ال ای دی اسنوا مدل SSD-50SA1580U
نوشته شده توسط : ارغوان

 

تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-50SA1580U

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SSD-50SA1580U یک تلویزیون هوشمند با رابط اندروید ۹.۰ می باشد. با این رابط هوشمند می‌توانید بازی و یا بسیاری از برنامه‌های کاربردی که در سیستم‌عامل اندروید قابل‌اجرا هستند را نصب کنید و از آن‌ها استفاده نمایید. قابلیت ضبط تصاویر در حافظه خارجی، راهنمای الکترونیک برنامه ها، تلتکست، قابلیت ARC و ارتباط بدون سیم AirPlay از قابلیت های این تلویزیون ۵۰ اینچی می باشد.

این تلویزیون از تکنولوژی LED برخوردار است. تصویر تلویزیون SSD-50SA1580U با کیفیت تصویر 4K است. این تلویزیون دارای دو درگاه USB است که می‎توان از طریق آن فایل‎های صوتی و تصویری را از طریق فلش و هارد اکسترنال روی تلویزیون اجرا کرد و یا برنامه‎های تلویزیونی را روی آن‎ها ذخیره کرد. این تلویزیون همچنین از 3 درگاه HDMI هم بهره می‌برد که برای اتصال لپ‌تاپ، کنسول بازی و سایر لوازم دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. گیرنده دیجیتال داخلی، شما را از خرید یک دستگاه جداگانه معاف می‌سازد و می‌توانید از شبکه‌های دیجیتالی صداوسیما به‌راحتی استفاده کنید. برای سهولت در استفاده از این مدل، به همراه آن یک عدد ریموت‌ کنترل ارائه می‌شود

 

 

مشخصات تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا ۵۰ اینچ

تلویزیون SSD-50SA1580U اسنوا دارای طراحی Frame Less، پنل VA، تکنولوژی HDR10 و رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ می‌باشد. با استفاده از پنل VA نرخ کنتراست و دقت تشخیص رنگ بالاتر خواهد رفت و در زمانی حدود ۵ میلی‌ثانیه تصویر را پردازش و رنگ‌ها را تشخیص داده و تصویر را به نمایش خواهد گذاشت. نسبت تصویر در این تلویزیون ۱۶:۹ است و تصویر را با ابعاد متناسبی به پخش می‌گذارد. کیفیت‌ تصویر این تلویزیون ۴K است و تصاویر را با وضوح و شفافیت بسیار بالایی نمایش می‌دهد. زاویه‌دید ۱۷۰ درجه امکان تماشای صفحه‌نمایش را از محدوده‌ وسیعی فراهم می‌کند.

این ال ای دی 50 اینچ اسنوا از فرمت های صوتی تصویری متنوعی پشتیبانی می کند که به راحتی میتوانید فایل دلخواه خود را به وسیله درگاه های ارتباطی پخش کنید.   همراه این ال ای دی یک ریموت هوشمند ارائه می شود که کارایی بسیار بالایی دارد. گفتنی است که این محصول شگفت انگیز دارای حافظه ی داخلی 8 گیگابایت نیز می باشد که با تمامی این ویژگی ها امکانات یک تلویزیون کامل را در اختیار شما قرار میدهد.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

 

پورت‌های تلویزیون ۵۰SA1580U

 تمامی تلویزیون های نسل جدید از انواع پورت ها و خروجی ها پشتیبانی می کنند. تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SA1580U دارای ۲ درگاه USB و همچنین ۳ درگاه HDMI می‌باشد که برای اتصال انواع کنسول‌های بازی و دستگاه‌های پخش‌کننده صوتی و تصویری مورد استفاده قرار می گیرد. این پورت ها کیفیت تصویر و صدا را بسیار بهتر از کابل های قدیمی منتقل می کنند. درگاه LAN، خروجی آنتن، خروجی صدای دیجیتال Coaxial و همچنین خروجی هدفون از دیگر پورت های این تلویزیون ۵۰ اینچ اسنوا می باشد.

سیستم ماشین زمان

این سیستم در تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا 50 اینچ  SSD-50SA1580U ،به کاربر این امکان را میدهد که در صورت تمایل در هر لحظه تصاویر قبلی را روئیت نماید و دوباره به زمان پخش زنده برگردد .البته این سیستم به شرط اتصال حافظه جانبی به تلویزیون قابل استفاده است.حتما برای شما این اتفاق افتاده که زمان پخش یک سریال جالب ، بیرون از منزل باشید یا زمان پخش فوتبال مورد علاقه شما با ساعت امتحانتان تداخل داشته باشد ویاحتی دو برنامه مورد علاقه شما همزمان در 2 کانال متفاوت پخش شود . 

 

 سیستم صوتی تلویزیون SA1580U

 این تلویزیون دارای دو عدد بلندگو می باشد که توان خروجی صدای هر یک از بلندگو ها برابر با ۱۵ وات است در نتیجه مجموع توان خروجی صدا در این دو بلندگو به ۳۰ وات می رسد. برای افزایش کیفیت صدا در این تلویزیون ۴K از فناوری دالبی، دالبی دیجیتال پلاس و صدای فراگیر سوراند استفاده شده است تا بیننده از تماشای تصاویر با صدایی کاملا زنده و طبیعی لذت ببرد.

 

 

قابلیت های‌ تلویزیون ال ای دی اسنوا ۵۰ اینچ مدل SA1580U

این تلویزیون دارای قابلیت اتصال به وای فای می باشد. شما می توانید با اتصال به وای فای هم به وب گردی بپردازید و هم اتصال بی سیم با دستگاه های مختلف برقرار کنید. در این تلویزیون به راحتی می توانید با استفاده از قابلیت Mirroring، محتویات موبایل را در صفحه تلویزیون تماشا کنید. از دیگر قابلیت‌های این مدل می‌توان به قابلیت ماشین زمان اشاره کرد. قابلیت Time Shift یکی از قابلیت‌های جذابی است که در اکثر تلویزیون‌های هوشمند وجود دارد. با استفاده از این قابلیت می‌توانید برنامه‌ها را در حافظه فلش یا هارد ذخیره کنید و هیچ برنامه‌ای را از دست ندهید. به هر حال همانطور که از اسم این قابلیت مشخص است، می‌توانید در زمان سفر کنید و تمام برنامه‌های مورد علاقه خود را ببینید.

قابلیت PVR این اجازه را به شما می دهد تا برنامه های مورد علاقه خود را بر روی فلش مموری و یا کارت حافظه ذخیره نمایید. گفتنی است که این گیرنده‌ی دیجیتال، به تیونر DVB-T2 برای دریافت بهتر امواج مجهز شده است.

 

 

تکنولوژی EPG در تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا

این مدل از تلویزیون اسنوا دارای تکنولوژی EPG  است که جهت اطلاع کاربر از زمان پخش برنامه های مورد علاقه تعبیه شده است و در صورتیکه این قابلیت از طرف فرستنده در شبکه وجود داشته باشد برنامه ها اعلام میشود. EPG از کنار هم قرار گرفتن حروف اول عبارت Electronic Program Guide شکل گرفته است. این عبارت یعنی برنامه راهنمای الکترونیک. فناوری EPG فناوری جدیدی می باشد که به صورت یک گزینه بر روی ریموت کنترول تلویزیون شما قرار دارد. عملکرد این دکمه این است که کاربران را راهنمایی می کند. همانگونه که شما در خرید وسایل خودتان معمولا کاتالوگ یا راهنمایی را دریافت می کنید، این دکمه دقیقا کار همان کاتالوگ یا راهنمای برنامه ها را دارد. این راهنما باعث می شود که شما بدانید در چه زمانی چه برنامه هایی پخش خواهند شد.

ابعاد ال ای دی اسنوا

ابعاد SSD-50SA1580U :

ابعاد بسته بندی

ارتفاع: 725

ضخامت: 136

عرض: 1214

ابعاد محصول با پایه

ارتفاع: 700

ضخامت: 228

عرض: 1112

ابعاد محصول بدون پایه

ارتفاع: 642

ضخامت: 70

عرض: 1112

 

 

حرف آخر

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا ۵۰ اینچ مدل SA1580U با قابلیت‌هایی نظیر AirPlay و ARC می‌تواند نیازهای کاربر را به خوبی برطرف کند. فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا  برای شما که به دنبال خرید تلویزیون ۵۰ اینچی باکیفیت هستید، پیشنهاد می‌کند که به سایت اعتماد کالا مراجعه کنید تا خریدی راح و مطمئن را تجربه کنید .

 





:: برچسب‌ها: بررسی ال ای دی اسنوا مدل SSD-50SA1580U , خرید ال ای دی اسنوا مدل SSD-50SA1580U , فروش ال ای دی اسنوا مدل SSD-50SA1580U , گارانتی ال ای دی اسنوا مدل SSD-50SA1580U , ال ای دی اسنوا مدل SSD-50SA1580U , ال ای دی اسنوا , ال ای دی 50 اینچ اسنوا , تلویزیون 50 اینچ اسنوا ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: