اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-7111
نوشته شده توسط : ارغوان

 اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-7111

از محصولات جدید، زیبا و پر طرفدار اسنوا در حوزه پخت و پز می توان به اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-7111 اشاره کرد. طراحی کلاسیک در کنار قابلیت های بسیار این سری محصولات را متمایز کرده است. اجاق گاز اسنوا مجهز به 5 شعله مجزاست. در قسمت پنل جلویی اجاق گاز یک تایمر تعبیه شده که از طریق آن می توان عملکرد اجاق را کنترل کرد. وجود ولوم های مقاوم به حرارت دستگاه از جمله مزایای مهم این اجاق گاز محسوب می شود. کنترل پنل لمسی یکی دیگر از قابلیت های ویژه ی اجاق گاز می باشد که جلوه و زیبایی خاصی به آن می بخشد. بعد از هربار پخت و پز باید محفظه‌ ی داخلی و شیشه‌ ی فر پاک شود، تا تمیز و شفاف باقی بماند. درب شیشه‌ ای فر به شکل کشویی خارج می‌ شود و بعد از تمیز کردن، به راحتی می توان آن را به حالت اول برگرداند. این اجاق گاز 5 شعله تمام استیل یک صفحه کنترل لمسی بزرگ و ارگونومیک دارد که باعث کاربرد آسان و جذابیت ظاهری بیشتر اجاق گاز شده است. علاوه بر زیبایی ظاهری، با استفاده صفحه کنترل لمسی بزرگ براحتی می توانید فن انتقال حرارت جوجه گردان، تایمر، شعله زمان دار و … را کنترل کنید.

اجاق گاز دیجیتال اسنوا دارای یک فر با ظرفیت 90 لیتری است که 2 عدد سیخ جوجه گردان و 2 عدد سینی بزرگ فر دارد. همچنین درب فر شیشه کشویی دارد که به آسانی از فر جدا شده و شستشوی آن را راحت تر می کند. مهم تر از همه با دماسنج دقیقی که درون فر وجود دارد می توانید زمان آشپزی را کنترل نمایید.

 


قابلیت ها و عملکرد اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-7111

فر موجود در اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-7111 به پوشش نانو کلین مجهز است. با به کارگیری این پوشش لعابی درون فر اجاق گاز، پس از هربار آشپزی تنها با پاشش آب به درون محفظه، بعد از چند دقیقه تمامی چربی ها و دوده ها به راحتی پاک می شوند. سیستم توربوفن یکی دیگر از قابلیت های اجاق گاز مبله اسنوا است که کمک می کند هوای داغ تولید شده توسط المنت های برقی فر با سرعت زیاد در فر جریان پیدا کند. 

 

ویژگی های این محصول

  • جنس بدنه : استیل میباشد . رنگ نقره ای به همراه درب از جنس شیشه با حاشیه استیل جذابیت دو چندانی به این محصول داده است که به راحتی با سایر لوازم ست میشود.
  • ولوم ها از جنس باکالیت نسوز (ایتالیای) به رنگ نقره ایست که به راحتی داغ نمی شود.
  • جنس صفحه :  استیل و به صورت یک تکه طراحی شده است.  کارینوشاپ
  • شبکه چدن : شبکه چدن با کیفیت و مستحکم میباشد.
  • ولوم نسوز : ولوم ها در این اجاق از جنس با کیفیت و نسوز هستند .ولوم های این محصول ایتالیایی میباشند.
  • صفحه کنترل : صفحه کنترل به صورت صفحه لمسی با اندازه بزرگ طراحی شده اند و کار با آنها بسیار آسان است.
  • صفحه نمایش موجود در این محصول نشان دهنده تنظیمات و منو هاست.
  • فندک اتوماتیک : ولوم های تعبیه شده در این محصول همگی مجهز به فندک اتوماتیک هستند .
  • قفل کودک : موجود در این محصول نگرانی شما را از دستکاری شعله ها توسط کودکان رفع خواهد کرد.
  • این محصول دارای کلید ایمنی درب فر می باشد.

 

.

 

فن کانوکشن

دیگر نگران این نباشید که غذایتان به طور کامل پخته نشود و بخشی از آن خام بماند. زیرا این محصول اسنوا مجهز به فن پر قدرت کانوکشن میباشد. که حرارت را به میزان یکسان در همه جای فر به گردش در می آورد.و موجب می شود که غذایتان به صورت کاملا یکدست پخته می شود.


2 شعله زمان دار

یکی از ویژگی های اجاق گاز اسنوا مبله مدل شف SGC5-7111 دیجیتال وجود 2 عدد شعله زماندار میباشد که با توجه به زمانی که شما تعیین می کنید ، شعله ها خاموش خواهند شد

 

 

ترموکوپل صفر ثانیه

اجاق گاز شف مجهز به سیستم جرقه زن خودکار و ترموکوپل صفر ثانیه است. سیستم ترموکوپل وظیفه‌ی تامین ایمنی اجاق گاز را بر عهده دارد؛ در صورت خاموشی ناگهانی شعله به هر علت، این سیستم جریان گاز را قطع کرده و مانع از نشت گاز می‌شود. اجاق گاز اسنوا دارای ۵ شعله در اندازه‌های گوناگون است که می‌توانید سایزهای مختلف قابلمه و ماهی‌تابه را روی شعله‌هایی با حرارت دلخواه قرار دهید. سر‌شعله‌های ساباف ایتالیایی به همراه سیستم سوخت رسانی ساباف، حرارتی پرقدرت را ایجاد می‌کنند.

 

فر

بخش فر اجاق گاز اسنوا دارای سامانه طبقاتی و امکاناتی است که تجربه لذت بردن از یک آشپزی هیجان انگیز و حرفه‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد. به‌کارگیری فن کانوکشن، المنت برقی و توربوفن در این فر حرارتی یکنواخت را ایجاد می‌کند، حرارتی که توسط المنت برقی تولید شده و با گردش هوای داغ توسط فن‌ها در همه‌ جای فر جریان پیدا می‌کند. غذاهایی کاملا مغز پخت، برشته و بریان محصول این حرارت یکنواخت هستند که خاطراتی خوشمزه را برای میهمانی‌ها می‌سازند. در این فر به علت داراربودن ۲ موتور جوجه‌گردان می‌توانید ۲ عدد مرغ را همزمان کباب کنید.

 

دماسنج دیجیتال، صفحه کنترل لمسی

صفحه کنترل لمسی با پنل ارگونومیک طوری قرار گرفته است که با تسلط کامل و بدون نیاز به خم‌شدن بتوان تنظیمات مربوطه را انجام داد. تنها یک اشاره دست کافی‌ است تا شعله‌های زماندار، قفل کودک، تایمر دیجیتال، سیستم یخ زدایی، دماسنج و… را فعال نمائید. دماسنج دیجیتال اجاق گاز شف با دقت بسیار دمای داخل فر را لحظه به لحظه گزارش می‌کند. کافی است یک دستور پخت داشته باشید، دماسنج با تنظیم دمای دقیق این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که نتیجه‌ی خوبی از پخت کیک، نان یا پیتزا خواهید داشت.

 

 

جمع بندی

اجاق گاز شف اسنوا مدل SGC5-7111 با جنس بدنه‌ی تمام استیل یکی از بهترین اجاق‌ گاز‌های اسنوا است. این محصول دارای طراحی بسیار زیبا و امکاناتی به‌روز است. با خرید این محصول آشپزخانه‌ی خود را به یک اجاق گاز همه چیز تمام مجهز خواهید کرد تا مانند یک دستیار کار بلد شما را یاری کند. ۲ شعله زماندار، دماسنج دقیق دیجیتالی، ترموکوپل صفر ثانیه و سیستم سوخت رسانی ساباف از ویژگی‌های اجاق گاز اسنوا هستند که شما را در یک آشپزی لذت بخش و ایمن همراهی می‌کنند. شرکت اسنوا با گارانتی 24 ماهه و ارائه خدمات پس از فروش ویژه همواره در جلب رضایت مشتریان می‌کوشد. فروشگاه اعتماد کالا به عنوان تخصصی‌ترین مرکز فروش آنلاین لوازم خانگی، این امکان را برای خریداران محترم فراهم نموده تا با مشاوره تخصصی و بازدید از محصولات گوناگون وبسایت خریدی مطمئن را تجربه کنند.

 





:: برچسب‌ها: بررسی اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-7111 , قیمت اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-7111 , خرید اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-7111 , فروش اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-7111 , گارانتی اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-7111 , اجاق گاز اسنوا , اجاق گاز اسنوا سری شف , اجاق گاز مبله اسنوا ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: