بررسی یخچال و فریزر بالا پایین اسنوا مدل S4-0262
نوشته شده توسط : ارغوان

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال اسنوا

اسنوا در سال 1384 به کمک مهندسان و کارشناسان ایرانی کارخانه‌ای به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع در مورچه‌خورت اصفهان شروع به کار کرد و با شعار : روی ما حساب کنید، توانست فروش خوبی در بازار ایران داشته باشد.

این شرکت در ابتدا به تولید اجاق گازو کولر آبی پرداخت اما در حال حاضر لوازم خانگی متعددی مانند تلویزیون را تولید و عرضه می کند و حدود 70 درصد قطعاتی که در محصولاتش به کار می رود ایرانی می باشد.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

 

 

یخچال و فریزر بالا پایین اسنوا مدل S4-0262

يخچال فريزر پايين 26 فوت اسنوا مدل S4-0262 محصولی متفاوت و زیبا از شرکت اسنوا می باشد که به آخرین فناورهای روز مجهز است. یخچال فریزر اسنوا به سیستم سرمایشی ضد برفک مجهز است سیستم سرمایشی با استفاده از فن های قدرتمند سرما را به تمام قسمت های دستگاه منتقل می کند.

يخچال فريزر پايين 26 فوت اسنوا مدل S4-0262 محصولی متفاوت و زیبا از شرکت اسنوا می باشد که به آخرین فناورهای روز مجهز است. یخچال فریزر اسنوا به سیستم سرمایشی ضد برفک مجهز است سیستم سرمایشی با استفاده از فن های قدرتمند سرما را به تمام قسمت های دستگاه منتقل می کند. آب سرد کن مخزنی و سامانه یخساز قابل حمل از دیگر قابلیت های یخچال فریزر پایین اسنوا می باشد. در زمان مسافرت رفتن و یا خروج از منزل به مدت طولانی می توانید با استفاده از سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر، عملکرد یخچال فریزر را به گونه ای تنظیم نمائید که مصرف انرژی دستگاه کاهش یابد. سیستم یخساز مکانیکی با محفظه بزرگ ذخیره سازی یخ از دیگر قابلیت های دستگاه به حساب می آید که با پر کردن محفظه، یخ آماده ی استفاده می شود.

یخچال فریزر پایین اسنوا مدل S4-0262 پهن ترین یخچال فریزر با پهنای 82 سانتی متر است که مجهز به آخرین فناوری های روز می باشد. این یخچال فریزر مجهز به سیستم سرمایشی 100 درصد بدون برفک می باشد. سرمای ایجاد شده توسط فن های قدرتمند به تمام قسمت های دستگاه منتقل می شود. از ویژگی های یخچال فریزر پایین اسنوا مدل S4-0262 مجهز بودن به تکنولوژی نانو سیلور می باشد. در این تکنولوژی، ذرات سیلور به ذرات بسیار کوچک در حد نانو تقسیم می شوند و سطح مقاومت سطوح را نسبت به رشد باکتری افزایش می دهند.

فریزر اسنوا دارای 3 کشوی بزرگ برای ذخیره ی مواد غذایی منجمد می باشد که می توان مواد غذایی بزرگ و حجیم را به راحتی داخل کشوها قرار داد. فریزر اسنوار مجهز به یخ ساز مکانیکی با محفظه بزرگ ذخیره سازی یخ می باشد که با پر کردن محفظه، یخ آماده می شود. در هنگام مسافرت و خروج از منزل به مدت طولانی می توانید با استفاده از سیستم تنظیم عملکرد دستگاه، عملکرد یخچال فریزر را به گونه ای تنظیم نمائید که مصرف انرژی دستگاه کاهش یابد.

 یخچال فریزر پایین اسنوا به سیستم سرمایشی ضد برفک مجهز است سیستم سرمایشی با استفاده از فن های قدرتمند سرما را به تمام قسمت های دستگاه منتقل می کند. آب سرد کن مخزنی و سامانه یخساز قابل حمل از دیگر قابلیت های یخچال فریزر پایین اسنوا می باشد. در زمان مسافرت رفتن و یا خروج از منزل به مدت طولانی می توانید با استفاده از سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر، عملکرد یخچال اسنوا را به گونه ای تنظیم نمائید که مصرف انرژی دستگاه کاهش یابد. سیستم یخساز مکانیکی با محفظه بزرگ ذخیره سازی یخ از دیگر قابلیت های دستگاه به حساب می آید که با پر کردن محفظه، یخ آماده ی استفاده می شود.

 

امکانات یخچال و فریزر بالا پایین اسنوا مدل S4-0262

آب سرد کن مخزنی و سامانه یخساز قابل حمل از دیگر قابلیت های یخچال فریزر پایین اسنوا می باشد. در زمان مسافرت رفتن و یا خروج از منزل به مدت طولانی می توانید با استفاده از سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر، عملکرد یخچال فریزر را به گونه ای تنظیم نمائید که مصرف انرژی دستگاه کاهش یابد. سیستم یخساز مکانیکی با محفظه بزرگ ذخیره سازی یخ از دیگر قابلیت های دستگاه به حساب می آید که با پر کردن محفظه، یخ آماده ی استفاده می شود.

 

مشخصات فنی یخچال فریزر اسنوا 

درون یخچال فریزر اسنوا سیستم سرمایش سریع تعبیه شده است که برای سرمایش سریع تر مواد غذایی کاربرد دارد. گردش هواي سه بعدي Multiple Air Flow از دیگر قابلیت های محصول است گردش هوای سه بعدی کمک می کند هوا در داخل یخچال یک جا ساکن باقی نماند و هر لحظه در گردش باشد بنابراین میوه و سبزیجات درون یخچال تازه و پر از ویتامین باقی می مانند. یکی دیگر از ویژگی های یخچال فریزر پایین ، حسگرهای هوشمند تشخیص دمای داخلی و حسگرهوشمند تشخیص دمای بیرونی است.

 

 

سیستم Twin Cooling یخچال و فریزر بالا پایین اسنوا مدل S4-0262

یخچال فریزر اسنوا مدل S4-0262، مجهز به آخرین فناوری های روز دنیا و از جدیدترین محصولات شرکت اسنوا می باشد. یخچال فریزر اسنوا مدل S4-0262 سری PERFECT دارای اندازه 26 فوت سیستم بدون برفک جدید Twin Cooling سیستم تصفیه هوای نانو سیلور که باعث نگهداری طولانی مدت مواد غذایی می شود.

کشوی چیلر Cool Select Zone یخچال و فریزر بالا پایین اسنوا مدل S4-0262

کشوی چیلر Cool Select Zone برای نگهداری بهتر مواد گوشتی و پروتئینی کنترل دیجیتال لمسی به همراه نمایشگر با نور بسیار زیبا می باشد. از ویژگی های یخچال فریزر پایین اسنوا مدل S4-0262 مجهز بودن به تکنولوژی نانو سیلور می باشد. در این تکنولوژی، ذرات سیلور به ذرات بسیار کوچک در حد نانو تقسیم می شوند و سطح مقاومت سطوح را نسبت به رشد باکتری افزایش می دهند.

کاهش مصرف انرژی

کمپرسور اینورتر با قابلیت تنظیم دور موتور مناسب برای سرمایش مورد نیاز، علاوه بر نگه داشتن بیشتر تازگی مواد غذایی؛ با کاهش چشمگیر مصرف انرژی به میزان 23 % و در نتیجه کاهش هزینه ها، موجب دستیابی به رتبه A+ برای این محصولات شده است.

 

خدمات پس از فروش یخچال اسنوا چطور است؟

برند اسنوا مانند سایر برندهای موجود در ایران نمایندگی های گوناگونی در شهرهای مختلف دارد و در تلاش است به وسیله گارانتی و ضمانت نامه های مناسب مشتریان و مصرف کنندگان را راضی نگه دارد و در بهینه سازی تولید داخل تلاش کند.

 





:: برچسب‌ها: بررسی یخچال و فریزر بالا پایین اسنوا مدل S4-0262 , کیفیت یخچال و فریزر بالا پایین اسنوا مدل S4-0262 , مشخصات یخچال و فریزر بالا پایین اسنوا مدل S4-0262 , قیمت یخچال و فریزر بالا پایین اسنوا مدل S4-0262 , خریدیخچال و فریزر بالا پایین اسنوا مدل S4-0262 , یخچال و فریزر بالا پایین اسنوا مدل S4-0262 ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: