بررسی ماشین لباسشویی دوومدل DWK-9406
نوشته شده توسط : ارغوان

ماشین لباسشویی دوو 9 کیلویی سری پریمو مدل DWK-9406

ماشین لباسشویی دوو 9 کیلویی سری پریمو مدل DWK-9406 یکی از محبوبترین لباسشویی های موجود در بازار است.

این لباسشویی با استفاده از موتورهای دایرکت درایو (Direct Drive) و با حذف تسمه و طراحی فوق پیشرفته بدنه دستگاه (Eco Body) ضد لرزش (که در طراحی آن دیوارهای جانبی به طور ویژه تغییر یافته اند) موجب ثبات بیشتر دستگاه و همچنین عملکرد بی صدای لباسشویی در حین کار می گردد. این لباسشویی با گردش موتور 1400 دور در دقیقه عملکرد خوبی را از خود در شستشو به جا می گذارد. موتور قدرتمند دایرکت درایو علاوه بر چرخش و شستشوی لباس ها، می تواند با توابع هوشمند خود حالت صرفه جویی در زمان و هزینه را نیز در اختیار شما قرار دهد. این نوع موتور با لرزش و صدای بسیار کم، بهترین گزینه برای استفاده در دستگاه های مدرن است. برنامه های مختلف و تکنولوژی های برتر، با وجود یک موتور قدرتمند بازدهی کلی خود را بروز داده و بهترین عملکرد را از خود نشان می دهند.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

 

همچنین رتبه مصرف انرژی ماشین لباسشویی دوو 9 کیلویی سری پریمو مدل DWK-9406 در پایین ترین سطح و در رده انرژی (35%-)+++A قرار گرفته است‌.

این محصول در رنگ های سفید، نقره ای و تیتانیوم عرضه می گردد.لباسشویی های درب از جلو دوو با آخرین تکنولوژی تولید در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک به صورت نقد و اقساط برای همه مصرف کنندگان عرضه میگردد.

انتخاب کلیک تضمین می نماید تمامی محصولات دوو دارای گارانتی شرکت انتخاب الکترونیک و از اصالت کالا برخوردار است.می توان ماشین لباسشویی دوو ۹ کیلویی نقره ای از انتخاب کلیک که نمایندگی رسمی برند دوو می باشد با قیمت مناسب خریداری کرد.

این لباسشویی با گردش موتور 1400 دور در دقیقه عملکرد خوبی را از خود در شستشو به جا می گذارد. موتور قدرتمند دایرکت درایو علاوه بر چرخش و شستشوی لباس ها، می تواند با توابع هوشمند خود حالت صرفه جویی در زمان و هزینه را نیز در اختیار شما قرار دهد. این نوع موتور با لرزش و صدای بسیار کم، بهترین گزینه برای استفاده در دستگاه های مدرن است. برنامه های مختلف و تکنولوژی های برتر، با وجود یک موتور قدرتمند بازدهی کلی خود را بروز داده و بهترین عملکرد را از خود نشان می دهند.

 عملکرد حرفه ای در ماشین لباسشویی دوو سری پریمو 

رده مصرف انرژی نیز در ماشین لباسشویی دوو سری پریمو 9 کیلویی مدل DWK-9406 دارای رتبه 35%- +++A می باشد که از تکنولوژی به روز نسبت به سایر مدل ها برخوردار است و میزان اطمینان از کیفیت این مدل از ماشین لباسشویی را افزایش می دهد. از سیستم های جدید و کاربردی وبسیار مهم در ماشین لباسشویی دوو سری پریمو 9 کیلویی مدل DWK-9406 سیستم جلوگیری از چروک شدن لباس ها می باشد. چروک شدن البسه از دغدغه های همیشگی اکثر افراد هنگام استفاده از ماشین های لباسشویی می باشد. از همین رو با استفاده از سیستم ضد چروک البسه ماشین لباسشویی پریمو، کار شستشو به شکل ملایم صورت میگیرد و در نتیجه از چروک شدن لباس ها جلوگیری می شود. بدنه ی این مدل از لباسشویی دوو دارای طراحی ویژه بدنه به منظور کاهش لرزش دستگاه می باشد. بدنه جدید اکو بادی ضد لرزش ماشین لباسشویی سری پریمو 9KG با طراحی ویژه دیواره های جانبی موجب ثبات بیشتر دستگاه و هم چنین عملکرد بی صدای لباسشویی در حین فعالیت می گردد.

 

 

موتور Direct Drive دایرکت درایو ماشین لباسشویی دوومدل DWK-9406

موتور Direct Drive مستقیما به دیگ متصل شده و آن را حرکت داده، لرزش و صدای دستگاه را پایین آورده و عمر ماشین لباسشویی را بیشتر می کند.

از سویی دیگر با حذف تسمه و تجهیزات جانبی، علاوه بر کاهش انرژی مصرفی، فضای داخلی ماشین لباسشویی بیشتر شده و خرید در نتیجه می توان ظرفیت ماشین لباسشویی و دیگ آن را نیز افزایش داد.

ظرفیت شستشوی بالاتر این امکان را فراهم می کند تا در هر بار استفاده از ماشین لباسشویی، بتوانید حجم بیشتری از لباس را با اندازه های بزرگتر مانند ملحفه با صرف انرژی کمتر، بشویید.

لباس شویی دوو (Daewoo) سری پریمو، که موتورهای بدون تسمه یا همان دایرکت درایو ها هستند دارای مزایای مختلفی می باشند، از جمله:

  • بهبود راندمان موتور با حذف تسمه
  • کاهش لرزش لباسشویی باتوجه به بالانس شدن وزن موتور
  • با توجه به قطر زیاد سیم پیچ و جریان مستقیم DC احتمال خرابی این موتورها بسیار کم است

 

سیستم حباب ساز Air Bubble System

تکنولوژی شستشو با حباب باعث کاهش مصرف انرژی تا ۷۰% به دلیل استفاده از آب سرد در چرخه شستشو می شود.

حباب ساز در هنگام فرآیند شست و شوی موجب جذب سریع تر مواد شوینده به الیاف البسه شده و کیفیت شست و شوی را افزایش می دهد.حباب ها مانند بالشتک هایی ما بین لباس ها و سطح دیگ مانع از اصطکاک آن ها به هم می شود.

سیستم حباب ساز کیفیت شستشو بالا می برد و باعث حل شدن کامل مواد شوینده در آب می شود که مانع از لکه سفید بر روی لباس می شود.

 

دیگ زمردی (Emerald Drum) چيست ؟ 

محفظه‌ ی استوانه‌اي شكل (Drum) اين ماشين لباسشويي كامل‌ترين و پيشرفته ترين نوع اين محصول است و مهمترين ويژگي آن صرفه‌جويي در آب مصرفي است.

اين درام داراي برآمدگی های بیضی شکل است و به همين‌خاطر Emerald Drum (درام زمردی) نام‌ گرفته است.

این برآمدگی شست و شویی همانند اثرانگشت را ایجاد نموده تا ضمن حفظ حفاظت از الیاف البسه در هنگام شستشو، کیفیت شستشوی را بالا می برد.

طراحی منحصر به فرد دیگ شستشو (درام زمرد) در این محصول موجب افزایش سطح تماس البسه و مواد شوینده شده و علاوه بر افزایش کیفیت شستشو، از صدمه دیدن الیاف لباس ها جلوگیری می کند.

 

اسپری مستقیم آب و مواد شونده بر روی البسه (Clean jet shower)

اسپری مستقیم ترکیبی از آب و مواد شوینده توسط یک نازل قدرتمند موجب خواهد شد مواد شوینده به کلیه قسمت های محفظه شستشو رسیده و علاوه بر افزایش عملکرد شستشو موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش زمان شستشو خواهد شد.

 

عملکرد تکنولوژی نانو سیلور (Nano Silver) در لباسشویی چگونه است؟

ماشین لباسشویی دوو 9 کیلویی سری پریمو مدل DWK-9406S های ساخته شده با استفاده از اين تكنولوژي، قادر به از بين بردن بيش از 650 نوع باكتري است.

اين تکنولوژی در ماشين لباسشويي حدود ۴۰۰ ميليارد يون نقره را هنگام شستشو آزاد نموده و به اين ترتيب خاصيت استريل كنندگي آن ۹۹ درصد است.

 

رتبه مصرف انرژی در لباسشویی به چه معناست؟

لباسشویی ها اعم از درب از جلو درب از بالا ، دو قلو و … همگی در آزمایشگاه های مجهز مورد آزمایش و مطالعه قرار گرفته و پس از چند مرحله آزمایش کارشناسان آن دستگاه را در یک گروه مصرف انرژی دسته بندی می نمایند.

این رتبه بندی به صورت انگلیسی از +++A تا G انجام می شود و به ترتیب +++A بهترین و G ضعیف ترین رتبه را در لیست به خود اختصاص داده است. در واقع هرچه به G نزدیک می شویم میزان مصرف انرژی بالاتر می رود.

 

 





:: برچسب‌ها: بررسی ماشین لباسشویی دوومدل DWK-9406 , کیفیت ماشین لباسشویی دوومدل DWK-9406 , مشخصاتماشین لباسشویی دوومدل DWK-9406 , قیمت ماشین لباسشویی دوومدل DWK-9406 , خریدماشین لباسشویی دوومدل DWK-9406 ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: