بررسی سشوار پارس خزر مدل HD-861P
نوشته شده توسط : ارغوان

بررسی سشوار پارس خزر مدل HD-861P

اولین بار در سال ۱۳۴۷ این شرکت با شراکت با قدرت اول آن زمان در تولید محصولات لوازم خانگی یعنی کمپانی توشیبا کشور ژاپن با نام پارس توشیبا راه اندازی شد. این نماد تا سال ۱۳۶۱ با این اسم به تولید محصولات خود ادامه داد تا این که در ابتدای این سال تصمیماتی مبنی بر این که نامش را از پارس توشیبا به پارس خزر تغییر دهد، گرفته شد. اینگونه شد که اکنون شرکت پارس خزر با تیتر نخستین و پر فروش ترین شرکت تولیدات لوازم خانگی الکتریکی خرد در کشور شناخته شده است. شرکت لوازم خانگی پارس خزر رشت با سهامی عام در شرکت بورس اوراق بهادار هم عرضه شد.

 

کالاهای تولید شده ی شرکت پارس خزر

در حال حاضر تعداد انگشت شماری شرکت در کشور پیدا می شود که بتواند محصولات تولیدی خودش را علی رغم همه موانعی که در کشور وجود دارد به خط نهایی تولید هدایت کند.
زیرا موانع فعلی تا حدی گریبان گیر است و مانع پیشرفت های آتی این کمپانی ها می شوند. ولی کمپانی و تیم تولیدی پارس خزر با پشتوانه عالی خود توانستند، تمامی این دست موانع را پشت سر بگذارد و وارد بازه نوینی از پیشرفت و تکنولوژی باشد. کالاهای الکتریکی این کمپانی با قطعه های خوبی که داشتند توانستند  عمر مفید خیلی زیادی را خلق کنند. به همین خاطر است که اکنون این نماد تجاری دارای ارزش خیلی بالایی در میان مشتریان است. کالاهای تولیدی آن در چند حوزه تولید می شوند که مواردی مانند: لباسشویی، اتو بخار، بخاری برقی، هواکش، پلوپز، بخارپز، سرخ کن، توستر، ساندویچ ساز، کباب پز، مولتی کوکر، چای ساز، غذاساز، آسیاب، خردکن، میوه خشک کن، ترازو، پنکه، آبمیوه گیری، چرخ گوشت، پلوپز، تصفیه آب، جاروبرقی، جارو شارژی، بخار ‌شو، جارو عصایی، تصفیه هوا، سشوار هستند.در دامه با اعتماد کالا همراه باشید تا علاوه بر بررسی سشوار پارس خزر مدل HD-861P ،خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.

 

سشوار مسافرتی پارس خزر مدل HD-861P دارای ابعاد مناسب و کوچکی است که با خم شدن دسته‌ی آن روی بدنه کوچک‌تر هم می‌شود.این سشوار دارای توان 1100 وات است.

سشوار مسافرتی پارس خزر مدل HD-861P

سشوار مسافرتی پارس خزر مدل HD-861P اگر استفاده ی شما از سشوار زیاد است و همیشه و همه جا از آن استفاده می کنید، می بایست یک سشوار داشته باشید که همواره همراه شما باشد.

اما سشوار مسافرتی پارس خزر مدل HD-861P نباید یک سشوار معمولی و خانگی باشد، چون برای حمل کردن، حجم و وزن زیادی دارد.

شما برای این که در هنگام سفر هم مرتب و آراسته باشید، باید یک سشوار مسافرتی مناسب تهیه کنید که غیر از کم حجم و سبک بودن، از کیفیت و کارایی برخوردار باشد و هم چنین برند معروف و قیمت مناسبی هم داشته باشد.

 

طبق انتظاری که از یک سشوار مسافرتی می‌رود، سشوار مسافرتی پارس خزر مدل HD-861P دارای ابعاد مناسب و کوچکی است که با خم شدن دسته‌ی آن روی بدنه کوچک‌تر هم می‌شود .

سشوار مسافرتی پارس خزر مدل HD-861P دارای توان 1100 وات است و همانطور که می دانید از توان کمتری نسبت به مدل های خانگی و حرفه ای برخوردار است و برای استفاده سبک و کم زمان مناسب است.

سشوار مسافرتی پارس خزر مدل HD-861P مجهز به سوئیچ سه سرعته برای تنظیم حرارت و سرعت است . سرعت موتور و حرارت باد سشوار را می‌توان روی حالت سرعت معمولی و  متوسط و باد گرم و سرعت زیاد و باد داغ قرار داد.

اگر باد سشوار از یک حدی داغ‌تر شود به موها آسیب می‌رسد، بنابراین سیستم ویژه‌ای در این سشوار به کار رفته که از افزایش بیش از حد دما جلوگیری می‌کند.

ولتاژ مصرفی سشوار مسافرتی پارس خزر 220 ولت است و در مسافرت های اروپایی هم می توان از آن استفاده کرد. سشوار مسافرتی پارس خزر مدل HD-861P از متمرکز کننده‌ی هوا بهره می برد و از آن می‌توان برای حالت دادن قسمتی از موها استفاده کرد.

به طور خلاصه سشوار مسافرتی پارس خزر مدل HD-861P با حلقه‌ی مخصوص جهت آویختن آن گزینه مناسبی برای استفاده در منزل و مسافرت  است.

 

خدمات پس از فروش شرکت پارس‌خزر  

طبیعتا شرکت های بزرگی مثل شرکت لوازم خانگی پارس خزر رشت باید مرکزهایی داشته باشند در کل کشور تا خدمات خود را عرضه کنند.
شرکت صنعتی پارس خزر هم در حال حاضر حدود ۴۵۰ مرکز خدمات پس از فروش در کل کشور دارد که توانسته اعتماد اکثر مشتریان خودش را به دست بیاورد. همین طور این کمپانی ده سال از تمام محصول هایش پشتیبانی کرده است. علاوه بر این که به مدت بیست و پنج ماه به تمام مشتریانش خدمات پس از فروش ارائه می کند.
به لحاظ خدمات پس از فروش در کشور رتبه ی خوبی را کسب کرده است. چون این شرکت در شعبه اصلی خود واحد صدای مشتری را راه اندازی نموده تا بتواند صدای مشتریان خود را به شرکت اصلی برساند تا به بازدهی بهتری برسد.

 

کیفیت بالای محصولات تولید شده ی شرکت لوازم خانگی پارس خزر (سشوار مسافرتی پارس خزر مدل HD-861P )

تمام محصولات شرکت لوازم خانگی پارس خزر رشت از بالاترین و بهترین تکنولوژی های بروز و استاندارد جهانی استفاده می کنند تا بتوانند بهتر به بازده مورد هدفشان دست پیدا کنند و پاسخگوی درخواست مردم باشند. به عنوان مثال موتور قدرتمندی در لباس ‌شویی های این کمپانی، استفاده شده است که می تواند دور تندی به میزان هزار و چهارصد دور در دقیقه را تجربه کند.
همینطور به لحاظ تشخیص لکه ها می تواند شستشوی دقیقی را انجام دهد. اکثر قطعات محصول های شرکت لوازم‌ خانگی پارس خزر رشت با موادی ایجاد شده اند که در مقابل هر شرایطی مانند رطوبت زیاد مقاومت بالایی داشته باشند.به عنوان مثال در محصول چرخ گوشت های الکتریکی پارس خزر از استیلی استفاده شده است که زنگ نمی زند.
به خاطر اینکه شرکت لوازم خانگی پارس خزر رشت خدمات پس از فروش قدرتمندی دارد باید به این نکته پی برد که طول عمر محصولات این شرکت بسیار بالا است و این شرکت از محصولاتش اطمینان کامل دارد.

 

نتیجه گیری

شرکت پارس خزر که در استان گیلان و در شهر رشت قرار دارد، بزرگ ترین و مهم ترین شرکت تولیدی محصولات و لوازم خانگی برقی کوچک در ایران است که در سال 1347 پا به عرصه وجود گذاشته است. این شرکت لوازم های خانگی خود را در چندین دسته به بازار عرضه خواهد کرد که هر کدام از آنها دارای پشتیبانی 10 ساله و 25 ماه خدمات پس از فروش هستند تا کلیه مشتریان آن تحت حمایت این شرکت قرار بگیرند. شرکت پخش پارس خزر نیز که یکی از شرکت های زیر مجموعه شرکت پارس توشه است، با در اختیار قرار داشتن 11 مرکز پخش در سرتاسر ایران می تواند کلیه سفارش های شما را به موقع و در کمترین زمان ممکن به تحویل بدهد.

 

 





:: برچسب‌ها: بررسی سشوار پارس خزر مدل HD-861PT , مشخصات سشوار پارس خزر مدل HD-861PT , کیفیت سشوار پارس خزر مدل HD-861PT , لیست قیمت محصولات پارس خزر ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: