یخچال فریزرالکترواستیل مدل Es27
نوشته شده توسط : ارغوان

یخچال فریزر کمبی الکترواستیل (ElectroSteel) مدل استار پلاس ES27

یخچال این مدل دارای چهار طبقه می باشد که قابلیت تنظیم ارتفاع دارد به طوری که فضای کافی برای چیدمان مواد غذایی طبق هر سلیقه ای ممکن خواهد بود. وجود دو کشو درون یخچال محفظه جداگانه ای را برای حفظ طراوت و تازگی میوه ها و سبزیجات فراهم آورده است. درب یخچال ES27 دارای سه طبقه می باشد که امکان چیدمان تخم مرغ، انواع بطری و شیشه با هر ارتفاعی را فراهم می سازد. فریزر این محصول با داشتن پنج کشو فضایی کافی برای تفکیک انواع گوشت، مرغ، ماهی، سبزیجات و بستنی را فراهم آورده است.در ادامه این مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

 این یخچال مجهز به آبسردکن می باشد که لذت نوشیدن انواع نوشیدنی های خنک را در ایام گرم سال برای شما عزیزان به ارمغان می آورد. سیستم انجماد سریع تعبیه شده در فریزر موجب انجماد سریع گوشت و سبزیجات شده و موجب حفظ ارزش غذایی آن ها می شود. از طرفی سیستم سرمایش سریع نیز موجب سرد شدن سریع مواد غذایی گرمی می شود که درون یخچال قرار می گیرد که این عمل مانع از بالا رفتن دمای فضای درون یخچال می شود.

از ویژگی های این یخچال فریزر الکترواستیل می توان به فیلتر بو گیر و ضد باکتری و لاستیک دور درب ضد باکتری اشاره کرد که مانع از رشد باکتری و بوی بد درون یخچال می شود و سلامتی شما عزیزان را تضمین می نماید.این یخچال فریزر مجهز به کنترل الکترونیکی با نمایشگر ال ای دی است که درجه دمای بخش های مختلف یخچال در صفحه نمایشگر آن نشان داده شده و توسط صفحه لمسی آن تنظیماتی همچون قفل کودک، سرمایش سریع، انجماد سریع و حالت تعطیلات قابل اعمال است.

یکی از ویژگی هایی که این محصول را از نمونه های مشابه متمایز می سازد سیستم هوای چند گانه می باشد به طوری که درون فضای یخچال دریچه های متعددی برای جریان یافتن هوا تعبیه شده است که موجب خنک شدن یکسان و با سرعت تمامی طبقات می شود

در یخچال فریزرهای الکترواستیل از کمپرسور SECOP ساخت اتریش  با تکنولوژی اینورتر استفاده شده است که قدرت انجماد سریع را حدود 20% بالا برده و صرفه جویی در مصرف انرژی، یکنواختی دما و تازگی را به همراه دارد. 

 

 

کابین یخچال الکترواستیل es27 

طراحی فضای داخلی یخچال شامل 4 طبقه، 2 کشو و 3 طبقه در قسمت درب محصول است که از یک لامپ کم مصرف LED نیز جهت ایجاد روشنایی در اتاقک یخچال استفاده شده است. گنجایش قسمت یخچال 229 لیتر است که از حجم خوب و مناسبی برای قرار گرفتن مواد خوراکی برخوردار است و نیازهای یک خانواده در حدود 3 نفر را به خوبی پوشش می‌دهد.

شرکت الکترواستیل جزو پیشگامان فناوری بدون برفک محصولات برودتی در ایران است. نه تنها یخچال الکترواستیل مدل Es27 ، بلکه تمام مدل‌های جدید تحت برند خود را کاملا بدون برفک( نوفراست) طراحی کرده است.

به خاطر وجود فناوری نوفراست در این محصول دیگر نیاز به خاموشی متناوب دستگاه در دوره‌های زمانی منظم نیست و عملکرد دستگاه نیز به دلیل عدم وجود برفک و گردش هوای اصولی در فضای داخل اتاقک‌ها، بهبود خواهد یافت.

 

 

کابین فریزر 

برای نگهداری از مواد غذایی منجمد در یخچال الکترواستیل مدل Es27، چهار طبقه و شِش کشو در اختیار خواهید داشت که 4کشو از آن، معادل 123 لیتر را فضای فریزر تشکیل می‌دهد. هر دو بخش یخچال و فریزر، لاستیک دور درب ضد باکتری دارند تا در کنار فیلتر بوگیر و آنتی باکتریال داخلی، خیال ما را بابت سلامت و بهداشت مواد غذایی داخل محفظه‌ها راحت کند. به سختی ممکن است با باز کردن درب فریزر (یا یخچال) با توده بوی نامطبوع مواجه شوید چرا که فیلتر بوگیر این محصول، از تجمع بوهای نامطبوع در هر دو محفظه جلوگیری می‌کند.

گنجایش اتاقک فریزر در یخچال الکترواستیل ES27 مانند سایر یخچال فریزر‌های از این دست، کمتر از قسمت یخچال است. اما با این وجود قسمت فریزر این دستگاه در مقایسه با سایر برندها از حجم خوب و مطلوبی بهره‌مند است و کشوهای جادار آن قابلیت قرارگیری مواد خوراکی در حجم بالا را دارند.

 

یخچال فریزر نوفراست

از ویژگی های بارز یخچال فریزرالکترواستیل مدل Es27 این است که هم یخچال و هم فریزر بدون برفک است برخلاف سایر برندها که فقط فریزر بدون برفک است.

دستگیره آسان بازشو

دستگیره های آسان باز شودارای یک زبانه کوچک هستند که به دستگیره کمک می کند تا درب یخچال به راحتی و بدون فشار دادن باز شود. بدین ترتیب این دستگیره ها برخلاف ظاهری که دارنند از مقاومت بالایی برخوردار می باشند.

موتور یخچال فریزر es27

موتور از اهمیت حیاتی برای خریدار برخوردار است چون گران ترین قطعه و مهمترین آن، موتور یا کمپرسور آن است. شرکت الکترواستیل برای راحت کردن مشتری و کاهش صدای موتور و عمر طولانی آن از موتورهای ACC ساخت ایتالیا استفاده می کند.

نوار دور درب پلاستیکی قابل تعویض

نوار دور درب یخچال از نوع ضد باکتری بوده و به هیچ عنوان محلی برای رشد حشراتی نظیر سوسک نمی باشد. این نوار دور درب قابل تعویض و تمیز کردن است بدون اینکه خاصیت و چسبندگی خود را از دست بدهد.

برنامه تعطیلات

برنامه تعطیلات برنامه ای است که به واسطه آن موتور با حداکثر انرژی کار نمی کند چون زمانیکه شما در مسافرت هستید و درب یخچال کم باز می شود به همین جهت یخچال در استراحت به سر خواهد برد بدون اینکه مواد غذایی شما خراب شود.

برچسب انرژی A

اگر آشنایی نسبی با محصولات الکترواستیل داشته باشید، به این نتیجه می‌رسید بین تعداد قابل توجهی از محصولات برودتی این برند که با برچسب انرژی A ارائه شده‌اند، این یخچال یک گزینه مناسب برای خرید به حساب می‌آید.

 

ضمانت نامه محصولات الکترواستیل

این محصول شامل 40 ماه ضمانت الکترواستیل می باشد که بالاترین سقف ضمانت را در یخچال فریزرهای ایرانی دارا می باشد. نصب این دستگاه کاملا رایگان بوده است.

 

سخن پایانی

در صورتی که از فضای کوچکی در آشپزخانه‌ی خود برای قرارگیری یخچال برخوردار هستند و خانواده کوچکی نیز دارید، یخچال الکترواستیل مدل Es27 در منزل شما خالی است. با خرید محصول موردنظر با توجه به امکاناتی که دارد نیاز خود را به یک محصول برودتی در آشپزخانه‌ی نقلی خود رفع کنید. جهت خرید این محصول از طریق سایت اعتماد کالا به صورت کاملا آنلاین اقدام به خرید نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش خود را درب منزل همراه با کیفیت عالی و ضمانت قیمت تحویل بگیرید.

 





:: برچسب‌ها: بررسی یخچال فریزرالکترواستیل مدل Es27 , قیمت یخچال فریزرالکترواستیل مدل Es27 , خرید یخچال فریزرالکترواستیل مدل Es27 , فروش یخچال فریزرالکترواستیل مدل Es27 , گارانتی یخچال فریزرالکترواستیل مدل Es27 , یخچال فریزرالکترواستیل مدل Es27 , یخچال فریزرالکترواستیل , ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: