بررسی کولر گازی ایران رادیاتورمدل IAC-30CH/XA
نوشته شده توسط : ارغوان

کولر گازی ایران رادیاتور 30000 مدل IAC-30CH/XA ، از جمله کولرهای گازی ایران رادیاتور با رده انرژی A است که با طراحی زیبا و عملکرد کم صدا، قابل استفاده در واحدهای اداری-تجاری و مسکونی با مساحت 40 الی 60 متر مربع می باشد.درادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

به طور کلی شرکت ایران رادیاتور، ارائه دهنده دو سری کولر گازی دیواری گرید A و A+ با قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش است که سازگار با مناطق آب و هوایی معتدل با دامنه دمایی 7- الی 43 درجه سانتی گراد طراحی گردیده اند. کولرهای گازی ایران رادیاتور گرید A در 5 ظرفیت 9000، 12000، 18000، 24000 و 30000 (BTU/hr) تولید می شوند تا نیاز فضاهای مختلف یک ساختمان که دارای متراژ گوناگون هستند را پاسخگو باشند. همچنین این مدل کولر گازی جهت تأمین هوای گرم و سرد از کمپرسور روتاری GMCC برند توشیبا و گاز مبرد R410a (سازگار با محیط زیست) بهره می برد.

کولر گازی ایران رادیاتور 30000 گرید A با کمپرسور روتاری GMCC شرکت توشیبا می باشد. این دستگاه با ظرفیت بالا توان تامین سرمایش و گرمایش سالن 80 متری با ارتفاع سقف 2.80 متر را دارد و علیرغم قدرت عملکرد و راندمان بالا، به دلیل کیت اینورتر، برق کمی مصرف کرده و برچسب انرژی آن در گرید A است. شما کاربران گرامی درصورتیکه قصد خرید کولر گازی 30000 ایران رادیاتور دارید، برای آگاهی از جزئیات بیشتر با دماپویا همراه باشید.

بطور کلی اسپلیت ایران رادیاتور از دو یونیت خارجی (کندانسور) و یونیت داخلی (اپراتور یا تبخیر کننده) تشکیل شده است که با تعدادی لوله بهم متصل می شوند. مایع خنک مبرد در اپراتور تبخیر شده و اتاق را خنک می کند. کمپرسور تعبیه شده در یونیت خارجی گاز را مکش کرده و متراکم می سازد. گاز بعد از تراکم شدید و از دست دادن دما دوباره به مایع مبرد تبدیل می شود. گاز مبرد بکار رفته در مدل فوق R410a است که سازگار با محیط زیست می باشد.

 

مشخصات اسپلیت 30000 ایران رادیاتور مدل IAC-30CH/XA

کولر گازی 30000 ایران رادیاتور گرید A مدل IAC-30CH/XA را به دلیل قدرت عملکرد بالا و مصرف برق پایین می توان یکی از منحصربفرد ترین مدل های اسپلیت این برند معرفی کرد. کندانسور و اپراتور این مدل مجهز به فین های طلایی ضد زنگ Golden Fin بوده و در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومند. این فین ها همچنین مانع استهلاک دستگاه شده و طول عمر آن را افزایش می دهند. به همین دلیل قیمت کولر اسپلیت 30000 ایران رادیاتور مقرون به صرفه است.

یونیت داخلی از زیبایی ظاهری برخوردار بوده و 18 کیلوگرم وزن دارد. همچنین قدرت پرتاب باد آن 10 متر است. صدای کارکرد دستگاه 56 دسی بل و وزن یونیت خارجی 58 کیلوگرم می باشد. به دلیل قدرت عملکرد کمپرسور، ظرفیت سرمایشی این مدل 30.680 بی تی یو و ظرفیت گرمایش دستگاه 38.700 بی تی یو است. دامنه دمایی کارکرد این محصول بین -7تا 43 درجه سانتی گراد و با برق 220 و 240 ولت کار می کند.

 

نقد و بررسی کولر گازی ایران رادیاتور 30000 مدل IAC-30CH/XA/A:

اسپلیت های ایران رادیاتور مجهز به انواع فیلترهای تصفیه هوا می باشند، فیلتر کربن به کار رفته در این دستگاه ضمن حذف دود و بو از محیط، گازهای شیمیایی زیان آور را نیز غیرفعال می کند، همچنین حذف ذرات ریز گرد و غبار نیز یکی از وظایف این فیلتر می باشد که در نقش یک دستگاه ضد آلرژی عمل می کند. جنس بدنه دستگاه از ورق الکترولیتی با پوشش ضد زنگ ساخته شده است و سیستم کنترل آن مجهز به یک تراشه پر سرعت با نام DSP می باشد. این ویژگی سبب می شود که زمان پاسخگویی دستگاه تهویه مطبوع به تغییرات دمایی محیط 20 برابر سریع تر از حالت معمول باشد و دمای محیط داخلی به طور دقیق و با نوسان یک درجه کنترل شود. همچنین اسپیلت ایران رادیاتور این قابلیت را دارد که بدون کاهش دما در حالت سرمایش، با عملکرد مستقل فن، در حالت رطوبت زدایی محیط، مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

ویژگی های کولر گازی ایران رادیاتورمدل IAC-30CH/XA

  • طراحی ساده و شکیل، قابل هماهنگ با انواع دکوراسیون داخلی
  • مناسب کلان شهرها (به علت آلودگی هوا) و مناطق با رطوبت بالا
  • سازگار با شرایط آب و هوایی معتدل و غیر گرمسیری با  دمای 7- الی 43 درجه سانتی گراد
  • استفاده از کمپرسور روتاری GMCC ساخت شرکت توشیبا 
  • گاز مبرد R410a (دوستدار محیط زیست)
  • محصولی کم مصرف با برچسب انرژی A
  • دارای نمایشگر مخفی و ریموت کنترل
  • عملکرد کم صدای یونیت داخلی با حداکثر میزان صدای 58 دسی‌بل
  • مجهز به اواپراتور و کندانسور با فین‌های طلایی (GOLDEN FIN) مقاوم در برابر خوردگی

 

مکان های مناسب جهت نصب کولر گازی 30000 ایران رادیاتور مدل IAC-30CH/A

  • کلان شهرها
  • مناطقی  دارای آلودگی هوا
  • مناطقی با رطوبت بالای هوا

 

اقلام موجود در بسته بندی کولر گازی ۳۰۰۰۰ ایران رادیاتور مدل IAC-30CH/A

  • ریموت کنترل
  • شیلنگ تخلیه آب
  • دفترچه راهنما محصول

 

مزایا و معایب کولر گازی ایران رادیاتور چیست؟

اگر به ‌دنبال خرید یک سیستم تهویه مطبوع برای منزل و یا سایر فضاهای موردنظر خود هستید، احتمالا می ‌دانید که کولرهای گازی مختلفی مانند کولر گازی سامسونگ، کولر گازی میلون و … در بازار وجود دارد که می ‌توانید تهیه کنید، اما به طور کلی یکی از بهترین کولراسپلیت های موجود در بازار ایران کولر گازی ایران ‌رادیاتور است که در انواع مختلف و در ظرفیت‌ های گوناگون تولید شده ‌است.

 

 

گارانتی کولر گازی ایران رادیاتور 30000 مدل IAC-30CH/XA

ایران رادیاتور جهت اطمینان مشتریان خود در سراسر کشور، تمامی اسپلیت‌های ایران رادیاتور را تحت گارانتی 5 ساله تعویض کمپرسور و 18 ماهه سایر قطعات قرار می دهد.

نصب و گارانتی کولر گازی و اسپلیت ایران رادیاتور فقط توسط خدمات مجاز شرکت ایران رادیاتور انجام می پذیرد. بدیهی است تعیین دقیق زمان نصب بر اساس نوبت و صرفا توسط سرویس کاران مجاز شرکت ایران رادیاتور تعیین می گردد.

 





:: برچسب‌ها: بررسی کولر گازی ایران رادیاتورمدل IAC-30CH/XA , قیمت کولر گازی ایران رادیاتورمدل IAC-30CH/XA , خرید کولر گازی ایران رادیاتورمدل IAC-30CH/XA , فروش کولر گازی ایران رادیاتورمدل IAC-30CH/XA , کولر گازی ایران رادیاتورمدل IAC-30CH/XA ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: