مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M347W
نوشته شده توسط : ارغوان

مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M347W

مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M347W با ظرفیت 34 لیتر قابلیت پخت غذا به 4 روش مختلف از جمله مایکرو، گریل، کانوکشن، ترکیبی را دارد. برای این مدل مایکروویو تایمر پخت در نظر گرفته شده که برای تنظیم توان و زمان دلخواه کاربرد دارد. با استفاده از برنامه Multi-Stage Cooking، پخت چند مرحله ای غذا با تنظیمات دلخواه امکان پذیر است. مایکروویو جی پلاس به کانوکشن مجهز شده است فن کانوکشن در واقع گرمای تولید شده توسط المنت را درون مایکروویو پخش کرده و باعث پخت یکنواخت و مغز پخت شدن غذا می شود. این مدل مایکروویو قابلیت پخت گریل و ترکیبی غذا را دارد و به 4 منو برشته کردن در حالت گریل Crispy Grill نیز مجهز شده است.

مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M347 یکی از محصولات کاربردی و با کیفیت برند جی پلاس می باشد.

اجاق‌های ماکروویو محبوب هستند زیرا در مدت زمان بسیار شگفت انگیزی غذا را می‌پزند.

مایکروویو دارای امواجی است با طول موج کوتاه که بخشی از طیف الکترومغناطیس را همانند پرتوهای نور قابل رویت تشکیل می دهد.

این محصول زمان پخت و گرم کردن غذا را کاهش می دهد و برای افراد شاغل می تواند گزینه ی مناسبی باشد.

این دستگاه از ظرفیت ۳۴ لیتر با امکان فعال سازی توان های مختلف بر اساس نیاز برخوردار است.

مایکروویو جی پلاس دارای ۱۰ منو پخت خودکار می باشد که با استفاده از این برنامه ها می توانید پختی کامل داشته باشید.

مایکروویو ۳۴ لیتر جی پلاس به شما امکان پخت غذا در چند مرحله را می دهد که با تنظیمات دلخواه همراه است.

تایمر از دیگر مشخصه ی محصول به شمار می آید که با استفاده از آن می توانید زمان و توان دلخواه را بر روی دستگاه اعمال کنید.

این مدل مایکروویو دارای پخت با ۴ روش مختلف است که شامل گریل ، کانوکشن ، ترکیبی و مایکرو می شود.

بر روی بدنه ی دستگاه نمایشگر LED تعبیه شده که تنظیمات را به وسیله ی آن می توان تنظیم کرد.

فن کانوکشن توسط المنت گرما را درون محصول به صورت یکسان پخش می کند و باعث مغز پخت شدن کامل غذا می شود.

از مشخصات دیگر دستگاه می توان به عملکرد یخ زدایی ، ذخیره سازی تنظیمات دلخواه ، قابلیت پخت سریع و قابلیت پخت گریل و ترکیبی اشاره کرد.

نزدیک به سه دهه از حضور گلدیران در خانه ایرانیان می‌گذرد.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

هلدینگ گلدیران با بیش از پنج میلیون مشتری و حدود ۲۸۰۰ نفر همکار در سراسر کشور ، یک برند ملی است.

برندی که تعریف جدیدی از « خدمات پس از فروش » در ایران ارائه کرده و هزاران نیروی جوان تحصیل‌کرده ، آن را به عنوان انتخاب اول برای شروع مسیر شغلی خود در نظر می گیرند.

 

 

 

سایر برنامه های کاربردی در مایکروویو 34 لیتر جی پلاس

بر اساس زمان و وزن مواد غذایی می توانید عملکرد یخ زدایی دستگاه را فعال نمایید. از مزیت های مایکروویو جی پلاس می توان به قابلیت پخت سریع اشاره کرد شما با استفاده از این قابلیت می توانید در مدت زمان کوتاهی غذای خود را آماده کنید. برنامه کنترل دمای کم برای پخت Low Temp Control از دیگر مشخصه ی مایکروویو محسوب می شود این برنامه قابلیت پخت آرام، گرم نگه داشتن، خشک کردن مواد غذایی و تخمیر ماست را دارد. فعالسازی عملکرد بی صدا، طراحی آیینه ای، نمایشگر LED،  کنترل پنل تمام لمسی و عملکرد بوزدایی از جمله امکانات دیگر دستگاه هستند. 

مشخصات کلی و ظاهری مایکروویو جی پلاس مدل 347

یکی از نکات جالب توجه در طراحی این مایکروویو نحوه باز شدن درب آن است. درب بسیاری از مایکروویوها از کنار باز می شود درحالی جهت باز شدن درب مایکروویو مدل جی پلاس 347 از بالا بوده و در کنار طراحی ظاهر و جذابی که دارد می تواند زیبایی آشپزخانه شما را افزایش دهد. یکی از سوالاتی که خریداران پیش از خرید دارند ابعاد دستگاه است تا بررسی کنند که فضای مناسب برای آن را در منزل خود دارند یا نه.

ابعاد خارجی این مدل به این صورت است: عرض: 520 میلی متر، عمق: 520 میلی متر، ارتفاع: 327 میلی متر. از لحاظ رنگ بندی این مایکروویو جی پلاس در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه شده است که اسم کامل مدل مشکی، مایکروویو جی پلاس مدل M347B و اسم کامل مدل سفید مایکروویو جی پلاس مدل M347W می باشد. همچنین لازم به ذکر است که ظرفیت این مایکروویو 34 لیتر است.

 

ویژگی ها و امکانات مایکروویو جی پلاس مدل M347B و M347W

یکی از مشخصات فنی این مایکروویو جی پلاس امکان پخت با استفاده از 4 راه متفاوت است. مایکرو، کانوکشن، گریل و پخت ترکیبی از جمله روش های پخت این دستگاه است. همچنین امکانات جالب و کارآمد دیگری نیز مانند: امکان پخت چند مرحله ای، عملکرد یخ زدایی، پخت سریع، خشک کردن مواد غذایی و تخمیر ماست و… از سایر قابلیت های این مایکروویو است.

مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M347 مجهز به 9 منو خودکار سرخ کردن خانگی با روغن کم، مجهز به 4 منو برشته کردن در حالت گریل می باشد.

 

برند جی پلاس ساخت کجاست؟

احتمالا اگر شما از لوازم خانگی ال جی هم در گذشته استفاده نکرده باشید، باز هم اسم گلدیران را در تبلیغات و جاهای مختلف شنیده اید!

حال گلدیران، این شرکت با سابقه و نماینده محصولات برند خوب LG، خود وارد عمل شده و دست به تولید لوازم خانگی با برند و نام تجاری جی پلاس زده است.

از مهم ترین ویژگی های کالاهای این برند می توان به کیفیت خوب، استفاده از تکنولوژی های روز و البته قیمت مناسب اشاره کرد.

گلدیران برای ساخت و تولید محصولات خود از قطعات ساخت و فناوری های به روز کشورهای دیگر نیز کمک می گیرد. شاید جالب باشد بدانید که بسیاری از برندهای بزرگ دنیا نیز چنین کاری انجام می دهند و همه قطعات را خودشان تولید نکرده و گاها برخی از آن ها را از کشور هایی مانند چین یا کره دریافت می کنند.

جی پلاس محصولات دیگری مانند یخچال جی پلاس، یخچال ساید جی پلاس، کولرگازی جی پلاس، ماشین لباسشویی جی پلاس و… را نیز تولید می کند.

قیمت مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M347B

قیمت این محصول با توجه به جشنواره های فروش شرکت و تخفیفات مناسبی متفاوت است. در برخی از جشنواره ها کارت هدیه در هنگام نصب به مشتریان تعلق می گیرد. برای داشتن قیمت دقیق می توانید با کارشناسان فروش اعتماد کالا تماس حاصل فرمایید.

 





:: برچسب‌ها: بررسی مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M347W , کیفیت مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M347W , مشخصات مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M347W , قیمت مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M347W , خرید مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M347W , مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M347W , مایکروویو جی پلاس ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: