بررسی اسپرسوساز گوسونیک مدل GEM-869
نوشته شده توسط : ارغوان

اسپرسوساز گوسونیک

پیش تر در مقاله بهترین مارک قهوه ساز انواع برند های محبوب و پر طرفدار را معرفی و بررسی کردیم اما با این حال صحبت در مورد بهترین مدل اسپرسوساز گوسونیک بسیار زیاد است ، این روز ها اطلاعات خوبی از نمونه اسپرسوساز های برند گوسونیک به گوشمان می رسدو افراد زیادی در مورد این دستگاه از این برند نیز کنجکاو هستند ، بنابراین تصمیم گرفته ام تا در مطلبی انواع مدل های پر طرفدار اسپرسوساز گوسونیک را بررسی کنیم و مشخصات آن ها چون قیمت خرید دستگاه ، ویژگی های آن ها ، گارانتی و ضمانت و … را بیان کنیم . در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

اسپرسوساز گوسونیک خوبه بخرم یا نه؟

اگر قصد خرید قهوه ساز دارید بی شک برند گوسونیک می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد . این برند انواع اسپرسوساز های خود را با حجم های مختلف نیز روانه بازار می کند و از این نظر که چه تعداد فنجان قهوه ای باید تهیه کنید می توانید قهوه سازی با ظرفیت مناسبی را خریداری کنید ، معمولا اسپرسوساز ساز های گاسونیک در دو نوع مدل با فیلتر دائمی و فیلتر کاغذی نیز تولید می شود . برای خرید اسپرسوساز گوسونیک پیشنهاد میکنیم ابتدا با این مقاله همراه باشید و سپس در رابطه با خرید آن ها نیز تصمیم گیری کنید .

 

گارانتی اسپرسو ساز گوسونیک چگونه است ؟

با توجه به اطلاعاتی که به دست آورده ایم اسپرسوساز ساز های گوسونیک معمولا همراه با گارانتی و ضمانت 12 ماهه نیز به فروش می رسد ، معمولا در زمان خرید بیشترین توصیه ما بر آن است که محصولات خود را همراه با ضمانت نامه معتبر خریداری کنید تا بتوانید بعد از خرید هم از خدمات پس از فروش برند مورد نظر نیز استفاده کنید .

 

طراحی

امروزه با گسترش مصرف قهوه در ایران و استفاده متعدد از انواع و اقسام این نوشیدنی مانند قهوه لاته ، اسپرسو و کاپوچینو ، خرید اسپرسو ساز های خانگی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این دستگاه با ویژگی و ظرفیت های مختلف شما را بی نیاز از مراجعه به کافه نموده و از طعم قهوه در کمترین زمان از طعم قهوه مورد نیاز خود لذت خواهید برد.

گوسونیک از برند های مطرح در حوزه لوازم خانگی یکی از برترین و بزرگترین خانواده قهوه ساز ها و اسپرسو ساز ها دارا می باشد. در این بررسی قصد داریم به معرفی ویژگی ها و مشخصات اسپرسو ساز گوسونیک مدل GEM-869 ساخته این شرکت که از پر قدرترین دستگاه مشابه در بازار ایران می باشد ، بپردازیم.

طراحی و ظاهر این دستگاه جدید با بهره گیری از متریال و ترکیب مواد استیل ضد زنگ با پلاستیک یکی از شکیل ترین اسپرسو ساز های با قیمت اقتصادی بازار می باشد. کیفیت ساخت به همراه مواد اولیه با کیفیت ، عمر مفید بالایی را برای دستگاه به ارمغان آورده است.

این دستگاه دارای یک مخزن آب شفاف و با قابلیت جداسازی می باشد. ظرفیت این مخزن توانایی گنجایش ۱.۸ لیتر آب را داشته که می تواند برای ۱۰ تا ۱۲ فنجان قهوه کافی باشد. از دیگر ویژگی های این مخزن نصب و جداسازی آسان آن بوده که موجب سهولت در شستشو و نظافت ظرف نیز خواهد شد.

کنترل پنل دیجیتالی به همراه یک دکمه ولومی فیزیکی بر روی بدنه اصلی وظیفه اصلی کنترل دستگاه را بر عهده خواهند داشت.

هد گروپ اسپرسو ساز گوسونیک از جنس استیل با داشتن فیلتر های بسیار ریز و خروجی دوگانه ساخته شده است.

یک پیمانه قهوه که قابلیت تمپر قهوه را نیز دارا بوده از دیگر لوازم جانبی این محصول می باشد.

سینی چکه با قابلیت جداسازی موجب افزایش نظافت در استفاده از دستگاه شده و فاصلی مناسب هد با این سینی ، استفاده از لیوان های بلند را امکان پذیر نموده است.

پایه های ضد لغزش نیز برای جلوگیری از لغزش های احتمالی حین کار با دستگاه زیر پایه های اصلی قرار داده شده است.

 

عملکرد

اسپرسو ساز گوسونیک مدل GEM-869 دارای توان مصرفی ۱۲۰۰ وات می باشد. این توان بالا در کمترین زمان ممکن قادر خواهد بود با توجه به میزان آب داخل مخزن تا ۱۲ فنجان نوشیدنی قهوه تولید کند. از قابلیت های این دستگاه می توان به ساخت اسپرسو ، قهوه لاته و کاپوچینو اشاره کرد.

از قابلیت های ویژه این دستگاه توانایی تولید ۲۰ بار بخار بوده که با توجه به قابلیت و دکمه مخصوص این عملکرد می توان با آن کف شیر هم تهیه نمود که در ساخت کاپوچینو بسیار موثر می باشد.

روش استفاده از دستگاه بسیار ساده بوده و با کنترل پنل دیجیتالی و اهرم فشار بخار می توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود از آن استفاده نمایید.

قابلیت های مهم و کاربردی و عملکرد عالی اسپرسوساز گوسونیک مدل GEM-869

ظرفیت مخزن 1.8 لیتر می باشد که مناسب برای تولید 10 تا 12 فنجان قهوه می باشد.از دیگر مشخصه های بارز این محصول نصب و جداسازی آسان مخزن آن می باشد که برای سهولت در شستشوی آن مهم است. وجود کنترل پنل دیجیتالی به همراه ولوم چرخشی بر روی بدنه دستگاه وظیفه اصلی کنترل دستگاه را به عهده دارد. هدگروپاین مدل از دستگاه اسپرسوساز  از جنس استیل ضدزنگ Steel بوده و دارای فیلترهای بسیار ریز و خروجی دوگانه می باشد.وجود یک پیمانه که قابلیت تمپر قهوه را نیز دارا بوده از لوازم جانبی این دستگاه محسوب می شود.از دیگر قابلیت های مهم این محصول وجود پایه های ضد لغزش برای عملکرد بهتر دستگاه می باشد.سینس چکه گیر با قابلیت جداسازی که موجب افزایش نظافت در استفاده از دستگاه شده و فاصله مناسب هد با سینی استفاده از لیوان های بلند را ممکن می سازد. توان مصرفی دستگاه 1200 وات می باشد و در نوع خود کم مصرف می باشد. از عملکرد اسپرسوساز گوسونیک مدل GEM-869 می توانیم به ساخت اسپرسو ، قهوه لاته و کاپوچینو می باشد. قدرت دستگاه توانایی تولید 20 بار بخار را دارد که با قابلیت و دکمه مخصوص این عملکرد می توان کف شیر را هم تهیه نمود که در ساخت کاپوچینو بسیار موثر است. این دستگاه از بهرتین محصولات گوسونیک در حوزه نوشیدنی ساز می باشد و طرفداران فراوانی دارد.

 

 

نکات قوت

  • توان مصرفی ۱۲۰۰ وات
  • ظرفیت ۱.۸ لیتر مخزن
  • فیلتر دوگانه
  • قابلیت تهیه کف شیر

 





:: برچسب‌ها: اسپرسوساز گوسونیک مدل GEM-869 , بررسی اسپرسوساز گوسونیک مدل GEM-869 , مشخصات اسپرسوساز گوسونیک مدل GEM-869 ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: