بررسی گوشت‌کوب برقی بلزا مدل 61201
نوشته شده توسط : ارغوان

بلزا ساخت کجاست ؟

بلزا ساخت کجاست ؟ تا به حال نام این برند را شنیده اید ؟ با محصولات آن آشنایی دارید ؟ میدانید که کیفیت محصولات بلزا چگونه است ؟ کمپانی بلزا چندین دهه است که فعالیت خود را در زمنه تولید محصولات کوچک در ایران آغاز کرده است . هدف اولیه این برند مشتری مداری و ارائه بهترین محصولات بود و به طور کل با همین هدف فعالیت خود را آغاز کرد که تا به امروز هم آن را به طور کامل رعایت کرده است . محصولات بلزا با بهترین تکنولوژی و کیفیت تولید میشوند و طراحی ظاهری آن ها به طراحی بدون زمان معروف است به این معنا که ظاهر آن ها را به گونه ای طراحی میکنند که در طول سالیان دراز کسی متوجه نمیشود که این محصول تولید مثلا 30 سال قبل بوده است .

 

محصولات لوازم خانگی بلزا چیست؟

اکنون که می‌دانیم محصولات برند بلزا در کجا تولید می‌شوند، وقت آن است که به طور کلی بدانیم محصولات لوازم خانگی بلزا شامل چه مواردی می‌شود. شرکت بلزا بیش از چندین دهه است که در ایران تاسیس شده و محصولات آن در ایران نیز تولید می‌شود. بلزا از ابتدا به تولید لوازم خانگی کوچک مشغول بوده است. از محصولات با کیفیت برند بلزا می‌توان به زودپز بلزا، ساندویچ ساز بلزا، خردکن بلزا، سرخ کن بلزا، بخار پز بلزا، پلوپز بلزا، چای ساز بلزا، اتو بخار و بخار پز بلزا، تخم مرغ بلزا، گوشت کوب برقی بلزا، بلزا برقی اشاره کرد. سماور و … اشاره کرد.در ادامه این مقاله با اعتماد کالا همراه باشید تا خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.

 

 

معرفی گوشتکوب برقی بلزا 61201

گوشتکوب برقی بلزا 61201 از جمله محصولاتی می باشد که می توان به وسیله ی آن اقدامات مختلفی را انجام داد و دست راست هر فرد در آشپزخانه است. توان مصرفی این گوشت کوب برقی برابر با هزار وات می باشد که مقدار نسبتاً بالایی بوده و نشان می دهد که این گوشت کوب برقی از قدرت فوق‌ العاده‌ای برخوردار است و عملکرد آن پر سرعت می باشد. البته این قدرت و سرعت بالا را نمی توان به مصرف بی رویه ی برق ربط دارد و ما این محصول را باید در رده بندی محصولات برقی بهینه و کم مصرف قرار دهیم.

کارکرد این محصول تنها ختم به گوشتکوب نمی‌ شود و از آن می‌ توان به عنوان غذا ساز نیز استفاده کرد. که ظرفیت ظرف غذاساز آن برابر با 1500 میلی لیتر می باشد. این میزان از ظرفیت برای یک غذا ساز، بسیار بالا است. و شما می توانید مواد غذایی در حجم بالا را به آسانی در آن تهیه کنید.
در این محصول قابلیت شستشوی محصولات در ماشین ظرفشویی وجود دارد. چنین قابلیتی سبب می شود تا شما بتوانید بدون هیچ گونه نگرانی، هرگونه از قطعات این محصول را در ماشین ظرفشویی قرار دهید و به شستشوی آن ها بپردازید.

گوشت‌کوب برقی بلزا مدل 61201 درواقع یک غذاساز است که کارهای زیادی از آن برمی‌آید. این دستگاه از یک دسته‌ی اصلی تشکیل ‌شده است که موتور محرک در آن قرار گرفته است و اتصال این موتور به بخش‌های جانبی آن را تبدیل به دستگاه‌های مختلف می‌کند. برای مثال در ساده‌ترین حالت با اتصال به تیغه‌ی‌گوشت‌کوب تبدیل به گوشت‌کوب برقی می‌شود. با اتصال دسته‌ی اصلی به ظرف مخلوط‌کن امکان مخلوط‌کردن مواد غذایی، هم‌زدن و رنده‌کردن نیز پیدا می‌کند. تیغه‌های مختلف و دیسک‌های رنده امکان تهیه مواد خردشده‌ی مختلف با سایز و شکل‌های متنوع را ایجاد می‌کند. مدل 61201 دارای سرعت توربو نیز است که می‌تواند در سرعت زیاد فعالیت را ادامه دهد. ظرف خردکن دارای پایه‌های ضد لغزش است تا هنگام فعالیت، لغزش و حرکتی ایجاد نشود.

 

 

توضیحات گوشتکوب برقی بلزا 61201

تیغه: این محصول از 4 عدد تیغه بهره می برد که جنس این تیغه از استیل ضد زنگ ساخته شده است. این تیغه ها ضمن مقاوم بودن، بسیار تیز و بُرنده است. این تیغه قابلیت شستشو نیز دارد و در اثر شستشو های مداوم هرگز دچار زنگ زدگی نمی شود. تیغه‌های مختلف و دیسک‌های رنده امکان تهیه مواد خردشده‌ی مختلف با سایز و شکل‌های متنوع را ایجاد می‌کند. این رنده ها شامل رنده ریز ، رنده درشت ، رنده رشته ساز و رنده خلال کن هستن. جنس تیغه های این گوشت کوب استیل است و همچنین دارای سرعت توربو نیز است که می‌تواند در سرعت زیاد به فعالیت خود ادامه دهد. ظرف خردکن ظرفیتی بیش از 1 لیتر دارد .همچنین طول کابل این محصول 1 متر در نظر گرفته شده است تا استفاده از آن راحت انجام شود.

 

عملکرد کم صدا: این دستگاه در هنگام کار، هرگز سر و صدای زیادی از خود تولید نمی کند. این که یک وسیله ی برقی توان مصرفی بالا و موتوری قدرتمند داشته باشد و در عین حال کم صدا باشد، ویژگی بسیار مهمی محسوب می شود.

 

 

خدمات پس از فروش بلزا

خدمات پس از فروش محصولات همیه یکی از مهم ترین مواردی است که پیش از خرید باید به آن توجه کنیم . این که آیا این محصول خدمات پس از فروش دارد یا نه ، خدمات پس از فروش آن چگونه است و شامل چه چیز هایی میشود ، در استان یا شهر نزدیک به ما نمایندگی دارد یا نه نکات بسیار مهمی است که اگر به آن دقت نکنیم خدایی نکرده پس از آسیب دیدن محصولمان به هر دلیلی با مشکل رو به رو خواهیم شد . در رابطه با خدمات پس از فروش بلزا همانطور که پیش از این هم در پاسخ به سوال بلزا ساخت کجاست گفتیم ، چون محصولات بلزا در خود ایران تولید بسته بندی و به بازار عرضه میشوند پس نمایندگی های خدمات پس از فروش آن هم در ایران است .

قابل توجه مصرف کنندگان محصولات این برند این که برند بلزا در اکثر استان های کشور هم نمایندگی خدمات پس از فروش دارد و هم این که در اکثر فروشگاه های لوازم خانگی میتوانید محصولات آن را پیدا کنید 

 

کیفیت محصولات بلزا چگونه است ؟

شرکت بلزا چندین دهه است که فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم خانگی کوچک شروع کرده است و کیفیت محصولات آن نیز برای مصرف کنندگان مورد قبول واقع شده است .

 





:: برچسب‌ها: بررسی گوشت‌کوب برقی بلزا مدل 61201 , کیفیت گوشت‌کوب برقی بلزا مدل 61201 , قیمت گوشت‌کوب برقی بلزا مدل 61201 , خرید گوشت‌کوب برقی بلزا مدل 61201 ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: