ّبررسی چای ساز گوسونیک مدل GST-769
نوشته شده توسط : ارغوان

برند gosonic ساخت کشور ترکیه

گوسونک از جمله از برند های محبوب ترکیه ای است که که در سال 1979 در یکی از شهر های ترکیه تاسیس شده است . در حقیقت شاید برای شما جالب باشد که بدانید محصولات برند گوسونیک در کشور چین ساخته می شوند ، برند گوسونک در ابتدای راه خود معروفیت زیادی نداشت اما با گذشت زمان توانست در صنعت تولید پیشرفت های چشمگیری را به دست آورد و کم کم توانست است وارد عرصه بازار خاورمیانه شود و طرفداران زیادی را از آن خود کرده اند.در ادامه با اعتمادکالا همراه باشید.

 

بررسی ویژگیها و مشخصات چای ساز گوسونیک مدل GST-769  

چای ساز گوسونیک مدل GST-769 یکی از دستگاههای چای ساز شرکت گوسونیک می باشد. این شرکت ترکیه ای تولیدکننده‌ی محصولات لوازم خانگی می باشد. محصولات این شرکت در چین و ترکیه تولید می شوند. این دستگاه در رنگ استیل و مشکی تولید و عرضه شده است. جنس کتری از استیل ضد زنگ و شیشه و قوری نیز از جنس شیشه می باشد. این چای ساز از نوع روهمی می باشد.

 

مشخصات بدنهچای ساز گوسونیک مدل GST-769  

از ظاهر ساده و شیک این چای ساز که بگذریم باید به کیفیت ساخت این دستگاه اشاره کنیم. چای ساز گوسونیک مدل GST-769 دارای بدنه‌ای از جنس استیل، پلاستیک و شیشه می باشد. بر روی کفی این چایساز کنترل پنل دیجیتال و لمسی قرار دارد. این دستگاه قابلیت تنظیم دمای گرم نگهدارنده و روشن و خاموش کردن دستگاه با این کنترل پنل را دارد. کفی کتری که به برق متصل میشود و بر روی پایه قرار می گیرد دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه می باشد. این کتری بدون سیم است و برای مواقعی که می خواهید از کتری در محوطه‌ی بیرون یا تراس استفاده کنید بسیار کاربردی خواهد بود. می توانید بدون مزاحمت سیم برق، از دستگاه استفاده کنید. دیگر قابلیت مهم این دستگاه امکان استفاده هم به عنوان چای ساز و هم به عنوان کتری برقی است. قوری چای ساز نیز دارای تفاله گیری است که از جنس استیل ضد زنگ تشکیل شده است. این تفاله گیر در وسط قوری قرار میگیرد و می توان پس از دم کشیدن چای آن را از قوری جدا کرد.

 

بررسی نحوه‌ی تنظیم و عملکرد چای ساز گوسونیک مدل GST-769

این چای ساز گوسونیک با توجه به مقدار آب داخل کتری بطور میانگین پس از ۳ تا ۱۵ دقیقه جوش می آید. آب جوش را داخل قوری بریزید و قوری را بر روی کتری قرار دهید. پس از اینکه چای دم کشید قوری بر روی کتری قرار دارد و میتوان دستگاه را در حالت گرم نگهدارنده تنظیم کرد. با استفاده از کنترل پنل لمسی میتوان درجه حرارت وارمر را تنظیم کرد. در این مدت چای بخوبی دم میکشد و با طعم و عطر اصلی برای نوشیدن آماده می شود.

قوری چای ساز گوسونیک مدل GST-769 دارای یک عدد فیلتر از جنس استیل ضد زنگ می باشد. در قسمت خروجی کتری نیز جهت جدا سازی رسوب داخل آب یک عدد فیلتر قرار دارد. کتری دستگاه از کفی جدا می شود و بدون سیم مورد استفاده قرار می گیرد. نکته ای دیگر در مورد این دستگاه که باید اشاره کرد سرعت آماده سازی آب جوش است. در مواقعی مانند صبح و قبل از رفتن به بیرون باید صبحانه را آماده کنید و وقت ندارید و یا تعداد میهمانان زیاد است، سرعت جوش آوری بالا بسیار کمک کننده خواهد بود. مقایسه‌ی زمان ۳ دقیقه ای (حداقل آب داخل کتری) جوش آوردن آب تا ۲۰ الی ۳۰ دقیقه با کتری گازی، خود گویای صرفه جویی بسیار زیاد این دستگاه در زمان است.

 

دیگر مشخصات چای ساز گوسونیک مدل GST-769  :

  • گنجایش قوری : ۱ لیتر
  • گنجایش کتری : ۱٫۷ لیتر
  • فیلتر قوری قابل جدا شدن و شستشو
  • صافی چای در قوری از جنس استیل ضد زنگ
  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ی کتری دستگاه
  • دارای فیلتر خروجی در قسمت کتری دستگاه
  • دارای چراغ نشانگر هنگام جوش آوری
  • تنظیم عملکرد دستگاه بصورت دیجیتال و لمسی
  • طول سیم برق دستگاه : ۱ متر

 


قیمت لوازم خانگی گوسونیک

شرکت گوسونیک از نظر کیفیت محصول و قیمت در شرایط متوسط رو به بالا قرار دارد. هرچند ممکن است محصولات این شرکت از نظر شهرت در حد برندهای بزرگ جهان نباشد و از این نظر نتوان آن را با برندهای مهم دنیا مقایسه کرد ولی از نظر کیفیت و قیمت در حد معقولی بوده و لوازم خانگی این شرکت در صورت استفاده درست می توانند عمر نسبتا طولانی داشته باشند.

برای آن که همه اقشار جامعه با انواع در آمد‌ها بتوانند از محصولات این شرکت گوسونیک استفاده کنند. مسئولان شرکت بازه قیمتی محصولات خود را طوری طراحی کرده اند که از حد متوسط شروع و به سمت بالا حرکت می کند تا هرکس بتواند به اندازه توان خود از وسایل و لوازم این شرکت استفاده کند.

 

 

 

گارانتی و کیفیت چای ساز گوسونیک مدل GST-769چگونه است ؟

در رابطه با گوسونیک دوتا سوال پرتکرار گوسونیک ساخت کجاست ، گارانتی و کیفیت محصولات گوسونیک چگونه است وجود دارد . لوازم خانگی گوسونیک از کیفیت بالایی برخوردار هستند و همین اعتماد به کیفیت باعث شده است تا گوسونیک محصولات خود را با ضمانت و گارانتی 15 ماهه به دست مردم برسانند .
در کل می توان گفت که محصولات برند گوسونیک علاوه بر کیفیت مناسب و خدمات پس از فروش از قیمت متناسبی هم برخوردار هستند .

 

محصولات گوسونیک ساخت کشور چین است یا ترکیه ؟

کمپانی برند گوسونیک در کشور ترکیه تاسیس شده است و محصولات خود را در نمایندگی خود در دیگر کشور هایی مانند چین تولید می کنند.

مارک gosonic مال کدام کشور است ؟

در پاسخ به سوال مارک گوسونیک مال کجاست باید بگوییم که مارک gosonic متعلق به کشور ترکیه می باشد .

لوازم خانگی گاسونیک ساخت کدام کشور است ؟

در پاسخ به این سوال که لوازم خانگی گاسونیک ساخت کدام کشور است باید بگوییم که محصولات گاسونیک متعلق به ترکیه می باشند اما محصولات گوسونیک به دیگر کشور های جهان نیز صادر می شود .

مارک گاسونیک برای کجاست ؟

در پاسخ به سوال مارک گاسونیک برای کجاست باید بگوییم که برند gosonic متعلق به کشور ترکیه می باشد و اگر سوال شد که محصولات گاسونیک ساخت کجاست همین جواب را باید داد .

 

 





:: برچسب‌ها: بررسی چای ساز گوسونیک مدل GST-769 , کیفیت چای ساز گوسونیک مدل GST-769 , مشخصات چای ساز گوسونیک مدل GST-769 , قیمت چای ساز گوسونیک مدل GST-769 , چای ساز گوسونیک مدل GST-769 ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: