بررسی یخچال و فریزر دیپوینت مدل فریزرپایین -Decent
نوشته شده توسط : ارغوان

پیش از آنکه به سراغ بررسی کیفیت یخچال فریزر های دیپوینت برویم، بد نیست نگاهی بیندازیم به تاریخچه شرکت دیپوینت تا با سیر تحولات آن بیشتر آشنا شویم.

  • شرکت دیپوینت یا گل آسای سرما از سال 1376 فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم خانگی با فناوری های نوین اغاز کرد، و سه سال بعد، یعنی در سال 1379 دست به تولید اولین یخچال های خود زد.
  • در سال 1388 این برند تصمیم گرفت تا تغییرات زیادی را در یخچال های تولیدی خود به وجود بیاورد به همین دلیل با افزایش نیروی کار و نیرو های متخصص و با انجام تحقیقات فراوان توانست تا یخچال هایی با ظاهر بهتر و کیفیت بالاتر تولید کند.
  • امروزه شرکت دیپوینت یکی از شرکت های پر آوازه در زمینه تولیدات یخچال فریزر در ایران میباشد.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید تاخریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.

 

یخچال دیپوینت خوبه؟ بررسی امکانات و مزایای یخچال دیپوینت  decent

بسیاری از افراد زمانی که در مورد برند های داخلی حرف می زنند بسیار جانب دارانه عمل می کنند و قصدی غیر از تخریب ندارند، برای همین اگر قصد داشتید تا از کسی بپرسید که یخچال دیپوینت خوبه؟ بهتر است این سوال را از کسی بپرسید که خودش تجربه خرید یخچال دیپوینت را داشته باشد. اما ما برای اینکه اطلاعاتی نسبی را برای شما به وجود بیاوریم برخی از امکانات و مزایای یخچال های دیپوینت را در ادامه برای شما ذکر کرده ایم.

  • به کارگیری سیستم نو فراست یا بدون برفک در یخچال های این برند.
  • استفاده از کمپرسور اینورتر یا هوشمند برای جلوگیری از روشن و خاموش شدن ناگهانی یخچال.
  • برای مصرف بهینه و کمتر انرژی.ECOدارای عملکرد.
  • به کارگیری سیستم گردش هوای سرد در این یخچال ها که موجب حفظ طراوت بیشتر مواد غذایی می شود.
  • به کارگیری پنل های ال ای دی لمسی در یخچال های پیشگام این برند.
  • به کارگیری سیستم کنترل هوشمند دیجیتال.
  • استفاده از سیستم قفل کودک.
  • به کارگیری سیستم کنترل هوشمند در برخی از مدل های این برند.

 

یخچال فریزر دیپوینت 20 فوت مدل دیسنت (Decent) یکی دیگر از محصولات با طراحی زیبا و با کیفیت شرکت گل آسای سرما از سری یخچال فریزرهای کمبی یا بالا پایین است که یخچال آن در قسمت بالا و فریزر آن در قسمت پایین قرار گرفته است. این یخچال فریزر 20 فوتی برای تامین نیازهای یک خانواده با جمعیت متوسط بسیار مناسب می باشد. در ادامه همراه آرپی لند باشید تا بیشتر با این محصول دیپوینت آشنا شوید.

یخچال فریزر دیپوینت 20 فوت مدل دیسنت (Decent)

یخچال فریزر دیپوینت مدل دیسنت مجهز به فناوری نوفراست یا بدون برفک می باشد. در بخش فریزر دیپوینت یک کشو سرمای تازه وجود دارد که این بخش مواد غذایی گوشتی را با سرعت منجمد کرده و تازگی آنها را حفظ می کند. این محصول بسیار کم مصرف است و دارای رده مصرف انرژی A می باشد.

گنجایش کلی یخچال فریزر دیسنت 333 لیتر است که از این حجم 245 لیتر به بخش یخچال و 88 لیتر به بخش فریزر آن اختصاص داده شده است. اگر قصد خرید این محصول شرکت دیپوینت را دارید بهتر است بدانید که ارتفاع این دستگاه 210، عرض آن 65 و عمق آن 70 سانتی متر می باشد.

این محصول دارای یک آبسردکن می باشد که دسترسی شما به آب خنک را بدون نیاز به باز و بسته کردن مکرر درب یخچال تامین کرده است. همچنین با استفاده از بخش یخساز دستی آن می توانید برای نوشیدنی های خود به راحتی به قالب های یخ دسترسی داشته باشید.

 

طراحی ظاهری یخچال فریزر دیسنت

مهم ترین ویژگی ظاهری این دستگاه طراحی زیبا و منحصربفرد دستگیره های آن می باشد. دستگیره های یخچال دیپوینت مدل دیسنت از نوع کروم و بصورت کشیده طراحی شده است و جلوه بسیار زیبایی به آن بخشیده است. همچنین درب این مدل یخچال قابلیت جابجایی جهت بازشوندگی دارد و می توان مطابق نیاز آن را تغییر داد.

 

مشخصات یخچال فریزر دیسنت Depoint

از ویژگی های این یخچال فریزر دیپوینت می توان به سیستم گردش هوای اجباری، سیستم روشنایی LED، سیستم انجماد سریع و سرمایش سریع و سیستم عملکرد ECO برای مصرف بهینه انرژی آن اشاره کرد. علاوه بر این یخچال دیسنت دارای یخساز دستی، فیلتر بوگیر و محفظه سرد برای نگهداری مواد غذایی به صورت تازه نیز می باشد.

همچنین یخچال فریزر دیسنت دارای یک کنترل پنل لمسی جهت تنظیمات دما و مشاهده وضعیت عملکرد محصول بهمراه قفل کودک است که بر روی بخش آبسردکن قرار گرفته است. سیستم روشنایی داخلی این محصول دیپوینت از نوع LED کم مصرف می باشد که به محض باز شدن درب فعال می شود.

 

فضای داخل یخچال فریزر Decent

بخش داخل یخچال این محصول از 4 طبقه با جنس شیشه مقاوم، 1 کشو جهت نگهداری میوه و سبزیجات، 1 شلف جهت نگهداری بطری نوشیدنی تشکیل شده و همچنین 3 قفسه بر روی درب آن جهت نگهداری انواع بطری و مواد غذایی کوچک به همراه مخزن آبسردکن قرار گرفته است.

در بخش فریزر این محصول هم 3 کشو بزرگ و 1 کشو کوچک جهت نگهداری مواد غذایی منجمد به صورت مجزا، به همراه بخش یخ ساز دستی و 2 قفسه باریک جهت نگهداری مواد غذایی کوچک به صورت فریز شده بر روی درب فریزر تعبیه شده است.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش یخچال دیپوینت مدلdecent

شرکت دیپوینت با نصب و راه‌ اندازی رایگان، برای تمام محصولات خود گارانتی 30 ماهه در نظر گرفته است و مصرف کننده می تواند با تماس با یکی از نمایندگی های مجاز این شرکت از خدمات آن بهره مند شود.

 

 

موتور یخچال دیپوینت مدل دیسنت ساخت کجاست؟

بر خلاف بسیاری از برند های مطرح در ایران که صرفا با وارد کردن قطعات و مونتاژ آن ها محصولات خود را در بازار ارائه می کنند، برند دیپوینت توانسته با انجام پژوهش های فراوان و انجام تحقیقات بسیار زیاد موتور یخچال خود را به دست متخصصین تولید کند.

به همین دلیل است که می توان ماهیت این یخچال ها را کاملا ایرانی دانست.

 

 

مزایای خرید یخچال دیپوینت از نظر مصرف کنندگان این محصول:

  • تولید داخل بودن قطعات و در دسترس بودن آن ها هنگامی که یک قطعه نیاز به تعویض دارد.
  • استفاده از قفل کودک و پنل های لمسی که در میان برند های ایران کمتر به کار می رود.
  • استفاده از فناوری های روز دنیا در یخچال.
  • قیمت بسیار مناسب در کنار کیفیت خوب.
  • کیفیت بالای مواد به کار رفته در داخل یخچال.

 





:: برچسب‌ها: بررسی یخچال و فریزر دیپوینت مدل فریزرپایین -Decent ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: