ماشین لباسشویی اسنوا 9 کیلویی مدل SWM-94W50
نوشته شده توسط : ارغوان

ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا پلاس 9 کیلویی مدل SWM-94W50

ماشین لباسشویی اسنوا 9 کیلویی مدل SWM-94W50 تولید شده توسط برند معتبر اسنوا می باشد. در اینجا دلیل اینکه چرا این محصول از بهترین ماشین لباسشویی های موجود در بازار است نام می بریم. از ویژگی های مهم ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا می توان به موتور اینورتر دیجیتال آن اشاره کرد، موتور های دیجیتال اینورتر به دلیل قابلیت برنامه ریزی، سرعت چرخش را با توجه به نوع و میزان لباس مشخص می کنند که نهایتا منجر به کاهش صدا و میزان مصرف انرژی می گردد. با بهبود عملکرد، مصرف انرژی این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا تا 60% کمتر رسیده است. همچنین رتبه مصرف انرژی آن (%60-) +++A است که یکی از مزیت های مهم این محصول بشمار می رود.. Diamond Drum درام نسل جدید الماسه، شستشوی سریع، سیستم شروع شستشو با تاخیر، سیستم ایمنی قفل کودک، هیتر نسل جدید Nickel Diffusion، راهنمای فارسی برنامه ها از دیگر قابلیت های ماشین لباسشویی اسنوا می باشد. سیستم شستشوی البسه با بخار یا همان Steam Wash از دیگر قابلیت های مهم این مدل از لباسشویی 9 کیلویی اسنوا محسوب می شود،  بخار به دلیل دارا بودن گرمای زیاد، بدون آسیب زدن به تار و پود لباس، باکتری های آلرژی زا را از میان برده و با نفوذ به بافت لباس، آن را نرم تر و اتو کشی را آسان تر می کند.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

لباسشویی 94W50 اسنوا مجهز به موتور Q-BLDC Drive می باشد. این نوع موتورها بدلیل قابلیت برنامه ریزی، سرعت چرخش را با توجه به نوع و میزان لباس هایتان مشخص می کنند که این امر موجب کاهش صدا، لرزش و میزان مصرف انرژی می شود. در این محصول تکنولوژی پیشرفته محافظت از موتور S_Guard Tech نیز بکار رفته است.

 

مشخصات فنی ماشین لباسشویی اسنوا 9 کیلویی مدل SWM-94W50

ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا پلاس 9 کیلویی مدل SWM-94W50 دارای سیستم اسپری محلول شوینده Jet Wash می باشد. به منظور تطهیر کامل لباسها سیستم آبکشی شرعی برای ماشین لباسشویی در نظر گرفته شده است. بر روی پنل دستگاه صفحه نمایش LED لمسی طراحی شده که امکان تنظیم برنامه ها را به شما می دهد. سیستم ضد چروک از دیگر برنامه های کاربردی لباسشویی است. با استفاده از این برنامه در ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا پلاس 9 کیلویی مدل SWM-94W50 لباس ها کمتر در هم می پیچند و خشک کن لباسشویی کمتر کار می کند بنابراین مانع چروک شدن آن ها می شود. ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا دارای سیستم پیشرفته نانو سیلور می باشد. تکنولوژی نانوسیلور مبتنی بر خواص یون های نقره در ابعاد 0.1 تا 100 نانومتر است. زمانیکه ماده ای به کوچکی تجزیه می شود خواص جدید را ایجاد کرده و قابلیت ترکیب شوندگی بالای آن منجر به نفوذ مستقیم آن به درون باکتری ها شده باعث از بین رفتن باکتری و در نتیجه ایجاد پاکیزگی می شود. این سیستم می تواند برای ضد عفونی و استریل نمودن پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرد. از مزایای استفاده از این فن آوری؛ از بین بردن بوهای نامطبوع، صرفه جویی در هزینه برق و ایجاد منطقه عاری از باکتری است. این سیستم جزو یکی از استانداردهای یک لباسشویی حرفه ای می باشد. مصرف کنندگان عزیز اگر لباس نوزاد یا فرد بیمار را به وفور در ماشین لباسشویی خود می شویید ، پیشنهاد می شود در زمان خرید ماشین لباسشویی حتما از برندهایی که دارای این تکنولوژی هستند استفاده نمایید. از مزایای این سیستم به طور کلی می توان به، از بین بردن بوهای نامطبوع ، استریل کردن البسه ، شستشوی البسه در محیط از باکتری ، صرفه جویی در مصرف برق اشاره کرد.

 

شست‌وشوی پیشرفته با برنامه‌های متنوع

مدل SWM-94W50 اسنوا لباس‌ها را با سیستم شست‌وشوی Jet Wash تمیز می‌کند. به طوری که این دستگاه در مدت ۱۹ دقیقه به صورت کامل البسه را تمیز و پاکیزه کند. گفتنی است، ماشین لباسشویی اسنوا به برنامه‌های متنوعی برای شستن انواع پارچه بهره می‌برد. مدل SWM-94W50 از ۱۴ برنامه اصلی شست‌وشو برخوردار بوده که توانایی بالایی در تمیز کردن انواع لباس دارد. خشک کن، آبکشی، شستشوی اقتصادی، لباس‌های تیره و حریر از جمله برنامه‌های مهم این دستگاه هستند. ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا پلاس با امکانات کاربردی خود توانسته به گزینه مطلوبی برای شست‌وشوی انواع لباس تبدیل شود

 

 

سیستم جت واش (Jet Wash)

ماشین لباسشویی ۹ کیلویی اسنوا مجهز به سیستم جت واش می باشد که این سیستم محلول شوینده را با استفاده از یک نازل قدرتمند بر روی لباس ها اسپری می کند که علاوه بر نفوذ بهتر مواد شوینده به الیاف لباس، به طور چشمگیری باعث افزایش کیفیت شستشو، سرعت شستشو و کاهش مصرف انرژی می‌گردد.

 

تعداد برنامه های شستشو 

ماشین لباسشویی ۹ کیلویی snowa دارای ۱۴ برنامه شستشوی متنوع می باشد که میتوان به برنامه شستشوی اقتصادی، شستشوی سریع ۱۴ دقیقه ای، لباس های نخی و پنبه ای، لباس های پشمی و کاموایی، لباس های کودک و … اشاره کرد. 

  

شروع شستشو با تاخیر

شما با استفاده از این قابلیت میتوانید لباسشویی را طوری تنظیم کنید که در هر زمانی که  مایل بودید طبق ساعت مشخصی شروع به شست و شوی لباس ها کند.

 

شستشوی سریع 19 دقیقه ای

با استفاده از این قابلیت میتوانید لباس هایی که خیلی کثیف نیستند و یا اینکه زمان زیادی برای شستشو ندارید این قابلیت به شما کمک میکند که لباس ها را با شست و شو سریع، تنها در مدت زمان 19 دقیقه شسته شوند.

 

نمایشگر LED

با وجود نمایشگر LED بر روی لباسشویی اسنوا علاوه بر ظاهری زیبا میتواند زمان باقی مانده از شستشو یا دما… را به شما نشان می دهد.

 

قفل کودک

با فعال شدن قفل کودک در لباسشویی اسنوا مدل SWM-94W50 برنامه ها به طور موقت غیر فعال میشوند تا از حوادث ناگوار جلوگیری شود.

 

موتور ماشین لباسشویی اسنوا ساخت کجاست؟

اسنوا برای پایین آوردن حجم صدا و میزان لرزش در ماشین های لباسشویی و همچنین عدم جمع شدن آب در لباسشویی خود از موتور های هوشمند اینورتر استفاده می کند، برند اسنوا این موتور ها را از کشور چین تهیه می کند و خودش تولید کننده آن نیست، یعنی در اصل ماشین لباسشویی اسنوا محصولی ایرانی با استفاده از قطعات چینی است.

 

 

کلام آخر

خریداران به هنگام انتخاب محصولات لوازم خانگی برند اسنوا نظیر دستگاه لباسشویی به ” بررسی معایب و مزایای لباسشویی اسنوا” می پردازند. در واقع آگاهی از عملکرد دستگاه سبب شده تا انتخاب ما درست تر و هوشمندانه تر گردد. اما به هر جهت لباسشویی وسیله ای پر مصرف بوده که با گذشت زمان نیازمند انجام سرویس و تعویض قطعات می باشد.برای کسب اطلاعت بیشترو اطلاع از قیمت با اعتماد کالا همراه باشید.

 





:: برچسب‌ها: بررسی لباسشویی اسنوا 9 کیلویی مدل SWM-94W50 , قیمت لباسشویی اسنوا 9 کیلویی مدل SWM-94W50 , خرید لباسشویی اسنوا 9 کیلویی مدل SWM-94W50 , فروش لباسشویی اسنوا 9 کیلویی مدل SWM-94W50 , کیفیت لباسشویی اسنوا 9 کیلویی مدل SWM-94W50 , مشخصات لباسشویی اسنوا 9 کیلویی مدل SWM-94W50 , لباسشویی اسنوا 9 کیلویی مدل SWM-94W50 , لباسشویی اسنوا 9 کیلویی , لباسشویی اسنوا ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: