تلویزیون دوو مدل DSL-65S8100EU
نوشته شده توسط : ارغوان

تلویزیون ال ای دی دوو مدل DSL-65S8100EU

امروزه تلویزیون یکی از لوازم جدا نشدنی از زندگی روزمره ماست که می تواند قسمتی از نیاز های روزمره ما را تامین کند. این دستگاه علاوه بر خانه در محیط هایی مانند محل کار، بیمارستان، آموزشگاه ها و ... استفاده می شود. از مواردی که خریدار در زمان خرید تلویزیون اهمیت می دهد سایز و کیفیت تصویر آن است. تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 65 اینچ مدل DSL-65S8100EU با کیفیت 4k و سایز 65 اینچ به بازار عرضه شده است. سیستم اندروید 9 یکی از انواع سیستم عامل های موجود در تلویزیون دوو می باشد که به وسیله ی آن می توان اپلیکیشن ها و یا بازی ها را بر روی آن نصب و اجرا کرد. پنل IPS  در تلویزیون روش جدیدی برای افزایش کیفیت رنگ و زاویه دید است که در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد. پردازنده تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت تصویر تلویزیون دارد از این رو برای این مدل تلویزیون پردازنده چهار هسته ای در نظر گرفته شده تا کیفیت تصویر به مراتب افزایش یابد.

 تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 65 اینچ مدل DSL-65S8100EU، جدیدترین تلویزیون هوشمند دوو با طراحی زیبا و بدون قاب می باشد.

از مشخصات این محصول با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید9، با ساختار پنل IPS و صفحه نمایش تخت طراحی شده است.

صفحه نمایش تخت با پنل IPS امکان تماشای تصاویر با کیفیتی را برای همه اعضای خانواده تا زاویه 178 درجه فراهم می کند.

همچنین خصوصیات دیگر تلویزیون ال ای دی دوو سایز رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و نسبت تصویر ۱۶:۹ (نسبت تصویر رایج تلویزیون‌ها)، تصویری واضح را با ابعادی مناسب نمایش می‌دهد.

ویژگی ال ای دی دوو سایز 65 اینچ مدل DSL-65S8100EU هوشمند یک مدیا پلیر بوده که از فرمت های صوتی و تصویری مختلف پشتیبانی می کند.

درگاه های ورودی و خروجی مختلف این امکان را به کاربر می دهد تا برای اتصال دستگاه های دیگر و استفاده از امکانات آن بهره مند گردد.

این تلویزیون دارای خروجی AV، هدفون و ورودی Composite نیز می باشد. دو پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد. از طریق پورت USB می‌توان یک درایو حافظه مانند فلش مموری را به تلویزیون متصل کرد و از فایل‌های خود استفاده کرد. پورت HDMI نیز اتصال سایز لوازم صوتی و تصویری را به تلویزیون ممکن می‌سازد.

 

 

بررسی ویژگی های تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو

از حافظه ی داخلی 8 گیگا بایت دستگاه می توان برای ذخیره سازی برنامه های دلخواه استفاده کرد. قابليت ضبط برنامه های تلويزيونی PVR یک برنامه کاربردی در تلویزیون ال ای دی دوو است که به وسیله ی آن می توان تصاویر و ویدیو ها را در فلش ، کارت حافظه SD و ... با فرمت دیجیتالی ذخیره کرد. این محصول به رابط كاربری اختصاصی هوما با قابليت اجرای فرامين صوتی فارسی مجهز است. ماشین زمان تعبیه شده در تلویزیون در واقع یک نوع فناوری است که کار ضبط کردن تصاویر و ویدیو به صورت خودکار را انجام می دهد. تکنولوژی HDR یکی از مزیت های محصول به شمار می آید چرا که این تکنولوژی تصاویر را با جزئیات دقیق تری نمایش می دهد و بالاترین تفکیک رنگ ها را در خود دارد. تلویزیون 65 اینچ دوو قابليت اتصال بی سيم screen mirroring را دارد با استفاده از این قابلیت می توانید محتوای گوشی اندروید را بر روی تلویزیون ببینید و از محتوای آن استفاده کنید. از دیگر مشخصه های محصول می توان به TV HBB، گيرنده ی ديجيتال قوی داخلی DVBT2، گيرنده ی ديجيتال نسل سوم، راهنمای الكترونيكی برنامه ها، سه ورودی HDMI، دو ورودی USB، ريموت هوشمند جديد، قابليت اتصال به شبكه ی بی سيم و اينترنت اشاره کرد.  

 

کیفیت تصویر تلویزیون دوو مدل DSL-65S8100EU

ال ای دی دوو سایز 65 اینچ مدل DSL-65S8100EU با قابلیت انطباق تصویر ۶۰ هرتز و رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و نسبت تصویر ۱۶:۹ (نسبت تصویر رایج تلویزیون‌ها) تصویری با کیفیت و با نوردهی مناسب را برای شما به همراه دارد. این موضوع با توجه به اینکه امروزه تصویربرداری فیلم ها با تکنولوژی های جدید انجام میشود برای ببیندگان بسیار مهم است.

 

گیرنده دیجیتال DVB-T2

نصب و تعبیه گیرنده‌ی دیجیتال داخلی در این تلویزیون، مصرف کنندگان را از تهیه‌ی یک دستگاه گیرنده‌ی جداگانه، بی‌نیاز می‌کند. گفتنی است که این گیرنده‌ی دیجیتال، به تیونر DVB-T2 برای دریافت بهتر امواج مجهز شده است.

 

سیستم صوتی تلویزیوندوو مدل DSL-65S8100EU

طراحان این محصول با استفاده از سیستم دو کاناله صوتی دو عدد اسپیکر ۱۵ واتی (در مجموع ۳۰ وات) را در پایین قاب محصول ایجاد نموده اند.

این خروجی صدای مناسب برای همه کاربران رضایت بخش اعلام شده است. گفتنی است قدرت صدای تولید شده از بلندگوهای این تلویزیون فراگیر هستند و فضای واقعی را در هنگام دیدن فیلم برای بیننده ایجاد می کنند. 

 

برخی از خرابی های رایج تلویزیون دوو :

کم نور شدن تصویر :

یکی از مشکلات رایجی که برای تلویزیون های دوو ایجاد می شود ، این است که صفحه نمایش تصویر به صورت کلی تاریک یا کم نور می‌شود. این ایراد می‌تواند شامل بخشی از تصویر باشد. خرابی در این حالت مربوط به بخش BackLight در پنل می‌شود.

درهم ریختگی رنگ ها :

از دیگر مشکلاتی که می‌تواند سبب بروز خرابی تلویزیون دوو شود، بهم ریختگی در رنگ‌های تصویر است. در این حالت ممکن است علاوه بر ادغام رنگ‌ها، غیرعادی شدن یک رنگ در تمام یا بخشی از تصویر نیز رخ دهد که در برخی موارد وجود هاله‌ای رنگی مشاهده می‌شود. این وضعیت نیز مرتبط به پنل می‌شود اما در این وضعیت مشکل مربوط به ابتدایی‌ترین لایه پنل یعنی Liquid است.

سوختگی پیکسل ها :

از جمله مشکلاتی که می‌تواند جز خرابی تلویزیون دوو به شمار رود، سوختگی پیکسل‌ها است. هر پیکسل شامل ۳ عدد ساب است که رنگ‌ها را در تصویر ایجاد می‌کند. این پیکسل‌ها هر کدام به صورت ترانزیستورهایی تحت کنترل قرار می‌گیرند.

در صورتی که هر بخش از این واحدها خاموش شوند یا دچار مشکلاتی شوند، در اصطلاح پیکسل می‌سوزد و در صفحه نمایش، محل این پیکسل‌های سوخته به صورت نقطه های سفید یا روشن دیده می‌شوند.

 

آیا تلویزیون دوو خوبه بخرم؟

برند دوو همواره در تلاش بوده که محصولات این شرکت را با مجهز کردن به فناوری پیشرفته روز به مشتریان این مارک دوو ارائه کند. با توجه به قابلیت‌های مختلفی که برای تلویزیون دوو قرار گرفته، از کیفت خوبی برخوردارند. و توانسته نیاز خریداران تلویزیون مارک دوو را به خوبی پاسخ دهد.

قیمت تلویزیون دوو

در این مقاله به بررسی کیفیت تلویزیون دوو پرداختیم. و با توجه به آشنایی با مدل‌های متنوعی که در اندازه ‌های مختلف کوچک و بزرگی که تلوزیون‌های دوو دارند. و همچنین قابلیت‌هایی که برای هر مدل تلویزیون دوو متفاوت هستند، هر کدام از این مدل‌ها دارای قیمت خاص خود می‌باشند.برای کسب اطلاعات بیشترو اطلاع از قیمت به سایت اعتماد کالا مراجعه نمایید.

 

 





:: برچسب‌ها: بررسی تلویزیون دوو مدل DSL-65S8100EU , قیمت تلویزیون دوو مدل DSL-65S8100EU , خرید تلویزیون دوو مدل DSL-65S8100EU , تلویزیون دوو مدل DSL-65S8100EU , تلویزیون دوو , تلویزیون 65 اینچ دوو , تلویزیون 65 اینچ دوو ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: