ماشین لباسشویی دوومدل DWK-ZL860
نوشته شده توسط : ارغوان

 ماشین لباسشویی دوو سری ذن لایف 8 کیلویی مدل DWK-ZL860CS

شرکت دوو یکی از کمپانی های بزرگ تولیدی در کره جنوبی است که با فناوری تولید پیشرفته در گستره ی جهان و کشور های مختلف قدرت خود را به سایر برند های دنیا ثابت کرده است. در این مطلب به برسی لباسشویی دوو سری ذن لایف مدل DWK-ZL860 خواهیم پرداخت که یکی از محصولات با کیفیت خانواده DAEWOO می باشد و به تازگی به بازار عرضه شده، درواقع این محصول یک مدل جدید و به روز شده از مدل قبلی یعنی DWK-ZL860 می باشد. ماشین لباسشویی از لوازم خانگی برقی پرطرفدار است که در اکثر خانه‌ ها یافت می‌ شود. در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

ماشین لباسشویی دوو سری ذن لایف مدل DWK-ZL860CS دارای طراحی بسیار زیبا و عملکرد عالی می باشد. این ماشین لباسشویی دوو سری ذن لایف مدل DWK-ZL860CS دارای ظرفیت 8 کیلوگرم بوده و رنگ بدنه آن سفید و پنل آن نقره ای می باشد.  طراحی بسیار زیبا و شیک و عملکرد عالی در این دستگاه آن را به یکی از محصولات بازار تبدیل کرده که طرافداران زیادی را در سراسر جهان پیداکرده و وارد رقابت با سایر محصولات مشابه و برند های دیگر شده. این محصول به 14 برنامه شستشو و موتور تسمه ای با صدای کم و عمر بالا مجهز شده. این مدل به موتور دایرکت درایو (بدون تسمه) 1400 دور در دقیقه مجهز شده که مهمترین قابلیت این سری محصولات به حساب می آید.از ویژگی های مهم دیگر لباسشویی DWK-ZL860CS دوو می توان به سیستم شستشوی پاششی برای شستشوی بهتر البسه اشاره کرد.  از طریق پنل و صفحه نمایش لمسی تعبیه شده در قسمت جلوی لباسشویی ، به آسانی به تمامی تنظیمات دلخواه خود دسترسی خواهید داشت.

این ماشین لباسشویی دوو مجهز به تکنولوژی حباب ساز می باشد. این تکنولوژی باعث می شود تا البسه کمتر آسیب ببیند همچنین باعث کم شدن مصرف انرژی و کم شدن صدای ماشین لباسشویی نیز می شود. یکی از ویژگی های مهم در این محصول، قابلیت اضافه کردن لباس هنگام شستشو می باشد زیرا ممکن است بعد از روشن کردن ماشین لباسشویی، چند تکه از لباس هایتان را فراموش کرده باشید داخل ماشین لباسشویی قرار دهید، در نتیجه این ویژگی به شما کمک می کند تا به راحتی لباس های جا مانده را به لباسشویی اضافه کنید. از ویژگی های دیگر این ماشین لباسشویی می توان به بالانس اتوماتیک البسه، صفحه نمایش LED با عملکرد لمسی، محفظه شستشوی زمردی، فناوری نانو سیلور، سیستم شستشو با تاخیر، تکنولوژی حباب ساز، برنامه ویژه شستشوی لباس کودک و موتور دایرکت درایو Direct Drive اشاره کرد.

 

موتور دایرکت درایو

شرکت دوو لباسشویی هایی با موتور های تسمه ای و دایرکت درایو تولید می کند که ماشین لباسشویی دوو سری ذن لایف مدل DWK-ZL860 دارای موتور دایرکت درایو است. مزیت مهم این سیستم قوی موتور محصول با قابلیت بالا و عمر بالا وصدای کم می باشد. این لباسشویی ها در هنگام بالانس شدن از بالاترین سطح عملکرد شست و شو برخوردار هستند. موتور های دایرکت درایو ماشین های لباس شویی دوو به قدری در کاهش مصرف انرژی موثر هستند که درجه انرژی این دستگاه ها را به +++A  می رساند .

فناوری نانو سیلور (NANO SILVER)

در ماشین لباسشویی دوومدل DWK-ZL860 سیستم نانو سیلور ، با استفاده از نانو ذرات نقره ، باکتری های لباس را از بین می برد . این سیستم در یخچال ها ، ماشین لباسشویی ها ، دستگاه های تهویه مطبوع ، خوشبو کننده های هوا و جارو برقی ها به کار می رود . تکنولوژی سیلور نانو به معنای استفاده از ذرات نقره در ابعاد 0.1 تا 100 نانومتر است.

برنامه شستشوی Quick Super (مناسب شستشوی سریع)

وقتی که در شستشوی یک لباس عجله دارید، برنامه شستشوی Quick Super میتواند بهترین گزینه باشد، با کمک این برنامه میتوانید لباس های خود را (البته نه هر نوع لباسی) که هنوز به میزان زیادی کثیف نشده اند را در زمان 19 دقیقه بشویید. لباس هایی که نمی خواهید  با شستشوی زیاد از حد از بین بروند و کهنه شوند و یا لباس هایی که بیش از چندین بار از آن ها استفاده نکرده اید اما لازم به شستشو دارند را میتوانید به راحتی و در تایم کوتاهی به شستشوی آنها را در اختیار لباسشویی DWK-ZL860 دوو قرار دهید.

درام زمردی نسل جدید (Emerald Drum)

دوو در لباسشویی های نسل جدید خود از دیگ های زمردی استفاده کرده است. این لباسشویی نیز از نسل جدید دیگ های دوو بهره می برد. در هنگام شستشو اصطکاک زیادی بین بافت های البسه و بدنه دیگ ایجاد می شود و همین موجب ساییدگی و خوردگی الیاف لباس گشته و به آنها آسیب میزند، در دیگ های لباسشویی های دوو آج های ریزی در بدنه داخلی وجود دارد تا با کاهش اصطکاک از آسیب دیدن لباس ها در اثر شستشو جلوگیری کند. همچنین این برجستگی های زمردی، قدرت چنگ زنی را حین شستشو افزایش داده و علاوه بر افزایش کیفیت شستشو از صدمه دیدن الیاف لباس ها و رنگ آنها جلوگیری می کند. و شستشوی بهتری را به ارمغان می آورند

سایر ویژگی ها و امکانات

تکنولوژی شستشو با حباب یکی دیگر از ویژگی های این کالا است که با عنوان سیستم ‌حباب ساز نیز خوانده می شود. در این‌ فناوری از آب سرد جهت شستشو استفاده می شود. به همین دلیل به میزان ۷۰ در صد در مصرف انرژی صرفه جویی می گردد. در این سیستم با حل شدن کامل مواد شوینده در آب عملیات شستشو با بالا ترین سطح کیفیت به پایان می رسد. حباب ها علاوه بر این که سبب جذب سریع تر‌ مواد شوینده به پارچه‌ می شوند، از اصطکاک بین دیواره دیگ و لباس ها نیز جلوگیری می کنند.

فناوری های بکار رفته در مدل ZL860

با توجه به این که دستگاه دارای سیستم تشخیص خودکار خطا است. در صورت وجود هر گونه عیب و نقص ماشین به شما اخطار های لازم را خواهد داد. دارا بودن سیستم هوشمند کاهش مصرف از دیگر ویژگی ‌های این ماشین لباسشویی دوو است. بطوریکه می ‌تواند به میزان زیادی در هزینه‌ های شما صرفه‌جویی کند‌‌.

با توجه به متنوع بودن برنامه ‌های شستشو می ‌توانید با توجه به نوع لباس ‌های خود و میزان آلودگی آن ها از برنامه مناسبی استفاده کنید. در صورتی که لباس ‌های شما لکه‌ های سختی دارند، می ‌توانید از برنامه شستشوی لکه بری استفاده کنید‌. دارا بودن برنامه شستشوی ترکیبی و شستشوی ۱۹ دقیقه‌ ای که با عنوان شستشوی سریع نیز خوانده می ‌شود از دیگر مشخصات این دستگاه است.

 





:: برچسب‌ها: بررسی ماشین لباسشویی دوومدل DWK-ZL860 , کیفیت ماشین لباسشویی دوومدل DWK-ZL860 , مشخصات ماشین لباسشویی دوومدل DWK-ZL860 , قیمت ماشین لباسشویی دوومدل DWK-ZL860 , خرید ماشین لباسشویی دوومدل DWK-ZL860 , ماشین لباسشویی دوو , ماشین لباسشویی 8 کیلویی دوو ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: