بررسی تلویزیون تی سی ال مدل 43D3000
نوشته شده توسط : ارغوان

شرکت تی سی ال در سال 1981 ‌تأسیس شد. در ابتدا تی سی ال تحت عنوان شرکت لوازم خانگی TTK در حوزه تولید نوار ضبط صوت فعالیت می‌کرد. تی سی ال در ادامه فعالیت‌های خود، به تولید تلفن، تلویزیون، موبایل، یخچال، ‌ماشین لباسشویی، سیستم‌های تهویه مطبوع، لوازم خانگی کوچک و پنل LCD/LED پرداخت.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

دفاتر فروش این شرکت در بیش از 80 کشور بوده که بیش از 160 کشور و منطقه در جهان را پوشش می‌دهد. در سال 2015 فروش تلویزیون LCD شرکت تی سی ال در مقام سوم جهان، فروش گوشی‌  موبایل مقام پنجم،‌ فروش پنل‌های LCD/LED مقام ششم و فروش سیستم‌های تهویه مطبوع مقام پنجم در چین، فروش ماشین لباسشویی مقام ششم و ‌فروش یخچال فریزر مقام هفتم را داشته است. برند تی سی ال مقام ششم در 100 برند برتر چین را داشته و برند اول در صنعت تلویزیون‌های رنگی به مدت 10 سال متوالی بوده است.

در شهریور ماه 1396 گروه مادیران با همکاری خود با برند تی سی ال، عرضه گسترده لوازم خانگی و صوتی تصویری تی سی ال را در ایران آغاز کرد که موید فصلی نوین در تاریخ گسترش فعالیت‌های این شرکت بوده است. گروه مادیران به ارائه محصولاتی تازه با قیمت مناسب و با کیفیت به همراه خدمات پس از فروش بی رقیب به مردم ایران می‌پردازد  چرا که معتقد است مردم ایران شایسته بهترین‌ها هستند.  تلویزیون های تی سی ال در سایز های مختلفی از 32 اینچ برای فضاهای کوچک و نقلی تا 85 اینچ برای فضاهای بزرگ و سالن های وسیع موجود هستند تا مشتریان مختلف بسته به نیاز، بودجه و سلیقه خود بتوانند از بین آنها تلویزیون مناسب خود را انتخاب کنند.

 

 

تلویزیون تی سی ال مدل 43D3000

تلویزیون تی سی ال مدل 43D3000 ساخت ایران با اندازه 43 اینچ یکی از محصولات جدید شرکت تی سی ال است. تلویزیون های FULL HD 1080P دارای وضوح تصویر بسیار بالای 2 مگاپیكسل (1920x1080) هستند. اطلاعات تصویر دریافتی توسط تلویزیون های دارای این تكنولوژی دوبرایر تلویزیون های WXGA(1366 x 768) است.

DVB-T2 در تلویزیون تی سی ال مدل 43D3000

DVB-T2 پیشرفته ترین سیستم گیرنده دیجیتال زمینی دنیاست، که در تلویزیون تی سی ال مدل 43D3000 استفاده شده است؛ که دارای ساختار پایدار، قابلیت ها و انعطاف بیشتری نسبت به سایر سیستمهای دیجیتال است و همچنین از سسیستم های SD,HD, UHD, Mobile TV پشتیبانی می کند.

DOLBY AUDIO

از قویترین و مجرب ترین تكنولوژیهای پخش صدای فراگیر و سه بعدی است كه صدای دیجیتال را با كیفیت بسیار بالا از طریق پخش در كانالهای مجزا و مستقل از یكدیگر (كانالهای: چپ/ راست/ فراگیر چپ/ فراگیر راست/ وسط و كانال پخش اصوات فركانس پایین باس) به شنونده ارائه می دهد. 5 بلندگوی مستقل از یكدیگر توسط تكنولوژی DOLBY صدای فراگیر و شفاف را پخش كرده و وظیفه پخش اصوات فركانس پایین باس بعهده بلندگوی باس خواهد بود.طراحی فوق باریک قاب تلویزیون 43 اینچ تی سی ال باعث می شود این محصول زیبایی منحصر به فردی به محیط اطراف خود ببخشد.    

کیفیت تصویر Full HD

در تلویزیون تی سی ال 43 اینچ از بهترین تکنولوژی‌ها به کارگرفته شده است و بر خلاف قیمت کم آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. صفحه

این دستگاه دارای تکنولوژی LED می‌باشد که این امکان تنها برای تلویزیون های گران قیمت فراهم می‌باشد.

رزولوشن 1080 × 1920 

رزولوشن 1080 × 1920 پیکسلی این تلویزیون با ابعاد آن متناسب است و تصویری مناسب را به نمایش می‌گذارد. بنا به سلیقه ‌ی خود، می‌توانید
یکی از حالت‌های تصویر را انتخاب کرده و از تماشای آن لذت ببرید؛ همچنین زاویه‌ ی گسترده‌ ی دید این مدل، به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به‌راحتی در حالت‌های مختلف به آن نگاه کنید.  

دارای گیرنده دیجیتالی

تا این جای مطلب متوجه شدید که این تلویزیون، کاملا منحصر به فرد است و با ویژگی های عمومی و اختصاصی بسیار و قیمتی بسیار مقرون به صرفه همان دستگاهی است که همه به آن نیاز دارند. یکی دیگر از ویژگی های بی نظیر این دستگاه این می‌باشد که  دارای گیرنده دیجیتالی است و جهت تماشای برنامه های تلویزیونی ای که نیاز به آنتن دارند، دیگر نیازی نیست که هزینه اضافی بکنید و گیرنده خریداری کنید. این قطعه که درون تلویزیون تعبیه شده است، درواقع یک واسطه بین آنتن و تلویزیون محسوب شده و با تقویت کیفیت صفحه، تصویر بهتری را نمایش می‌دهد. این مدل برای سهولت کار کاربران،به درگاه USB و HDMI مجهز است که امکان اشتراک‌گذاری فایل‌های متنوع را فراهم می‌کند. 

 

ضبط برنامه‌های تلویزیون تی سی ال مدل 43D3000

ازدیگر قابلیت هایی که مشتریان را مجذوب خود کرده است، قابلیت ضبط کردن برنامه ها ی تلویزیونی یا همان است. همچنین تلویزیون تی سی ال 43 اینچ دارای قابلیت جدول بندی برنامه های تلویزیونی یا اصطلاحا (EPG) می‌باشد. 

 

مشخصات ظاهری و طراحی:

تلویزیون ال ای دی مدل D300043 سایز 43 اینچ یکی از مدل‌های بسیار محبوب شرکت تی سی ال است.  طراحی و ویژگی‌های ظاهری اولین فاکتوریست که در هنگام خرید تلویزیون به چشم می‌آید. این مدل تلویزیون با برخورداری از صفحه تخت، طراحی بسیار باریك و زیبا و پایه‌هایی که در دو طرف آن قرار گرفته، زیبایی و طراحی چشم نوازی را به مشتری خود هدیه می‌دهد. ابعاد این مدل با پایه 194 × 622.6 × 970.2 میلی‌متر و وزن آن 7 کیلوگرم است.

سایر امکانات:

از قابلیت‌ها و امکانات این محصول می‌توان به قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیونی (PVR)، قابلیت جدول زمان‌بندی برنامه‌ها (EPG) اشاره کرد. این محصول همچنین از فرمت‌های ویدئویی MPEG1/2/4 , H265 , VC1 , FLV فرمت‌های پخش عکس JPEG , BMP , PNG و فرمت‌های پخش موزیک MP3 , AC3 پشتیبانی می‌کند.

گارانتی تلویزیون جی پلاس 43D3000

با خرید محصولات تی سی ال، شما از گارانتی ای معتبر و پر سابقه یعنی گارانتی شرکت مادیران برخوردار می شوید؛ که با توجه به کمبود لوازم جانبی محصولاتی که گارانتی معتبری در کشور ندارند، فاکتور بسیار مهمی برای خرید لوازم خانگی می باشد.

 


سوالات متداول:

تلویزیون تی سی ال ساخت کجاست؟ تی سی ال یک برند چینی است، اما تلویزیون‌های این شرکت در ایران توسط شرکت مادیران مونتاژ و راهی بازار می‌شوند. می‌توان گفت این محصولات با تکنولوژی TCL در ایران تولید می‌شوند.

بهترین تلویزیون تی سی ال کدام است؟ از بین تلویزیون‌های شرکت تی سی ال که در ایران یافت می‌شوند می‌توانیم به 55P615 و  43D3000i و 32D3000i اشاره کنیم.

 





:: برچسب‌ها: بررسی تلویزیون تی سی ال مدل 43D3000 , کیفیت تلویزیون تی سی ال مدل 43D3000 , مشخصات تلویزیون تی سی ال مدل 43D3000 , خرید تلویزیون تی سی ال مدل 43D3000 , فروش تلویزیون تی سی ال مدل 43D3000 , تلویزیون تی سی ال مدل 43D3000 ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: