کولر گازی ایستاده هایسنس مدل HFH-36FM
نوشته شده توسط : ارغوان

مارک هایسنس ساخت کجاست؟

شرکت هایسنس برای کشور آلمان می‌باشد. که در سال 1969 در مرکز کشور چین شروع به فعالیت کرد. که در ابتدا با ساخت رادیو و سپس با تلویزیون‌های سیاه و سفید شروع به گسترش کرد. با پیشرفت چشمگیر در همین زمینه توانست مدل تلویزیون‌های رنگی را تولید کند. که بعدا با نام شارپ در سطح جهانی شناخته شدند. و در ادامه تولید و فعالیت خود انواع لوازم خانگی هایسنس را با کیفت مطلوب نیز به بازار ارائه کرد.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید

 

معرفی کولر گازی ایستاده هایسنس 36000 مدل HFH-36FM

کولر گازی ایستاده هایسنس مدل HFH-36FM یکی از محصولات کاربردی و باکیفیت شرکت بزرگ Hisense چین می باشد. این محصول با  قابلیت سرمایش و گرمایش، محیط زندگی شما را در تمام فصول سال در دمایی دلپذیر و مطلوب نگه خواهد داشت. ویژگی منحصر به فرد این دستگاه کم مصرف بودن آن است به طوری که دارای سطح مصرف انرژی مطلوب می باشد.

کولر گازی ایستاده هایسنس ۳۶۰۰۰ مدل HFH-36FM یکی از محصولات کاربردی و باکیفیت شرکت بزرگ Hisense چین می باشد. این محصول با قابلیت سرمایش و گرمایش، محیط زندگی شما را در تمام فصول سال در دمایی دلپذیر و مطلوب نگه خواهد داشت. ویژگی منحصر بفرد این دستگاه کم مصرف بودن آن است به طوری که دارای سطح مصرف انرژی مطلوب می باشد. کولر گازی ایستاده هایسنس ۳۶۰۰۰ مدل HFH-36FM با برق تک فاز کار می کند و از یک موتور پر قدرت به نام روتاری بهره می گیرد. این کمپرسور دارای توان بسیار بالایی می باشد که برای کولر گازی های با ظرفیت ۳۶۰۰۰ به بالا بسیار مناسب است.

صدا‌ی کولر گازی ایستاده هایسنس 36 هزار مدل HFH-36FM

سر و صدای مزاحم دستگاه‌های برقی سبب شده تا محیط‌های بسته چون منازل دچار آلودگی صوتی شوند. به همین خاطر است که خریداران هنگام خرید به سطح صدای دستگاه موردنظرشان دقت می‌کنند. زیرا نمی‌خواهند صدای اضافی در محیط را تحمل کنند. میزان صدای یونیت داخلی کولر گازی 36 هزار ایستاده هایسنس مدل HFH-36FM، 51 دسی بل و میزان صدای یونیت خارجی آن 62 دسی بل می‌باشد. نتیجه آنکه با خرید کولر گازی ایستاده 36000 هایسنس مدل HFH-36FM محیط موردنظرتان دچار آلودگی صوتی نشده و کاربران را دچار کلافگی نمی‌کند.

 

کم مصرف و قدرتمند 

کولر گازی 36000 ایستاده هایسنس مدل HFH-36FM موجب می گردد موتور دستگاه بتواند با سرعت متغیر کار کرده و مصرف انرژی برق را تا میزان ۷۳% کاهش دهد. فیلتر تصفیه یون ساز و محافظ تعبیه شده درون این کولر گازی با تولید بیش از ۳ میلیون یون در دقیقه تمام ذرات آلرژی زا، ویروس ها، باکتری ها و دیگر ذرات معلق در فضا را از بین می برد و طی مدت ۶۰ دقیقه بطور کامل محیط را بوزدایی نموده و به نوعی هوا را تصفیه می کند.

سایر مشخصات کولرگازی ایستاده هایسنس مدل HFH-36FM

کولر گازی ایستاده هایسنس مدل HFH-36FM  مجهز به نمایشگر در جلوی پنل داخلی، ريموت کنترل دستي با آپشن های کامل و تایمر 24 ساعته می باشند. کولر گازی ایستاده هایسنس HFH-36FM مجهز به کمپرسور از نوع روتاری و مدل های دیگر آن  مجهز به کمپرسور از نوع اسکرال می باشد. فیلتر پروپلین تعبیه شده به منظور تصفیه هوا در کولر گازی هایسنس قابل شستشو می باشد. کولر گازی و اسپلیت ایستاده هایسنس در ظرفیت 36000 تک فاز بوده و سایر ظرفیت ها سه فاز می باشد. کولر گازی و اسپلیت سرد و گرم ایستاده هایسنس دارای نمایشگر LCD بر روی پنل بوده و تنظیم جهت پرتاب باد در هر 4 طرف به صورت خودکار می باشد. کولر گازی و اسپلیت سرد و گرم ایستاده هایسنس مجهز به فیلتر پروپلین قابل شستشو می باشد. کولر گازی و اسپلیت سرد و گرم ایستاده هایسنس دارای کنترل چهار حالته سرعت فن پنل و حالت اتومات می باشد.

سایر مشخصات کولر گازی ایستاده هایسنس مدل HFH-36FM

کولر گازی و اسپلیت سرد و گرم ایستاده هایسنس دارای امکان خاموش کردن نور نمایشگر پنل، حالت خواب، عملکرد هوشمند، عملکرد توربو، نمایشگر کمپرسور و ریست اتومات می باشد.

توجه :

جهت برآورد ظرفیت کولر گازی یا اسپلیت مورد نیاز در شرایط آب و هوایی مانند تهران ، برای طبقات وسط ساختمان به ازاء هر مترمربع زیربنا حدود 400 تا 600 (BTU) و در طبقاتی که بالا ی آن ها بام ساختمان است به دلیل تابش نور خورشید به سقف ، به ازاء هر متر مربع زیربنا بین 600 تا 800 (بی تی یو) در نظر بگیرید.

قبل از انتخاب و سفارش خرید هر یک از کولر های گازی یا اسپلیت های فوق به آمپر (A) برق مصرفی آن با توجه به توان و مشخصات کنتور برق واحد خود دقت فرمائید.

 

 

ویژگی های کولر گازی ایستاده هایسنس ۳۶۰۰۰ مدل HFH-36FM:

  • کمپرسور روتاری هایسنس با گاز R22
  • شروع بکارکرد اتوماتیک دستگاه پس از قطع و وصل برق
  • کلیدهای لمسی بر روی پنل داخلی به همراه ریموت کنترل
  • پنل باز و بسته شونده با قابلیت شستشو
  • فیلتر پلی پروپلین قابل شستشو
  • دارای فن چهار سرعته و حالت اتوماتیک فن
  • تنظیم اتوماتیک جهت پرتاب باد ( عمودی و افقی)
  • حالت خواب عمیق
  • تایمر ۲۴ ساعته
  • کمپرسور روتاری تک فاز میتسوبیشی ۳۶۰۰۰ BTU
  • نمایشگر جلو پنل داخلی
  • تنظیم دستی جهت افقی پرتاب باد
  • کلید های لمسی
  • نصب رایگان طبق دستور عمل شرکت

 

مزایای کولر گازی هایسنس از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • قیمت مناسب
  • مصرف انرژی کم
  • طراحی زیبا

 

 

نماینده فروش کولر گازی هایسنس 36000 مدل HFH-36FM

اعتماد کالا نماینده فروش کولر گازی هایسنس 36000 مدل HFH-36FM بوده و به همین خاطر است که به فروش اینترنتی کولر گازی هایسنس 36000 مدل HFH-36FM پرداخته است. اعتماد کالا شرایط خرید را برای شما خریداران بسیار راحت کرده و شما با چند کلیک ساده می توانید خرید کولر گازی ایستاده هایسنس 36000 مدل HFH-36FM را انجام دهید.

 

 

 

خدمات پس از فروش کولر گازی هایسنس چطور است؟

به دلیل شرایط سیاسی و اقتصادی در حال حاضر برند های خارجی تولیدات لوازم خانگی امکان حضور در کشور را ندارند. در پاسخ این سوال که خدمات پس از فروش کولر گازی هایسنس چطور است، باید بگوییم که به دلیل شرایط کنونی کشور این شرکت خدمات پس از فروش کولر گازی هایسنس و سایر محصولات خود را به برخی شرکت های داخلی اعطا کرده است.

 





:: برچسب‌ها: بررسی کولر گازی ایستاده هایسنس مدل HFH-36FM , کیفیت کولر گازی ایستاده هایسنس مدل HFH-36FM , مشخصات کولر گازی ایستاده هایسنس مدل HFH-36FM , قیمت کولر گازی ایستاده هایسنس مدل HFH-36FM , خرید کولر گازی ایستاده هایسنس مدل HFH-36FM , کولر گازی ایستاده هایسنس مدل HFH-36FM ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: