ال ای دی دوو مدل DLE-43M6000EM
نوشته شده توسط : ارغوان

 تلویزیون ال ای دی دوو 43 اینچ مدل DLE-43M6000EM

تلویزیون ال ای دی دوو 43 اینچ مدل DLE-43M6000EM از سری تلویزیون های با کیفیت و بدون فرم برند دوو محسوب می شود که در اعتماد کالا موجود میباشد. این مدل تلویزیون از کیفیت تصویر FULL HD با رزولوشن 1920 × 1080 بهره می برد. منظور از پیکسل این است که کاربران در این تلویزیون ها تصاویر را حداکثر 1920 پیکسل به صورت افقی و 1080 پیکسل به صورت عمودی می توانند ببینند. تلویزیون هایی که از فرمت FULL HD پشتیبانی می کنند از کیفیت تصاویر بسیار عالی نسبت به کیفیت HD و SD برخوردار هستند. پنل تلویزیون ال ای دی دوو از نوع IPS می باشد که از درجه کیفیتی A+ مگاکنتراست برخوردار است. پنل IPS موجود در این مدل از تلویزیون 43 اینچ دوو نسبت به سایر مدل ها در برابر ضربه مقاوم تر بوده و زاویه دید بالاتر و زمان پاسخ دهی بهتری دارد که اغلب در تلویزیون های مختلف استفاده می شود. این پنل از روش جدیدی برای افزایش کیفیت رنگ، زاویه دید و همچنین سرعت و ثبات پاسخگویی نمایشگر استفاده می کند که کیفیت ها را ارتقا داده است. از جمله محصولات پرفروش این شرکت می‌توان به تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-43M6000EM اشاره کرد. این تلویزیون ابعادی معادل 43 اینچ دارد و با توجه به بهره‌مندی آن در تیونر DVB-T2 یا همان گیرنده‌ی داخلی دیجیتال، برای دریافت شبکه‌های دیجیتالی با کیفیت بالا نیازی به خرید دستگاه مجزا نیست. تعداد دو بلندگو با توان مجموع 20 وات در این تلویزیون تعبیه شده است. کیفیت تصویر تلویزیون دوو مدل DLE-43M6000EM هم معادل 1920 در 1080 یا Full HD بوده و سه درگاه HDMI و یک رابط کامپوننت در آن تعبیه شده است.

 

جدیدترین تلویزیون دوو وارد بازار شد که به راحتی میتوانید از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا خریداری کنید.

تلویزیون دوو مدل DLE-43M6000EM از جدیدترین مدل های LED برند دوو با کیفیت تصویر Full HD (2 مگاپیکسل) است که با امکانات منحصر بفردش رضایت مصرف کنندگان را در بر می گیرد.

این محصول با قابی به رنگ نوک مدادی دارای ظاهری باریک و زیبا بوده که حتی قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد. صفحه تلویزیون 43 اینچ دوو از نوع تخت بوده و زاویه دید گسترده ای را برایتان فراهم می کند. این محصول به ماشین زمان (Time Shift) مجهز است و به شما این امکان را می دهد تا برنامه در حال پخش را ذخیره کرده و در آینده هر زمان که خواستید آن را تماشا کنید. علاوه بر آن توان خروجی سیستم صوتی این مدل 20 وات بوده و توان هر بلندگو نیز 10 وات می باشد.

ساختار پنل تلویزیون 6000 دوو از نوع IPS و مقاوم در برابر ضربه و کیفیت آن +A است. همچنین مجهز به گیرنده دیجیتال قوی داخلی DVB-T2 و گیرنده دیجیتال نسل سوم با امکان پشتیبانی از فرمت H265-HEVC است تا شما نیاز به خرید یک دستگاه جداگانه نداشته باشید و به راحتی تمام شبکه ها را دریافت کنید.

 

درگاه های ارتباطی تلویزیون M6000

از دیگر ویژگی های این مدل تلویزیون ال ای دی دوو ۴۳ اینچ ، وجود درگاه های ارتباطی متعدد می باشد. این درگاه های ارتباطی عبارتند از  ۳ ورودی HDMI و ۲ ورودی USB که از طریق آن می توان فلش مموری یا هارد اکسترنال را به آن متصل کنید. خروجی صدای دیجیتال کواکسیال و همچنین خروجی هدفون از دیگر پورت های این تلویزیون ۴۳ اینچ دوو می باشد.

 

قابلیت های ال ای دی دوو مدل DLE-43M6000EM

گیرنده ی دیجیتال نسل سوم یکی از مزیت های این تلویزیون به شمار می آید که از فرمت HEVC-H265 پشتیبانی می کند. این تلویزیون دارای تکنولوژی EPG است که جهت اطلاع کاربر از زمان پخش برنامه های مورد علاقه تعبیه شده است و در صورتیکه این قابلیت از طرف فرستنده در شبکه وجود داشته باشد برنامه ها اعلام می شود.

گاهی اوقات شما نمی توانید برنامه ی مورد علاقه ی خود را تماشا کنید و یا دو برنامه به صورت هم زمان پخش می شود با استفاده از قابلیت ضبط بر روی حافظه جانبی تلویزیون می توانید برنامه های مورد علاقه ی خود را بر روی فلش مموری و یا هارد اکسترنال ذخیره کرده و بعدا آن ها را تماشا کنید.

اگر در هنگام پخش برنامه های زنده صحنه ای را از دست دهید، تلویزیون DLE-43M6000EM امکان پخش و تماشای مجدد را به شما می دهد. در واقع ال ای دی دوو ۴۳ اینچ با داشتن فناوری ماشین زمان یا Time shift اقدام به ضبط برنامه ها بر روی حافظه جانبی کرده و شما می توانید تصاویر و صحنه های از دست رفته را تماشا کنید.

 

امکانات تلویزیون ال ای دی 43 اینچ دوو 

گیرنده دیجیتال داخلی از مشخصه ی تلویزیون ال ای دی دوو 43 اینچ به شمار می آید. گیرنده دیجیتال قطعه سخت افزاری در تلویزیون است که توسط آن می توان شبکه های تلویزیونی دیجیتال را که از صداوسیما پخش می شود با بالاترین کیفیت تماشا کرد. تلویزیون 43M6000EM دوو به ماشین زمان مجهز است با استفاده از ماشین زمان هیچ صحنه ای را از دست نخواهید داد و به آسانی می توانید تصاویر را به عقب برگردانید. گیرنده دیجیتال نسل سوم تعبیه شده در تلویزیون دوو امکان پشتیبانی از فرمت H256-HEVC را فراهم می کند. گاهی اوقات شما نمی توانید برنامه ی مورد علاقه ی خود را تماشا کنید و یا دو برنامه به صورت هم زمان پخش می شود با استفاده از قابلیت ضبط بر روی حافظه جانبی تلویزیون می توانید برنامه های مورد علاقه ی خود را بر روی فلش مموری و یا هارد اکسترنال ذخیره کرده و بعدا آن ها را تماشا کنید. راهنمای الکترونیکی برنامه ها نیز در تلویزیون ال ای دی دوو 43 اینچ مدل DLE-43M6000EM تعبیه شده که می توانید از ساعت پخش برنامه یا ساعت پخش تکرار آن مطلع شوید. در این تلویزیون درگاه های ارتباطی مختلفی وجود دارد، از این درگاه ها می توان به 3 درگاه HDMI و 2 درگاه USB اشاره کرد. از درگاه usb برای اتصال به دستگاه هایی مانند فلش مموری، موبایل و دستگاه های ورودی/ خروجی دیگر در تلویزیون و یا کامپیوتر استفاده می شود و از درگاه HDMI برای اتصال دستگاه های دیجیتالی به تلویزیون مانند لپ تاپ یا پروژکتور و....استفاده می گردد. 

 





:: برچسب‌ها: بررسی ال ای دی دوو مدل DLE-43M6000EM , قیمت ال ای دی دوو مدل DLE-43M6000EM , خرید ال ای دی دوو مدل DLE-43M6000EM , فروش ال ای دی دوو مدل DLE-43M6000EM , گارانتی ال ای دی دوو مدل DLE-43M6000EM , مشخصات ال ای دی دوو مدل DLE-43M6000EM , ال ای دی دوو , ال ای دی 43 اینچ دوو ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: