بررسی کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV09M1
نوشته شده توسط : ارغوان

کولر گازی اینورتر جی پلاس GAC-HV09M1

کولر گازی جی پلاس G-plus

برند جی پلاس G-plus مدل‌های مختلف و متنوعی از اسپلیت ها و کولر‌های گازی طراحی و تولید کرده است که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. از تفاوت بین انواع اسپلیت ها و کولر‌های گازی تولید شده توسط برند جی پلاس G-plus می‌توان به نوع کمپرسور به کار رفته در آن ها، توان و ظرفیت آن ها، محل قرار گیری و نصب آن ها، گری د انرژی آن ها، قابلیت‌های به کار رفته در ساختار‌ آنها اشاره کرد.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.
برند جی پلاس به دلیل کیفیت بالا توانسته جایگاه ویژه ای در بین مشتریان کسب کند.
شرکت گلدیران که با نمایندگی محصولات ال جی کره جنوبی به شهرت رسیده است، به تازگی با تکیه بر تجارب خود در این عرصه، اقدام به تولید انواع لوازم برقی از قبیل سیستم‌های تهویه مطبوع تحت برند جی پلاس نموده است. گلدیران با بهره گیری از توان نیرو‌های متخصص داخلی و قطعات اولیه استاندارد و با کیفیت، توانسته محصولاتی با کیفیت ال جی اما با قیمت مناسب تولید و به بازار‌های ایران و حتی خاورمیانه عرضه نماید.

 کولر گازی اینورتر جی پلاس با ظرفیت 9000 بی تی یو، برای تامین سرمایش در فصل تابستان و گرمایش در فصل زمستان فضاهایی با متراژ 12 الی 15 متر مربع مناسب می باشد. اسپلیت اینورتر 9 هزار جی پلاس دارای یونیت داخلی به ابعاد 777x250x201 بوده که با برق تک فاز 220 ولت، رده انرژی A، تکنولوژی اینورتر، گاز مبرد  R410A و کمپرسور روتاری کار می کند و به صورت دیواری نصب می گردد. این مدل از کولر گازی اینورتر برای مناطقی با آب هوای معتدل می توانید استفاده نمایید. 

تکنولوژی کمپرسور دی‌سی اینورتر روتاری:

کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV09M1 باوجود تکنولوژی هوشمند اینورتر با کارایی بیشتر و صدای کمتر، زمانی که کولر جی پلاس دمای محیط را به حد سرمایش یا گرمایش مطلوب می‌رساند، دستگاه به جای خاموش شدن، به گونه‌ای هوشمند فعالت خودرا کنترل کرده و به آن ادامه می‌دهد تا ضمن حفظ هوای مطبوع، مانع از استارت‌های مکرر موتور و مصرف بالای برق و انرژی شود.

پره‌های طلایی (Golden Fin):

ماندگاری بالای پنل‌های داخلی و خارجی دستگاه که در معرض انواع عوامل محیطی هستند از ملاک‌های مهم کیفیت دستگاه است. کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV09M1 با بهره‌گیری از تکنولوژی Golden Fin مقاومت دستگاه شما را نسبت به خوردگی فین‌های کندانسور و اوپراتور بیشتر کرده و منجر می‌شود که مبدل حرارتی عمر طولانی‌تری داشته باشد.

حالت برق آسا (Super Cooling):

با قرار دادن دستگاه کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV09M1 بر روی حالت (SUPER) در کوتاه‌ترین زمان ممکن، می‌توانید سریع‌ترین سرمایش یا گرمایش را در محیط ایجاد کنید.

هم سرمایش، هم گرمایش (Dual Operation):

وجود هوای مطلوب در هر زمان سال، باکمترین میزان مصرف انرژی و بدون نیاز به خرید یا استفاده از دستگاه اضافی در منزل، از جمله مزایای کولر جی پلاس است که باید مورد توجه قرار گیرد. کولر جی پلاس قابلیت تامین سرمایش و گرمایش را دارد.

مجهز به تایمر (Timer):

تنظیم زمان فعالیت دستگاه به دلخواه خودتان و با توجه به الگوی مصر روزانه از دیگر ویژگی‌های کولرهای جی پلس است.

تکنولوژی سیستم ضد کپک (Anti Mildew Running):

در کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV09M1 بعد از خاموش شدن، فن یونیت داخلی به مدت 30 ثانیه به کار خود ادامه می‌دهد و با خشک کردن رطوبت داخل پنل از رشد کپک و مواد سمی جلوگیری می‌کند.

تکنولوژی تصفیه هوای چند لایه (Multi Layer Air Purifying Technology):

با استفاده از تکنولوژی تصفیه هوای چند لایه هوای محیط توسط چند لایه فیلتر تصفیه می‌گردد و این امر باعث از بین رفتن ذرات معلق می‌شود.

 

خصوصیات کولر گازی اینورتر 9 هزار GPlus 

از ویژگی های کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV09M1 می توان به موارد پرکاربردی چون بهره مندی از سیستم پرتاب 4 جهته برای توزیع یکنواخت هوا، مجهز به کمپرسور هوشمند کم مصرف، مجهز به حسگر های حرارتی به جهت تنظیم سرعت فن، دارای حالت خواب، قابلیت رطوبت زدایی، مجهز به سیستم توربو و حالت ECO که سبب صرفه جویی در انرژی می شوند اشاره نمود. همچنین دارای قابلیت سرمایش و گرمایش سریع و بهره مندی از پره های طلایی در پنل داخلی و خارجی هستند که سبب مقاومت بالای آن در برابر عوامل محیطی گشته و رضایت مصرف کنندگان را نیز در بازار تهویه مطبوع شده است.

 

ویژگی‌های کولر گازی اینورتر جی پلاس GAC-HV09M1

  • ظرفیت دستگاه Btu/hr 9000
  • مجهز به کمپرسور روتاری
  • دارای سرمایش و گرمایش + اینورتر
  • مناسب براى مناطق معتدل
  • دارای قابلیت تنظیم رطوبت
  • گری د انرژی A
  • مجهز به فیلتر چند لایه
  • تایمر جهت تنظیم فعالیت دستگاه در زمان‌های دلخواه
  • مجهز به حالت Eco جهت صرفه جویى مصرف انرژى
  • داراى حالت Super جهت اعمال سرمایش یا گرمایش سریع
  • داراى حسگر هاى هوشمند جهت تشخیص دماى محیط و تنظیم فعالیت I-Feel

 

 

 

کیفیت بالا و استاندارد بین المللی کولر گازی اینورتر جی پلاس 9000 مدل GAC-HF09M1

این محصول با قطعات اولیه مرغوب و با کیفیت و دارای استاندارد توانسته بازار لوازم خانگی ایران را تحت تاثیر محصولات خود قرار دهد. مصرف انرژی در کولر گازی جی پلاس 9000 مدل GAC-HV09M1 بسیار پایین می باشد و دارای رده انرژی A می باشد. گاز مبرد موجود در این کمپرسور R410a می باشد که علاوه بر قدرت سرمایش بالا، محافظ محیط زیست نیز بوده و برای کره زمین بی ضرر می باشد. برق مصرفی دستگاه تک فاز و 220 ولت می باشد. کمپرسور این محصول از نوع ROTARY بوده که بسیار قدرتمند و با بازدهی بالا می باشد. کولر گازی جی پلاس 9000 مدل GAC-HV09M1 دارای ویژگی های مهمی می باشد که برای یک کولر گازی نقطه قوت محسوب می شود. وجود ظرفیت های متلف در این مدل توانسته تمامی نیاز های مصرف کنندگان را برطرف کند. متخصصان شرکت این محصول را به سیستم Eco که برای صرفه جویی در مصرف انرژی است تجهیز کرده اند. یکی از مشکلات در خرید کولر گازی مصرف برق آن است. همچنین وجود فن آوری Super جهت اعمال سرمایش و یا گرمایش سریع در کمترین زمان ممکن می باشد. کولر گازی جی پلاس 9000 دارای حسگر های هوشمند جهت تشخیص دمای محیط و تنظیم فعالیت i-Feel می باشد. برای سلامت و بهداشت محیط اطراف کولر گازی نیز از فیلتر های چند لایه در این مدل از کولر گازی 9000 جی پلاس استفاده شده است. 

 

گارانتی اسپلیت اینورتر 9000 جی پلاس

کولر اسپلیت اینورتر 9000 جی پلاس با گارانتی تعویض کمپرسور به مدت 5 سال و 18 ماه قطعات فنی به مشتریان ارائه می گردد. هنگام خرید کولر گازی حتما به ضمانت اصل کالا، خدمات پس از فروش و اصل بودن آن توجه نمایید تا برای نصب و راه اندازی و استفاده بهینه از آن به مشکل نخورید.

 





:: برچسب‌ها: بررسی کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV09M1 , کیفیت کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV09M1 , قیمت کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV09M1خرید کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV09M1 , کولرگازی جی پلاس مدل GAC-HV09M1 ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: