یخچال و فریزر کمبی هیمالیا مدل اونیکس
نوشته شده توسط : ارغوان

هیمالیا ساخت کجاست؟

هیمالیا یک برند ایرانی بوده و یک کالای ملی محسوب می‌شود. این شرکت در دهه ۵۰ شمسی در تهران با تولید یخچال و فریزر کار خود را آغاز کرد. سپس در دهه ۶۰ میلادی به تولید یخچالهای صنعتی رو آورده و در دهه ۷۰، تولید یخچال و فریزرهای ایستاده خانگی را آغاز کرد. هیمالیا به تدریج با پیشرفت تکنولوژی شروع به تولید یخچال فریزر هوشمند و مدرن کرده و سهم بسزایی را در فروش این نوع لوازم خانگی در سطح کشور به دست آورد. اکنون حدود ۷۰۰ نفر از مهندسان و پرسنل متخصص ایرانی در این شرکت مشغول فعالیت می‌باشند.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید تا خریدی مطمئن را تجربه کنید.

 

مهمترین دلیل خرید یخچال هیمالیا تنوع محصولات این شرکت است که باعث می‌شود جوابگوی نیاز اکثر افراد باشد. مزیت داشتن استاندارد ملی ایران این است که باعث می‌شود محصولات تولیدی این شرکت دارای کیفیت مناسب و لازم باشند. برند شناخته شده‌ و قدیمی در زمینه تولید محصولات برودتی است که سالها به تولید تخصصی یخچال فریزر مشغول بود است. امکاناتی که در اکثر محصولات هیمالیا به کار می‌رود همگام با تکنولوژی روز و نیاز ماست .

یخچال مدل اونیکس یکی دیگر از محصولات شرکت هیمالیا می باشد که سال‌ها در عرصه تولید یخچال و فریزر فعالیت کرده است و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا سعی بر این دارد تا محصولات بهتری جهت رفاه بیشتر مردم ایران تولید نماید.

امروز در این مقاله اعتماد کالا می خواهد به بررسی تخصصی یخچال هیمالیا مدل ONYX بپردازد.

 

بررسی مشخصات و امکانات یخچال هیمالیا مدل اونیکس:

 

هیمالیا را همه میشناسند. یک برند نام آشنا که در زمینه تولید و ارائه انواع یخچال فریزر در رنگ بندی زیبا فعالیت میکند. یکی از این مدل ها یخچال فریزر مدل Onyx است. اونیکس دارای ظرفیت ۲۲ فوت است. همانطور که میدانید ظرفیت در انتخاب و خرید یخچال مهم است. البته برای خانم های خانه دار بیشتر ظاهر و امکانات مهم است تا ظرفیت. این مدا دارای ظرفیت و گنجایش ۲۲ فوت است. گنجایش کلی دستگاه ۴۰۰ لیتر میباشد. طراحی ظاهری با آن دستگیره های مخفی دارای نور پردازی دستگاه را بسیار منحصر به فرد کرده است.

طراحی، ابعاد و مشخصات یخچال هیمالیا مدل اونیکس:

جنس بدنه این محصول از ورق‌های پیش رنگ کرده می‌باشد که دوام بالایی دارد.

یکی از امکانات یخچال هیمالیا مدل اونیکس که می‌توان به آن اشاره کرد هوم‌بار یا محفظه دسترسی سریع است که به شما این امکان را می‌دهد تا بدون باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال به مواد‌غذایی پرمصرف مانند بطری‌ها دسترسی داشته باشید علاوه براین به زیبایی محصول نیز بیش از پیش می افزاید.

 

یخچال و فریزر کمبی هیمالیا مدل اونیکس در هر دوکابین خود صد در صد نوفراست(بدون برفک) طراحی شده است.

شرکت هیمالیا در این محصول خود مانند اکثر تولیداتش از صفحه نمایش LED استفاده کرده است که به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده  از آن بتوانید از وضعیت دستگاه خود مطلع شوید همچنین این صفحه نمایشگر دارای یک پنل تنظیمات جهت تنظیم یخچال و فریزر به حالت‌های دلخواه نیز است

یخچال هیمالیا مدل اونیکس دارای اخطار باز ماندن درب می باشد یعنی در مواقعی که درب یخچال بیش از حد مجاز باز بماند با به صدا در آمدن یک بوق به شما می‌دهد و همچنین در این محصول قفل‌کودک نیز تعبیه شده است.

جنس دستگیره های این محصول از جنس پلاستیک ساخته شده است

این دستگاه دارای 2 عدد کشو و 3 عدد طبقه در قسمت یخچال  و 4 عدد طبقه در قسمت فریزر است. جنس طبقات از جنس پلاستیکی ساخته شده.

یخچال و فریزر

 

یخچال که در قسمت بالا واقع شده است بهترین ایده است. کلا یخچال فریزر هایی که یخچال آنها در قسمت بالا قرار دارد، فروش بیشتری هم دارند. چون فضای بیشتری را در اختیار مصرف کننده میگذارد. طبقات متعدد و کشوی انتهایی دستگاه، وجود قفسه های روی درب که مخصوص نوشیدنی و مواد لبنی است، بسیار کاربردی و مناسب است. یکی از زیبا ترین و شیک ترین یخچال فریزر های بازار میتواند همین مدل اونیکس باشد. دستگاه دارای قد بلندی با ارتفاع ۲۰۲ سانتیمتر دارد. در قسمت فریزر از کشو استفاده شده است. سهولت استفاده از کشو جهت قرار دادن مواد غذایی در این مدل دیده میشود.

امکانات یخچال فریز Onyx

 

در اولین توضیح سیستم بدون برفک را برای شما میگوییم. این مدل از تکنولوژی نوفراست بهره میگیرد تا مصرف کننده عزیز نیازی به برفک زدایی تا ابد را نداشته باشد. به درب یخچال دقت کنید. دربی مشاهده میکنید که باباز کردن آن به محفظه ای برخورد میکنید که جای نگهداری بطری نوشیدنی است. تا دیگر نیازی به باز کردن درب اصلی نباشد. اما قابلیت دیگر این یخچال خوش استایبل و زیبا، سیستم عیب یاب هوشمند است. این فناوری ایراد دستگاه را به صورت هوشمندانه با یک تلفن همراه رفع میکند.

 

سرمایش و انجماد سریع:

یکی از امکاناتی که در اکثر یخچال فریزر‌ها مشاهده می‌شود سیستم انجماد و سرمایش سریع می‌باشد که شرکت هیمالیا نیز در یخچال مدل ONYX این تکنولوژی را به‌کار برده است. همانطور که از نام این سیستم مشخص است باعث سریع‌تر شدن زمان سرد شدن و انجماد مواد‌غذایی می‌شود که به تازگی هر چه بهتر مواد‌غذایی نیز کمک شایانی می‌نماید.

تراز مصرفی نه‌چندان خوب:

به جرعت می‌توان گفت که یکی از معیار‌های تمامی خانواده‌ها برای خرید یک یخچال و فریزر، مصرف انرژی آن خواهد‌بود که در این قسمت نمی‌توان نمره خوبی به یخچال هیمالیا مدل اونیکس داد.  این محصول امکانات خوبی را برای مصرف کننده فراهم کرده است اما در قسمت تراز مصرفی مردود شده است شرکت هیمالیا این محصول را با تراز مصرفی B طراحی نموده است که یکی از نقاط ضعف این دستگاه به شمار می‌آید

مزایا یخچال هیمالیا

  • قیمت مناسب به نسبت مدل های خارجی
  • خدمات پس از فروش مطمئن
  • تنوع بالا
  • جا دار
  • تکنولوژی های جدید مانند فناوری از بین بردن باکتری

 

گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات هیمالیا

گارانتی ضامن کیفیت کالاست. یخچال فریزرهای هیمالیا دارای ۳۰ ماه گارانتی می‌باشند. همچنین موتور تمام یخچالهای هیمالیا دارای ۶۰ ماه وارانتی هستند. این شرکت با بیش از ۴۰۰ نمایندگی خدمات پس از فروش در کل کشور، هدفی جز رضایت کاربرانش ندارد. در زیر شماره تلفن نمایندگی رسمی یخچال فریزر هیمالیا را می‌توانید ببینید.

 

 





:: برچسب‌ها: بررسی یخچال و فریزر کمبی هیمالیا مدل اونیکس , قیمت یخچال و فریزر کمبی هیمالیا مدل اونیکس , خرید یخچال و فریزر کمبی هیمالیا مدل اونیکس , یخچال و فریزر کمبی هیمالیا مدل اونیکس ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: