بررسی یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس
نوشته شده توسط : ارغوان

تاریخچه شرکت دیپوینت

پیش از آنکه به سراغ بررسی کیفیت یخچال فریزر های دیپوینت برویم، بد نیست نگاهی بیندازیم به تاریخچه شرکت دیپورنت تا با سیر تحولات آن بیشتر آشنا شویم.

  • شرکت دیپوینت یا گل آسای سرما از سال 1376 فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم خانگی با فناوری های نوین اغاز کرد، و سه سال بعد، یعنی در سال 1379 دست به تولید اولین یخچال های خود زد.
  • در سال 1388 این برند تصمیم گرفت تا تغییرات زیادی را در یخچال های تولیدی خود به وجود بیاورد به همین دلیل با افزایش نیروی کار و نیرو های متخصص و با انجام تحقیقات فراوان توانست تا یخچال هایی با ظاهر بهتر و کیفیت بالاتر تولید کند.
  • امروزه شرکت دیپوینت یکی از شرکت های پر آوازه در زمینه تولیدات یخچال فریزر در ایران میباشد.
  • در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید تا خریدی راحت و مظمئن را تجربه کنید

 

یخچال دیپوینت مدل مکس ساخت کدام کشور است؟

یخچال دیپوینت (depoint) تولید ایران و شرکت گل آسای سرما است. شرکت گل آسای سرما در سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را در زمینه تولید یخچال و یخچال فریزر خانگی با برند تجاری گلسان آغاز کرد و با تحقیق و توسعه فراوان، نام خود را به عنوان اولین شرکت دانش بنیان در حوزه‌ی لوازم خانگی به ثبت رسانید.

مشخصات یخچال دوقلو دیپوینت مدل مکس

یخچال دوقلو دیپوینت مدل مکس در سه رنگ سیلور (نقره ای)، سفید چرمی و سفید لمینت در بازار موجود است که شما می‌توانید مطابق با دکوراسیون آشپزخانه خود، رنگ متناسبی را انتخاب کنید.

ظاهر این یخچال فریزر صاف و فلَت است و یک آبسردکن و پنل دیجیتال روی درب یخچال دارد. همچنین دستگیره‌هایش که از نوع مخفی و در کناره‌های درب هستند جذابیت و ظرافت آن را دو چندان کرده است.

 

ابعاد و گنجایش یخچال دوقلو دیپوینت مدل مکس

یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مکس (max) با 180 سانتی متر ارتفاع، 120 سانتی متر عرض و 63 سانتی متر عمق، فضا و ظرفیتی معادل 601 لیتر، یک یخچال جادار است. این دستگاه در مجموع فضای زیادی را برای ذخیره و انجماد مواد غذایی در اختیار شما می‌گذارد به همین دلیل محصول مناسبی برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که حجم زیادی از مواد منجمد را نگهداری می‌کنند، است.

یخچال دوقلو دیپوینت مدل مکس چند فوت است؟

یخچال دوقلو دیپوینت مدل مکس 36 فوت است با گنجایش کلی یخچال 330 لیتر و فریزر 271 لیتر.

 

میزان مصرف انرژی یخچال

یخچال دیپوینت مدل مکس دوقلو از بهینه‌ترین دستگاه‌های دوقلو در بازار ایران است. با اینکه این دستگاه دارای آبسردکن و یخساز اتوماتیک و برقی است اما به لطف موتور اینورتر و فناوری و تخصص این شرکت دانش بنیان، با عملکرد ECO برای مصرف بهینه‌ی انرژی، این محصول دارای رده مصرف انرژی +A است.

 

 

داخل یخچال فریزر  دوقلو دیپوینت مدل مکس

در قسمت داخل یخچال، 5 طبقه شیشه‌ای مقاوم، نشکن و ضد شوک وجود دارد. همچنین 2 کشوی بزرگ برای تازه نگه داشتن میوه و سبزیجات. بر روی درب یخچال هم 4 طبقه برای قرار دادن بطری‌ها در سایزهای مختلف تعبیه شده است که می‌توانند فضای بسیار خوبی را پوشش دهند.

 

داخل فریزر دیپوینت مدل مکس

فریزر دیپیونت مدل مکس با گنجایش 271 لیتر، کاملا نیاز خانواده‌های پرجمعیت را تامین می‌کند.

درون فریزر 3 کشوی بسیار بزرگ قرار دارد که بیگ باکس (Big box) نام دارند. بعلاوه 2 کشوی متوسط دیگر و 2 نیم کشو مخصوص یخ ساز اتوماتیک. همچنین در بالای فریزر یک طبقه ساده و باز برای گذاشتن مواد دم دستی مانند بستنی طراحی شده است.

یخچال دوقلو دیپوینت یخساز اتومات

در بالاترین قسمت فریزر 2 نیم کشو طراحی شده که بخش سمت چپ، مخصوص یخساز اتوماتیک داخلی دیپیونت مکس است. نیم کشو کناری نیز برای قرار گرفتن مواد غذایی یا اضافه یخ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

توجه: محفظه یخساز اتومات یخچال دوقلو دیپیونت به آب شهری متصل است و به صورت خودکار یخ تولید می‌کند.

آبسردکن روی یخچال

این مدل دیپوینت دارای آب سردکن بر روی درب یخچال است که به آب شهری متصل شده و به صورت برقی و خودکار پر می‌شود. به این ترتیب دغدغه پر کردن مخزن را نخواهید داشت. همچنین برای دسترسی به آب خنک دیگر نیازی به باز و بسته کردن متعدد یخچال نخواهید داشت. لازم به ذکر است این بخش مچهز به سیستم قفل کودک نیز می باشد.

روشنایی با لامپ LED کم مصرف

درون یخچال دیپوینت از لامپ های ال ای دی استفاده شده است تا نه تنها روشنایی بسیار مناسب و خوبی به کل یخچال و فریزر بدهد بلکه گرمای کمتری هم تولید کند.

سیستم کاملا بدون برفک

تمام محصولات شرکت دیپوینت بدون برفک یا همان نوفراست هستند. در مدل مکس دوقلو، هم یخچال و هم فریزر هر دو کامل بدون برفک هستند.

کنترل سرمایش الکترونیک (Digital Cooling)

یخچال فریزر دیپوینت مکس مجهز به سنسورهای کنترل دما است. به این معنا که دما را داخل و بیرون یخچال مقایسه کرده و باعث می‌شود کمپرسور (موتور) به طور هوشمند عمل کند. به این ترتیب کمپرسور با عملکرد بهینه، سرمای مورد نیاز را تأمین می‌کند. این کار باعث می‌شود در مصرف برق صرفه جویی شده و مـواد غذایی بـرای مـدت بیشتری سـالم و پرطــراوت بمانـنـد.

موتور یخچال دیپوینت و کمپرسور

موتور یخچال فریزرهای شرکت دیپیونت از کمپرسورهای نسل جدید یا همان اینورتر هستند. این موتورها نسبت به موتورهای نسل قبلی خود از طول عمر بیشتر، مصرف انرژی کمتر و صدای کمتر برخوردار هستند.

توجه: به قدری کیفیت موتور یخچال فریزهای دیپوینت بالا است که خود شرکت به مدت 5 سال (60 ماه) آن را گارانتی کرده است.

یخچال دوقلو دیپوینت مدل مکس خوبه؟

نظرات در مورد یخچال دیپوینت را اگر در سایت‌های مختلف بخوانید متوجه می‌شوید که این یخچال فریزر نه تنها از کیفیت و عملکرد بالا برخوردار است، بلکه با ظاهر زیبا و شیک خود، از گزینه‌های اصلی تازه عروسان برای جهیزیه است.

کیفیت یخچال دیپوینت

موتور یخچال دیپوینت که از نوع اینورتر است، میزان مصرف انرژی بسیار کم و مزایایی که در لیست زیر مشاهده می‌کنید، به همراه تمام مشخصاتی که تا به اینجا مطالعه کردید، حاکی از کیفیت بالای این یخچال دیپوینت است.

این محصول دارای سیستم گردش هوای چندگانه بوده که باعث گردش هوا بصورت یکنواخت داخل یخچال و فریزر می شود. علاوه بر این با وجود سیستم انجماد سریع و سرمایش سریع دمای مواد غذایی در کوتاه ترین زمان ممکن کاهش یافته یا منجمد می شود که این امر به حفظ کیفیت مواد غذایی کمک شایانی می کند.

 

 





:: برچسب‌ها: بررسی یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس , کیفیت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس , قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس , مشخصات یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: