بررسی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-96418
نوشته شده توسط : ارغوان

لباسشویی پاکشوما TFB-96418 : کیفیت ساخت بسیار بالا ، استفاده از قطعات اولیه با کیفیت در شرکت پاکشوما بر مصرف کننده گان پوشیده نیست و با گذشت بیش از نیم قرن سابقه تولید محصولات لوازم خانگی ، این کیفیت ساخت و خدمات پس از فروش فوق العاده به طرفدار های این برند ثابت شده است .

جدا از بحث کیفیت و طراحی ، خدمات پس از فروش این هلدینگ بر دوش شرکت پاکسرویس است که یک نام آشنا در صنعت خدمات پس از فروش خواهد بود و همیشه درخشش خود را حفظ کرده است .

هلدینگ پاکشوما در دهه های اخیر به طور متوالی در صدد افزایش تنوع در سبد محصولاتی خود وافزایش کیفیت محصولات خود بوده است ،همچنین پیشتاز در بکارگیری علم روز دنیا و بهبود ظاهری محصولات خود بوده است، لباسشویی 96418 با طراحی زیبا و چشم نواز قسمت پانل و برد لمسی نیز اثبات همین بروزرسانی هایی است که موجب پسند هرچه بیشتر کاربران است.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

مشخصات لباسشویی TFB-96418 پاکشوما

موتور استفاده شده از نسل BLDC و اینوتر (کم مصرف ) ، برنامه شستشوی اکونومی ( اقتصادی ) ، ورودی مجزا آب سرد و گرم همگی باعث شده که رده ی مصرف انرژی این لباسشویی در سطح A+++ قرارگیرد و مصرف برق آن 196 کیلو وات باشد.

میزان صدا همواره یک چالش بزرگ برای مصرف کنندگان لباسشویی است، که خوشبختانه در مدل 96418 پاکشوما میزان صدا ی مزاحم در زمان شستشو شستشو تنها 54 دسی بل ، در زمان خشک کردن ماکسیمم 76 دسی بل است.

از دیگر ویژگی های جذاب این لباسشویی ۹ کیلویی پاکشوما امکان اضافه کردن لباس های جا مانده به لباسشویی است که به ADD GARMENT در ویژگی ها یاد شده است ، همچنین فناوری کنترل کف به صورت اتوماتیک ، دستگیره درب ارگونومی نیز بسیار جلب توجه میکند.

 

عملکرد موتور brushless dc

هما‌ن‌طور که از نام این موتورها مشخص است، برای عملکرد به جاروبک نیاز ندارند. در موتورهای جریان مستقیم معمولی، جاروبک‌ها وظیفه رساندن جریان الکتریکی از طریق کموتاتورها به سیم‌پیچ‌های روتور را برعهده دارند.

در واقع، در این نوع موتورها عمل انتقال جریان به سیم‌پیچ‌های روتور انجام نمی‌شود؛ زیرا سیم‌پیچها روی روتور قرار ندارند. روتور از جنس مغناطیس دائم ساخته شده و سیم‌پیچ‌ها روی استاتور ثابت هستند و نمی‌چرخند، به همین دلیل نیاز به جاروبک برای عمل کموتاسیون وجود ندارد.

مزایای موتورهای brushless dc

یکی از بزرگترین مزایای موتور brushless dc ، راندمان بالای آن است؛ زیرا این موتور می‌تواند به طور پیوسته در ماکزیمم گشتاور کار کند، اما موتور دارای جاروبک فقط در نقاط خاصی در چرخش می‌تواند به حداکثر گشتاور برسد.

 

یک موتور دارای جاروبک برای اینکه به گشتاوری برابر با موتور بدون جاروبک برسد، باید از مغناطیس‌های بزرگتری استفاده کند و به همین دلیل است که حتی موتورهای خیلی کوچک بدون جاروبک نیز می‌توانند توان قابل ملاحظه‌ای داشته باشند.مزیت بزرگ دوم، قابلیت کنترل‌پذیری بالای این موتورها با استفاده از مکانیزم‌های فیدبک، برای رسیدن دقیق به گشتاور و سرعت چرخش مطلوب است.

این دقت کنترل منجر به کاهش مصرف انرژی و تولید گرما در موتور می‌شود و در مواردی که موتور به باطری متصل است، طول عمر آن افزایش می‌یابد.

موتورهای brushless dc همچنین به دلیل عدم وجود جاروبک، طول عمر بالایی دارند و نویز آن‌ها بسیار کم است.

در موتورهای دارای جاروبک، جاروبک و کموتاتور در اثر تماس مداوم در طول چرخش ساییده می‌شوند و در محل تماس تولید جرقه می‌کنند. نویز الکتریکی نتیجه جرقه‌های شدیدی است که هنگام عبور تیغه‌های کموتاتور از جاروبک‌ها رخ می‌دهد.

به همین دلیل است که موتورهای بدون جاروبک در کاربردهایی که حتما باید از نویز و جرقه الکتریکی اجتناب شود، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند.

 

 

 

برنامه های شستشو  ماشین لباسشویی پاکشوما مدل  TFB-96418

لباسشویی TFB-96418 دارای 16 برنامه شستشوی اصلی و چند برنامه کمکی میباشد که در ادامه به تشریح آنها میپزدازیم ، البته که چند گزینه شستشو و ضد عفونی دیگ لباسشویی ، فناوری اتوکشی آسان و امکان به تاخیر انداختن زمان شستشو تا 24 ساعت این لباسشویی را به یک دستگاه منحصر به فر تبدیل کرده است .

Cotton Eco مخصوص الیاف های پنبه ای و نخی به صورت اکونومی که زمان شستشو افزایش و مصرف انرژی کاهش پیدا میکند .

Automatic: شستشوی اتوماتیک انواع البسه با امکان تشخیص میزان کثیفی ، حجم و نوع جنس و البسه انتخاب بهترین روش شستشو

Sport Wear: شستشوی اختصاصی لباس های ورزشی و یا هر البسه ای که با الیاف مصنوعی ساخته شده

JEANS: شستشوی لباس هایی که الیاف جین دارند مانند شلوار و بلوز های لی

DELICATE: شستشوی انواع لباس های حساس مثل حریر و ابریشم

WOOL: شستشوی لباس های پشمی و کاموایی

DUVET: مخصوص شستشوی پتو ، ملحفه و روتختی ها

BABY CARE: شستشوی البسه نوزاد و افراد دارای آلرژی خاص

COTTON: شستشوی لباس های پنبه ای و یا نخی

QUICK 15’: شستشوی سریع تنها در 15 دقیقه با آب نسبتا سرد

DAILY 45’: شستشوی سریع البسه روزانه با زمان 45 دقیقه ای و حداقل دمای آب

MIX: شستشوی مخصوص البسه درهم (مناسب برای شستشوی روزانه)

COLOR: شستشوی لباس های رنگی برای جلوگیری از آسیب به البسه

برنامه RINSE & SPIN: آبکشی با آب سرد و خشک کن

برنامه SPIN: فقط خشک کردن و آبگیری البسه

DRUM CLEAN: جهت شستشو و ضد عفونی درام لباسشویی برای جلوگیری از بوگرفتن دیگ

 

طراحی ماشین لباسشویی TFB-96418 پاکشوما (pakshoma)

ماشین لباس شویی‌های پاکشوما طراحی و ظاهر زیبا و شیکی دارند که این امر در مورد ماشین لباسشویی مدل TFB-96418  هم صدق می‌کند. این ماشین لباسشویی رنگ بندی های متفاوتی دارد که شما بسته به دکور منزل خود می توانید هر یک از رنگ های سفید یا سیلور آن را خریداری کنید.

 

 

انرژی

با گرید انرژی +++A تا 30 درصد از هدر رفت انرژی جلوگیری میکند.البته طبق استاندارد ایران ++A می باشد.

 

صدا و لرزش

لباسشویی 96418 پاکشوما با میزان صدای بسیار کم می باشد بطوریکه در زمان شستشو 54db صدا دارد و TFB 96418 با برند های مطرح خارجی قیاس می شود و درصورت نصب صحیح کاملا بدون لرزش می باشد.

 

دیگه الماسه

دیگ الماسه لباسشویی پاکشوما 96418 TFB از جنس استیل ضد زنگ بوده و باعث جلوگیری از آسیب به بافت لباس ها می گردد .

 

گارانتی دستگاه

پاکشوما برای لباسشویی خود 144 ماه گارانتی موتور و 24 ماه گارانتی کل قطعات به همراه نصب رایگان در نظر گرفته است که این پروسه توسط شرکت پاکسرویس به صورت یکپارچه در سراسر کشور انجام میشود و دارای بیش از 700 نماینده رسمی خدمات پس از فروش در کشور است .

 

 





:: برچسب‌ها: بررسی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-96418 , کیفیت ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-96418 , مشخصات ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-96418 , قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-96418 , ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-96418 ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: