ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3480
نوشته شده توسط : ارغوان

ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3480

برند دوو از برند های معتبر در زمینه تولید لوازم خانگی است که این بار محصولی کار آمد و در عین حال با کیفیت به نام ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3480 تولید کرده است. این محصول به 8 برنامه اصلی شستشو مجهز شده که با استفاده از این برنامه ها می توانید شستشویی کامل داشته باشید. پنل دستگاه دارای صفحه نمایش led است که جهت نمایش زمان و تنظیمات کاربرد دارد. این مدل ماشین ظرفشویی به سه طبقه شستشو تشکیل شده که ارتفاع سبد بالایی آن را می توانید به صورت دستی تنظیم کنید. سبد سوم ماشین ظرفشویی که برای قاشق و چنگال در نظر گرفته شده جهت چیدمان بهینه به صورت منعطف طراحی شده است. در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

برند دوو از برند های معتبر در زمینه تولید لوازم خانگی میباشد که این بار محصولی کار آمد و در عین حال با کیفیت به نام ماشین ظرفشویی دوو ۱۴ نفره مدل DDW-3480 تولید نموده است. این محصول به ۸ برنامه اصلی شستشو مجهز میباشد که با استفاده از این برنامه ها می توانید شستشویی کامل داشته باشید.

 

پنل دستگاه دارای صفحه نمایش led میباشد که جهت نمایش زمان و تنظیمات کاربرد خواهد داشت. این مدل ماشین ظرفشویی به سه طبقه شستشو تشکیل شده که ارتفاع سبد بالایی آن را می توانید به صورت دستی تنظیم نمایید. سبد سوم ماشین ظرفشویی مدل DDW-3480 که برای قاشق و چنگال در نظر گرفته شده جهت چیدمان بهینه به صورت منعطف طراحی شده .

 

مشخصات و قابلیت‌های ماشین ظرفشویی دوو ۱۴ نفره

ماشین ظرفشویی دوو ۱۴ نفره مدل DDW-3480 با طراحی مدرن و ظاهر لوکس به رنگ زیبای سفید جلوه خاصی به آشپزخانه شما می بخشد. این ماشین ظرفشویی از سه طبقه شستشوی مجزا، یک سبد ویژه قاشق و چنگال، جاپوردی کتابی، سه بازوی آبپاش و یک عدد بازوی آب ‌فشان در سقف تشکیل شده است. سبد بالایی با حالت آسانسوری قابلیت تنظیم ارتفاع و جابه جایی با توجه به سایز ظروف را دارد تا ظروف بزرگ به خوبی در آن جای گیرد.

یکی از ویژگی های بسیار خوبی که ظرفشویی ۱۴ نفره دوو مدل DDW-3480 دارد، قابلیت شستشوی میوه و سبزیجات است که این مدل به راحتی از پس این شستشو بر می آید. اگر در منزل ظروف حساس و شکننده دارید و نگران آسیب دیدن آنها هستید، با خیال راحت این ظروف را به ظرفشویی پاکشوما بسپارید تا به خوبی آنها را بدون آسیب شستشو دهد.

قفل کودک در ظرفشویی ۱۴ نفره دوو مدل DDW-3480 وجود دارد تا بتوانید صفحه نمایش دستگاه را قفل کنید. یکی از مشخصات خوبی که ۳۴۸۰ دوو دارد، میزان صدای کم دستگاه است که در حدود ۴۹ دسیبل است. میزان مصرف آب در هر بار شستشوی ظروف در ظرفشویی ۱۰ لیتر آب است که مقدار زیادی نیست. این ماشین ظرفشویی دارای یک ورودی شیر آب است و از این طریق آب به داخل محفظه منتقل میشود.

 

8 برنامه شستشوی کاربردی در ماشین ظرفشویی 14 نفره دوو مدل DDW-3480

سیستم strong wash از دیگر برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی 14 نفره دوو است. از این سیستم می توانید برای ظرف های بسیار کثیف استفاده کنید. این ماشین ظرفشویی به سیستم شستشوی تاخیزی مجهز است با این برنامه می توانید از 1 تا 24 ساعت در شروع برنامه شستشو تاخیر ایجاد کنید. ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-3480 مجهز به سیستم هوشمند عیب یاب می باشد به وسیله ی این سیستم می توانید مشکل دستگاه خود را پیدا کرده و آن را حل کنید و یا در صورت پیدا کردن مشکل با تکنسین در میان بگذارید. شستشو با نصف ظرفیت در ماشین ظرفشویی دوو شستشو را در سبد بالا و یا سبد پایین متمرکز می کند که این کار باعث صرفه جویی در آب و برق می شود. از مشخصه های دیگر دستگاه می توان به سه بازوی آبپاش، مخزن شستشوی تمام استیل (steel) ، قابلیت تغییر در جا نمایی داخلی سبد پایین و دو نیم طبقه فنجان در سبد دوم اشاره کرد. 

 

ویژگی های ماشین ظرفشویی دوو مدل ddw-3480

8 برنامه شستشو

تعداد 8 برنامه شستشو می تواند انواع ظروف و کثیفی ها را شسته و عملکردی دقیقا مطابق با نیاز شما را به ارمغان بیاورد. این 8 برنامه عبارتند از:

Auto: شستشوی خودکار انواع ظرف ها با هر میزان کثیفی و غذای خشک شده

Intensive: برنامه شستشوی ظروفی که غذای روی آن مانده و خشک شده

Normal: شستشوی بشقاب و لیوان با کثیفی کم و معمولی

Eco: برنامه استاندارد شستشوی ظروف با کمترین میزان مصرف آب و برق

Glass: شستشوی ظروف حساس چینی و بلور با کثیفی کم که به دمای بالا حساسیت دارند

Min90: شستشوی سریع ظروف با میزان کثیفی کم در 90 دقیقه

Rapid: شستشوی بسیار سریع لیوانها و کریستالها با کثیفی کم که نیاز به خشک کن هم ندارند

Soak: خیس کردن ظروف کثیف جهت جلوگیری از خشک شدن موادغذایی و شستن میوه و سبزی

انواع سیستم ها

تجهیز به سیستم strong wash یکی از فناوری های شستشوی پیشرفته ماشین ظرفشویی 14 نفره دوو است که برای ظروف بسیار کثیف، ظروفی که غذای سوخته یا ته مانده های چرب دارند، بسیار کاربردی است. سیستم خشک کن اضافی EXTRA DRYING نیز این ماشین ظرفشویی را تبدیل به یک محصول کامل کرده است.

 

دیگر ویژگی های ظرفشویی دوو

  • مصرف انرژی ++A
  • قابلیت اضافه کردن ظروف
  • شستشوی سریع در ۳۰ دقیقه
  • شستشوی قوی
  • شستشوی اقتصادی
  • برنامه پیش شستشو
  • برنامه پیش آبکشی soak
  • سنسور تشخیص نشتی آب
  • متوسط مصرف آب ۱۰ لیتر
  • قفل کودک
  • طراحی بدنه

 

ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3480 با طراحی مدرن و ظاهر لوکس به رنگ زیبای سفید مطابق با انواع دکوراسیون بوده و جلوه خاصی به آشپزخانه شما می بخشد. این ماشین ظرفشویی با ظرفیت 14 نفره که نشان از حجم بالای مخزن آن است از نوع ایستاده یا مبله طراحی شده است.

ماشین ظرفشویی دوو مدل 3480 از سه طبقه شستشو مجزا، یک سبد ویژه قاشق و چنگال، جاپوردی کتابی، سه بازوی آبپاش و یک عدد بازوی آب ‌فشان در سقف تشکیل شده است. سبد بالایی با حالت آسانسوری قابلیت تنظیم ارتفاع و جابه جایی با توجه به سایز ظروف را دارد تا ظروف بزرگ به خوبی در آن جای گیرد. سبد دوم دارای نیم طبقه فنجان است. قابلیت تنظیم سبد پایین و جانمایی سبد سوم بهینه ترین استفاده را فراهم می کند.

 





:: برچسب‌ها: بررسی ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3480 , کیفیت ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3480 , مشخصات ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3480 , قیمت ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-34800خرید ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3480 , فروش ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3480 , گارانتی ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3480 , ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره , ماشین ظرفشویی دوو ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: