوو ارائه کند. با توجه به قابلیت‌های مختلفی که برای تلویزیون دوو قرار گرفته، از کیفت خوبی برخوردارند. و توانسته نیاز خریداران تلویزیون مارک دوو را به خوبی پاسخ دهد.

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 50 اينچ مدل DSL-50SU1700

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 50 اينچ مدل DSL-50SU1700 دارای کیفیت تصویر Ultra HD - 4K بوده و پردازنده ی آن 4 هسته ای می باشد. این تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو دارای فناوری اتصال بی سیم screen mirroring است. این فناوری روشی برای انتقال تصویر گوشی‌ های هوشمند به تلویزیون شما می باشد. این تلویزیون 50 اینچ دوو قابليت ضبط تصاوير بر روی حافظه داخلی را دارد که می‌ توانید با استفاده از آن فیلم، سریال یا برنامه مورد علاقه خود را ذخیره کنید. حافظه داخلی این تلویزیون 8 گیگابایت می باشد. این تلویزیون مجهز به تکنولوژی HDR است. فناوری HDR، تصاویر را در هر دو صحنه روشن و تاریک، با جزئیات به شما ارائه می‌ دهد. سیستم صوتی موجود در این محصول 30 وات است که شامل دو بلندگو بوده و توان هر کدام از بلندگو ها 15 وات می باشد. این تلویزیون مجهز به صدای دالبی دیجیتال، دو ورودی USB، سه ورودی HDMI، دارای ریموت هوشمند، گیرنده ی دیجیتال قوی داخلی (DVBT2)، پشتیبانی از TV HBB، گیرنده ی دیجیتال نسل سوم با امکان پشتیبانی از فرمت HEVC-H265 دیجیتال و راهنمای الکترونیکی برنامه ها می باشد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند 50 اینچ دوو مدل DSL-50SU1700، جدیدترین تلویزیون هوشمند دوو با قابلیت اتصال به اینترنت می باشد.این محصول با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 9، با ساختار پنل VA و صفحه نمایش تخت طراحی شده است.

صفحه نمایش تخت با پنل VA امکان تماشای تصاویر با کیفیت را فراهم می کند.همچنین رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و نسبت تصویر ۱۶:۹ (نسبت تصویر رایج تلویزیون‌ها)، تصویری واضح را با ابعادی مناسب نمایش می ‌دهد.تلویزیون ال ای دی هوشمند 50 اینچ دوو مدل DSL-50SU1700 یک مدیا پلیر بوده که از فرمت های صوتی و تصویری مختلف پشتیبانی می کند.

درگاه های ورودی و خروجی مختلف این امکان را به کاربر می دهد تا برای اتصال دستگاه های دیگر و استفاده از امکانات آن بهره مند گردد.این مدل دارای خروجی AV، هدفون و ورودی Composite نیز می باشد. دو پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد.از طریق پورت USB می‌توان یک درایو حافظه مانند فلش مموری را به تلویزیون متصل کرد و از فایل‌های خود استفاده کرد.پورت HDMI نیز اتصال سایز لوازم صوتی و تصویری را به تلویزیون ممکن می‌سازد.

 

کیفیت تصویر تلویزیون ال ای دی دوو مدل DSL-50SU1700

تلویزیون هوشمند دوو سری DSL-50SU1700 با قابلیت انطباق تصویر 60 هرتز و رزولوشن 2160 × 3840 و نسبت تصویر 16:9 (نسبت تصویر رایج تلویزیون‌ها) تصویری با کیفیت و با نوردهی مناسب را برای شما به همراه دارد.

این موضوع با توجه به اینکه امروزه تصویربرداری فیلم ها با تکنولوژی های جدید انجام میشود برای ببیندگان بسیار مهم است.

 

گیرنده دیجیتال DVB-T2

نصب و تعبیه گیرنده‌ی دیجیتال داخلی و گیرنده دیجیتال نسل سوم با امکان پشتیبانی از فرمت H265(HEVC) در این تلویزیون، مصرف کنندگان را از تهیه‌ی یک دستگاه گیرنده‌ی جداگانه، بی ‌نیاز می‌کند. گفتنی است که این گیرنده‌ی دیجیتال، به تیونر DVB-T2 برای دریافت بهتر امواج مجهز شده است.

 

سیستم صوتی تلویزیون 50 اینچ DSL-50SU1700

طراحان این محصول با استفاده از سیستم دو کاناله صوتی دو عدد اسپیکر ۱۵ واتی (در مجموع ۳۰ وات) را در پایین قاب محصول ایجاد نموده اند.

این خروجی صدا اپتیکال بوده که مناسب برای همه کاربران رضایت بخش اعلام شده است. گفتنی است قدرت صدای تولید شده از بلندگوهای این تلویزیون فراگیر بوده و مجهز به صدای دالبی دیجیتال میباشد و فضای واقعی را در هنگام دیدن فیلم برای بیننده ایجاد می کنند.

 

 

صدا و کیفیت تصویر تلویزیون 50SU1700 دوو 50 اینچ هوشمند 4K :

خرید تلویزیون هوشمند دوو 50 اینچ DSL-50SU1700 را به شما به دلیل همین بخش به شما توصیه میکنیم . این محصول یکی از قدرتمند ترین محصولات سایز 50 اینچ در قسمت تصویر و به خصوص صدا است . این دستگاه دارای کیفیت تصویر Ultra HD یا همان 4K است . این کیفیت تصویر در بازار ایران واقعا مصرفی ندارد زیرا نهایت کیفیت تصویر فیلم های تحت وب و شبکه های صدا و سیما Full HD است . ال ای دی 50 اینچ دوو 50SU1700 دارای پردازنده Quad Core چهارهسته ای است که مهم ترین بخش این دستگاه است . این پردازنده باکیفیت ترین و قوی ترین پردازنده در ایران است که سرعت دستگاه را بالا میبرد . این دستگاه دارای پنل از نوع VA با کیفیت A+ است که در سری های قبلی از پنل IPS استفاده میشد . این دستگاه به نسبت سری قبلی در برابر ضربه های محکم مقاومت کمتری دارد ولی عمق رنگ مشکی در این نمایشگر بسیار عالی است . ال ای دی 50SU1700 دوو هوشمند 50 اینچ با توجه به نوع پردازنده و کیفیت تصویر آن میتواند برای کنسول های بازی هم مناسب باشد . مهم ترین نقطه قوت این محصول بلندگوهای قدرتمند آن است .

این نمایشگر دارای 2 بلندگوی قدرتمند 15 واتی است که در کل صدای 30 واتی را برای شما پخش میکند . اغلب برند ها در این سایز از بلندگوی 10 واتی استفاده میکنند که همین میتواند یک نقطه مثبت برای این دستگاه باشد . از دیگر موارد موثر در صدا و تصویر ال ای دی دوو مدل 50SU1700 میتوان به موارد زیر اشاره کرد .

 

از دیگر قابلیت های کاربردی تلویزیون دوو 50SU1700 50 اینچ 4K اسمارت میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • گیرنده دیجیتال داخلی 
  • پشتیبانی از شبکه های HD 
  • حافظه داخلی 8 گیگابایت
  • گیرنده دیجیتال نسل سوم با پشتیبانی از فرمت H265
  • پشتیبانی از HBB TV
  • قابلیت ضبط برنامه های تلویزیون PVR
  • 3 ورودی HDMI 
  • 2 ورودی USB

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی ال ای دی دوو مدل DSL-50SU1700 , مشخصات ال ای دی دوو مدل DSL-50SU1700 , قیمت ال ای دی دوو مدل DSL-50SU1700 , خرید ال ای دی دوو مدل DSL-50SU1700 , ال ای دی دوو مدل DSL-50SU1700 ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

برند جی پلاس ساخت کجاست؟

احتمالا اگر شما از لوازم خانگی ال جی هم در گذشته استفاده نکرده باشید، باز هم اسم گلدیران را در تبلیغات و جاهای مختلف شنیده اید!در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

حال گلدیران، این شرکت با سابقه و نماینده محصولات برند خوب LG، خود وارد عمل شده و دست به تولید لوازم خانگی با برند و نام تجاری جی پلاس زده است.

از مهم ترین ویژگی های کالاهای این برند می توان به کیفیت خوب، استفاده از تکنولوژی های روز و البته قیمت مناسب اشاره کرد.

گلدیران برای ساخت و تولید محصولات خود از قطعات ساخت و فناوری های به روز کشورهای دیگر نیز کمک می گیرد. شاید جالب باشد بدانید که بسیاری از برندهای بزرگ دنیا نیز چنین کاری انجام می دهند و همه قطعات را خودشان تولید نکرده و گاها برخی از آن ها را از کشور هایی مانند چین یا کره دریافت می کنند.

پیشنهاد می کنیم برای مشاهده قیمت برخی از محصولات جی پلاس از لینک های زیر استفاده کنید:

  • یخچال ساید جی پلاس
  • تلویزیون جی پلاس

 

اگر برای یک فضای متوسط رو به بالا به دنبال خرید یک تلویزیون هوشمند هستید، پیشنهاد می کنیم که یکی از جدیدترین تلویزیون های جی پلاس یعنی تلویزیون QLED هوشمند جی‌ پلاس مدل 50PQ736S سایز 50 اینچ را حتما در صف بررسی های خود قرار دهید. این تلویزیون که یک صفحه نمایش 4K دارد با پشتیبانی از قابلیت هایی همچون HDR10، سیستم عامل اندروید، کنترل جادویی و… با توجه به قیمتی که دارد می تواند همان گزینه ای باشد که به دنبال آن هستید.

حافظه داخلی تلویزیون جی پلاس مدل 50PQ736S شانزده گیگابایت است و به همراه یک حافظه موقت 2 گیگابایتی و CPU چهارهسته‌ای یک سخت‌افزار قدرتمند را برای این تلویزیون فراهم کرده است ، که می‌توان با نصب نرم‌افزار‌های مختلف از سرعت بالا و  روان این سیستم بهره ببرید و تجربه لذت بخشی را با نرم افزار‌هایی همچون شاد، شبکه های مجازی و یا بازی های اندروید داشته باشید.  شما می‌توانید فیلم‌هایی را که دوست دارید در حافظه داخلی این تلویزیون ذخیره کنید یا از طریق 2 درگاه   ,USB هارد اکسرنال یا فلش مموری جهت ذخیره و پخش فیلم و موسیقی یا فایل‌های  خود استفاده کنید.

تلویزیون LED هوشمند جی‌پلاس مدل 50PQ736S  سایز 50 اینچ ، مجهز به دستیار هوشمند جی‌پلاس به نام ESHARE است این نرم افزار قدرتمند قابلیت های بسیار کاربردی از جمله برقراری ارتباط دوطرفه بین گوشی موبایل اندروید و حتی IOS با تلویزیون‌ را دارد، شما می‌توانید با کمک این نرم افزار تصاویر، فیلم و فایل های مورد نظر خود را از موبایل به تلویزیون و بلعکس انتقال دهید، همچنین می‌توانید از تلفن همراه خود به عنوان کنترل هوشمند و ایرموس برای تلویزیون استفاده کنید، یا از کیبورد موبایل خود برای وب‌گردی با تلویزیون لذت ببرید، اینها تنها بخشی از امکانات این دستیار هوشمند تلویزیونهای جی‌پلاس است.  

 

مشخصات صفحه نمایش

این تلویزیون که از نوع QLED است دارای اندازه 50 اینچی بوده و نور پس زمینه آن نیز Direct-LED است. نوع پنل به کار رفته در این مدل VA است که از شفافیت بالایی برخوردار می باشد. همچنین مشاهده فیلم و سریال های مورد علاقه تان در یک تلویزیون با رزولوشن 3840 در 2160 (4K) می تواند بسیار لذت بخش و جذاب باشد. این نکته را نیز باید اشاره کرد که از دیگر قابلیت های مربوط به صفحه نمایش این تلویزیون پشتیبانی از میلیاردها رنگ است که همین امر سبب طبیعی تر به نظر رسیدن تصاویر و رنگ ها در این تلویزیون 50 اینچی می شود.

تلویزیون جی پلاس مدل 50 مجهز به HDR10 نیز می باشد. در تصاویر HDR به دلیل طیف وسیع رنگی، رنگ های تیره و روشن با جزئیات بیشتری ثبت می شوند که باعث می شود تا تصاویر زنده تری را مشاهده کنید.

 

قابلیت های هوشمند QLED هوشمند تلویزیون جی‌ پلاس مدل  50PQ736S-سایز 50 اینچ

همانطور که اشاره شد این تلویزیون جزء دسته بندی تلویزیون های هوشمند بوده و دارای حافظه Ram دو گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی و یک پردازنده 4 هسته ای می باشد. اما مهم ترین نکته و مزیت این تلویزیون استفاده از سیستم عامل محبوب اندروید (Android 11.0) است که به شما امکان این را می دهد تا به راحتی انواع برنامه ها و اپلیکیشن ها را بر روی آن نصب کنید. همچنین با توجه به قابلیت اتصال به اینترنت و وجود یک مرورگر وب می توانید به راحتی به وب گردی بپردازید. البته اگر فکر می کنید که وب گردی در تلویزیون سخت است باید بگوییم که جای نگرانی وجود ندارد چرا که جی پلاس همراه این تلویزیون یک کنترل جادویی قرار داده که از آن به عنوان موس می توانید برای حرکت در صفحه نمایش بزرگ 50 اینچی استفاده کنید. هرچند که این کنترل قابلیت های دیگری نیز دارد.

 

کنترل تلویزیون از طریق موبایل!

یکی از امکانات جالب تلویزیون QLED هوشمند جی‌ پلاس مدل 50PQ736S سایز 50 اینچ این است که علاوه بر کنترل فیزیکی، یک کنترل هوشمند دارد که توسط یک اپلیکیشن بر روی تلفن هوشمند شما که اندرویدیست، نصب می‌شود و شرایط کنترل تلویزیون بدون کنترل سخت افزاری را برای شما فراهم می‌کند. این اپلیکیشن، از طریق یک نشانگر که بر روی صفحه نمایش تعبیه شده‌است، با تلویزیون مرتبط می‌شود.

از امکانات این کنترل مجازی، می‌توان به جابه جایی آسان کانال‌ها، حرکت بر روی آیکون‌های منو، کنترل صدای تلویزیون و هزاران مورد دیگر اشاره کرد. برای مثال، اگر می‌خواهید از انجام بازی آنلاین با تلویزیون لذت ببرید، با استفاده از این کنترل مجازی، لذت شما دو‌چندان می‌شود. اگر هم در بیرون از منزل هستید و قصد دارید به محض رسیدن شما به منزل، تلویزیون روشن شده و بر روی کانال مورد نظر شما قرار گیرد، می‌توانید با کنترل مجازی، این مورد را از پیش بر روی تلویزیون خود تنظیم کنید.

 

تلویزیون جی پلاس مدل 50PQ736 و ارتباط با تلفن هوشمند

همانطور که در بالا گفته شد، حسن اندروید بودن سیستم عامل این تلویزیون، در این است که به راحتی با تلفن هوشمند شما مرتبط می‌شود. به طوری که با نصب نرم افزار E-SHARE بر روی تلفن خود، می‌توانید صفحه نمایش موبایل را با تلویزیون به اشتراک بگذارید. برای مثال، به گشت و گذار در اینستاگرام در صفحه‌ای با مقیاس بسیار بزرگ‌تر از تلفن هوشمند خود بپردازید.

فیلم موجود در موبایل را در تلویزیون پخش کنید یا به انجام یک بازی آنلاین با تلویزیون اقدام کنید. البته این نکته را نباید فراموش کرد که همچنین می‌توانید صفحه نمایش تلویزیون جی پلاس مدل 50PQ736 را با موبایل خود به اشتراک بگذارید و تمامی اقدامات بالا را با موبایل خود انجام دهید. اگر تمایل دارید مسابقه فوتبال در حال پخش از تلویزیون را در تلفن همراه خود تماشا کنید، می‌توانید از امکان Screen Mirroring این تلویزیون بهره بگیرید که همان امکان اشتراک صفحه نمایش تلویزیون با تلفن هوشمند شماست.

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی تلویزیون جی‌ پلاس مدل 50PQ736S , قیمت تلویزیون جی‌ پلاس مدل 50PQ736S , خرید تلویزیون جی‌ پلاس مدل 50PQ736S , تلویزیون جی‌ پلاس مدل 50PQ736S ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

تاریخچه برند بیشل

برند بیشل یک برند تایوانی است که نسبت به سایر برندهای فعال در زمینه لوازم خانگی نیز نو پا محسوب می‌شود. این برند در سال 2005 شروع به فعالیت خود کرد و به واسطه محصولات با کیفیت خود خیلی زود به یک برند جهانی تبدیل شد. نام برند بیشل از یک شهر در آلمان با همین نام گرفته است و کارخانه اصلی تولیدات و مونتاژ آن در چین واقع است که تمامی قطعات از تایوان به چین ارسال شده و در آنجا مونتاژ و بسته‌بندی می‌گردد و به تمامی نقاط جهان ارسال می‌شود.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

 

همزن برقی بیشل مدل SL-SB-010

همزن برقی بیشل مدل SL-SB-010 با توان ۳۰۰ وات یکی از کاربردی ترین وسایل موجود در آشپزخانه هر کدبانویی می‌تواند باشد. همزن برقی بیشل با داشتن دو تیغه مجزا از جنس استیل می‌تواند شما را در امر آشپزی کمک کند، همچنین کاسه استیل چرخان این همزن کمک میکند تا به خوبی تمامی مواد با هم مخلوط شود و نیازی نباشد که خود کاربر همزن را جابه جا کند. همزن برقی بیشل مدل BL-SB-010 دارای سری خمیرزن نیز می‌باشد. ظرفیت کاسه همزن برقی بیشل ۳.۵ لیتر می‌باشد که مناسب برای مخلوط کردن مواد است.

معرفی همزن برقی بیشل

  • همزن کاسه دار بیشل مدل BL-SB-010 که دارای یک موتور 300 واتی قدرتمند می باشد، از پس تمام کارهایی که از یک همزن حرفه ای انتظار دارید به راحتی برمیآید.این همزن دارای بدنه ای از جنس استیل+پلاستیک فشرده می باشد و کاسه و پره های آن تماما از استیل ضد زنگ ساخته شده است.
  • علاوه بر کارکرد به عنوان همزن ، میتوان به عنوان گوشتکوب نیز در این مدل تز همزن بیشل ، استفاده نمود .
  • برای این همزن 5 سرعت مختلف برای انجام کارهای متفاوت در نظر گرفته شده است و همچنین حالت توربو نیز برای زمانی که میخواهید از حداکثر توان موتور بهره ببرید نیز وجود دارد.
  • ویژگی خاص این محصول چرخش همزمان کاسه و همزن به صورت برعکس هم است که باعث می شود مواد غذایی به بهترین حالت ممکن مخلوط شود.همزن کاسه دار بیشل مناسب برای آشپزی،کیک پزی و امور حرفه ای شیرینی پزی بوده و با داشتن انواع ابزارهای هم زدن مخصوص خمیر و کیک و… می تواند نیازهای شما را مرتفع کند.
  • قطعات این محصول به آسانی از هم جدا می شوند و برای شستوشوی دستگاه هیچ دغدغه ای نخواهید داشت.
  • این محصول دارای پایه ضدلغزش می باشد که مانع از کوچکترین تکان در همزن می شود که البته موتور این دستگاه در کنار قدرت بالا دارای صدای کم و بدون لرزش می باشد.
  • دکمه اجکت نیز هم برای جداسازی همزن و هم برای جداسازی کاسه در نظر گرفته شده است که به راحتی از پایه جدا می شوند و همچنین شما می توانید از این همزن به عنوان همزن دستی نیز استفاده کنید.

 

 

همزن بیشل مدل BL-SB-010 با توان مصرفی 300 وات دارای 5 سرعت می باشد که به وسیله کلید تعبیه شده بر روی دستگاه قابل تنظیم است. ظرفیت کاسه همزن 3.5 لیتر است و از جنس استیل ضد زنگ(stainless steel) می باشد و چرخان است. شما می توانید از عملکرد توربو در این همزن استفاده کنید که به صورت یک کلید جداگانه بر روی بدنه قرار دارد. جنس بدنه دستگاه از پلاستیک است که موجب سبکی همزن شده است و در دست گرفتن آن موجب خستگی شما نمی شود. سری های به کار رفته در این همزن از جنس استیل ضد زنگ است و دارای دو جفت سری همزن و خمیرزن می باشد.  

جهت خارج سازی میله ها از این مدل از همزن برقی بیشل می توانید کلید مخصوص روی بدنه را فشار دهید. همزن قابلیت استفاده به صورت دستی و با کاسه را دارد. کاسه این همزن مجهز به درپوش جهت جلوگیری از پاشیدن مواد به بیرون می باشد. اقلام همراه همزن کاسه دار بیشل سری خمیرزن، سری همزن و گوشت کوب برقی است. 

 

این همزن با توان مصرفی 300 وات دارای 5 سرعت می باشد که به وسیله کلید تعبیه شده بر روی دستگاه قابل تنظیم است. ظرفیت کاسه همزن 3.5 لیتر است و از جنس استیل می باشد و چرخان است. شما می توانید از عملکرد توربو در این همزن استفاده کنید که به صورت یک کلید جداگانه بر روی بدنه قرار دارد. جنس بدنه دستگاه از پلاستیک است که موجب سبکی همزن شده است و در دست گرفتن آن موجب خستگی شما نمی شود. سری های به کار رفته در این همزن از جنس استیل ضد زنگ است و دارای دو جفت سری همزن و خمیرزن می باشد. جهت خارج سازی میله ها از دستگاه می توانید کلید مخصوص روی بدنه را فشار دهید. همزن قابلیت استفاده به صورت دستی و با کاسه را دارد. کاسه این همزن مجهز به درپوش جهت جلوگیری از پاشیدن مواد به بیرون می باشد. 

اقلام همراه همزن کاسه دار بیشل سری خمیرزن، سری همزن و گوشت کوب برقی است. کاسه این همزن با برخورداری از ظرفیت 3.5 لیتر و جنس استیل، امکان همزدن حجم زیادی از مواد غذایی را فراهم می کند. همچنین چرخش کاسه به صورت اتوماتیک طراحی شده تا بدون دخالت دست، مواد بهتر با هم ترکیب و یکنواخت گردند. همچنین این محصول به قفل ایمنی داخلی نیز مجهز شده تا میله های همزن و خمیر زن به صورت ایمن به بدنه متصل شوند. ناگفته نماند، میله ها توسط دکمه کشویی به راحتی قابل جداسازی می باشند.

 

 

نمایندگی لوازم خانگی بیشل در تهران و سایر شهرها

شرکت بیشل در اکثر شهرهای ایران دارای نمایندگی است که دفتر مرکزی آن در خیابان شریعتی تهران قرار گرفته است. در سایت بیشل بخشی با عنوان نمایندگان وجود دارد که برای ارتباط با نمایندگی لوازم خانگی بیشل در تهران یا نمایندگی بیشل در کرج ، نمایندگی لوازم خانگی بیشل در تبریز یا سایر شهر ها می توانید به این بخش مراجعه کنید.

کلام آخر

بیشل یکی از برندهایی است که از سال 1385 در بازار ایران فعالیت می کند و به دلیل این که محصولات زیادی به بازار عرضه می کند و در تمامی بخش ها مشغول به کار است، سوالاتی مانند لوازم خانگی بیشل bishel ساخت کجاست ذهن مشتریان را درگیر کرده و بسیاری از مشتریان به دنبال کسب اطلاعات در مورد قیمت محصولات بیشل نیز هستند که در این مطلب به تمامی موارد اشاره شده است.

 



:: برچسب‌ها: بررسی همزن بیشل مدل BL-SB-010 , قیمت همزن بیشل مدل BL-SB-010 , خرید همزن بیشل مدل BL-SB-010 , فروش همزن بیشل مدل BL-SB-010 , همزن بیشل مدل BL-SB-010 ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

 تاریخچه برند بیشل

برند بیشل یک برند تایوانی است که نسبت به سایر برندهای فعال در زمینه لوازم خانگی نیز نو پا محسوب می‌شود. این برند در سال 2005 شروع به فعالیت خود کرد و به واسطه محصولات با کیفیت خود خیلی زود به یک برند جهانی تبدیل شد. نام برند بیشل از یک شهر در آلمان با همین نام گرفته است و کارخانه اصلی تولیدات و مونتاژ آن در چین واقع است که تمامی قطعات از تایوان به چین ارسال شده و در آنجا مونتاژ و بسته‌بندی می‌گردد و به تمامی نقاط جهان ارسال می‌شود.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

 

آبمیوه گیری بیشل مدل BL-JC-012

آبمیوه گیری بیشل مدل BL-JC-012 از سری محصولات نوشیدنی ساز شرکت Bishel می باشد. آب میوه گیری یکی از وسایلی است که در آشپزخانه نقش مهمی را برای شما بازی میکند، به کمک این دستگاه میتوانید میوه و سبزیجات تازه را به صورت کاملا بهداشتی و بدون هرگونه مواد نگه دارنده و قندی آب گرفته و مصرف کنید. آبمیوه گیری بیشل دستگاهی پرقدرت و زیبا می باشد. آبمیوه گیری بیشل مدل BL-JC-012 با توان مصرفی 800 وات و دارا بودن 4 دور سرعت همچنین عملکرد 4 کاره (آب میوه گیری، مخلوط کن، آسیاب کن، خردکن ) به سادگی میتواند از پس آب گیری انواع میوه و سبزیجات نرم و سفت بر آید. سایز دهانه ورودی این آب میوه گیری  75 میلی متر میباشد که اندازه ای بسیار مناسب بوده، به طوری که میتوانید یک سیب کامل را از دهانه آن عبور داده و بدون نیاز به خورد کردن آب بگیرید. جنس بدنه این مدل از آبمیوه گیری بیشل  پلاستیک می باشد که جنس مرغوب و فاقد مواد BPA بوده که علاوه بر ظاهری زیبا برای سلامت انسان کوچکترین ضرری نخواهد داشت.

آبمیوه گیری بیشل مدل BL-JC-012 با ظاهری زیبا انتخابی ایده آل و منحصر به فرد برای جهیزیه عروس خانم های خوش سلیقه می باشد.این محصول با توان مصرفی 800 وات وعملکرد 4 کاره ( آبمیوه گیری، مخلوط کن، آسیاب کن، خردکن ) به راحتی می تواند امکان آب گیری انواع میوه و سبزیجات نرم و سفت را برای شما فراهم کند.آبمیوه گیری بیشل مدل BL-JC-012 بهره مند از 4 مرحله سرعت است و دارای عملکرد پالسی می باشد که یعنی تا زمان نگهداری پیچ کار می کند و به محض رها کردن سوییچ آبمیوه گیری می ایستد.

از مشخصه های مهم این محصول وجود کلید تنظیم دیجیتال لمسی به همراه نمایشگر می باشد.جنس مخزن های این محصول شیشه مرغوب و بسیار مقاوم می باشد.این محصول مجهز به سیستم کنترل دمای موتور به منظورپیشگیری از خطرات احتمالی می باشد و سبب افزایش محافظ حرارتی موتور و سویچ ایمنی دستگاه می گردد.آبمیوه گیری بیشل مدل BL-JC-012 به سیستم ضد چکه و پایه ضد لغزش مجهز می باشد، مخزن جمع آوری آبمیوه جهت کارایی آسان دستگاه و فیکس کننده جلوگیری از لرزش دارد.

در این دستگاه محفظه پالپ از جنس پلاستیک نشکن یا همان مخزن جمع آوری تفاله میوه برای جداسازی راحت تر وجود دارد.برای حفظ سلامت مواد غذایی و همچنین جلوگیری از زنگ زدن فیلتر در درون دستگاه از استیل ضد زنگ STEEL استفاده شده است.امکان جدا سازی کامل اجزای مختلف دستگاه و شستشوی کامل برای نظافت به راحتی فراهم است.

 

آبمیوه گیری بیشل مدل BL-JC-012  دستگاهی چهار کاره ، پرقدرت و زیباست که با امکانات خوب و ایده آل به بازار عرضه شده است و نوشیدن یک لیوان آبمیوه سالم و طبیعی را در مدت زمان کوتاهی لذت بخش می کند. توان 800 وات، موتور چهار سرعته به آسانی انواع میوه های سفت همانند (سیب، هویج، هلو و...)  و نرم همچون ( هندوانه، توت فرنگی، انگور، طالبی و... ) را آبگیری می نماید. لازم به توضیح است برای میوه های سفت تر می بایست از سرعت بالاتر و میوه های نرم تر از سرعت پایین تری استفاده نمود. عملکرد چهار کاره بودن ( آب میوه گیری، مخلوط کن، آسیاب، خردکن ) از ویژگی های قابل توجه این محصول بیشل به شمار می آید. آبمیوه گیری Bishel BL-FP-012 بیشل از استیل مستحکم ساخته شده و بیشل دهانه ورودی این آبمیوه گیری را در اندازه بزرگ طراحی کرده تا بتوان میوه ها را بدون برش و به آسانی درون دهانه قرار داد و به سادگی انواع میوه و سبزیجات نرم و سفت را آبگیری کرد.

 

قابلیت ها و عملکرد عالی آبمیوه گیری بیشل مدل  BL-JC-012

آب میوه گیری بیشل مدل BL-JC-012 دارای 4 مرحله سرعت کارکرد داشته و همچنین دارای عملکرد پالسی به این معنا که تا زمانی که فرد پیچ را نگه دارد کار میکند و به محض رها کردن سوییچ آبمیوه گیری می ایستد. وجود کلید تنظیم دیجیتال لمسی به همراه نمایشگر که کلید تنظیم سرعت دیجیتال و نمایشکر در آن تعبیه شده است از مشخصه های مهم این محصول محسوب می شود. مخزن های این محصول از جنس شیشه مرغوب بوده و بسیار مقاوم می باشد. برای جلوگیری از خطرات احتمالی این محصول مجهز به سیستم کنترل دمای موتور بوده و این سیستم محافظ حرارتی موتور و سویچ ایمنی ایمنی دستگاه را بالا می برد. آبمیوه گیری بیشل مدل BL-JC-012 مجهز به سیستم ضدچکه و پایه ضدلغزش بوده دارای مخزن جمع آوری آبمیوه برای سهولت عملکرد دستگاه و مجهز به فیکس کننده پاره برای جلوگیری از لرزش استفاده می شود. از دیگر مشخصه های این محصول می توان به وجود محفظه پالپ از جنس پلاستیک نشکن یا همان مخزن جمع آوری تفاله میوه برای جداسازی راحت تر می باشد. برای حفظ سلامت مواد غذایی و همچنین جلوگیری از زنگ زدن فیلتر در درون دستگاه از استیل ضد زنگ STEEL استفاده می شود. برای نظافت آسان این محصول جداسازی کامل قسمت های مختلف دستگاه و شستشوی کامل دستگاه امکان پذیر است. همچنین برای طراحی بزرگ دهانه ورودی محصول می توان بطور مثال یک سیب کامل را وارد دستگاه کرد و آبگیری را انجام داد.

 

 

کلام آخر

بیشل یکی از برندهایی است که از سال 1385 در بازار ایران فعالیت می کند و به دلیل این که محصولات زیادی به بازار عرضه می کند و در تمامی بخش ها مشغول به کار است، سوالاتی مانند لوازم خانگی بیشل bishel ساخت کجاست ذهن مشتریان را درگیر کرده و بسیاری از مشتریان به دنبال کسب اطلاعات در مورد قیمت محصولات بیشل نیز هستند که در این مطلب به تمامی موارد اشاره شده است.

در صورتی که از محصولات برند بیشل استفاده کرده اید می توانید با به اشتراک گذاشتن تجربیات و نظرات خود سایر مشتریان را راهنمایی کنید.

 



:: برچسب‌ها: بررسی آبمیوه گیری بیشل مدل BL-JC-012 , قیمت آبمیوه گیری بیشل مدل BL-JC-012 , خرید آبمیوه گیری بیشل مدل BL-JC-012 , آبمیوه گیری بیشل مدل BL-JC-012 ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال اسنوا

اسنوا در سال 1384 به کمک مهندسان و کارشناسان ایرانی کارخانه‌ای به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع در مورچه‌خورت اصفهان شروع به کار کرد و با شعار : روی ما حساب کنید، توانست فروش خوبی در بازار ایران داشته باشد.

این شرکت در ابتدا به تولید اجاق گازو کولر آبی پرداخت اما در حال حاضر لوازم خانگی متعددی مانند تلویزیون را تولید و عرضه می کند و حدود 70 درصد قطعاتی که در محصولاتش به کار می رود ایرانی می باشد.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

 

 

یخچال و فریزر بالا پایین اسنوا مدل S4-0262

يخچال فريزر پايين 26 فوت اسنوا مدل S4-0262 محصولی متفاوت و زیبا از شرکت اسنوا می باشد که به آخرین فناورهای روز مجهز است. یخچال فریزر اسنوا به سیستم سرمایشی ضد برفک مجهز است سیستم سرمایشی با استفاده از فن های قدرتمند سرما را به تمام قسمت های دستگاه منتقل می کند.

يخچال فريزر پايين 26 فوت اسنوا مدل S4-0262 محصولی متفاوت و زیبا از شرکت اسنوا می باشد که به آخرین فناورهای روز مجهز است. یخچال فریزر اسنوا به سیستم سرمایشی ضد برفک مجهز است سیستم سرمایشی با استفاده از فن های قدرتمند سرما را به تمام قسمت های دستگاه منتقل می کند. آب سرد کن مخزنی و سامانه یخساز قابل حمل از دیگر قابلیت های یخچال فریزر پایین اسنوا می باشد. در زمان مسافرت رفتن و یا خروج از منزل به مدت طولانی می توانید با استفاده از سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر، عملکرد یخچال فریزر را به گونه ای تنظیم نمائید که مصرف انرژی دستگاه کاهش یابد. سیستم یخساز مکانیکی با محفظه بزرگ ذخیره سازی یخ از دیگر قابلیت های دستگاه به حساب می آید که با پر کردن محفظه، یخ آماده ی استفاده می شود.

یخچال فریزر پایین اسنوا مدل S4-0262 پهن ترین یخچال فریزر با پهنای 82 سانتی متر است که مجهز به آخرین فناوری های روز می باشد. این یخچال فریزر مجهز به سیستم سرمایشی 100 درصد بدون برفک می باشد. سرمای ایجاد شده توسط فن های قدرتمند به تمام قسمت های دستگاه منتقل می شود. از ویژگی های یخچال فریزر پایین اسنوا مدل S4-0262 مجهز بودن به تکنولوژی نانو سیلور می باشد. در این تکنولوژی، ذرات سیلور به ذرات بسیار کوچک در حد نانو تقسیم می شوند و سطح مقاومت سطوح را نسبت به رشد باکتری افزایش می دهند.

فریزر اسنوا دارای 3 کشوی بزرگ برای ذخیره ی مواد غذایی منجمد می باشد که می توان مواد غذایی بزرگ و حجیم را به راحتی داخل کشوها قرار داد. فریزر اسنوار مجهز به یخ ساز مکانیکی با محفظه بزرگ ذخیره سازی یخ می باشد که با پر کردن محفظه، یخ آماده می شود. در هنگام مسافرت و خروج از منزل به مدت طولانی می توانید با استفاده از سیستم تنظیم عملکرد دستگاه، عملکرد یخچال فریزر را به گونه ای تنظیم نمائید که مصرف انرژی دستگاه کاهش یابد.

 یخچال فریزر پایین اسنوا به سیستم سرمایشی ضد برفک مجهز است سیستم سرمایشی با استفاده از فن های قدرتمند سرما را به تمام قسمت های دستگاه منتقل می کند. آب سرد کن مخزنی و سامانه یخساز قابل حمل از دیگر قابلیت های یخچال فریزر پایین اسنوا می باشد. در زمان مسافرت رفتن و یا خروج از منزل به مدت طولانی می توانید با استفاده از سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر، عملکرد یخچال اسنوا را به گونه ای تنظیم نمائید که مصرف انرژی دستگاه کاهش یابد. سیستم یخساز مکانیکی با محفظه بزرگ ذخیره سازی یخ از دیگر قابلیت های دستگاه به حساب می آید که با پر کردن محفظه، یخ آماده ی استفاده می شود.

 

امکانات یخچال و فریزر بالا پایین اسنوا مدل S4-0262

آب سرد کن مخزنی و سامانه یخساز قابل حمل از دیگر قابلیت های یخچال فریزر پایین اسنوا می باشد. در زمان مسافرت رفتن و یا خروج از منزل به مدت طولانی می توانید با استفاده از سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر، عملکرد یخچال فریزر را به گونه ای تنظیم نمائید که مصرف انرژی دستگاه کاهش یابد. سیستم یخساز مکانیکی با محفظه بزرگ ذخیره سازی یخ از دیگر قابلیت های دستگاه به حساب می آید که با پر کردن محفظه، یخ آماده ی استفاده می شود.

 

مشخصات فنی یخچال فریزر اسنوا 

درون یخچال فریزر اسنوا سیستم سرمایش سریع تعبیه شده است که برای سرمایش سریع تر مواد غذایی کاربرد دارد. گردش هواي سه بعدي Multiple Air Flow از دیگر قابلیت های محصول است گردش هوای سه بعدی کمک می کند هوا در داخل یخچال یک جا ساکن باقی نماند و هر لحظه در گردش باشد بنابراین میوه و سبزیجات درون یخچال تازه و پر از ویتامین باقی می مانند. یکی دیگر از ویژگی های یخچال فریزر پایین ، حسگرهای هوشمند تشخیص دمای داخلی و حسگرهوشمند تشخیص دمای بیرونی است.

 

 

سیستم Twin Cooling یخچال و فریزر بالا پایین اسنوا مدل S4-0262

یخچال فریزر اسنوا مدل S4-0262، مجهز به آخرین فناوری های روز دنیا و از جدیدترین محصولات شرکت اسنوا می باشد. یخچال فریزر اسنوا مدل S4-0262 سری PERFECT دارای اندازه 26 فوت سیستم بدون برفک جدید Twin Cooling سیستم تصفیه هوای نانو سیلور که باعث نگهداری طولانی مدت مواد غذایی می شود.

کشوی چیلر Cool Select Zone یخچال و فریزر بالا پایین اسنوا مدل S4-0262

کشوی چیلر Cool Select Zone برای نگهداری بهتر مواد گوشتی و پروتئینی کنترل دیجیتال لمسی به همراه نمایشگر با نور بسیار زیبا می باشد. از ویژگی های یخچال فریزر پایین اسنوا مدل S4-0262 مجهز بودن به تکنولوژی نانو سیلور می باشد. در این تکنولوژی، ذرات سیلور به ذرات بسیار کوچک در حد نانو تقسیم می شوند و سطح مقاومت سطوح را نسبت به رشد باکتری افزایش می دهند.

کاهش مصرف انرژی

کمپرسور اینورتر با قابلیت تنظیم دور موتور مناسب برای سرمایش مورد نیاز، علاوه بر نگه داشتن بیشتر تازگی مواد غذایی؛ با کاهش چشمگیر مصرف انرژی به میزان 23 % و در نتیجه کاهش هزینه ها، موجب دستیابی به رتبه A+ برای این محصولات شده است.

 

خدمات پس از فروش یخچال اسنوا چطور است؟

برند اسنوا مانند سایر برندهای موجود در ایران نمایندگی های گوناگونی در شهرهای مختلف دارد و در تلاش است به وسیله گارانتی و ضمانت نامه های مناسب مشتریان و مصرف کنندگان را راضی نگه دارد و در بهینه سازی تولید داخل تلاش کند.

 



:: برچسب‌ها: بررسی یخچال و فریزر بالا پایین اسنوا مدل S4-0262 , کیفیت یخچال و فریزر بالا پایین اسنوا مدل S4-0262 , مشخصات یخچال و فریزر بالا پایین اسنوا مدل S4-0262 , قیمت یخچال و فریزر بالا پایین اسنوا مدل S4-0262 , خریدیخچال و فریزر بالا پایین اسنوا مدل S4-0262 , یخچال و فریزر بالا پایین اسنوا مدل S4-0262 ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

برند سازنده جانتک

شرکت ژانومه با بیش از 14 سال خدمت توانسته در عرصه تولید محصولات خانه به خصوص محصولاتی که به دوخت و دوز ارتباط مستقیم دارند بپردازد. با استفاده از فناوری های پیشرفته توانسته کالاهایی باکیفیت فوق العاده تولید کند که در سراسر دنیا نظیر نداشته باشد. محصولات این شرکت علاوه بر کیفیت از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه هستند. سماور برقی جانتک مدل 1200 را می توان یکی از بهترین های این شرکت معرفی کرد.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

چای ساز جانتک مدل 1200

این سری از چای ساز جانتک مدل 1200 دارای یک قوری از جنس شیشه به همراه یک توری استیل ضد زنگ می باشد که از ورود تفاله چای جلوگیری می کند. ظرفیت این محصول 3.2 لیتر است که با توجه به این حجم آب و بالا بودن توان خروجی چای ساز در عرض چند دقیقه آب را جوش آورد. بدنه این چای ساز جانتک مدل 1200از پلاستیک و شیشه تهیه شده است که دارای استحکام بالایی است.

 

سماور برقی جانتک مدل 1200 محصولی از شرکت جانتک است که حاوی یک قوری می باشد. با توان مصرفی بالایی که دارد قادر است در چند دقیقه آب را برای درست کردن یک چایی خوش عطر آماده کند. ابعاد این سماور بسیار کوچک است و به راحتی در هر مکانی از آشپزخانه جای می گیرد.

این سماور برقی را، علاوه بر مصارف خانگی می توان در محیط کار، فروشگاه و . . . استفاده کرد. جنس بدنه‌ی سماور از شیشه و پلاستیک است به این دلیل، بسیار سبک است و به راحتی قابل حمل می باشد. سماور برقی جانتک دارای نشانگر LED است که به کمک آن قادر خواهید بود وضعیت دستگاه را به راحتی ببینید. حال برای آشنای بیشتر با این محصول می توان به ادامه‌ی متن مراجعه فرمایید.

 

معرفی سماور برقی جانتک مدل ۱۲۰۰

پرطرفدارترین نوشیدنی در بین ما ایرانیان چایی است که به راحتی در هر ساعت از روز می توان آن را دم کرد. در سالهای پیش هیچ آشپزخانه‌ای بدون سماور را نمی توانستیم تصور کنیم اما امروزه در بیشتر آشپزخانه ها چای سازهای برقی جای سماورها را گرفته اند. سماورهای برقی و چای سازها به دلیل سرعت بالایی که در جوشیدن آب دارند خود را در دل خانم های خانه‌دار جا کرده اند. حال این ابزارها دارای توان و ظرفیت های مختلفی هستند که افراد بسته به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب می‌کند.

این سماور همراه یک قوری به بازار عرضه شده که جنس قوری آن از شیشه است و حاوی یک تفاله گیر استیل می باشد که نقش مهمی در ورود تفاله چای به استکان شما دارد و باعث می شود چایی صاف و زیبا داشته باشید.

 

 

 

 

 

مزایای سماور برقی جانتک مدل 1200

  • دارای قوری شیشه‌ای
  • مجهز به نشانگر LED
  • دارای جنس شیشه‌ای
  • دارای وزنی سبک
  • دارای توان 1200 واتی
  • دارای طراحی زیبا و شیک
  • مجهز به تفاله‌گیر استیل
  • دارای جنس پلاستیک و شیشه

 

طراحی ظاهری سماور برقی جانتک مدل 1200 

شرکت ژانومه علاوه بر کیفیت محصول به فکر طراحی و زیبایی آن نیز بوده است و در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه کرده است. به واسطه‌ی این دو رنگ انتخاب برای مصرف کنندگان بسیار راحت تر شده و به آسانی می توانند با سایر لوازم آشپزخانه ست کنند. به دلیل بدنه‌ی شیشه‌ای که دارد شما قادر خواهید بود که مقدار آب موجود در دستگاه را به راحتی ببینید. علاوه بر این شیشه بدنه‌ی آن بسیار محکم است و در برابر حرارت استحکام بالایی دارد سماور برقی جانتک حاوی یک سینی چکه گیر است که به کمک پیچی که در درون جعبه قرار دارد می توانید سماور را بر روی آن سوار کنید.

قوری این سماور دارای ظرفیت یک لیتر است که با وجود تفاله‌گیری که دارد کار را برای شما کاربران راحت تر کرده است. گنجایش کلی سماور ۲/۳ لیتر است که برای خانوادهای کم جمعیت مناسب است و برای افرادی که می خواهند در محیط کار از یک چایی خوش عطر و گوارا بنوشند بسیار گزینه‌ی ایده‌الی می باشد. درپوش سماوربه‌گونه‌ای بسیار ماهرانه طراحی‌ شده که وقتی قوری را روی آن قرار میدهند مسیر انتقال بخار باز می ماند و در گرم شدن قوری نقش مهمی دارد.

 

 

توان بالا

سماور برقی مدل 1200 محصولی از «جانتک» (Jantech) است که همراه با یک قوری به بازار ارائه شده است. توان این سماور برابر با 1500 وات است. بالا بودن توان و قدرت این سماور برقی می‌تواند ظرفیت کامل آب را که 3 لیتر است در چند دقیقه به جوش آورد. به این ترتیب کافی است آب را داخل سماور ریخته، دستگاه را روشن کنید و سپس چای را در قوری ریخته، آب جوش را اضافه کرده و منتظر دم کشیدن آن باشید.

بدنه ای مقاوم در برابر حرارت

سماور جانوتک مدل 1200 با بدنه ای از جنس پلاستیک و شیشه تهیه شده است که علاوه بر استحکام بالا در سبک تر شدن وزن کلی دستگاه موثر واقع شده است .همچنین شیشه های این سماور مقاومت لازم در برابر حرارت بالا را دارد.

سینی چکه گیر

این سماور دارای یک سینی چکه گیر هم هست. شما می توانید با استفاده از پیچ مخصوصی که در جعبه دستگاه قرار دارد، سماور را بر روی پایه آن سوار کنید.

.

تکنولوژی خاموش شدن خودکار دستگاه

اگر آب کامل جوش بیاید یا کامل تبخیر بشود بر اساس تکنولوژی که داخل سماور به کار رفته است از دستگاه محافظت می کند باعث می شود دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش شود. اگر می خوااهید در این حالت، آب جوش بیاورید، زمانی که سماور سرد شد آن را از آپ پر کنید.

نشانگر LED

سماور دارای نشانگر LED می باشد که وضعیت دستگاه را در هر حالتی نشان می دهد.

رسوب زدایی منظم

مواد معدنی حاصل از آب، ممکن است به مرور زمان در داخل سماور ایجاد رسوب کند. این رسوب در حجم زیاد می تواند راندمان و عملکرد سماور شود. به این ترتیب لازم است تا سماور به صورت منظم رسوب برداری شود. برای این کار می توانید از رسوب گیر ها و مواد رسوب زدا و یا حتی از سرکه استفاه کنید.

 

 

 

سایر امکانات سماور برقی جانتک

به دلیل مواد معدنی که درون آب وجود دارد ممکن است بارها با این صحنه مواجه شده‌اید که سماور شما رسوب زیادی به خود گرفته است. می دانید که با وجود چنین رسوب هایی ممکن است راندمان دستگاه شما پایین بیاید برای اینکه مشکلی برای سماور شما ایجاد نشود می توانید این رسوب را به وسیله‌ی سرکه یا مواد رسوب زا پاک کنید.
درون دستگاه فناوری پیشرفته‌ای بکار رفته است که زمانی که آب بطور کامل بجوش می آید یا تبخیر می شود برای اینکه به سماور شما آسیبی وارد نشود دستگاه بصورت اتوماتیک خاموش میشود این قابلیت برای افرادی که زیاد سرگرم کار هستند بسیار کارآمد است.

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی سماور برقی جانتک مدل 1200 , قیمت سماور برقی جانتک مدل 1200 , خرید سماور برقی جانتک مدل 1200 , فروش سماور برقی جانتک مدل 1200 ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

تاریخچه برند بیشل

برند بیشل یک برند تایوانی است که نسبت به سایر برندهای فعال در زمینه لوازم خانگی نیز نو پا محسوب می‌شود. این برند در سال 2005 شروع به فعالیت خود کرد و به واسطه محصولات با کیفیت خود خیلی زود به یک برند جهانی تبدیل شد. نام برند بیشل از یک شهر در آلمان با همین نام گرفته است و کارخانه اصلی تولیدات و مونتاژ آن در چین واقع است که تمامی قطعات از تایوان به چین ارسال شده و در آنجا مونتاژ و بسته‌بندی می‌گردد و به تمامی نقاط جهان ارسال می‌شود . در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید تا خریدی مطمئن را تجربه کنید.

 

پلوپز بیشل مدل BL-CR-011

پلوپز بیشل مدل BL-CR-011 از سری محصولات پخت و پز دیجیتال با کیفیت در بازار می باشد. این محصول با طراحی جذاب و زیبا و همچنین عملکرد فوق الادع خود توانسته جای خود در میان طرفداران خود باز کرده و فروش خوبی داشته باشد. پلوپز بیشل مدل BL-CR-011B با قابلیت آمده سازی پلو ، سوپ ، آش ، حلیم ، ماست ، کیک ، فرنی و ته دیگ و... تمام نیازهای آشپزی را برطرف کرده و یک دستیار حرفه ای برای بانوان عزیز باشد. با توجه به گنجایش مناسب آن برای آشپزی در مهمانی ها و مراسم ایده آل می باشد. توان مصرفی دستگاه 860 وات می باشد و ولتاژ مصرفی آن نیز 220-240 ولت با 50 هرتز تعیین شده است. این محصول کم مصرف دارای ظرفیت 5 لیتر می باشد. برای پخت انواع غذا در حدود 20 برنامه پخت تعیین شده است که از ویزگی های منحصربفرد این محصول بحساب می آید. از برنامه های مهم پلوپز بیشل مدل BL-CR-011B می توان به پخت تاخیری 24 ساعته می باشد. درب محصول از جنس آلومینیوم مقاوم بوده و وزن کمی نیز دارد همچنین برای این محصول یک نازل بخار برای سیستم ایمنی محصول قرار داده شده است.

 

 پلوپز 10 نفره بیشل مدل BL-RC-011، مولتی کوکری زیبا و کاربردی است که با توان 850 وات ارائه شده و امکان پخت غذاهای مختلف و متنوعی را به راحتی میسر می سازد. بیشل برای این مدل صفحه نمایش دیجیتالی به همراه پنل لمسی طراحی کرده تا بتوان با انتخاب از بین 20 برنامه پخت خودکار و نگه داشتن دکمه START به مدت 3 ثانیه عملیات پخت به آسانی آغاز گردد. همچنین پس از اتمام پخت، پلوپز به صورت اتوماتیک در حالت گرم نگهدارنده قرار می گیرد تا غذاها برای قبل سرو، مدتی گرم باقی بمانند. قابلیت خاموشی خودکار و تایمر قابل تنظیم به همراه هشدار صوتی از امکانات بارز آن محسوب می شود. بطوریکه آن را به یک محصول بی نظیر و کاربرپسند در بازار مبدل کرده است. ظرفیت 5 لیتر امکان تهیه و آماده سازی غذاها را برای حداکثر 10 نفر فراهم می کند. ناگفته نماند، محفظه داخلی پلوپز 5 لیتری Bishel RC-011 با روکش تفلون نچسب پوشانده شده که می توان برای شستشو، آن را به آسانی خارج نمود و یا درون ماشین ظرفشویی قرار داد.

 

قابلیت ها و عملکرد فوق العاده پلوپز بیشل مدل BL-CR-011

وجود صفحه نمایشگر LED و پنل لمسی Touch Panel برای پلوپز بیشل مدل BL-CR-011 کاربری آن را بسیار ساده کرده است. دیگ موجود در این محصول از جنس آلومینیوم بوده با سطح چگالی بالا و هرچه سالم تر ، همچنین مجهز به دستگیره برای جابه جایی آسان در آن تعبیه شده است. از عملکرد عالی این مدل از پلوپز دیجیتال می توان به ، عملکرد گرم نگه داشتن مواد غذایی بعد از پخت بصورت خودکار ، عملکرد گرم نگه داشتن خودکار غذا بعد از اتمام عملیات پخت ، قابلیت پخت برنج ، آؤام پز ، ته دیگ ، بخارپز ، ته چین، کیک ، خورشت ، سرخ کنی ، پخت تاخیری و سیستم گرم نگهداری، عمبکرد خاموشی خودکار ، سیستم هشدار صوتی ، زمانسنج و... اشاره کرد.نظافت پلوپز بیشل مدل BL-CR-011 بسیار آسان می باشد. تمیزکردن سنسورها بعد از هربار مصرف ، شستن خروجی بخار بعد از هر بار مصرف برای دوام طولانی دستگاه و بازدهی بیشتر آن. برای شروع عملیات پخت دکمه START را به مدت 3 ثانیه نگه داشته و پخت را آغاز کنید.

پلوپزهای چندکاره بیشل، همچون آشپزی زبردست و هوشمند، میهمان جدید منازل شماست. 20 نوع کاربری و عملکرد متمایز جهت دست یافتن به محصول مورد نظر، در کنار قدرت 900 واتی و ظرفیت 5 لیتری و ظاهری مدرن و زیبا در سه رنگ سفید، نقره ای و مشکی منطبق با دکوراسیون آشپزخانه، شما را بی نیاز از استفاده چندین دستگاه به صورت همزمان می کند و گام بلندی در راستای صرفه جویی در هزینه و فضای آشپزخانه مصرف کنندگان گرامی برداشته است. شرکت بیشل با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از متخصصین و تکنسین های با تجربه و حرفه ای، سعی در تولید محصول به بالاترین کیفیت دارد و محصول حاضر به عنوان پلوپز 10 نفره چندکاره بیشل با 20 نوع برنامه پخت و تایمر دقیق دیجیتالی و جنس پلیمری ضد خش و مقاوم در برابر حرارت، زینت بخش آشپزخانه ما و دستیاری مجرب و کارآزموده در راستای رنگین کردن سفره ی پربار ایرانیان است. با بیشل کیفیت روز جهانی را در قالب کالای ایرانی تجربه کنید.

 

سایر مشخصات بیشل :
قابلیت آماده سازی پلو ، سوپ ، آش ، حلیم ؛ ماست و کیک و ته دیگ و فرنی و …. با توجه با گنجایش مناسب ،ایده آل برای اشپزی ۲۲۰ تا ۲۴۰ ولت، ۵۰ هرتز، ۸۶۰ وات ظرفیت: ۵ لیتر دارای ۲۰ برنامه برای پخت دارای پخت تاخیری ۲۴ ساعته دارای درب آلومینیومی و نازل بخار دارای صفحه نمایشگر LED و پنل لمسی دارای دیگ آلومینومی با سطح چگالی بالا و هر چه سالم تر مجهز به دستگیره برای جابه‌جایی آسان با عملکرد گرم نگه داشتن مواد غذایی بعد از پخت بصورت خودکار ۲۰ عملکرد متفاوت در پخت خشک کردن سریع دستگاه با پارچه بعد از شست و شو تمیز کردن سنسورها بعد از هر بار مصرف شستن خروجی بخار بعد از هر بار مصرف عملکرد خودکار گرم نگه داشتن غذا بعد از اتمام عملیات پخت نگه داشتن دکمه START به مدت ۳ ثانیه برای شروع عملیات پخت قابلیت پخت برنج، آرام‌پز، ته‌دیگ، بخار‌پز، ته‌چین، کیک، خورشت، سرخ‌کنی، پخت تاخیری و گرم نگهداری و ….

 

 



:: برچسب‌ها: بررسی پلوپز بیشل مدل BL-CR-011 ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

کولر گازی اینورتر جی پلاس GAC-HV09M1

کولر گازی جی پلاس G-plus

برند جی پلاس G-plus مدل‌های مختلف و متنوعی از اسپلیت ها و کولر‌های گازی طراحی و تولید کرده است که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. از تفاوت بین انواع اسپلیت ها و کولر‌های گازی تولید شده توسط برند جی پلاس G-plus می‌توان به نوع کمپرسور به کار رفته در آن ها، توان و ظرفیت آن ها، محل قرار گیری و نصب آن ها، گری د انرژی آن ها، قابلیت‌های به کار رفته در ساختار‌ آنها اشاره کرد.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.
برند جی پلاس به دلیل کیفیت بالا توانسته جایگاه ویژه ای در بین مشتریان کسب کند.
شرکت گلدیران که با نمایندگی محصولات ال جی کره جنوبی به شهرت رسیده است، به تازگی با تکیه بر تجارب خود در این عرصه، اقدام به تولید انواع لوازم برقی از قبیل سیستم‌های تهویه مطبوع تحت برند جی پلاس نموده است. گلدیران با بهره گیری از توان نیرو‌های متخصص داخلی و قطعات اولیه استاندارد و با کیفیت، توانسته محصولاتی با کیفیت ال جی اما با قیمت مناسب تولید و به بازار‌های ایران و حتی خاورمیانه عرضه نماید.

 کولر گازی اینورتر جی پلاس با ظرفیت 9000 بی تی یو، برای تامین سرمایش در فصل تابستان و گرمایش در فصل زمستان فضاهایی با متراژ 12 الی 15 متر مربع مناسب می باشد. اسپلیت اینورتر 9 هزار جی پلاس دارای یونیت داخلی به ابعاد 777x250x201 بوده که با برق تک فاز 220 ولت، رده انرژی A، تکنولوژی اینورتر، گاز مبرد  R410A و کمپرسور روتاری کار می کند و به صورت دیواری نصب می گردد. این مدل از کولر گازی اینورتر برای مناطقی با آب هوای معتدل می توانید استفاده نمایید. 

تکنولوژی کمپرسور دی‌سی اینورتر روتاری:

کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV09M1 باوجود تکنولوژی هوشمند اینورتر با کارایی بیشتر و صدای کمتر، زمانی که کولر جی پلاس دمای محیط را به حد سرمایش یا گرمایش مطلوب می‌رساند، دستگاه به جای خاموش شدن، به گونه‌ای هوشمند فعالت خودرا کنترل کرده و به آن ادامه می‌دهد تا ضمن حفظ هوای مطبوع، مانع از استارت‌های مکرر موتور و مصرف بالای برق و انرژی شود.

پره‌های طلایی (Golden Fin):

ماندگاری بالای پنل‌های داخلی و خارجی دستگاه که در معرض انواع عوامل محیطی هستند از ملاک‌های مهم کیفیت دستگاه است. کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV09M1 با بهره‌گیری از تکنولوژی Golden Fin مقاومت دستگاه شما را نسبت به خوردگی فین‌های کندانسور و اوپراتور بیشتر کرده و منجر می‌شود که مبدل حرارتی عمر طولانی‌تری داشته باشد.

حالت برق آسا (Super Cooling):

با قرار دادن دستگاه کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV09M1 بر روی حالت (SUPER) در کوتاه‌ترین زمان ممکن، می‌توانید سریع‌ترین سرمایش یا گرمایش را در محیط ایجاد کنید.

هم سرمایش، هم گرمایش (Dual Operation):

وجود هوای مطلوب در هر زمان سال، باکمترین میزان مصرف انرژی و بدون نیاز به خرید یا استفاده از دستگاه اضافی در منزل، از جمله مزایای کولر جی پلاس است که باید مورد توجه قرار گیرد. کولر جی پلاس قابلیت تامین سرمایش و گرمایش را دارد.

مجهز به تایمر (Timer):

تنظیم زمان فعالیت دستگاه به دلخواه خودتان و با توجه به الگوی مصر روزانه از دیگر ویژگی‌های کولرهای جی پلس است.

تکنولوژی سیستم ضد کپک (Anti Mildew Running):

در کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV09M1 بعد از خاموش شدن، فن یونیت داخلی به مدت 30 ثانیه به کار خود ادامه می‌دهد و با خشک کردن رطوبت داخل پنل از رشد کپک و مواد سمی جلوگیری می‌کند.

تکنولوژی تصفیه هوای چند لایه (Multi Layer Air Purifying Technology):

با استفاده از تکنولوژی تصفیه هوای چند لایه هوای محیط توسط چند لایه فیلتر تصفیه می‌گردد و این امر باعث از بین رفتن ذرات معلق می‌شود.

 

خصوصیات کولر گازی اینورتر 9 هزار GPlus 

از ویژگی های کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV09M1 می توان به موارد پرکاربردی چون بهره مندی از سیستم پرتاب 4 جهته برای توزیع یکنواخت هوا، مجهز به کمپرسور هوشمند کم مصرف، مجهز به حسگر های حرارتی به جهت تنظیم سرعت فن، دارای حالت خواب، قابلیت رطوبت زدایی، مجهز به سیستم توربو و حالت ECO که سبب صرفه جویی در انرژی می شوند اشاره نمود. همچنین دارای قابلیت سرمایش و گرمایش سریع و بهره مندی از پره های طلایی در پنل داخلی و خارجی هستند که سبب مقاومت بالای آن در برابر عوامل محیطی گشته و رضایت مصرف کنندگان را نیز در بازار تهویه مطبوع شده است.

 

ویژگی‌های کولر گازی اینورتر جی پلاس GAC-HV09M1

  • ظرفیت دستگاه Btu/hr 9000
  • مجهز به کمپرسور روتاری
  • دارای سرمایش و گرمایش + اینورتر
  • مناسب براى مناطق معتدل
  • دارای قابلیت تنظیم رطوبت
  • گری د انرژی A
  • مجهز به فیلتر چند لایه
  • تایمر جهت تنظیم فعالیت دستگاه در زمان‌های دلخواه
  • مجهز به حالت Eco جهت صرفه جویى مصرف انرژى
  • داراى حالت Super جهت اعمال سرمایش یا گرمایش سریع
  • داراى حسگر هاى هوشمند جهت تشخیص دماى محیط و تنظیم فعالیت I-Feel

 

 

 

کیفیت بالا و استاندارد بین المللی کولر گازی اینورتر جی پلاس 9000 مدل GAC-HF09M1

این محصول با قطعات اولیه مرغوب و با کیفیت و دارای استاندارد توانسته بازار لوازم خانگی ایران را تحت تاثیر محصولات خود قرار دهد. مصرف انرژی در کولر گازی جی پلاس 9000 مدل GAC-HV09M1 بسیار پایین می باشد و دارای رده انرژی A می باشد. گاز مبرد موجود در این کمپرسور R410a می باشد که علاوه بر قدرت سرمایش بالا، محافظ محیط زیست نیز بوده و برای کره زمین بی ضرر می باشد. برق مصرفی دستگاه تک فاز و 220 ولت می باشد. کمپرسور این محصول از نوع ROTARY بوده که بسیار قدرتمند و با بازدهی بالا می باشد. کولر گازی جی پلاس 9000 مدل GAC-HV09M1 دارای ویژگی های مهمی می باشد که برای یک کولر گازی نقطه قوت محسوب می شود. وجود ظرفیت های متلف در این مدل توانسته تمامی نیاز های مصرف کنندگان را برطرف کند. متخصصان شرکت این محصول را به سیستم Eco که برای صرفه جویی در مصرف انرژی است تجهیز کرده اند. یکی از مشکلات در خرید کولر گازی مصرف برق آن است. همچنین وجود فن آوری Super جهت اعمال سرمایش و یا گرمایش سریع در کمترین زمان ممکن می باشد. کولر گازی جی پلاس 9000 دارای حسگر های هوشمند جهت تشخیص دمای محیط و تنظیم فعالیت i-Feel می باشد. برای سلامت و بهداشت محیط اطراف کولر گازی نیز از فیلتر های چند لایه در این مدل از کولر گازی 9000 جی پلاس استفاده شده است. 

 

گارانتی اسپلیت اینورتر 9000 جی پلاس

کولر اسپلیت اینورتر 9000 جی پلاس با گارانتی تعویض کمپرسور به مدت 5 سال و 18 ماه قطعات فنی به مشتریان ارائه می گردد. هنگام خرید کولر گازی حتما به ضمانت اصل کالا، خدمات پس از فروش و اصل بودن آن توجه نمایید تا برای نصب و راه اندازی و استفاده بهینه از آن به مشکل نخورید.

 



:: برچسب‌ها: بررسی کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV09M1 , کیفیت کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV09M1 , قیمت کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV09M1خرید کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV09M1 , کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV09M1 ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

ماشین لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی مدل TFB-86402

ماشین لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی مدل TFB-86402 از سری محصلات جدید شرکت PAKSHOMA می باشد. این محصول تولید جدید این شرکت بوده و از نظر کیفیت ساخت و قابلیت های بروز گام مهمی برداشته شده است. کیفیت قطعات و همچنین مواد اولیه قطعات از استاندادرهای روز دنیا بهره برده و همچنین تکنولوژی های بروز شده در آن تعبیه شده است.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید تا خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.

 موتور قدرتمند در ماشین لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی مدل TFB-86402 از نوع BLDC بوده که بسیار پیشرفته می باشد و علاوه بر قدرت و سرعت بالا ، مصرف انرژی پایینی دارد. دور موتور در این مدل از لباسشویی 1400 دور بر دقیقه بوده و دارای 16 برنامه شستشوی اصلی و همچنین 5 برنامه کمکی برای شستشوی بهرت البسه می باشد.وجود صفحه نمایشگر از نوع LED نیز علاوه بر زیبایی محصول کاربری آن را آسان کرده و تمام تنظیمات و وضعیت دستگاه در لحظه قابل نمایش است. از قابلیت های مهم در این محصول می توان به قابلیت تاخیر در زمان شستشو از 1 تا 24 ساعت و قابلیت تنظیم سرعت دور خشک کن تا 1400 دور و همچنین قابلیت تنظیم دما تا 90 درجه ، اشاره کرد. درام تعبیه شده در ماشین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما از نوع الماسه بوده و با طراحی جدید از لرزش و صدای آن کاسته و به قدرت و چرخش آن اضافه شده است.از مهم ترین فاکتورهای موجود در این محصول قابلیت اضافه یا کم کردن لباس در حین شستشو می باشد. صدای دستگاه نیز با کاهش محسوسی روبه رو شده و به 54 دسی بل رسیده است که در نوع خود بسیار کم می باشد. ماشین لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی مدل TFB-86402 از بهرتین محصولات پاکشوما در حوزه شستشونظافت می باشد و طرفداران فراوانی در بازار لوازم خانگی ایران دارد.

 

لباسشویی 40804 پاکشوما توانایی شستشوی 8 کیلو لباس خیس را با 20 برنامه دارد. گارانتی این محصول جدید، 2 سال و گارانتی تعویض موتور، 12 سال می باشد.موتورهای جدید از طرف پاکشوما روی لباسشویی های پاکشوما قرار داده شده که از جدیدترین نسل موتورهای لباسشویی است. این موتورها کاملا بدون صدا بوده و در صورت تراز بودن محل قرار دادن لباسشویی، هیچ لرزشی را مشاهده نخواهید کرد. دور موتور در این لباسشویی 1400 دور است و تا 90% البسه شما خشک می شود.

 

سایر مشخصات و برنامه های شستشو در ماشین لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی مدل TFB-86402

برنامه های شستشو در ماشین لباسشویی کاربری دستگاه را بسیارآسان کرده و شما فقط کافی است ولوم تنظیم برنامه ها را چرخانده و در برنامه مورد نظر خود قرار دهید تا دستگاه عملیات ششستشوی انمتخابی شما را با قدرت انجام دهد.از مهم ترین ویژگی های ماشین لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی مدل TFB-86402 می توان به: مجهز به ورودی مستقل آب سرد و گرم جهت صرفه جویی در مصرف انرژی،دارای طلق محافظ رو درب جهت ایمنی و جلوگیری از اتلاف انرژی،قابلیت تاخیر در زمان شروع شستشو1 تا 24ساعتDELAY، قابلیت آبکشی اضافه البسهEXTRA RINSE، قابلیت تنظیم دمای آب(20درجه تا 90 درجه سانتیگراد) TEMP، قابلیت تنظیم سرعت دور خشک کن(600 تا 1400دور بر دقیقه)SPIN، قابلیت اضافه یا کم کردن البسه بعد از آغاز شستشوADD GARMENT(RELOAD) ، برنامه شستشوی اقتصادی البسه نخی و کتان(مقرون به صرفه)COTTON ECO، برنامه شستشوی ملحفه و روتختیDUVET، برنامه شستشوی البسه حجیم و ضخیمBULKY، برنامه شستشوی البسه رنگیCOLOR WEAR، برنامه شستشوی خودکار دیگDRUM CLEAN، برنامه شستشوی البسه کودکانBaby care، برنامه شستشوی البسه ورزشیSport Wear و... اشاره کرد.

 

دو شیر ورودی آب گرم و سرد

لباسشویی پاکشوما مدل  TFB-86402دارای دو شیر ورودی است که یک شیر برای آب سرد که با هیتر درون لباسشویی کار می کند و شیر ورودی آب گرم که با آب گرم درون لوله های خانه کار می کند.. در این حالت تا زمانیکه آب گرم درون لوله های جوابگوی نوع شستشو باشد، هیتر دستگاه کار کار نمی کند اما اگر گرمای آب کمتر از گرمای مورد نیاز باشد هیتر به افزایش دمای آب کمک می کند.

قابلیت اضافه و کم کردن لباس ADD GARMENT

در گذشته درب کوچکی روی درب لباسشویی بود که فقط برای اضافه کردن البسه های کوچک مانند جوراب و یا زیرپوش بود اما شرکت پاکشوما با اضافه کردن ADD GARMENT توانسته کاری کند تا درب لباسشویی به طور کامل باز شود تا هم لباس اضافه و کم شود.

شستشوی خیلی سریع

برنامه شستشوی خیلی سریع برای مواقعی است که خیلی عجله دارید و می خواهید همان لباس را در کمترین زمان شسته و بپوشید. با این برنامه می توانید ظرف 15 دقیقه لباس خود را برای پوشیدن آماده کنید. این برنامه روی ولوم لباسشویی وجود دارد.

برنامه duvet, quick و bulky در لباسشویی 40804

برنامه Duvet که روی لباسشویی قرار دارد برای شستن ملحفه و پرده است. برنامه quick نیز برای شستن در زمان کم است. برنامه bulky برای شستن لباسهای خیلی ضخیم و گلفت مانند پالتو و لباسهای پشمی است. با استفاده از این برنامه بهترین شستشو را از لباسشویی خود بخواهید. لازم به ذکر است برای تمیز شستن حتما از برنامه مخصوص لباس استفاده کنید.

برنامه شستن لباسهای رنگی و کودکان

انداختن لباسشویی های رنگی خیلی خطرناک است. گاهی اوقات البسه رنگی هنگام شستشو با آب گرم باعث می شود تا  البسه رنگ دهند و این باعث رنگی شدن سایر لباسها می شود، پس البسه رنگی را جداگانه درون لباسشویی قرار دهید و با خیالی آسوده البسه خود را بشورید. لبا کودکان هم برنامه مخصوص خود را دارد تا به الیاف پارچه آسیبی وارد نشود.

سیستم شستشوی اتوماتیک

برنامه شستشوی اتوماتیک از برنامه هایی است که به نوع لباس توجه ای ندارد و یک ساعت مشخصی برای شستن دارد. کسانی که استفاده از برنامه ها برای آنها سخت است می توانند از برنامه شستشوی اتوماتیک بهره ببرند.

لباسشویی پاکشوما  دارای 16 برنامه اصلی و 5 برنامه کمکی می باشد . مجهز به ورودی مستقل آب سرد و گرم جهت صرفه جویی در مصرف انرژی است. همچنین با طلق محافظ روی درب جهت ایمنی و جلوگیری از اتلاف انرژی طراحی شده است.
با برنامه ای به نام delay  می توان  زمان شستشو را 1 ال 24 ساعت به تأخیر انداخت.
 برنامه extra rinse برای آبکشی اضافه البسه است. ویژگی دیگر اینکه  دارای دیگ الماسه است.
با کلید temp تنظیم دمای آب (20 درجه تا 90 درجه سانتیگراد) صورت می گیرد.
کلید spin برای تنظیم سرعت دور خشک کن (600 تا 1400 دور بر دقیقه) است.
با برنامه add garment(reload) در حین شستشو می توان البسه به آن اضافه یا کم کرد. این ماشین لباسشویی  بی نظیر محصول پاکشوما دارای برنامه cotton eco است که برنامه شستشوی اقتصادی البسه نخی و کتان را برای شما ارائه می دهد.
 duvet برای برنامه شستشوی ملحفه و روتختی به کار می رود.
 bulky  برنامه شستشوی لباس های حجیم و سبک را برایتان انجام می دهد. 
color wear برای برنامه شستشوی لباس های رنگی به کار می رود.
 drum clean به طور خودکار دیگ را برایتان می شوید.
با برنامه baby care لباس های کودکان خود را می توانید بشویید.
امکان شستشوی لباس های ورزشی خود را با برنامه  sport wear  می توانید انجام دهید.



:: برچسب‌ها: بررسی لباسشویی پاکشوما مدل TFB-86402 , کیفیت لباسشویی پاکشوما مدل TFB-86402 , مشخصات لباسشویی پاکشوما مدل TFB-86402 , قیمت لباسشویی پاکشوما مدل TFB-86402 , خرید لباسشویی پاکشوما مدل TFB-86402 , لباسشویی پاکشوما مدل TFB-86402 , ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

جارو برقی پارس خزر مدل turbo 2000 chrome

پارس خزر نشان داده که در حوزه ساخت لوازم خانگی برقی سابقه درخشانی دارد و همیشه محصولات بسیار با کیفیتی راهی بازار کرده است. جاروبرقی های این شرکت نه تنها از کیفیت بالایی برخوردارند بلکه امتحان خودشان را پس داده اند و خیلی ها به صورت پیش فرص جاروبرقی های این شرکت را خریداری می کنند. یکی از جارو برقی های خوش ساخت این شرکت که قیمت مناسبی دارد و از قدرت بالایی بهره می برد جارو پارس خزر مدل Turbo 2000 Chrome نام دارد.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

جاروبرقی یکی از وسایل پر کاربرد و الزامی برای نظافت هر خانه ای است، از این رو کیفیت و جنس آن بسیار حائز اهمیت است.

جارو برقی Turbo 2000 یکی از محصولات با کیفیت شرکت پارس خزر، با قدرت موتور 2000 وات است که به همراه سیستم دمنده و سری های متنوعی که دارد قدرت مکندگی بسیار بالایی به شما می دهد و می تواند ریز ترین اجسام خرد شده یا پودر شده و حتی خاک را از روی سطوح جارو کند و علاوه بر اینکه به کار های شما سرعت ببخشد حس خوب پاکیزگی بی عیب و نقص را به شما هدیه می دهد.

 

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که این جارو برقی پارس خزر طراحی زیبایی دارد و این موضوع باعث شده که خیلی ها به خرید آن فکر کنند. در کنار برخورداری از ظاهر زیبا باید به این موضوع اشاره کنیم که قدرت این محصول ۱۸۰۰ وات است و تا ۲۰۰۰ وات هم می رسد. ویژگی جذابی هم روی این محصول قرار گرفته که Soft Start یا شروع نرم نام دارد. این ویژگی باعث میشود که در همان ابتدا فشار به جارو برقی وارد نشود.

جارو پارس خزر مدل Turbo 2000 کروم از مکش تقویت شده بهره می برد و به همین دلیل محیط را به خوبی تمیز می کند. روی این جارو برقی نشانگری قرار گرفته که نشان می دهد کیسه زباله جارو پر شده یا خیر. طول سیم این محصول به شش متر می رسد و به همین دلیل به راحتی می توانید گوشه و کنار خانه را جارو کنید. دکمه ای مخصوص هم روی ین محصول قرار گرفته که به وسیله آن می توانید قدرت مکش را کم یا زیاد کنید.

کیسه ی این جاروبرقی کاغذی و یکبارمصرف بوده و از طریق نشانگر تعبیه شده بر روی بدنه، زمان تعویض کیسه به شما نشان داده می شود و شما را از پر شدن کیسه مطلع می کند

از دیگر ویژگی های این جارو برقی که بسیار جلب توجه می کند می توان به برس مخصوص مبل و گوشه پاک‌کن،ولوم کنترل مکش،وزن کم،دستگیره جهت سهولت در جا به جایی،مخزن 6 لیتری به همراه شعاع سیم 8 متری، قابلیت سیم جمع کن خودکار و خرطومی جارو با چرخش 360 درجه اشاره کرد.

 

لازم به ذکر است که جارو برقی توربو 2000 حاوی سیستم تشخیص دما و سیستم ایمنی می باشد که از داغ‌ شدن بیش از حد و آسیب‌ دیدن موتور دستگاه جلوگیری می کنند.

پارس خزر برای احترام بیشتر به سلیقه مشتریان این جارو برقی دوست داشتنی را در 6 رنگ جذاب مشکی، قرمز، سفید، آبی،کروم و کرم دودی تولید و به بازار عرضه کرده است.

 

 

برای اینکه جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2000 کیفیت ساخت بالایی داشته باشد بدنه ای از جنس ABS دارد. لوله تلسکوپی این محصول قابل تنظیم است که باعث می شود بتوانید در حالت های مختلف از این محصول استفاده کنید.

 

خصوصیات:  نشانگر مکانیکی پر شدن کیسه زباله، محفظه زباله seal شده با حجم متوسط 6L، پدال روشن/خاموش، پدال سیم جمع (طول سیم 6 متر)، تنظیم قدرت مکش توسط دکمه کشویی روی Decoration، شروع عملیات بصورت Soft Start، میکروفیلتر ورودی و دو عدد میکروفیلتر خروجی، دمنده در پشت محصول با قابلیت دمش هوا جهت بهره گیری در گردگیری (توسط اتصال لوله خروجی)، دستگیره حمل روی بدنه جارو، جنس بدنه ABS . لوله تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع، محافظ حرارتی در هنگام پر شدن پاکت یا گرفتگی لوله خرطومی، متوسط شعاع عملکردی 8 متر، عایق کاری دوبل قطعات الکتریکی جهت ایمنی بیشتر محصول

متعلقات:  لوله تلسکوپی فلزی (آبکاری شده)، لوله خرطومی منعطف به رنگ مشکی، تفنگی همراه با دسته، برس اصلی، پایه نصب قطعات جانبی روی تلسکوپی، برس مبل و گوشه پاک کن، پاکت کاغذی (دولایه میکروفیلتر)

 

عملکرد جارو برقی

جارو برقی پارس خزر مدل توربو ۲۰۰۰ دارای توان خروجی ۲۰۰۰ وات می باشد و با تکنولوژی توربو این قدرت می تواند تا ۲۵۰۰ وات افزایش یابد. موتور جارو برقی با تکنولوژی Blower قابلیت زیادی را برای جمع آوری گرد و غبار فراهم نموده است. قدرت مکش دستگاه با دکمه کشویی روی دستگاه قابل تنظیم است. شروع عملیات جارو به صورت نرم یا Soft Start می باشد که باعث افزایش طول عمر مفید دستگاه و کارایی آن می شود.

برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به فضا یک فیلتر بهداشتی در جارو برقی پارس خزر قرار دارد که قابل شستشو می باشد. برای افزایش ایمنی و طول عمر جارو برقی مجهز به یک سیستم هوشمند کنترل حرارت جهت جلوگیری از گرم‌شدن بیش از حد موتور شده است.

 

موتور جاروبرقی پارس خزر ساخت کجاست؟

جاروبرقی پارس خزر ساخت ایران است ولی با توجه به تحریم ها قطعات را از چین دریافت میکند.این قطعات درجه یک هستند و بسیار با کیفیت که باعث شده محصولات پارس خزر طول عمر بالای داشته باشند. طبق گقته مسئولین این برند بیش از 50 درصد قطعات به کار رفته در جاروبرقی های پارس خزر ساخت و تولید ایران هستند. استفاده از قطعات خارجی برای بهبود کیفیت جاروبرقی ها و جلب رضایت شماست.

 

جاروبرقی های پارس خزر چه امکاناتی دارند؟

 

  • این محصولات علاوه بر طراحی زیبا از قیمت بسیار مناسبی بهره مندهستند.
  • شما میتوانید هم از پاکت دائمی و هم از پاکت یک بار مصرف استفاده کنید.
  • این دستگاه شامل قدرت موتور قوی و فوق العاده است که باعث میشود مکش بیشتری داشته باشد.
  • اگر مکش جاروبرقیتان کم شده است، مکش آن را افزایش دهید.
  • اغلب این جاروبرقی ها ظرفیت مناسب برای پاکسازی فضا های نسبتا بزرگ دارند.
  • اغلب این جاروبرقی ها قابلیت تنظیم میزان مکش دارد.
  • استفاده از عایق موتور در جاروبرقی های پارس خزر موجب
  • موجب می شود تا حجم صدا و لرزش دستگاه پایین بیاید.
  • سیم جمع کن جاروبرقی از نوع خودکار است.
  • جاروبرقی های پارس خزر نشانگر پر بودن مخزن دارد.
  • برس ضمیمه مبل و درزگیر از اقلام موجود در جاروبرقی های پارس خزر است که نافت را برای مصرف کننده راحت تر می کند.
  • اغلب این جاروبرقی ها طراحی زیبا و مدرنی دارند.

 



:: برچسب‌ها: بررسی جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2000 , کیفیت جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2000 , مشخصات جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2000 , قیمت جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2000 , خرید جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2000 , جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2000 ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارغوان

تلویزیون ال ای دی بویمن مدل 50KA6800UW

تلویزیون ال ای دی هوشمند بویمن 50 اینچ مدل 50KA6800UW از سری محصولات باکیفیت شرکت Baumen می باشد.این محصول دارای اندازه 50 اینچ بوده و برای خانه های متوسط مناسب است. کیفیت تصویر این تلویزیون UltraHD-4K می باشد و دارای رزولوشن 3840×2160 می باشد. کیفیت تصویر در این تلویزیون بسیار باکیفیت می باشد و رنگ های واقعی و تصاویر زنده را به نمایش می گذارید.باوجود سیستم هوشمند و اتصال به اینترنت کاربران می توانند به دنیای نامحدود مجازی وارد شده و از جذابیت ها و سرگرمی های نامحدود بهره ببرند. کاربارن می توانند انواع بازی و برنامه های کاربردی را دانلود و از آن استفاده کرد. زاویه دید در تلویزیون ال ای دی هوشمند بویمن 50 اینچ مدل 50KA6800UW به اندازه 178 درجه می باشد و و اگر از کناره ها به تلویزیون نگاه کنید تصویر باکیفیت و شفاف را مشاهده می کنید. از دیگر سیستم های مهم و کاربردی در این محصول می توان به وضوح تصاویر با شفافیت بالا ، قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی می باشد. همچنین برای ذخیره فایل های دانلود شده فضایی به اندازه 8 گیگابایت در ان تعبیه شده است. وجود گیرنده دیجیتال در تلویزیون از نکات مهم در این محصول می باشد ، باوجود این گیرنده دیگر نیازی به گیرنده خارجی نبوده و در هزینه هم صرفه جویی می کند. از دیگر مشخصه های کلیدی و مهم در تلویزیون بویمن 50 اینچ مدل 50KA6800UW سیستم هوشمند آن می باشد. سیستم عامل موجود در این تلویزیون 50 اینچ بویمن از نوع Android می باشد که نسخه آن هم ورژن 9 می باشد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند بویمن مدل 50KA6800UW سایز 50 اینچ زاویه‌دید وسیعی دارد و امکان تماشای صفحه‌نمایش را از محدوده‌ وسیعی فراهم می‌کند. نسبت تصویر آن 16:9 است و تصویر را با ابعاد متناسبی به پخش می‌گذارد. سیستم‌صوتی تلویزیون 50KA6800UW به‌واسطه‌ی دو بلندگوی 10واتی، در مجموع 20 وات صدا تولید می‌کند. بویمن برای این مدل، دو عدد درگاه USB در نظر گرفته شده است. برای اتصال پخش‌کننده‌ها به این تلویزیون می‌توانید از بین درگاه HDMI وجود دارد. درگاه HDMI قادر است تصاویر را با کیفیت 4k به صفحه‌نمایش منتقل کند. از دیگر ویژگی‌های جالب این مدل، می‌توان به قابلیت ماشین زمان (Time Shift) اشاره کرد؛ کارایی این قابلیت به این صورت است که با ذخیره‌کردن برنامه‌ درحال‌پخش، می‌توانید به لحظات قبلی بازگردید. فرمت‌های تصویری قابل‌پشتیبانی این مدل بسیار متنوع است و به شما کمک می‌کند که به‌راحتی، فایل‌های دلخواه خود را به‌وسیله‌ی درگاه ارتباطی موردنظر پخش ‌کنید. این تلویزیون به‌همراه یک عدد ریموت‌کنترل ارائه می‌شود که کارایی بسیار ساده‌ای دارد.

 

تکنولوژی های برتر و کیفیت بالا در تلویزیون ال ای دی هوشمند بویمن 50 اینچ مدل 50KA6800UW

  زمان پاسخ تصویر در این تلویزیون 8 میلی ثانیه است. این تلویزیون قابلیت اتصال به سیستم Wifi را نیز دارد.تلویزیون ال ای دی هوشمند بویمن 50 اینچ مدل 50KA6800UW دارای قابلیت Eshare می باشد، با این فناوری می توان بین گوشی موبایل و تلویزیون ارتباط بیسیم برقرار کرد و تمام کارهای خود را با صفحه نمایش بزرگ تلویزیون انجام داد .از دیگر قابلیت های این محصول سیستم Time shift می باشد ، این سیستم به کاربر اجازه می دهد تا برنامه های تلویزیونی مورد نظر خود را در روی حافظه تلویزیون ، یا حافظه خارجی مانند فلش یا هارد ذخیره کند به این ترتیب هرگز هیچ فیلم و دقیقه ای از خبر یا برنامه های مورد علاقه خود و مسابقات ورزشی را از دست نخواهید داد. تلویزیون 50 اینچ بویمن مدل 50KA6800UW مجهز به فناوری UHD می باشد، پخش تصاویر باکیفیت و زنده با این قابلیت برای مخاطبان به نمایش گذاشته می شود. صفحه نمایش موبایل برای نمایش فیلم ها و برنامه های ورزشی و... بسیار کوچک است ، مخصوصا برای زمان هایی است که میخواهید در جمع دوستان بوسیله یک فایل فیلم و یا برنامه ای را با هم تماشا کنید می توانید از این سیستم استفاده کرده و با تلویزیون فایل مورد نظر خود را مشاهده و لذت ببرید ، تیونر موجود در این سیستم از نوع DVB-T/C/T2 می باشد. تلویزیون هوشمند بویمن 50 اینچ مدل 50KA6800UW دارای درگاه های ارتباطی مختلفی می باشد ، از خروجی هدوفون گرفته تا درگاه Optical و درگاه USB2 به تعداد 2 عدد ، درگاه HDMI به تعداد 3 عدد و درگاه AV و همچنین Compnent می باشد. با این درگاه های ارتباطی می توانید کارهای مختلفی انجام دهید مانند پخش فایل های متنوع با فرمت های مختلف از طریق USB و همچنین ارتباط با دستگاه های دیجیتال دیگر  از طریق ... امکان پذیر است.

 

 

ویژگی های تلویزیون بویمن ۵۰ اینچ

  • تصویر ۸ مگا پیکسل HD
  • رزولوشن ۲۱۶۰ ×۳۸۴۰
  • قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی PVR
  • مجهز به time shift
  • گیرنده دیجیتال داخلی
  • 4K

 

گارانتی تلویزیون بویمن

تلویزیون بویمن ۵۰ اینچ مدل ۵۰KA۶۸۰۰UW دارای گارانتی ۱۸ ماهه شرکت زرین نمای کاسپین تحت لیسانس شرکت هایسنس می باشد .

 

چه زمانی با نمایندگی تعمیر بویمن تماس بگیریم؟

در صورتی که تلویزیون شما به این مشکلات دچار شده بدون اینکه از سمت خود اقدامی کنید اول دستگاه خود را از برق بکشید و سریعا با مرکز تعمیرات تلویزیون Baumen تماس بگیرید.

تلویزیون بویمن فقط صدا دارد و تصویر ندارد

زمانی که تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد ، ممکن است دو علت داشته باشد که مهم ترین علت آن خرابی بک لایت یا همان لامپ های ال ای دی و لامپ ها ی ال سی دی پشت پنل است.در صورت بزور سوختگی در تعدادی از آن لامپ ها یا کل بک لایت های تلویزیون بویمن ، قابل تعمیر و برخی غیر قابل تعمیر و باید کلا تعویض شود.

 

تلویزیون بویمن تصویر هاله ای تاریک یا نقطه ای روشن دارد

وجود هاله ای تاریک میتواند علتش همان لامپ های پشت پنل یا بک لایت باشد که در بعضی مدل ها اینگونه است و در برخی مدل ها به گونه ای بک لایت خراب میشود که مانند نقطه ای روشن نمایان میشود.

خرابی بک لایت همه جوره نمایان می‌شود مثلا : علت کم نور شدن صفحه تلویزیون و این دو حالت نیز نمونه ای از آن است به طور کلی هر نوع هاله یا نقطه ای که تصویر روی آن معلوم باشد تقریبا میتوان گفت که علت آن خرابی بک لایت است.برای اطلاع از قیمت به سایت اعتماد کالا مراجعه نمایید.

 



:: برچسب‌ها: بررسی ال ای دی بویمن مدل 50KA6800UW , کیفیت ال ای دی بویمن مدل 50KA6800UW , مشخصات ال ای دی بویمن مدل 50KA6800UW , قیمت ال ای دی بویمن مدل 50KA6800UW , خرید ال ای دی بویمن مدل 50KA6800UW , ال ای دی بویمن مدل 50KA6800UW , ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1402 | نظرات ()